|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

יהיה צפוף בדרך אל הקלפי

פעילות מוגברת של שוק הקד"מ ביום הבחירות
27/01/2003  |     |   מאמרים   |   תגובות
 שמות קשורים
  בחירות
  עלית
  פסטרמה עוף טוב

אפשר להתווכח עד מחר אם הבחירות הקרובות טובות או לא טובות לעם ישראל, אך מה שבטוח הוא שהן טובות, אפילו טובות מאד, לפעילות קד"מ.

גם חברות הקד"מ וגם החברות המסחריות מבינות את הפוטנציאל הרב הגלום ביום הבחירות ונערכות במלוא הקיטור לקראתו. ביום הבחירות הקרוב אנו צפויים לראות פעילויות קד"מ רבות במקומות בילוי שונים בהם צפויים אזרחים רבים לבקר.

יום הבחירות נחשב ליום אידאלי לפעילות קד"מ בשטח, הודות למספר סיבות:

1. מדובר ביום שבתון, אך לא יום שבת: חברות רבות במשק נמנעות מלקיים פעילות ביום שבת או חג דתי בכדי להמנע מפגיעה בקהל הצרכנים השומר מצוות. בכך הם מוותרים על יום בו חלק נכבד מעם ישראל שוהה מחוץ לבית ומתרכז בהמוניו בפארקים, במרכזי קניות (כמו שפיים, ביל"ו וכו') ובבתי קולנוע.

לא כך הדבר ביום הבחירות, שאינו מוגדר כיום דתי וניתן לעבוד בו. עם ישראל יבלה בקניונים, פארקים, בתי קפה וכו' - והחברות המסחריות יוכלו לקיים פעילות קד"מ ולהגיע אליו.

2. ריכוז קהל היעד במקומות ברורים: לא משנה מהו אחוז ההצבעה, עדיין ניתן למצוא אחוזים גבוהים של קהל היעד באזורי הקלפיות. אז נכון, החוק אינו מאפשר כל פעילות מסחרית ברדיוס הקרוב לקלפי, אבל עדיין ניתן להעמיד את הדיילים/ות, במרחק סביר מהקלפי, ו"לתפוס" את קהל היעד כשהוא בדרך להצבעה.

3. חיתוך סוציו-אקונומי מדויק יותר של קהל היעד: כשכבר מגיעים לפעילות קד"מ באזור הקלפי, ניתן ל"המר" בדיוק רב יותר מהו החתך הסוציו-אקונומי של קהל היעד אותו נפגוש. רובו הגדול גר באזור הקלפי ורובו ככולו מעל גיל 18 (למעט ילדי המצביעים המתלווים להוריהם בכדי לצפות בפלא הדמוקרטי). בצורה כזו ניתן לכוון את הפעילות לחתכי האוכלוסיה אותם רוצים לפגוש בהתאם למוצר אותו אנו מקד"מים.

4. בסיס ל"קריאטיביות": תרצו או לא תרצו, הרי שעולם התוכן של הבחירות מהווה כר קריאטיבי לפרסומאים והמקד"מים. החל מהפרסומת ל"פסטרמה עוף טוב" שהתבססה על תשדירי הבחירות הקלאסיים וכלה בסיסמאות קד"מ כגון: "העם בחר מותר" (הסוכריות של עלית) הינם עדות לחיבור פעילות השיווק סביב פסטיבל הבחירות.

המעניין הוא שהתהליך התחיל השנה הפוך, כלומר קמפיין הבחירות הסתמך על טכניקות קד"מ ולראיה קרנבל הפריימריז בליכוד והנקניקיות של רוחמה אברהם.

5. פתיחות: השנה יותר מתמיד קיימת תחושה באויר כי הבחירות הללו מיותרות, והתוצאות ידועות מראש. עובדה זו מורידה מ"הלחץ" ומאפשרת לקהל הבוחרים להיפתח דווקא להתרחשויות אחרות הקיימות מסביב, כגון מבצעי קד"מ ומתנות המחולקות על-ידי דיילים/ות.

חברת עלית ממתקים לדוגמא, החליטה לרכז מאמצים ביום הבחירות ולשלב את פעילויות הקד"מ ל"סוכריות מותר בטעם יוגורט תות" ולסוכריות "SMINT" עם יום הבחירות. דגש רב בתכנון הפעילות ניתן מראש בכדי לנצל באופן מקסימלי יום זה.

יתר על-כן, יתכן אף שנציג מחו"ל של מותג SMINT (המשווק על-ידי עלית), יגיע במיוחד לישראל בכדי לעקוב מקרוב על פעילות הקד"מ ביום הבחירות - שכן גם מעבר לים מכירים בחשיבות יום זה לקד"מ.

בנוסף, קניונים, מרכזי קניות וחנויות יצאו אף הן ב"ספיישל בחירות" ובמבצעים מיוחדים ביום זה. כולם רוצים לקפוץ על העגלה ולנצל את המומנטום של יום הבחירות.

לסיכום, לא משנה מה תצביעו, חברות הקד"מ והחברות המסחריות כבר בחרו ביום שלישי 28.1.03 כיום הקד"מ.


כותב המאמר הינו מנכ"ל ומנהל קריאיטיבי - חברת 'יאללה - שווק אקטיבי'.

תאריך:  27/01/2003   |   עודכן:  27/01/2003
יחילצ'וק נפתלי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Yes מייקרת את המחירים. החל ב-1 בפברואר, מחיר חבילת הבסיס יעלה מ-160 שקל ל-164 שקל, ומחיר חבילת הסרטים מ-35 שקל ל-40 שקל. חבילת העסקים, לעומת זאת, תוזל מ-30 שקל ל-20 שקל, ומחירה של החבילה למגזר הרוסי ירד אף הוא מ-30 שקל ל-20 שקל.
27/01/2003  |  הדר פרבר  |   מאמרים
(שמות כא) א וְאֵלֶּה הַמִּשְׁפָּטִים אֲשֶׁר תָּשִׂים לִפְנֵיהֶם: (רש"י): ואלה מוסיף על הראשונים מה הראשונים מסיני אף אלו מסיני.
27/01/2003  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
טוב למות בעד ארצנו
27/01/2003  |  נחום שחף  |   מאמרים
בשעה טובה עוד מעט זה יגמר. יום הבחירות, תחזית הטלוויזיה, שמחה פה אכזבה שם והכל שב לקדמותו. מנהיגינו המורמים מעם שוב ישכחו לשאול לדעתנו ולא רק שלא יתקשרו אלא אף לא יחזירו צילצול. זה בסדר, אנחנו כבר רגילים לזה. נמתין בסבלנות, כנראה לא הרבה, אולי שנה או שנתיים, ושוב נוכל להרגיש לכמה שבועות שדעתנו מעניינת ואפילו חשובה - וחוזר חלילה.
26/01/2003  |  ברק בן-עמוס  |   מאמרים
קשה לזכור את הפעם האחרונה בה שופטי בית המשפט העליון נבחרו לתפקידם בבחירות דמוקרטיות וברוב סוחף. אין גוף שמבקר את תיפקודם ובאופן רשמי או מעשי הם אף חסינים בפני תגובות דעת הקהל או הציבור הרחב. יחד עם זאת ולמרות שהדבר לא מקובל, אין אפשרות להימנע מקיום דיון ציבורי בקשר להתנהלות המקצועית של שופטי העליון וזאת עקב תיפקודם שעם השנים הפך לבעייתי מאד.
26/01/2003  |  ברק בן-עמוס   |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il