בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חברות הסלולר הוותיקות יכולות לצמצם את נזקן מכניסת חברות הסלולר החדשות, אם ישכילו לתת שירות חכם יותר וכן יוכלו לחסוך בהוצאות ● לדוגמא: לשלב הסכמים פשוטים עם חשבונות פשוטים וברורים - דבר שיאפשר להן להקטין כוח אדם במוקדי שירות
|
אילוסטרציה [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
לא מעט מילים נכתבו בימים האחרונים על המהפכה הסלולרית לה אנו עדים. די בצדק שמח ציבור הלקוחות על החיסכון הצפוי לו בחשבונות התקשורת החודשיים ולא פחות, על הנזק הכלכלי הנגרם ושכנראה עוד ייגרם לכל אותם אלו שבמשך שנים גבו מאתנו סכומים לא סבירים על שירות חיוני. מן הצד השני, יש אלו הטוענים כי לצד השמחה, יש בעיה בפגיעה בחברות הסלולר הוותיקות - יהיו עובדים רבים שיפוטרו לאחר שאותן חברות ירצו לצמצם את הנזק שבירידה ברווחיות באמצעות חסכון בהוצאות; המניות ששערן ירד אינן רק בידי הטייקונים - גם לציבור יש אחזקות בחברות אלו. אולי גם יהיו "תספורות" שונות פרי מדרשן של אותם טייקונים. טוענים אלו הרוצים להפחיד אותנו כי כל מי שיעבור לחברת סלולאר חדשה לא יקבל שירות אליו התרגל עד היום. מבלי לבטל כהוא זה דעה זו או אחרת בעד או נגד חברות הסלולר הוותיקות, נתמקד הפעם בנושא שירות הלקוחות. אז מה ניתן לראות במחלקות השירות של חברות הסלולר הוותיקות - הם עונים תמיד בנימוס; בדרך כלל, בזמן לא נורא ארוך ובהרבה מקרים ניתן להשאיר פרטים והם יחזרו אליך; הקשבה לא רעה למתלונן או למבקש לברר. על ביצוע המובטח בשיחות אלו, כאן כבר המצב פחות טוב ולא אחת, לאחר סיכום עם נציג השירות, מסתבר כי הביצוע שונה. אבל מדוע יש צורך במחלקות שרות מרובות כוח אדם? מניסיון מצטבר של שנים רבות, נראה כי ישנן שתי סיבות עיקריות: - האחת, "החבילות" הנמכרות מורכבות וקשה ללקוח תמיד להבינן עד הסוף. את החשבון החודשי, האדם הסביר לא מבין. יש חיובים וזיכויים אין ספור ומה שניתן לכלול בטבלה אחת בעמוד אחד ובו ציורים ואיורים מובא ב-8 עמודים. כל ניסיונותיי להבין במהלך השנים את החשבונות לא צלחו. המשמעות - עוד ועוד שיחות למוקד השירות.
- הבעיה השנייה מצויה בעובדה שההסכם בין חברת הסלולר לבין הלקוח פשוט אינו מכובד במלואו. במהלך למעלה משנה, כמעט מידי חודש בחודשו, אני נאלץ לפנות למוקד השרות בבקשה לברר את גובה החיוב שאינו תואם להסכם. הפניות תמיד מוצדקות, שכן אני מזוכה חודש לאחר מכן אך מדוע שהחשבון לא ישקף את המוסכם ובכך ימנע הצורך בפניות למוקד.
אם חברות הסלולר החדשות ישכילו, בתאום עם הרגולטור, לשלב הסכמים פשוטים עם חשבונות פשוטים וברורים, יקטן הצורך במוקדי שירות והאיומים הנשמעים על כי במחירים החדשים לא ניתן יהיה לתת שירות אליו הורגל הלקוח יסתברו כאיומי סרק. אני יכול רק לקוות כי מהפכה דומה תתרחש גם בתחום הטלוויזיה (כבלים ולווין) ויפה שעה אחת קודם.
|
תאריך:
|
26/05/2012
|
|
|
עודכן:
|
26/05/2012
|
|
עמוס עמירן
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
לוין אלכס
|
26/05/12 20:15
|
|
2
|
|
ניהול ללא ניהול
|
27/05/12 07:57
|
|
3
|
|
ד.ט.
|
28/05/12 08:29
|
|
קראנו בתקשורת שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, סוף סוף אחר לחץ כבד של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התיר לנו לגרש מקירבנו את המסתננים הסודנים. כלאמר, אילו הוא לא היה מאשר, היינו צריכים לקלוט לתוכנו מיליוני סודנים. כלאמר, להתאבד בשם החוק ובג"ץ. כך - החוק, במקום שיהיה יציר העם וכלי בידי העם הבא להסדיר את חייו ולהגן על קיומו, קם על יוצרו ורוכש לו חיים עצמאיים ועומד מעל העם, דורש מן העם שיעבוד אותו ויקריב את עצמו למענו.
|
|
|
"בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ" - כך נפתח התנ"ך, ספר-הספרים שלנו. הארץ מאוזכרת אחר-כך כ"יבשה-ארץ "(בפרק א', פסוק י') ולאחר-מכן כ"אדמה" (פרק ב', סוף פסוק ה'). ובהמשך (פרק ב', פסוק ז') כתוב: "וייצר אלהים את האדם עפר מן האדמה ויפח באפיו נשמת-חיים ויהי האדם לנפש חיה", כלומר "נשמה" היא גם "נפש" (אף שבפסוק י"ט של פרק ב' כנראה שגם בעלי-חיים מכונים בשם "נפש חיה"). עוד קודם-לכן (בפרק א', פסוק כ"ו) כתוב: "ויברא אלהים את האדם בצלמו...". כלומר, אם האדם נברא מן האדמה בצלם אלוהים ויש לו נשמה ונפש-חיה, נשאלת השאלה: האם אלה האחרונות גם זהות ל"רוח אלהים" (פרק א', פסוק ב')? במילים אחרות: האם רוח האדם, הדומה למתכונת בוראו, - דומה היא, או זהה, ל"רוח אלהים" ? אם אומנם כך הוא הדבר, הרי קיים קשר ישיר בין ה"אדמה" לבין ה"רוח" והמקשר ביניהן הוא האדם, ששמו נגזר מן האדמה.
|
|
|
יש מקרים בהם כאשר יזמי בנייה מבקשים להקים פרויקט באתר מסוים, באה הרשות המקומית ומנסה לנגוס ברווחים של היזמים שלא כדין.
|
|
|
ראיתם את אינסוף הכתבות בסוף השבוע שמגלגלות עיניים בתואנת "תרבות הדיבור" ו"מניעת הרצח הבא"?!
|
|
|
בישראל יש עיתונות; עיתונות חייבת לפעול תחת מסגרות נוקשות של אתיקה, ולכן קיימת מועצת עיתונות, אותה מועצה אשר אחד מתפקידיה העיקריים הוא טיפול בכל ההיבטים של אתיקה עיתונאית.
|
|
|
|