|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

קבלו את סטורן

חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמלחיצה מעט של כוכב זה, הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים
11/01/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

הפעם, כיצד הכוכב סטורן משפיע במעברו על כל המזלות.

בתחילת חודש זה עבר הכוכב סטורן המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול למזל קשת וישהה במזל במשך השנתיים וחצי הקרובות, עד לחודש דצמבר 2017.

ולמי שצריך תזכורת על חשיבות הכוכב הרי ש....

"....הוא נועד להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על-מנת שיוכל לתקן. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים"...

על-מנת שנוכל להתארגן לקראת הבאות, חשוב ומומלץ שכל אחד ידע עם איזה תחום חיים הוא עומד להתמודד.

להלן השפעת סטורן על ילידי כל המזלות


טלה

זוהי תקופה מעולה לשינוי דפוסי החשיבה שלכם. סעו לטייל ותהיו יותר פתוחים לחוויות עם אנשים חדשים שאינם בתחומי החיים הרגילים שלכם.

שור

כספים שתכננתם לגביהם, לא מגיעים בהתאם לציפיותיכם, כך שחבל לכם לחכות. תצליחו ליצור יחסים אישיים על בסיס יותר חברי מאשר אינטימי.

תאומים

נושאי זוגיות וקשרים בין אישיים יהפכו משמעותיים בתקופה זו בחייכם. במידה והקשרים אינם על בסיס מוצק – תהיה פרידה ואלו שישרדו, יתחזקו בקשר.

סרטן

נושאי עבודה יהפכו אצלכם למאוד מעיקים כיוון שתצטרכו לעבוד קשה כדי להוכיח את עצמכם. חשוב בזמן זה לשמור על האנרגיות ועל הבריאות.

אריה

היצירה האישית שלכם תהיה משמעותית ביותר כיוון שתרגישו שיש לכם צורך להביע את עצמכם בצורות שונות. הקדישו זמן איכות לקרובים לכם.

בתולה

בתקופה זו תאלצו להשקיע בבית ובמעגל האישי הקרוב אליכם. למרות הקשיים שתאלצו להתמודד איתם, תהיה זו תקופה טובה לפתרון משקעים מהעבר.

מאזניים

נראה שהגיע הזמן להשקיע בשדרוג סביבת המגורים הטבעית שלכם. מאחר שאתם אוהבים את הפינה האישית שלכם, תמצאו עיסוק זה כמהנה במיוחד.

עקרב

נושאי כספים יעלו על הפרק, תרגישו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. אתם עומדים לחיות בהתאם ליכולותיכם..ובפחות בזבזנות.

קשת

שנה זו תהיה מעולה ללקיחת אחריות חדשה על סגנון חייכם. זה הזמן לשנות את כל מה שלא מתאים לכם יותר ולהפוך את החיים לנכונים יותר עבורכם.

גדי

מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה מאוד משמעותית של חשבון נפש, שבעקבותיה תאלצו לשנות את סגנון חייכם.

דלי

מבחינה חברתית אתם עומדים לעבור שינויים מהותיים. חלק מהאנשים שהיו משמעותיים עבורכם, לא יתאימו לכם יותר ואנשים חדשים יכנסו לחייכם.

דגים

נושאי קריירה יתפסו תאוצה חדשה אצלכם. נראה שאתם עומדים לקחת אחריות ולחולל שינויים בתחומים אלו. התקופה קשה אבל מפרה במיוחד.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמלחיצה מעט של כוכב זה, הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"....הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע: זוהי תקופה עמוסה מאוד מבחינה כספית, כיוון שאתם נדרשים להוצאות מרובות אשר לא תוכננו מראש ועובדה זו מאוד מטרידה אתכם
▪ ▪ ▪


טלה

בית הקריירה שלכם עבר מהפך בשנים האחרונות כיוון שאתם לגמרי מושפעים מהכוכב פלוטו שדרש מכם לשנות עובדות בסיסיות בחייכם, אשר השפיעו גם על הקריירה שלכם. נראה שבשנים האחרונות הצורך שלכם לחופש ולעצמאות גבר ועל כן אתם מרגישים שאתם חייבים לזרום עם השינוי המתבקש בחייכם על-מנת לשדרג לעצמכם את החיים מבחינה מעשית והן מבחינה רגשית.

שור

בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים שמבשרים על כך שישנם דיבורים על מהפך כלשהו במקום העבודה אך ממקום חיובי שיכול לגרום לכם לסיפוק ולעשייה. ייתכן שתקבלו הצעה שלא תוכלו לסרב לה והקשורה למערכות יחסים עם אנשים קרובים שמפרגנים לכם. ייתכן שעובדה זו תגרום לכך שיציעו לכם תוספת שכר במידה ותרצו לשנות את מקום העבודה ולקחת על עצמכם יותר אחריות.

תאומים

במהלך כל החודש הקרוב תהיו מושפעים מהאנרגיה של כוכב מארס שנכנס אליכם לבית הקריירה ומשפיע באופן מאוד אינטנסיבי על אישיותכם. זה בדיוק הזמן לבדוק עם עצמכם מדוע אתם פועלים עכשיו בצורה די אימפולסיבית ומגיבים מהר מדי, ולעיתים קרובות אף ללא חשיבה מוקדמת בכל התחום הנוגע לעיסוקים המקצועיים שלכם. מומלץ לכם לנסות להיות מאוד סבלניים ולא לתת למתחים להשפיע עליכם.

סרטן

אתם נמצאים בתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ותוהים ביניכם לבין עצמכם האם אתם פועלים נכון. קצב האירועים לאחרונה מהיר מדי עבורכם ולמרות שאתם בהחלט עומדים בכל היעדים, הרי שאתם מאוד עמוסים בכל תוכניותיכם האישיות ולצערכם ייתכן מצב שאינכם מצליחים להיכנס לעומק העניינים ולכן, ההתייחסות לעיתים קרובות שטחית ואינה מעמיקה.

אריה

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי לנסיגה בבית השותפויות שלכם כך שיעלו סוגיות משמעותיות אותן תרצו לפתור ולא תהיו מוכנים יותר לדחוק אותן למועד שאולי נראה לכם טוב יותר למשא-ומתן. בפרק זמן זה יעלו על הפרק נושאים שונים שהגיע הזמן לדון בהם וייתכן שהעמדה של הצד שכנגד תקפיץ אתכם ולא תהייה נעימה לכם, אך גם אתם לא תהיו מוכנים לוותר על דעותיכם.

בתולה

הכוכב יופיטר שנמצא בבית תת ההכרה שלכם נותן לכם הרבה הבנה ורקע להתנהלות האישית שלכם בתחומים השונים של החיים. אך הפעם תהייה לכם גם היכולת להבין את המניעים הפנימיים והעמוקים ביותר שלכם כך שתוכלו לגבש לעצמכם תוכנית פעולה משמעותית במיוחד עם תובנות של הנעשה בשטח בצורה מאוד מעמיקה. נצלו את הידע שלכם להתקדמות משמעותית בעבודה.

מאזניים

נראה שהסביבה בה אתם חיים לא תמיד מפרגנת להתנהלות הכללית שלכם ופעמים רבות מעמידה אתכם בפני מצבים שבהם אתם נדרשים להגיע להחלטות שלדעתכם הינן פזיזות מדי. זהו שבוע שבו מומלץ לכם לנוח כמה שיותר כיוון שאתם מועדים לקשיים פיזיים בגלל רגישות יתר. את הזמן הפנוי העבירו ביצירה שאתם אוהבים ואשר נותנת לכם סיפוק ומחצינה את האישיות שלכם.

עקרב

בית המשפחה שלכם מופעל על-ידי הכוכב וונוס שמבקר שם עכשיו ומלמד שהאנשים הקרובים לכם ביותר משבחים אתכם על ההתנהלות שלכם בתקופה שבאמת היה צורך בעזרה שלכם. אתם מנסים להצליח במעשיכם על-ידי כך שאתם משקיעים את כל כולכם בעשייה ולעיתים כתוצאה מכך, אף שוכחים את עצמכם. כוכב התקשורת עומד לבצע את נסיגתו בבית המשפחה שלכם וייתכן שצפויים לכם חילוקי דיעות.

קשת

הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות על כל אותם נושאים שבדרך כלל לא רציתם לעשות זאת אך הפעם אתם מרגישים שאתם חייבים לעמוד קודם כל בציפיות של עצמכם ודווקא מעברו של הכוכב סטורן במזל שלכם יכול לעזור לכם במימוש תוכניותיכם. כל נושא שיש בו משום לקיחת אחריות וכניסה למסגרת יכול להתאים לכם בשלב זה של חייכם. אל תתנו לקשיים כלכליים לשנות לכם את תוכניותיכם.

גדי

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת אמור לבצע את נסיגתו הקרובה בבית הכספים שלכם ולכן נראה שאתם עוברים תקופה מאוד משמעותית מבחינה כלכלית וכל הוצאה שלכם צריכה להיות מחושבת. בעיקר, עליכם לבדוק את הפרופורציות שבהם אתם מצויים ורוצים למצות את הדברים. הוצאות כספיות מרובות לשם בילויים עתידים עלולים להיות השבוע מעבר למה שתיכננתם.

דלי

הכוכב מרקורי יימצא בנסיגה במזל שלכם ויגרום לכך שכל מה שתרצו לעשות יהיה כרוך בבקשה מהקרובים לכם שיזרמו ביחד איתכם בנוגע למימוש התוכניות שלכם ובהתאמתן לנסיבות. ייתכן שבשלב הזה עדיין יהיו חילוקי דעות ביניכם לבין האחרים, אך נראה שהיכולת שלכם לפתור בעיות הינה במיטבה ותוכלו להפיק את מלוא התועלת מכך שאתם חושבים בצורה יצירתית ורעיונותיכם יתקבלו בברכה.

דגים

הכוכב מארס נכנס למזל שלכם וישהה שם במשך כל החודש הקרוב כך שנראה שמצפים לכם ימים סוערים ומלאי אינטנסיביות. זה הזמן שלכם לבצע כל תוכנית שעד עכשיו דחיתם כיוון שנראה שעכשיו תקבלו את הכוח לממש את הפעולות שייתכן שדורשות מכם גם כוח פיזי. מומלץ לכם לא לשתף כל אחד בתוכניותיכם ולשמור את דעותיכם לעצמכם. במקרים שיש צורך בהחלטה מיידית, הפעילו את האינטואיציה לפני ההיגיון.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  11/01/2015   |   עודכן:  11/01/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קבלו את סטורן
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בבר
13/01/15 22:40
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"קרקירה" היא יצירה תיאטרלית, המבוססת על "הספר אשר לאמי" מאת הסופר היהודי-צרפתי אלבר כהן והיא מאופיינת בתצורה ייחודית ומעניינת: שילוב של הצגה תיאטרלית, בישול, במקביל, של מנות גורמה אתניות והגשתן לקהל הצופים. כל המופע מלווה בווידאו ארט והתשלובת הכללית מעניקה לצופים חוויה של הצגה אפופה בניחוחות מהמטבח היהודי המסורתי, של בית אימא.
11/01/2015  |  חיים נוי  |   כתבות
בעת שירותי הצבאי האזנתי לקולה המיוחד של זמרת בשם דקלה דורי, ובהתחלה אני מודה לא הצלחתי להקל את השילוב שקולה הענוג שילב בין מוזיקה ערבית, למוזיקת הפופ. השילוב בין מוזיקה ערבית למוזיקת פופ אשר בא לידי ביטוי באלבום "אהבה מוזיקה"
11/01/2015  |  רועי אורן  |   כתבות
ישראל גל (50) איננו יזם נדל"ן, לא קנה מגרשים ולא בנה בנייני מגורים. למרות זאת, הוא אחד מפעילי הנדל"ן המובילים של ישראל. בתוקף תפקידו כראש עיריית קריית אונו, וקודם לכן סגן ראש עירייה ואחראי על נושא הבנייה, קידם שלושה פרויקטים של פינוי-בינוי. השבוע חשף את הפרויקט הרביעי, השונה מכל קודמיו - ראו בהמשך - ובכך הביא ל-1,200 את מספר הדירות שייבנו בשיטה זו. כך השיגה העיר הקטנה יחסית שיא ישראלי בתחום זה.
09/01/2015  |  אלעזר לוין  |   כתבות
ממשלת ההסכמה הלאומית הפלשתינית הוקמה ביוני 2014 בהתאם להבנות הפיוס בין תנועת פתח לתנועת חמאס.
09/01/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
פרופסור יוסף הַגִין מודאג מאוד מצמצום התמיכה במחקר חקלאי ומהתרופפות קשרי אקדמיה-תעשיה בתחום זה. "הדגש עבר להיי-טק, והחקלאות נתפסת כענף לא חיוני. אנשים אומרים, 'הרי יש הכל בסופר, אז מי צריך מחקר ומי צריך חקלאות?' הם שוכחים שמישהו צריך לייצר את האוכל הזה, או את חומרי הגלם. התהליך ההרסני הזה, של הקטנת המודעות למחקר חקלאי והתמיכה בו, מתרחש גם במקומות אחרים, כמו ארה"ב, שבה פעל מרכז לאומי לפיתוח דשנים - מוסד עם ספרייה מעולה, פעילות מדעית אינטנסיבית, ובית חרושת. המרכז הזה, שהיה ה'מֶכָּה' של התחום, כבר אינו קיים."
09/01/2015  |  מגזין הטכניון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il