רשת
רמי לוי - שיווק השקמה פרסמה (יום ב’, 30.3.15) את דוחותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2014 כולה, מהן עולה כי החברה סיימה את שנת 2014 ברווח נקי של 94.6 מיליון ש"ח, קיטון של כ-22% לעומת 121.4 מיליון ש"ח בשנת 2013.
החברה סיימה את הרבעון הרביעי של שנת 2014 ברווח נקי של כ- 20.3 מיליון ש"ח לעומת 30.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל של שנת 2013.
שיעור הרווח הנקי מן המכירות ירד מ-3.78% בשנת 2013 ל-2.77% בשנת 2014. הירידה בשיעור הרווח הנקי נובעת מגידול בהוצאות המכירה שיווק הנהלה וכלליות ומעלייה בשיעור מס החברות.
סך המכירות של החברה בשנת 2014 הסתכמו ב-3,410.4 מיליון ש"ח לעומת מכירות של 3,214.9 מיליון ש"ח בשנת 2013, גידול של 6%. העלייה מוסברת בגידול במכירות חנויות זהות של כ- 0.53% (מכירות החנויות הזהות אינן כוללות את פדיון המוצרים שבזכיינות בסניפים) ומפתיחתם של חמישה סניפים חדשים בעכו, קדימה, נהריה, פתח תקווה ונתיבות שנפתחו ב-11 למרס 2013 ו ב-20 לאוגוסט 2013, ב-25 למרס 2014, ב-12 לאוגוסט 2014 וב-16 לדצמבר 2014, בהתאמה.
בשנת 2014 הסתכם הרווח הגולמי בסך של כ-718 מיליון ש"ח, לעומת 672.6 מיליון ש"ח בשנת 2013, גידול של כ- 6.7%. שיעור הרווח הגולמי מן המכירות בשנת 2014 עמד על 21%, לעומת 20.92% בשנת 2013. העלייה בשיעור הרווח הגולמי מוסברת בעיקר מכך שתוצאות החברה לשנת 2014 כוללים גם את תוצאות חברת הבת ביכורי השקמה באיחוד יחסי.
סך הנכסים בדוח על המצב הכספי נכון ליום 31 בדצמבר 2014 היה 1,043.8 מיליון ש"ח. ב- 31 בדצמבר 2013 היה סך הנכסים במאזן 912.5 מיליון ש"ח. בשנת 2014 פתחה החברה 3 סניפים עם שטח מסחר כולל של כ-10,735 מ"ר ברוטו.
ההון העצמי של החברה ב- 31 בדצמבר 2014 הסתכם בסך של 317.1 מיליון ש"ח לעומת 301.5 מיליון ש"ח ב-31 בדצמבר 2013, וזאת לאחר חלוקת דיבידנד בסך של 79 מיליון ש"ח בשנת 2014.