|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

שיווק שותפים תיירותי לסוכני נסיעות

שיווק שותפים ותיירות מהווים שילוב מצנח ומתבססים על ניצול מרבי של יכולות המודיעין התחרותי ושיווק הגרילה. בעולם של היום זהו גם שילוב מתבקש!
03/02/2014  |   יואב לוין   |   מאמרים   |   תגובות
כרטיסי טיסה ברשת [צילום: AP]

היום בעידן האינטרנט כל אחד חושב שהוא לפחות סוכן נסיעות. האמת לא רק סוכן נסיעות אלא גם מלונאי, מסעדן וכך הלאה. אולם מעבר לנימה המבודחת בה פתחנו את המאמר הזה, האמת היא שהאינטרנט גוזל כיום פלח שוק ענק מסוכן הנסיעות המסורתי ולמעשה אנו עדים לנטישה רבה של לקוחות מסוכנות הנסיעות המסורתית לכיוון המסחר האלקטרוני ברשת.

בחלקו אלו הם עדיין הלקוחות העסקיים, שעבורם קיים היגיון רב בעבודה מול הסוכן המסורתי כאשר עבור מרבית הלקוחות הפשוטים, יש להודות באמת זו, זוהי גם בחירה די מתבקשת.

בין אם נרצה או לא, עבור מרבית הלקוחות הקטנים יותר קל וזול לקנות ברשת. כך או כך, לא ניתן להתכחש גם לעובדה, שלא רק עבור הלקוחות הפרטיים, אלא למעשה עבור מרבית הלקוחות של היום, יותר קל וזול לקנות באינטרנט, וגם הגישה למדיום זה עבור הדור הצעיר, שמיומן בכל רזי המחשבים קלה ונוחה יותר בהרבה מאשר ההתנהלות הטלפונית המייגעת מול הסוכן. בנוסף לכך, ובאופן שמעצים לאין ספור את המצוקה הקיימת ממילא אצל רוב הסוכנים עקב ההתפתחויות הללו, חלק גדול מן השווקים חסום לסוכן הישראלי, למשל כל אותם המקומות אליהם אין נגישות עקב סיבות פוליטיות.

הבעיה העיקרית עבור סוכן הנסיעות היא, שבמצב הזה השוק הולך והופך ליותר ויותר לנצלני עבור הסוכן, הן מבחינת לקוחותיו כמו גם מבחינת מעסיקיו, התחרות הקיימת כביכול בענף לא רק הופכת לפרועה, אלא לסוג של מלחמה ממש ובקיצור למצב בלתי נסבל, שכמעט לא ניתן לעבוד בו בצורה נורמלית. עם זאת, המגמות הללו לא יישתנו אלא רק יילכו וייתחזקו, ולאחר שנתגבר על השוק והדחייה הראשונית, נוכל לראות ולהבחין למעשה, שהשד לא רק לא נורא כל כך, ולמעשה יש בהתפתחות זו גם ייתרונות רבים עבורנו. במצב הנוכחי, בשוק כמו זה שאנו עדים אליו כיום, לא רק שכדי להגיע ללקוח צריך להפתיע, אלא נכון לעכשיו במצב כזה כדי לשרוד צריך לפתח אופציות נוספות, כאלו שבצידן תהייה לנו הכנסה נוספת.

התפתחויות אלו היוו גם את יריית הפתיחה לטרנד חדש של קורסים בשיווק שותפים לסוכני נסיעות וזאת על-מנת להתגבר על המצוקה הקשה בה נתונים סוכנים רבים. אם זאת, בבואנו לבחור את המסגרת הלימודית הנכונה עלינו לזכור, שלא מדובר רק על לימוד תחום שיווק השותפים, שכן עלינו להתמודד במסגרת רחבה של אתגרים ובחזית רחבה עוד יותר של אפשרויות.

על כן, לא רק הפתרונות אותם נרצה להתאים בהתאמה לאתגרים, האופציות והדרישות משחקות עניין בתהליך קבלת ההחלטות אלא גם דרכי הפעולה, הטקטיקות והשיטות חייבות להיות חדשות, שונות, חדשניות וייחודיות. לרוב, יהיה עלינו לתת פחות עדיפות לפרילינסרים ולפתרונות אד הוק, אלא לפנות לגופים יותר רחבים כגון בית ספר, מכללה או אקדמיה כלשהי העוסקת בשיווק שותפים והמציעות במסגרת לימודיהם דיסציפלינות ומסלולים תומכים נוספים כגון מודיעין תחרותי, קידום אתרים, שיווק גרילה ועוד.

בהקשר זה עלינו לזכור, ששיווק שותפים לא בא להחליף את עבודת הסוכן המסורתי אלא משתלב בתוכה באופן הרמוני. בעבודה מעין זו נוכל בהתבסס על הרשת ליצור תנועה אל תוכניות השותפים שלנו בפלטפורמה האינטרנטית שנקים, ובאופן שתכסה ותקדם את אותם השווקים המתים מבחינתו מבחינה פוליטית מאחר ששיווק שותפים מקנה לנו חסינות ברשת כך שהמזמין אינו מכיר באופן אישי את המתווך אלא רק את ספק הסחורה. במובן מסוים, זהו הרעיון העומד מאחורי האימרה של "איך לעשות כסף יש מאין" כאשר הכסף לא באמת נעשה יש מאין, אלא על-ידי מיצוי פוטנציאל במקום ניצול והתבססות על הון. במילים אחרות, שיווק שותפים מעין זה בתיירות לפרילנסרים מאפשר לך לעשות כסף מהבית ולדאוג להכנסה נוספת בעיתות של זמנים קשים, מצוקה ובכלל.

תחום התיירות מהווה גם נישה בה שיווק שותפים מסורתי ושיווק בסלולר חוברים האחד לשני באופן כמעט מושלם. היכולת לעשות כסף משיווק באינטרנט משתלבת היבטב גם במגמה הכללית של יותר ויותר לקוחות העוברים לקנות במימד הווירטואלי ועוזבים יותר ויותר את העולם המסורתי של סוכנות הנסיעות והטלפון. ואם כך, שיווק השותפים באינטרנט כחלק משיווק באינטרנט בכלל מאפשר לסוכן הנסיעות להתחבר לשווקי תיירות גדולים בחו"ל, גם כאלו שלא היו נגישים לו, כפי שציינתי מסיבות פוליטיות, ובכך ליצור הכנסה רבה נוספת. זאת ועוד, שימוש נכון במודיעין תחרותי ושיווק גרילה מאפשר לכן לסוכן הנסיעות לשמר את הנגיעה האישית מצד אחד, ומצד שני הוא מאפשר לו שיווק יצירתי, חדשני ומלא השראה העונה לצרכים של שוק קשה לפעולה.

יתרה מזאת, חשוב לזכור שבתחום שיווק השותפים קיימים אתרים רבים ומעולים, הן בעברית והן באנגלית, המציעים תוכניות רבות ומגוונות. כמו-כן, גם מרבית החברות הגדולות מציעות מסלולים ותוכניות אטרקטיביות לרבות חברות תיירות ישראליות מוכרות מאוד. שיווק שותפים ותיירות הוא אם כן שילוב מצנח הן בוורסטיליות שלו, הן ביכולת שלו להתחבר לפן המסורתי של שיווק השותפים כמו גם ליכולות ולדינמיות של שיווק השותפים בסלולר, כמו גם בבחינת היכולת לעשות כסף מהיר ויש מאין בתקופה יחסית קצרה, ללא השקעה גדולה של הון התחלתי ותוך ניצול מירבי של יכולות המודיעין התחרותי ושיווק הגרילה. בעיקר בעולם של היום זהו גם שילוב מתבקש.

תאריך:  03/02/2014   |   עודכן:  03/02/2014
יואב לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיווק שותפים תיירותי לסוכני נסיעות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שיקו
3/02/14 11:56
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אני פונה אל הדמוקרטיות המערביות, ובראש ובראשונה למנהיגת העולם החופשי, ארה"ב: אל תחזרו על הטעות הנוראה של שנת 1938; אז החליטו דמוקרטיות נאורות באירופה להקריב את צ'כוסלובקיה למען פתרון זמני נוח. אל תנסו לפייס את הערבים על חשבוננו. לא נוכל לקבל זאת. ישראל לא תהיה צ'כוסלובקיה."
03/02/2014  |  לירן רוזנצוייג  |   מאמרים
החלום המוסכם הנוכחי, חלומם של המוחים למיניהם וגם חלומה של התקשורת הכלכלית הנוכחית הוא שהעסקים הגדולים, מצד אחד שלא יישלטו על-ידי "טייקונים" ומצד שני שלא יהיו ממשלתיים. וכמובן שפערי השכר בהם יהיו קטנים.
03/02/2014  |  יצחק שפי  |   מאמרים
שנת 2013 הייתה קרה יותר משנת 2003, ובכך המשיכה בנתיב שהתוו השנים 2011 ו-2012, שגם הן היו קרות יותר מהשנים שקדמו להן בעשור. ולמרות שנתונים אלה מרמזים על כך שכדור הארץ החל להתקרר, האמת היא שמאז תחילת המאה ה-21 מסתמנת יציבות חסרת תקדים בטמפרטורת כדור הארץ.
03/02/2014  |  אהוד פרלסמן  |   מאמרים
מדובר ביום הכי עסוק בארה"ב, היום שעשרות מיליונים רתוקים לטלוויזיה. הערב (יום א', 2.2.14), מ-18:30 שעון ניו-יורק, לא תמצא כמעט גברים ברחוב. כולם יהיו רתוקים למשך ארבע עד חמש שעות אם לא יותר מול מסכי ענק ויצפו במשחק הכי פופולרי באמריקה, שם ייקבע מי יהיו אלופי השנה במשחק הסופרבול.
02/02/2014  |  חיים שאולזון  |   מאמרים
בואו נודה על האמת. אין בנמצא אדם ניטרלי, חף מדעה כזו או אחרת. גם מדינות אינן ניטרליות, אלא לעתים במובן הדקלרטיבי של הדברים וגם זאת מתוך אינטרס אד-הוק. להזכיר ששוויץ הכריזה על ניטרליות במלחמת העולם השנייה אבל זה לא מנע את כוחות הברית לטוס בשמיה לתקוף מטרות של הגרמנים ולא מנע תוכנית מגירה של הגרמנים לכבוש את שוויץ.
02/02/2014  |  ראובן דינור  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il