|   15:07:40
  חננאל ובר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

נביאי שקר - מאז ועד היום

השלב הבא של תהליך נבואת השקר בארצנו בימינו אנו מתבטא בתחום המדע, וגם פה, המניע הפסיכולוגי לאמץ דרכי הגויים ולדחיית דרכי השם הוא הרצון להשתלב, לקבל הכרה והוקרה מן הגויים
27/09/2011  |   חננאל ובר   |   מאמרים   |   תגובות
היום אותם נביאי שקר מכונים "מדענים" ו"משכילים" המביאים את חוקי הטבע לידיעתו של הציבור [צילום: פלאש 90]

כל ספר 'דברים' עוסק בניסיונו הנואש של משה רבינו להוכיח את בני ישראל על מעשיהם במדבר, להזהירם ממעשיהם בעתיד, ולנבא את תוצאותיהן המחרידות של אותם מעשים. כל הנאום הגדול הזה נאמר על-פי רצונו של הקב"ה דרך גרונו של משה רבינו.

שיא נבואתו של משה באה לידי ביטוי בשירת 'האזינו' שמזכירה, לעניות דעתי, את נבואתו - שירתו של הרשע - גדול נביאי הגויים - בלעם. ואכן, חז"ל ב'ספרי' אמרו על הפסוק "ולא-קם נביא עוד בישראל כמשה" (דברים לד, י) - ש"בישראל לא קם, אבל באומות קם, ומנו, בלעם". ההבדל הגדול בין נבואתו של בלעם הרשע לזו של משה רבינו, גדול נביאי ישראל, הינו שבלעם הוציא את מילותיו למרות רצונו העז להרע עם בני ישראל, ומשה הוציא את דבריו מאהבתו האין סופית לעמו. הקב"ה לא רצה ששונא ישראל יקטרג על עם ישראל, ולכן הוא בלם את בלעם, ברם את נביאי ישראל הוא חייב מאז ומתמיד להוכיח את עמו. מצד שני, ע"פ חז"ל נבואות לרעה לא חייבות להתקיים אם העם לא חטא או אם הוא חטא וחזר בתשובה (כדוגמת הנביא יונה ונינוה). ברם, נבואות לטובה, כזו של בלעם, חייבות להתקיים.

נשאלת השאלה: האם אחרי כל מאמציו של משה רבינו להחדיר לליבם של בני ישראל יראה ואהבת ה', האם הוא יכל לומר לעם משהו נוסף, שאולי היה מרתיע אותם מלסטות מדרך ה'? לעניות דעתי, למרות שאין כל ראייה שזה היה מועיל מול העם שאותו כינה משה "קשה עורף", אולי היה משה יכול להדגים ולפתח את תאור התהליך שיובילם לנטישת ה', ובכך להרחיק אותם מאותו מדרון חלקלק על-ידי זיהוי התהליך ההרסני כבר בראשיתו. אותו תהליך מתחיל עם עבירה אחת בלבד - הפחד להוריש את הגויים - וכירסם בנפשו של העם: "כי תֹאמר בִלְבָבְך רבים הגוים האלה ממני איכה אוּכַל להורישָם" (דברים ז, יז). ובכן, העם לא יקיים את המצווה להחרימם, והגויים ישארו בקרב הארץ - בנחלות שה' הוריש לעם ישראל.

בישיבתו בארץ יראה העם, כפי שבני ישראל כבר ראו בפאתי הארץ, שכל הניסים הגלויים שבהם הובילם הקב"ה במדבר, לא יהיו עוד. ראשית כי אין עוד הכרח בהם, וכן כדי לנסות אותם. אז ישימו בני ישראל אל ליבם שהגויים היושבים עמם בארץ, שאותם הם סירבו להחרים - טוב להם, כפי שטוב לעם ישראל. הגשם יורד גם בעריהם, והאדמה נותנת גם להם את יבולה. ומדוע זה? משום שה' לא יעשה ניסים גלויים בארץ - כמו גשם שיורד רק אצל היהודים ובצורת שפוגעת רק בקרב הגויים. ואז יאמרו בני ישראל לעצמם, "אנו עובדים את ה' והם עובדים את אלוהיהם - והרי התוצאות זהות".

בשלב הבא באותו תהליך הצפוי מראש יבואו נביאי השקר אשר יאמרו להם "נלכה אחרי אלוהים אחרים" (דברים יג, ג). ואכן, לשיטתם, מדוע להיות שונים מן הגויים? אבל כפי שה' הזהירם "כי מנסה ה' אלֹהיכם אֶתְכֶם לדַעַת הֲיִשְכֶם אֹהבים את-ה' אלֹקיכם בכל-לבַבְכֶם ובכל נַפְשְכֶם" (שם, ד). זה למעשה התהליך ההיסטורי - פסיכולוגי המתבקש אחרי עבירתם הראשונה לא להחרים את תושבי הארץ. עבור החטא "הקטן" הזה גורשנו מהארץ בבית ראשון, כדוגמה נוראית ל"אפקט הפרפר" היהודי.

ומה קרה בימינו אנו, לפני כשבעים שנה בלבד? - בפרספקטיבה היסטורית אפשר לטעון שאותה מחלה של פחד, ורפיון באמונת נצח ישראל ובזכותנו הבלעדית על הארץ, מנעה מאתנו להכריז על הקמתה של המדינה כבר ב-1939. בשנה זו, בעקבות פלישתה של גרמניה לצ'כוסלובקיה הייתה אנגליה בשיא חולשתה הכלכלית והצבאית נגד הרייך השלישי, והייתה מוותרת על המנדט בפלשתינה מיד עם פרוץ רצף מהומות בקרב היהודים. לו ההכרזה על קום המדינה הייתה מתרחשת אז ולא בעשור מאוחר יותר, הייתה השואה הנוראה אם לא נמנעת לחלוטין, לפחות מוגבלת לממדים קטנים בהרבה.

כתוצאה מכך הייתה נמנעת שנאת האחים בין הימין והשמאל דאז, והייתה נמנעת הטבעת "האלטלנה" שבעזרת כמות כלי הזין שהיו בתוכה יכולנו לכבוש ב-1948 את כל יו”ש ולגרש אז את כל יושביו הפלשתינאצים. וכתוצאה מכך הרפיון שתקף את העם וההשפעה ההרסנית של השמאל שונא ה' והארץ הייתה מוגבלת למעוט בעל השפעה מבוטלת לחלוטין, וכל המדינה הייתה מתקיימת באווירה של אחדות ואמונה ביעודנו ועתידנו. מדוע כל זה אכן קרה? כי "נביאי השקר" שישבו על כס השלטון וסירבו לשמוע דעות אחרות ולצרף את משמיעם להנהגת הישוב, הפחידו את העם מהכרזת העצמאות באותה שנה גורלית. בכיה לדורות כבר אמרנו?

אותם "חכמים" שסירבו לפני שישים שנה לגרש את הכנענים של ימינו, כי לא ידעו את לקחי תורתנו הקדושה או בכפירתם סירבו ללמוד ממנה - חטאו שוב ושוב לאחר מכן. הם האיצו בנו לברוח מלבנון, ולגרש יהודים מגוש קטיף, חבל נחלת יהודה. המדינה קיבלה את "תבונתם" העליונה, והתוצאות לא איחרו לבוא. הבריחה מלבנון הובילה להקמת מדינה שבשליטת אירגון טרור הנשלט ע"י אירן. גירוש היהודים מביתם מהגוש הוביל ישירות להקמת מדינת טרור שניה שמשגרת אלפי טילים על דרום הארץ - ע"פ רצונה.

ובכל זאת, האליטה המובילה בתקשורת ובאקדמיה לא עושה חשבון נפש כלל, אלא ביהירותה האופיינית חותרת לחזור על אותו חטא ממש. ברם, הפעם בקנה מידה גדול בעשרות מונים - ע"י גירוש של מאות אלפי יהודים מלב הארץ והקמתה של מדינת טרור שלישית על אדמת בתיהם! זה העם שמתגאה בהיותו חכם ונבון, שמתעלם מתורתנו הקדושה שניבאה בדיוק את סופו של אותו תהליך של התפשרות בזכותנו הבלעדית על הארץ.

השלב הבא של תהליך נבואת השקר בארצנו בימינו אנו מתבטא בתחום המדע, וגם פה, המניע הפסיכולוגי לאמץ דרכי הגויים ולדחיית דרכי השם הוא הרצון להשתלב, לקבל הכרה והוקרה מן הגויים. היום אותם נביאי שקר מכונים "מדענים" ו"משכילים" המביאים את חוקי הטבע לידיעתו של הציבור "הבור ועם הארץ". וע"פ "תבונתם" הבלתי-מעורערת שאותם הם קיבלו בפסגת הר אולימפוס - קרי האוניברסיטאות - אין אלֹקים, ח"ו.

המושג אלֹקים הינו ראיה לבורות של המאמינים בו, ח"ו, ולתלותם הפסיכולוגית בכוח עליון שאינו קיים שמהווה לא יותר מאשר "אופיום להמונים". לדעתם של אותם נביאי שקר מודרניים, למרות שהעולם נברא יש מאין (כך ע"פ תיאוריית המפץ הגדול) לא היה לו בורא, ולמרות שאי-אפשר להסביר כלל כיצד התפתח מוח האדם או כל איבר אחר בגופו בדרך "אבולוציונית", העיקר הוא , לדעתם של אותם נביאי שקר - לשלול את קיומו של הקב"ה. כל התהליך הזה הינו הוורזיה המודרנית של אבותינו להדמות לתושבי הארץ הכנענים.

היום אותם נביאי שקר שקבעו שאין אלֹקים מנסים בכל כוחם לנווט את המדינה היהודית לשנות את אופייה למדינת כל אזרחיה, כי מדינה לעם היהודי, לדעתם, חייבת להיות מדינת אפרטהייד. למעשה, ע"י ביטולה של המדינה היהודית הם מנסים להביא את הגולה לארצנו. הם, בסיועו של בית המשפט העליון קובעים עבורינו את קוד המוסר - הם ולא תורתנו הקדושה. הם אלו שקובעים עבורנו שמשכב זכר הוא אופציה ראויה מכיוון שהיא משקפת נטיה גנטית, למרות שהדבר לא הוכח אי-פעם. התוצאות הנוראיות מאימוץ אותה השקפה אנטי-יהודית הינן מצעדי תועבה בירושלים עיר הקודש, נישואים חד-מיניים בתמיכת המדינה ו"תורת טוהר הנשק" שבה חיי שונאינו עדיפים על חיי בנינו ועוד "תורות" רבות שתורתנו הקדושה אינה סובלת.

יש האומרים שאין ללמוד מאומה מן ההיסטוריה. לכך על כל יהודי בר דעת להגיב שההיסטוריה אינה חוזרת בדיוק באותה צורה. חכם אמיתי מבחין בתמונה הכללית ובדמיון העיקרי בין העבר להווה, ומתעלם מן הפרטים שאינם משנים מאומה מהזיהוי של ההווה כשיחזור של העבר. חכם אמיתי - גורג' סנטיינה אמר: "אלה שאינם מסוגלים ללמוד מן העבר נידונים לשחזר אותו". עם ישראל שסירב לגרש את אוייבינו אז, מסרב היום לגרש את שונאינו, ושואף בכל כוחו לגרש את אחיו. לחולי הקולקטיבי הזה יקראו בעתיד "סינדרום אוסלו".

עם ישראל מנוסה האסונות הרבים יותר מכל עם אחר עלי אדמה והוא אמור לדעת שכדאי להיות חכם ולא להיות אוייבר חוכם, או במילותיו של אבינו שבשמים "תמים תהיה עם ה' אלֹקיך" (דברים יח, יג). עַם החפץ חיים חייב לאמץ את המלצתו זו של ה' וללכת בדרכו עוד היום!

הכותב הוא רואה חשבון (ישראל וארה"ב), M.B.A., ופרשן פוליטי, שמאמריו מופיעים באתרי אינטרנט שונים.
תאריך:  27/09/2011   |   עודכן:  27/09/2011
חננאל ובר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נביאי שקר - מאז ועד היום
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהוד פרלסמן
28/09/11 13:42
2
ארז ר
30/09/11 08:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הפעם הראשונה שבה נחשפתי לפעילות של קבוצת נשים הכוללת אימהות ישראליות ופלשתיניות, רעיות, אחיות ובנות שכולות, שאיבדו את היקר להן ביותר בעימותי הדמים הפוקדים אותנו - הייתה בדצמבר 2009 בלובי של הסמינטק בתל אביב.
27/09/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
ממשלות ישראל, מכל הגוונים ומכל הסוגים צועדות בשנים האחרונות בכיוון מסוים - הקטנת מעורבות הממשלה במשק, הפרטה, שוק חופשי, רגולציה חלשלושה. מסתבר שנרמדנו קצת בשמירה, העסק הלך יותר מידי ימינה, גורמים נצלניים לקחו את מדיניות הממשלה לפינות שניפחו את הכיסים שלהם בכסף ורוקנו את היתרות של המעמד הבינוני והנמוך.
27/09/2011  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
מיוחד הוא יום הכיפורים לכלל עם ישראל. ייחודו ניכר כיום צום לא רק בבתי הכנסת אלא גם ברחובותיה של עיר. מעלתו בתפילות הארוכות בבית הכנסת הגורמים לאנשים רבים לחוות אותו כיום כבד, יום שלא קל לשאתו הן בבית הכנסת והן מחוצה לו.
27/09/2011  |  חניאל פרבר  |   מאמרים
בנאומו באומות המאוחדות טען רה"מ כי "עיקר הסכסוך תמיד היה - ונשאר - הסירוב הפלשתיני להכיר במדינה יהודית". ולמה יהודית? לרה"מ התשובה - הוא עצמו נושא שם משפחה עתיק מאוד שהיה שמו של פקיד מתקופת המלכים ששמו היה נתניהו. נראה שהוא בטוח שה"גויים" שיושבים בעצרת האומות המאוחדות יסיקו מייד את המסקנה המתבקשת מדבריו - שהוא צאצא ביולוגי מאותו פקיד מתקופת המלכים. הרי ה"גויים" הם בורים ועמי ארצות והם לא יודעים ששם המשפחה המקורי שלו אינו נתניהו אלא מיליקובסקי.
27/09/2011  |  יוסף בן משה  |   מאמרים
"קול באשה ערווה" - זוהי כותרתו של הפסק בן שבעת העמודים שהוציא לאחרונה הרב הראשי לישראל יונה מצגר בעניין החיילים שנטשו טקס מפאת קולה של זמרת שהופיעה שם.
27/09/2011  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
נתניהו. שום דבר לא יעצור את ישראל [צילום: קובי עידן/לע"מ]
בנימין נתניהו  |  
דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת הפתיחה הממלכתית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם [כ"ז בניסן תשפ"ד, 05.05.2024]
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
אנו שומעים בארץ ובעולם קריאות המבקשות מממשלת ישראל להימנע מפינוי רפיח    הקריאות האלה הן אכזריות וזדוניות    הקוראים להימנעות מפינוי מבצעים בפועל רצח המוני בהבל פיהם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il