|   15:07:40
  חן בן אליהו  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
רבין עם ערפאת בחתימה על הסכם אוסלו הארור [צילום: אבי אוחיון/לע´´מ]

הגרועה בממשלות ישראל

יצחק רבין הלך לעולמו והותיר אחריו את מדינת ישראל שוקעת ומדממת בנתיבי אוסלו חסרי המוצא, נתיבי השכול, הדם והיתמות האינסופיים ממשלת רבין השנייה הייתה אחת הגרועות אם לא הגרועה בממשלות ישראל והיא תיזכר לדראון עולם
13/11/2011  |   חן בן אליהו   |   מאמרים   |   פרשת רצח רבין   |   תגובות
האיש בלא מורשת
חן בן אליהו
תמצית חייו ומעשיו של יצחק רבין מתנקזת להסכם הרצחנות והדמים הארור של אוסלו, אליו ניתב רבין את ישראל בשותפות עם שמעון פרס * חובה על העם והמדינה להיפרע משני משיחי-שקר אלה שהמיטו אסון על ישראל ולהיפטר אחת ולתמיד מפועלם המטורף וממורשתם ההרסנית
לרשימה המלאה

לנוכח 'פסטיבל רבין' המתקיים מדי שנה, החל כשבוע לפני 'יום השנה' להירצחו ועד כשבוע לאחר יום זה, נשמעו בשבועיים האחרונים יתר-על-המידה קולות של געגועים מזויפים לממשלת רבין השנייה, קולות שהרבו לפאר ולהלל את יצחק רבין ואת ממשלתו זו. באחד מערוצי הרשת אף הרהיבו עוז וקבעו כי ממשלת רבין השנייה הייתה אחת הטובות בממשלות ישראל אם לא הטובה בהן. אז זהו, שלא. ההפך הוא הנכון: ממשלת רבין השנייה הייתה אחת הגרועות אם לא הגרועה בממשלות ישראל והיא תיזכר לדראון עולם.

לא אכנס כאן למעשי ממשלה זו שבסופו של דבר לא הותירו את רישומם ונמחקו כלא היו מעל דפי ההיסטוריה, מעשים כגון גירוש אנשי החמאס ללבנון והחזרתם לאחר זמן קצר, שינוי סדר העדיפויות הלאומי והקפאת התחלות הבנייה ביש"ע והנכונות לוויתור על כל הגולן תמורת הסדר כלשהו עם הרודן הסורי, נכונות שלמרבה המזל לא הבשילה לכדי הסכם.

להלן אדבר על עניין אחד בלבד שאכן הותיר את רישומו הנורא עד עצם היום הזה, הוא העניין המטיל כתם שחור על רבין האיש ועל ממשלתו השנייה, דהיינו הסכם אוסלו הארור שדירדר את מדינת ישראל לעברי-פי-פחת הן מבחינה מדינית והן מבחינה ביטחונית.

הרחבת ממלכת הטרור

גם הגדרת האויב השתנתה אז באופן יסודי: מעתה לא אש"ף על צבא מחבליו הוא האויב אלא מתנגדי הסכם הדמים של אוסלו הם-הם האויב, שכן הם 'אויבי השלום'

רבין הנרגן פעל בעת ההיא לסכסך ולפלג בין חלקי העם, להקניט ולקלל את מתנגדיו ולכנותם בשמות גנאי ארכאיים שונים ומשונים אשר שלף מארכיון הפלמ"ח, ודי אם אזכיר כאן את ה'פרופלורים' שהוצמד על-ידו לתושבי הגולן שיצאו למאבק על ביתם ואת ה'קוגלגרים' שהוצמד כמדומני לימין כולו.

וכן, גם הגדרת האויב השתנתה אז באופן יסודי: מעתה לא אש"ף על צבא מחבליו הוא האויב אלא מתנגדי הסכם הדמים של אוסלו הם-הם האויב, שכן הם 'אויבי השלום' רחמנא לצלן... כמובן שהגדרות חדשות אלה עשו את פעולתן והחלו לחלחל גם למוחות נבובים בכוחות הביטחון. צה"ל נהיה אט-אט מצבא לוחם לצבא 'מוגיע', 'מכיל', 'משתבלל' ושאר מרעין-בישין אשר פגעו ביכולותיו הלחימתיות פגיעה מכרעת ממנה לא החלים עד היום, ואילו השב"כ שהפנה יותר ויותר כוחות ותשומת-לב כלפי פנים מאשר כלפי חוץ, עבר תהליך חמור ומדאיג של שטאזיזאציה מואצת וסקוריטאטיזאציה הרסנית. למיותר לציין שגם השב"כ טרם החלים ממחלותיו הממאירות.

באותה עת ולמרות הטרור הגואה מצד אש"ף, עסקה ממשלת רבין בעזות-מצח ותוך הפגנת עיוורון מדיני-ביטחוני קולוסאלי, בקידום השלב השני של אותו הסכם דמים ארור, דהיינו בהרחבת ממלכת הטרור של ערפאת לערים נוספות ולמרחב הכפרי ביהודה ובשומרון. ציבור רחב שהבין כי ממשלת רבין מהמרת על ארצו ועל דמו ומשחקת בחייו ובעתידו, יצא למחות ולהפגין בהמוניו.

באחת ההפגנות הסוערות ביותר לפני ההצבעה בכנסת על אישור השלב השני של אוסלו, זו המפורסמת בכיכר-ציון, נשלפה תמונתו של רבין במדי אס.אס., תמונה אשר ממשיכה לככב עד עצם היום הזה, מדי שנה בשנה, באירועי 'פסטיבל רבין' כעדות לרצח האופי שעשה הימין לרבין לפני הירצחו ממש. ואלו תולדות התמונה: רבין מעצם תפקידו כראש ממשלה היה ממונה על השב"כ. בשב"כ שעבר תהליך שטאזיזאציה, צמחה המחלקה היהודית לכדי חטיבה. בחטיבה היהודית הועסק מיודענו, הסוכן הפרובוקטור 'שמפניה' אשר הוא זה שקיבל ממפעיליו או הכין בעצמו את התמונה והוא זה שהציגה בהפגנה אל מול מצלמות הערוץ הראשון וכתבו ניצן חן. משמע, רבין עצמו הוא שמימן והוא האחראי הבלעדי על הפצת תמונתו במדי אס.אס. שכל תכליתה הייתה להבאיש את ריח הימין.

חתימת מות הישראלים

הסכם אוסלו, ביודעין או שלא ביודעין, לא בא רק לבטל את הישגי מלחמת ששת הימים כי אם גם עירער על הישגי מלחמת השחרור ופתח מחדש את מאבק הדמים ואת המלחמה על הארץ כולה

צריך מנהיג להיות שתוי לחלוטין ושיכור כלוט על-מנת לקחת את אויב מדינתו המושבע ביותר, להקימו מהקרשים, לחמשו היטב ולהכניסו באופן מודע לתוך ארצו שלו כסוס טרויאני. זה אכן מה שעולל רבין לישראל כאשר לקח להרפתקה מדינית את ערפאת וארגונו הרצחני המובס, הארגון לשחרור פלשתין (אש"ף) שהיה באותה עת כמעט מחוסל מבחינה בינלאומית עקב תמיכתו הבלתי-מסויגת בסדאם חוסיין של מלחמת המפרץ הראשונה. בכן, כששותים לא נוהגים ולבטח לא מנהיגים.

רבין לא שעה לאזהרות כי בעקבות הכנסת צבא המחבלים לארץ יתגבר הטרור ויעופו רקטות על ערי הדרום ועל ירושלים. להפך, הוא נטה לזלזל במופגן בכל מי שהתנגד למהלכיו וקבע כי הליכוד והימין מפחדים משלום ולכן הם מפחידים את העם. רבין התעלם לחלוטין מהתוצאות האפשריות הרות האסון של מהלכיו המדיניים ההרסניים ולמעשה נהג והנהיג כעיוור בצהרי היום.

כאשר חתמו רבין ופרס על הסכם אוסלו עם ערפאת בטקס המצועצע שנערך על מדשאת הבית הלבן, הם חתמו לא רק על הכנסת צבא זר, צבא מחבלים יש לומר, לעזה וליריחו תחילה, ולא רק על ערעור האחיזה הישראלית ביש"ע, אלא הם חתמו עם זאת גם על מותם ופציעתם של אלפי אזרחים ישראלים ועל פתיחתה מחדש של שאלת הריבונות בארץ ישראל כולה. הנה כי כן, הסכם אוסלו, ביודעין או שלא ביודעין, לא בא רק לבטל את הישגי מלחמת ששת הימים כי אם גם עירער על הישגי מלחמת השחרור ופתח מחדש את מאבק הדמים ואת המלחמה על הארץ כולה.

כל מי שעיניו בראשו הבין את הדברים מלכתחילה והרי הצד השני להסכם היה הארגון לשחרור פלשתין, דהיינו ארגון שמטרתו לשחרר את פלשתין כולה מ'הכיבוש' הישראלי, ארגון שהוקם בשנת 1964, כשלוש שנים לפני מלחמת ששת הימים ושחרור ירושלים, יהודה, שומרון ועזה. רבים-רבים שלא הבינו את הדברים מלכתחילה, החלו להבינם לנוכח גל הטרור של 94'-95' לאחר כניסת כוחות אש"ף מתוניס לארץ.

ממשלה גרועה ביותר

לאישור השלב השני של אוסלו לא היה רוב בכנסת. אוסלו ב' צלח בסופו של דבר את ההצבעה על חודו של קול ורק לאחר שהובטחה תמיכתם של גולדפרב ושגב באמצעות מעשי שחיתות חמורים מצד ראש הממשלה רבין וריפודם של השניים במזומנים, במכוניות מיצובישי ובשאר מיני תופינים ומנעמים.

כחודש לאחר מכן נרצח רבין בסיומו של מפגן ראווה של השמאל בכיכר מלכי ישראל, מפגן שאף תכליתו שלו הייתה להבאיש את ריח הימין והוא תוכנן להסתיים אחרת, אלא שמישהו פישל ומשהו קרדינאלי השתבש בדרך. ממשחק המוחות המסוכן והקטלני שהתנהל במשך חודשים רבים בין יגאל עמיר לבין הממונים על נטרולו מטעם השב"כ, יצא הראשון כשידו על העליונה וחיוך מרוח על פניו... והשאר היסטוריה.

רבין לא זכה כמתוכנן לשוב באותו ערב אל הבמה כגיבור שניצל מניסיון התנקשות ואזי לקלל את הימין כולו למצהלות המוני השמאל, לחרף ולגדף. הוא הלך לעולמו והותיר אחריו את מדינת ישראל שוקעת ומדממת בנתיבי אוסלו חסרי המוצא, נתיבי השכול, הדם והיתמות האינסופיים, אליהם הכניסו אותה הוא וממשלתו הרעה, הגרועה בממשלות ישראל בכל הזמנים.

תאריך:  13/11/2011   |   עודכן:  13/11/2011
חן בן אליהו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 יגאל עמיר 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הגרועה בממשלות ישראל
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דיוד
13/11/11 17:07
2
יוני הגדול
13/11/11 17:18
 
רינה ירקוני
13/11/11 17:57
3
ע.
13/11/11 18:21
4
באום
13/11/11 21:26
5
ראובן כהן
13/11/11 22:04
6
רפאל ב.
14/11/11 12:41
 
תמר אורנבורג
14/11/11 16:12
 
צבי לביא
15/11/11 11:26
7
הנחש
14/11/11 16:00
8
מטאטא
14/11/11 16:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הכוח משחית, וכוח אבסולוטי משחית באופן אבסולוטי. אולם אין להטיל דופי בכל שליח ציבור רק בשל כך שהכח משחית, ולראיה, מנחם בגין, איש ההדר הבית"רי, אשר הקים את תנועת הליכוד וייסד את מח"ל מנחם בגין קבע את עקרונות הפרדת הרשויות ואת החשובה שבהן, "עליונות המשפט". הליכוד של היום עמל על-מנת לקעקע כל אות וכל הברה בראיית העולם של מייסדו. גרורותיה של השיטה הלאומנית-דיקטטורית הזו כבר מונחות כהצעות חקיקה, והטלת הרפש במערכת המשפט מתבצעת גם בידי הדור הצעיר
13/11/2011  |  דן אלון  |   מאמרים
קצב שקרן - זועקות הכותרות. הנשיא לכלא, הן ממשיכות ומספרות, הוא חייך בעת הקראת הכרעת הדין הקשה - ממשיכות הכותרות ליידע אותנו. כל המצלמות מכוונות אל הבעות פניו של הנשיא/אנס/שקרן, כדי לקלוט אותו בקלונו. אולי הוא יזיל דמעה? אולי הוא ימצמץ?
13/11/2011  |  עו"ד עופר ברטל  |   מאמרים
שתי רעות חולות קרמו עור וגידים במציאות הישראלית מאז המלחמה בשנת 1967. מתחת לרדאר ששיכר את חושיה של החברה הישראלית באותה מלחמה, התפתחו שני גידולים סרטניים, שהם בבחינת איום קיומי, לנו כחברה.
13/11/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
תקופה רעה היא זו לישראל, שכן, בצער ובכאב רב חייבים אנו להודות כי במדינת ישראל פנימה הצדק אינו השליט העליון ואת עם ישראל ומדינת ישראל פוקדים עיוותים חברתיים קשים של חוסר צדק. לא אחת נתקלים אנו הן בחוסר צדק חברתי והן בחוסר צדק משפטי משוועים הזועקים לשמיים, כאשר לכאב ליבי וגם לא סוד הוא אלא גלוי שבחלוף השנים התערער גם עד מאוד אמון אזרחי מדינה רבים ברשויות השלטון ובמערכת הצדק של מדינת ישראל.
13/11/2011  |  עו"ד נבון קצב  |   מאמרים
ביום בו בקע ספרו של בראון: "החזון איש - הפוסק, המאמין ומנהיג המהפכה החרדית", (הוצאת מאגנס ירושלים וישיבה-אוניברסיטה, ניו-יורק, 972 עמודים) לאוויר העולם, התפרץ במלוא עוזו דיון ער וסוער על אחד היהודים המרתקים ביותר בעידן המודרני.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il