|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

מי יעלה בגורלי?

תאימות זוגית של מזל החודש - דלי - לשאר המזלות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
05/02/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל דלי את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא... לשאר המזלות.

מזל דלי והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

  • מזל דלי - מזל דלי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות לא יגיע לאינטימיות המתבקשת בין שני בני זוג. שניהם ידועים ברצון שלהם לחופש אישי ולכן יהיה להם קשה לתרום ליצירת מסגרת משותפת. מומלץ ליחסים עסקיים ופחות לזוגיים. לא מומלץ!

  • מזל דלי - מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!

  • מזל דלי - מזל טלה - שילוב שני מזלות אלו המקושרים עם אלמנט האוויר והאש יכול ללמד על השלמת צרכים הדדית. האנרגיה של הדלי תעורר את ההתלהבות של מזל טלה וביחד יוכלו שניהם ליהנות ממנעמי החיים ומהנאות הרגע. מומלץ!

  • מזל דלי - מזל שור - קשה מאוד להמליץ על זוגיות זו כיוון שהשור המקושר עם אלמנט האדמה; איטי בהתנהגות ובחשיבה ובכך ירגיז את בן מזל הדלי שחשיבתו והתנהגותו נובעים מהצורך לסיפוק מיידי. השור יהיה מאוכזב, הדלי עצבני. לא מומלץ!

  • מזל דלי - מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות מוצלח מאוד מבחינתם, כיוון שכל אחד נותן את החופש הנדרש לשני ללא דרישות לקיום מסגרת כלשהי. האווירה תהיה משוחררת כשההבנה ההדדית שלהם תעבור דרך האינטלקט. מומלץ!

  • מזל דלי - מזל סרטן - אחד השילובים הגרועים ביותר מבין המזלות. מזל סרטן ירצה "יחד" תמידי ותמיד ירגיש מקופח במידה שלא יקבל מבוקשו. לעומת זאת, מזל הדלי ירגיש כעס ומחנק על כך שהוא נדרש לתת הסבר על מעשיו. לא מומלץ!

  • מזל דלי - מזל אריה - שילוב שני מזלות אלו משלימים זה את צרכיו של זה. האריה ירצה להרגיש שהוא מקבל את מקסימום תשומת הלב ועובדה זו לא תפריע לדלי הליברל והנותן חופש פעולה נרחב. ביחד תהיה להם תחושת יצירה ועשייה. מומלץ!

  • מזל דלי - מזל בתולה - כמעט אין בנמצא שילוב של שני מזלות אלו, כיוון שהצרכים האישיים שלהם מנוגדים עד כי אין "כמעט" אפשרות שיתאימו זה לזה. הבתולה השמרנית והדלי הליברל לעולם יתנגשו בדעותיהם ולא יגיעו לעמק השווה. לא מומלץ!

  • מזל דלי - מזל מאזניים - שני מזלות אלו שייכים לאלמנט האוויר ולכן הצרכים שלהם יתאימו זה לזה ולא תהיה התנגדות בתפיסה הרגשית והזוגית. בסיס הקשר יהיה יותר אינטלקטואלי מאשר רגשי ושניהם כזוג יעדיפו לעסוק בעזרה מתוך אידיאל. מומלץ!

  • מזל דלי - מזל עקרב - זהו אחד השילובים האטרקטיביים בגלגל המזלות. השונות שבהם תיצור משיכה מינית חזקה. שני מזלות אלו שמים חיץ בינם לבין העולם ומי שמצליח לעבור חומה זו יזכה בזוגיות מעניינת ומאתגרת. מומלץ ותלוי בנסיבות!

  • מזל דלי - מזל קשת - שילוב מעניין ואטרקטיבי. הקשת מאלמנט האש זקוק לגירויים ולהתרגשויות אותם יכול לספק בן מזל הדלי. שילוב שני מזלות אלו יכול לגרום להתעוררות רגשית שתביא בהמשך להתרגשויות ולמשיכה מינית. מומלץ!

  • מזל דלי - מזל גדי - שילוב קשה ולא מומלץ. הגדי מאלמנט האדמה קר ונוקשה ואילו מזל דלי מחפש לעצמו ריגושים מכל הסוגים, שהגדי בחשיבה השמרנית שלו לא יכול לספק לו, ולכן מחוסר שטחי התעניינות זהים, יהיה זה קשר יבש ומשעמם. לא מומלץ!

ההסבר הינו כללי. מומלץ לכם לעשות מפת הצלבה אישית, ורק אחר כך להגיע להחלטה.

והרי התחזית...

דלי
משבוע זה האנרגיות יחזרו אליכם ולא רק בגלל שאתם נמצאים בתקופה שהיא לאחר יום ההולדת שלכם, אלא בגלל העובדה שהכוכב המקושר עם תנופה ועשייה והמוכר בשמו מארס, נכנס לבקר במזל שלכם וישהה שם למשך כל החודש הקרוב. זה הזמן עבורכם לרענן את כל הנושאים בהם אתם חשים כי נמשכים אצלכם זמן רב מעל הצורך, ולנתק עצמכם מכל נושא שאינו מתאים לכם יותר.

טיפ לילידי השבוע - מומלץ לכם לחפש לעצמכם עיסוקים שיעזרו לכם להוציא את האנרגיה העצורה בתוככם ובדרך זו תוכלו גם לפרק מתחים וגם לשמור על בריאותכם.

דגים
בשלב זה מומלץ לכם להקפיא את התוכניות שלכם למשך כל החודש הקרוב. נראה שבתקופה זו אתם צריכים לבחון את ההישגים שלכם ולהחליט בהתאם לכך מהי דרך הפעולה העתידית הנוחה לכם. ימים אלה יפים להתחבטויות רגשיות בנושאים עדינים. הדרך תהיה פתוחה עבורכם לאחר שתגיעו לתובנות חדשות, כנראה בעקבות שיחות מעמיקות שתעשו עם חברים קרובים.

טלה
זוהי תקופה מאוד מעניינת עבורכם באם תהיו מוכנים ליישם את מה שהיקום מבקש מכם. הזמן מתאים לבדיקה ובחינת החברויות שלכם. נראה שהחיים מנווטים אתכם לשינויים הכרחיים ואולם קשה לכם מאוד לוותר על אנשים שבעבר חשבתם אותם לקרובים לכם ביותר. עמוק עמוק בתוככם אתם מצטערים על דברים רבים שעשיתם ולכן עכשיו, באם תפעלו נכונה, הרי שתוכלו לתקן ולהתחדש.

שור
מרבית הכוכבים אצלכם נמצאים בבית הקריירה, כך שזוהי תקופה מעולה לדחיפה נוספת בנושאים אלה. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי לא היטיבה עימכם כיוון שחסמה את דרכי התנהגותכם וחוסר הבנה ממינים שונים היה נלווה לכל תוכנית שלכם עם עמיתים למקצוע. משבוע זה, כאשר הכוכבים חוזרים למסלולם, מומלץ לכם לנסות לדהור קדימה, וליישם את המשמעות של הכוכב יופיטר המקושר עם שפע בבית הקריירה שלכם.

תאומים
מאחר שאתם אנשים של תנועה ותנופה הרי שאתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם. כוכבים רבים נמצאים בבית המחבר אתכם עם חו"ל, כך שזה הזמן הנכון לכם לבדוק אפשרויות לקשרים עם חו"ל ובמידת האפשר הכי נכון לכם - זה לנסוע בעצמכם. יצר הנדודים שלכם יגיע השנה אל סיפוקו בנושא ותספגו חוויות לשנים רבות. אנשים חדשים ייכנסו אל חייכם, והחיים החברתיים שלכם יועשרו.

סרטן
משבוע זה יתרכזו מרבית הכוכבים שלכם במקום המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים. זה הזמן שלכם לגבות חובות ולקבל את המגיע לכם. כספים שהתעכבו יגיעו לאחר תקופה ארוכה של חוסר ודאות וכל הנושא הכלכלי שלכם יתהפך לאט לאט לטובה. התהליך ייקח יותר מחודש כיוון שכוכב השפע יופיטר ישפיע אצלכם למשך כל השנה הקרובה בכל מה שקשור לגבייה וקבלת כספים מאחרים.

אריה
בית השותפויות שלכם עומד להיות מופעל למשך כל החודש הקרוב ולמעשה במשך כל השנה הקרובה תהיו עסוקים בבדיקה ובחינה של אנשים קרובים ורחוקים וכיצד הם משפיעים עליכם. מאחר שאינכם בטוחים בסגנון חייכם, הרי שהשנה הקרובה עומדת להיות משמעותית ביותר עבורכם בכל הנושאים האישיים. מומלץ לכם לבחון היטב את תחושותיכם לגבי נושאים אלה לפני שאתם מגיעים להחלטה.

בתולה
לאורך כל התקופה הקרובה תעסקו בנושאי בריאות ועבודה. לפני שאתם ניגשים לדחוף נושאים חדשים בנושאי עבודה, מומלץ לכם מאוד לקחת חופשה קטנה כדי לא להעמיס על הגוף שלכם יותר מדי ולא להעמיד את עצמכם באתגרים שהם למעלה מיכולותיכם. התקופה מצויינת ליציאה החוצה עם תחומי עניין ונושא חדשים. ברגע הנכון לכם, אל תהססו - לכו קדימה עם התוכניות שלכם ותצליחו!

מאזניים
אתם נכנסים לתקופה בה מחכות לכם התחלות חדשות בתחומי היצירה של חייכם. בדרך כלל אתם אנשים מגוונים מאוד, אלא שלא תמיד יש לכם זמן לממש את תחומי העניין שלכם, ואולם החל מתקופה זו תרגישו שאתם חייבים "לעשות משהו"... ואכן, הגיע הזמן שלכם לבדוק את כל תחומי העניין שהיו לכם עד היום ולהתחיל לממש אותם - עובדה זו תשפר ותשדרג את חייכם בהמשך.

עקרב
מימים אלה מופעל המעגל הרגשי הקרוב ביותר אליכם, שהוא בית המשפחה שלכם. נראה שאנשים קרובים לכם זקוקים לתשומת הלב שלכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים ומבינים. ייתכן שאין באפשרותם לבקש מכם תמיכה, מאחר שאינם רגילים לבקש זאת ואולם אתם תעשו בחוכמה - באם תבדקו מתוך עצמכם במה אתם יכולים לעזור לקרובים לכם ושכרכם יגיע בהמשך.

קשת
אתם מעסיקים את עצמכם בעבודה ועשייה כדי לא לחשוב על דברים אחרים המטרידים אתכם. זה הזמן לחשוב כיצד לשקם ולשפץ את הסביבה הקרובה לכם. עדיין אין הזמן בשל לעשייה אלא רק לתכנונים. בכל מקרה, זה הזמן לשתף את הקרובים לכם בתוכניות שלכם כיוון שעובדה זו תגרום לכם לתחושה של יחד, עובדה שלאחרונה אינכם חשים בה, כיוון שאתם שקועים בתוך הקונכייה הפרטית שלכם.

גדי
מהשבוע הזה משתחרר לו הכוכב מרקורי שיצר אצלכם בעיות רבות לאחרונה בנושא הכספי. זה הזמן עבורכם לקבל את הייעוץ המתאים ולפנות לכיוון אותו כבר בניתם לעצמכם. מאחר שיש לכם אפשרויות רבות לשינוי, הרי שאתם צריכים ליצור לעצמכם לוח זמנים וסדר עדיפויות נכון כדי לבנות לעצמכם תוכנית פעולה. התמדה וחוסר התפשרות על המטרות שלכם - יעזרו לכם לעבור תקופות פחות נוחות בהמשך.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  05/02/2009   |   עודכן:  05/02/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מעולם לא מעלתי באגורה מכספי לקוחותיי. מעולם גם לא בגדתי בשליחותי המקצועית. דברים ברוח זו לא אני אומר על עצמי, ולא בני משפחתי, חבריי ושאר מוקירי-זיכרי, אלא דווקא משנאיי, מבקשי-נפשי ומוצצי-דמי. ראו מה הם אומרים עלי:
05/02/2009  |  עו"ד שמחה ניר  |   מאמרים
ראשית, החלק המרכזי של השמאל בישראל מורכב מחלקים נכבדים שבמפלגת העבודה מאנשי ותומכי מרצ, בהם כמה סופרים מכובדים, וגם אצלם, כמו אצל כלל השמאל, תובנות הפוליטיקה, אל מול המציאות הגיאו-פוליטית, עבר זמנן. מדוע?
05/02/2009  |  יעקב איציקוביץ  |   מאמרים
בדקה התשעים מעלה הגברת ציפורה לבני סיסמה - וטוענת - "אני חזקה וחכמה יותר מביבי". אלא שהמאבק הראוי אינו ציפי מול ביבי, כי גם קדימה וגם הליכוד אינם מפלגה של איש אחד, וטוב שכך הוא הדבר.
05/02/2009  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
יציאתם של בני ישראל ממצרים לא הייתה רק מהפך מוחלט בחייו של העם ככלל. היה זה שינוי של 180 מעלות בחייו של כל אחד מבני העם, וגם בחייהם של מנהיגיו. דומה, שפרשת "בשלח" מתארת בצורה הטובה ביותר את הדרך שעבר משה רבנו ואת לקחי ההנהגה שלמד, בתוך שבועות ספורים בלבד. ואת הלקחים הללו יכול וצריך ללמוד גם כל מנהיג בן דורנו, במיוחד כאשר אנו ניצבים ערב בחירות.
05/02/2009  |  איתמר לוין  |   מאמרים
הקלות שבה השמאל בראשות הגברת לבני ויתר על היכולת להקים ממשלה, והסכים להקדמת הבחירות, למרות הסקרים שהראו נטייה ברורה של המצביעים לימין, נראית לכאורה תמוהה. אך היא לא יכלה להפתיע כל מי שמכיר את הדרכים הרבות לגניבת בחירות שקיימות בישראל. אין צורך לפחד מבחירות אם אפשר לגנוב אותן, במיוחד מעמדת השלטון.
05/02/2009  |  קובי לירז  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il