|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

וונוס בנסיגה

במהלך השבוע הקרוב ייכנס כוכב וונוס - האחראי על מערכות יחסים וכספים והנמצא במזל תאומים - לנסיגה, וישהה שם עד לסוף החודש הבא. וונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים. וונוס מלמד אותנו מה הם הצרכים האמיתיים שלנו במערכות היחסים הקרובות/אינטימיות שלנו או לחלופין רשמיות, כמו יחסי עבודה
07/05/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
ונוס מלמדת על הצרכים האמיתיים שלנו

למרות שתאריך הנסיגה הרשמי יהיה בתאריך ה-14 במאי הרי שכבר עכשיו בגלל הילוכו האיטי, חשים בהשפעה כבר שבועיים קודם לכן וכך עד לתאריך 28 ביוני, מועד יציאת הכוכב מהנסיגה וכאמור ייקח עוד כשבועיים עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.
נסיגה כזו מתרחשת בממוצע אחת לשנה וחצי, כאשר באופן הרגיל בכל מזל היא נמצאת בערך כחודש וחצי.

וונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים. הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי וונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו במרכז שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב וונוס.

וונוס מלמדת אותנו מהם הצרכים האמיתיים שלנו במערכות היחסים הקרובות/ אינטימיות שלנו או לחלופין רשמיות, כמו יחסי עבודה.

אותה וונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים. דרך נוספת של כוכב זה הוא היכולת של וונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומהם הדרכים הנכונות לנו להתנהל מבחינה כלכלית כדי להרגיש בטוחים.

כמו תמיד, נסיגה אמורה להראות וללמד את הבעייתיות אותה אנו מעדיפים שלא לראות או יותר נכון שלא להתעמת איתה וזאת, בגלל הקושי משינוי או בגלל הפחד לוותר על המוכר - להיות בחוסר וודאות וזאת עד להגעת הפתרון הרצוי.

מאחר שאנו נמצאים בתחילה של תהליך, ייתכן שעם הפנמה ועשייה נכונה, ניתן יהיה למנוע חוסר הבנה בנושא יחסים בין אישיים עוד לפני תחילת הנסיגה, כיוון שנושא השנוי במחלוקת וייכנס אל תוך תאריך הנסיגה יישאר שם עד לסיומה.

הנושאים העלולים להיות שנויים במחלוקת הינם קשיים ביחסים בין אישיים ובעיקר בזוגיות וזאת מכיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם.
במידה ותטפלו בבעיות תצאו מחוזקים יותר בזוגיות, ובמידה ולא - ייתכנו סיכויים לפרדה.

מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו, ולכן מומלץ להתייחס לתקופת הנסיגה כאל תקופת מבחן ליחסים.

בנושאים כלכליים, מאחר שונוס גם אחראית על היכולת לעשיית כסף - הרי שתקופת נסיגה יכולה לעורר בעיות שלא הייתם מודעים להן ולכן, עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות.

כמו-כן, ייתכנו הוצאות כלכליות פתאומיות שלא תכננתם מראש, אך תהיו חייבים להוציאם כחלק מתחזוקה של הבית/העסק/הרכב. ייתכן שדווקא בסיום תקופה זו תוכלו לטפל נכון יותר בנושאים כספיים בגלל העובדה שלא תהיה לכם ברירה ומתוך ראייה נכונה ייגרם לכם לחץ שיפעיל אתכם לעשייה, שבהמשכה תהייה מועילה ביותר.

בבסיסו וונוס הינו כוכב שאוהב לאהוב ויחסים טובים בין האנשים ולכן זוהי גם תקופה שיהיה לכם רצון לפנק ולהתפנק - רק עשו זאת בגבולות המותר והינעו מבזבוז יתר.

בעיקרון, מומלץ לכם להיוועץ באיש מקצוע כדי לפעול נכון ולמנוע טעויות אפשריות.

והרי התחזית..

טיפ לילידי השבוע - מומלץ לכם השבוע לנסות ולבזבז כספים כמה שפחות כיוון שאתם נוטים לפזר אותם על פינוקים שלא בהכרח הינם חיוניים ואתם זקוקים להם.

שור - הכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות שונות וטובות נמצא בימיו האחרונים במזל שלכם, כיוון שבחודש הבא הוא כבר עובר למזל הבא אחריכם – תאומים. ולכן, מומלץ לכם בימים אלה לבדוק מהם התחומים שבהם עדיין לא מימשתם את עצמכם. עכשיו זו ההזדמנות האחרונה שלכם ליישם את תוכניותיכם , להצליח , ליהנות וגם לשתף בהם את האחרים.

תאומים - השבוע נמצא כוכב וונוס במזל שלכם ומתכונן לנסיגה שלו. מערכות היחסים שעד היום נחשבו כבטוחות עוברות לפתע מפנה ואתם כבר לא בטוחים שאתם נמצאים במקום הנכון עבורכם. ולכן, זה הזמן לקחת צעד אחורה ולבדוק את התחושות הפנימיות שלכם ולהישאר נאמנים להם. מערכות יחסים שלא ישרדו את תקופת הנסיגה (חודשיים) – יסתיימו.

סרטן - הכוכב וונוס נמצא אצלכם כרגע בבית המקושר עם תת המודע ועומד להיכנס לנסיגה. ולכן, נראה שבמהלך כל תקופת הנסיגה תרגישו שנמאס לכם במרבית מערכות היחסים שאתם נמצאים בהם ואתם מעוניינים להתנתק מהמערכות הקיימות. מבחינה חברתית יש לכם הזדמנות לבסס את מעמדכם החברתי, אך איכשהו מבחינה אישית אל תמהרו להסיק מסקנות.

אריה - מערכות היחסים שלכם עומדות עכשיו במבחן המציאות. אתם מבחינתכם הייתם מוכנים לעשות את המקסימום עבור האנשים הקרובים לכם – אך עכשיו אתם מרגישים שמיציתם ואתם דורשים מהאחרים להוכיח לכם שהם עומדים בציפיות שיש לכם מהם. זה גם הזמן לבדוק האם לא הייתם מחמירים מדי עם עצמכם וגם עם האחרים.

בתולה - הכוכב מארס שהתיישר סוף סוף לאחר חודשים אחרונים נותן לכם את הכוח והדחיפה לממש את עצמכם בכל מה שקשור לתחום המקצועי. מומלץ לכם לוודא שאתם מבינים את האחרים בדיוק כמו שהיו מצפים מכם ולכן עליכם לעשות את כל המאמץ כדי לרצות את האחרים . לרצות אינו אומר להרגיש קורבן מצדכם – אלא לבוא מאוד לקראת האחרים.

מאזניים - אתם נמצאים לאחר מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ואלה מכם שעדיין מתמהמהים בעשייה חדשה, מומלץ לכם במיוחד להפסיק להתלבט ולהתחיל לעשות. במידה ויש לכם היסוסים פנו לאנשי מקצוע מתאימים שיעזרו לכם לכוון את דרככם בדרך הראויה ביותר עבורכם. אל תפחדו מהשינויים שאתם מרגישים שמגיעים אליכם – אלא התרגשו לקראתם.

עקרב - אתם חשים פחדים עמומים בכל הקשור למימוש עצמכם אך בכל פעם שאתם מנסים למקד זאת במילים אתם מתקשים למצוא את המילים המתאימות. אינכם חייבים להתנסח בבהירות אלא מספיק שתהיו ממוקדים בתחושות הפנימיות שלכם, כך שתוכלו לדעת עבור עצמכם האם אתם נמצאים במקום המתאים לכם או שמא עליכם לחשוב על דרכים חלופיות עבורכם.

קשת - הכוכב מארס גורם לכם לחוסר מנוחה ולעשייה מתוך לחץ ולא מתוך נינוחות. כדי לא להרגיש שאתם משקיעים אנרגיה רבה מדי, מומלץ לכם ליצור לעצמכם סדרי עדיפות נוקשים ולא לחרוג מהם. במידה ואתם מרגישים שאתם מתקשים בחשיבה הגיונית ופרופורציונאלית, מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים עד אשר יימצא עבורכם הפתרון.

גדי - ההתחלות החדשות להן אתם מצפים בכל מאודכם לא יגיעו בקלות כיוון שיש להן מחיר שלא בטוח שיש לכם תמיד את הכוח ליישם. ולמרות הקשיים שאתם חווים, במידה ותחזיקו מעמד ולא תרשו לעצמכם לסגת בכל פעם שתרגישו עיכובים מתסכלים – הרי שתגיעו ליעד אליו אתם מבקשים להגיע והוא מימוש דרככם בחיים.

דלי - אתם עומדים לעבור שינויים רבים בסגנון חייכם ובדרך חשיבתם והבנתכם את הקרובים לכם ובעיקר הצעירים מכם. אלה מכם שחשים בדידות יש לכם הזדמנות למצוא את האנשים המתאימים לכם, אם כי מוטב לכם להשהות את הקשר ולהגדירו כיחסים שדורשים בחינה ורק בעוד כחודשיים לאחר יציאת הכוכב מבית הרומנים שלכם להגיע להחלטות.

דגים - הכוכב נפטון הוא השליט על המזל שלכם נמצא במזל שלכם וגורם לכם לעיתים קרובות ואפילו קרובות מדי לתחושה של חוסר כוח ועייפות. בזמן זה מומלץ לכם להקפיד על תזונה נכונה, שינה בכמות המתאימה ובעיקר לא להרגיז את עצמכם במקומות שאינכם חייבים. נכון שאין לכם שליטה על זה – אך ככל שתשמרו על האנרגיה שלכם, תחושו יותר אנרגטיים וחזקים.

טלה - מומלץ לכם לשמור על עצמכם מבחינה בריאותית ולא להרשות לעצמכם להיסחף למקומות קשים אותם אחרים גוררים אתכם ומורידים אתכם אנרגטית. יש לכם תחושה שאתם רוצים להשתחרר מהסובבים אתכם, אך עם כל היתרונות של החופש – עובדה זו תשאיר אתכם בתחושת בדידות. זה הזמן שלכם לנסות ולשלב בין כל הקרובים לכם ולחברם יחדיו.

תאריך:  07/05/2012   |   עודכן:  07/05/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מהחוג לתיאטרון של האוניברסיטה - יש בו את השחקנית שהיא עדיין תלמידה בשנה א' - דנה כץ. הבימאית הכה מוכשרת היא שרון גומבוש, שזוהי עבודתה במסגרת התואר השני במגמת בימוי.בתפקיד הדוד גרגורי - גיא שגיא, בוגר וותיק של "בית צבי", ובתפקיד אלן - גדי לוי, בוגר ותיק אף הוא של סטודיו ניסן נתיב. שני שליש של צוות שחקנים מיומן ומקצועי, כשלמרבית הפלא, הצעירה היפה ממש מפתיעה בבנית הדמות הכה מורכבת.
07/05/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לאחר פטירת המנוח, ובמקרה בו נערכה צוואה, יש לפנות בבקשה לצו קיום צוואה על-מנת שינתן צו המאשר את חלוקת העיזבון בהתאם לצוואה.
07/05/2012  |  עו"ד אריאל דרור  |   כתבות
מפגש מרתק של סגנונות מוזיקליים לכל טעם, מתקופות ואמנויות שונות, שיימשך שישה ימים גדושים ורצופים, יאפיין את פסטיבל פליציה בלוטמנטל, שייפתח ב-14 במאי במוזיאון תל אביב לאמנות ושיימשך עד ה-19 בו כמותג של מגוון ואיכות. הוא יכלול סדרת מופעים של מוזיקה עתיקה, צוענית, ברזילאית, קלאסית-ישראלית ויהודית, בצד פלמנקו, תיאטרון ומוזיקה לגיטרה, המיועדים לכל בני המשפחה. בפסטיבל הזה, שככל הנראה עוד ידובר בו רבות, ישתתפו אורחים מברזיל, מאיטליה, מספרד, מאוסטריה, מבלגיה ומקנדה, בצד מוזיקאים ישראלים בעלי-שם.
07/05/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
חברת הפיננסים הלמן-אלדובי תובעת מיליון שקל מהמקומון הירושלמי החרדי "מרכז העניינים", בשל הוצאת לשון הרע.
07/05/2012  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
הרבה צריך לקרות, כדי שבית המשפט יחייב עורך דין בצורה אישית בתשלום הוצאות לאוצר המדינה. בתי המשפט כמעט שאינם נוקטים בסנקציה זו, גם כאשר עורכי דין מאחרים לדיונים ללא כל הסבר, וגם כאשר הם מגישים תביעות חסרות יסוד. עכשיו תחשבו מה צריך לקרות, בשביל שאותו בית משפט יחייב את אותו עורך דין בהוצאות אישיות לא פחות מ-18 פעמים בתוך חודשים אחדים: כנראה משהו שקרוב לקטסטרופה.
06/05/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
חנינא פורת
חנינא פורת
80 שנה להקמת המסגרת "ההכשרה המגויסת"    בעקבות ספרו של יואב רגב ז"ל שנפטר בפברואר 2024    1941 - 1949
מי אופטימיים ומי פחות ביחס לעתידה של ישראל? דגל הלאום מונף ברמת הגולן [צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90]
שמואל רוזנר
ישראל פסימית יותר מבעבר, בעיקר עקב המצב הביטחוני. פער משמעותי ברמת האופטימיות בין חילונים לדתיים, כאשר דתיים אופטימיים הרבה יותר. רמת האופטימיות ירדה משמעותית בקרב יהודים, בעוד שער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il