בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מותג פרטי - מה לא מספרים לכם?!
|
הרשת חוסכת הוצאה אדירה על פרסום וכול זאת משום שמוצרי המותג הפרטי נמצאים אצלנו בבית שלנו, על המדפים ובמקרר. הדפסת שם הרשת על גבי התבלינים למשל או על הקפה, יוצרת מצב שבו אנו נחשפים כול יום ואפילו מספר פעמים ביום לשם הרשת, אם נרצה או שלא, דבר שמעלה באופן ניכר את המודעות הבלתי נעזרת שלו למותג
|
שופרסל. חיסכון על פרסום [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
המותג הפרטי, הולך ותופס תאוצה וחלקו במכירות הולך וגדל. המותג הפרטי קיים לא רק ברשתות המזון, אלא גם ברשת סופרפארם עם מותגי לייף, סנדיי, באיקאה (שם כול המוצרים נושאים את השם איקאה) ברשתות האופנה עם שלל מותגיהם. רשתות המזון בארץ החלו לאמץ את המותג הפרטי לפני מספר שנים והוא מאפשר להם להעמיד קוו מוצרים לצד המותגים המובילים ולשפר דרך כך את תנאי הסחר והמיקוח מול המותגים המובילים ובאמצעות זה לקנות מהר זול יותר, לקבל מהם תקציבי פרסום גדולים יותר, בקיצור לשפר את התנאים מולם. ישנה נקודה אחת קטנה, שנוח לרשתות לא לציין ולא לדבר על כך. העולם המודרני מרבה להשתמש בפרסום ולהשקיע בכך סכומי כסף אדירים, באמצעים גלויים, סמויים באופן ישיר ועקיף בעיתונות, בטלוויזיה ולאחרונה גם באמצעות שימוש מאסיבי באינטרנט וכל זאת על-מנת לחשוף בפנינו את המוצר, להאדיר את שמו של המותג או במילים אחרות להחדיר לראשנו את המוצר. מדובר כאן על הוצאה אדירה אשר למעשה נמנעת ממוצרי המותג הפרטי וכול זאת משום שהם נמצאים אצלנו בבית שלנו, על המדפים ובמקרר. הדפסת שם הרשת על גבי התבלינים למשל או על הקפה, יוצרת מצב שבו אנו נחשפים כול יום ואפילו מספר פעמים ביום לשם הרשת, אם נרצה או שלא, דבר שמעלה באופן ניכר את המודעות הבלתי נעזרת שלו למותג, אותה מודעות שהיא היא החשובה ביותר ביחסים שבים הלקוח למותג. נוח לרשתות שלא לדבר על שטיפת ראש זאת, שכן היא חוסכת להם עשרות רבות של מיליוני שקלים בשנה, מיליוני שקלים אשר רובם הגדול לא מועבר לצרכנים במחיר טוב ומשופר, אלא עובר לקופת הרווח הנקי של הרשת. רשת הגונה צריכה לשמור על פערי מחיר של לפחות 20% במינימום בין המותג המוביל למותג שלה, שכן היא אינה נדרשת להשקיע סכומי כסף אדירים במותג ובפרסום, היא נהנית מהורדת מחיר של המותג המוביל ואינה נדרשת להשקיע ממון רב בפיתוח קווי המוצרים. מהיום יש לכם את הכלים לבחון את מידת הגינות הרשת שלכם - רשת הגונה חייבת למכור את מוצרי המותג שלה במחיר הנמוך בלפחות 20% מהמותג המוביל, בתנאי שהיא לא מייקרת באופן מלאכותי את מחירי המותג המוביל. הידעת? המותג הפרטי ברשתות מובילות בחו"ל מגיע לכ-40% מכלל המכירות ובישראל גג 15% מכאן שיש עוד מקום רב להתקדם בנושא.
|
תאריך:
|
08/03/2016
|
|
|
עודכן:
|
08/03/2016
|
|
יובל לובנשטיין
|
מותג פרטי - מה לא מספרים לכם?!
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
יוסי ארגואן
|
9/03/16 05:54
|
|
2
|
|
נב
|
9/03/16 14:03
|
|
3
|
|
אהרון שחר
|
9/03/16 22:52
|
|
4
|
|
dedi
|
12/03/16 08:26
|
|
ביום שלישי האחרון (1.3.16)נכנסה לתוקף הוזלת תעריפי ביטוח החובה לנהגים לפיה תעריפי ביטוח החובה בפול לכלי רכב פרטיים יוזלו בשיעור של עד 40%.
|
|
|
יש אמונה, שאצל רבים היא בגדר מנטרה, שאין אפשרות לגבור צבאית על לוחמת טרור אע"פ שהנסיון הישראלי ונסיון במקומות נוספים, כגון בסרי-לנקה, מוכיחים אחרת
|
|
|
ואולי כדאי להתחיל כמעט מהסוף: בלוח 16 המוצג בעמוד 9 של הפרסום "אוכלוסיית ישראל 2014-2005", מוצג מספר הלידות הממוצע לאישה בארצות OECD, וכדאי לקורא להסתכל בלוח זה. לא רק שישראל מובילה את הטבלה עם נתון של 3.1, אלא שההפרש בינה לבין הבאה אחריה, מקסיקו (בערך 2.2), דומה להפרש בין מקסיקו לבין האחרונה בטבלה, קוריאה הדרומית (בערך 1.3).
|
|
|
הפתרון המושלם המוצע על-ידי לפולמוס הכותל: יוקם 'הכותל הדרומי התיירותי' שלא יקרא 'מקום קדוש'. הוא ינוהל ע"י משרד התיירות או העירייה, ויאפשר טקסים מכובדים מכל הסוגים, ללא הבדל דת, גזע ומין. וחסל סדר לגיטימציות
|
|
|
שינאת המצרים נובעת בעיקר מהרגשה של עלבון עמוק שהם מרגישים, ומאיבוד הכבוד העצמי שהערבי/המוסלמי כה גאה בו (ושזה הדבר הכי חשוב עבורו...). זו ההשפלה שהנחלנו להם בשדות הקרב, עובדה שמה שהם מודעים לה במלואו. המודעות שהפסידו נגדנו ב-4 מלחמות בצורה מבישה ממש לגביהם, "משגעת להם את השכל", וזאת למרות שהם מתפארים בנצחונות (שמעולם לא קרו...). כידוע הם אף הקימו את "מוזאון הנצחון" בקהיר לציון מלחמת יום כיפור שהסתיימה כזכור כאשר אנחנו כיתרנו את הארמיה השלישית שהתחננה למים, ואנחנו יושבים לבטח 100 ק"מ מקהיר כאשר אין כל כוח שיכול לעצור אותנו מלהכנס לקהיר (חוץ מהנרי קיסינג'ר וההגיון הפוליטי החכם שלו...).
|
|
|
|