|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?
קבוצת ירדן
לפתוח את הפה ופשוט לדבר: להרגיש בנוח עם השפה האנגלית

מהלך משמעותי

כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי, המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, נמצא מהחודש במעלה בה כבר יצא מהנסיגה, ולכן בזמן שכזה אנו חווים את אנרגיית הכוכב בעוצמתו הטבעית ולא כמו רעידת אדמה
12/12/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
גלים פנימיים [צילום: אדי ישראל/פלאש 90]

החודש יוצא כוכב אוראנוס מהנסיגה ומהמעלה בה ביצע מהלך משמעותי זה וזאת עד הפעם הבאה ששוב ייכנס לנסיגה בחודש ספטמבר 2022. תפקיד הכוכב הוא לשבור מסגרות ולא יפסיק לנסות עד אשר יצליח לשבור דפוסים קיימים. חשוב לציין שהדפוסים שיישברו יש הכרח שישברו, כיוון שאינם נכונים לנו יותר ולכן כל שינוי שהיה לכם בחודשים האחרונים היה בהשפעה כוכבית זו ויש לכם עוד חלון הזדמנות עד לנסיגה הבאה לחולל מהפכים בחייכם, אך רק כאלה שכבר מתבשלים אצלכם זמן רב ועדיין לא מצאתם את האומץ לעשותם.

כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי, המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, נמצא מהחודש במעלה בה כבר יצא מהנסיגה, ולכן בזמן שכזה אנו חווים את אנרגיית הכוכב בעוצמתו הטבעית ולא כמו רעידת אדמה, אלא בגלים פנימיים הקוראים לשינוי. לידיעתכם, הכוכב יושב שבע שנים במזל, כשהפעם הוא מבקר במזל שור, הוא גם בית השותפויות של המדינה.

מאחר שכוכב זה משפיע על המקום במפת המדינה שאחראי על מסגרות ושמו סטורן, הרי שתפקיד הכוכב הוא לשבור את המסגרת הקיימת על-מנת להתחיל משהו חדש. בשל כך, חווינו חילופי שלטון שעדיין מחזיק מעמד מצד אחד של הקשת הפוליטית וקיבלנו אופוזיציה מהצד השני של הקשת הפוליטית. אנו נמצאים בעיצומה של תקופה נפיצה מאוד מבחינת התפיסה הרגשית של העם את מנהיגיו. קיים צורך עז להשתחרר מכבלי העבר וללכת אל העתיד בדרך חדשה.

גם הקורונה טרפה את הקלפים והשינויים בתפיסת העולם של כולנו לא ייעלמו, אלא ימשיכו להתקיים בדרכים שונות. והן עדיין מפעילות את הצורך לשבור מסגרות ישנות. זהו צעד שילך ויעמיק ויתפוס נושאים שונים ברחבי המדינה כשחלק מהשינוי הוא העובדה שבאופן טבעי, שלטון חדש מביא איתו תפיסות ועשייה חדשה.

גם במשך החודשים הקרובים לא יהיה שקט והכוכב ימשיך לנסות לשנות עוד ועוד, עד אשר ישברו דפוסים ישנים ויוחלפו בחדשים, גם ברמה האישית וגם ברמה המדינית. ברמה האישית ירגישו בכך ילידי המזלות שנולדו בשליש האמצעי של המזלות הבאים: שור, עקרב, דלי, אריה, קשת ומאזניים. ייתכנו שינויים מאתגרים, משמעותיים ופתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - גם אתם רציתם זאת, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.

המזלות שעשויים להסתדר ביתר טבעיות עם אנרגיה זו הם המזלות הבאים: גדי, בתולה, דגים, וסרטן. כל שאר ילידי המזלות שלא צוינו, יזרמו עם אנרגיה זו כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שכן ציינתי ולא יתנגדו לשינויים.

ובאופן כללי להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד. ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון. כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי ופחות בעצמאות.

אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים, כיוון שכל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

ולסיכום, אולי תקל על כולנו הידיעה שכוכב אוראנוס בתפקידו הבסיסי נועד לנפץ את העבר כדי להוביל לקדמה. נכון שדרכו לעיתים אגרסיבית וחסרת סבלנות, אך אלה שיקשיבו לו ייהנו ממנו לעומת המתנגדים לו, שבכל מקרה יבצעו את השינוי, אלא שייאלצו "לשלם" עבורם מחירים יותר משמעותיים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת משמעותית ועשייה בנושאי כספים ישפיע עליכם בשבוע הזה לעשייה משמעותית לשיפור מצבכם הכלכלי
▪ ▪ ▪


טלה

כוכבים משפיעים כמו השמש והכוכב שמקושר איתכם מארס, נמצאים בבית המוכר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים אירועים שונים בחייכם שגורמים לכם להבין את החיים אחרת ממה שהבנתם עד כה ועובדה זו גובה מכם מחיר רגשי רב. בנוסף, כוכב מרקורי שנמצא כרגע במזל גדי, משפיע עליכם בצורה של חוסר סבלנות וגורם לכם להרגיש חוסר שקט.

שור

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בעבודה שלכם שאותה אתם מכנים גם הקריירה שלכם ולכן זהו זמן מצוין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם ברמת התפוקה האישית בהתאם לציפיות של עצמכם מעצמכם, כיוון שנראה שלממונים עליכם לעיתים קרובות מדי יש טענות שונות והם אף באים בדרישות שהם מעבר ליכולותיכם. נסו לנהל שיחה של תאום ציפיות.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ועובדה זו גורמת לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים נכון. ייתכן שזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים, אך באותה ההזדמנות עליכם לוודא שאלה שאתם באים לבקש את עצתם לא מאוכזבים מכם בגלל שלא מילאתם את הציפיות שהיו להם מכם בעבר, כך שהעצות לא תהיינה ניטרליות.

סרטן

אלה ימים עמוסים עבורכם בגלל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל המולי לכם, גדי שהוא גם בית השותפויות והזוגיות שלכם. נראה שמבחינת עבודה אתם עמוסים מאוד ולכן יהיה זה נכון עבורכם לבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שאתם מעוניינים בו בחיים האישיים והמקצועיים. את מירב ההשקעה מומלץ לכוון ליחסי האנוש והגיבוש בעבודה.

אריה

עד לסוף השנה עדיין יהיה כוכב השפע בבית המקושר עם השותפויות שלכם בחיים האישיים והמקצועיים, כך שאתם בהחלט יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולדעת שעשיתם את המקסימום על-מנת להפיק את הרווחים האישיים שלכם מכל אלה שיכולתם לשתף איתם פעולה על-מנת לקדם את עצמכם. חשוב מאוד שלא תשכחו אנשים בדרך שהיו עבורכם ותזכרו להודות לכולם.

בתולה

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים שעד היום החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות, למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם המעגל המשפחתי הראשון של חייכם, כיוון שנראה שמשם תתחילו להרגיש שאתם לא מספיק מקבלים את הפרגון הראוי לכם.

מאזניים

בתקופה האחרונה אתם עסוקים מאוד עם כל האנשים שנמצאים איתכם ביום יום ומבקשים לבדוק עם עצמכם עד כמה אנשים אלה מתאימים לכם ולסגנון חייכם. ייתכן שחלק מהאנשים במעגל הראשון של חייכם מתסכל אתכם כיוון שאתם מרגישים שיש ביניכם קצרים של אי-הבנה. הפעם יש לכם יכולת לעשות סדר בחייכם – לעזוב את הישן והלא מספק, ולהתחיל בנושאים שימלאו אתכם.

עקרב

הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם ואתם חשים בחסרון כיס מאוד משמעותי בחייכם גם בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה תחום זה וגורמת לכם להבין שאתם חייבים לעשות משהו על-מנת לשפר את מצבכם האישי. הכוכב שלכם מארס מתקרב גם הוא אל בית הכספים, כך שיש לכם יכולת לשלב בין השניים ולעשות לעצמכם הערכה כלכלית מחודשת שתתאים לכם לנסיבות החדשות.

קשת

תקופת יום ההולדת הינה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא משפיעה עליכם בשני מישורים משמעותיים. מצד אחד אתם מאוד רוצים לחגוג ולהתחיל בהתחלות חדשות ומשמחות כפי שמסמל כוכב העשייה שעומד להיכנס למזל לשלכם, כך שתשפרו לעצמכם את רמת החיים. ומצד שני עדיין מוטלת עליכם אחריות כבדה מאוד ולכן חשוב מאוד לשמור על איזון ופרופורציה.

גדי

מרבית הכוכבים פועלים אצלכם בשלב הזה מאחורי הקלעים ונראה שנסיבות חייכם הנוכחיות לא מאפשרות לכם להגיד את מה שאתם חושבים ולהיות גלויים עם הקרובים לכם. בגלל המופנמות האישית שלכם והתחושה שהכול בא לכם קשה, אתם עלולים להפסיד אנשים קרובים שבכל זאת נותנים בכם אמון. הדרך הנכונה היא לשמור על איזון בין נתינה לקבלה ולא לגלוש לשום צד.

דלי

מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים של השנה מכיוון שבתקופה האחרונה אתם לוקחים אחריות על חייכם ומוכנים להשקיע בכל פרויקט שיש בו משום צורך להוכיח לעצמכם את היכולת שלכם להגיע למשמעות בחיים. ייתכן שעדיין זה אינו הזמן להחצין את כל התוכניות שלכם, אך נראה שעם סבלנות ודבקות במטרה, תצליחו ליישם את תוכניותיכם.

דגים

נראה שאתם נמצאים בתקופה שיש בה הרבה התלבטויות כיצד לנהוג וזאת בגלל העובדה שאתם מאוד רוצים לעזור ולהרגיש מוערכים בשל כך, אך לא תמיד אתם מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות ועדיין מרגישים נדחים על-ידי אנשים אחרים וגם מצד קרובי משפחה. זה הזמן להשקיע יותר בבניית הקריירה האישית שלכם ופחות לשים את הדגש על עניינים אישיים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  12/12/2021   |   עודכן:  12/12/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בסוף השבוע שעבר, ב-10 בדצמבר, בעוד תנועת חמאס עורכת חגיגות ענק ברצועת עזה לציון יום השנה ה-34 להקמתה, אירע פיצוץ גדול במחסן נשק ותחמושת של התנועה מתחת למסגד עוביי אלכעב במחנה הפליטים בורג' א-שמאלי בעיר צור שבלבנון.
הציפייה לסיומה היא עצומה, אבל לאחר שתחלוף מגיפת הקורונה, ייתכן שנגלה שהיא חוללה מהפכה באימוץ טכנולוגיות לעבודה מרחוק. בהמשך, כנראה שיפותחו גם טכנולוגיות חדשות לעבודה מרחוק.
12/12/2021  |  יורם אורעד  |   יומני בלוגרים
פרשת "וַיְחִי", הפרשה המסיימת את ספר בראשית, משתפת אותנו במידע נוגה: "וַיְחִי יַעֲקֹב בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם שְׁבַע עֶשְׁרֵה שָׁנָה, וַיְהִי יְמֵי יַעֲקֹב, שְׁנֵי חַיָּיו, שֶׁבַע שָׁנִים וְאַרְבָּעִים וּמֵאָה שָׁנָה" (בראשית מ"ז, כ"ח) . הפרשה נפתחת בהבהרה מצערת, כי באו אל קיצם חיים רוויי מתחים, שהשתרעו על פני תקופה ארוכה - מאה ארבעים ושבע שנים, מתוכם שבע עשרה שנים בארץ מצרים.
דיון מרתק מתנהל באחרונה בשאלה: מי ישלוט בקבוצת כלל ביטוח, ששוויה על-פי מחיר מניותיה בבורסה מגיע לכ-5.3 מיליארד ש"ח. האם ראוי ליתן לאיל ההון אלפרד אקירוב היתר להגדיל אחזקותיו לכ-30% ובכך להחזיק בגרעין שליטה; או-אם יש לדחות את הבקשה שהגיש לראש רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ד"ר משה ברקת, ובכך לאשר דה-פאקטו למשקיעים מוסדיים - שעיקרם שתי חברות הנמנות עם קבוצות ביטוח מתחרות - לשלוט בקבוצת כלל ביטוח, שהיא אחת משלוש חברות הביטוח הגדולות בענף.
11/12/2021  |  יואב יצחק  |   יומני בלוגרים
ניטיב לעשות עם את ערכי פרשת "וַיִּגַשׁ" והמוסר ההשכל שלה נאמץ בחיינו יום-יום. בימים אלו - שאנחנו עדים לגילויים מדאיגים של חיים בחברה ישראלית קוטבית, חברה שסועה החווה חוויות של גילויים קשים מנשוא של שנאה חסרת מעצורים, שנאה של חברה מבותרת ומצולקת בפצעי שנאה, אני נאחז במסר של פרשת השבוע - פרשת "וַיִּגַּשׁ". אני נאחז במסר הפונה אלינו לאמץ את ערכי הַסְּלִיחָה וְהַמְּחִילָה, יוסף סולח לאחיו, שהתעללו בו והפגישו אותו אפילו עם אימת המוות.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רעיון המדינה הפלשתינית משמעו אחד: הפיכת הגדה המערבית לעזה שנייה, תחת שלטון חמאס, ולניסיונות חוזרים ונשנים לתקוף את ישראל המצומקת, לבתר ולהשמיד אותה
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
צבי גיל
צבי גיל
התמונות שהעולם, מלבדנו, קיבל ומקבל מעזה מראות שעזה ברובה היא עי חרבות ואין כמעט רובע שלם שעומד על תילו כפי שהיה    המצלמה מראה רחובות ריקים וכבישים שנהרסו או קבורים בערמות של בנייני...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il