|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
[צילום: FREEPIK]

כתיבת עבודות אקדמיות על מלחמת "חרבות ברזל"

05/03/2024  |   כתיבת המומחים   |   כתבות שיווקיות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה במפתיע עם אירועי השבעה באוקטובר בהחלט שינתה את המציאות של לא מעט ישראלים, והביאה איתה את הבשורה על תקופה חדשה, שונה מכל מה שהכרנו עד כה. אמנם, לצד כל הקושי בתקופה זו, כדאי לציין כי זו הזדמנות לא רעה בכלל למצוא נושאים חדשים עבור כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים. מלחמת "חרבות ברזל" הביאה איתה לא מעט שינויים באשר לדפוסי ההתנהגות של החברה, התמודדות של מורים ואנשי חינוך, יחסים במסגרת התא המשפחתי ועוד מגוון רחב מאוד של תחומים שונים - ואילו על כל אחד מהם ניתן לערוך עבודה אקדמית איכותית. אז איך אפשר לבצע כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים בנושא מלחמת "חרבות ברזל", ובאילו נושאים כדאי לכם להתמקד? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

התמודדות מורים במהלך מלחמת "חרבות ברזל"

יש לא מעט נושאים מעניינים עליהם ניתן לערוך כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים, ואחד מהם הוא ללא כל ספק התמודדותם של מורים במהלך המלחמה, וכמובן גם ביום שאחרי. בעבודתכם תוכלו להתייחס להשפעה של המלחמה על הילדים והנוער בישראל, ועל הדרכים בהן המורים ואנשי החינוך עוזרים להם להתמודד עם השינויים. זמנים של מלחמה ידועים בתור זמנים מלאים בלחץ ומתח נפשי, והם עלולים אף להעלות אחוזי צריכת אלכוהול וסמים בקרב ילדים ובני נוער - נתונים מעניינים שגם אותם שווה לבחון. בנוסף, ייתכן כי למלחמה יש השפעות די משמעותיות על הישגים לימודיים, ואת זה ניתן לבחון על-ידי השוואת ממוצעי ציונים בין תקופת המלחמה לבין השנה הקודמת.

התמודדות של מורים עם השכול

בנוסף להתמודדות של מורים עם הצורך להדריך, לחנך וללמד המון ילדים ובני נוער אשר מתמודדים עם מציאות בלתי נתפסת ולה השלכות הרסניות - המורים צריכים להתמודד גם עם לא מעט ילדים אשר חוו שכול בעצמם, בגרעין המשפחתי שלהם. מלחמת "חרבות ברזל" בעצם העמידה את המדינה במצב חסר תקדים, בו בלא מעט בתי ספר יש אפילו עשרות ילדים אשר חוו אובדן במעגל הקרוב, ובהתאם לכך הם יזדקקו לתמיכה. מעבר לכך, משולבים בכיתות גם ילדים ובני נוער אשר פונו מאזור מגוריהם, ואילו עצם הפינוי והעקירה מסביבת מגוריהם עלולים גם להשפיע. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים על מלחמת "חרבות ברזל" וההשפעות החברתיות שלה, ניתן גם להתייחס להישגים הלימודיים של הילדים המפונים והילדים השכולים, ובכך בעצם לבחון כיצד המצב הבלתי נתפס בו אותם ילדים מצויים השפיע על הציונים שלהם. ניתן לערוך גם סקרים שמטרתם לבחון את ההשפעות במעגל החברתי. ייתכן כי המציאות החדשה השפיעה גם על חיי החברה של אותם ילדים שכן, ילד אשר מתמודד עם שכול וילד מפונה עלולים להתמודד גם עם קשיים חברתיים לא פשוטים.

השפעות הטבח על האתוס הישראלי

במהלך כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים, ניתן גם להתייחס להשפעות הטבח על האתוס הישראלי. כידוע, במהלך מאורעות ה-7 באוקטובר נטבחו כ-1,459 אזרחים ישראלים וזרים, אך הטבח עצמו כלל מעשי זוועה מהסוג השפל ביותר. למעשה, הטבח כלל גם מעשי התעללות, ביזוי, תקיפה מינית וכן גם חטיפה של אזרחים וחיילים לתוך רצועת עזה. במסגרת עבודה אקדמית, ניתן לחקור כיצד זוועות אלו השפיעו על האתוס הישראלי, וכיצד הם עיצבו את התפיסה של הישראלים לגבי הסכסוך הישראלי-פלשתיני. ניתן לערוך סקרים שמטרתם לבדוק את העמדה של אזרחים ישראלים בנושא לפני ה-7 באוקטובר בהשוואה לעמדתם אחרי פרוץ המלחמה, וכמובן שניתן גם להשתמש במחקרים רבים שנערכו בנושא.

קונפליקטים בתוך החברה הישראלית

ניתן גם להתמקד בקונפליקטים בתוך החברה הישראלית עצמה, כאלו שהיו לפני המלחמה והתעצמו בגללה או לחלופין - קונפליקטים חדשים שנוצרו בעקבות המלחמה. אפשר לקחת בתור דוגמה את המחלוקת בין

מטה החטופים ומפגיני קפלן לבין תומכי הממשלה, מכיוון שזו המחלוקת המשמעותית ביותר - האם להמשיך את המלחמה בכל מחיר בגלל צדקתה, או שגם בזמן מלחמה זה לגיטימי להחליף ממשלה?

בשורה התחתונה

מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה בפתע עם הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר שינתה את המציאות עבור מיליוני ישראלים. בעוד כי מדובר בנושא מאוד קשה וטעון, חשוב לציין כי יש לא מעט נקודות מעניינות בנוגע למלחמה אותן ניתן לסקור במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים.

תאריך:  05/03/2024   |   עודכן:  05/03/2024
כתיבת המומחים
+שתי סגירות מעגל בשעה; צה"ל תקף עמדות שיגור מהן בוצע ירי לאצבע הגליל
23:05 05/03/24  |  עידן יוסף
לפני זמן קצר, מטוסי קרב תקפו עמדת שיגור במרחב א-טייבה ממנה בוצעו שיגורים למרחב קריית שמונה הערב. בנוסף, כלי טיס תקף עמדת שיגור נ"ט במרחב ערב אל לויזה ממנה בוצעו שיגורים למרחב קריית שמונה.

מוקדם יותר היום (ג') מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון חיזבאללה במרחב דבין ותשתית טרור של הארגון במרחב עייתא א-שעב.

+המשטרה: "סוג המעברים שיש אצלנו לא קיים באף מקום בעולם"
21:53 05/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בוועדה לביטחון לאומי הועלו מספר הצעות, ביניהם אזרוח המעברים, שימוש בטכנולוגיות חכמות ותגבור כוח האדם  ▪  קיימת מחלוקת בנוגע לגורם המוביל שצריך לרכז את הפתרונות  ▪  יו"ר הוועדה הדגיש את חשיבות שינוי דרך החשיבה והפסקת בחינת חיי אדם בהיבט תקציבי  ▪  צה"ל: "יש לאזרח את המעברים הגדולים בעוטף י-ם ואת כוח האדם להעביר לפעילות במעברים אחרים  ▪  המשטרה: שוטרי מג"ב הם לוחמים ולא מאבטחים
רועי הראל, אלי לוי, עמרם נידםרועי הראל, אלי לוי, עמרם נידם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+נחתם צו המאריך את תקופת ההגנה מפיטורי חיילי מילואים ל-60 יום
20:30 05/03/24  |  עידן יוסף
שר העבודה יואב בן-צור חתם על צו הרחבה לטובת משרתי המילואים ובני זוגם המרחיב את תקופת ההגנה מפיטורים מ-30 יום ל-60 יום ובכך מונע ממעסיקים לפטר אותם.

הרחבת ההסכם הקיבוצי נעשתה לאחר עבודת מטה ע"י צוות הממונה הראשית על יחסי עבודה במשרד העבודה בראשות עו"ד רבקה ורבנר.

ההסכם הקיבוצי יכלול בתוכו גם:
  • עד 8 ימי העדרות בתשלום להורים לילד עד גיל 14.
  • בנוסף ככל שלא התאפשר לעובד לנצל צבירת חופשה בשנת 2024 בשל מלחמת חרבות ברזל, יתאפשר לנצלם ב-2024 (גרירת החופשה, שאינה מותרת כיום).

[צילום: תקשורת שר העבודה]
+מטח רקטות כבד נורה לאצבע הגליל
20:18 05/03/24  |  עידן יוסף
עשרות רקטות נורו מלבנון לאצבע הגליל. כתוצאה מהירי ישנה הפסקת חשמל.

שר הביטחון יואב גלנט אמר היום ללוחמי יחידת מורן של חיל-התותחנים בצפון הארץ: "צריך להבין את המצב שבו אנחנו נמצאים מול חיזבאללה - הם מדרדרים את המציאות כל הזמן ומקרבים אותנו לנקודת הכרעה שבה אנחנו נצטרך לקבל החלטה מה אנחנו עושים, ואצלנו המשימה העליונה היא להחזיר את התושבים הביתה".
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+בלעדי: המבקר יבחן ליקויים בטיפול בחללים, פינוי מפונים וניהול מטות חרום
19:36 05/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הביקורת המקיפה של מבקר המדינה אנגלמן על היערכות המדינה למתקפת הפתע והתנהלותה במהלך מלחמת חרבות ברזל תתמקד גם בתפקוד המערכות האזרחיות  ▪  היא תבחן נושאים כמו הגנת סייבר, פינוי פצועים ותבחן גם את התמודדות הממשלה עם מבצעי תודעה וההסברה הבינלאומית והלאומית במהלך המלחמה
לוח זיכרון בקיבוץ בארי [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+נוכלים מצריים עקצו עזתים ששילמו להם כדי לצאת מהרצועה
19:26 05/03/24  |  עידן יוסף
ערוצים עזתיים: קבוצה מתוחכמת של נוכלים מצריים התחזתה לעובדי חברת Ya Hala העוסקת בתיאומי יציאה מעזה למצרים - בתמורה ל-5,000 דולר לאדם. המתחזים הונו עשרות משפחות עזתיות ששילמו להם מאות אלפי דולרים במצטבר כדי לצאת מהרצועה. המשפחות נתקעו בעזה - והכסף נעלם (אבו עלי).

+משלחת ישראלית תגיע מחר לקהיר לשמוע את עמדת חמאס
19:14 05/03/24  |  עידן יוסף
מקור מצרי לעיתון אל-ערבי אלג'דיד הפרו קטרי: משלחת חמאס תעזוב היום את קהיר בתום שלושה ימי דיונים. משלחת ישראלית צפויה להגיע מחר לבירת מצרים כדי לשמוע את עמדת חמאס ולהשיב עליה.

מקור מצרי לערוץ אלע'ד: סבב השיחות בקהיר לגבי ההפוגה בלחימה ועסקת חטופים הוארך עד מחר.
+יו"ר רע"ם נועד עם מלך ירדן בנושא הר-הבית
18:37 05/03/24  |  עידן יוסף
ח"כ מנסור עבאס וחברים נוספים במפלגת רע"ם נפגשו עם מלך ירדן, עבדאללה, שבפגישתם הדגיש בפגישה את הצורך לעצור את ה"התקפות והצעדים של ישראל שישפיעו לרעה על המתפללים במתחם הר-הבית" (כאן חדשות).
+צפו: מטוס אף-15 מיירט כטב"ם שחצה מסוריה
18:29 05/03/24  |  עידן יוסף
בשעות הבוקר המוקדמות, זוהה על-ידי מערכות הבקרה והגילוי של חיל-האוויר כלי טיס בלתי מאויש, אשר חצה מסוריה לשטח ישראל. התרעה הופעלה ביישומון פיקוד העורף בשטחים פתוחים בצפון הארץ. לוחמי צוות האוויר במטוס קרב מסוג אף-15 יירטו אותו בהצלחה.
+נתניהו הכריע: לא יוטלו הגבלות על ערביי ישראל ברמדאן
18:26 05/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הערכת מצב ביטחונית תתקיים מדי שבוע ותאפשר התאמת מדיניות כניסה להר-הבית  ▪  בן-גביר תקף את ההחלטה ואמר שהיא מסכנת את אזרחי ישראל ועלולה להוות ניצחון לחמאס
הר-הבית [צילום: ליאו קוריאה/AP]
+חייל נפצע קשה בפיגוע דקירה סמוך לצומת יצהר; המחבל חוסל
15:48 05/03/24  |  מירב ארד
חייל צה"ל נפצע באורח קשה מדקירה בצומת יצהר הגדולה שבחטיבת שומרון ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקוה. המחבל חוסל. הלוחמים ממשיכים בסריקות במרחב.

"לפני זמן קצר, מחבל חמוש בסכין הגיע לעמדה בה אני ולוחמיי פעלנו באזור צומת יצהר הגדולה, ופצע את אחד הלוחמים", אמר סמ"ר ע', מפקד כיתה בגדוד 90, מפקד הכוח שחיסל את המחבל בפיגוע, "הכוח, בפיקודי, חתר למגע וחיסל את המחבל. אנחנו פועלים ביום ולילה כדי לשמור על ביטחון הגזרה ולסכל טרור. לא נאפשר לטרור לשבש את אורח החיים של האזרחים".
סמל-ראשון ע׳, מפקד כיתה בגדוד 90, מפקד הכוח שחיסל את המחבל בפיגוע
הסכין ששימש לפיגוע [צילום: דובר צה''ל]
+אזעקה הופעלה במנרה
15:18 05/03/24  |  מירב ארד
אזעקה מפני ירי רקטות וטילים הופעלה במנרה שבצפון.
+משטרה מטפלת בזירת נפילה של פריטי רקטה בסביבת קרית שמונה
14:53 05/03/24  |  מירב ארד
משטרה מטפלת כעת בזירת נפילה של פריטי רקטה בסביבת העיר קרית שמונה, נזק נגרם לרכוש ואין דיווח על נפגעים בשלב זה. שוטרים וחבלני המשטרה של מחוז צפון מבודדים כעת את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

+אזעקות בבית הלל, מטולה וקריית שמונה
14:24 05/03/24  |  מירב ארד
אזעקות מפני רקטות וטילים ביישובים בצפון: בית הלל, כפר גלעדי, כפר יובל, מטולה, מעיין ברוך, קריית שמונה, תל חי, הגושרים.
+גלנט ליועצו של ביידן: התוקפנות של חיזבאללה מקרבת אותנו לנקודת הכרעה
14:22 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון יואב יואב גלנט, אירח בלשכתו את עמוס הוכשטיין, יועצו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ושוחח עימו על המאמצים הנעשים להגעה להסכם שיסיים את העימות בצפון
גלנט בפגישה עם הוכשטיין [צילום: שחר יורמן]
+יואב גלנט - המאותרג השימושי
14:09 05/03/24  |  מאיר רבינוביץ   |   לרשימה המלאה
האם יואב גלנט באמת ובתמים חושב שהאתרוג התקשורתי שיקבל אם יפעל להפלת ממשלת נתניהו יציל אותו מלשם על חלקו כשר הביטחון במחדל ה-7.10.23?
גלנט. יגלה בדרך הכואבת [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+אני מצפה לחזון השלום של ישעיהו
13:44 05/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
בעת שאני כותב שורות אלו, במנהרות האפלות של עזה חיים 134 יהודים, שחייהם בידי חסדי חמאס רצחני והם עוד עלולים לחזור אלינו בארונות מתים
יונה עם עלה של זית [צילום: איסאם רימאווי/פלאש 90]
+הימ"מ וצה"ל עצרו את מייסד גדוד בלאטה
13:05 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המחבל מחמד טנג׳י, נעצר בעקבות מודיעין שעלה כי הוא מתכנן יחד עם נוספים לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי  ▪  בכפר דאן נהרס בית המחבל שלקח חלק בביצוע פיגוע הירי בחווארה
הריסת בית המחבל בכפר דאן [צילום: דובר צה"ל]
+האפרטהייד כבר כאן
13:05 05/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אם הכניסה תותר לבני 40 ומעלה - יש להחיל זאת על יהודים וערבים כאחד  ▪  ואם יש צורך בבדיקה מיוחדת - בבקשה, ליהודים ולערבים באורח זהה; אוי לנו שצריכים בכלל להסביר זאת
אפליה גזענית [צילום: נעמה שטרן/פלאש 90]
+אזעקות בצפון: זרעית, ערב אל עראמשה ושומרה
12:13 05/03/24  |  מירב ארד
אזעקות הופעלו בצפון: זרעית, ערב אל עראמשה ושומרה
+גנץ בוושינגטון
12:01 05/03/24  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
אל נשלה את עצמנו  ▪  ביקורו של גנץ בוושינגטון "בושל" מראש, לפרטי פרטיו, כפי שהאמריקנים יודעים לעשות
גנץ. מזעור נזקים? [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+"גנץ שוחח עם האריס על חשיבות הסרת האיום של חמאס"
10:41 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
השניים שוחחו גם על מציאת פתרון להעברת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה באופן שיגיע לאוכלוסייה ולא לחמאס
גנץ בפגישתו עם האריס
+ההרוג מירי הנ"ט במרגליות אתמול: פאטניבין מקסוול אזרח הודו
10:21 05/03/24  |  מירב ארד
ההרוג מירי הנ"ט במרגליות אתמול הוא פאטניבין מקסוול, בן 31, ממדינת קראלה שבדרום-מערב הודו. מקסוול, הותיר אחריו ילדה בת 5, ואישה בהריון.
+צה״ל סיכל את מנהרת הטרור הגדולה ביותר שנחשפה בצפון רצועת עזה
10:08 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המנהרה, בה תועד אחיו של סינוואר, נאטמה במבצע שנערך יותר משבוע, ובמהלכו הגיעו מאות משאיות מלט לרצועה וסתמו אותה
[צילום: דובר צה"ל]
+המבצע בשכונת חמד בעזה: נעצרו מחבלים שניסו להימלט בחסות האוכלוסייה
09:10 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה וחיסל כעשרים מחבלים במהלך היממה האחרונה  ▪  במרחב בית חאנון, מכלול האש של החטיבה הצפונית זיהה חוליית מחבלים שהפעילה רחפן. מטוס קרב תקף וחיסל את החוליה
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+הנשיא: חמאס מבצע פשעי מלחמה ברבריים, חובתו של העולם להגיב בעוצמה
09:10 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הנשיא הרצוג הדגיש בתגובתו על הדוח כי הדוח מבסס בבהירות ויושרה את הפשעים המיניים השיטתיים והמתמשכים שמבצעים מחבלי חמאס"  ▪  הנשיא חזר על הצורך להמשיך במאמצים להחזיר את החטופים הביתה
הרצוג. פשעיים ברבריים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
המתקפה בכפר עזה [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+השר כ"ץ על החזרת השגריר ארדן: "הבעת מחאה על מסמוס הדוח החמור"
08:45 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בפוסט שפרסם ברשת X מסביר שר החוץ: פשעי המין של החמאס ועוזריו הם הדבר החמור ביותר שהגיע לפתחו של האו"ם בתולדות מדינת ישראל. מחובתנו לפעול בכל דרך למען כבודן של הנאנסות
כ"ץ. תוקף את התנהלות מזכ"ל האו"ם [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+פעילים חוסמים את מעבר ניצנה למשאיות הסיוע לעזה
08:12 05/03/24  |  מירב ארד
בשעה זו מעבר ניצנה נחסם למשאיות הסיוע לעזה ע"י ראשוני הפעילים שחוסמים בגופם את מעבר הסחורות - כך הודיעה (יום ג') תנועת צו 9. מאות נוספים מכל רחבי הארץ עם בני משפחות חטופים עושים את דרכם למעבר.
+מטוס קרב יירט כטב"מ שחצה מסוריה לשטח ישראל
08:10 05/03/24  |  מירב ארד
מטוס קרב של חיל האוויר יירט בהצלחה לפני זמן קצר מטרה אווירית (כטב״ם) שחצתה מסוריה לשטח ישראל.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
יואב גלנט עשה את הטירונות הפוליטית/ציבורית שלו בלשכה החשובה ביותר במדינת ישראל - לשכת ראש-הממשלה. גלנט, לאחר 26 שנות שירות בצה"ל במגוון תפקידים צבאיים קרביים ופיקוד על אינספור מבצעים נועזים, במסגרת שירותו בין השאר כמפקד שייטת 13 (הקומנדו הימי), מפקד אוגדת עזה, ראש מטה זרוע היבשה ועוד, מונה הקצין הקרבי הנועז והמצטיין למזכירו הצבאי של ראש-הממשלה אריאל שרון (בדרגת אלוף) בשנת 2002. גלנט כיהן בתפקיד המזכיר הצבאי של אריק שרון עד שלהי שנת 2005.
בימים אלו, ימים מדממים, כשכל יום נקטפים חיי יהודים, אני מייחל שהחזון של ישעיהו בן אמוץ בפרק ב' לא ימתין לאחרית הימים, אלא כבר היום יתחיל במלאכת קרימת העור והגידים וייתן לחזון שלו אותות חיים מציאותיים של חיי שלום, שקט ושלוה. אני מייחל לכך שלא נשמע יותר את אימות המלחמות הפוקדות את חיינו יותר מדי פעמים, כשכל פעם הן קוטפות ללא רחם חיים יקרים של בני עמנו. בעת שאני כותב שורות אלו, במנהרות האפלות של עזה חיים 134 יהודים, שחייהם בידי חסדי חמאס רצחני והם עוד עלולים לחזור אלינו בארונות מתים.
לוחמי הימ"מ וצה"ל עצרו הבוקר בהכוונת שב"כ את אחד מהפעילים המרכזיים בתשתית הטרור בבלאטה. המחבל שנעצר הוא מחמד טנג׳י, בעקבות מודיעין שעלה כי הוא מתכנן יחד עם נוספים לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי. טנג'י הוא אחד מהפעילים המרכזיים בתשתית הטרור בבלאטה בשנה האחרונה.
05/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
יואב גלנט, בני גנץ והרצי הלוי גייסו לעזרתם את השכל הישר והסבירו לפורעים המכהנים בממשלה כי הגבלת הכניסה של ערביי ישראל להר-הבית בחודש רמדאן עלולה להוביל לשפיכות דמים.
05/03/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
התשובה של ממשלת ישראל ללחצים מבית ומחוצה לו חייבת להנתן כאן ועכשיו. בשטח, במקום בו ישראל לוחמת על עתידה ועל תקוותיה לשלום מכובד ובר קיימא במזרח התיכון. שלום זה יושג אך ורק על-ידי כניסת צה"ל לרפיח ולציר פילדלפי. זו הדרך היחידה בה תוכיח ממשלת ישראל הנבחרת כי היא עומדת על העקרון שהציבה לעצמה בראשית המלחמה: מיטוט החמאס והרס התשתיות שהקים וכמובן שחרור השבויים במקביל.
05/03/2024  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il