חברת i2 Technologies, ספקית פתרונות ניהול שרשרת ערך (VCM), מדווחת על הטמעה מלאה של פתרון מיחשוב התובלה שלה המוביל בשוק, בהום דיפו (Home Depot), תוך העלאת רמות שירות והפחתת עלויות תובלה ושינוע.
הום דיפו היא קמעונאית "עשה זאת בעצמך" הגדולה בעולם, ואחת הקמעונאיות הגדולות ביותר בארה"ב, עם יותר מ-1,400 חנויות. הום דיפו היא גם אחד המשלחים הגדולים ביותר בצפון אמריקה, עם יותר מ-7 מיליון משלוחים (LTL (less-than-truckload - מדי שנה.
"העדיפות הראשית שלנו כשנכנסנו לפרוייקט הייתה לשפר רמות שירות ללקוח, ולעבוד באופן אסטרטגי יותר עם המובילים העיקריים שלנו", אמר גארי קוקרן, סגן נשיא מערכות מידע בהום דיפו. "מימשנו בהצלחה יעדים אלה על-ידי השגת יעילות רבה יותר בתפעול הלוגיסטי שלנו".
אחרי הטמעה מוצלחת של פתרון רכש תובלה שיתופית של i2 עבור הובלות TL - truckload full שלה, ביקשה הום דיפו מ-i2 לפתח במשותף פתרון אופטימיזציית מכרזים עבור שוק ה-LTL.
i2 עבדה בשיתוף עם הום דיפו יחד עם מובילי ה-LTL העיקריים שלה, כדי לפתח ולהטמיע פתרון רכש תובלה שיתופי שנועד לאפשר לקמעונאית לעבוד ביתר יעילות עם מוביליה במהלך תהליך המו"מ על תעריפים.
הום דיפו מדווחת, כי התהליך, שהועצם על-ידי i2, הגדיל רמות שירות ללקוחות תוך הפחתת עלויות.
"הטמעת הפתרון של i2 התבטאה בהחזר מהיר יותר להשקעה (ROI). למעשה, הפתרון יותר מאשר שילם את עצמו תוך זמן קצר", אמר קוקרן מהום דיפו.
בנוסף לפתרון רכש התובלה השיתופי של i2, הום דיפו גם הטמיעה פתרונות של i2 למודלים של תובלה, אופטימיזציית משלוחים וביצוע משלוחים.
פתרון התובלה המלא של i2 מאפשר להום דיפו לרכוש, לתכנן, לבצע ולפקח על תנועות מטעניה ברחבי צפון אמריקה. הום דיפו מדווחת, כי כך היא יכלה להגדיל רמות שירות ללקוחות, לשפר ניצול נכסים, ולהפחית עלויות כוללות.
"בסביבה הכלכלית הנוכחית, חברות רוצות לזהות מקורות יציבים של ערך. הום דיפו נקטה בחוכמה בגישת 'הלקוח תחילה', ותוך כדי כך הצליחה להפחית עלויות על-ידי השימוש בטכנולוגיה העוזרת לנהל את תהליך הלוגיסטיקה", אמר בני בירנבאום, מנכ"ל i2 ישראל. "הצלחה זאת היא דוגמא נוספת של מחויבותנו לספק ערך ללקוחותינו - גדולים כקטנים. פתרון זה נבדק ונמצא מתאים גם למספר חברות ישראליות.
יותר מ-200 חברות בעולם כבר משתמשות בפתרון התובלה של i2, שנועד לאפשר לחברות לרכוש, לתכנן, לבצע ולפקח על משלוחים.
אודות i2
i2 נוסדה בשנת 1988 ומתמחה בתחום ניהול שרשרת האספקה (SCM), ניהול קשרי ספקים (SRM) וניהול קשרי לקוחות (DCM), לרבות: שיפור תהליכי קבלת החלטות, ניהול טרנזאקציות ופתרונות לניהול תוכן. חזונה של i2 הוא ליצור ערך בשווי של 75 מיליארד דולר עבור לקוחותיה עד שנת 2005. מטה החברה, המעסיקה כ-5000 עובדים ממוקם בטקסס דאלאס, ומשרדיה פזורים בכל רחבי העולם.
i2 ישראל הוקמה בשנת 2001 ומשרדיה ממוקמים בהרצליה. החברה הוקמה במטרה לייצר ערך(Value) לתעשייה ולמסחר בישראל, תוך התבססות על הצלחות i2 בעולם. הפעילות מתבצעת באמצעות שותפים מקומיים. בין לקוחותיה: רפא"ל, תעשייה אווירית, טלרד, ECI וכתר. i2 ישראל פעילה גם במדינות תורכיה, יוון וקפריסין.
פרטים נוספים אודות החברה ומוצריה ניתן למצוא בכתובת
www.i2.com.