|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

״יהודים טובים, יהודים ממושמעים, יהודים לים!״ <br>

בה בעת שהמוסלמים הם החכמים, היוזמים והעוזרים לעולם, היהודים והישראלים הם הטרוריסטים הזוממים לפגוע בעולם על-ידי פצצות ושאר אמצעי טרור
09/05/2017  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
האם אי פעם הוא יסלח למערב? [צילום: ארי בוסל]

״והאמת תצא לאור״ [צילום: ארי בוסל]

יפה המראה והתואר אינו ישראלי כי אם מוסלמי, והוא - כך מתברר - חברה של אחת מגיבורות הסדרה [צילום: ארי בוסל]

החוקרת המייצגת את העולם החדש, בו האמת יוצאת לאור [צילום: ארי בוסל]

בפריים טיים עת הצפיה בטלוויזיה בשיאה, בתחנות הבסיס בארה״ב (ABC, CBS ו-NBC), ישנן סדרות שונות, ובהן NCIS ותוכניות-אחיות NCIS New Orleans ו-NCIS Los Angeles. בשבועות האחרונים אנו עדים לתופעה מדאיגה מאד, למרות שלמראית עין היא תמימה לחלוטין.

בסדרה אחת, איש הפשע שאינו מהסס לענות ולרצוח בדם קר את אנשיו כשהם ״סיפקו את הסחורה״ ותועלתם הופקה, לגנוב מטילי זהב ששוים עשרות מיליוני דולרים ולנקוט בצעדים מתוחכמים בכדי להתחמק מרשויות החוק, הוא בעל חנות למשכון. שמו יניב ואחד מאנשיו הוא אשר.

לא צריך להרחיק לכת, אחד הישראלים הידועים בקהילה בלוס אנג׳לס הוא בוגר יחידה קרבית שלו מקום משכון בבורלי הילס ואף סדרה או שתיים על הצלחותיו המסחררות. כל שצריך הוא להדביק שם ישראלי, והנה הסיפור תואם מציאות, וכך ניתן להלביש עליו שכבות נוספות שאינן תואמות את המציאות (הגניבה, רציחות, אלימות וכו׳).

בסדרת האחות, ראש העיר המושחת מנסה להשתלט על שכונה בה גרים שחורים בכדי להפוך אותה לאזור פיתוח. ראש העיר לא בוחל בכל אמצעי, כולל רצח של הכומר המקומי. כל מי שעומד בדרך להשתלטות על השכונה אחד דינו וגורלו. ומי מוציא לפועל את התוכנית הזו? אנשי המוסד לשעבר שהם עתה שכירי חרב.

בסדרה שלישית אנו מתמקדים בטרוריסט מוסלמי הכלוא בגוונטאנמו זה 11 שנים. מסתבר שהראיות נגדו פוברקו, ושהחקירות שבוצעו תורגמו לאנגלית במזיד, כך שניתן להפנות אצבע מאשימה כלפי מוסלמים חפים מפשע. איש דת המשרת בצבא ארה״ב מקריב את חייו בכדי לעזור להוציא את האמת לאור, בעוד מוסלמי אחר שגם הוא ניצל בעבר ע״י רשויות החוק משמש כעד המשכנע את אחיו לדת שניתן לסמוך, ולא רק לסמוך כי אם על אישה (בלונדינית ויפה), נציגת החוק. בסוף מסתבר שהוא גם הפך לחבר שלה. סיפור מהסרטים, כה מרטיט את הלב שאיני בטוח אם זו שלגיה או הנסיכה שהשילה את נעלה כשהשעון צלצל 12.

אותה חוקרת יפה היא זו שמתחרטת על העובדה שאיש חף מפשע נמק בכלא בגוונטאנמו משך למעלה מעשור, ואנו - הצופים - מתחלקים אתה ברגשותיה, בצער הכנה ובהרגשת אוזלת היד והרצון לנקום באלו שביודעין ובכוונה הביאו למאסר המוסלמי רק בגלל שהוא מוסלמי ושחשבו לפיכך שמן הראוי שהוא ישב בכלא!

מה אנו נמצאים למדים? יותר ויותר הופכים כותבי הסדרות את היוצרות. המוסלמים הם האנשים הטובים והעולם כולו נגדם. כך, לדוגמה, בשיקגו מד (עוד סדרה לה סדרות אחיות - שיקגו PD, Fire ו- Justice), שני מתאבקים מובאים לחדר המיון. שניהם נכנסו לזירת ההתאבקויות ברצון לנצח, אך המוסלמי שהפסיד הפך להיות קדוש מעונה, אביו סלח למתאבק השני - כי כך מלמדת דת האיסלאם - ואף הזמין אותו להתפלל ביחד לשלום בנו.

בה בעת שהמוסלמים הם החכמים, היוזמים והעוזרים לעולם (ראו לדוגמה בסדרה על ה-FBI, קוונטיקו, או ״מר רובוט״ - בזו האחרונה אחת המתכנתות הצעירות והמבריקות ביותר היא מוסלמית אדוקה), היהודים והישראלים הם הטרוריסטים הזוממים לפגוע בעולם על-ידי פצצות ושאר אמצעי טרור (ראו פעם נוספת שתי סדרות אלו בדיוק).

למה דומה הדבר? כשאנו עומדים בחוץ באמצע היום, והשמש במרום השמים, וברור לכל שזה אמצע היום, אך אנו מוקפים עולם ומלואו שטוען ללא הניד עפעף: זהו לילה, לא יום, אנחנו מתחילים לפקפק בעובדות. כולם אומרים, אז כנראה שאנחנו טועים. אומנם שמש וחום היום, אך אולי זה באמת אמצע הלילה?

כך גם עם הטלוויזיה: החליפו שחור ולבן, טוב ורע, והנה אנו מתבלבלים, כבר אין אנו בטוחים בעובדות ומה נכון.

בעולם כבר התרגלו - פעולות טרור נגד ישראל, ואנחנו אשמים. לפיכך, טרור בארץ ישראל אינו כלול בסטטיסטיקה של מקרי טרור בעולם. שם זה מותר ודם יהודי הפקר. עתה הגיע הזמן לשנות את הלך המחשבה בארה״ב, המעוז האחרון שעוד תומך בישראל. בעולם החליפו את דוד ואת גולית, וישראל הפכה מאור לגויים לאשמה בכל דבר שלילי, מדאע״ש להתפרצות אבולה או וירוסים אחרים. את השואה המצאנו בכדי לגזול ארץ לא לנו, ואת הפיגועים בבנייני התאומים בניו-יורק באותו יום שלישי גורלי, ביצע המוסד המהולל בכדי להאשים את המוסלמים. הישראלים הם הנאצים החדשים ודאע״ש גם היא פרי פתוח ישראלי.

שחור ולבן, טוב ורע, הכל מתהפך, וכבר אין אנו מבדילים, כה מבולבלים אנחנו.

רוב מקרי הטרור בעולם מבוצעים ע״י מוסלמים בעת שהם צועקים ״אללה הוא אכבר!״ אך העולם התרגל משך שמונה השנים האחרונות לשמוע שגם כשקריאת הקרב הזו נשמעת בברור, המוציאים לפועל אינם מוסלמים אמיתיים, שכן איסלאם היא דת שוחרת שלום. כאן זו תאונת עבודה. שם האדם פשוט חולה נפש. ובכלל, אם מישהו מפקפק, הרי מיד ממציאים לנו דוגמאות אינספור של יהודים ואחרים שבצעו פעולות טרור מחרידות.

לפני שנה וקצת ביקש נשיא ארה״ב מראשי אולפני הטלוויזיה והסרטים להראות את האיסלאם בצורה חיובית יותר, כראוי לדת שוחרת שלום שארה״ב מאוד רוצה ביקרה ובשלום אנשיה.

איך עושים זאת? הופכים את היוצרות: היהודים והישראלים מוצגים כטרוריסטים, אנשים שכל מעיניהם נתונים בבצע כסף ופשע, בעוד המוסלמים הם אור לעולם כולו, אנשים שאללה הרחום והרחמן מכוון את כל מעשיהם, ולמרות שהעולם רודף אחריהם שלא בצדק, הם סובלים וסולחים, וכך משמשים דוגמה למופת לנוער, לילדים ולעולם כולו. פשוט לראות ולבכות, העינים דומעות מכזה טוב שהמוסלמים מפגינים ומביאים לעולם. אשרינו שהם חלק מהתרבות, רקמה בלעדיה לא היינו עולם כה טוב ומיטיב.

אל נשכח שהתעשיה כולה נשלטת על-ידי יהודים, ונשאלת השאלה אם ככה, האם נתבלעה עליהם דעתם, כולם כאחד? יהודים טובים, הנה נלטף אתכם על הראש. יהודים ממושמעים, רוצו והחזירו את המקל שזרקנו לשם. יהודים נחמדים - אחד גורלכם, די, מספיק מכם, צרה צרורה אתם, יש להפטר מכם פעם אחת ולתמיד!

אין ספק שנזק עצום לו גרם הנשיא אובמה הוא שינוי השיח והגישה לאיסלאם. אין טרוריסטים מוסלמים, ודת האיסלאם היא התגלמות הטוב עלי אדמות. כה רבה הייתה השפעתו, שהיהודים כולם אצו לרצותו, ואת התוצאות אנו רואים היום ועוד נמשיך לראותן. התחלף יום בלילה, טוב ברשע, ישראלים במוסלמים.

איזה יהודים טובים ונאמנים יש לנו. הנה הם כולם מנפנפים בהתרגשות רבה ומכשכשים בהתלהבות שאין שניה לה בזנבותיהם. כסילים! טפשים מוחלטים, היהודים! הכיצד אין הם מבינים שהם יהיו הראשונים שיובלו לתליה?

כשתהליך זה של הקרנה נמשך לאורך זמן, והעובדות החדשות הופכות למציאות, כשהרעל מספיק לחלחל ולחדור לכל הרקמות, הרי שהשלב הבא הוא ציפיה שעל היהודים והישראלים לשלם על חטאם, על צורת התנהגותם הנלוזה ועל כל הרוע שהם מביאים לעולם. מכאן הדרך קצרה להשלמה מלאה עם כל מה שיקרה ליהודים ולישראלים.

טרם מלחמת העולם השנייה, חל תהליך דמוניזציה של היהודים: הם לא אנשים אנושיים כי אם שדים או שטן. היהודים מוהלים מים בחלב שהם מוכרים. היהודים מזהמים את האוכל שהם אופים. היהודים מעבירים מחלות. היהודים מרמים במשקל וגובים ריבית חריגה. היהודים משתמשים בדם ילדים נוצרים טהורים למצות שהם אופים.

היהודים חדלו להיות בני אדם והפכו להיות מחלה ארורה שהעולם צריך היה להפטר ממנה, טפילים, חיות נושאות מחלות, אכן חייבים להשמידם בכדי להציל את העולם. לפיכך, אם עוצרים איש או אישה יהודים ברחוב ומתנכלים אליהם, מכים אותם עד זוב דם או משפילים אותם בפומבי, הרי כל המרבה זה משובח.

אם מרכזים אותם לתוך קרונות עמוסים לעיפה, אין צורך לדאוג לשרותים או למים, הרי הם לא ממש בני אדם. הטמפרטורות ירדו מתחת לאפס או יעלו למצב בלתי נסבל? אל דאגה, הם יכולים לפול כמו זבובים, הם לא יחסרו לאיש. כך גם צריך להזהר מאוד להפרידם מהאוכלוסייה, לבודד אותם שכן הם שורצים מחלות ומעבירים אותן.

ומה עושים כשמחלות אלו מתפשטות? אין ברירה כי אם לשרוף אותם, חיים או מתים, זה לא משנה, הם הלא אינם בני אדם! רק צריך לודא להסיר כל חפץ בעל ערך - השערות, הזהב בשיניהם, יהלומים מוחבאים, הנעלים, הפרוות - את כל אלו יש לצבור, למיין ולהשתמש לצרכים טובים.

לפני מאה שנים היו פוסטרים ותעשיה שלמה של דמוניזציה של היהודים. דבר לא השתנה למעט הטכנולוגיה. היום אלו הסדרות והסרטים. האם לא למדנו דבר?

למי שמפקפק, התוצאות ידועות מראש, השאלה היא רק כמה זמן יקח עד שנגיע לאותה נקודת זמן בה הורי הורינו חיו בשנות השלושים של המאה שעברה.

תאריך:  09/05/2017   |   עודכן:  09/05/2017
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
״יהודים טובים, יהודים ממושמעים, יהודים לים!״
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שוחר-שלום
9/05/17 09:57
2
מוראל
9/05/17 14:57
3
ב_שמואל
9/05/17 17:41
4
דרומי
11/05/17 15:19
5
ח.מ.
18/05/17 14:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האם סוכן הביטוח שלכם אוביקטיבי? אם סוכן הביטוח מקבל יותר תמורה במוצר מסוים מאשר מוצר אחר, צפוי שהוא יציע לכם את המוצר הרווחי יותר מבחינתו, למרות שאולי הוא לא הכי מתאים לכם - כלומר, הוא מוטה, ולא בהכרח דואג לכם.
09/05/2017  |  עמית בר  |   מאמרים
בשולי הכותרות: פוטו פייק מכירים? תשאלו את אחמד טיבי פרס נובל למלחמה? מדינת תל אביב בראי שלה ולקינוח קפה ונימוסים
08/05/2017  |  ציפי לידר  |   מאמרים
אם באחרונה נזקקתם לשירות תמיכה וסיוע טלפוני מפלאפון, בזק בינלאומי, שטראוס או אחת משורה ארוכה של חברות שנותנות שירות בישראל, לא מן הנמנע ששוחחתם עם אחד מ-200 המוקדנים שעובדים בחברת Call יכול. החברה, שממוקמת בראשון לציון, מספקת שירותי מוקדים טלפונים בשיטת מיקור-חוץ, ומרבית עובדיה סובלים ממוגבלות כלשהי. כל זה לא מונע מהם לתפקד כמוקדנים לכל דבר, מקצוענים ושירותיים במיוחד.
08/05/2017  |  יהודה קונפורטס  |   מאמרים
קמפיין הבחירות הצרפתי 2017 יילמד לבטח בפרוטרוט בבתי הספר למדעי המדינה תסריטו הסוריאליסטי רצוף הפתעות, דרמות ושערוריות
08/05/2017  |  אורנה ליברמן  |   מאמרים
טקסי יום העצמאות התאפיינו השנה בפרופיל מנחים מעניין: עיתונאיות, מגישות חדשות בערוצים השונים. תמר איש שלום, שהנחתה את טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, יחד עם ג'קי לוי, טלי מורנו שהנחתה את טקס קבלת הפנים לחיילי צהל בבית הנשיא, שבו ישבו זה לצד זה, נתניהו, ריבלין והרמטכל. בתוכנית תיק תקשורת ששודרה בסוף השבוע בהנחיית אבי משולם, הועלתה השאלה האם ראוי ונכון הוא שמגישי חדשות, שעומדים בחזית החדשות הישראלית, ינחו טקס ממלכתי, שבו בעצם אסור להם לשאול שאלות, ואסור להם לבצע שום פעולה שמצופה מעיתונאי.
08/05/2017  |  יהודה קונפורטס  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il