|   15:07:40
  דודו אלהרר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מרתפים אפלים לעוכרינו מן השמאל

הנבזים ממחנה רעוּת הרוח עשו ועושים הכל כדי להכפיש ולהבאיש את ריחה של ישראל. ובאמת כבר אין כמעט אהדה בעולם לכל מה שקורה פה, רק בגללם. הם אחראים להתלקחות השנאה בעולם והם ורק הם ממשיכים לטפח אותה. עליהם להישפט ולרצות עונשים במרתפים אפלים
06/04/2011  |   דודו אלהרר   |   מאמרים   |   תגובות
לגזור את דין שונאינו [צילום: AP]

עוכרינו מן השמאל העלוּב בישראל אינם יכולים לעמוד מול המציאות הטופחת על פניהם יום-יום, אז הם ממציאים מציאות ומבטאים אותה בתמליליהם החוזרים על עצמם לעייפה ולזרא. מה איכפת להם מה חושבים על שטויותיהם? אין להם עניין בתגובות קוראיהם משום שאין הם מתייחסים לאחר מבלעדיהם. מי שמסכים להבלים שלהם, ואלה מיעוט טיפש בתוכנו, מה טוב, מי שלא, שידבר לַלַאמְפָּה! המשכורת דופקת? הנזק אפקטיבי? מה צריך יותר? אז אין ברירה אלא להשיב לטמבלים האלה כגמולם הראוי מעל כל במה אפשרית ולא להתעייף עד שיוכרעו:

  • "תארו לכם ישראל אחרת בעיני העולם. אין 'בצלם' ואין 'שוברים שתיקה', לא 'אנרכיסטים נגד הגדר' ולא 'גוש שלום', בלי ה'קרן החדשה לישראל' ובלי קומץ אינטלקטואלים ועיתונאים רדיקליים ודיסידנטים. תארו לכם ישראל אחרת, שמשתיקה ורומסת כל קול שכזה, תארו לעצמכם איך היא תיראה אז בעיני העולם" (גדעון לוי, הארץ, 24.3.11).

  • אוי אוי אוי... מי יתננו מציאות כזאת? הבעיה העיקרית היא שאתם רמוסים ומושפלים עד עפר ובכל זאת קיימים בחסדי האנטישמיות הגואה בעולם. אתם החסידים בהא הידיעה של מבקשי נפשה של ישראל. ארורים תהיו אתם וכל מי שתומך בכם. מדינת-ישראל היתה זוקפת את קומתה ללא קיומכם המושתת אך ורק על שנאה, נבזות ובצע כסף. בעיני רבים בעם אינכם אלא ח'ארוֹת. אין מנוס, לאט-לאט המדינה תתעשת ותבוא חשבון עימכם.

  • "את מעט האהדה שעוד נותרה לה חבה ישראל לכל אלה; את מסע הדה-לגיטימציה נגדה, זה האמיתי וזה המומצא על ידינו, אנחנו חבים לאביגדור ליברמן ולישראל ביתנו, לבנימין נתניהו ולשטף החוקים האנטי דמוקרטיים של אנשיו ושל קדימה, לצה"ל חסר הרסן ולמתנחלים חסרי הגבולות. יום אחד של 'עופרת יצוקה' הסב לישראל יותר נזק מכל המאמרים הביקורתיים כולם; ההתקפה הקטלנית על המרמרה קיעקעה את תדמיתה יותר מכל ההרצאות האנטי-ישראליות כולן; ו'חוק הנכבה' הבאיש את ריחה יותר מכל העצומות" (שם).

  • לא נכון! כל הנבלות והנבזים ממחנה רעוּת הרוח עשו ועושים הכל להכפיש ולהבאיש את ריחה של ישראל. ובאמת כבר אין כמעט אהדה בעולם לכל מה שקורה פה, רק בגללכם. הצלחה חסרת-תקדים של רישעה מהולה בטיפשות ואין דין ואין דיין. כל זכויות היוצרים על שמה המוכפש של ישראל - על ראשכם הנאלח מסירחון. את המרמרה היה צריך להטביע במי שופכין, את הנכְּבה צריך למחוק מהלקסיקון ואת המרצים האנטי-ישראלים יש להגלות לכל הרוחות או לכלוא אותם במרתפים לכל ימי חייהם. גם זה יבוא ביום מן הימים. כמה אפשר?

  • "היוזמה המתפשטת להטיל חרמות על ישראל, להוקיעה ולנדותה, נולדה מול תמונות עזה ומראות המרמרה. העובדה שיש ישראלים שהצטרפו לביקורת רק נרשמה בצד הזכות המידלדל של ישראל, באוניברסיטאות של אמריקה, באקדמיה של אירופה ובמערכות העיתונים של שתיהן. רק תארו לעצמכם איך היתה ישראל נראית בלעדיהם: צפון קוריאה" (שם).

  • לא נכון בעליל. היוזמה מעוררת הַקֶבֶס הזאת, כולה שלכם! אתם פשוט גם מוכי עיוורון. לא הצטרפתם לשום ביקורת! המעיין של הלכלוך והדומן הוא פרי מעללכם! רק אתם! אתם אחראים להתלקחות השנאה בעולם ואתם ורק אתם ממשיכים לטפח אותה, כי אתם שטופי שנאה ליהודים, מרוויחים מזה כסף ומבחינתכם שהמדינה תלך כִּיבִּינִמָאט. בלעדיכם ישראל היתה פורחת ומשגשגת ואהודה בכל העולם. כולל העולם הערבי.

  • "שגרירי הממשלה ותועמלניה לא יכולים עוד לשכנע כמעט איש בעולם, זולת את עצמם; דורסני הדמוקרטיה הישראלית יכולים רק להבעיר עוד יותר את האש נגדה. הקולות הביקורתיים שעדיין בוקעים ממנה, בחופש ראוי לציון, מעוררים את הערכת העולם. הדיסידנטים הם כיום אנשי ההסברה הטובים ביותר של ישראל, שמשטרה עדיין נרשם לזכותה" (שם).

  • נכון! זה קשה מאוד עד בלתי-אפשרי להילחם בבני עמך הבוגדניים. באשר לדורסני הדמוקרטיה בישראל, אין דורסני דמוקרטיה גרועים יותר מדורסני הדמוקרטיה בשם הדמוקרטיה. הדמוקרטיה העלובה במדינת-ישראל מרשה לכם דבר ששום דמוקרטיה לא היתה מרשה. זה אתם שרוצים לזכות בהערכת העולם האנטישמי, יהודים מצחינים! ולכן אתם מוציאים את דיבתה רעה מבלי להיענֵשׁ. גם זה יבוא עליכם רשעים מרושעים שכבר מזמן-מזמן הייתם לשנואי היהודים.

  • "לפני כשבועיים הוזמנתי ל'שבוע הספר היהודי' בלונדון, לרגל הוצאת ספרי, 'העונש של עזה', באנגלית. הממסד היהודי בבריטניה איים להחרים, המארגנים שקלו לשכור מאבטחים - וכ-500 מאזינים, מרביתם יהודי אמצע הדרך, גדשו את האולם, שאלו שאלות והביעו ברובם, במלוא הצניעות, אהדה גדולה. דיברתי, כהרגלי, נגד הכיבוש, על עוולותיו והנזקים שהוא גורם לישראל ולפלסטינים, ונגד ההתנכלויות לדמוקרטיה הישראלית, כפי שכתבתי במאות מאמרים שהתפרסמו ב'הארץ', בעברית ובאנגלית. כך גם היה ב'לונדון סקול אוף אקונומיקס' ובאוניברסיטת טריניטי בדבלין" (שם).

  • בוודאי שיזמינו אותך. אלא את מי יזמינו? אותי? ההיענות שלך היתה צריכה לנעול בפניך את שערי מדינת ישראל לעולם ועד. אין לך מקום כאן! מקומך הטבעי הוא בין שונאי ישראל שאתה אחד הנציגים הבולטים שלהם. שב לך שם ותכתוב מה שאתה רוצה. אל תנצל את עובדת ישיבתך כאן כמי שמייצג את ישראל. אתה שייך לקומץ קטן, עלוב ורע בתוכנו שמוביל לחורבן. לא ניתן לך! גם את האכסניה שלך נסגור בבוא היום.

  • ”כמו בהזדמנויות קודמות, גם לטריניטי נשלח 'מרגל' מטעם שגרירות ישראל, סטודנט ישראלי, שהתבקש לרשום את דברי ולהעבירם לשגרירות. זו מיהרה לשלוח דו"ח למשרד החוץ בירושלים, זה מיהר להדליפו לעיתון נפוץ שפירסם רק את החריפות שבהתבטאויותי - נעדרות ההקשר - והרי לכם עוד כתב אישום כנגד דיסידנט" (שם).

  • לא מספיק! לא משרד החוץ צריך להתחקות אחריך אלא השב"כ. והוא ימתין לך ביום מן הימים ויוליך אותך אל המקום שאתה ראוי לו ביותר, אל המרתף החשוך ומשם לבית המשפט. יש סעיפים בחוק. צריך רק לתפוס אותך ולהחילם עליך כפי שמדינה נורמטיבית היתה עושה. זו גם הוכחה שהמדינה שלנו אינה נורמטיבית משום שהיא מתעכבת ומתמהמהת בטיפול ראוי בך ובשכמותך.

  • "אפשר להתעלם מדרך ההתנהלות של שגרירויות שבולשות אחרי עיתונאים, שמזכירה משטרים אפלים - הייתי שמח לראות נציג לא סמוי של מדינתי בהרצאותי, אם יש בהן עניין בכלל - אבל אי אפשר להתעלם מהמסר שעולה מההתנהלות הזאת, מסר של מסע ציד אחרי עיתונאי שדעותיו חורגות מהקו המוכתב".

  • הכי מקומם שאתה קורא למדינת-ישראל - "מדינתי". היא בפירוש לא מדינתך! אתה נטע זר ומזיק. מקומך בישראל יכול להיות רק בבית הסוהר. לא יכול להיות עניין בהבליך אלא רק למי ששונא יהודים ושונא את המדינה. הלוואי עלינו משטר אפל שיבעֵר את כל החלאות בדמותך ובדמות דומיך. רק בשביל זה שווה לחיות בדיקטטורה של משטר אפל. אינך עיתונאי! אין בך את העוז להתייחס להתייחסויות אליך ואל שטויותיך. אתה מתרפס בפני קהל-יעד ששנאת יהודים זורמת בעורקיו. גם אין בך יושר הדרוש לעיתונאי לראות את התמונה כולה שגם את חלקה אתה מעוות. עיתונאי - אַלֶק!

  • "בעולם הטכנולוגי החדש אין עוד הבדל בין דברים שנכתבים ונאמרים מכאן או משם. בעולם החדש, העוין ברובו לישראל, יש משמעות לעובדה שעולים מתוכה קולות אלטרנטיביים, מלבד הרשמי, המאיים והמזיק. נושאיהם הם הפטריוטים האמיתיים של ישראל, שחרדים לגורלה ודואגים לדיוקנה הרבה יותר מהמאיימים להשתיקם. הדיסידנטים לא צריכים להתנצל על כלום לפני מדינתם, היא דווקא חבה להם רבות: הם צבא ההצלה של תדמיתה בעולם. מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו? ודאי, ודאי. נתניהו וליברמן, מחוקקי הימין ומחרחרי הלאומנות והגזענות, נוער הגבעות ואדישי תל אביב. תשאלו (כמעט) כל אינטלקטואל אירופי או אמריקאי".

  • אין מה לשאול "כל אינטלקטואל אירופי או אמריקאי"! גם אם הם יהודים. הרעל בדמם נגד כל מה שהוא יהודי הוא הרעל שאתם מזריקים לוורידים שלהם במשך שנים! אתם לא צריכים להתנצל על רישעותכם, אתם צריכים להישפט עליה ולרצות את גזר הדין שיושת עליכם. לאחר מכן צריך לטאטֵא אתכם מפה כמו זבל. כי זה מה שאתה ושכמותך - זבל מאוּס!

תאריך:  06/04/2011   |   עודכן:  07/04/2011
דודו אלהרר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרתפים אפלים לעוכרינו מן השמאל
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גרוסמן
7/04/11 14:15
 
דודו אלהרר
7/04/11 17:28
 
מורה נבוכים
7/04/11 17:45
2
בדיבורך
7/04/11 17:36
3
פועה
7/04/11 17:53
4
בדיבורך
7/04/11 17:58
5
פלא יועץ
7/04/11 21:07
 
רמי רצון
7/04/11 23:03
6
יוסי פלס
8/04/11 02:09
 
רפאל1
8/04/11 15:19
 
יוסי פלס
11/04/11 00:56
7
נתניהו הרופס נכשל
27/05/11 11:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכל פעם שראש הממשלה בנימין נתניהו שואף סיגר או מבצע פעולות אחרות שהן חלק מהקיום השגרתי, עוקבים אחריו כערפדים קיצוני השמאל כדי לבדוק, לא חלילה האם העשן הנשאף אל ריאותיו הוא עלול להזיק לבריאותו של ראש ממשלתם, אלא מי רכש את הסיגר ובאיזה מחיר, והאם זה עומד בקריטריונים הבלתי ברורים והבלתי כתובים, אותם קובעים עיתונאי קיצוני השמאל תוך התאמתם למזימותיהם הצהובות.
06/04/2011  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
שביתת האזהרה של הרופאים בישראל היא תגובה לפצע פעור שמכרסם בבריאותם של תושבי ישראל. המשכורות המבישות שמשתכרים רופאים שהקדישו בממוצע שתים-עשרה שנים ללימודים והתמחות, ומשתכרים בין 20 ל-42 שקל בשעה, זו לא רק בושה למדינה. זה הגורם לעזיבת רבים את המקצוע והמעבר לתתי-מקצוע מפרנסים יותר, או במקרים רבים - להגירה למערב.
06/04/2011  |  עליס בליטנטל  |   מאמרים
חסר לנו הומור. אני מביט בעצב גדול על העבר היהודי במזרח ובמערב, בו ידענו את סודו של חוש הפרופורציה וקיבלנו כל מכה ומכה ממכות שבע ועשרים ומאה מדינה בדמע אך גם בצחוק, בייסורים עם חיוכים, בידיעה כי הדרך היעילה ביותר להתגבר על טרגדיה היא לדעת כי בעצם אנחנו דמויות במחזה קומי. אני מתגעגע להרשל'ה ולג'וחא, כסמלים המייצגים את היכולת להתחכם לכל צרה, לגייס את המוח הבלתי קונבנציונלי כדי ללחום את מלחמת הקיום. אני חוזר בקרבי מאה פעמים ואחת על הבדיחות העצובות הגורמות לנו להתפקע מצחוק על גורלנו, מספר לעצמי שוב ושוב אנקדוטות מפתיעות על אלוהים ואדם, על קבצנים ושועים, על נערי השווקים ועל נסיכים ורוזנים, על האהבה ועל השנאה, על הסכלות הכוחנית ועל החוכמה השורדנית. היה. נגמר. אין עוד.
06/04/2011  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
מנהיגי מפלגת העבודה, פרשנים ובעיקר אזרחים רבים שואלים את עצמם מה קרה למפלגה שנחשבה פעם למפלגה האידיאולוגית הציונית החשובה ביותר במדינה. התשובה לשאלה זאת היא שהמפלגה שכחה מאיפה היא באה ומה היא אמורה לייצג, ושגם היום במקום לחזור למקורות החזקים שלה ולעקרונות שבנו אותה, אנחנו רואים שמנהיגיה מנסים להמציא אותה מחדש. החדשות הרעות הן שלא תהיה מפלגת עבודה חדשה בישראל, כי העקרונות הפילוסופיים וההיסטוריה שהובילה להקמתה לא השתנו.
06/04/2011  |  דניאל גיגי  |   מאמרים

06/04/2011  |  ציפי לידר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il