|   15:07:40
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

המסיכה השחורה

זה הזמן להסיר את המסכה השחורה ולהעמיד לדין, בהמשך למשפטי נירנברג, את כל הרוצחים המכנים עצמם פלשתינים, ואינם אלא על-פי דבריהם הם ערבים סורים ושאר פליטים, אשר עינו וטבחו אנשים, נשים וילדים חפים מפשע
05/03/2012  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
יאסר ערפאת. הותיר מורשת של רצח ועינויים [צילום: AP]

כסף, הרבה כסף
לאש"ף ולחמאס, ולרשות הפלשתינית ולחיזבאללה, ולכל המרצחים האלה, יש המון כסף ערבי מערבי ואירני. בעזרתו הם משכנעים את המשוכנעים בעיתונות האלקטרונית והכתובה, בארץ ובעולם, ללא הבדל דת, מין, גזע וצבע, לכתוב בצורה אוהדת על 'המאבק הצודק' של 'העם הפלשתיני'

המסיכה השחורה הוא דמות בדיונית של נבל-על המופיעה בחוברות קומיקס ידועות. יש לציין כי זהות בדיונית זו הפכה לעולה על כל דמיון בדמותו של המנהיג הפלשתיני. על כל זאת ועל הרבה יותר, אפשר ללמוד מגליונות כתב העת 'נתיב', ובפרט מגיליון אדר תשנ"ג.

מורשת של רצח ועינויים

יאסר ערפאת היה רק בן עשרים כשרצח את האדם הראשון. שמו של הנרצח היה רורק חמיד, פלשתיני שנחשד בחוסר נאמנות, ושאחרי מותו נמצא כי היה חף מפשע. יאסר ערפאת מעולם לא התחרט על מעשה רצח זה. נהפוך הוא, אמין חגוב מה"אחים המוסלמים" אמר כי זה היה טכס החניכה הרשמי שלו.

וליד ג'ראייס, ידיד קרוב ליאסר ערפאת, מרמז על חיבתו המינית של הנשיא הפלשתיני הראשון לנערים. עדות מדהימה על יאסר כסוטה מין ומפתה נערים, העניק יון פאצפה, ראש ה"סקוריטטה" הרומני לשעבר, שמתפקידו היה לספק נערים ליאסר בביקוריו בבוקרשט.
נער אחד שזכה ליחס מועדף של יאסר ערפאת הועלה כקרבן דמים אכזרי, על מזבח פולחן האישיות המטורף של יאסר. הוא נרצח בהוראת ערפאת בידי נער אחר, המכונה "שברייה", בן לשבט בדואי. "שברייה" סירס את הנער הפלשתיני, כיוון שהוא לא היה מוכן להתכחש להוריו.

את מורשת הרצח והעינויים שלו, הוריש יאסר ערפאת לאש"ף ולרשות הפלשתינית לגווניה ושותפיה. כך נרצחו בלבנון, עיתונאים שלא דיווחו בהתאם לרצונם של הפלשתינים. הנרצחים הם לרי בוכמן ושון טולן, כתבי רשת הטלוויזיה ABC; מרק טיירון, כתב "רדיו בלגיה החופשית"; רוברט פפר, כתב דר שפיגל ואוניטה; טוני איטלו וגרסיאלה דיפצ'יו, עיתונאים איטלקיים; ז'ן לוגו, כתב רשת הטלוויזיה הצרפתית TFI. סלים א-לאוזי, בעליו של "אל-חוואדת", השבועון הלבנוני העצמאי בשפה הערבית.

סלים א-לאוזי נלקח כמו רבים אחרים, לערמון, כפר הררי שהיה בשליטת אש"ף. אצבעות ידיו נקטעו פרק אחר פרק. לאחר מכן בותר גופו לנתחים, ושרידיו התגלו לאחר מכן כשהם מפוזרים בכפר.
פרנק ג'רווסי, מביא את עדותו של פרדריק אל-מור, מהנדס ותעשיין לבנוני. העדות מתארת כיצד הטלת מומים ומעשי אונס היו מן השיטות החביבות ביותר על הפלשתינים כדי להיפטר מיריבים פוליטיים. הם נהגו גם לקשור את רגלי הקרבנות הגברים, לשתי מכוניות נפרדות הנוסעות לכיוונים שונים, וכך היו קורעים את גופיהם לגזרים. המכוניות דהרו ברחובות כשהאיברים נוטפי הדם נגררים אחריהם.

למרות האימה הפלשתינית, שהתאפיינה בהשארת איברים של בני אדם בשקיות פלסטיק על מפתנם של עיתונאים חוקרים, הכינו כמה מן האמיצים שבהם מה שכינו 'אלבום של מעשי אכזריות טרוריסטיים'.
חבר בכיר במשלחת של אש"ף שבאה לפגישה עם שגריר ארצות הברית בטוניס, היה אבו טריק, שרוקן כמה שנים קודם לכן, את מחסנית רובהו לתוך גופם של השגריר קלאו נואל, ג'ורג' מור והמיופה כוח הבלגי, גי אייד.

ד"ר טורבי אישר, כי שלוחיו של ערפאת חיסלו קרוב ל-100 אלף איש בלבנון. רבים מהקרבנות היו מוסלמים. מותם של אלה נוצל באכזריות, בכדי לקדם את מטרותיו הפוליטיות של הארגון וליצור מצג שווא של מלחמת אזרחים.

כרופא, נקרא ד"ר טורבי לטפל בקרבנות העינויים של אש"ף. ידועים לו מקרים של אנשים שהושלכו למכלי חומצה והפכו לגושים בלתי מזוהים של עצמות נקבוביות. נערות צעירות רבות הגיעו אליו כדי שיעשה להן הפלה, אחרי שנאנסו בידי המחבלים של אש"ף.
ד"ר גסן חמוד, הבעלים והמנהל של בית החולים הגדול ביותר והמצויד ביותר בצידון, העיד בפני 'מעריב' שמחבליי אש"ף דרשו שהפצועים שלהם יטופלו בחינם, והתייחסו לכולם כאילו הם שייכים להם, ופרצו לחדרי ניתוח בהכריחם את הרופאים להפסיק ניתוחים ולטפל במקום זה בפצועים שלהם. הם היכו קשות כל רופא שסירב לציית להם. אז הבין ד"ר גסן חמוד ש"אלה חיות-אדם".

דוגמה אחת מני רבות, היא כיצד 'ניצי הפתח' רצחו מורה בבית ספר בבידיה, סמוך לאלקנה שעל כביש חוצה שומרון. המורה נרצח בבית הספר לעיני המון ילדים בני שבע עד שתים עשרה, כשהחיות אדם האלה רוצצו את ראשו בגרזן וקרעו אותו לגזרים בסכיניהם.
אש"ף ושותפיו לרצח והתעללות, נכנסו לספר השיאים של גינס במעשי הטרור שלהם.

הם ביצעו את חטיפת המטוסים הגדולה ביותר (1970 - ארבעה מטוסים). בהמשך לחטיפה זו הם החזיקו בבני הערובה הרבים ביותר בעת ובעונה אחת (300 נוסעים). הם מחזיקים במספר הגדול ביותר של קרבנות מפצצה ממולכדת אחת (1975- הפצצה במקרר בכיכר ציון בירושלים). הם מחזיקים במספר הגדול ביותר של נפגעים בהתקפת טרור אחת (1978 - שני אוטובוסים של ישראלים). הם ממבצעי ההתפוצצויות החמורות ביותר באוויר ('סוויסאייר' 1970).

הם רצחו את המספר הגדול ביותר של אנשים בנמל תעופה (של רומא - 1973). הם מחזיקים במערכת הטרור הממושכת ביותר (רוב בני הערובה לא היו ישראלים). הם גבו את הסכום הגדול ביותר של דמי כופר ('לופטהנזה' שילמה 5 מיליון דולר ב-1972). הם ארגון הטרור העשיר ביותר בהיסטוריה (דמי סחיטה ממדינות ערב והמערב העשירות ומתיווך במכירת הרואין ודמי חסות, שוחד ושיתופי פעולה עם העולם התחתון). להם יש את המגוון הגדול ביותר של מטרות טרור (מטוסים, אניות, שגרירויות, מטרות כלכליות).

כיצד הומצאה זהות של עם פלשתיני?

יאסר ערפאת, ככל הידוע, הוא היחידי בהיסטוריה שנשא בפני עצרת האו"ם נאום, ואיש לא התנגד לכך שהוא חוגר אקדח באולם המליאה. הוא שדד וגנב מעמו הוא מיליארדים והוליך שולל את כולנו.
כיצד הצליחה חבורת רוצחים ואנסים, קוטלי ילדים, נשים וזקנים, אכזרית מאין כמוה, להמציא יש מאין זהות של עם פלשתיני, שלא היה מעולם ולא נברא, ולהשליט משטר של טרור והשתקה על העם הלבנוני ועל הערבים המוסלמים והנוצרים כאחד, ועל יהודים ספרדים ואשכנזים דתיים ולא דתיים כאחד, בתוך ומעבר לקו הירוק, בארץ ובעולם תוך כדי עיוות ההיסטוריה ושלילת צדקת קיומה של מדינת היהודים?

התשובה היא: כסף. הרבה מאוד כסף. לאש"ף ולחמאס, ולרשות הפלשתינית ולחיזבאללה, ולכל המרצחים האלה, יש המון כסף ערבי מערבי ואירני. בעזרתו הם משכנעים את המשוכנעים בעיתונות האלקטרונית והכתובה, בארץ ובעולם, ללא הבדל דת, מין, גזע וצבע, לכתוב בצורה אוהדת על 'המאבק הצודק' של 'העם הפלשתיני' הבדוי או לשתוק. על השאר הוטלה אימה מצד עצמם או בעידודם של הפלשתינים המזויפים, ואפילו הנועזים שבכתבים נכנעו לאווירת האימה ולכוח הכלכלי והפוליטי שהפעילו הטרוריסטים הפלשתינים המכונים "אחים אויבים", כפי שכינה אותם אורי אבנרי, אשר תיאר בערגה את "עיני האיילה" של יאסר ערפאת.

להסיר את המסיכה שחורה

זה הזמן להסיר את המסכה השחורה ולהעמיד לדין, בהמשך למשפטי נירנברג, את כל הרוצחים המכנים עצמם פלשתינים, ואינם אלא על-פי דבריהם הם ערבים סורים ושאר פליטים, אשר עינו וטבחו אנשים, נשים וילדים חפים מפשע. ארוכה היא רשימת הפשעים הפלשתינים נגד עם ישראל, נגד האנושות, הכחשת השואה גם של ראש הרשות הפלשתינית דהיום, הפרת זכויות אדם, שחיתות אישית וציבורית, תעמולה אנטישמית ושנאת ישראל בתוכניות הלימודים ובאמצעי התקשורת הפלשתינים, האדרת והעצמת טרוריסטים וטרוריסטיות סדרתיים, ותוכנית השמדת-עם, העם היהודי במקרה זה. לא יקום ולא יהיה.

כשאנו רואים מה קורה היום בסוריה, וכיצד טובחים העלאווים הסורים בעמם הם, וכשאנו מזדעזעים אל מול הזוועות וטבח העם, שערו בנפשכם מה עשו ומה יעשו ערבים מוסתים בתוך ומחוץ לקו הירוק, ליהודים בישראל ובעולם, ברוח הרשע של טבח משפחת פוגל.
מזימת המן הרשע המודרני בדמות מנהיג אירן, וחבר מרעיו בישראל ובעולם, לא רק שלא תעלה בידם, אלא נהפוך הוא, אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם. כמו בחג פורים אותו אנו חוגגים, כך יימחה זכר עמלק המודרני גם הוא, תחת השמים. כן יאבדו כל אויבי הקדוש ברוך הוא ועם ישראל ובני בריתם.

תאריך:  05/03/2012   |   עודכן:  05/03/2012
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המסיכה השחורה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
משה חסדאי
30/05/12 21:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במסגרת אגודת העיתונאים בתל אביב, פועלת מזה כמה שנים "חטיבת ידידי אגודת העיתונאים של תל אביב" הכוללת דוברים, יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור של ארגונים ציבוריים ומלכ"רים. כל חבר בחטיבה זו משלם לקופת אגודת העיתונאים דמי חבר לשנה בסך של כ-550 שקלים. אם נכפיל סכום זה של דמי החבר במספר חברי ידידי אגודת העיתונאים המוערך בכמה מאות, נקבל סכום בן שש ספרות המהווה מקור הכנסה מכובד לאגודת העיתונאים בתל אביב.
05/03/2012  |  אלי אלון  |   מאמרים
נתניהו שוב התבלבל. הוא הוזמן לבית הלבן לפגישה עם אובמה, והוא כבר משחיז סכינים לקראת הפגישה, כאשר מקורבים "לשעבר" משתלחים בנשיא האמריקני. שוב נתניהו מביס את נתניהו בכוחות עצמו, וגורם נזק לאינטרס הישראלי בבית הלבן. מזל ששמעון פרס נהנה מאמון בעולם בכלל ואצל הנשיא האמריקני בפרט
05/03/2012  |  דן אלון  |   מאמרים
בחודשים האחרונים אנחנו נחשפים לפרצופו האמיתי של ראש הממשלה נתניהו ופרצופם של המקורבים שלו, שפועלים בצורה כוחנית כלפי כל מי שמבקר עליהם. עוד לא הספיק להתייבש הדיו מפרשת אשל, ופורצת פרשה קשה חדשה בלשכה של נתניהו - פרשת ארד - שחושפת שוב התנהלות בעייתית של ביבי ומקורביו, שמשתמשים בכוח השלטוני בצורה לא ראויה כדי להדיח ולחסל כל מי שמנסה להגן על שלטון החוק. ראש הממשלה מוכיח שוב, בדיוק כמו בפרשת אשל, שהוא מעדיף לקדם אינטרסים פרטיקולאריים שלו ושל המקורבים אליו, על פני האינטרס הלאומי הממלכתי. באותו האופן שבו נתניהו העדיף להגן על נתן אשל שהודה במעשים לא ראויים והעניש את האנשים שחשפו את הפרשה, כך נתניהו נחשף בפרשת ארד כמי שמשתמש בכוח השלטוני כדי לטשטש את האמת, ופוגע באישים שמטרתם להגן על המדינה ועל שלטון החוק.
05/03/2012  |  דניאל גיגי  |   מאמרים
תמיכת הממשלה בהצעת החוק של חבר הכנסת יריב לוין סוף סוף גילתה את דעותיו האמיתיות של השר משולם נהרי לגבי הנשים. כאשר הוא טוען את התנגדותו להצעה לקביעת גיל מינימום לנישואין אומר השר משולם נהרי המייצג את מפלגת ש"ס כי " נשים מדברות כיום על נישואין כבר בגיל 14 ואין טעם להגביל אותן" , אתם מבינים הוא מתייחס לבנות בנות 14 כנשים, כלומר ילדה קטנה בכיתה ט היא אישה לשר נהרי. כלומר בגיל שאפשר להשיא אותה. ילדה בת 14. זאת תפיסת עולמו. ילדה בת 14 שמדברת על נישואין תינשא. מה עוד מוסיף אותו שר המייצג את ש"ס בממשלה.
05/03/2012  |  אלכס לוין  |   מאמרים
"אַשְׁרֵי שׁוֹמְרֵי מִשְׁפָּט, עוֹשֶׁה צְדָקָה בְּכָל עֵת" (תהילים ק"ו 3). אני רוצה להביע הערכתי לארגון, שגמר אומר לגאול את הפסוק משממון האמירה הריקה, לקרום לו עור וגידים של עשייה חברתית והומאנית מעוררת כבוד.
05/03/2012  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il