|   15:07:40
  אליהו קאופמן  
רב אורתודוכסי, סופר ועיתונאי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

דרושה אלטרנטיבה חרדית חוץ פרלמנטרית

דרוש לציבור החרדי כוח מגן פוליטי חוץ פרלמנטרי שרבנים גדולים באמת יעמדו בראשו עם עסקנים לוחמים ויראי שמים ועם עיתון יומי עצמאי באמת ואנטי לאומנים שמחד-גיסא יחשפו את פניהן של שתי הכנופיות ה"חרדיות" המהתלות בנו ומנגד כוח שינהל מלחמה פוליטית והשקפתית אמיתית נגד המדינה שהשתלטה על הדת ומנסה להכחיד אותה
24/01/2013  |   אליהו קאופמן   |   מאמרים   |   בחירות 2013   |   תגובות
בכירי שס חוגגים. כולאים את הציבור החרדי במכלאות פוליטיות [צילום: פלאש 90]

ניקיון מהשחיתות
מנגנוני ה"רבנויות" השונות צריכים מזמן לעבור ניקיון מהשחיתות שם ומההתעמרות בשוחטים, משגיחים וסיפוק שירותי טריפות ונבלות בחותמת "כשרה". כמו-כן התעמרות עסקנים ומושחתים בהעברת כסף למוסדות תורה על-פי קריטריונים נקיים משוחד גם כן צריכה להיפסק

שאגות השמחה של "יהדות התורה" על המנדט הנכסף (השביעי) בו זכו לאחר 65 שנה אינן מרשימות. גם הניסיונות של שס להצדיק את כישלונה ב"הופעתו המטאורית" של הרב אמנון יצחק ובהתחרות של הרפורמיסט חיים אמסלם אינם משכנעים. הציבור החרדי נותר שבוי במערכת סגורה ומתוחכמת שעסקנים קטנים ורדודי השקפה תורתית חולשים עלייה ונהנים מתקשורת "חרדית" משוכתבת כשהאחרונים מסוגה נעלמו כאשר התפרקו בריה"מ הקומוניסטית וגרורותיה. אולי בצפון קוריאה יש עדיין כאלה עיתונים וערוצי רדיו הזהים לאלה של ה"סקטור החרדי". ושיא החוצפה: קיום "ערוץ רדיו ממלכתי" השייך למפלגה פוליטית מוגדרת כשס! כל אלה כולאים את הציבור החרדי במכלאות פוליטיות ובכבלים תקשורתיים ששום ציבור בארץ אינו כלוא בו. וכשהאומללים חפצים להשתחרר מיד מוצאים תמונות וחתימות ה"גדולים" מהמגרות המאובקות ואח"כ מופרחות אלפי קללות - כדרכם של עובדי אלילים, על כל מי שרק יעיז לסור מדרך הצאן והעדר.

כל אותן "מועצות גדולים" אינן מכונסות לעולם לצורכי תורה והשקפה כשבת, עירובין, קידושין, יחס לרשעים וכו' אלא המועצות הללו מכונסות רק לפני הבחירות כדי לאשר, כבובות שעווה, את מה שכמה "מעכרים" או עסקנים קטני קומה החליטו. לצערי הרב, אלה שאינם מצביעים עקרונית ושהיו צריכים ללחום בעוז ובשפה ברורה נגד האשליות של שס ו"יהדות התורה" עדיין נלחמים בסוסים בימים שיש כבר נשק ביולוגי. הללו מנסים - ולא תמיד בהצלחה, להגן אך ורק על שלומי אמוניהם ואינם מתארגנים לשמור על כלל החרדים ועל כבוד היהדות מפני הרעה החולה החולבת אותם.

אבל הגרוע מכל ששתי הכנופיות ה"חרדיות" לא רק שנכשלות בעשייתן ובעזרתן לציבור החרדי לעמוד על זכויותיו ו/או להגן על דת ישראל אלא שאותן כנופיות אוחזות בציניות בנושאים שהן עצמן התירו באיסור ומניפות את שלט הנושאים הללו כדגל לנחיצותן לשמור עליהם. קחו לדוגמה את שני הנושאים שכל כנופיה הרימה כדגל לצורך החרדי בקיומה בפרלמנט הישראלי.

שס למשל הניפה את דגל ה"גיור" כסיבה העיקרית לנחיצותה ואפילו הפיקה סרט תועבה בנושא - ברוח אווירת התועבה הנושבת משמאל ומימין בישראל. אבל זו אותה שס שבשנים האחרונות היא בעצמה פרצה את כל גדרות ה"גיור" בנושא והתירה את "גיורי החלומות" בצבא הישראלי - ע"י ה"רבנות הראשית" (עוד מחלה חולה ומושחתת!) מיסודו של אביגדור ליברמן. זו שס שאיימה באלימות ובהפסקת אישור השחיטה בחו"ל - תוך שימוש ב"רבנות הממלכתית" כאיום, כנגד אלה שעמדו לצאת להפגין ברחובות נגד אותם גיורים.

השסניקים האלה לא יגנו על הגיור האמיתי גם בהמשך אך משום שכיום אין גוף חוץ פרלמנטרי שהרבה לפני הבחירות יסיר את מסיכת הרמאות מיחצ"ני שס החילונים , הרי שהציבור הספרדי - חרדי מרומה שוב ושוב ע"י הפעלת פאניקה מלאכותית מצד עסקני שס. ומנגד, "יהדות התורה" הוציאה את מצביעיה רק ע"י הפאניקה שהכניסה בפחד מ"גיוס החרדים". אבל מי שלמד ושנה מעט יודע שמי שמי שפרץ בהלכה חור בגדר למעשה פרץ לימים את כל הגדר.

את הנח"ל החרדי" לא המציאו החילוניים אלא "חוכמה" זו באה מבית מדרשו של הרב שטיינמן והמבצע הראשון היה ח"כ המנוח מ"יהדות התורה" - אברהם רבי'ץ. גם גפני וחבריו אינם טומנים ידיהם בצלחת הגיוס לצבא אלא רק מתחמים את אי הגיוס ל"בחרי ישיבה". הרמב"ם גורס כי אסור לצאת למלחמה ללא כהן גדול, ללא מלך וללא ספר תורה וכאן אין הבדל בין בחור ישיבה לסתם יהודי.

מסכת קידושין אוסרת כל צבא שיש בו נשים אבל רבי'ץ וגפני התירו אותו. והנה ביום הבחירות באים השקרנים המקצועיים ומצביעים על נתניהו ולפיד כאשמים בגיוס החרדים. ל"יהדות התורה" יש היסטוריה שחורה של זיופים , שקרים ומעשי סדום (כמו הפיקוד על גניבת ילדי תחימן, המזרח והבלקן ע"י הרב שהיה אז מטעמה בצמשרד הסעד - איטשה מאיר לוין) בנוגע לגניבת הדעת לפני הבחירות כמו למשל זיופי "מכתבי התמיכה להצביע בבחירות" של הרבי מבריסק, הגאון משטיבין וה"בבא סלי" המנוחים ואמירות שקר באותו נושא לגבי דעתו של ה"חזון אי"ש, ולכן לא אתפלא אם שליחת מכתבי הגיוס לבחורי הישיבה לפני הבחירות הנוכחית לא היו חלק מעוד מעשה כזב כזה. אבל עסקנים נמוכי קומה אלה מעזים לעשות זאת שוב ושוב משום שהם יודעים כי ה"תקשורת החרדית" היא בידי מודעות הממון שלהם או בידי העיתונות המפלגתית שתחת רגלם וכי אין בנמצא כוח חרדי חוץ פרלמנטרי שיחשוף את מעלליהם הצבועים . וכך ממשיכים חתולי ש"ס ו"יהדות התורה" לשמור על ה"חלב הדתי".

אחד הנושאים העיקריים שהיהדות החרדית סובלת בגלל שתי הכנופיות הללו הוא נושא הדיור. רק ימים ספורים לפני הבחירות האחרונות פסל בית המשפט את כל העמותות החרדיות בחריש על שום שתיאמו ביניהן מחירים למכרז ובניגוד לחוק. כך ירד פרויקט ה"פאר" של ה"טווס" הפוליטי הראשון במעלה של ש"ס - אריאל אטיאס, לאחר שמשפחות מרובות ילדים ועניות גירדו גמ"חים והלוואות לשלם את "דמי הקדימה" שלהם , שכנראה לא יוחזרו להן ע"י אטיאס, פרוש, פנחסי וסלונים. בפרויקט זה הצליחו העסקנים החרדים לעורר שוב את זעמם של הערבים עליהם בהתגרויות מילוליות וביומרות של התנחלות שלבסוף מה שנותר מהחורבות הללו היא השנאה ומצוקת הדיור החרדית שרק החריפה. כבר שנים משמשים החרדים טרנספר חי לשטחי הרשות הפלשתינית , ומורחקים ממרכז הארץ. איש לא נלחם עבורם מאחר שהעסקני הכנופיות של ש"ס ו"יהדות התורה" לקחו עליהם חזקה.

גם בנושאים כמו תרבות הדיור, שירותי ציבור ומרכולים , שרותי תחבורה וכו' ונושאי יהדות אקוטיים כשמירה על ההלכה מהיותה "מגורדת" בחוקי הפרלמנט ועמידה מול שנאת הדת והרצון למיגורה מטעם המדינה הם גם חלק גדול מסבלו של הציבור החרדי והוא סובל יותר מכולם משום שעסקניו מכרו אותו בעבור חופן שלמונים.

מנגנוני ה"רבנויות" השונות צריכים מזמן לעבור ניקיון מהשחיתות שם ומההתעמרות בשוחטים, משגיחים וסיפוק שירותי טריפות ונבלות בחותמת "כשרה". כמו-כן התעמרות עסקנים ומושחתים בהעברת כסף למוסדות תורה על-פי קריטריונים נקיים משוחד גם כן צריכה להיפסק.

לאור כל אלה דרוש לציבור החרדי כוח מגן פוליטי חוץ פרלמנטרי שרבנים גדולים באמת יעמדו בראשו עם עסקנים לוחמים ויראי שמים ועם עיתון יומי עצמאי באמת (כל שלושת היומונים החרדים הם מפלגתיים...) ואנטי לאומנים שמחד-גיסא יחשפו את פניהן של שתי הכנופיות ה"חרדיות" המהתלות בנו שוב ושוב ומנגד כוח שינהל מלחמה פוליטית והשקפתית אמיתית נגד המדינה שהשתלטה על הדת ומנסה להכחיד אותה. אני בודאי שאינני מתכוון לכוחות פוליטיים היהדות החרדית הניזונים מרעיונות רפורמיסטיים כה"חרדים החדשים" או שתי המפלגות הכושלות והאנטי תורתיות שצצו בבחירות האחרונות וטוב שנמחקו כ"כוח להשפיע" ( או יותר נכון כוח להפריע...) או "עם שלם" - קרי, בערבית אמסלם.

ועכשיו, בטח תבואו ותשאלו אותי מי יתמוך בכוח הזה בפרלמנט הישראלי? תשובתי פשוטה: אלה שאינם מחוברים לציונות שחפצה לגמד את דת ישראל ואלה שאינם יונקים מהמשת"פים של שס ו"יהדות התורה". אלה הם הח"כים הערבים...

תאריך:  24/01/2013   |   עודכן:  24/01/2013
הרב אליהו קאופמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דרושה אלטרנטיבה חרדית חוץ פרלמנטרית
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
זה מה שיש
24/01/13 19:49
2
דאגנית
24/01/13 22:28
פורום: בחירות 2013 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
בניגוד לתמונה שהצטיירה בבחירות הארציות, ביישובי הדרום נותרה התמיכה בליכוד - ביתנו יציבה ואף עלתה. ניתוח התוצאות של הבחירות לכנסת ביישובי הדרום- באשקלון, נתיבות, אופקים, שדרות, באר- שבע, קריית גת, קריית מלאכי ועוד - ההצבעה עבור מחל הייתה גבוהה בהרבה מן ההצבעה לרשימה המשותפת במישור הארצי.
24/01/2013  |  איציק דנינו  |   מאמרים
אני לא יודע מה קורה להן לכל הפוליטיקאים החדשים שצומחים כאן כפטריות אחר הגשם, רק עוזבים להם את היד וכבר הם מתפלשים בבוץ
24/01/2013  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
דיני הבחירות מעולם לא נראו מנותקים יותר מהמציאות. בדור הציוצים והפייסבוק, היוטיוב והמסרונים, ממשיך החוק הישראלי להתנהל בכבדות על גבי סוס ועגלה.
24/01/2013  |  ד"ר אביעד הכהן  |   מאמרים
קראתי ושמעתי סיפורי בחירות רבים בימים האחרונים; כל "מבין" ופרשן והסיפור או ה"סקופ" כביכול שלו. רוב הסיפורים ממוקדים במערכת הבחירות הנוכחית אך שואבים השוואות שונות ממערכות בחירות קודמות, כפונקציה של מטרת הדובר או כנושא משא היגון והתסכול שהביאה לציפיותיהם ותחזיותיהם מערכת בחירות זו. אותי מעניין יותר לנתח ולנסות להבין מהי הליבה המשותפת למערכות הבחירות שלנו בדור האחרון.
24/01/2013  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
נשאלת השאלה - ולמה הם כבר לא על המפה?, או יותר נכון מדוע הם על המפה רק באורח זמני?. פוליטיקה זה מקצוע, פוליטיקה זו מורשת, אי-אפשר לחתן תינוק בן יומו, אי-אפשר לבנות מפלגה ביום. מפלגה בונים על פני שנים, עשרות שנים.
24/01/2013  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי  
"לא נקים גוש חוסם עם חנין זועבי"  /  איציק וולף
רהב: העם לא קיבל את אג'נדת יחימוביץ'  /  שירות גלובס
מאושפזים פסיכיאטרים בחרו בביה"ח  /  עדנה דור-און
עומדים מאחורי יחימוביץ'  /  דניאל גיגי
השיטה פרחה  /  אהוד טוֹקָטְלִי
כנסת של דם חדש  /  ראובן לייב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il