|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

מפת הכוכבים השבועית

בני המזלות תאומים, קשת, בתולה ודגים שנולדו במחצית השנייה של המזל – נמצאים השבוע בדרגת סיכון גבוהה ביותר כיוון שהם חווים חוסר מנוחה פנימי כמעט קיצוני לבני אריה, דלי, עקרב ושור מומלץ השבוע לשמור על פרופיל נמוך ולא להתחיל עשייה חדשה
12/08/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

רגישות ופינוק לצד איבוד שליטה ופרופורציה - כיצד שני קצוות אלו באים לידי ביטוי במפת הכוכבים?

בשבוע זה ממשיך להיות כוכב וונוס המקושר עם אהבה, כספים ונתינה במזל סרטן. אין כמו מזל זה למצות את מירב היכולות העשויות להתקבל מביקור זה. בנוסף למזל סרטן ייהנו גם המזלות הבאים (ובעיקר מי שנולד במחצית הראשונה של המזל): בתולה, עקרב, דגים ושור. זוהי תקופה מצוינת להיכרויות חדשות, אישיות ומקצועיות, שיעשירו את חייכם במובנים השונים והחשובים לכם. אלה מכם הפנויים יוכלו להתענג על ימים בהם תרגישו נחשקים ונאהבים – עובדה שתעלה לכם את מצב הרוח ותרוממם את נפשכם לדרגות גבוהות.

אלה מכם הנמצאים במערכות יחסים, תזכו למשב רוח מרענן ולהתחדשות, אין ספק שאתם צריכים להשקיע ולא לשקוט על השמרים, אך הפעם הקרקע מצד כל הנוגעים בדבר תהיה בשלה.

זה הזמן שלכם להרשות לעצמכם להתפנק בקנייה או בכל דרך שתבחרו לעצמכם. אל תתמהמהו... זהו החודש שלכם. גם מבחינה כספית נראה שתוכלו לנשום לרווחה והתוכניות שלכם לעתיד הקרוב יישאו פרי. זה הזמן גם לבדוק את ההשקעות שלכם, להחזיר חובות ולמחזר את התחייבויותיכם בדרך שתהיה נוחה יותר.

אלה מכם השייכים למזלות אריה, דלי, עקרב ושור ונולדו במחצית האחרונה של המזל מוזמנים השבוע לשמור על פרופיל נמוך ולא להתחיל עשייה חדשה. הכוכב יופיטר המביא איתו שפע ונפטון המביא איתו ערפול יהיו צמודים יחדיו ויגרמו לכל מי שנמצא במזלות שציינתי לאבד פרופורציה ולפעול ללא שיקול דעת. למעשה, אתם מוזמנים עד לסוף חודש אוקטובר לא לבצע פעילות חדשה כלשהי כיוון שנראה שכושר השיפוט שלכם לא יהיה במיטבו. יופיטר בשפע שלו רק מגדיל את חוסר הוודאות של הכוכב נפטון ולכן ההסתברות גבוהה במיוחד שיהיה קשה לפעול בשיקול דעת. במידה ואתם חייבים להגיע להחלטות – פעלו בצמידות עם אנשים מקצועיים שינחו אתכם לעשייה נכונה.

המזלות הבאים: תאומים, קשת, בתולה ודגים שנולדו במחצית השנייה של המזל – נמצאים השבוע בדרגת סיכון הגבוהה ביותר כיוון שאתם חווים חוסר מנוחה פנימי כמעט קיצוני. דרך הפעילות שלכם עלולה להיות פזיזה בעקבות ביקור מארס כוכב העשייה במזל תאומים התזזיתי והנמרץ. מאחר וכוכב זה מתקרב בזווית אתגרית לכוכב אוראנוס המפתיע, הרי שהעשייה שלכם בשבוע זה עלולה להיות מושפעת ממצבי רוח אימפולסיביים ופחות משיקול דעת הגיוני ומתון. ולכן, חשוב לכם במיוחד לשמור קור רוח והגיון בכל הקשור לביצוע תוכניות. זה באשר לדברים שאתם צריכים לתכנן ואולם הבעיה בשבוע זה, היא דווקא כל אותם דברים קטנים שאינם בשליטתכם ויגרמו לכם לאבד שליטה בשנייה. ולכן, ככל שהדבר יהיה תלוי בכם, חשוב מאוד שתהיו זהירים ותעשו כל שביכולתכם לשמור על איזון.

ההמלצה היא לכולם לשמור על איפוק ושיקול דעת זהיר וזאת מאחר ומצב הכוכבים השבועי מביא איתו הרבה מצבים של עצבנות וחוסר זהירות שעשויים להיות מסוכנים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

השבוע ייפתח בסימן הצורך הפנימי שלכם בחיפוש אחר תחומי עניין שיעסיקו אתכם. אתם יצירתיים במיוחד, ולכן חיזוק נושאי העבודה יועילו לכם בשיפור מעמדכם המקצועי.

סרטן

הכוכב ונוס מבקר במזל שלכם וגורם לכם להרגיש יותר יפים, מחוזרים ומבוקשים. זה הזמן להרשות לעצמכם קנייה מפנקת שמזמן רציתם, אך לא הרשיתם לעצמכם. ייתכן ובחיים העסקיים תרגישו מעוכבים ופעמים רבות אף מסתובבים סביב אותו עניין ללא התקדמות. עובדה זו תתסכל מאוד וזאת בגלל הצורך הפנימי שלכם להתקדם ולפרוץ את המחסומים שעדיין מעכבים אתכם.

אריה

אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת ולכן מצב רוחכם משתנה מעת לעת. זה הזמן שלכם לעשות חשבונות נפש ובעיקר בתחום הזוגי, כיוון שתובנות חייכם משתנות ואתם מבינים שאינכם יכולים יותר להמשיך כפי שעשיתם קודם לכן. מחודש אוקטובר דברים יתבהרו ויהיה זה הזמן הנכון עבורכם להתחלות חדשות. זה הזמן גם לבחון את השקעותיכם הכספיות ולבדוק היכן יש מה לשפר ולשנות.

בתולה

נושאי עבודה עומדים כעת למבחן בגלל העובדה שכוכבים מאוד משמעותיים ומעכבים נמצאים עכשיו אצלכם ובוחנים את יכולת העמידה שלכם בקשיים. חשוב שתסיקו את המסקנות הנכונות ולא תיגררו לפחדים שעלולים להפריע לכם במילוי משימותיכם כהלכה. בשלב זה, מומלץ לכם להחזיק מעמד בכל מצב בו אתם נמצאים ולהחליט את החלטותיכם רק לאחר חודש אוקטובר.

מאזניים

מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה בה יש לכם יכולת להתחדש. אנשים חדשים ייכנסו לחייכם ויעשירו את רוחכם. אתם מחוברים ביותר למצב הרגשי שלכם כך שיש לכם יכולת להסיק מסקנות ולקבל תשובות מהמורה הרוחני שלכם. הזמן בשל במיוחד לבדוק את הנתינה שלכם ביחס לחברויות בחייכם ולהפנים את העובדה שאם לא תתנו יותר מעצמכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם לבד ברגע של אמת.

עקרב

נושאי עבודה מאוד חשובים ודומיננטיים השבוע. נראה שהאירועים הינם כאלה שאתם חייבים להוכיח את עצמכם ויש לכם תחושה שלוחצים אתכם לעשות זאת בכל מחיר מבלי לתת לכם את התנאים המגיעים לכם מכורח הנסיבות. עזרה תקבלו מבית במידה ותהיו מוכנים להיפתח ולשוחח על הבעיות שלכם בגילוי לב. במידה ותעשו זאת – הרי שהקיבעון ישתחרר ותרגישו הקלה.

קשת

השבוע נמצא כוכב העשייה והאנרגיה מארס בבית הזוגיות שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שההזדמנויות לשפר את הנושא הזוגי עשויות להצליח במידה ותחליטו להשקיע בכך זמן ואנרגיה. ייתכן ותרגישו שאתם נלחצים לעשייה, אך במידה ותבינו ותפנימו שזוגיות חייבת תיחזוק קבוע, לא יקשה עליכם העובדה שאתם חייבים לעשות זאת. נושאי עבודה גם הם דורשים התייחסות מחודשת ושינוי זווית הסתכלות.

גדי

הכוכב ונוס נמצא בבית הזוגיות שלכם ומעיר בפניכם את הצורך להשקיע בתחום זה. עליכם למצוא את האיזון בין חייכם האישיים לבין הצורך שלכם בלפרוץ מסגרות במובן המקצועי. הקשיים אותם אתם חווים עכשיו די מעיקים ומציקים בגלל העובדה שהם נוגעים בבטן הרכה שלכם והוא הביטחון הכלכלי. הכוכב מארס המביא איתו עשייה עצבנית והנמצא עכשיו בבית הבריאות שלכם אינו תורם שלווה ולכן, חשוב שתחכו ותתנו לזמן לעבור.

דלי

גם בשבוע הקרוב מומלץ לכם לא להקצין בעשייה, אלא לחכות עד אשר דברים יתבהרו בחייכם. אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל חשוב לכם במיוחד לא להחליט החלטות אלא כרגע לזרום עם הקיים, עד אשר תהיו בטוחים בתוכניותיכם. כל שאר ילידי המזל יקבלו עזרה בכל הקשור לעבודה דרך חברים וקרובים. אל תשללו אפשרויות לפני שאתם בודקים לעומק. ובכל מקרה, קחו לעצמכם זמן למחשבה.

דגים

השמש בשמיים מבקרת בבית העבודה והבריאות שלכם, כך שאתם נמצאים עכשיו בתקופה טובה מאוד לשדרג את מצבכם המקצועי. אתם בולטים בתחומכם האישי ואנשים מנסים לעזור לכם בגלל אמונם בכם. יש לכם צורך עז לשנות את חייכם ולשבור מסגרות. מומלץ לכם לקבל ייעוץ בכל הנוגע לזוגיות בחייכם, כדי לוודא שאכן אתם עושים את הדברים הנכונים עבורכם ולבחור את העיתוי המתאים.

טלה

אתם מוכנים לקחת אחריות בכל הקשור לצורת חייכם ועבודתכם. מאחר ואתם רגישים נראה שאתם משלמים מחירים בריאותיים על ההדחקות של חייכם. מומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי כדי להיות בטוחים שאינכם עושים טעויות שאחר כך לא תוכלו לצאת מהם. אנשים שאתם זקוקים לעזרתם לא בהכרח יתנו לכם כתף כאשר תצטרכו אותם וזו תהייה הזדמנות טובה לבדוק את מהימנותם של חבריכם.


שור

הנושאים הכספיים מאוד רגישים אצלכם ומעוררים תהיות לרוב בגלל העובדה שאינכם בטוחים שאתם פועלים נכון. מומלץ לכם לפנות לאנשי מקצוע מתאימים ולקבל מהם תמיכה ועזרה. ייתכן שנושאי קריירה יתבהרו עבורכם לקראת אוקטובר השנה ולכן מומלץ לכם לא לשנות מאומה עד אז, אלא לחכות ולראות מה ייעצו לכם. חשוב שתבדקו את כל ההצעות עד לפרטים הקטנים.

תאומים

הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא במזל שלכם ונותן לכם התחלות חדשות בכל הקשור לנושאי חייכם. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל כבר חוו התחלה של עשייה בנושאים שהייתם צריכים ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, השבוע יקבלו את הכוחות הדרושים להצלחה באותם תחומים שתכננתם. זה הזמן להשקיע יותר אנרגיה במערכות יחסים עם המשפחה.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  12/08/2009   |   עודכן:  12/08/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פוטו-אופ
12/08/2009  |  אורן פרסיקו  |   מאמרים
התרעומת שמושמעת בתקשורת כלפי מנהלי תדיראן כמוה כפופוליזם זול ולא יותר מכך. ההחלטה להעביר את הייצור של מפעל 'תדיראן' לסין מנעה צפי עתידי ברור לפשיטת רגל. המעבר לייצור בסין וסגירת המפעל בעפולה הוא הכרח המציאות וכל טענה אחרת למנהליה אינה יותר מאי קריאת המפה הכלכלית הגלובלית ואת השינויים שחלים בשוק המזגנים בארץ.
12/08/2009  |  אבי שחר  |   מאמרים
את פרס האימרה הכי מקוממת, (על-פי המצוטט באתר NRG) ניתן להעניק, עם לא מעט תחרות, למנכ"ל סיעת ש"ס בכנסת, אשר פורסמה בשבועון החרדי "בקהילה”. לטענתו התורנית, יש לבכות על הר ציון שלעיתים מחולל על-ידי טקסי ההשבעה צבאיים המתבצעים ברחבת הכותל וגורמים לאווירה שהיא הפך מהות המקום, לא רק זו אלא עוד שבשל אותם טקסים צבאיים, הרי נסגרת בפני באי הכותל האמיתיים, ואנשים חסרי כל רגישות מגיעים אל רחבת הכותל שלבושם הדל והתנהלותם הקולנית זרה לרוח המקום.
12/08/2009  |  ליאת נוקד-וינדר  |   מאמרים
אף שהם נולדו בארץ, גדלו בה וינקו ממנה את שורשיה, הם לא מהססים היום להפנות לה עורף. קבוצה קטנה אך מסוכנת של שמאלנים-רדיקלים, שחבריה נמנו בעבר עם ארגונים שהוצאו מחוץ לחוק ושלוחמים כיום, בריש גלי, נגד אושיותיה של מה שהייתה פעם מדינתם לתפארת.
12/08/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
הצעת חוק של חברי הכנסת דוד אזולאי, דוד רותם, וכן הח"כים דב חנין וזבולון אורלב כמצטרפים (29.07.09) מציעה לאפשר חידוש הליכים פליליים של אנשים אשר אושפזו בצו בית המשפט מכוח סעיף 15(א) לחוק טיפול בחולי נפש, גם בעודם תחת צו אשפוז/טיפול מרפאתי כפוי (הצעת חוק טיפול בחולי נפש (תיקון - חידוש הליכים), התשס"ט-2009), וזאת להבדיל מן המצב הנוכחי בחוק ולפיו, מקום בו בית המשפט מורה על הפסקת הליכים כנגד נאשם, שכן הוא נמצא בלתי כשיר לעמוד לדין, הוא יכול להורות על אשפוזו הכפוי, וניתן לחדש את ההליכים כנגד הנאשם בתום ההעמדה לדין. מדברי ההסבר להצעת החוק:
12/08/2009  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il