|   15:07:40
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
האויב האמיתי אינו המתיישב [צילום: פלאש 90]

צבא ההגנה לפלשתין

בצה"ל התבלבלו - מתיישבים הפכו לאויב נגדו נלחמים, על כן ייקרא מעתה צה"פ (צבא ההגנה לפלשתין) הצבא מתנהל בשטחי יו"ש כמשקיף או"ם ולא כצבא ההגנה לישראל אין למתיישבים מנוס אלא להתגונן בכוחות עצמם בתמיכת ובהכוונת צה"ל יקימו כוחות סדירים ומילואים המאוגדים במתכונת חטמ"ר
14/06/2011  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אובדן השכל הישר
אהרון רול
האם יכולים אנו לסמוך על צבאנו בעיתות מצוקה? כן, ודאי, אך איננו יכולים לסמוך על הפיקוד הבכיר הצה"לי שייתן את ההוראות וההנחיות המתאימות * כל החפץ להבין מדוע חורקת מכונת הצבא הישראלי כה אנושות, הרי ההסבר מצורף להלן והוא מטריד את עמקי הנשמה...
לרשימה המלאה

צה"ל, ובפרט אוגדת איו"ש, הפך להיות תמונת הראי הישראלית של "כוח דייטון", הוא הצבא הפלשתיני בגדה. "יש להמליץ" כי על-מנת למנוע בזבוז של משאבים ומכיוון כי ממילא צה"ל מתעלה על רבו הצבאי הפלשתיני בקלגסיותו כנגד המתיישבים, הרי מתבקש ממש כי אוגדת איו"ש של צה"ל ו"צבא פלשתין" יאוחדו למסגרת צבאית אחת אשר תיקרא "צבא ההגנה לפלשתין" (צה"פ), שהרי כשמו כן הוא; ובא לפלשתין גואל.

אמנם הדברים לעיל נשמעים כבדיחה, אך להוותנו זו אינה הלצה, זו בדיחה עצובה, מקוממת, המתקיימת בשטחי יו"ש מעשה יום ביומו. פעילות צה"פ (צבא ההגנה לפלשתין) מתקיימת באורח מקומם בכל רחבי יו"ש אך בעיקר בשטחי יהודה - דרום הר חברון, שם הפך האזור למערב פרוע אשר בו כל קצין ישראלי אשר עדיין מרטיב במכנסיו מתנהל כחונטאי בצבא הסורי, האירני או ברפובליקת בננות עלומה במרכז אמריקה.

אנו צפינו כהכנה למאמר זה בעשרות שעות של תיעוד מצולם הן מטעם הפלשתינים, בצלם ו"תצפית" (הארגון לתיעוד ארועים מצולם מטעם המתיישבים). המסקנות העולות מהצפייה בסרטונים מזעזעות.

מרבית הסרטונים המצולמים בידי הפלשתינים ובצלם ערוכים מגמתית. הקטעים בהם מתועדת אלימות פלשתינים נחתכים ואינם מוצגים. סרטים השוואתיים מאותם ארועים של ארגון "תצפית" מתעדים את שמעוניינים "מקעקעי ציון" מבצלם להסתיר, דהיינו - את פרובוקציות השמאל הרדיקלי והפלשתיניות כנגד המתיישבים. מאידך-גיסא, מציג בצלם אך את תגובת המתיישבים בלבד על-מנת ליצור כנגדם דיס-אינפורמציה ודה-לגיטימציה.

המסקנה שאליה מוביל התיעוד היא כי את עיקר המתח, את השנאה, המשטמה, האלימות שבין הפלשתינים למתיישבים מלבים באופן מלאכותי ארבעה גופים הפועלים ביו"ש, לא המתיישבים והפלא ופלא - גם לא הפלשתינים. שני המחנות הלכאורה ניצים, אינם כה ניצים כפי שמנסים שרלטני תקשורת לגרום לנו להאמין. שני המחנות הללו מבקשים רובם ככולם לחיות חייהם בשקט ובשלווה, לעבד שדותיהם ולגדל ילדיהם, הן היהודים והן הפלשתינים. הבוחשים בקדרה מצידנו, דווקא הם המקדיחים את התבשיל. חלקם מפאת טיפשות וחוסר מחשבה מקומם, וחלקם מפאת שנאת מתיישבים ויהודים.

צה"פ – מכונה בעבר גם צה"ל - אנשיו מתנהלים כמשקיפי או"ם ולא כצבא ההגנה לישראל (האו"ם במתכונתו האיסלאמית האנטי ציונית כיום, לא כפי שאמור להיות: מתווך הוגן). בצה"ל התבלבלו, המתיישבים הם שהפכו לאויב נגדו נלחמים. אוי לאותה הבושה. מפקדי צה"פ מקיפים עצמם בסוללות של עורכי דין ומאזינים בדבקות להם בלבד. צרכי השטח? הגנה על יהודים? די, אל תעליבו אותם.

משטרת יו"ש - שוטמת מתיישבים ידועה, מוכוונת פרקליטות מדינה שוטמת, השורצת חניכי תוכנית המשפטנים של הקרן לישראל חדשה הידועה לשמצה, העושה ככל יכולה לכופף את ידה של ההתיישבות תוך אפס אכיפה כנגד הפורעים הפלשתינים.

ארגוני השמאל הקיצוני ואנטישמים מארצות הים – פרובוקטורים מקצועיים בשכר - הללו מסיתים ומדיחים הפלשתינים להתנכל למתיישבים, בחלקו באמצעות תשלומי אתנן כספי. מנהיגי הפלשתינים בחברון כבר עמדו על התופעה ומשתפים פעולה עם המתיישבים יחדיו כנגד מסיתי "זכויות האדם" ותומכיהם החוצנים.

המנהל האזרחי – זוהי זרועה הארוכה של פרקליטות המדינה שטופת האג'נדה השמאלנית הרדיקלית. מטרתם למרר ככל הניתן את חייהם של המתיישבים. זהו גוף אנטי-ציוני, אנטי-יהודי, פרו-פלשתיני. חד וחלק. ניתן בהחלט להשוותם למשת"פים הצרפתים של ממשלת וישי עם הגרמנים (הפלשתינים במקרה זה).

"תג מחיר" - כן או לא?
הכרח מוסרי [צילום: פלאש 90]

כאשר הרשויות אינן ממלאות את תפקידן בהתאם לחוק ומכופפות אותו כחפצן, במרב המכריע של המקרים כנגד המתיישבים, הרי שכל שנותר לאזרח הפגוע הוא לקחת את החוק לידיו, ולבוא חשבון עם הפורעים בו

עצם המושג "תג מחיר" מלמד על מהותו, דהיינו - תגובה על אירוע מסוים. בתקשורת הישראלית לעולם מעלימים את ההתנכלות התחילית, היומיומית מצד פלשתינים כנגד מתיישבי יו"ש (שריפת שדות, השחתת יבולים, עקירת עצי פרי, גניבת ציוד חקלאי, הרג ורצח כפשוטם), המועצמת דרך הסתה ותמיכת ארגונים "הומניטריים" חוץ-פרלמנטריים, בעוד הצבא, המשטרה והמנהל האזרחי ביו"ש, המונעים כבובות סמרטוטים בידי פרקליטות מדינה פוליטית שמאלנית קיצונית, חד-צדדית וחד-אג'נדתית, אינם נוקפים אצבע כנגד הפורעים הערבים. אך משמנסים המתיישבים להגן על חייהם ורכושם בדרך היחידה הפתוחה (למצער) בידם (מערכת המשפט נעולה הרמטית בפניהם והם נזרקים מכל המדרגות משאך מעזים להתלונן), מיד הם זוכים לקיתונות של שופכין מכל יפיופי הנפש בינינו, שלא להזכיר צעדי אכיפה חד-צדדיים ולעומתיים נגדם בלבד.

רבותיי, "תג מחיר" הוא הכרח שלא יגונה, צודק ומוסרי, לאור היחס המפלה והמדיר של הרשויות כנגד אזרחי ישראל מהתיישבות ביו"ש. כאשר הרשויות אינן ממלאות את תפקידן בהתאם לחוק ומכופפות אותו כחפצן, במרב המכריע של המקרים כנגד המתיישבים, הרי שכל שנותר לאזרח הפגוע הוא לקחת את החוק לידיו, לבוא חשבון עם הפורעים בו ובדין ("חוק שי דרומי" משנת 2010, אכן מכיר חוקית בעיקרון זה). כך או כך, בדיקה אקראית שאינה מחקרית מלמדת כי מכל עשר התנכלויות של הפלשתינים כנגד המתיישבים נערכת בממוצע פעולת תגובת תג מחיר אחת בלבד (10% בלבד ביחס להתנכלויות הערבים), בעוד שהתקשורת העלובה שלנו נותנת לכך תהודה כאילו זו הפעילות היחידה הקיימת ביו"ש, בעוד פרעות הערבים ביהודים נעלמות לחלוטין ממסך הרדאר הציבורי ובמתכוון.

אישית, איננו מחסידי פעולות "תג המחיר" באשר דומה שהן יוצרות יותר נזק מתועלת עבור מפעל ההתיישבות ביו"ש, אך כבר הרי נאמר "אל תדון אדם עד שתגיע למקומו". והפשט - אם היו פורעים הורסים את יבולנו, גונבים את רכושנו, רוצחים את ילדינו בעוד הרשויות עומדות מנגד ללא תגובה, וחמור מכך, מתגמלות את המקרבן במקום את הקורבן - האם היינו אנו, כל מתנגדי "תג המחיר", פועלים אחרת?

כאשר מוקמות מיליציות חמושות באזורים או בשכונות מוכות פשע בתחומי הקו הירוק (פשע המונע לעיתים מטעמים לאומניים פלשתינים), הרי אנו רואים זאת בעין אוהדת, אך בו בזמן אנו מונעים מהמתיישבים לפעול בדיוק באותו האופן (מניעת התארגנות, צווי הרחקה מנהליים והחרמת נשק הגנה), ומכאן שכל שנותר היא פעילות תג המחיר. כאילו אנו אומרים למתיישבים, "אונסים אתכם? שבו בשקט ותיהנו מכך ומכל מקום, זו אשמתכם, בעצם היותכם יהודים". לנשים בינינו, הטיעון הנבזי הלזה נשמע מוכר?

הגנה עצמית במתכונת חטמ"ר
יגנו על עצמם [צילום: פלאש 90]

לאור האמור לעיל, אין מנוס מן המסקנה כי על המתיישבים להתגונן בכוחות עצמם. המתיישבים, בתמיכת ובהכוונת צה"ל, יקימו כוחות סדירים ומילואים המאוגדים במתכונת חטמ"ר (חטיבה מרחבית - מושג ידוע משנות החמישים, השישים והשבעים) כאשר את האימון הבסיסי והפיקודי ירכשו הללו בצה"ל (צה"ל, לא צה"פ) ומשיסיימו פרק האימונים, יעברו לשרת שירות סדיר ולאחריו שירות מילואים בחטיבות המרחביות בשטחי יו"ש.

קרוב לוודאי כי יידרשו שלוש חטיבות מרחב - חטיבת יהודה, חטיבת ירושלים וחטיבת השומרון. פיקוד החטיבות והפיקוד האוגדתי לכלל שטחי יו"ש יגיע משורות המתיישבים אשר עלו וטיפסו בסולם הפיקוד בהתאם לכישוריהם הצבאיים והפיקודיים.

חטיבות המרחב, למעט בסיסי אימון נוסף, ציוד, פיקוד ובקרה אשר ימומנו ויתוחזקו על-ידי צה"ל (כפי הקורה כיום), פעילות הביטחון השוטף תתבסס על מערך היישובים הקיים ביו"ש, כאשר לכל יישוב, בהתאם לגודלו ולרגישותו הביטחונית, יוקצו כוחות החטיבה המרחבית בהתאמה.

אוגדת חטיבות המרחב תהיה כפופה לצה"ל, אשר יחויב למסור דין וחשבון שוטף חודשי למשרד ראש הממשלה ולוועדת-כנסת מיוחדת שתוקם אך ורק כדי לטפל בנושא ההתיישבות היהודית בשטחי יו"ש.

יחידות משטרת ישראל תהיינה כפופות ארגונית לפיקוד משטרת ישראל ומבצעית לפיקוד הצבאי של חטיבות המרחב, ותתרומנה חלקן בהשלטת הסדר הציבורי, שלא כמו היום.

פתרון הפרדת הכוחות

צה"ל, קרוב לוודאי, יהפוך לברווז צולע עקב חסרונו של הצבר היהודי הלוחם הטוב ביותר כיום - אלו היהודים הדתיים המגיעים ברובם היחסי משטחי איו"ש

הסדר זה ימנע את הפוליטיזציה הנקלה הפושה בקרב הקצונה הצה"פית, המגובה בידי משטרה אשר מזה זמן רב אינה משליטה סדר בשטחי יו"ש מפאת שהפכה למפלגה פוליטית אנטי-יהודית לכל דבר ועניין, ומכאן - עמלה לדרוך על צוואר המתיישבים בעודה מתירה השתוללות באין מכהה של הפלשתינים שם (ראה שריפת והשחתת שדות ויבולי המתיישבים, ראה משחטות הרכב, ראה הררי ציוד חקלאי ישראלי גנוב). גם אנשי המנהל האזרחי יבואו משורות המתיישבים - בשיתוף משולב הדוק עם פלשתינים מהאזור.

צה"פ הרי ממילא חושד בדתיים ובמתיישבים כי אינם נאמנים לו אלא למדינתם, לאדמתם, למשפחותיהם ולילדיהם (וכי מישהו יכול לגנות המתיישבים על כך?); ובכן, הנה הפתרון - הפרדת כוחות. המתיישבים יגנו על עצמם, בעוד צה"ל "ייפטר מעונשם של אלו". יתמו טרוניותיהם של יפי הנפש בינינו על כי, שוד ושבר, "חיילינו הרגישים והיקרים נאלצים לשמור על יהודים בארץ ישראל" (כן, נשמע כבדיחה אף לומר זאת – צה"פ כבר אמרנו?), ואולי תבוא ברכה נוספת, באשר צה"ל, אשר קרוב לוודאי יהפוך לברווז צולע עקב חסרונו של הצבר היהודי הלוחם הטוב ביותר כיום - אלו היהודים הדתיים המגיעים ברובם היחסי משטחי איו"ש - ייאלץ לנער את שק המשתמטים משירות חובה צבאי ולחייב את יפי הנפש, מחצרצי "השלום והזכויות", בולסי הסושי מבועת מדינת תל אביב, השולחים מפאת "שגב יפי-נפשם" את האחרים למות תחתם, להתגייס, לתרום ואף לשלם מחיר דמים כמו כולם. שהרי כבר גרסנו, צבא העם, אז הנה לנו, צבא העם. ובאם בצבא העם עסקינן, הרי הבשורה הגדולה מכל תהי כי חיילי צה"ל לא יגרשו יותר יהודים מביתם.

למותר לציין כי יחידות צה"ל הסדירות העוסקות בתפקידי השלטת סדר אזרחי בשטחי יו"ש, יתפנו בכך לשם מילוי תפקידן הייעודי הנאות והוא לחימה כנגד האויב (היכונו למצרים ולסוריה כאיום מתחדש, גדול מאי פעם) - לא זה הנתפש כיום בצה"פ כאויב, דהיינו - המתיישבים, אלא האויב הערבי למולנו.

תאריך:  14/06/2011   |   עודכן:  14/06/2011
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צבא ההגנה לפלשתין
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחד מהשטח
14/06/11 14:22
2
אלטע קאקער
14/06/11 15:08
3
בר דרור דוד
14/06/11 15:19
4
רונן גולדשטיין
14/06/11 15:23
 
רוי
14/06/11 16:39
5
רוי
14/06/11 15:23
6
נירררררררררר
14/06/11 15:41
7
ממשלת ברק
14/06/11 16:03
8
מד' ליונה עיוורת
14/06/11 20:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הטבח בסוריה יסתיים בנצחונו של העם הסורי על המשטר המאפיונרי. למן הרגע שבו מזהה עַם מדוכא ומושפל דרך להיחלץ מן הרעה, נחסמת השיבה לאחור. דיכוי ההתקוממויות הוא אפוא זמני בלבד והפלת משטרו של בשאר אסד בלתי נמנעת. סוריה זרועה תאי מרד קלי תנועה וניידים אשר יכריעו את הצבא הסורי המסורבל גם אם זה ייקח חודשים ואפילו שנים. הפור נפל. ישראל צריכה לעקוב עם היד על הדופק לאשר יתחולל בסוריה לאחר השליטה העלאווית. אין ספק שפני המזרח התיכון יהיו פנים אחרות ולאו-דווקא חדשות.
13/06/2011  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
כל צרכני התקשורת מולעטים בתקופה האחרונה בתחזיות מדיניות קודרות. האצבע המאשימה מכוונת כלפי ראש הממשלה. האם משווקי החרדות מפחדים באמת מנתניהו? על-פי ניסיון העבר ובמבחן התוצאה - אין להם סיבה.
13/06/2011  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
ההצעה למנוע חקירות של ראשי ממשלה במהלך כהונתם נתפשת כניסיון להפוך את לשכת ראש הממשלה לעיר מקלט למושחתים. אילו החוק הזה היה כעת בתוקף, היתה כהונתו של אהוד אולמרט נמשכת אולי עד היום. סיוט? לא נוכח האלטרנטיבה.
13/06/2011  |  בעז העצני  |   מאמרים
במסגרת ההסכם למכירת 20% ממניות עיתון הארץ לאוליגרך ליאוניד נבזלין, נחתם בין הצדדים הסכם הקובע ש"העקרונות המערכתיים שהארץ דבק בהם יישמרו". את ההסכם הזה חושף עמוס שוקן עצמו בראיון לגלובס. הבעיה היא, שיש מרחק עצום בין מה שכתוב בהם לבין מה שהארץ עושה בפועל. אז הנה העקרונות עם הפרשנות של כותב שורות אלו, שמטרתה להבהיר מה באמת קורה בעיתון הזה.
13/06/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
אחרי שלוש ישיבות בהן העיד על פרשת ראשונטורס, ניתן לאפיין בבירור את קו ההגנה של אהוד אולמרט, לפחות בפרשה זו: לא ידעתי, לא שמעתי, לא אמרו לי, זה לא היה ענייני. כאשר מקשרים קו זה לשתי הישיבות הקודמות, נוצרת טענה מורחבת: הייתי טרוד עד מעל ראשי בענייני ירושלים וישראל, ולא עסקתי בזוטות כמו עלויות הנסיעות שלי.
13/06/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il