|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

לשלול מנשים את הזכות להוציא רשיון נהיגה!!!

על דת, תרבות נהיגה, שוביניזם מאוד מוצלח והקשר בינהם
23/12/2008  |     |   מאמרים   |   תגובות
פרס בסוכת הרבנים

   רשימות קודמות
  נופים
  למה אני צריך לשלם?
  רב חובל
  החלום
  דממת מוות, הפיגוע בחדרה

עניין של חיים ומוות אל מול נוחות.

צריך לשלול לכל הנשים את הזכות להוציא רשיון נהיגה, למעשה צריך גם לשלול לאלו שמחזיקות ברשיון נהיגה את הרשיון.

אני לא אומר את זה משנאת נשים חלילה, אלא מתוך הרצון שלי לחזות בצעד דראסטי שבאמת יעבוד. צעד שיצמצם את מספר תאונות הדרכים בצורה משמעותית, חיי אדם תלויים כאן על הכף.

לא, אני לא חושב שנשים נוהגות גרוע. למעשה נשים נוהגות באותה איכות בדיוק כמו גברים. חלקן יותר טוב, חלקן פחות טוב.זה בכלל לא פרמטר. תמיד יהיו נהגים מוכשרים יותר על הכביש, ונהגים מוכשרים פחות.אין שום דבר שניתן לעשות בנושא הזה.

אז מדוע שלילת הזכות לרשיון מנשים תשפר את המצב בכבישים בכלל?מדוע שצעד בוטה שכזה, באמת יתרום לירידה תלולה ומשמעותית בתאונות הדרכים?3 סיבות:

א. נשים מהוות פחות או יותר 50 אחוז מאוכלוסיית העולם, המדינה, הנהגים וכו'. אנחנו תמיד מדברים על 50 אחוז פחות או יותר.גם אם הן היו מהוות 40 אחוז האפקט לא היה נפגע.

אם נוריד את מספר הרכבים על הכביש ב50 אחוז, נוריד את הצפיפות על הכבישים למעשה. מרחק הבלימה יגדל, יהיו פחות פקקים (הרבה פחות).ערך מוסף? גם 50 אחוז פחות זיהום אוויר.

ב. אם נוריד 50 אחוז מהנהגים על הכביש נוריד 50 אחוז מהנהגים הגרועים על הכביש. שוב אני לא טוען שנשים נוהגות גרוע, אני טוען שיש נשים שנוהגות גרוע בדיוק כמו שיש גברים שנוהגים גרוע.

לכן אם יש x נהגים גרועים. חצי מהמספר x הוא גברים וחצי נשים, הורדנו חצי x. זה המון.

ג. נשים נוהגות ברכבים. ללא רשיון לא יהיה להן עוד צורך ברכבים האלו.
מה הן יעשו איתם? כמובן ימכרו אותם! השוק יהיה מוצף, מחירי הרכבים ירדו בהתאמה, וכאשר בתמורה לאותו הסכום שהתכוונתם להשקיע על רכישת רכב מסויים תוכלו לרכוש רכב חדש ובטוח יותר, מספר הרכבים החדשים והבטוחים על הכביש יגדל, ובהתאם תגדל הבטיחות משום הגידול באבזור הבטיחותי ברכבים.

אני יודע שזה דיסוננס טהור לאוזניכם.

מצד אחד זה הגיוני לחלוטין, מצד שני זה נוגד את כל השקפת עולמכם.
ותאמרו לי בצדק, אז למה שלא נשלול לגברים דווקא את הרשיון? התוצאות יהיו זהות. ואם תחשבו על זה, למה לא לאתר פשוט נהגים מסוכנים ולשלול להם את הרשיון? אם נעשה זאת בצורה גורפת האפקט יהיה דומה!


על אי-גיון

החשיבה הזו שלכם נובעת מהביקורתיות המבורכת בה ניחן כל האדם.תקום האישה שתאמר לכם, שבשביל למנוע הרג בכבישים של אפילו אדם אחד (לא כל שכן עשרות עד מאות בכל שנה) היא מוכנה לוותר על הרשיון שלה ושל כח אחיותיה הנשים.
אמרה אמיצה, אך דמגוגית.כן יהיה אפקט מסוים, אבל באיזה מחיר?

העניין כאן הוא שהתוצאה עשויה להיות טובה ונכונה, אבל הדרך שגויה מוסרית מהיסוד. לכן נבחר לחפש דרך אחרת להתמודד עם בעיית תאונות הדרכים, ולא באמת נשלול מנשים את הזכות לרשיון.



על המשל ועל הנמשל

אז מה עשיתי כאן בעצם? נתתי לכם דוגמא לדבר שנקרא "הגיון לא הגיוני".
והיכן קיים עוד הגיון שכזה?נכון. בדת. לא, לא בהכרח ביהדות. כאן כל הדתות זהות לחלוטין וזה לא באמת משנה במי או במה אתה מאמין.

מהו מעמד האישה בדת? מהו מעמדו של החילוני בדת?

מהו מקומו של ההומו סקסואל בדת, מהו מעמדו של נכה או בעל מום בדת?

תרשו לי לספר לכם כמה דברים שלא ידעתם על הדת.

מתוך תרי"ג 613) מצוות שאנחנו, היהודים מצוווים 357 הם הוראות פולחניות (איך לזבוח זבח, איך לתחזק בית מקדש וכו') שלא בדיוק קשורות אלינו.
עוד 54 הוראות טכניות של סדר דין ודיון בסנהדרין (נקווה שלעולם לא יחולו עלינו).

וכאן נכנס הקטע המעניין.נשארנו עם 202 ציוויי מוסר.מה הם אומרים בעצם? אני בטוח שאף אחד מכם לא טרח מעולם לברר, אלא פשוט קיבל את זה שהם מוסריים כעובדה.



המוסר על-פי הדת

בואו נבחן כמה מהם (משום שהיריעה קצרה לא אעבור כאן על 202 ציוויים, אתם גם לא תקראו את זה, אז ניקח רק את הבולטים לעין).

ראשית אנחנו מצווים לשרוף מכשפות.אנחנו מצווים גם לסקול למוות הומואים, חילוניים, נביאי שקר (נביאים של דת אחרת) וכו'

למעשה אנחנו מצווים ספציפית בלפחות 3 ציוויים שונים לבצע רצח עם (ג'נסייד) בשבע עמים (העמים שאיכלסו את הארץ לפני כיבושה ע"י יהושוע בין נון.

אנחנו מצווים לגרש מהארץ כל אדם שאינו יהודי מאמין שומר מצוות (חילונים כבר סקלנו למוות באבנים כי הם לא שומרים שבת, אז נשארנו כאן עם גויים כמובן).

אסור לנו לתת ליהודי הלוואה בריבית גבוהה (זה נקרא ריבית נשך) אבל מלא-יהודי? אנחנו מצווים לקחת ריבית נשך. אסור לנו להיות הוגנים כלפיהם.

ומה בנוגע לנכים? הם בסדר, רק שאסור להם להכנס בהיכל ה'.אסור להם, למעשה, להיות דתיים "נאורים" כמונו. הם מוצאים אל מחוץ לחברה ומוקעים ממנה פשוט משום היותם בעלי מום.אנחנו גם מצווים שיהיו לנו עבדים כנעניים (מצוות עבד כנעני לעולם).כלומר אנחנו מצווים להפוך אנשים לא-יהודיים מאותם עמי הארץ לפני יהושוע שאנחנו מצווים לחסל בסוף, לעבדים. למה? כי אנחנו עם נבחר וראוי שיהיו לנו עבדים. (אגב רצח העם, תיזת העם הנבחר והעבדים מזכיר למישהו משהו?).

אנחנו מצווים להתעלל (לא לחון ולא לרחם) בעובדי אלילים.מצווה שמצווה עלינו להתעלל בבני אדם.אנחנו מצווים לעשות לינץ' במסית (בי למשל, כי אני מסית מדרך אלוהים. על מי שמטיף למעשה לדרך אחרת מדרך התורה).

מסית כמוני גם לא זכאי למשפט, לפי אותן מצוות בדיוק.אנחנו מצווים "לשרוף עיר נידחת ולהרוג כל תושביה" ואני לא אנמק את זה כתרגיל. חפשו לבד את המשמעות.

אנחנו מצווים לאנוס (מצוות יבום) את אשת אחינו אם הוא מת ללא בן זכר, אנחנו מצווים גם לאנוס שבוייה יפה במלחמה ולהתעלל בה.

לרצוח נשים שאינן בתולות ואינן נשואות אל מול פתח בית אביהן.אנחנו מצווים לעשות עוד המון מעשים שרובם מהווים התעללות, רצח עד רצח-עם, ביזה, קיום עבדות, נישול זכויות האישה ועוד.

אלו הן המצוות המוסריות כביכול, שניתנו לנו כביכול, מפיו של אלוהים עצמו.



מוסר הרבנים

טיפ: ספר התורה בנוסחו הנוכחי נחתם בסוף המאה ה 14, עד אז קיימים עשרות נוסחים שונים במוזיאונים ברחבי העולם, של ספרי תורה עתיקים יותר.
ומה עם החכמים אתם שואלים?

החכמים האלו טענו וכתבו כ"כ הרבה שטויות. הנה כמה דוגמאות:
כינים מותר להרוג בשבת (בניגוד לכל חיה אחרת) כיוון שכינה אינה פרה ורבה (כינה לדעתם, נוצרת מזיעה או מרפש, ולא נולדת לאמא ואבא כינים).

שפנים וארנבות הם מעלי גירה (האמנם?)



ואף על-פי כן, נוע תנוע?

הדבר הכי מרגיז שאומרים לי הוא שהדת היהודית ידעה שהעולם הוא עגול לפני המדע.
למה זה מרגיז? כי זו לא טעות. זהו שקר מוחלט.

הדת היהודית טענה שהעולם שטוח, שהשמש הירח והכוכבים נעים סביבו.

למעשה בעוד המדע טען בתוקף שהעולם הוא עגול משך (צפו להפתעה) 3000 השנים האחרונות (אפילו מדענים מצרים טענו זאת בתקופת הפרעונים), הדת חזרה על הטיעון המגוחך הזה.

וחמור מכך, בעוד מקרים ספציפיים בתורה מתבססים על פיסה זו ("שמש בגבעון דום"? השמש לא יכולה לעמוד בגבעון, העולם אמור לעצור את סיבובו), אנשי הדת מתיימרים לומר לנו שהניסים קרו, אך התפיסה לא.דיסוננס שוב?

ומה עם המשפט שאומר שהכדור מסתובב כעיגול ואנשים למטה ולא נופלים ולשמש יש נרתיק וכו' כפי שמופיע בקונטרסים להחזרה בתשובה?

המשפט הזה התווסף לתלמוד לפני פחות מ 200 שנה.

חדש לחלוטין!



חילוני שחרד

אני מבקש מכם, בידקו אותי. חפשו במוזיאונים עותקים ישנים יותר של התלמוד ותראו בעצמכם.

למעשה הכנסייה הקתולית התבססה על ה"ידע" הזה כששרפה אנשים שטענו אחרת.

ההגיון הדתי אינו מה שנראה על פני השטח, ויש עוד רבות לדון בנושא.

יש המון דברים שלא מציגים בפניכם, וכאשר אתם מקבלים את התמונה מאיש דת, קחו בחשבון שהוא גם בעל אינטרס.

ואני מפחד.

אני באמת ובתמים מפחד.

אני מפחד מהיום בו יצליחו אנשי הדת באשר הם להנהיג כאן מדינת הלכה, "להחזיר עטרה ליושנה" בשפתם, מדינה בה יקום סנהדרין, והחוקים שהזכרתי ועוד רבים אחרים ונפשעים לא פחות, יהיו חוקיה.

אסור לנו לתת לזה לקרות.

אסור לנו לקבל בסובלנות את הפלישה הדתית הזו לחיינו.

מדוע? כיוון שאין שום סובלנות ביחס של הדת אלינו.



על-פי הדת יש לציית לרבנים באופן עיוור

ולסיום, הדתי מצווה לדבר אחד חמור במיוחד. לדברי רבו.

על כך כתב הרמב"ם במורה נבוכים, שאסור לסור מדברי הרב לא ימינה ולא שמאלה, וגם אם הרב יאמר ששמאל הוא ימין וימין הוא שמאל אסור להטיל בכך ספק ויש לציית באופן עיוור!

דברים אלו מעלים בי את התהייה במי בדיוק הם מאמינים? באלוהים או ברב?
או שאולי באוטוריטריזם ודיקטטורה מהסוג החמור והמסוכן ביותר?

אני בכוונה משתדל שלא לגלוש יתר על המידה, כיוון שהנושא הוא ארוך ויש עוד המון לומר, אבל קל יהיה להתבלבל ולשכוח את הפואנטה של הכתבה, או בכלל להתעייף מלקרוא אותה.

סטודנט שנה ג' לתקשורת באוניברסיטה הפתוחה, כותב הבלוג התפוז הדיגיטלי בישראבלוג, ובקפה דה מארקר.
תאריך:  23/12/2008   |   עודכן:  23/12/2008
אייל אלגרישי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לשלול מנשים את הזכות להוציא רשיון נהיגה!!!
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בס''ד
24/12/08 12:39
2
ארוין קירשנבוים
24/12/08 15:59
3
רעמסס
24/12/08 17:51
4
הכותב
4/10/10 14:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במשך שמונה שנים של תוקפנות רצחנית מרצועת עזה נגד ישראל, כולל חטיפת החייל גלעד שליט מתוך "הקו הירוק", לא מצאו קברניטי הביטחון שלנו את הדרך להגן על אזרחי ישראל מטרור החמאס, ולא מפני שלצה"ל אין יכולת לעשות זאת. עם פתיחת האינתיפאדה, מצאו מתכנניה את המרשם הבטוח לקשירת ידי צה"ל מלחסל אותה במהירות: הפצת הסתה ארסית נגד ישראל והעם היהודי ברחבי העולם, הנעזרת בעלילות דם מהסוג שהזין את גלי הפוגרומים באירופה ובעקבותיהם – את מסע הטבח ההמוני של היטלר. קברניטי ישראל נלחצו לפינה ממנה היו צריכים להצטדק על "הזוועות" שלא ביצעו, במקום להחזיר מלחמה שערה, לחסל את מתקפת ההסתה על-ידי הסברה התקפית ואת כנופיות הרצח – בפעילות צבאית מקצועית, משוחררת מפחד הזעם של עולם מוסת.
22/12/2008  |  יוסף דוריאל  |   מאמרים
אין ספק שהיום אנחנו משלמים בריבית קצוצה על כשלון מלחמת לבנון השנייה. החשש ממשמעותה האמיתית של מלחמה שתמיד טומנת בחובה הפתעות ותוצאות בלתי צפויות, יחד עם הרצון האישי המובן, לפחות של ראש הממשלה, לא להצטייר בזיכרון הלאומי הקולקטיבי כמי שהוביל בתקופה קצרה לשתי מלחמות, חלק להם באבדן הדרך הלאומית. לאמירות הסרק המתלהמות כמו "לא נמגן עצמנו לדעת" ו"המבצע בעזה קרוב מתמיד" לא התלוותה שום אסטרטגיה התקפית מתאימה נראית לעין.
22/12/2008  |  דני רשף  |   מאמרים
בימים שבשגרה, אנו שוקדים להפוך את ביתנו למבצרנו. כל אחד כמידת החרדה, הרצון והיכולת שלו. יש המתקינים אזעקות. אחרים מטמינים את חפצי הערך והמזומנים בכספת. אחדים מתחת לבלטות. אחרים רוכשים מבעוד מועד פוליסות ביטוח.
22/12/2008  |  חיים קליר  |   מאמרים
מבלי להתייחס לרמתה של התוכנית 'האח הגדול', ומבלי להתייחס לכוכביה, כוכבים לרגע או לנצח, קשה שלא לתהות על המהפך שהתחולל ביום שלישי בלילה: בניגוד לכל התחזיות, הציפיות והסקרים, מי שזכתה במקום הראשון ובמיליון השקלים הייתה דווקא שפרה קורנפלד (האשכנזייה) ולא יוסי בובליל (המזרחי).
22/12/2008  |  עמוס שריג  |   מאמרים
"הם לא יצביעו עבורך בשום פנים ואופן" – אמרתי לבולדוזר שרצה להיות ראש המועצה – "מיד כשנולדו, הרבה לפני הברית, עברו והחתימו להם א' גדולה על הטוסיק; וזה אינו עובר בשום כביסה". כמובן, דבריי התקבלו בחוסר-אמון, שהרי אנחנו במאה ה-21 והאח הגדול ממפא"י כבר התאדה – אפילו באזור מגוריי. חברי מטה הבחירות של הבולדוזר הסבירו לי שאני ציני ובלתי מעודכן, וכיום יש – גם ביישובים הקטנים – חופש הצבעה, ונעלמה ההצבעה העדרית.
22/12/2008  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il