ממעמקי מודעותו של ראש הממשלה לאסטרטגיה פרסומית אישית, נראה שאצה לו הדרך להופיע שוב בעמודים הראשונים של העיתונות. גרוע מזה, להשתמש ולא בפעם הראשונה, באמצעי פרסום פסולים האסורים על-פי החוק לעובדי מדינה וקל וחומר- לנבחרי ציבור.
נדהמתי לראות בשבועיים האחרונים את השימוש של לשכת רה"מ בתמונת ראש הממשלה על מודעת פרסום פרטית של חברת ד"ר גב. קשה לי להשתחרר מן המחשבה שחברת הפרסום של ד"ר גב אכן בדקה מלכתחילה עם לשכת דובר משרד ראש הממשלה ושם קיבלה אור ירוק (אולי מאופיין באי תגובה) לפרסם. אילו אני הייתי משרד מפרסם לא הייתי מעז להשתמש בתמונת ראש ממשלה מכהן לצרכי הפרסום ללא אישורו בכתב של הדובר.
ולו הייתי דובר משרד ראש הממשלה המקבל פנייה כזו ממשרד מפרסם - הייתי מתנגד בכל תוקף לבקשתם.
ולבסוף, אילו היו מפרסמים ללא הסכמתי , הייתי דואג שמשרד ראש הממשלה באמצעות היועץ המשפטי לממשלה יתבע את משרד הפרסום על כל המשמעויות המשפטיות. שכן אין זילות גבוהה יותר לשימוש בתמונת מי שמכהן בפועל בתפקיד ניהולי מס' 1 בישראל
לצורכי פרסום פרטיים בזמן כהונתו!!!
מעולם לא ראיתי את תמונתו של ראש הממשלה בסדר גודל כזה מזהיר למשל את הציבור משימוש באלימות. לא הראה את עצמו נגד אלימות בכלל, לא נגד ילדים וילדות, לא נגד ערבים או יהודים, גם לא נגד
הדרת נשים, ואפילו לא בעד דיור הולם לכל זוג צעיר בישראל.
הייתי שמח לו עשה זאת אפילו בשמה של עמותה ציבורית זו או אחרת . אבל לא כך קרה.
איפה כן ראינו אותו בפרסומים - לפני כשנתיים הוא הופיע על גבי מאות שלטי פרסום לאורך כל הדרכים הראשיות בישראל ביחד עם שר התחבורה הנוכחי כבונה הכבישים הראשי בישראל. גם זה תוכן שלילי שבסופו של דבר בלחץ הציבור ירד משלטי הדרכים.
ועכשיו תמונתו שאמורה למכור לד"ר גב "מזרונים היברידים". למה יש לי הרגשה שהאיש הזה חושב שכולנו מטומטמים?!