|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

חושך אקדמי

המאמר עוסק בתקופה חשוכה בה תרבות אפילה שלטה בעולם. האנושות האמינה בשטויות וצללה עמן אל תהומות ההתאבדות. בכל העולם כולו לא נמצא ולו צדיק אחד שיצעק: לוביץ, פתח את הדלת בבקשה
01/04/2015  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   תגובות
אנגלה מרקל, ברק אובמה. האסלם הוא לא הבעיה? [צילום: AP]

השנה 1615, האנושות יודעת בוודאות: הארץ השטוחה היא מרכז העולם. המדע בתגובה: "ואף על-פי כן נוע תנוע"! 400 שנה מאוחר יותר האנושות יודעת בוודאות: אסור להכליל. את תגובת המדע לא ניתן להשיג.

לא צריך לספר לכם, מנהיג העולם החופשי בתקופתנו הוא מוסלמי קיצוני שהכריז: אין איסלאם קיצוני! התקופה שונה לגמרי, כבר לא שורפים מכשפות (למעט מקומות בשליטת האיסלאם הקיצוני, שם עדיין שורפים, אונסים ועורפים כל מה שזז או נושם).

הגולם הוא עירום

כל מנהיגי העולם מכריזים מעל כל מיקרופון רענן: "אסור להכליל, האסלם הוא לא הבעיה", והמדע שותק. איזו גזענות, איזו התנשאות, באיזו זכות הם מדברים בשם האיסלאם? מי אתם שתקבעו שהאיסלאם הקיצוני אינו מייצג את האיסלאם?

לא ידענו שהשייח קרי הוא סמכות דתית מוסלמית, שפרופסור אובמה הוא מזרחן מבריק. שמרקל היא מואזינה נערצה המטיפה במסגדים, שהולנד מומחה למזרח התיכון, או שבאן הוא דובר האיסלאם.

מי הם מנהיגי העולם, שיקבעו שהאיסלאם הקיצוני אינו שייך לאסלם? לנגד עינינו העצומות לרווחה מתרחש עיוורון מדהים בסדר גודל של "הארץ שטוחה", אך בכל העולם כבר אין בנמצא ולו גלילאו אחד לרפואה שיצעק: "המנהיג הוא אידיוט"!

אסביר לאט כדי שתקלטו את גודש טירוף התקופה: כל מנהיגי העולם המערבי "יודעים" שכל קשר בין האיסלאם לאיסלאם הקיצוני מקרי בהחלט. הם אינם שומרים על ההברקה הזאת בסוד אלא משווקים אותה בהתלהבות כאילו הרגע גילו את הגלגל. על השטות הזו מבוסס הקיום של חצי עולם, והמדע שותק.

הם לא שואלים את גדולי האיסלאם: האם מנהיגי האיסלאם הקיצוני (הרשעים), רשאים או לא רשאים לדבר בשם הדת ובשם האל? הם לא שואלים מזרחנים מומחים: האם יכול להיות שקיימת באיסלאם תופעה של ג'יהאד ושוהדה? הם פשוט "יודעים" שלא, כי זה מה שהם רוצים לדעת.

למה? כי הם מ-פ-ח-ד-י-ם. הם מפחדים להרגיז מיליארד מוסלמים (כי זו תרבות אלימה), אז הם מספרים לנו שזו תרבות שנטי.אפשר להבין אותם, אבל אם בימי הביניים המדע לא שתק כשהאנושות האמינה בשטויות, אז בתקופתנו?

כשהיטלר צחק

אם היטלר היה חי, הוא היה מת (מצחוק) שהרי מורשתו ממשיכה לקצור הצלחה מסחררת דורות לאחר מותו. הכיצד? הפוך על הפוך: בגלל השואה תגובת העולם כלפי כל מה שמריח גזענות גובלת בהיסטריה. התוצאה: האיסלאם יכול לעסוק בהשמדה בכיף ובאין מפריע כי כל מי שמבקר אותו מיד מתנפלים עליו חובבי חופש הביטוי ומשתיקים אותו בצווחות: הצילו, גזען.

ולמדע יש פטור מהטרור הרוחני? ממש לא. גם הוא חושש להיות מוקע כגזען, לכן הוא עושה קולות של שטיח ונעלם לעיסוקיו. זה לא נוגע לו, זה לא עניינו, זה פוליטיקה, והוא כידוע אוביקטיבי.הטרור הרוחני של הנאורות מצליח לשתק גם את המדע!!! הפוליטיקאים, מנהיגי העולם התנדבו לדבר במקום המדע וגם במקום מנהיגי הדת המוסלמים, ואיש אינו מבחין ב"טעות".

הטרור הרוחני

אז איך נדע אם הערבים טובים או רעים? תשובת האנושות פשוטה: הם טובים! כל אפשרות אחרת היא "גזענות", שהרי הערבים הם בדיוק כמונו, כל גולם יודע. כך קבעו קובעי הפוליטיקלי קורקט /"האמת הרלוונטית". מי אלה? אלוהים יודע, ומי לא יודע? המדע, שכבר מזמן ניער את חוצנו מנושאים נפיצים, בחר בזכות השתיקהוהתרווח להנאתו בחדר האטום.

והאמת? האמת היא שאם נסיר את שקף האיסלאם מעל מפת כדור הארץ כשמונים אחוז מן הזוועות בתקופתנו נעלמות. האמת היא שתרבות ערב ותרבות האיסלאם הן פרימיטיביות וברבריות,שטופות שנאה, אינן מסוגלות לחדול ממרחצי דמים ולוקות בסינדרום ענק של מבחר סטיות מין קשות (יידישקייט אוריינטלי).

האמת היא שמנהיגי האיסלאם הקיצוני רשאים לדבר בשם האל! האיסלאם מתיר להם זאת. בכל אופן הוא "שכח" להכחיש זאת עד כה ואנחנו "שכחנו" לדרוש זאת ממנו.

אבל אסור לומר את האמת כי הערבים יעלבו, מי שמעז לומר זאת מוקע כגזען וכך חובבי חופש הביטוי נהנים מנשק בלתי קונבנציונאלי לסתימת פיות. אם גופו לא נרצח על-ידי טרור מוסלמיהרי שפיו נסתם על-ידי טרור רוחני. טרור מנהל בתקופתנו את השיח המדעי בנושא האמתעל האיסלאם.

טרור רוחני מכתיב את האמת הרלוונטית בתקופתנו ואין פוצה פה ומצייץ. התופעה תכונה מעתה "חושך אקדמי"!

כישלון עולמי

שכחנו עוד דבר או שניים. מרוב התלהבות לשפוט את ישראל, שכח שלטון החוק הבינלאומי להוציא את השריעה אל מחוץ לחוק הבינלאומי. האו"ם מפקיר את האנושות לזוועות ומשקיע את מרצו באנטישמיות גלויה.העולם לא מתנהל נכון! שיקולים זרים השתלטו על הובלת האנושות החל במישור המוניציפלי, המשך במדינתי וכלה בעולמי.

שלטון החוק הבינלאומי ה"יבש", טובע עד לשד עצמותיו בים של קונספציות וערכים,שמקום קבורתו של הקשר שלהם עם המציאות עדיין לא נודע. האו"ם המשמש על תקן ה"דמוקרטיה של העולם" מונע מאינטרסים בינלאומיים שאת הקשר שלהם למטרתו (טובת האנושות) אין למצוא גם בעין מזויינת. גם הכלכלה הקפיטליסטית לא יוצאת דופן באורגיית הקריסה הקולוסאלית של כל הכלים החברתיים.

נכשלנו. האנושות נכשלה! רוב האנושות חיה בתנאים בלתי אנושיים. על פניו, הסיבה המיידית הנראית לעין היא שהאנושות מובלת בידי מנהיגים לא ראויים הפועלים על-פי מניעים לא נכונים. ד"ר מילשטיין הצביע על המשבר המנהיגותי.

גם איינשטיין אמר: "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם". דבר לא השתנה, האנושות היא עדיין קורבן של עצמה. מאז ומעולם המנהיגים, השליטים, האליטות היו האסון של ההמונים, גם היום הכלים המודרניים לניהול חברה רחוקים מלתת פתרון. לכן לפני הכול חובתו של המדע היא קודם כל להתעורר מתרדמתו, להכיררשמית בבעיה ולהודות פומבית בקיומה.

בינתיים עליו לצלצל בפעמונים כל אימת שהאנושות מנוהלת בצורה שגויה.עשו זאת בצורה מרשימהיורם אטינגר וגם איתמר לוין. הם הצביעו על משגי העבר, והתריעו על משגי ההווה. כדי שלמאמרים חשובים כאלו תהיה השפעה עליהם להיות מוגשים לעולם בצורה רשמית ומוסמכת בשם המדע. בינתיים, עד שהמדע המבולבל יבין שזהו תפקידו מאמרים חשובים כאלו טובעים באוקיאנוס המלל.
מי שחושב שאובמה מעוניין בטובת מדינתו יקרא לכך "טעויות", מי שחושב שזו מדיניות מכוונת יקרא לו "מחבל מתאבד".מכל מקום האנושות חסרת אונים ואין לה כלים לעצור עולם שרץ בהתלהבות קדימה לתהום. חוסר האונים המושלם כולל כמובן גם את האימפוטנציה של המדע.

נשקטרמינולוגי טאקטי

על המדע להתריע גם על עוד דבר קטן: גניבת דעת והשתלטות על התודעה העולמית בידי גורמים עלומים ("רדיקלים חופשיים"), כפי שהיטיב מכולם לתאר ד"ר אלון דהן. בקצרה: המושג שלום משמש בכלל למטרת כניעה, כאשר סוכניו יודעים שמטרתם בפועל מלחמה! המילה דמוקרטיה משמשת לצורך ריקון תוכן ודה-לגיטימציה למושג "צביון", כדי להוביל להתבוללות ולהפוך את העולם לחד ממדי, ללא לאומים.

כך שהטרור הרוחני של חובבי חופש הביטוי הנעזרים במילים "הסתה וגזענות" לצורך סתימת פיות, אינו כלי בודד במערכה. אנו עדים למאמץ השתלטות שיטתי ומוצלח על התודעה העולמית המורכב מגורמים רבים, אשר קשקוש הכיבוש הוא רק אחד מהם.
שטות נוספת שהשתלטה על "האמת המוחלטת" שכביכול העולם יודע בתקופתנו היא "הידיעה" שאסור לפגוע בחפים מפשע. הדעה האווילית הזו שהפכה לעובדה בידי ה"זומבים" שהשתלטו לנו על התודעה ובנו לנו מטריקס ערכי אידיוטי לחלוטין, מובילה את העולם מהר אך בטוח להשמדה.

האמונה התפלה הזו של התרבות המערבית (האיסור לפגוע בחפים מפשע), הפכה את העולם לגן עדן של טרור מחד-גיסא, וגן עדן של השתלטות דמוגרפית עוינת מאידך. אסרנו על עצמנו להכליל ולכן חסמנו מעצמנו את האפשרות להבחין בכך שתרבות האיסלאם מנסה להשתלט עלינו.

כן הקוקייה

אירופה "מתחזקת" בדת האיסלאם והיא מתמודדת עם התופעה ברגישות ובכניעות משום שאסור לה להעלות על דעתה שמדובר במלחמת ציוויליזציות. פתאום היא מתעוררת מתמתחת, מפהקת, פוקחת עיניים ומופתעת לגלות בתוכה נחילים של מהגרים "חפים מפשע", שעוד מעט יתפסו את מקומה וישליכו אתה מהקן כמו הקוקייה. כן, כן הקוקייה, זו בדיוק הדוגמה: בדיוק כפי שגוזלי הקוקייה הטפילה משליכים מהקן את גוזלי הציפור המארחת.

טובה עצומה לאנושות

הטרור פורח כי חייבים לרדוף אחריו בפינצטה כדי שחס וחלילה לא יפגע חף מפשע. ואם נפגע, המדינה הפוגעת (במקרה לגמרי זו תמיד ישראל) ישר עולה על טיל, כלומר על א' ומתייצבת בהאג בפני שופט.

התוצאה: בדיוק כפי שהשלום הביא לנו מלחמה, כך הדאגה לחפים מפשע הפכה את הטרור להצלחה עולמית מסחררת. גם הרעיון להעניק זכויות אדם לחלאות אדם ולשחרר רוצחים לא תרם רבות לקורבנות השלום והטרור.

אין ספק שהוצאתו להורג של אל בגדדי במקום שחרורו הייתה עושה טובה גדולה לאנושות. הוצאה להורג קטנה לחלאת האדם, טובה עצומה לאנושות!הוצאה להורג של כל המוסלמים הקיצוניים נשמעת לחובבי השלום והטרור מזעזעת אבל עובדתית היא הייתה מונעת מן האנושות זוועות רבות!

הדרך לגיהינום

אותו כנ"ל במאבקם של חובבי זכויות האדם למען כבילת ידי צה"ל. התוצאה היא זינוק של קפיצות מדרגה ביכולות הטרור, והמשמעות המיידית היא הרבה הרבההרבה יותר נפגעים חפים מפשע. היום כבר הגענו למצב של סף מלחמה גרעינית, וגם אם לא, בגלל שלא השמדנו את הטרור כשהיה קטן, המלחמה הבאה עם חיזבאללה תהיה נוראה בלשון המעטה.

כמובן שיפי הרפש מעודדים את חלאות האדם להשתמש בבשר תותחים אומלל כבמגנים אנושיים, ואף לרצוח אותם בעצמם כדי ליילל בפני העולם בדמעות חנין: תראו איזה זוועות צה"ל עושה...
גם כאן חוזר אותו דפוס כמו עם היטלר והגזענות: העולם נבהל מפצצות הגרעין וגזר על עצמו כל מני ערכים שגויים. עובדתית אילו טרומן לא היה משתמש באטום היו פי כמה וכמה הרוגים מיותרים לא רק ליפנים אלא גם לחייליו.

הפצצה לא רק חסכה מיליוני הרוגים אלא גם עשתה סוף למלחמה. מה שלא יכול להיות עם קונספציות השלום והכניעה, המתובלת בטרור רוחני נגד הסתה וגזענות, ברוטב האיסור לפגיעה בחפים מפשע.אנחנו במלכוד של מלחמה אינסופית שקורבנותיה מאמירים מסיבוב לסיבוב עד שנושמד על-ידי תרבות האיסלאם. או שנתפקח קודם, וזהו בדיוק תפקידו של המדע, ומטרתו של מאמר זה.

מוסר של שמאלנים

בהזדמנות חגיגית זו כדאי אולי להזכיר לנהנים מאמנזיה עוד כמה זוטות שהעולם הנאור החשוך בחר לשכוח. למשל שעל-פי המשפט הבינלאומי "השטחים הכבושים" הם בכלל לא כבושים. אין עם פלשתיני, מדובר בכלל בצאצאי מהגרים שביצעו גניבת זהות.
העם הפלשתיני האמתי זה אנחנו וכך נחשבנו בעולם כולו משך עשורים בתחילת המאה הקודמת. עשרות שנים בהם החוק הבינלאומי גיבה את הצהרת בלפור שהעניק לנו גם את ירדן (לפני שהאו"ם הפך לאנטישמי). המילה פלשתינה הייתה בשימוש הרבה לפני שהפלשתינים בכלל ידעו שהם כאלה.

השמועה המגוחכת שעשתה לה כנפיים בין אווילי הדור לפיה הארגון לשחרור פלשתין הוקם בשנות החמישים כדי לשחרר שטחים שיכבשו עשר שנים מאוחר יותר, כה עלובה שחבל לבזבז עליה יריקה.

כמובן שהרעיון הנאור המקורי לפיו לערבים מגיע "מלחמות עם ביטוח" אידיוטי לא פחות. אם הערבים מנצחים הם אונסים, שוחטים, כובשים ומשמידים כמיטב המסורת, אך אם אנחנו מנצחים אז אנחנו מתנצלים, מחזירים ומפצים. ניצחנו, הם לא הצליחו להשמידנו, אז העולם החליט להתנדב לתפקד כחברת ביטוח, ואונס אותנו לשפות את המסכנים. טמטום מקיר אל קיר והמדע שותק.

פתרון הסכסוך

לא נשכח את החטא ועונשו: כל הסיפור על צדק ומוסר מצוץ בעזרת האצבע מהמקום בו שוכן המוח של הנאורים: הישבן. למה אנחנו כל כך סובלים מהפלשתינים? כי ריחמנו עליהם. לא התנהגנו כמקובל וכמצופה באותה תקופה, לא עשינו להם את מה שהם תכננו לעשות לנו (כמעט החלו בהקמת תאי גזים בג'נין), לא רק שלא גירשנו אותם, אפילו הפרענו להם בבריחה ההמונית שלהם. התנהגנו באבירות של מנצחים, באנושיות. בגלל זה מגיע לנו כל העונש הזה? אם זהו המוסר של השמאלנים צריך לדחוף להם אותו עמוק למקום החביב עליהם על-פי בחירתם.

מדברים על הזכויות הלגיטימיות של העם הפלשתיני. על אילו זכויות מדובר? במישור הפילוסופי אני בכלל לא בטוח שהם ראויים לזכות קיום. מרגע שהם קמו עלינו להשמידנו הם ויתרו על הזכות הזאת. בכל אופן מאתנו נותרה להם זכות אחת ויחידה והיא להודות לנו מקרב לב שלא עשינו להם את מה שהם ניסו לעשות לנו.

העולם הערבי צפצף על החלטת האו"ם 181 וקם עלינו להשמידנו. לפיכך ובהתאם לזאת הוא אחראי לכל מערכות ישראל על השלכותיהן. לכן עליו להתנצל עמוקות, לפתור בשטחו את הבעיה הפלשתינית שיצר ולשלם לנו פיצויים. טריליון דולר והסכסוך מאחורינו. הסכום כולל גם פיצוי על גירוש יהודי ערב.

ככה מדברים, הבנתם? המטריקס הנאור השתלט לכולם על המוח ובלבל אתכם לגמרי.

המכלילן מהמלין

אנחנו מדברים כמובן על חוק הטבע מספר 2: חוק העדר, והפעם העכברים רודפים בהתלהבות אחרי החליל שאינו מכליל. עשרות שנים האנושות "יודעת" שאסור להכליל. די, עדר של גלמים, די! בתשוקת השלום, הפשרה והכניעה שאינה ניתנת לכיבוש הפכנו את האיסלאם למפלצת אדירה.

מה סוד כוחנו? נשתמש גם אנו בנשק בלתי קונבנציונאלי. אומנם הוא פאסה, לא פופוליסטי, היום הולך משהו אחר: מניפולציות, סחרירים, פתפותי ביצים, אבל אנחנו לא נשאל את העדר לאן הולכים, אנחנו נלמד את העדר לאן צריך ללכת. אנחנו נשתמש ב...
אמת. לאמת חסרונות רבים: היא קשה היא כואבת, לא יפה לא זוהרת, פעמים רבות אפילו מכוערת, אבל יש לה יתרון אחד קטן: היא נכונה! לכן אפשר לכעוס עליה לנזוף בה, לזלזל בה ללעוג לה, אפשר כמובן גם להתעלם ממנה, אבל דבר אחד אי-אפשר: להתווכח אתה!

למה אני מרגיש כמו גוליבר בארץ הגלמים? עוד לא נולד הגולם שיכול להתמודד עם משפט אחד שנאמר כאן. אם נולד נחכה שיגדל, אם גדל שיקום, איש לא קם, שבו. אל תיפול רוחכם, יש בידינו נשק רב עוצמה. לאמת יש כוח!

כבר צריך להתעורר

בוקר טוב עולם, זו הייתה קריאת השכמה תודעתית וכעת תוכנית הפעולה: טובי המוחות המדעיים של תקופתנו, גאוני הדור כמו מילשטיין ודהן בראשות קידר, יחד עם מוחות יהודיים בריאים רבים נוספים צריכים להתארגן בקבוצה כמו חוג הפרופסורים, עצומת הביטחוניסטים, אלפרדו או איך שבא לכם.

לנסח "פרופסורט" - עבודה מדעית מושלמת, שתהיה יצוקה בסלע, אף גולם בעולם לא יוכל להתווכח עמה והיא תהיה פאר יצירת הדור. היא תפורסם בכתבי עת מדעיים ותסעיר את עולם המדע. במקביל יש לנסח תקציר עם נקודות וראשי פרקים לצורך שיווק בתקשורת. תתראיינו תחת כל עץ רענן ותפקחו את עיני העולם. נתצו את הבורות, רסקו את האמונות התפלות והצילו את האנושות. צאו לדרך ובהצלחה.

האם לכם יהיה האומץ להיות ה-גלילאו של תקופתנו? או אולי גם אתם מעדיפים להמתין בסבלנו שמישהו יעשה משהו... ימים יגידו. בינתיים כל שנותר לנו זה לשמוע (ולהשמיע)את זעקות השבר של הנוסעים המתחילים להבין אתהגורל המצפה להם. צאו לדרך, ובהצלחה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  01/04/2015   |   עודכן:  01/04/2015
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חושך אקדמי
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ירון זכאי 1
1/04/15 13:48
 
אהרון שחר
1/04/15 16:02
2
אבנר צפוני
1/04/15 14:18
 
אהרון שחר
1/04/15 18:36
 
אבנר צפוני
2/04/15 09:18
 
אהרון שחר
2/04/15 11:52
 
אבנר צפוני
2/04/15 16:41
 
אהרון שחר
2/04/15 20:18
3
יוצא עירק
1/04/15 21:33
 
אהרון שחר
1/04/15 23:52
4
בני בנקר
2/04/15 12:42
 
אהרון שחר
2/04/15 15:07
5
מסעודה משדרות
3/04/15 19:30
 
אהרון שחר
4/04/15 10:17
 
אלון דהן
5/04/15 23:46
6
אלון דהן
5/04/15 23:40
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אזרחי ישראל מנקים את ביתם על בסיס יומי / שבועי כדבר שבשגרה ובזמן החגים הדבר נעשה אף במלוא הכוח והמרץ. ב-99.9% מפעולות הניקיון לא קורה לאנשים דבר והעניינים מתנהלים כסדרם. עם זאת, חשוב לדעת ולהפנים, כי כמעט כל פעולת ניקיון בבית כרוכה בסיכון כל שהוא וישנן מספר מצומצם של עבודות ניקיון, אשר הסיכון בהם הינו ממשי.
01/04/2015  |  עו"ד ינון הדאיה  |   מאמרים
זה עתה הסתיים הקמפיין הפוליטי השלילי (תרתי משמע) במדינה. שורה של מפלגות השתמשו מרצון או שלא מרצון בשירותים של עמותות הממומנות בכסף רב, חלקו זר, חלקו ככל הנראה של ממשלות זרות, על-מנת לסכל את רצונו הצפוי של הבוחר, על-מנת לזרוק את ביבי נתניהו ממשרד ראש הממשלה, על-ידי הכתמת שמו, דמותו, מעשיו, סביבתו – והכל הכל קרס להם מול העיניים.
01/04/2015  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
אין כמעט שבוע החולף בציבוריות ובפוליטיקה המזרח-תיכונית, שבה אין הפלשתינים מעלים ומחדשים איומיהם בדבר הגשת תביעות נגד מדינת ישראל, בגין מה שהם מגדירים "ביצוע פשעי מלחמה בידי ישראל בשטחי פלשתין הכבושה". מתברר ומסתבר, כי ההכרה בפלשתינים, כמדינה והגדרתם כמדינה שאינה חברה מלאה בארגון האומות המאוחדות, הלא הוא האו"ם, מאפשרת לנציגים מטעם "ממשלת פלשתין", להגיש תביעות נגד ממשלת ישראל ונגד יחידים, שפעלו והפועלים בשירותה.
01/04/2015  |  עו"ד חיים שטנגר  |   מאמרים
מומלץ לחבר הכנסת בן יומו, שרון גל, להתאפק קמעה - קודם שהוא ממהר, רגע לאחר השבעתו, להגיש הצעת חוק "עונש מוות למחבלים". "החוק יחזק את ההרתעה הישראלית" מסביר התינוק הפוליטי, שספק אם ראה אי-פעם מחבל בגודל טבעי.
01/04/2015  |  יוסי דר  |   מאמרים
בית המשפט המחוזי בחיפה פרסם (23.3.15) פסק דין חשוב, אשר מתייחס לסוגיות מהותיות רבות בנוגע לסוגיית דמי שימוש, ובו אמירות חשובות בנושאים הרלוונטיים לחיי היומיום.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
אמיר אביבי
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון    עם זאת, המתקפה גם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il