|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך לשמור על תפקוד מיני וזוגיות בריאה אחרי גיל 50
כתיבת המומחים
לימודי רפואה סינית 2024

"זריקת ויטמינים"

השבוע הקרוב מביא לכולנו הרבה אנרגיות וגם יכולת לקדם פרויקטים שנתקעו יש קצת קשיים בתקשורת, בעיקר האלקטרונית, אבל הכוכבים מאפשרים לממש תקווה או לממש קשר עם מישהו שחלמתם עליו מזמן...
27/06/2008  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

התחדשות אנרגטית תאפיין את השבוע הקרוב. שילוב הכוכבים מארס ופלוטו הוא מעין "זריקת ויטמינים" חזקה והזדמנות חיובית לביטוי עצמי ולפעולות פרודוקטיביות. מערכות יחסים יהיו אינטנסיביות יותר בעזרת ההיבט בין ונוס ומארס, וכוכב פלוטו שנמצא ברקע. האסטרואיד ווסטה עובר למזל שור ומשפיע על הביטחון הכלכלי.

מולד הירח בתאריך 03.07 במזל סרטן, בצמידות לאסטרואיד סרס, בריבוע לכוכב האורני - זאוס, ולא רחוק מהיופיטר, מעניק הרבה אנרגיה. זאוס מתקשר לאש ונשק, מה שדורש לשמור על משמעת ואיפוק בכל אפיק שעלול להתפתח בנושא. השמש במזל סרטן בצמידות עם האסטרואיד סרס, מצב המביא לכך שבני המשפחה מתאחדים לעשייה משותפת.

האסטרואיד סרס מסמל את נושא המזון, התבואה והיבול, כך שכל הקשור באספקת אוכל עלול להיפגע, ועם כוכב מארס הנכנס למזל בתולה, יתכן וזה בגלל מזג האוויר.

המפגש של מארס עם כוכב סאטורן יהיה לכמה ימים ארוכים; זהו היבט העוזר לנו להתכוונן למטרות שבחרנו, בעיקר בתחום העבודה, ולהשלים פרויקטים שנתקעו. אלא שאם השימוש באנרגיה הזו לא ממוקד וענייני, האופי של המפגש הזה עלול לעורר תסכול מסוים, או אכזבה. יש להביט על התמונה בגדול ואז לתכנן את המהלכים, כך שלא יפגשו בהתנגדויות, חשוב שהבחירה תהיה בכיוון ספציפי המשרת את תוכנית האב שלנו, כי אם לא - צפויים עיכובים.

כוכב וונוס מול יופיטר יפתח את הכיס; הרצון לרכישות מתחזק ומזל סרטן מעיד על הכיוון, כך שסביר להניח שהרכישות קשורות לבית ומתרכזות בחפצי נוי ומותרות, לשיפור ועיצוב של הבית.

בהמשך, צפוי מפגש בין המרקורי ואורנוס, שידליק שוב את הצורך לעשות כמה דברים בעת ובעונה אחת.
כוכב אורנוס, שנעצר בתאריך 26.06 ומתחיל בנסיגה, הוא גורם משפיע על כל מה שקורה לנו ומסביבנו. יתכן שאנו מרגישים צורך להתגמש לכיוון אחר מזה שעליו חשבנו, אולי גם מחשבה שיש משהו שמפריע לשגרה. בשבועיים הקרובים יתכן גם קצת בלגן במחשב, או בכל מה שקשור לתקשורת המודרנית, כמו האינטרנט ובעיות המתעוררות עם חברות תעופה ומטוסים.

ימים טובים לפעולה: יום ראשון 29.06 ובהמשך רק בתאריך 07.07.

השבוע נוצר היבט מיוחד בין המרקורי והמארס (quintile), זהו היבט יצירתי העוזר לממש רצון או תקווה. אם יש עניין לא סגור עם מישהו בחייכם, יש כאן אנרגיה חיובית העוזרת לסיים את הסיפור. אם יש לכם חלום על מישהו או מישהי שהייתם רוצים לממש את הקשר איתו, אל תחששו, תרימו טלפון וצרו את הקשר לו אתם מייחלים.


כלכלה ושווקים:

אי השקט בשווקים ממשיך. אורנוס בעצירה משפיע כמה ימים ובדרכו הוא מפתיע, כך שעד לתאריך 14.07 הכל אפשרי, למעט יציבות. כצפוי, בתאריך 26.06 עצירתו של אורנוס, הפכה את המגמה של העליות בבורסה לירידות חדות, בארץ ובעולם. ב-03.07 יופיטר במולות לוונוס, האופטימיות חוזרת?

על-פי רוב, הנטייה במצבים מעורפלים היא לחזור ולהשקיע במתכות יקרות וזה מה שקרה בימים האחרונים. למעשה, התקופה הנוכחית היא טרום המשבר הכלכלי. למרות שלאורך הדרך יש צפירות הרגעה, מבנה הכוכבים מעיד על כלכלה שהתחילה לקרטע בכל העולם, ובהמשך, המבנה של הכוכבים סאטורן מול אורנוס והפלוטו במזל גדי, יביאו את המשבר שישנה את המבנה הכלכלי בעולם כולו. התהליך הוא ארוך טווח וימשך עד לשנת 2012.
אם למרות הכל אתם עדיין מחפשים אפיקים להשקעה, יש "יוצא מן הכלל". כדאי לעקוב אחרי התפתחות האנרגיה האלטרנטיבית, הירוקה. האורנוס הוא הדומיננטי בתקופה הזאת ומשפיע על אופי ההשקעות, ואורנוס הוא "החדש", כך שאם אתם מחפשים חברה או ארגון להשקעה המתחייבים לשינוי ולהשתלב באמת במוצרים "ירוקים", כדאי ורצוי לבחון האם לא מוכרים לכם קונכייה הנראית טוב, אבל היא למעשה מסתירה את האמת. היזהרו מאלו ש"כאילו" עושים שינוי ויודעים איך לשווק את עצמם באריזה חדשה, ההצלחה תהיה רק עם האמת.



אצלנו:


בחודש האחרון, כזכור לכולנו, היה כוכב מרקורי בנסיגה במזל תאומים. בתאריך 19.06 הוא נעצר ושינה מגמה. מאותו יום החלו להתפרק או להתמוסס באוויר ההחלטות שהתקבלו בשבועיים-שלושה האחרונים. הזיג-זג בכל הקשור להחזרת השבויים מלבנון, התהאדייה עם החמאס הופרה עם כמה קאסמים (שלא הפתיעו אותנו), המו"מ עם המצרים שיעזרו להחזיר את גלעד שליט קיבל תפנית שונה ממה שהבטיחו כותרות העיתונים, ההצהרות עם סימני הקריאה של אהוד ברק, ששוב שינה את החלטתו כדי לשמור על מקומו בממשלה ואחרון חביב, שר האוצר שחזר בו (כמו שחזיתי מראש כאן במדור בתאריך 13.06) מהתוכנית להורדת המיסים. כך שכל נושא שהיה כאילו מוגמר, התנפץ במהלך השבוע האחרון עם שינוי המגמה של כוכב מרקורי, הממונה על התקשורת ועל הסכמים, ויצר מציאות חדשה. (כידוע, ההמלצה של כל אסטרולוג הוא לא ליצור תהליך חדש בעל משמעות בזמן הרטרו).

אולם המגמה של כוכב אורנוס חזקה בימים האלה יותר מתמיד בגלל עצירתו, כך שכל דבר צפוי יהיה לא צפוי, בגלל התנהגותו המפתיעה של אורנוס. נכון לעכשיו, יש הסכם בין מפלגת העבודה וקדימה. הסכם שנחתם אור ליום 25.06 בהשראת האורנוס. מבנה ההסכם לפי ההורוסקופ, בין קדימה והעבודה, מאשר שימיו קצרים. בנוסף, הירח במפה המקודמת של אהוד ברק שניפגש עם כוכב אורנוס אצל אהוד אולמרט בחודש האחרון, חוזר בתוך כחודשיים שלושה, כלומר "הצגה" חוזרת. אולי העובדה שהם קבעו תאריך כללי או אולי בעקבות העדות של טלנסקי, או מסיבה אחרת (הבטחות תקציב למפלגה אחרת?).

ההורוסקופ של קדימה חווה את כוכב סאטורן לאורך החודשים הקרובים; תוכניות ולוח הזמנים שעליהם בונים חברי המפלגה אינם מתקדמים, המצב המתמשך של מחלוקות בתוך המפלגה אינו פתיר, מצבי מבחן ציבוריים מעידים על כך שהפופולריות של המפלגה נמוכה ובנוסף, מצבים של ערעור האמון בשותפויות בתוך המפלגה. בנוסף, נקודת הביניים של אורנוס ונפטון מצביעה על חוסר שקט פנימי, ניסיון להדחיק את האמת "מתחת לשולחן", אבל במציאות המתהווה זהו תהליך בלתי אפשרי. הבעיה חוזרת וצצה ואין שום אפשרות למרוח אותה. הניסיונות להשיג מטרות ארוכות טווח, מסתיימות בשגיאה ובמצב הכוכבים הזה נחתם "הסכם" (עם מפלגת העבודה), שסעיפיו המיוחדים לא בנויים על ממשיות ובעתיד יבינו שההסכם אינו יכול להתקיים.

ראש הממשלה מוצא את עצמו פעם אחר פעם "מטפל בתקלות", מתמודד עם מאבקי כוח כחלק משגרת היומיום ועם מצבים הזקוקים לתימרון. במהלך החודשים הקרובים, כוכב סאטורן הנמצא אצלו על ציר המשתנים, מצביע אובייקטיבית על מצוקה. במדור הזה בתאריך 13.06.08 ציינתי שאין לי ספק שאולמרט מכיר במצבו ומבין אותו ללא כחל וסרק. נקודת ביניים כירון סאטורן, ונקודת הביניים ראש דרקון סאטורן על ציר היוזמה, אינם משאירים מקום לתקווה כפי שהוא מציג אותה כלפי חוץ. הפער הקיים בין מה שהוא מרגיש ומה שהוא מציג מול הציבור, הוא ברור מאוד.

לשאלותיכם מה יהיה, שלא יישאר לכם ספק - כוכב אורנוס על ההורוסקופ האישי שלו עם מדינת ישראל,
לא יאפשר לו להישאר ראש הממשלה!!! כל מבנה הכוכבים מצביע על ניתוקים, התחלות חדשות, מתוך צורך ברור לבחון את מקומו מחדש במציאות החדשה שלא היה מוכן אליה. הוא אינו מרגיש בטוח במערכת הנוכחית, חווה חוסר אמון גם מצידו כלפי הזולת, וההפך, מהסובבים אותו כלפיו. הכוכבים אינם עושים לו חסד ומשבשים לו את התוכניות.

ההורוסקופ של מפלגת העבודה, מצביע שהתמיכה במפלגה הוא זמני. במדור הזה כבר נכתב, שמצב הכוכבים של אהוד ברק מאפשר לו ל"שדרג" את עצמו עם יכולת להתמקד במטרות לטווח ארוך, עם אפשרות לבטא את כישוריו, אבל התקופה לכך מוגבלת. כך שהמחשבה שהחבל שהוא נתן לקדימה עוזרת לו, היא מחשבה מוטעית. ככל שיישאר יותר בתוך הממשלה הנוכחית, מרחב התמרון שלו יצטמצם, ובמידה ובחירות לא יתקיימו במהלך שנת 2008, זה יפגע במפלגה ובו.

מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של אהוד ברק כעת, מצביע על אמון עיוור שנוצר במערכת היחסים אותה הוא בנה לאחרונה. אבל הכוכבים מזהירים אותו שאולי זה נעשה עם האדם הלא נכון, מה שעלול לגרום לעניינים להתפתח בדרך שונה מזו שהוא ציפה לה. הוא עצמו יתפכח בשלב מאוחר מדי. נפטון הנמצא על השמש שלו מלידה, נותן לו השראה צבועה בגוונים של כוח ובהווה, נפטון, ראש דרקון וכירון נמצאים בקשר הדוק, מה שמקצין את ההרגשה. אבל נפטון הוא אשליה מתוקה, המשפיעה על היכולת לחשוב רציונאלית ובסדר הגיוני. במצב כזה, אדם מתקשה להסביר את מניעיו. כוכב נפטון תמיד מעלה את האדם על ענני אשליות "המסיעים" אותו למקומות שהוא לא מצפה להגיע לשם. הבעיה היא שזה נוח, אבל כשהנפטון יעלם - הוא יבין את הסיטואציה שנקלע אליה.

נכון לעכשיו קיצורי דרך עוזרים לו, אבל זה תמיד עם עצימת עיניים לגבי "תחומים אחרים". למעשה בתקופה זו, הוא יוצר לעצמו אוטונומיה בתחום שלו, כשר הביטחון, אבל זה על-פי רוב יהיה בניתוק ממוקדי קבלת ההחלטות, למרות שבפועל הוא חושב שהוא במרכז ההחלטות האסטרטגיות. בשלב הבא, חלק מההתפכחות תהיה גם ההבנה שהמציאות אינה כמו שחשב, וחבל.

נכון שלא משעמם אצלנו?

תאריך:  27/06/2008   |   עודכן:  27/06/2008
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"זריקת ויטמינים"
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ד"ר בן ישי
27/06/08 14:26
 
שמוליק קטן
29/06/08 00:04
2
ש.רובי
27/06/08 14:30
3
חמדה הוך
27/06/08 15:11
4
אפרסק רקוב
27/06/08 20:12
 
מאיריקו--
28/06/08 10:38
 
אפרסק רקוב
28/06/08 10:51
 
קורא ומעריץ
28/06/08 14:21
 
אפרסק רקוב
28/06/08 16:44
 
רקובים כמוך.
28/06/08 17:55
 
אפרסק רקוב
28/06/08 20:48
 
שם את נמצאת ועמוק
29/06/08 12:23
 
דן7
28/06/08 18:29
5
אמיר גת
27/06/08 20:51
6
EMW
27/06/08 21:17
7
huly
27/06/08 21:31
8
it is good that
27/06/08 21:42
9
רומן ק.
28/06/08 14:24
10
ליונה
28/06/08 16:53
11
נעמה קורן
28/06/08 19:33
12
שבל
29/06/08 18:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כאשר שכנע רבין ז"ל את הקבינט לאשר את עסקת ג'יבריל מ-20/05/1985 בה שוחררו 1,187 מחבלים תמורת שלושה חיילי צה"ל, התפטר שמואל תמיר ז"ל - אז ראש צוות המו"מ - כמחאה. העסקה התגלתה כאסון לאומי בהיבטים רבים. נציין רק שלוש השלכות ישירות של העסקה. היא קבעה רף כל כך גבוהה לכל העסקות הבאות, שמלבד המוטיבציה המטורפת לחטוף עוד ועוד מחיילינו או אזרחינו, כל חטיפה הופכת מתחילתה לטראומה לאומית בלתי אפשרית. המחיר האסוני ותוצאותיו הניעו את רבין שלא לאשר את עסקת ארד מ-1987 - כשארד עוד היה חי והיה ידע מודיעיני לגביו - תמורת 400 אסירים פלשתינים, חלקם מהמסוכנים שבמחבלים. משוחררי ג'יבריל באופן ישיר רצחו כמה וכמה ישראלים ובכך הוסיפו אסון על אסון.
27/06/2008  |  דני רשף  |   מאמרים
הפתעה: מסתבר שבצה"ל המופלא שלנו - לא הכל מתחלק לשלושה חלקים.
27/06/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
מערכת היחסים בין מדינת ישראל לבין כנופיות הטרור, דומה למערכת יחסים בין אישה מוכה לבין הגבר האלים שלה. מדינת ישראל היא הצד המוכה, המושפל, הנרמס, המרומה, המבקש והמתחנן, המוותר והסולח - ואילו כנופיות הטרור, המגלמות במערכת יחסים קלינית זו את תפקיד הגבר האלים - הן בעלות התפקיד של הבריון, העבריין, עם ההצדקות שצריך כל העת לספק לפעולותיו העברייניות, להבין אותו ולהרגיעו, לרצות אותו ולהעתיר עליו כל העת בקשות להימנעותו מהאלימות, בקשות שעולות למדינת ישראל מיליארדי דולרים במצטבר - מבלי שיהיו תוצאות, מבלי שייראו תוצאות באופק; כי מאוד קשה לו, לגבר האלים, להתעשת ולרסן את עצמו.
27/06/2008  |  דר' אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
אדוני ראש הממשלה, שרים נכבדים,
27/06/2008  |  אורי שחק  |   מאמרים
לאחר שנתיים של סבל בלתי נתפס למשפחות השבויים ולשבויים עצמם, גילתה לפתע הנהגתנו נכונות לשחרר מחבלים עם דם על הידיים.
27/06/2008  |  רות פורסטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שתי תביעות קטנות נגד חברות תעופה מגיעות לרשם הבכיר שרון קרן, אשר עם הכנה מצוינת, התמקדות בפרטים החשובים וסבלנות רבה מצליח להוביל לפשרות בתוך רבע שעה
יהונתן דחוח הלוי
יהונתן דחוח הלוי
הרשות הפלשתינית לא תסכים לקבל את השלטון ברצועת עזה על כידוני צה"ל, אלא בנתיב המוביל להקמת מדינה פלשתינית    הטרור באיו"ש נגד ישראל משרת את הרשות הפלשתינית הנתפס בעינה כחיוני להמחשת ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
רב-טוראי אדולף היטלר הבין את חוקי קו הדם יותר מגנרלים; הדמוקרטיות תפקדו רע; ליקוייה של הניטרליות; היה מידע בשפע אך המפקדים הבכירים לא הבינו אותו ופֵרשו לא נכון; סוד מצויָנותו של רו...
יוסף גערליצקי
יוסף גערליצקי
התורה מבטיחה לעם ישראל חיים שלווים וטובים בגשם וברוח, שמירה מוחלטת מכל אויבינו, חיים של שלום וביטחון, מלאים בברכת ה'
מוחמד עלי קסום
מוחמד עלי קסום
כיום, לאחר עלייה ניכרת בשיעורי האינפלציה ברחבי העולם, לבנקים המרכזיים אין ברירה אלא להעלות את הריבית, בקצב מואץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il