מידע אישי כללי
נולד וגדל במושב אחיסמך. העשירי מבין 11 ילדי המשפחה. הוריו, שניהם ילידי טריפולי בלוב, היו ממייסדי אחיסמך והפעילו משק חקלאי במושב. את שירותו הצבאי עשה בחיל השריון.
ניסיון בעבודה
לאחר שחרורו מצה"ל עבד במספר עבודות מזדמנות. ב-1979 בעזרתו של אחיו הבכור, עובד רשות שדות התעופה, התקבל גם הוא לעבודה ברשות כסבל ונהג. ב-1981 נבחר לוועד עובדי רשות שדות התעופה. ב-1986 נבחר לכהן כיושב-ראש הוועד והמשיך למלא תפקיד זה במשך עשרות שנים.
במהלך שנות ה-90 מונה לתפקיד ראש אגף רווחה ברשות שדות התעופה, זאת בהתאם להסכם עם הנהלת הרשות כי יושב-ראש הוועד יזכה כעבור שתי כהונות לתנאי העסקה בדרגת ראש אגף. בשנים לאחר מכן מילא עוד מספר תפקידי ראש אגף, בהם: ראש אגף מפעילי ציוד ורכזי ציוד וראש אגף 747. בפועל בכל תפקידיו ברשות הקדיש את עיקר זמנו לענייני ועד העובדים.
במסגרת השנים הרבות בהן כיהן כיושב-ראש ועד העובדים הנהיג את עובדי רשות שדות התעופה במספר עימותים מול הנהלת הרשות, אשר כללו מספר פעמים גם שיבושים ואף השבתה מוחלטת של פעילות שדות התעופה בישראל ובפרט של נמל התעופה בן-גוריון. המאבקים שהוביל הביאו להגדלת מספר העובדים המאוגדים ברשות שדות התעופה ולשיפור בתנאי העסקתם.
תפקודו כיושב-ראש ועד העובדים ברשות שדות התעופה זכה להתייחסויות חוזרות בדו"חות מבקר המדינה, בין היתר בשל הגילוי כי במהלך השנים התקבלו לעבודה ברשות שדות התעופה עשרות מקרובי משפחתו.
פעילות פוליטית
במהלך שנות ה-90 כיהן כממלא מקום ראש המועצה האזורית חבל מודיעין. ב-1998 יצא לחופשה ללא תשלום מעבודתו ברשות שדות התעופה, עבר להתגורר בעיר לוד והתמודד על ראשות העיר בבחירות לרשויות המקומיות. ניצח בבחירות את ראש העיר המכהן בני רגב. לאחר שנה בתפקיד ראש העיר פנה לשר הפנים בבקשה כי לעיר תתמנה ועדה קרואה, בין היתר בשל גרעון תקציבי קשה בקופת העירייה. ב-2000 מינה שר הפנים נתן שרנסקי ועדה קרואה לעיר לוד והוא סיים את תפקידו כראש עיר ושב לעבודתו ברשות שדות התעופה.
בבחירות לרשויות המקומיות ב-2003 התמודד על ראשות המועצה האזורית חבל מודיעין והפסיד. בבחירות לרשויות המקומיות ב-2013 התמודד בראש רשימה עצמאית בבחירות למועצת העיר לוד. בבחירות זכתה רשימתו ב-2 מנדטים והוא התמנה לחבר מועצת העיר.
לקראת הבחירות לכנסת ה-20 (2015) התמודד בבחירות המקדימות בליכוד וסיים במקום ה-32, אך לאחר ערעור על תוצאות הבחירות נדחק למקום ה-36 ברשימה, שהתברר כלא ריאלי.
ב-2019, לקראת הבחירות לכנסת ה-21, התמודד בבחירות המקדימות בליכוד וזכה במקום המשוריין לנציג מחוז השפלה – המקום ה-19 ברשימה. במרץ 2019 נודע כי בינואר 2019 סיכם עם הנהלת רשות שדות התעופה על הורדתו במספר דרגות בסולם דירוג עובדי מדינה, זאת על מנת לחמוק מן החובה המוטלת על עובדי מדינה בדרגות בכירות להתפטר מתפקידם לפני התמודדות בבחירות לכנסת. גילוי עובדה זו הוביל לתחילתה של בדיקה בוועדת הבחירות המרכזית בעניין כשרות מועמדותו לכנסת. במרץ 2019, ימים ספורים לאחר תחילת הבדיקה הודיע על הסרת מועמדותו לכנסת.