|   15:07:40
  נורית גרינגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

המשמעות האמיתית של "תהליך השלום" באוסלו

האימרה 'ארבייט מאכט פריי' משמעותה, פשוטו כמשמעו, עבודה משחררת, שהיא חזות מטעה ליהודים. בדיוק כמו שמחנה ה- "ארבייט מאכט פריי" היה, לא יותר מאשר מפעל מוות לכל היהודים, "תהליך השלום" באוסלו הוא חזית שמשמעותה האמיתית היא להרוג את כל היהודים ולהשמיד את ישראל
05/03/2012  |   נורית גרינגר   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אבו-מאזן. הכחיש את השורשים היהודיים בירושלים [צילום: פלאש 90]

מיום ראשון ה-26 עד יום שני ה-27 פבואר, 2012, יו"ר הרשות הפלשתנית-(רש"פ) מחמוד עבאס-אבו מאזן והמשלחת שלו השתתפו ב-"כנס הבינלאומי להגנה על ירושלים" "שהתקיים בדוחא, בירת מדינת קטר.

הכנס התקיים בחסותו של השייח חמד בן חליפה אל תאני, האמיר של קטר, ובהשתתפות האלוף ד"ר נביל אל ערבי, מזכיר הליגה הערבית, שרי החוץ הערביים, ראשי ארגונים וגופים בינלאומיים ואזוריים, הארגונים והפדרציות התומכים בזכויות אדם, אנשי דת, אנשי רוח, אנשי משפט, פוליטיקה והיסטוריה. כל המשתתפים התכנסו כדי להביע סולידריות עם הערבים-פלשתינים בעיר ירושלים וטענתם לזכויותיהם הלגיטימיות לעיר.

הכנס התקיים תחת הסיסמה "תמיכה עמידה בירושלים".

השקרים של עבאס

ביום ראשון בערב, נשא אבו מאזן-עבאז, ראש אש"ף ופת"ח, נאום שבו ניסה להכחיש את השורשים העתיקים של היהודיים בירושלים. לעבאס היה החוצפה והתחבולה לספר למנהיגי מדינות ערב ששלטונות הכיבוש הישראלי משתמשים באמצעים מכוערים ומסוכנים ביותר ליישם תוכניות למחוק ולהסיר את האופי הערבי-מוסלמי והנוצרי של מזרח ירושלים.

בשנת 1967, זמן קצר לאחר מלחמת ששת הימים, משה דיין, באותו זמן שר הביטחון של מדינת ישראל, הורה להסיר את דגל ישראל מהר הבית, ומסר את השליטה הניהולית, למעשה נתן את מפתחות הר הבית לווקף, המועצה המוסלמית העליונה והאמותה האיסלאמית.
מאז שמפתחות הר הבית הופקדו בידי הוואקף, פקידי רשות הווקף עושים כל שביכולתם להסיר כל ראיה, וישנו הר של ראיות, שבית המקדש היהודי הראשון והשני עמדו איפה שמסגד אל-אקצה עומד כיום, ובכך מנסים להסיר כל עדות שהר הבית שייך ליהודים מאז ומעולם. באפריל 637 לספירה, הח'ליף עומר נסע לירושלים כדי לקבל, אישית, את כניעת העיר לכובשים המוסלמים. בשנת 705 לספירה, הכובשים המוסלמים בנו את מסגד אל-אקצה, כהצהרה של כיבוש.

אבו מאזן המשיך להכריז שלבקר את "ירושלים הכבושה" היא המטרה של כל מוסלמי, ערבי ונוצרי, ו-"שכח" להזכיר כי רק מאז שהרשויות הישראליות מנהלים את ירושלים כולה, מאמינים מכל הדתות חופשיים לסגוד בעיר בשקט ובביטחה. הוא גם "השמיט" כי בשנת 1948, הערבים גירשו את כל היהודים מירושלים, וכך עשו את העיר יודנריין, נקיה מיהודים והם חיללו את כל האתרים היהודיים, בתי הכנסת ובתי הקברות בעיר. מ-1948 עד 1967, היהודים לא הורשו להיכנס לעיר, שהייתה תחת שליטת ממשלת ירדן, ולא הורשו לסגוד באתרים הקדושים שלהם שם.

ירושלים תחת ריבונות ישראלית - גאווה

העולם צריך להכיר ולהיות גאה בכך ירושלים, תחת ריבונות ישראלית, הייתה ותמשיך להיות פתוחה למאמינים מכל הדתות. ישראל מאפשרת חופש פולחן לכל, אשר היה חסר כאשר ירדן שלטה בירושלים, וישראל תמשיך לכבד בזהירות ולשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות.

אבו מאזן המשיך והאשים את ישראל שהקימה סביב ירושלים "חומת האפרטהייד וחגורה של התנחלויות כדי לבודד את העיר מהגדה המערבית שמסביבה. אך הוא "שכח" להזכיר, כי הג'יהאד והאינתיפאדה הערבית הממושכים אילצו את ישראל לבנות גדר הפרדה שתגן על אזרחיה הישראלים-יהודים החפים מפשע מפני המתקפה המתמשכת וכוונות הרצח של הערבים. לגבי האפרטהייד, לאבו מאזן אין מושג מה המשמעות האמיתית של המונח אפרטהייד.
בדרום אפריקה, שם הומצאה מערכת האפרטהייד, המערכת הפרידה את האנשים כהי העור-השחורים מהלבנים שהתייחסו להאנשים כהי העור-השחורים כאזרחים סוג ב'.

כל האנשים האנשים כהי העור-השחורים רצו היה לבטל את משטר האפרטהייד ולהשיג שיוויון באזרחותם, אשר בסופו של דבר קרה בשנת 1974. האנשים כהי העור-השחורים בדרום אפריקה לא קשרו לגופם חומרי נפץ ופוצצו את עצמם במקום שבו התכנסו אזרחים לבנים. לא היה להם הרצון לרצוח עם - את כל האנשים הלבנים. בישראל, ערבים, המחזיקים באזרחות ישראלית, הם אזרחים שווים לאזרחים היהודים. אנחנו מקווים שהערבים החיים תחת השליטה של הכנופיה של אבו מאזן והרשות הפלשתינית נהנים מאותן זכויות אדם שמהן נהנים הערבים המחזיקים באזרחות ישראלית. אז איפה האפרטהייד מר שקרן אבו מאזן-עבאס?

בנאומו טען אבו מאזן שישראל עשתה זאת "כמעט בלתי אפשרי להשיג" היתרים לערביי הגדה המערבית ועזה להיכנס לירושלים, ושכח לומר שבכל יום, אלפי ערבים מהרשות הפלשצינית ניכנסים לירושלים באם למטרות דתיות, אישיות או מסחר.

במסגרת המלחמה שלהם לסיים את קיומה של מדינת ישראל היהודית, הערבים-מוסלמים, האויב הגדול ביותר של המדינה היהודית, פשוט משמיטים עובדות של היסטוריה יהודית ומכחישים את הקשר של היהודים לארץ ישראל כולה. הערבים מכחישים את העובדה כי מאז שדוד המלך הכריז על ירושלים כבירת ממלכתו, במשך אלפי שנים, לאחר מכן, ירושלים הייתה בירת הנצח של העם היהודי ולא של אף עם אחר.

בנאומו, המארח של כנס ירושלים, האמיר של קטר, השייח חמד בן חליפה אל תאני קרא לאו"ם לחקור את "ההתייהדות" של ירושלים. הערבים משתמשים לעתים קרובות במונח "התייהדות ירושלים" שמשמש כדי להשפיל את אופייה היהודי של העיר וכאחד המונחים האנטישמיים שבהם הערבים משתמשים פעמים רבות כנגד ישראל.

"כך לא עושים שלום"

בתגובה לרטוריקה הרעילה של אבו מאזן, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, האשים את אבו מאזן-עבאס, שהוא יודע היטב כי אין כל בסיס לדבריו הבזויים, כולל טענותיו חסרות השחר וחסרות האחריות לגבי מסגד אל-אקצה. נתניהו אמר כי אזרחי מדינת ישראל מצפים ממי שכביכול דוגל בשלום ודו קיום, לא להפיץ שקרים והסתה כאלה. "כך לא עושים שלום", זעק נתניהו, ואמר לאבו מאזן-עבאס שהגיע הזמן שמנהיגות הרשות הפאלסטינית תפסיק להכחיש את העבר של מדינת ישראל ולעוות את המציאות. ראוי לציין כאן שאבו מאזן שייך למחנה של מכחישי השואה.

אם כי ראש הממשלה נתניהו השיב לאבו מאזן עם מילים חוצבות להבות, הוא טעה. הנאום של אבו מאזן הולך אך ורק ובקנה מידה אחד עם תהליך ה-"שלום" של אוסלו. בהקשר לישראל ולערבים, העולם אימץ את הגדרת הערבים ש-"שלום", משמעותו, הריסת מדינת ישראל. תהליך זה חותם על מותה של מדינת ישראל על-ידי אלף חתכים. כל דבר שנוטה להפחית ישראל, לבתר את ישראל, דמוניזציה, דה-לגיטימציה ופגיעה במורל של ישראל, או תבוסת כללית של ישראל, הוא לכן החלק החיובי של "תהליך השלום" של אוסלו. כל דבר המחזק את ישראל מהווה "מכשול לשלום".

לכן העולם מתקומם כשבית יהודי נבנה על שטח שכל העולם הכיר, בשנת 1922, כמדינת היהודים, אך נכבש והוחזק, באופן בלתי חוקי, על-ידי ירדן, במשך 19 שנה. לעולם "צדיק" זה אין בכלל עניין בכך שיהודים נרצחו ונרצחים בידי מחבלים. לעולם רודף שלום זה, דם יהודי הוא הפקר, ללא כל ערך. לכן גדר ההפרדה היא "מכשול לשלום", אך זוועות הטרור של הערבים כנגד יהודים הן לא. הרג יהודים עושה "שלום". מניעתו היא "מכשול לשלום".

להתמודד עם האמת של השלום באוסלו

ההנהגה הישראלית חייבת להפסיק להתבכיין על "כך אין סיכוי לעשות שלום" ולהתמודד עם המשמעות האורווליאנית שבה היא השקיעה רבות. היום "תהליך השלום" הוא המקביל המדויק לאימרה ארבייט מאכט פריי. האימרה ארבייט מאכט פריי, הוא המשפט הגרמני שהיה מוצב בכניסה של כמה מחנות הריכוז הנאציים, בזמן השואה של מלחמת העולם השנייה, בה ,6 מיליון יהודים נרצחו על-ידי מכונת ההשמדה הנאצית. זה כולל את המחנה הידוע לשמצה ביותר, אושוויץ, שם הסיסמה פורסמה על קשת המתכת שהוצבה בכניסה למחנה בפקודת הנאצים, ביוני 1940, והוכנה על-ידי אסירים עם מיומנויות צורפות.

האימרה 'ארבייט מאכט פריי' משמעותה, פשוטו כמשמעו, עבודה משחררת אותך, או, העבודה משחררת. עם זאת, הסיסמה הייתה חזות מטעה ליהודים שהנאצים אספו מכל רחבי אירופה ושלחו בקרונות בקר למחנות אלה, ורצו שהם יאמינו שהם נכנסים למחנה עבודה, לא למחנה מוות. בדיוק כמו שמחנה ה-"ארבייט מאכט פריי" היה לא יותר מאשר מפעל מוות לכל היהודים, "תהליך השלום" אוסלו הוא חזית, שהצהרתו האמיתית היא להרוג את כל היהודים ולהשמיד את מדינת ישראל.
התמודדו עם זה.

נתן שרנסקי, לשעבר סרבן יהודי ושבוי סובייטי, פוליטיקאי ישראלי, פעיל לזכויות האדם וסופר אמר פעם:
מתי המתקפה על מדינה הופכת להיות אנטישמית? כאשר שלושת ה-'ד' מופיעים:

דה-לגיטימציה של המדינה,
דאבל-מוסר כפול שחל כאשר מדובר במדינה,
דמוניזציה של המדינה.

זה ברור שב"כנס הבינלאומי להגנה על ירושלים" הרשות הפלשתינית-(רש"פ) ויו"ר הרשות מחמוד עבאס-אבו מאזן וחבריו יישמו ותרגלו את שלושת ה-'ד' כלפי מדינת ישראל.

התמודדו גם עם זה.

תאריך:  05/03/2012   |   עודכן:  05/03/2012
נורית גרינגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשמעות האמיתית של "תהליך השלום" באוסלו
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
5/03/12 15:58
2
נורית גרינגר
6/03/12 00:27
 
קיקו
6/03/12 09:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיבוש צוות חדש הוא דבר הכרחי כאשר צוות מתפרק מלחצים פנימיים או חיצוניים ניתוח מקרה על-פי פרשת נתן אשל בלשכת נתניהו
05/03/2012  |  יובל בן-בסט  |   מאמרים
עד ליום שישי האחרון הייתי משוכנע שהאדם שפועל בשליחות השטן למרר את חייו של ראש הממשלה הוא אשתו. ועכשיו, שוב איני משוכנע בכך - אם לשפוט על-פי התנהלותו של ראש המטה לביטחון לאומי לשעבר, ד"ר עוזי ארד, בראיון לידיעות אחרונות ולטלוויזיה.
05/03/2012  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
אחד המדרשים הנפלאים של חכמי ישראל מתאר את אלוקים כאשר הוא מתעצב אל ליבו. זה קורה אחרי שאפילו בני האלוקים משחיתים דרכם והוא נאלץ להביא את המבול. הנה-כי-כן, לו היו שואלים את אלוקים האם אינך מצטער על פסיקה, בריאה או משהו אחר? בוודאי, היה עונה, "גם לי מותר לטעות, לא ידעתי שהם כאלה רעים." כידוע לכולם, שופטי בית המשפט העליון מכונים על-ידי כמה חסידים שוטים כמלאכי עליון. מתברר שהם לא כל-כך שוטים. נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש המסיימת, שבח לאל, את תפקידה לא הייתה מסוגלת למצוא בהיסטוריה המשפטית אפילו לא פגם אחד. אכן, כליל השלמות.
05/03/2012  |  ד"ר גבריאל אביטל  |   מאמרים
במדינת ישראל כלואים יותר מ-21 אלף אסירים ב-32 מתקני כליאה. ההחלטות הנוגעות לחופשות ולגבולות חופש הביטוי של אסירים, לאופן החזקתם, לסוג ההכשרה, החינוך והטיפול שיזכו להם במהלך תקופת מאסרם, מתקבלות על-ידי הגורמים הרלוונטיים בשירות
05/03/2012  |  עו"ד עמי עצמון  |   מאמרים
את משטרת חיפה לא מבלבלים בעובדות, היא קבעה: 'לא מדובר ברקע לאומני'. הפעם זה בהקשר, של תקיפת שני הצעירים בסמוך לבית החולים רמב"ם. חיפה היא 'סמל הדו קיום' מבחינתם של כמה קובעי מדיניות ובניהם ראש העיר יהב. לכן גם אם התוקפים צעקו 'יהוד', גם אם חרטו על ראשו של אחד הצעירים את האותיות א.ש.פ, כדי שראש העיר יפתח את הראש, זה לא מזיז לפונדמנטליסטים של שקר הדו קיום. הם כבר גיחכו את עצמם כשטענו שהייתה התגרות מצד הצעירים, ומדובר בטעות בזיהוי. היה חסר שיגידו שהאותיות א.ש.פ, הם ראשי התיבות 'אני שונא פרנקים', ומדובר בסכסוך מסורתי בין תוניסאים למרוקאים או בין פרסים לתימנים. אם היה מדובר במקרה יחיד ולא בשיטה, הייתה סיבה לדאגה. אך מסתבר שיש סיבה לחרדה, כי העיוורון הפך לאידיאולוגיה.
05/03/2012  |  מיכאל בן-ארי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il