|   15:07:40
פובלציסטית   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

מפלצת באולטרה-סאונד

לאור האמור, קשה לשער עד היכן מגיעה האיוולת של ממשלת ישראל הנוכחית, שהצהירה זה לא כבר שאינה רואה בחמאס איום אסטרטגי. תארו לכם ניסיון להקים מדינת חמאס על גבול וושינגטון, בעוד הנשיא בוש מצהיר שאינו רואה בה איום אסטרטגי
26/03/2006  |     |   מאמרים   |   תגובות

ה"מרכז", השמאל והתקשורת אינם מפסיקים להטיף לנו שאי-אפשר לעצור את הקמתה של מדינה פלשתינית - המדינה הערבית מספר 23 - ושלמעשה היא כבר קיימת בשטח.

אך גם הם יודעים שהיא עדיין לא קמה, ו"התהליך המדיני", שהם מאיצים בנו להמשיך בו, מכוון למטרה זו: הקמת מדינה ערבית - שכיום ברור לכולם שהיא תהיה מדינת-חמאס - בליבה של הארץ, במרחק של קילומטרים ספורים מבתיהם של כל תושבי המדינה.

המובילים את הקמתה של מדינת-החמאס מתנהגים כאחוזי-אמוק, ושום דבר שקורה בארץ ובעולם אינו משפיע עליהם לשנות את עמדתם. הם "מטרטרים" לנו סיסמה נבובה, בלתי מנומקת ובלתי מחוברת למציאות, והיא, שהקמת מדינת-חמאס זו היא הדרך היחידה העומדת לפני ישראל. אם בהסכם ואם בנסיגה חד-צדדית, לדבריהם, מדינת חמאס כזו קום-תקום!

כדי לשכנענו בכך, הם טוענים שני טיעונים מקבילים, בהנחה, שמי שלא "יקנה" את האחד, "יקנה" את השני. האחד הוא, שהקמת מדינת-חמאס קילומטרים ספורים מן הכנסת, ממתקנים אסטרטגיים שלנו ומערינו היא הדרך היחידה שתוביל אותנו ל"שלום". הטיעון השני הוא, שאין ברירה, כי מאחר שהתחלנו ב"תהליך", מוכרחים להמשיכו.

שני הטיעונים הללו מושתתים בשיח הישראלי על מעין הנחת-יסוד, לפיה אם ייכשל ה"ניסוי" של הקמת מדינת-החמאס, נוכל להיכנס לתוכה ולעשות שם "סדר". אין מביאים בחשבון מהי מהותה של מדינה כזו, מטרתה, ובפני איזו מציאות נעמוד ביום שלאחר הקמתה.

כרגע יש לנו למעשה מעין עובר של מדינה, או "מדינה ערבית בדרך". וכמו שבהריון אנו יכולים לראות באולטרה-סאונד את אבריו של העובר, ולדעת בקווים כלליים מה תהיה צורת הוולד שייוולד, כך נכון הדבר גם לגבי מדינות.

כשאנו היינו "מדינה בדרך", הקמנו מערכת בריאות, הסתדרות עובדים, קיבוצים ומושבים, תיאטרון ואופרה; טיפחנו מערכת חינוך שבה לימדו, נוסף על היצירה היהודית הדתית והחילונית, את מיטב מורשת התרבות המערבית ההומניסטית; היו עיתונים של המפלגות השונות, נערכו דיונים על טוהר-הנשק ועל שוויון; דתיים וחופשיים חיו זה לצד זה, והיה חזון של מדינה ליבראלית ודמוקראטית. ואכן, כשנולדה מדינת ישראל, היא קמה כמדינה דמוקרטית, שעד היום, בתנאים כמעט בלתי-אפשריים, שומרת על ערכים הומניסטיים - זכויות-האדם, חרות, דמוקרטיה, וכלכלה חופשית.

אך כיצד נראה העובר של המדינה-בדרך מבית-היוצר של ערפאת-אבו-מאזן-חמאס? הרי כבר ידועים לנו די מאפיינים שלה, כדי לדעת מה דמות תהיה למדינה זו אם נאפשר לה לקום:

(א) זו תהיה מדינה נקיה מיהודים. יודנריין ממש. אם חלילה יטעה יהודי ויעבור את הגבול אליה, ייעשה בו מיד לינץ' נוסח רמאללה. זו אינה נבואה, כי הרי בזה כבר התנסינו פעמים רבות.

(ב) הכספים העצומים שמוזרמים לרשות הפלשתינית ממדינות המערב נותבו ומנותבים בעיקרם לשני ערוצים: האחד, לכיסיהם הפרטיים של המנהיגים - כלומר שחיתות או ריקבון בעריסה; והשני, לנשק ויצירת אמצעי-השמדה המכוונים נגד תושבי מדינת ישראל. למרות העובדה שבידי ערפאת-אבו-מאזן השלטון האזרחי על יותר מ- 90% מן האוכלוסיה הערבית ביו"ש ועזה יותר מעשור, ולמרות הכסף הרב שהוזרם לרשות, לא הושקע כמעט דבר ביצירת תשתית כלכלית, תרבותית, ובריאותית. הכול מנותב לתכלית אחת: הרס מדינת ישראל.

(ג) אין עיתונות חופשית ואין חופש דת. האיסלאם הקיצוני היא הדת היחידה השלטת. רומסים את זכויות האדם, כמובן אין חופש פוליטי אמיתי, אלא מתנהל חיסול שיטתי של המתנגדים לקו השליט, או של מי ש"נחשד בשיתוף פעולה עם מדינת ישראל".

(ד) במדינת-עובר זו הוקמה מערכת חינוך שעורכת בבתי הספר ובמסגדים שטיפת מוח של דור שלם להערצת הג'יהאד והשהאדה. לא רק מחדירים בערבים הצעירים אמונה ש"אין פתרון לבעיה הפלשתינית אלא באמצעות הג'יהאד" (סעיף 13 לאמנת החמאס), אלא גם הופכים אותם לפצצות אנושיות חדורות שנאת יהודים תהומית.

למרות כל זה משתדלות מפלגות המרכז, השמאל ואנשי התקשורת שלנו לשכנע אותנו שרוצחים שטופי-מוח אלה - אם רק תהיה להם מדינה - יכרתו ברית-שלום עימנו, תוך התעלמות מסעיף 13 באמנת החמאס, שלפיו "היוזמות [המדיניות], ומה שקרוי פתרונות של שלום והועידות הבינלאומיות לפיתרון הבעיה הפלשתינית, עומדים בסתירה לתפישת העולם של תנועת ההתנגדות האיסלאמית וויתור על חלק כלשהו מ[אדמת] פלשתין כמוהו כזניחת חלק מן הדת; ... הרי הן בזבוז זמן והבל הבלים".

(ה) לאוכלוסיה שבשליטת החמאס והרשות נעשית שטיפת-מוח לאנטישמיות מן הסוג הגרוע ביותר. בסעיף 7 לאמנת החמאס נאמר ש"תנועת ההתנגדות האיסלאמית [החמאס] נושאת עיניה להגשים את הבטחת אללה...: 'לא תגיע השעה [יום הדין] עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, ועד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים ו[אז] יאמרו האבנים והעצים: "הו מוסלמי, הוא עבד אללה, יש יהודי מתחבא [מאחורי] בוא והרגהו". ובכן, דינו של היהודי בכל מקום בעולם הוא רק אחד: מוות. בין השאר מאשימה האמנה שלו את היהודים באירגון מלחה"ע הראשונה והשנייה (לא פחות ולא יותר!). ואילו הקמת האו"ם, כפי שמסתבר ממנה, גם הוא עניין יהודי, שנעשה כדי שנוכל לשלוט באמצעותו על העולם. כמו כן קובע סעיף 22 לאמנה, ש"אין מלחמה מתנהלת בשום מקום בלי שידיהם [של היהודים] תהיינה מאחוריה". לאמונות מוצקות אלה של מנהיגי הערבים של יו"ש ועזה הם מטיפים מבוקר עד לילה.

די בעובר הזה כדי לדעת שה"וולד" יהיה דומה לו מאוד, אך גרוע ממנו. שכן בכוחו יהיה לבצע מעשים שאינו יכול לעשות כיום, ואילו כוח-ההתנגדות שלנו מולו ייחלש. כשתיוולד מדינת החמאס, תהיה לה שליטה על גבולותיה, ושום גוף לא יוכל למנוע אותה מכך לאורך זמן - היא תביא מיליוני ערבים, ועמם רבבות לוחמי ג'יהאד, לשטחי א"י שיהיו בשליטתה.

כמו כן, תכרות מדינה זו בריתות עם מדינות ערביות ולא-ערביות, וגם את זה לא יוכל שום גוף למנוע. יתר על כן: לפי סעיף 28 לאמנת החמאס תידרשנה המדינות הערביות לפתוח את גבולותיהן ולהקל על תנועתם של לוחמי הג'יהאד.

כשמדינת החמאס תיוולד, יהיה לה צבא עצום. כי אין בימינו "מדינה מפורזת". ואם עכשיו קשה לנו להשתלט על המיליציות שלהם ועל כמות הנשק שהם מבריחים, הרי כל רעיון "פירוז" השטח כשתקום מדינה ריבונית הוא רעיון-שווא. אין צורך בדמיון מפותח להבין אלה מאמצים יידרשו מאיתנו כדי להדוף את הפלישה החמאסית לתוך בתינו.

גם לא נוכל להיכנס כרצוננו לשטח מדינת-החמאס כדי לעצור את התקפותיה עלינו. כשתקום המדינה, ויהיו לה קשרים ובריתות עם מדינות אחרות, פעולה נגדה, כמו כניסת צה"ל לערים, תהיה אקט של פתיחה במלחמה, על כל המשמעויות הבינלאומיות הנובעות מכך. הלחימה בה תהיה הרבה יותר מסובכת, מורכבת ומסוכנת עבורנו ממה שהיא כיום.

מערכת הבחירות ה"דמוקרטית" כביכול, שנכפתה על הרשות, מעידה על החשוב מכל: שהחמאס אינו תופעה שולית, ושתעמולתה איננה, כפי שרואי-הוורודות אצלנו רוצים לחשוב, "לצרכי פנים בלבד". כמו-כן אין לקבל את הרטוריקה השמאלנית ה"מרגיעה", הגורסת שעליית החמאס היא בעיקרה מחאה נגד השחיתות של שלטון ערפאת. הדברים מזכירים את האמירות שנשמעו ב- 1933 בגרמניה ובעולם, שלפיהן נבעה הבחירה בהיטלר מן המצב הכלכלי, ולא מאהדת העם הגרמני ל"מיין קאמפף".

יש גם לשלול הנחה נוספת בלתי-מבוססת של השמאל, שלפיה, כשיעלה החמאס לשלטון, יביא ניהול ענייני מדינתו לכך שלא ירצה להגשים את אמנתו. גם טענה כזו בדיוק נטענה כלפי היטלר, והתוצאה היתה כיבוש אירופה במלחמה איומה והשמדת שישה מיליון יהודים. אגב, טענה דומה טענו אדריכלי אוסלו לגבי ערפאת, וראינו כמה השקיע הוא ב"ניהול הרשות", לעומת ניהול מלחמת-טרור נגדנו.

היבחרות החמאס משקפת את רצונם של רוב ערביי יו"ש ועזה להקים מדינה איסלמיסטית, הרואה עצמה "חוליה אחת מהחוליות של מלחמת הקודש בעימות עם הפלישה הציונית", ש"ג'יהאד הוא דרכה והמוות למען אללה הוא הנעלה במשאלותיה", והמאמינה "שאדמת פלשתין היא אדמת הקדש איסלאמי.... אסור להפקיר אותה או חלק ממנה או לוותר עליה או על חלק ממנה..." (סעיפים 7, 8 ו- 11 לאמנה).

מטרתו העיקרית של החמאס היא אחת: החרבת מדינת ישראל, הריגת היהודים שבה, והפיכתה לראש-גשר למתקפת האיסלאם על העולם המערבי. אין צורך להיות נביא כדי לדעת מה תהיה דמותה של "המדינה העוברית" הזאת. לא נוכל לחיות עימה באיזו צורה של שלום. ואם מדינה זו תשיג את מטרתה - חיסולנו - לא נחיה בשום צורה שהיא.

לפנינו ניסיון להקמת מדינה, שכל מטרתה היא השמדת מדינה אחרת. אין לגיטימיות לניסיון כזה ולמדינה כזו. אובייקט ההחרבה -קרי, מדינת ישראל - רשאי וחייב לגייס את כל המאמצים כדי למנוע את הקמתה. מובן, שאסור לנו להמשיך ב"התהליך המדיני" שהוחל בו; ובדומה, אסור לנו לנקוט צעדים חד-צדדיים, שיביאו להקמתה של מדינת-חמאס: אסור לנו לוותר על שליטתנו בשטחי א"י עד הירדן, על שליטתנו המלאה על הגבולות, או לאפשר להם להציף את האזור בשאהידים ובנשק; אסור לנו לוותר על מקורות המים. יש לחזק את ההתיישבות ולעשות את כל מה שימנע מן הערבים להגשים את מזימת הרצח שלהם, שאינה שונה במאומה ממזימתו של היטלר.

לאור האמור, קשה לשער עד היכן מגיעה האיוולת של ממשלת ישראל הנוכחית, שהצהירה זה לא כבר שאינה רואה בחמאס איום אסטרטגי. תארו לכם ניסיון להקים מדינת חמאס על גבול וושינגטון, בעוד הנשיא בוש מצהיר שאינו רואה בה איום אסטרטגי. או את נשיא צרפת שיראק טוען, שהקמת מדינה איסלמיסטית על גדות-הסיינה בפאריס אינה מהווה איום אסטרטגי לצרפת.

רק במדינת ישראל יתכן שמ"מ ראש הממשלה ושריו, בתמיכת מפלגות השמאל והתקשורת, ממשיכים להכין את התשתית להולדת המפלצת - להקמת מדינת חמאס, תוך הפקרתנו לאחד האויבים המסוכנים ביותר שקמו למדינת ישראל ולעם היהודי.

הכותבת היא עו"ד, המכללה האקדמית למשפטים, רמת-גן.
תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  26/03/2006
עו"ד דפנה נתניהו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בניגוד לרישא של דברי אלדר, בחירות 2006 אינן הראשונות שייכנסו להיסטוריה של מדינת ישראל ככאלה שנתנו לגיטימציה לעקירת נשמת אפה של הכרזת העצמאות. מאז אוסלו, בכל מערכת בחירות יש הקמים כנגד בסיס מגילת העצמאות - "בארץ ישראל קם העם היהודי" - ומאיימים לנשלו מארצו, ואף רואים בצמד המלים "ארץ ישראל" מושג גס שעבר זמנו.
26/03/2006  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
רוחות חדשות, עם ניחוח מיני, מרחפות בלשכת עורכי הדין בישראל. ועדת האתיקה המרכזית של הלשכה, הגיעה למסקנה, לאחר שורת דיונים בנושא עו"ד לקוח, כי ניתן לקיים יחסי מין עם הלקוח ו/או קשר רומנטי, תוך ובמהלך הייצוג המשפטי, אם אין בקשר ביניהם "סממנים של ניצול".
26/03/2006  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
אחד המאמרים "הנועזים" ביותר שפורסמו לאחרונה בתחום הכלכלי הוא מאמרו של גיא רולניק בטורו "השבוע" בגליון יום ששי ה - 24.3.06 של ה- MarkerWeek. המאמר שכותרתו "קדימה - למען החברים העשירים" הוא מאמר געגועים לבנימין נתניהו כשר האוצר ואזהרה מפני הדמויות הפוטנציאליות שיעמדו בראש המערכת הכלכלית של ממשלת קדימה - אם וכאשר תוקם לאחר הבחירות הקרובות.
26/03/2006  |  מוטי שפירא   |   מאמרים
הגורל זימן לעם היהודי במדינת ישראל למעלה ממיליון עולים מחבר-העמים. זאת אוכלוסיה מרתקת! היא גדולה, חזקה, מלוכדת יותר מכל האוכלוסיות העדתיות האחרות, הם באו הנה עם שפה ותרבות שעליהן לא וויתרו, הם הצליחו להתמקם בארץ וּלהתערות בכל התחומים - מהר יותר מכל עלייה מאז העלייה הראשונה בימי שיבת ציון, והם צוברים כוח פוליטי עולה ועולה.
26/03/2006  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
למפלגת קדימה נקרתה הזדמנות היסטורית, ולפיכך בלתי חוזרת, להמחיש ולהוכיח, בביתה ומחוץ לו, כי הכוונות שלה כנות ואמיתיות. שההצהרות מרנינות האוזן של טרום-בחירות יתממשו, הלכה למעשה, אחריהן.
26/03/2006  |  אברהם שרון  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il