|   15:07:40
  דן מרגלית  
עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
הכל באשמת ביבי [צילום: אריאל שליט/פלאש 90]

ביבי, מפולת

נתניהו שותף מלא ליריב לוין ושמחה רוטמן, שהביאו על עם ישראל את השבר והשסע וההפגנות של ישראלים ויהודים נגד ממשלתם בכל רחבי העולם הדמוקרטי
13/03/2023  |   דן מרגלית   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

המורשת היהודית קובעת כי "אשת ליסטים כליסטים". על המשקל הלשוני הזה ניתן להוסיף כי ראש ממשלה המפקיר את המשטרה בידי ליסטים-ליסטים. כך בנימין נתניהו וכך איתמר בן-גביר.
ביבי שעובר לסדר היום על ה"לכו לעזאזל" של ד"ר שלמה קרעי כלפי לוחמי המילואים, ושותק לבצלאל סמוטריץ' את "השקרן בן שקרן" ואינו מעיר להתבטאויות הכזב נגד היועצת המשפטית גלי בהרב-מיארה - שותף בכיר לכל הרוע.

ובעיקר הוא שותף מלא ליריב לוין ושמחה רוטמן, שהביאו על עם ישראל את השבר והשסע וההפגנות של ישראלים ויהודים נגד ממשלתם בכל רחבי העולם הדמוקרטי, ואפילו סנטור יהודי קם בארצות הברית ולא היסס להציע כי ממשלו יבחן מחדש את יחסו לישראל. הכל באשמת ביבי. אי-אפשר לברוח מזה.

הלילה הוסיף ניר דבורי מידע חשוב בערוץ-12 שהאמירויות הקפיאו את העסקות שבצינור עם ישראל (אתמול כתבתי כאן בפוסט על חידוש היחסים הדיפלומטיים בין אירן לבין סעודיה, ובשל כך נפגעו עסקות שהיו בצינור הישראלי-סעודי). דבורי כתב אמין וזהיר. שום הכחשה של האיש אשר שר האוצר שלו מכנה אותו "שקרן בן שקרן" לא תמחק את העובדות.

ראו איזה פגע הביא עלינו האיש הזה הנמלט בסופי שבוע על חשבוננו לבלות בחו"ל. הוא הביא על ראשנו את חוקי הדיקטטורה שלו, ועדיין הוא תומך בהם. לראות ולהתעלם עד כדי כך? צריך להחריף את ההפגנות. צריך להימנע מאלימות אבל לחתור למרי אזרחי. להימנע מסרבנות אבל להפנות עורף לממשלת העבריינים.

יש לנהוג על-פי כלל המופיע בשירת דוד המלך - "עם נבר תתנבר", שלוש מלים שהן במהותן "עם נבל תתנבל".

תאריך:  13/03/2023   |   עודכן:  13/03/2023
דן מרגלית
+נתניהו: צונאמי של הינדוס תודעה מסכן את הדמוקרטיה
16:11 13/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הביע את דאגתו מהמתקפה חסרת התקדים על ממשלתו מצד ערוצי התקשורת המגויסים  ▪  הוא קרא לאנשים להשיב מלחמה נגד שקרים וחדשות מזויפות על-ידי אמירת האמת  ▪  האשים את התקשורת בהתעלמות מהידיעות הנדרשות ובניהול משטרת מחשבות שמגנה אנשים באופוזיציה שמעוניינים להידבר
נתניהו. בתקשורת השמאלנית סרבנים הופכים לגיבורים [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+ישראל ביתנו הודיעה שתעתור לבג"ץ בבקשה לפסילת החוקים
15:16 13/03/23  |  עידן יוסף
סיעת ישראל ביתנו הודיעה כי תעתור לבית המשפט העליון בבקשה לפסילת החוקים המכונים "חוק דרעי", "חוק הנבצרות" ו"חוק החמץ" אם יאושרו בכנסת. היו"ר אביגדור ליברמן אמר כי "לפי חוות דעת שקיבלנו דינם של החוקים המטורללים, ההזויים והשנויים במחלוקת להיפסל".

הוא הוסיף כי הוא מצפה מכל המוסדות הרשמיים, הממלכתיים והעומדים בראשם, לציית אך ורק לפסיקות של בית המשפט העליון במקרה של משבר חוקתי.

לטענתו, כל הדיבורים מצד הקואליציה על פשרה והסכמות הם אחיזת עיניים בלבד משום שהיא דוהרת להשלמת החוקים, וכל הדיונים בוועדת החוקה הם למראית עין בלבד במסגרת משחק האשמות והקומבינות של נתניהו ודרעי.
+כשדיקטטורה משפטית מזהה "איום" דמוקרטי
14:57 13/03/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
כאשר עוסקים במשטרים - יתרונותיהם וחסרונותיהם - ככל שהגדרות המושגים "פתוחות" יותר, כך פוחת הסיכוי להבנה והסכמה לאורך זמן. מודל השיח חייב להציע מענה מוסכם לבעיות המציאות במקום להשתמש במציאות מדומיינת ולהצדיק בה מודל יפה אך לא מוסכם, כפי שעשה לאחרונה פרופ' יובל נח הררי בכמה מראיונותיו הטלוויזיוניים. ככל שנוגע הדבר ל"ימין" בישראל, שורש המשבר הנוכחי הוא במהפכה המשפטית של אהרן ברק, בדיקטטורה האוליגרכית-משפטית שיצרה ובחוסר המשילות שחוללה
הפגנות נגד הרפורמה המשפטית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+בן-גביר: מבקש מבג"ץ לייצג את עצמו בפניו
13:14 13/03/23  |  איתמר לוין
השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, מבקש מבג"ץ (יום ב', 13.3.23) לאפשר לו לייצג את עצמו בעתירות בנוגע להתנהלותו מול המשטרה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית. העותרים מבקשים לאסור על בן-גביר להתערב בעבודה המבצעית של המשטרה, וזאת כצו ביניים בעתירות נגד תיקון פקודת המשטרה. בן-גביר טוען, כי אין לו אמון ביועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, וזאת לאחר שהנחתה אותו להשעות את הדחתו של מפקד משטרת מחוז תל אביב, ניצב עמיחי אשד. בן-גביר אומר כי מיארה לא שוחחה איתו לפני מתן ההנחיה ולכן לשיטתו ההנחיה הייתה בלתי חוקתית ובלתי הוגנת.

בן-גביר הודיע אתמול למיארה, כי אין לו אמון בה ולכן הוא מבקש לייצג את עצמו. מיארה השיבה, כי ייצוג עצמאי הוא חריג ותלוי בננסיבות העניןן, ואין היא יכולה להתייחס לבקשה רוחבית שכזאת. בנסיבות אלו, כאמור, מבקש בן-גביר (עורך דין בהשכלתו) לייצג את עצמו.
+פרופ' אלבשן: "הדהירה ממשיכה והסדקים מתרחבים"
13:02 13/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת חוקה, דנה במתווה הפשרה בנושא הרפורמה המשפטית שהציעו דניאל פרידמן ויובל אלבשן  ▪  פרופ' אלבשן, מיוזמי הפשרה: "אנחנו בדרך לכאוס בגלל משחקי אגו"  ▪  רוטמן: "הפערים גדולים אך זה יכול להיות מצע טוב לתחילת מו"מ"
פרופ' אלבשן. מציע מנגנונים שיכולים לסייע להגעה לפשרה [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+בן גביר למיארה: אין לי אמון בך, בשיקולייך ובהחלטותייך
11:45 13/03/23  |  איציק וולף
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב על מכתב היועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה ושב על כך שהוא אינו נותן בה אמון.

"בוקר טוב אליהו. שמח שאת מבקשת להיפגש איתי אחרי שכבר גיבשת את עמדתך והחלטת להקפיא את מינוי ניצב עמיחי אשד למפקד בסיס הדרכה. אין לי אמון בך, בשיקולייך ובהחלטותייך. הגיע הזמן שאפסיק לשמוע באמצעות התקשורת על מכתבים שאת שולחת אלי", כתב בתגובה לקביעת מיארה כי לא תאפשר לשר ייצוג פרטי או עצמי ביחס לעתירות נגד משרדו.
+אני בסך-הכל דורש שוויון
11:12 13/03/23  |  שמואל פישר   |   לרשימה המלאה
אני דורש שאם מתאפשר למפגיני שמאל לחסום את נתיבי איילון בלי מכות משוטרים ובלי מעצרים והעמדה לדין, יתאפשר גם למפגיני ימין לחסום את נתיבי איילון בלי מכות משוטרים ובלי מעצרים והעמדה לדין
גם לימין מותר [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+חוק הנבצרות אושר לקריאה ראשונה
10:24 13/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק שתמנע מהיועמ"שית להוציא את רה"מ נתניהו אושרה בוועדה המיוחדת  ▪  הצע"ח תעלה להצבעה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת
היו"ר כץ. "זו שמירה על הדמוקרטיה" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ההפיכה המשפטית וטענות מופרכות
09:54 13/03/23  |  עומר מואב   |   לרשימה המלאה
תומכי הרפורמה מוכנים לקחת סיכון אדיר, בשביל משהו, רגע, בשביל מה באמת? מה התכלית של הרפורמה? האם יש כאן משהו ששווה את הסיכון האדיר לכלכלה?
נתניהו. אינטרס אישי [צילום: מרק ישראל סלם]
+מה יפים הלילות בכנען
09:36 13/03/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ככל שתרחיק המשטרה את האזור החסום בפני מכוניות כן ירבו הצועדים ברגל, והם לא רק ישישים ודור שני ושלישי אלא אפילו רביעי
בדרך להפגנת המיליון [צילום: שיר תורם/פלאש 90]
+נו, אז מה יהיה
09:02 13/03/23  |  אריה רפפורט   |   לרשימה המלאה
זכיתי כילד לרקוד ביום הקמת המדינה, ובהמשך חווינו במצוקת המלחמה שהכתה כמעט בכל בית  ▪  שנים עברו, המאבק נמשך ואת מחיר הקורבנות המשכנו לשלם  ▪  מגש הכסף פגע ונגע בכל בית בישראל והכאב היה עצום ורב
אנו מכריזים בזאת
+מיארה: בן-גביר אינו מוסר מידע בעתירות
08:59 13/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טוענת שהוא אינו מוסר את המידע הדרוש כדי להשיב לעתירות נגד התערבותו בניהול המשטרה בהפגנות  ▪  מבהירה שאינו יכול לקבל אישור גורף לייצג את עצמו בהליכים
מיארה. מבקשת פגישה בדחיפות [צילום: שיר תורם, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביבי, מפולת
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פרסאוס
13/03/23 21:42
2
באום
14/03/23 05:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס (יום ב', 13.3.23) למה שכינה מתקפה חסרת תקדים על ממשלתו על-ידי ערוצי תקשורת מגויסים. לדבריו, הערוצים הללו מוטים לחלוטין לטובת מתנגדי הממשלה ואחראים על שידור פרשנויות חד-צדדיות, סקרים מוטים וחדשות כזב 24 שעות ביממה. בפתח ישיבת סיעת הליכוד, נתניהו המשיך ותיאר כיצד ההתייחסות הקודמת של התקשורת לממשלה הייתה שונה בתכלית: "אני מזכיר לכם באיזה כפפות של משי הם ליטפו את הממשלה הקודמת. איך הם יצאו מגדרם כדי לשבש כל צעד והיעדר צעד של בנט ולפיד".
13/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
לצערי ההסברה הממשלתית בשאלת הרפורמה המשפטית לקוייה ביותר ומחבלת מהותית במאמץ לקידומה. מאידך-גיסא, הכינו מתנגדי הרפורמה היטב את שעורי הבית ההסברתיים אך התנגדותם המהותית אינה משגת רמה גבוהה של שכנוע בכלל הציבור. מתבקש שהיו קשובים יותר לדברי ה"ימין" ערב הבחירות ונוטים לשותפות פוליטית, אך הם סלדו מרעיון זה. בהיותם ספקנים לגבי יכולתם לנצח נערכו למאבק בימים שאחרי. משהוכח בתוצאות הבחירות שתחזיות האפוקליפסה עומדות להתגשם, שֽנסו מותניים ויצאו למערכה, כשהם מסווים את מטרתם האמיתית - הדחת הממשלה הנבחרת.
13/03/2023  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
ועדת חוקה, חוק ומשפט דנה (יום ב', 13.3.23) במתווה הפשרה שהציעו שר המשפטים לשעבר דניאל פרידמן והמשפטן יובל אלבשן, לרפורמה המשפטית.
13/03/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
כאשר השמאל נמצא בשלטון מדיניותו נתמכת על-ידי המערכת המשפטית, אני רוצה שבשעה שהימין נמצא בשלטון המערכת המשפטית לא תפעל נגדו ולא תכשיל את מדיניותו. אני דורש שיויון.
13/03/2023  |  שמואל פישר  |   יומני בלוגרים
הוועדה המיוחדת אישרה (יום ב', 13.3.23) לקריאה ראשונה במליאה את הצעת חוק יסוד: הממשלה (תיקון נבצרות ראש הממשלה) של יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ. תשעה הצביעו בעד אל מול שישה מתנגדים. בהמשך תעלה ההצעה עוד היום להצבעה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת.
13/03/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר למורשת ישראל, עמיחי אליהו, רואה בפצצת אטום אופציה לפעולה במלחמה שנכפתה עלינו, ושר האוצר והשר לביטחון לאומי מדרבנים את ראש הממשלה ליישם בעזה את הוראות ההשמדה המוחלטת של העם העמלק...
מרדכי ליפמן
מרדכי ליפמן
מחזה האסון, בו נתון הציבור הענק, בו נתונים נשים, זקנים וטף, הפוסעים בדרכים המאובקות מהצפון דרומה, וההרס, העצום, הפיזי, שפקד את הרצועה, מספרים את הסיפור שאין להכחישו, שאין לטאטאו אל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il