|   15:07:40
  יובל לובנשטיין  
יועץ אסטרטגי ומומחה לקמעונאות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

הסודות מאחורי המדפים

מותג פרטי - מה לא מספרים לכם?!

הרשת חוסכת הוצאה אדירה על פרסום וכול זאת משום שמוצרי המותג הפרטי נמצאים אצלנו בבית שלנו, על המדפים ובמקרר. הדפסת שם הרשת על גבי התבלינים למשל או על הקפה, יוצרת מצב שבו אנו נחשפים כול יום ואפילו מספר פעמים ביום לשם הרשת, אם נרצה או שלא, דבר שמעלה באופן ניכר את המודעות הבלתי נעזרת שלו למותג
08/03/2016  |   יובל לובנשטיין   |   מאמרים   |   תגובות
שופרסל. חיסכון על פרסום [צילום: איתמר לוין]

המותג הפרטי, הולך ותופס תאוצה וחלקו במכירות הולך וגדל.
המותג הפרטי קיים לא רק ברשתות המזון, אלא גם ברשת סופרפארם עם מותגי לייף, סנדיי, באיקאה (שם כול המוצרים נושאים את השם איקאה) ברשתות האופנה עם שלל מותגיהם.

רשתות המזון בארץ החלו לאמץ את המותג הפרטי לפני מספר שנים והוא מאפשר להם להעמיד קוו מוצרים לצד המותגים המובילים ולשפר דרך כך את תנאי הסחר והמיקוח מול המותגים המובילים ובאמצעות זה לקנות מהר זול יותר, לקבל מהם תקציבי פרסום גדולים יותר, בקיצור לשפר את התנאים מולם.

ישנה נקודה אחת קטנה, שנוח לרשתות לא לציין ולא לדבר על כך.
העולם המודרני מרבה להשתמש בפרסום ולהשקיע בכך סכומי כסף אדירים, באמצעים גלויים, סמויים באופן ישיר ועקיף בעיתונות, בטלוויזיה ולאחרונה גם באמצעות שימוש מאסיבי באינטרנט וכל זאת על-מנת לחשוף בפנינו את המוצר, להאדיר את שמו של המותג או במילים אחרות להחדיר לראשנו את המוצר.

מדובר כאן על הוצאה אדירה אשר למעשה נמנעת ממוצרי המותג הפרטי וכול זאת משום שהם נמצאים אצלנו בבית שלנו, על המדפים ובמקרר.
הדפסת שם הרשת על גבי התבלינים למשל או על הקפה, יוצרת מצב שבו אנו נחשפים כול יום ואפילו מספר פעמים ביום לשם הרשת, אם נרצה או שלא, דבר שמעלה באופן ניכר את המודעות הבלתי נעזרת שלו למותג, אותה מודעות שהיא היא החשובה ביותר ביחסים שבים הלקוח למותג.

נוח לרשתות שלא לדבר על שטיפת ראש זאת, שכן היא חוסכת להם עשרות רבות של מיליוני שקלים בשנה, מיליוני שקלים אשר רובם הגדול לא מועבר לצרכנים במחיר טוב ומשופר, אלא עובר לקופת הרווח הנקי של הרשת.

רשת הגונה צריכה לשמור על פערי מחיר של לפחות 20% במינימום בין המותג המוביל למותג שלה, שכן היא אינה נדרשת להשקיע סכומי כסף אדירים במותג ובפרסום, היא נהנית מהורדת מחיר של המותג המוביל ואינה נדרשת להשקיע ממון רב בפיתוח קווי המוצרים. מהיום יש לכם את הכלים לבחון את מידת הגינות הרשת שלכם - רשת הגונה חייבת למכור את מוצרי המותג שלה במחיר הנמוך בלפחות 20% מהמותג המוביל, בתנאי שהיא לא מייקרת באופן מלאכותי את מחירי המותג המוביל.

הידעת?

המותג הפרטי ברשתות מובילות בחו"ל מגיע לכ-40% מכלל המכירות ובישראל גג 15% מכאן שיש עוד מקום רב להתקדם בנושא.

תאריך:  08/03/2016   |   עודכן:  08/03/2016
יובל לובנשטיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מותג פרטי - מה לא מספרים לכם?!
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוסי ארגואן
9/03/16 05:54
2
נב
9/03/16 14:03
3
אהרון שחר
9/03/16 22:52
4
dedi
12/03/16 08:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום שלישי האחרון (1.3.16)נכנסה לתוקף הוזלת תעריפי ביטוח החובה לנהגים לפיה תעריפי ביטוח החובה בפול לכלי רכב פרטיים יוזלו בשיעור של עד 40%.
07/03/2016  |  רועי אורן  |   מאמרים
יש אמונה, שאצל רבים היא בגדר מנטרה, שאין אפשרות לגבור צבאית על לוחמת טרור אע"פ שהנסיון הישראלי ונסיון במקומות נוספים, כגון בסרי-לנקה, מוכיחים אחרת
07/03/2016  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
ואולי כדאי להתחיל כמעט מהסוף: בלוח 16 המוצג בעמוד 9 של הפרסום "אוכלוסיית ישראל 2014-2005", מוצג מספר הלידות הממוצע לאישה בארצות OECD, וכדאי לקורא להסתכל בלוח זה. לא רק שישראל מובילה את הטבלה עם נתון של 3.1, אלא שההפרש בינה לבין הבאה אחריה, מקסיקו (בערך 2.2), דומה להפרש בין מקסיקו לבין האחרונה בטבלה, קוריאה הדרומית (בערך 1.3).
07/03/2016  |  אהוד פרלסמן  |   מאמרים
הפתרון המושלם המוצע על-ידי לפולמוס הכותל: יוקם 'הכותל הדרומי התיירותי' שלא יקרא 'מקום קדוש'. הוא ינוהל ע"י משרד התיירות או העירייה, ויאפשר טקסים מכובדים מכל הסוגים, ללא הבדל דת, גזע ומין. וחסל סדר לגיטימציות
07/03/2016  |  הרב ישראל רוזן  |   מאמרים
שינאת המצרים נובעת בעיקר מהרגשה של עלבון עמוק שהם מרגישים, ומאיבוד הכבוד העצמי שהערבי/המוסלמי כה גאה בו (ושזה הדבר הכי חשוב עבורו...). זו ההשפלה שהנחלנו להם בשדות הקרב, עובדה שמה שהם מודעים לה במלואו. המודעות שהפסידו נגדנו ב-4 מלחמות בצורה מבישה ממש לגביהם, "משגעת להם את השכל", וזאת למרות שהם מתפארים בנצחונות (שמעולם לא קרו...). כידוע הם אף הקימו את "מוזאון הנצחון" בקהיר לציון מלחמת יום כיפור שהסתיימה כזכור כאשר אנחנו כיתרנו את הארמיה השלישית שהתחננה למים, ואנחנו יושבים לבטח 100 ק"מ מקהיר כאשר אין כל כוח שיכול לעצור אותנו מלהכנס לקהיר (חוץ מהנרי קיסינג'ר וההגיון הפוליטי החכם שלו...).
07/03/2016  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il