|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

גברים ממאדים ונשים מנוגה

הנשים מכוכב וונוס התנהגו בצורה רכה, נשית, תומכת, מכילה ועם הרבה רצון לתת, לקבל ולשוחח על כל דבר לעומק ואילו הגברים רצו כמו בכוכב מרס להיות ישירים, ענייניים, יוזמים, בעלי עצות פרקטיות, עם מעט סבלנות ועם רצון קטן לנתינה
13/08/2013  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
הגבר והאישה שונים האחד מהשני

הנושא המדובר ביותר בתחום האסטרולוגיה הוא היחסים הבין אישיים בכל התחומים. ולכן מעניין לשמוע עוד היבטים על תחום מעניין זה.

האגדה מספרת על כוכב וונוס ועל כוכב מארס שגילו זה את כוכבו של זו ויצאו לגלות את המניעים, הצרכים, סגנון ההתנהגות ובכלל כל דבר שנראה שונה ואטרקטיבי למה שכבר מוכר להם.

הנשים מכוכב וונוס התנהגו בצורה רכה, נשית, תומכת, מכילה ועם הרבה רצון לתת, לקבל ולשוחח על כל דבר לעומק ואילו הגברים רצו כמו בכוכב מרס להיות ישירים, ענייניים, יוזמים, בעלי עצות פרקטיות, עם מעט סבלנות ועם רצון קטן לנתינה.

הבדל זה מתחיל כבר כתוצאה מההבדל הבסיסי בין המינים, בו לאישה מעצם היותה מכילה זרע ואחר-כך את ההריון יכולה לקבל (זרע) ולתת (תינוק). יש בה הרבה יותר פוטנציאל ליכולות בעוד הגבר יותר שטחי ויש בו יותר יכולות בסיסיות של מפזר (זרע) מאשר מקבל.

למרות שגם גברים מעוניינים לקבל, הרי שמטבע העולם יש להם פחות יכולת להכיל, עובדה מצערת כשלעצמה. ולמרות השינויים, ובגלל המשיכה שנוצרה בין המינים, החליטו וונוס ומרס שבכל זאת מצאו חן האחד בעיני השנייה ללכת לשכון ביחד על-פני כדור הארץ, אך מאז הם שרויים במלחמה מתמדת, כשכל אחד מושך לצד שלו.

מבחינה פסיכולוגית, כדי להבין את הצרכים השונים, אנחנו צריכים ללכת רחוק יותר עד יום היוולדנו. הגבר והאישה שונים האחד מהשני מבחינה אנטומית ובזה בעצם מתחיל כל העניין. האישה היא בעלת היכולת להכיל, להעניק ולקבל, בגלל שכך היא בנויה מטבע הדברים. היא זו אשר מכילה את התינוק בתוכה עד לרגע הלידה. מכילה = ה.כ.ל.

האישה בנויה כך שבדרך-כלל האינטואיציה שלה חזקה יותר וגם יכולת העשייה שלה היא הרבה יותר טובה מהגבר, שכן היא יכולה לעשות כמה דברים ביחד, כמו: לדבר בטלפון, לראות טלוויזיה, לבשל, לנקות וכדומה. הגבר, לעומת זאת, בנוי כך מטבע הדברים שהוא מרוכז יותר בעצמו, הוא עושה דבר אחד ולא יכול לעשות כמה דברים יחדיו.

בגלל העובדה שאינה שרויה במחלוקת והיא השוני הפיזיולוגי בין המינים, אנחנו חייבים להבין, כי למעשה אנחנו באים גם מזוג הורים שגם להם סביר להניח שהיו בעיות אלו ואחרות והם אלו שמשפיעים על הבחירות, טיב התקשורת והצרכים שלנו בזוגיות.

למעשה, מה שכבר הכרנו והבאנו מבית ההורים, הוא זה אשר יקבע את דפוס ההתנהגות שלנו בהמשך בכל מערכות היחסים - כמובן, עד שנעשה שינויים מתאימים.

במידה ויש לנו בסיס טוב בבית, הרי שהקשר בהמשך החיים יהיה קשר במובן החיובי, ובמידה והבסיס גרוע הקשר העתידי, יהיה קשר במובן השלילי - כובל וחונק.

ולסיכום, עצה שיכולה לעזור בנושא כיצד יש לנהוג ביחסים בין אישיים.

כדאי להיזכר במשל החבלים שבו שני חבלים רצו להיקשר זה לזה, אך לא ידעו כיצד ואיך. חיפשו דרכים שונות עד אשר הגיעו למסקנה שרק אם כל אחד ישחרר קצת חבל מעצמו למען הקשירה ובאותו האופן - יצליחו להיקשר יחדיו בצורה שוויונית, רק כך יצליחו לעשות זאת בצורה הנוחה ונכונה לשניהם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע: כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם משבוע זה, למשך כל החודש הקרוב ולכן יהיה הזמן הנכון לבטא את תחושותיכם ורגשותיכם לאחר שלאחרונה בחנתם אותם לעומק
▪ ▪ ▪

טלה

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב וונוס לבית הזוגיות שלכם, כך שתרגישו את האנרגיות שלכם עולות ומתעוררות ביחס למערכות היחסים שלכם. אלה מכם המחפשים קשר, יכולים להיות מרוצים סביב אירועים ואנשים חדשים שייכנסו לחייכם ולכן זה הזמן לפתוח את הלב לאירועים חדשים שיעזרו לכם לפתיחות הרגשית. יחסים עם בני המשפחה יהיו מאוד משמעותיים בפרק זמן זה.

שור

אתם עוברים תהליך מאוד מעניין בכל מה שקשור למערכות יחסים אישיות ומקצועיות. נראה שלאחרונה החיים לא ממש פינקו אתכם ולכן נאלצתם לקחת אחריות בתחומי חיים שעד לאחרונה העדפתם לא להתעמת איתם. המשפחה הקרובה גוזלת מכם די הרבה זמן ואתם מרגישים שאתם מחויבים לה בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם. הבעיה היא שלאחרונה אתם שמים את עצמכם מאחור ומפחדים לומר את דעתכם האמיתית.

תאומים

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בחיפוש דרכים מקוריות לשפץ את סביבת המגורים שלכם. יש לכם עכשיו הזדמנות לעשות שינויים משמעותיים שיכולים לשנות את חייכם מהקצה לקצה. מבחינה מקצועית, אתם נמצאים בתקופה שאתם יכולים לבנות את עצמכם לעתיד על-ידי כך שתהיו בררנים יותר בכל הנוגע להחלפת מיקום עבודה - אך בכל מקרה זוהי שנה של התקדמות כלכלית.

סרטן

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם המתרחשת אחת ל-12 שנים וזאת בגלל העובדה שהכוכב יופיטר המביא איתו שפע, מזל והצלחה נמצא במזל שלכם. זה הזמן הנכון לכם לקבל את ההזדמנות שהיקום מתכוון להעניק לכם ובמקביל לנסות ולבנות את עצמכם מחדש בתחומים החשובים לכם. הכוכב מארס הנמצא במזל שלכם יבטיח לכם שיהיה לכם את הכוח הנדרש למימוש תוכניותיכם.

אריה

ילידי המזל אמורים להיות מאוד מרוצים השבוע בגלל העובדה שאתם מרגישים שהתקשורת שלכם זורמת יותר מתמיד. כוכב התקשורת מצוי במזל שלכם וגורם לכם להרגיש שיש לכם צורך להגיד את כל אשר על לבכם והטוב בכל זה הוא שגם הצד שתבחרו לשוחח איתו יסכים לתוכניות שלכם באהדה. הכוכב וונוס האחראי על כספים נמצא גם הוא בבית הכספים שלכם ולכן נראה שהשבוע יש לכם הזדמנויות לפריחה כלכלית.

בתולה

בתקופה האחרונה אתם מרגישים הרבה יותר מבוקשים ומקובלים מתמיד ועובדה זו די חדשנית בשבילכם, ויחד עם כך גם מאוד מהנה. הגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלכם ליצור יחסי ציבור ומערכות יחסים טובות. ייתכן שבגלל הצורך שלכם לרצות אתם עדיין מרגישים שלא תמיד אתם רוצים / יכולים לומר את כל מה שאתם חושבים ועובדה זו עדיין מטרידה אתכם בפרק זמן זה.

מאזניים

השבוע תגיע אליכם וונוס מלכת היחסים שהיא גם המאפיינת של המזל שלכם ותסמל עבורכם התחלה חדשה. זהו חודש שבו תרגישו שאתם מפתחים באהבה את מערכות היחסים שלכם ואתם אהובים ופופולריים יותר מתמיד. ייתכן שהסביבה הקרובה בה אתם חיים תלחיץ אתכם מעט, אך אין דבר - לפעמים ללא לחץ מזערי אינכם עובדים. אתם זקוקים ללחץ הזה כאדרנל חיובי ומניע לעשייה.

עקרב

אתם נמצאים תחת השפעת סטורן הכוכב הידוע כמורה הגדול ולכן למרות שאינכם מעוניינים להרגיש כובד, הרי שאתם נאלצים להתמודד עם האנרגיה שלו על-ידי הבנת משמעות צרכי הכוכב לעומק. אתם בתקופה שאינכם יכולים להקל ראש בשום נושא בתחומי חייכם, כיוון שעכשיו אתם נאלצים להתמודד עם העובדה שאחריות היא שם המשחק על-מנת להתקדם בחייכם למטרותיכם בחיים.

קשת

נראה שלאחרונה אינכם מנהלים את חייכם בחופשיות, אלא "עבדים" לרחשי תת-ההכרה שלכם. ייתכן שהמילה עבדים היא קשה מדי עבורכם, כיוון שאתם רגילים להתנהל בספונטניות, אך איכשהו כרגע אתם מרגישים שכל ההתנהלות שלכם איטית מאוד ולמעשה נשלטת על-ידי דחפים פנימיים מאוד עמוקים שגורמים לכם לתהות לגבי עצמכם, עברכם וההישגים שלכם בחיים.

גדי

לאחר תקופה לא קלה עבורכם, נראה שאתם שוב עולים על הגל בכל הנוגע למערכות יחסים, כיוון שכוכב וונוס המביא איתו הקלה בתחומי יחסי האנוש נכנס אליכם לבית הקריירה. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם, שיכולה למנף אתכם מקצועית למקומות החשובים לכם, תוך שימוש במערכות יחסים כמנוף להתקדמות. נסו לפעול במתינות ולא מתוך לחץ, כיוון שהתנהגות כזו יכולה להביא עליכם אויבים.

דלי

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים ביכולת שלכם לתקשר בצורה יותר נכונה ובריאה עבורכם. אתם נמצאים בדיוק בפרק הזמן של חייכם שבו אתם צריכים לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות האישית שלכם ולהחליט כיצד עליכם לפעול בהמשך. ייתכן שתרגישו קצת יותר עסוקים ועמוסים בכל הקשור לעבודה, כיוון שסוף סוף אתם יכולים להיות מוערכים בדיוק כפי שאתם הייתם מעוניינים להתקבל על-ידי האחרים.

דגים

נראה שבתקופה הקרובה אתם הולכים לעבוד מאוד קשה כדי להספיק את התקופה האחרונה ששם השקעתם פחות בגלל נסיבות חייכם שלאחרונה די משתנות. אתם עסוקים מאוד עם צעירים מכם במשפחה ונראה שתפיסת עולמכם הולכת ומשתנה בעקבות כל מה שאתם חווים סביבכם. כמו-כן, נסו להבהיר את עמדתכם לאחרים, בגלל שעדיין ההתנהגות שלכם לא תמיד נתפסת ברורה לזולת.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית
תאריך:  13/08/2013   |   עודכן:  13/08/2013
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ההצגה מתרחשת ביפו של ראשית שנות החמישים, כשבתי הערבים שנטשו את העיר עם כיבושה בידי אצ"ל, הפכו למשכנם של כל העולים החדשים שהגיעו לארץ חסרי-כל. יפו, העיר העתיקה ביותר בישראל, עמדה במרכזם של מחזות כמו "הצוענים של יפו" מאת ניסים אלוני, "מי תהום" ואחרים של מיטלפונקט, וכמו-כן גם באגדות יוון כמו "אנדרומדה" שהסלע על שמה מצוי מול החוף בבת ים. הקסם של העיר נסוך על המחזמר, והמקצב היווני (הסירטאקי) של חלק מהשירים מזכיר את תקופת מועדון "אריאנה" בו כיכבו אריס סאן ועליזה עזיקרי.
13/08/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
עסקיה של חברת המזון והסחר charoen pokphand התאילנדית, הידועה בקיצור בשם CP, מושכים לפתע תשומת לב רבה בישראל. הסיבה: החברה (עם שותף סיני קטן) מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת 30% מכלל ביטוח, ב-1.15 מיליארד שקל. תשומת הלב מתרכזת בעסקה דומה מראשית 2013, שבה רכשה CP כ-15.6% מחברת הביטוח הסינית הגדולה פינג-אן, ב-9.38 מיליארד דולר. בדיקת News1 העלתה בין היתר כמה סימני שאלה:
13/08/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
לפני מספר שבועות (22.7.13) הלכה לעולמה הזמרת המצוינת גילה אדרי, מבצעת השיר "הנשיקה הראשונה" שהיה במחצית שנות ה-60 אחד הלהיטים הפופולריים ביותר. בת 65 בלבד הייתה במותה. הסיקור התקשורתי על מותה היה מועט ומוצנע משהו, בהתחשב בכך שבמחצית שנות ה-60 הייתה גילה אדרי זמרת פופולרית ומוכרת בבתים רבים במדינת ישראל ו"כיכבה בראש מצעדי הפזמונים". היא אף כונתה באותם ימים בתקשורת "הלן שפירו הישראלית" בשל קצב וסגנון שירתה שהזכירו וכנראה הושפעו ממוזיקת הפופ האמריקנית שהחלה לחדור באותן שנים לארץ.
13/08/2013  |  אלי אלון  |   כתבות
פעילות גופנית המתבצעת על בסיס קבוע, חשובה ותורמת רבות לשיפור התפקוד הגופני והבריאותי שלנו, לחיזוק השרירים והעצמות, להפחתת גורמי סיכון למחלות, לשיפור במצב הרוח ועוד.
13/08/2013  |  גלית פרי  |   כתבות
אל-קאעידה זכה השבוע לעדנה והבליח לכותרות המהדורות הפותחות בכלי התקשורת העולמיים כמי שמאיים ישירות על ביטחונן של שגרירויות מערביות, בראשן אלה האמריקניות, ועל אזרחי העולם. ניצחון תעמולתי זה נפל לידיו בעקבות פרסום פומבי שניתן למידע מודיעיני, אשר פרטיו החלקיים הודלפו מפי דוברי הממשל האמריקני ומגורמי מודיעין אנונימיים. פרסום זה הביא לחידוש מטוטלת הערכות המצב לגבי רמת האיום שמהווה כיום אל-קאעדה. בעוד שבשנה האחרונה הציגו בכירי הממשל האמריקני, אנשי ביטחון ופרשנים רבים, תמונת מצב אופטימית לפיה הארגון עומד בפני חיסולו הקרוב, בשבוע האחרון, נעה המטוטלת לעבר העצמתו מחדש של אל-קאעידהושותפיו כתמנון רב זרועי המסוגל לבצע פיגועי טרור מקבילים ורבי נפגעים במקומות שונים בעולם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il