|   15:07:40
  יהונתן דחוח הלוי  
עיתונאי עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
מפלגת רע"ם [צילום: פלאש 90]

עמדת התנועה האיסלאמית ורע"ם בנוגע ללהט"ב

התנועה האיסלאמית הפלג הדרומי, והזרוע המדינית שלה - הרשימה הערבית המשותפת (רע"ם) - שוללים באופן נחרץ את תופעת הלהט"ב ורואים בה סטיה בלתי מוסרית, חטא חמור במיוחד על-פי ההלכה האיסלאמית ואיום על החברה הערבית והאנושות בכלל. ראשי התנועה האיסלאמית תומכים במתן טיפול פסיכולוגי להומוסקסואלים. ההלכה האיסלאמית קובעת דין מוות להומוסקסואלים בבית משפט איסלמי וקיימת מחלוקת בשאלת דרך ההוצאה להורג (שריפה, סקילה והשלכה ממקום גבוה)
15/06/2022  |   יהונתן דחוח הלוי   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

תוכניתו של המשרד לשוויון חברתי לקדם תוכנית לאומית לקידום הקהילה הגאה בתקציב של כ-30 מיליון שקלים בכל שנה למשך שלוש שנים חשפה פעם נוספת את העמדה הנאמנה לאיסלאם של התנועה האיסלאמית הפלג הדרומי והזרוע המדינית שלה – הרשימה הערבית המאוחדת (רע"ם) - בנוגע ללהט"ב.

התוכנית שמה דגש על חיזוק המוגנות, תחושת הביטחון ותחושת השייכות בקרב אוכלוסיית הלהט"ב בישראל, באמצעות יצירת שוויון הזדמנויות וצמצום פערים חברתיים בין היתר בחברה הערבית. במסגרת התוכנית, ללהט"ב בחברה הערבית יוקצו יותר משני מיליון שקלים בשלוש השנים הקרובות. בין התוכניות - הכשרות והסברה לנותני שירות והתאמת מסגרות להט"ב בחברה הערבית; בינוי קהילה ברמה המחוזית דרך הפעלת קבוצות חברתיות; פיתוח יזמות ומנהיגות לאקטיביזם להט"בי בחברה הערבית; ומרכז מקוון עבור להט"בים ערבים.1

בתגובה לפרסום התוכנית הממשלתית לתמיכה בלהט"ב, כולל בחברה הערבית, פרסם (31 במאי 2022) ספוות פרייג' (صفوت فريج), מנהיג התנועה האיסלאמית הפלג הדרומי ויו"ר מועצת השורא שלה את ההודעה הבאה:2

"(כותרת) ראש התנועה האיסלאמית השייח' ספוות פרייג': נישאר מבצר מבוצר להגנה על הזהות ויסודות האמונה של החברה הערבית שלנו.

"(גוף ההודעה) ראש התנועה האיסלאמית השייח' ספוות פרייג' הדגיש, כי עמדת התנועה האיסלאמית והרשימה הערבית המאוחדת בנוגע להומוסקסואליות היא עמדתה הברורה של השריעה (ההלכה) האיסלאמית, האוסרת את העניין הזה (הומוסקסואליות) על כל צורותיה, וכי התנועה האיסלאמית ו(הרשימה הערבית) המאוחדת תמשכנה לעשות את כל המאמצים האפשריים כדי להילחם ברעיונות אלה הזרים למנהגים, למסורות ולאמונות של עמנו הערבי והפלשתיני.

"השייח' (ספוות פרייג') הוסיף, כי הוא מבין את אופי העבודה הפרלמנטרית, במיוחד לאור (קיומה של) קואליציה ממשלתית מורכבת כמו זו שבה שותפה (הרשימה הערבית) המאוחדת, וכי חברי הפרלמנט, למרות גישתם העקרונית ועמדתם הברורה ביחס לתופעה זו (הומוסקסואליות), הם אינם יכולים לכפות את עמדתם זו על המדינה, מוסדותיה ומשרדי הממשלה שלה, במיוחד לאור (העובדה) שהחלטות שרים אינן מתקבלות בהצבעה.

"השייח' (ספוות פרייג') הוסיף: "היינו ועודנו החומה שעליה יתנפצו כל ניסיונות הפלישה הרעיונית והתרבותית אלינו. לעיתים אנחנו פועלים כדי להדוף את הפלישה והסטיה הרעיונית על כל סוגיה שהינה מחוץ לתחום של החברה שלנו, אבל לצערנו אנחנו לפעמים מוצאים את עצמנו נאלצים להתמודד עם הרעיונות הללו הבאים מעמותות ומפלגות ערביות שמקדמות תופעה זו (הומוסקסואליות), ותופעות אחרות הזרות לחברה שלנו".

חבר הכנסת מנסור עבאס (منصور عباس), יו"ר רע"ם וראש הזרוע המדינית של התנועה האיסלאמית הפלג הדרומי, אמר כי ההחלטה להעביר 90 מיליון ש"ח לקהילה הגאה נשענת על בהסכם בין מפלגות מרצ ויש עתיד ולא הייתה בנושא זה התייעצות כלשהי עם רע"ם.3

בראיון לרדיו א-נאס (2 ביוני 2022) ציין עבאס, כי "רע"ם דבקה בעמדתה, לפיה בנוגע לסוגיות האלה (יחסים חד מיניים) אשר פוגעות באמונה שלנו ופוגעות בזהות של החברה הערבית שלנו, אנו נהיה המבצר המבוצר של החברה הערבית ואם נראה שיש ניסיונות לעוות את הזהות הזו, (או) להשיל מאיתנו את התרבות, המסורת, המנהגים והערכים של החברה (הערבית) הזו, אנו נצא נגדם".

"האם אנו כמפלגה איסלאמית יכולים לכפות את האג'נדה האיסלאמית או הערבית שלנו על מדינת ישראל ועל כל המפלגות בישראל?", שאל עבאס. "עמדות רע"ם בנושא זה גלויות וידועות", אמר עבאס בהוסיפו: "הכל (כל תופעת הלהט"ב) אסור", שכן "התופעה הזו (להט"ב) חורגת מהזהות של החברה הערבית".

בראיון לעיתון אל-קודס אל-ערבי (26 ביוני 2021) נשאל מנסור עבאס לעמדתו בנוגע ללהט"ב לאור העמדות התומכות בלהט"ב של מפלגות החברות בקואליציה. על כך השיב עבאס: "לנו עמדותנו (בנושא הלהט"ב) ולשאר המפלגות המשתתפות בקואליציה עמדות אחרות (בנושא הלהט"ב)".4

ב-15 בדצמבר 2020 פרסם מנסור עבאס את עמדתו בנודע ללהט"ב בשפות העברית והערבית. מצ"ב הגרסה העברית:5

"עמדתי אחת וברורה בשתי השפות. מעניין מהי עמדת שאר הסיעות במשותפת? עמדתי בעניין תופעת הלהטב"ים היא עמדת ההלכה והדת האיסלאמית האוסרת על קיומה של תופעה זו. עמדתי גם תואמת לזהותה וערכיה הנעלים של החברה הערבית. וכל ההצבעות שלנו בתקופות השונות בכנסת היו בהתאם לעמדתנו העקרונית זו, וכך נמשיך להצביע בעתיד כנגד תופעה זו. אני מתנגד לניתוחים לשינוי מין ותומך בכל טיפול פסיכולוגי וחינוכי מקצועי לכל אדם החפץ בכך ללא כפייה או אילוץ, ובאותה העת אני מתנגד לכל התנהגות בריונית כלפי כל אדם, ומתנגד לכל מעשה אלימות כנגד כל אדם אשר יהיה. זוהי עמדתי ועמדת התנועה האיסלאמית הברורה. עם זאת, אני מבקש לחפש תשובות אצל אגודת הלהט"בים "שמברכת" על עמדתי, ושואל אותה מדוע אינכם מבררים וגם לא שואלים לגבי עמדות שלושת הסיעות האחרות ברשימה המשותפת בסוגיה זו?"

ב-23 ביולי 2020 כתב מנסור עבאס:6

"פייסבוק החליטה למחוק את הפוסט הקודם שלי בנוגע להצבעה שלנו נגד האיסור על טיפול בהומואים או טרנסג'נדרים, וזאת לאחר סדרה מאורגנת של הודעות (לפייסבוק), בטענה שהפוסט רצוף דברי שטנה! ברור שיש המפרשים את פסוקי הקוראן שפרסמת מסורה (פרק בקוראן) אל-שועראא (המשוררים) כמילות שנאה או עוינות, וזה לא חדש. הערה נוספת: צדו את עינינו הודעות שפרסמו מפלגות אחרות התומכות בחוק, במישרין או בעקיפין, ולפיהן אין לחוק שום קשר להומוסקסואלים, וכי מדובר רק במניעת טיפול בטרנסג'נדרים! על סמך זה אנו אומרים להם: עמדתנו בנושא זה היא אותה עמדה ברורה ללא גמגום".

דבריו של מנסור עבאס מתייחסים לפסוקים 165-166 בפרק 26 "המשוררים" בקוראן שבו נכתב (תרגום אורי רובין): "מה לכם כי תבואו אל האנשים הזכרים, ותיטשו את נשותיכם אשר ברא אלוהים למענכם? אכן קהל פרוצים אתם".

בתשובה לשאלה "מה עמדת חברי הפרלמנט של התנועה האיסלאמית בנושא ההומוסקסואליות?" אמר מנסור עבאס בראיון לעיתון "כול אל-ערב" (11 ביולי 2020):7 "עמדתנו לגבי הומוסקסואליות נובעת מההלכה האיסלאמית שלנו, ואינה נושא לפסיקה פוליטית חדשנית, או לגישה המבוססת על נימוסים ונשיאת חן. התנועה האיסלאמית פרסמה הודעה המגדירה את העמדה (שלה) בצורה ברורה וחד-משמעית. כמובן, הצהרה זו מייצגת את חברי הפרלמנט של הרשימה הערבית המאוחדת על חבריה והיו"ר שלה".

ב-22 ביולי 2020 פרסמו חברי הכנסת של רע"ם סעיד אל-ח'רומי, מנסור עבאס, וליד טאהא ואימאן אל-ח'טיב את ההודעה הבאה בנוגע ללהט"ב:8

"הכנסת אישרה קריאה טרומית את (הצעת) החוק האוסר(ת) על מתן טיפול פסיכולוגי לסובלים מסטיה מינית. חברי הפרלמנט של התנועה האיסלאמית/הרשימה הערבית המאוחדת הצביעו נגד (הצעת) החוק הזו, מתוך מחויבות בעמדת ההלכה האיסלאמית והגנה על הזהות של החברה הערבית האצילה שלנו, ועל-מנת שלא לשלול מאלה שסטו מהדרך, הפרו את הטאבו (הדתי) והם זקוקים לעזרה ולטיפול פסיכולוגי, וזו ההזדמנות שלהם לקבל טיפול. מתן האפשרות לחקיקת חוק כזה היא לגיטימציה למה שאסרו חוקי (הדתות) המונותאיסטיות, עיוות של טבע האדם התקין, וגרימת עוול למי שזקוק לשירותים רפואיים ופסיכולוגיים שיעזרו להם להתגבר על המצב. אנו אומרים לאלה שתרמו למתן לגיטימציה ולאישור החוק הזה: אתם משתתפים בהפצת הסטיה (המינית), הקריסה המוסרית והסוגים הנתעבים ביותר של אי-מוסריות המאיימים על כל הקיום האנושי, ומאיימים על מעמדה ולכידותה של המשפחה הערבית, שהיא העמוד החשוב ביותר במבנה החברתי שלנו. בורות וחוסר תובנה הם הגורמים לאחדים להאמין שנכון לנרמל את הסטיה (המינית) הזו במקום לטפל בה. כפי שאמר אללה הכל יכול בספרו הקדוש: "(שלחנו גם) את לוט. הוא אמר לבני עמו, איכה זה תעזו לעשות תועבה לעין כל, ומה לכם כי תבואו בתאווה אל הסכרים במקום אל הנשים? נבערים אתם מדעת". (סורה – פרק 27 בקוראן "הנמלים" פסוקים 54-55, תרגום: אורי רובין). החברה הערבית שלנו, הסובלת ממגיפת האלימות והפשע המאיימת על יישותה, אינה זקוקה לפילוג ולפיצול נוסף, על-רקע סוגיה שדתות, מנהגים ומוחות בריאים הכריעו בעניינה. לכן, אנו קוראים לכולם להתאחד ולנקוט עמדה אחידה נגד חוקים אלה שאינם מבטאים את אמונתם, המוסר, הערכים, המנהגים והאינטרסים של הציבור".

את העמדה של התנועה האיסלאמית בנוגע ללהט"ב הבהיר מנהיגה דאז חמאד אבו דעאבס בהודעה שפרסם ב-25 בפברואר 2021. לדבריו:9

"קיימת מתקפה חילונית עולמית, לא רק בישראל, אלא באירופה ובעולם... כדי לקדם אג'נדות הרסניות למשפחה הערבית השמרנית בכלל, ולמשפחה המוסלמית בפרט... סדר היום של המלחמה נגד המשפחה הערבית הפלשתינית כולל: החלשת מעמד בתי הדין השרעיים; אימוץ חוקי נישואין אזרחיים (מנהגי); נורמליזציה הדרגתית של תופעת ההומוסקסואליות, כמציאות ותופעת טבע; קביעה שבחורה רשאית להינשא בהחלטתה ללא אפוטרופוס; מתן היתר למאהבות ואיסור על ריבוי נשים, ומכאן התרת הבגידה בנישואין והרס בתים; החלשת מעמד הבעל והאב והגבלת תפקידו ב(הקניית) חינוך ומשמעת... זה קרב על זהות החברה שלנו, אשר אנו נחושים לשמרה כחברה שמרנית... איש מאיתנו אינו רוצה בן או בת או שכנים שלהם נטיות הומוסקסואליות סוטות. איננו רוצים, שאדם כלשהו יכריח אותנו לקבל את התופעות האלה כטבעיות... אללה השמיד את הכפרים של אנשי לוט, כולל גברים, נשים וילדים, כאשר גברים נהגו בהומוסקסואליות, ושאר החברה הייתה שבעת רצון מתופעה זו, ונהגה בה כדבר רגיל ונורמלי... גורלם של אנשים סוטים וגורל תומכיהם היה אחד, ואזור ים המלח הוא עד חי (לכך)".

ספוות פרייג', שנבחר בינואר 2022 למנהיג התנועה האיסלאמית, שיתף ב-6 בפברואר 2021 מאמר שכותרתו: "זעם במערב על טורקיה, ארדואן: אין דבר כזה להט"ב" ובהקשר זה כתב:10 "השבח לאללה שהוסיף טוב (אל-טייב) על טוב (המילה טוב הינה גם שמו הפרטי של נשיא טורקיה ארדואן). אל-טייב (ארדואן) שאינו מקבל את הרע (הומוסקסואליות). הרשימה הערבית המאוחדת – (שסימנה בקלפי) ע מ מתגדת להומוסקסואליות ופועלת למען השפעה פוליטית. היא מביאה תקווה לחברה מותשת הזקוקה לפתרונות".

ד"ר מוחמד סלאמה חסן, העומד בראש המוסד לפסיקת הלכה דתית של התנועה האיסלאמית, כתב בעניין זה ב-12 ביולי 2020:11

"אנו אומרים להם (ללהט"ב): אתם שקועים בתאוות ובאשליות, אתם מאיימים על האנושות בהכחדה, ואתם אויבי המין האנושי... יש מי שרוצה לתת לגיטימציה לאי-מוסריות ולתועבה בחברה הערבית-פלשתינית שלנו בבית. לא נאפשר לאנשים הללו, ללא קשר לשמותיהם, תוארם וכינוייהם לפעול נגד עקרונות ההלכה האיסלאמית... אני מאתגר את ההומוסקסואלים ואת אלה שמקדמים אותם ואת אלה שתומכים בהם לענות על האמור והחתום כאן: אם אתה רואים בסטייה שלכם בחירה חופשית, אזי אומר לכם: הסטייה שלכם היא התקפה בוטה על המין האנושי, ופגיעה בטבע שבו ברא אלוהים את האנשים כולם. איננו מוציאים מכלל אפשרות ש(נגיף) הקורונה למשל הינו העונש או ייסורים מאת אללה לאנושות בגלל המעשים המושחתים של בני האדם ביבשה ובים, ובגלל סטייתם מהנתיב. הו הסוטים, ומי שסוטה סוטה אל האש (של הגהינום)... לא נאפשר לכם להרוס את החברה שלנו, לא נאפשר לכם לאיים על האנושיות שלנו".

ב-2 בפברואר 2022 חברת הכנסת איבתיסאם מראענה (מפלגת העבודה) בישרה על הקמת מקלט ראשון ללהט"בים בחברה הערבית. בציוץ בטוויטר כתבה מראענה:12 "עושות היסטוריה והיום זה מתחיל. יוקם בארץ מרכז מגורים והלנת חירום לקטינות וקטינים, צעירים וצעירות מקהילת הלהט"ב הערבית, שנאלצו לעזוב את בתיהןם. מדובר בפרויקט הדגל שלי עם ולמען הקהילה הערבית הגאה. היום רשמנו התקדמות משמעותית כשקיבלנו את ברכת ותמיכת השר מאיר כהן".

חבר הכנסת וליד טאהא מרע"ם השיב לה בתקיפות (3 בפברואר 2022):13

"הוי האנשים, בראנו אתכם מתוך זכר ונקבה, וחילקנו אתכם לעמים ושבטים למין תבחינו ביניכם. ואולם הנכבד מכולכם אצל אלוהים הוא הירא שבכם (קוראן, פרשה 49, פסוק 13, תרגום אורי רובין) דברי אללה האדיר אמת. איבתיסאם מראענה, את לא צריכה לחלום, את ערה! לעולם לא יוקם מקלט כלשהו שיעודד או יעניק מחסה לגבר או אישה הנישאים לבני מינם במגזר הערבי! נקודה. הו איבתיסאם, האנשים בחברה הערבית שלנו שומרים על מערכת הערכים שלהם ואינם מקבלים שגבר מתחתן עם גבר ואישה עם אישה! הטענה שגורם כלשהו ממרכיבי הקואליציה לא התנגד להצעה היא שקר גלוי, שכן איש לא הציג הצעה כזו מלכתחילה, וייתכן שמראענה החלה לדבר עליה (על הצעה זו) בגניבה, בהסתר ומתחת לשולחן. המקלט הזה וכל מקלט עבור קבוצה זו (הלהט"ב) לא יקום ולא יהיה! הלוואי שאיבתיסאם, בהנחה שהיא ערביה, ומפלגתה ידאגו לבעיות הבוערות של החברה הערבית, במיוחד (לאור העובדה) שהיא (מפלגת העבודה) הייתה הגורם להן במשך עשרות שנות שלטונה במדינה. לכל מי שיצא בשמחה נלהבת ודג במים העכורים נגד התנועה האיסלאמית והרשימה הערבית המאוחדת, אני אומר לו, לך תפור ללא אובליסק (פתגם שמשמעותו הניסיון להונות אנשים הוא ניסיון כושל)".

עמדת התנועה האיסלאמית הפלג הדרומי והזרוע המדינית שלה – הרשימה הערבית המאוחדת (רע"ם) – עולה בקנה אחד עם ההלכה האיסלאמית הרואה ביחסים חד מיניים את הפשעים החמורים ביותר בעיני אללה מכיוון שמדובר בהפרה של המציאות הטבעית של האדם ובהתרסה בוטה כלפי אללה עצמו. בקוראן נזכרת פרשת לוט והעונש הכבד שהשית אללה על החוטאים בהשמדתם המוחלטת באש ובגופרית. בקרב חכמי ההלכה המוסלמים קיים קונצנזוס לפיו דין המקיימים יחסים הומוסקסואליים הינו הוצאה להורג, אך הם נחלקו בדרך ההוצאה להורג: שריפה באש, סקילה באבנים, השלכה ממקום גבוה ולאחר מכן סקילה באבנים ועונש כבד שייקבע ע"י השופט.14

הערות

תאריך:  15/06/2022   |   עודכן:  15/06/2022
יהונתן דחוח-הלוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עמדת התנועה האיסלאמית ורע"ם בנוגע ללהט"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הפתיון: זהירות! מלכודת מוות! ספיר נחום לא לבד הניצחון: מדליית כסף ליין הלל ביש"ע, שניצח את הבד"סים למיניהם ולקינוח פסוקו
15/06/2022  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
רבות נכתב ודובר אודות אובדן ההרתעה המוביל לאובדן המשילות בקרב אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ובראשן ערביי ישראל. בשנים האחרונות התסכול, הנהי, ההכאה על חטא, היו לתוכנית עבודה בתהליך המלחמה למיגור פשעים וטרור אזרחי לאומני. חשבנו שכבר ראינו הכל מכל וכול, מגביית דמי חסות, עבריינות רכוש, רצח לאור יום, לינצ'ים ברחובות הערים, שריפות והצתות, איומים והפחדות, לעג ובוז לכוחות הביטחון, והנה תהום נוספת וקשה נחשפה לעין כל.
בשבוע הספר אני חוזר את יורם קניוק שלי, סופר שאני אוהב, וכואב שהיו גילויי התנגדות גדולה לסופר במיוחד בשנים האחרונות לחייו. סופר שהלך מאתנו היום לפני תשע שנים בשנת 2013. הקטעים שיובאו להלן אינם לקוחים מספרות עוינת למדינת ישראל, הם לקוחים מספר שכולו אהבה למדינת ישראל - מהספר "תש"ח", שכתב יורם קניוק ויצא לאור בשנת 2010. הספר זיכה אותו בפרס הספרותי - פרס ספיר לשנת 2010. הספר עובד גם למחזה בבימויה של נויה לנצט. ההצגה הועלתה על במת תיאטרון חיפה.
אני רוצה לספר לכם על ועדת שטרום, אשר מטרתה הייתה להגביר את התחרות בין הבנקים, חבורה של אנשים מאוד מכובדים, עם ניסיון מצטבר של מאות שנים. עבדו מאוד קשה, הוציאו דוח מאוד מכובד, ארוך ומפורט, וכמה פעמים מופיעה בו המילה ניוד? פעם אחת! ואף היא עסקה בבריטניה.
כחודש ימים קיבלו קוראי ידיעות אחרונות ו-ynet דיווח ייחודי על המלחמה העקובה מדם על אדמת אוקראינה. זאת מפני שעורך העיתון נטע לבנה איפשר לשניים מכוכביו - ד"ר רונן ברגמן ידידי, שהוא גם חבר מערכת ה"ניו-יורק טיימס" והצלם זיו קורן - לחבור יחדיו. לא לפי הכלל הישן שצילום אחד חזק מאלף מלים אלא מעין נוסח חדש: אלף תמונות לצד אלף מלים.
14/06/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il