|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מזל טוב - המדינה בת 64 שנים

נראה שתפיסת העולם של האנשים במדינה תמשיך ותשתנה גם בשנה הזו בעקבות אירועים שונים שיקרו ויגרמו לכולם להבין שחובה להמשיך ולדרוש שינוי משמעותי עמוק על-מנת להביא לצדק ושוויון. כיוון שכך, המחאה החברתית תתגבר ותתעצם השנה ותמשיך לתת את אותותיה עד אשר יקרו דברים משמעותיים שיצדיקו את המחאה
24/04/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   חגים ומועדים   |   תגובות
כולנו נלך להתחלה חדשה בנושא החברתי [צילום: פלאש 90]

בשנה הקרובה נחווה שינויים מתמשכים כיוון שהממשלה תעניק התייחסות משמעותית לכל הנושא החברתי במדינה, כשנושא זה יהיה בין הדומיננטיים ביותר לטיפול. עובדה זו נובעת גם מכך שאנו נכנסים לשנה נומרולוגית מספר 6 המדברת על הצורך ביצירת יחד משמעותי המבוסס על מערכת יחסים טובה והרמונית.

בנוסף, גם כוכב וונוס האחראי על שני נושאים מאוד משמעותיים והם ההיבט של היחסים הבין אישיים במדינה וגם על ההיבט הכלכלי, נמצא במפת המדינה במזל סרטן הנותן לו איכות טבעית של ערבות הדדית וצורך לעזרה, הגנה וטיפול בחלש.

המחאה החברתית תתעצם

נראה שתפיסת העולם של האנשים במדינה תמשיך ותשתנה גם בשנה הזו בעקבות אירועים שונים שיקרו ויגרמו לכולם להבין שחובה להמשיך ולדרוש שינוי משמעותי עמוק על-מנת להביא לצדק ושוויון.
כיוון שכך, המחאה החברתית תתגבר ותתעצם השנה ותמשיך לתת את אותותיה עד אשר יקרו דברים משמעותיים שיצדיקו את המחאה.

שיא נוסף יהיה לקראת דצמבר 12 ולכן נראה שיש למה לצפות.
כמו-כן, מומלץ לכולם להתאגד כיוון שרק כוח קבוצתי יכול לחולל מהפכה ודבריהם של יחידים לא תמיד ישמעו ככוח מספיק לאוזניים הנכונות.

בחודש אוגוסט האחרון כתבתי על המהפכה החברתית: "זהו אינו טרנד חברתי זמני, אלא רצון שורשי של העם לשינוי" ולכן, לקראת סוף ספט' תגיע ההפנמה הסופית מצד ההנהגה במדינה שאכן לעולם הדברים לא יחזרו להיות כפי שהיו ומהיום ואילך ונחוצה התנהלות חדשה התואמת את המציאות.

השינוי יגיע בגלים. עד חודש דצמבר , עדיין יהיו כאן סערות ושינויים חברתיים ורק משנת 13 תתייצב המדיניות החדשה, וכולנו נלך להתחלה חדשה בנושא החברתי. את העובדה שהשינויים אכן יקרו ואנו לא מגששים באפלה, ניתן לשאוב גם ממפתו של ראש הממשלה.

נתניהו ילמד בדרך הקשה לבוא לקראת העם

בשנה זו מבקר הכוכב סטורן המוכר גם בשמו "המורה הגדול" בבית הקריירה של ראש הממשלה. ועובדה זו גורמת לכך שבמהלך התקופה הוא נחשף וייחשף לתנאים חדשים, משתנים ומקשים, עד אשר יבין שהוא חייב להתרכך ולבוא לקראת העם.

מאחר שיש לו צורך ורצון להמשיך ולתפקד בראשותה של ממשלה זו, נראה כי השינויים יגיעו מבחינתו בדרך הקשה - "המורה הגדול" הוא הכוכב סטורן יבהיר לו כי לא תהיה לו ברירה, אלא להיות מודע לצורך העמוק של העם בשינוי ולפעול בהתאם.

מבחינה כלכלית לא יחול שינוי משמעותי ללא דחיפה משותפת של העם בעקבות הצורך והמאבק המתמשך לשינויים חברתיים ולכן, חשוב מאוד לתת את הדגש להתנהלות אחידה ויציבה של העם מול אלה המנסים למנוע קבלת זכויות שוויונית לכולם.

מפת המדינה מושפעת מכוכב נוסף המוכר בשמו אוראנוס ותפקידו לשבור דפוסי חיים ישנים שאינם טובים ומועילים יותר כדי לגרום לחדשים להגיע. למעשה, ללא השפעת הכוכב אוראנוס שתפקידו לחולל מהפכים, הדברים לא היו מתרחשים בעבר וגם לא בעתיד.

ציינתי לא אחת במאמריי, שאוראנוס פועל כהר געש .... אוסף, אוסף עד אשר אינו יכול יותר ואז הדברים קורים בבת אחת ומתפוצצים בפנים למי שזקוק לכך.

למזער נזקים מול העולם

וזה בדיוק מה שיקרה כאן. ההתנהלות הראשונית תמיד תהיה תחת פני השטח עד אשר תתפרץ החוצה ותגרום לזעזועים כדוגמת הקיץ האחרון. חוסר היציבות ימשיך להתקיים גם השנה והאמת תטפח לכולם בפנים בכל פעם מחדש כשיעלה על השולחן הצורך בשינוי, כך שיש למה לצפות.

כרגע, היחסים הבין אישיים בינינו ובין העולם יוצאים מכלל פרופורציה ומתנהלים יותר מעל דפי התקשורת, מאשר בשטח וכל התרחשות מפרה את האיזון העדין כשכל צד אינטרסנטי לעניין משייך ומקשר את האירועים בהתאם לנוחות המתאימה לו. חשוב למזער נזקים על-מנת לא לגרום לנזק מצטבר.

תהליך זה אכן יתרחש בחודשים הקרובים ויסתיים ללא דבר משמעותי.
הנזק הגרוע יותר הוא כיצד אנו נתפסים בעיני העולם ולמעשה בכל השנה הקרובה תפעל ההנהגה בניסיון לשיפור היחסים והתדמית שלנו בעיני העולם כולו.

כיוון שכך, גם מלחמה לא תתרחש כפי שמנסים רבים משכנינו הערבים לגרור אותנו לכך ויתרה מזאת, רבים הסיכויים כי נשיא אירן לא יסיים את חייו בדרך הטבע.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - אתם נמצאים בתקופה שבה החיים מחייכים אליכם. יופיטר משפיע עליכם מטובו, וונוס הכוכב שלכם נמצא בבית הכספים ומביא לכם יכולות כלכליות חדשות.

שור - אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת ליהנות מהקיים תוך כדי כך שאתם צועדים קדימה אל עבר התחלות חדשות. האפשרויות לתכנן את עתידכם ולהיות מסודרים יותר מבחינה כלכלית נובעת מביקורו של הכוכב וונוס בבית הכספים שלכם. כוכב זה הוא גם השליט שלכם, כך שיש לכם יכולת ליהנות משתי האפשרויות שמציע הכוכב בנושאי כספים ויחסים בין אישיים.

תאומים - הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להיות בתחושה הרבה יותר טובה ומספקת מאשר בתקופות קודמות בחייכם. ואולם, כוכב זה עומד להיות בנסיגה ולכן ייתכן שבתקופה הקרובה מערכות יחסים שלכם יתקלו בקשיים ואפילו יעלו על שרטון. במהלך כל תקופת הנסיגה תצטרכו לבחון את היחסים שלכם על כל היבטיהם המשתנים ולהגיע להחלטות.

סרטן - בתקופה הקרובה יימצא הכוכב וונוס תקופה ארוכה בבית המקושר עם האני הפנימי שלכם ואכן תמצאו את עצמכם פעמים רבות תוהים האם אתם במקום הנכון. כיוון שכך, נראה שלא תוכלו להחצין את רגשותיכם ותאלצו לשמור תחושות רבות ולעיתים קשות בבטן. יעזור לכם אם תוכלו לפרוק את התחושות הללו עם אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם.

אריה - בית העבודה והקריירה שלכם מופעל במיוחד ונראה שנושא זה ממלא את עולמכם בצורה מאוד חזקה. מומלץ לכם לעשות חשבונות נפש כיצד אתם רוצים לפעול על-מנת להמשיך בדרך חייכם הנוכחית או שאתם חייבים לעשות שינוי על-מנת להרגיש שאתם מגיעים למיצוי. ייתכן שתוכניותיכם לא יתאימו לכולם ואתם תאלצו להגיע לפשרה.

בתולה - עכשיו שהכוכב מארס יצא מנסיגתו במזל שלכם נראה שאתם יכולים לחזור לעולמכם הרגיל ולהתחיל ליהנות ממקומות שבחודשים האחרונים לא הרשיתם לעצמכם. הכוכב וונוס נכנס לבית הקריירה שלכם כך שזה הזמן המתאים עבורכם לנסות ולקדם את יחסי הצבור והאנוש שלכם. נסו לצאת מהשגרה כאשר אתם בונים לעצמכם תוכניות עבודה.

מאזניים - במהלך החודשים האחרונים היו לכם לא מעט התלבטויות בגלל העובדה שאתם יודעים וחשים בכל נימי נפשכם שאתם רוצים ללכת קדימה אך אינכם בטוחים שאתם במקום הנכון. הפחדים השתלטו עליכם באופן שכזה שייתכן שבסופו של דבר נתקעתם במקום ולא פעלתם לקידום עצמכם. עכשיו שהסתיימה הנסיגה, הגיע הזמן שלכם לפעולה.

עקרב - זוהי תקופה שבה התעורר בכם הצורך לתחזק את המערכות החברתיות שלכם מבחינה אישית ומקצועית. זהו זמן מעולה לקדם את עצמכם ולהוכיח לאחרים מהם האיכויות הקיימות בכם. בנושאי עבודה, ייתכנו שיבושים שאינם תלויים בכם וייתכן שאף תצטרכו עזרה מקצועית כדי לדעת כיצד אתם יכולים לפתור את הבעיות שנוצרו.

קשת - הכוכב וונוס נכנס במפה האישית שלכם לבית המקושר עם מערכות יחסים ושותפויות. נראה שנושא זה יעסיק אתכם במיוחד עכשיו לאור העובדה ש"יחד" הוא תחום מאוד משמעותי בחייכם ואתם מתלבטים כיצד להמשיך בדרככם. בשלב הזה השקיעו בעבודה שמגיעה אליכם ויכולה למנף אתכם למקום שישדרג אתכם מבחינה מקצועית.

גדי - לאחר תקופה מאוד משמעותית של התקדמות מקצועית כפי שמזמן רציתם. נראה שאתם ממשיכים ליהנות מבשורות טובות בתחומים אלה. חברים ומכרים יעזרו לכם בכל פעם שתיתקלו במקומות שבהם תזדקקו לעזרה. גם כספים שאתם מחכים להם יתחילו להגיע ותרגישו שהנה סוף סוף אתם ממשיכים בדרככם כמתוכנן.

דלי - אתם עומדים בפני תקופה חשובה ומשמעותית בחייכם. נראה שאתם משפרים את היחסים עם המשפחה הגרעינית שלכם ועכשיו לאחר שעשיתם זאת מומלץ לכם לשפר או לפחות לנסות לעשות זאת עם הקרובים לכם, ובעיקר עם הצעירים מכם. בתקופה הקרובה ייתכנו עימותים על-רקע שינויי תפיסת עולם אך במידה ותנהגו בחוכמה, תצליחו לפעול מבלי להיכנס למריבות.

דגים - מבחינה כלכלית עליכם להיזהר בכל הקשור להוצאת כספים כיוון שאתם עלולים למצוא את עצמכם נוהגים בקלילות דעת ובפעמים שתעשו זאת אתם עלולים לפזר כספים באופן שכזה שלאחר מכן יקשה עליכם להתאושש ללא עזרה חיצונית. חזקו את היחסים עם החברים הקרובים לכם, כיוון שמהם תגיע אליכם העזרה לה אתם מצפים בתקופות קשות.

טלה - יש לכם יכולת ליהנות מכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם ומביא איתו אליכם את הרצון להשתחרר וליהנות מכל העולמות. עכשיו שהכוכבים מתחילים להיות קלים יותר לאחר סיום כמה נסיגות משמעותיות ייתכן שתתחילו להרגיש שהנה חייכם חוזרים אליכם ואתם יכולים להמשיך ולתכנן חייכם בהתאם ליעדים שהצבתם לעצמכם.

תאריך:  24/04/2012   |   עודכן:  24/04/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השופטת: רחל קרלינסקי, בית משפט השלום בכפר סבא
24/04/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
דניאל רוגוב היה מבקר מסעדות ויין, עיתונאי וסופר. בשנה שעברה הוא הלך לעולמו. אחד המקומות אליהם רצה אך נמנע מלהגיע היה יקב הבוטיק "פסגות" בצפון הרי ירושלים. הוא התרשם מן היין שנשלח משם, ורצה לעמוד מקרוב על ייצורו, אך אידיאולוגית לא היה מוכן שכף רגלו תדרוך בהתנחלות.
23/04/2012  |  עידן יוסף  |   כתבות
בעת האחרונה, נעשות יותר ויותר פניות לבית המשפט לענייני משפחה, בסוגיות של אישור ומתן תוקף של פסק דין להסכמי ממון של בני זוג מאותו מין (אשר לעיתים נקראים "הסכמים לחיים משותפים"), בטענה כי בית המשפט זה הוא המוסמך לדון בכך.
23/04/2012  |  עו"ד אריאל דרור  |   כתבות
רבים מאיתנו יודעים ומרגישים שיש להם רעיון מנצח או ידע רב אשר יכול להוות בסיס לעסק עצמאי מצליח ופורה. עסק שיביא רווחה כלכלית וגם יגשים את הפוטנציאל האישיותי. שניים במחיר אחד.
23/04/2012  |  חדוה יוסף  |   כתבות
לפני מספר שנים הגיעה אליי בחורה צעירה עם תלונה על 'נקודות בולטות' על איבר המין. היא סיפרה לי שלחבר שלה לשעבר היו גם נקודות בולטות על איבר המין שלו והוא זה שהציע לה לגשת להיבדק, מאחר שנמצא שהוא נדבק בווירוס הפפילומה וחלה בקונדילומה.
23/04/2012  |  ד"ר אדוארדו שכטר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il