|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תחזית אסטרולוגית שבועית 18.08.2016-12.08.2016

הסודות של הילרי

על הילרי קלינטון להתמודד עם בעיית אמינות ובריאות המוסתרת מהאזרחים. "מכונת יחסי ציבור" משומנת היטב עובדת עבורה בלי הפוגה במטרה לכסות חולשותיה. ארדואן, יתמודד עם מערכת לחצים לאורך החודשים הקרובים. ההפיכה תחזור ב-2019-2017. העם לא יוותר על הדמוקרטיה
12/08/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: אנדרו הרניק/AP]

כוכב סאטורן ישנה מגמה, ב-13.08, וההשפעה תהיה בכל המישורים. הוא מתקדם למנעד מדויק עם כוכב נפטון, שיהיה ב-10.09, ולמעשה, רק אחרי כן יהיה קל יותר לקבל החלטות. המבוכה תתפוגג, והפתרונות יגיעו. באותה עת, ונוס יוצרת מנעד עם סאטורן, ומשפיעה על רומנטיקה, ועל כספים, אנרגיה לא נחמדה. זה יביא קושי בביטוי העצמי, בביטוי הרגשי, קושי להגיע זה לזה. תחושה של חוסר התלהבות, חוסר משמעות, שיכולה לחלחל לתוך מערכת יחסים, אבל זה מצב זמני! חשוב לזכור זאת בימים הקרובים, כדי לא לשקוע לתוך רחמים עצמיים. ראו זאת כמצב ריאלי, שעלול לגרום ליותר ביקורתיות כלפי בן או בת הזוג. חישבו בקור רוח, עין פקוחה כך שתוכלו למנוע עימותים מיותרים. עם כוכב סאטורן, לא תוכלו להתעלם ממה שאתם רואים, נושאים שצריך לקבל החלטות, בלי להתחרט על כך מאוחר יותר. התבוננות על מה שקורה, עם ערוצים פתוחים, לנתח מצבים, אבל לדחות את ההחלטות עד אחרי ה-15.08. ייתכנו גם הסכמות שנשברות. כלומר, חוזים ובריתות נסדקים. נושאים פיננסיים גם הם נבחנים עתה עם ביקורת. (מעניין שהקבינט הכלכלי-חברתי והממשלה "יושבים" עכשיו על החלטות התקציב). אתם בונים תקציב, ורואים אילו פשרות והתאמות ניתן לעשות.

בהמשך, הוונוס-נפטון ב-14.08 מביאים מבוכה לתוך מערכת היחסים האינטימית. הנפטון נוטה לאשליות, ואינו עוזר לראות את היחסים במישור הארצי. יש המון רומנטיקה באוויר, ולכן גם כאן מומלץ לא לקבל החלטות מחייבות בכל הקשור לכספים ולאהבה. נפטון במיטבו אינו מאפשר לראות את הדברים כמו שהם באמת, אבל הוא מוסיף השראה, מחזק ומקדם את האנרגיה היצירתית והחשיבה הרוחנית.

אחרי ה-15.08, תרגיש שיש אפשרות לעשות שינויים בדרך שתזרום, שיתופי פעולה ידידותיים, גם אם הנתיבים משתנים, אלה אינם פוגעים בסטטוס-קוו. ערוצי מחשבה פתוחים תמיד עוזרים להגיע למטרה. גם נושאים שהיו מאחורי הקלעים ייחשפו, ותדעו להתמודד איתם גם כדי לנקות את האווירה ולהפטר ממה שמפריע גם למערכת היחסים החשובה לכם.

מופע הירח המלא, ב-18.08 (ב-25.52 מעלות דלי) יהיה במבנה שבו תהיה צמידות לפאלאס. זה מבטיח הבזקים של יצירתיות אינטלקטואלית. צפו לשמוע ולראות סיפורים בתקשורת על זכויות הנשים, או עיצובים. ייתכן אירוע מעצבן בעולם. נסו להמנע ממצבים מסוכנים. האנרגיה של מזל דלי היא לצפות ללא צפוי.

בהמשך צפויה חשיבה ותקשורת חיובית, הזדמנות להרחבה של נקודת המבט, חיובית למו"מ, לשיחות שבהן תוכלו לפרוש את הרעיונות שלכם. הרבה מידע חדש שכדאי לשמוע אותו.

כירון ויופיטר גם הם יוצרים עימות, השבוע עד 17.08, ויפתחו פצעים שחשבתם שהגלידו. למרות שתהיו מופתעים יחסית מהגיחה של הכאב שהיה חבוי. המבנה הזה יביא אתכם לטפל באלה.

החל מ-18.08 עד 24.08 עלול לפרוץ וירוס כמו מגפה, פתאומית. האנרגיה חלשה יותר, וחלק מכם עלולים להרגיש עייפות קיצונית, ובטעות לבטא אותה בכעס ובישירות. חפשו פעילות כמו מדיטציה, טאי צ'י, וגם ריקוד יעזור. אנשים יהיו רגישים יותר בכמה מישורים, האינטואיציה תהיה במיטבה. תגובות אלרגיה אופייניות לימים כאלה, ייתכן גם שהשראה תדחוף אתכם לבטא אידיאה. השתדלו להשאר "מחוברים" למציאות! אל תתנו מקום לפחדים.

אנחנו מתקרבים גם לצמידות מארס-סאטורן. שההשפעה שלהם כבר מה 18-19.08 עד 25.08 (אני מזכירה לכם, השפעת האנרגיה של הכוכבים מתחילה תמיד כבר כמה ימים לפני הדיוק, גם במבנים אחרים שאני כותבת עליהם כאן לאורך הדרך ברשימות). הצמידות תהיה על מעלה 9 במזל קשת, מעלה הנקראית "אנטארס" תישמרו על העיניים! אנטארס, נחשבת מעלה מסוכנת. בנוסף לצמידות, המארס יהיה במנעד בעייתי לאורנוס וגם נפטון. השילוב כולו יעורר מתח במישורים אישיים, לאומיים ובינלאומיים. צפויים תסכולים, נוקשות שמשפיעה על האגו. לא תמיד "אני צודק". עייפות בגלל עודף מאמץ. הניסיון לדחוף משהו נגד הזרם ייתקל בחומת אבן. אלה ימים של שריפות, הצתות, קצר חשמלי, כוויות, תאונות עם כימיקלים, עימותים, כאב וסבל, הרג חסר משמעות גם של אנשים שאינם יודעים איך להתגונן, אובדן חפצי ערך כולל גניבות. בנוסף גם ארועים צבאיים ופעולות ברבריות (מבנה זה מסמל גם רוע!), ופעולות טרור ( אצלנו צריך להזהר במיוחד). נסו לתכנן את התוכניות שלכם בדרך חכמה, שקולה ומתוך ידיעה של מצב הכוכבים באותו שבוע. העדיפו לא לקבוע פגישות עסקיות. חישבו על כך שזה רק כמה ימים ומסתיים.
המבנה הנ"ל יכול להשפיע גם על אסונות טבע, רעידות אדמה והתפרצויות הר געש. ארועים שהיקום מביא איתו ולנו אין שליטה עליהם.

תזכורת, המרקורי יתחיל לדשדש לקראת נסיגה החל מה-24.08. לכן, סיימו עסקות שיש על הפרק, עשו את הרכישות שלכם עד ה-20.08. שימו לב לפרטים.

כוכב מארס חוזר לשהות על ציר 2-8, ברצועת הזמן 13.08-05.09. < B>שימרו על עצמכם! ולא רק, גם כירון/מארס, וגם ראש דרקון/מארס. כולם על ציר 2-8 הפגיעות ממשיכה, היו ערניים בכל מקום, בנהיגה, במעבר חצייה ולצערי הרב, בכל מקום שהוא "חם".

זמני הירח הבטל:

יום שבת 13.08 -
הירח בטל משעה 20:35 עד למחרת בשעה 07:11.
יום שלישי 16.08 - הירח בטל משעה 05:43 עד שעה 14:52.
יום חמישי 18.08 - הירח בטל משעה 12:26 עד 19:34.

כלכלה ושווקים

סאטורן-ונוס, לא נחמדים לשווקים. המבנה של סאטורן-נפטון ממשיך עד 10.09 וישפיע עוד קצת, יש שקרים הונאות. חוסר מידע. מניפולציות שאנשים לא ערים להם בגלל הנפטון, כך שתיתכן אופוריה בכל הקשור לכסף ועסקים. גם אם נשמע על הסכמים, אלה אינם נעשים נכון. כל עוד תהיה השפעה של סאטורן ונפטון, העדיפו חתימות פורמליות. לא באי-מיילים ולא בטלפון. רק חוזים חתומים בכתב ידכם. הכוכבים "עוזרים" לחוסר הבנה, שלא תמיד גלויה, והמבוכה תיחשף אחרי ה-10.09.

שינוי המגמה של סאטורן ב-13.08, משפיע על מצב הרוח בשווקים, בעיקר עם המנעד שלו לוונוס. אחר כך נפטון נכנס גם לתמונה, ולמעשה ההשפעה מתמשכת עד ה-15.08. ההתפתחויות ישפיעו לסירוגין לאורך אוגוסט וספטמבר.

המבנה הזה משפיע על מופע לקוי החמה שיהיה ב-01.09. כבר עכשיו, הארועים לא צפויים. השפעתם תהיה בישירות או בעקיפין גם על השווקים (רעידות אדמה, אסונות שאינם בשליטה).

מופע הירח המלא ב-18.08, מלווה בצל קל, שיש כאלה הרואים בו ליקוי לבנה זעיר. יהיה מעניין לראות אם תהיה לזה השפעה.
האינפלציה יכולה להרים ראש. מה שאינו מפתיע, בארה"ב ובאירופה, מדפיסים כסף, כדי שהכל ייראה בסדר.

אני חוזרת ומזכירה לכם, שהפדראל בנק מתערב במה שמתרחש בשווקים ובכלכלה. הרצון שלהם להראות שהכלכלה שלהם טובה, ישפיע בגלל שיש להם העדפה לדמוקרטים בבחירות. מופע הירח המלא ב-18.08.2016 במזל דלי, קרוב לירח בהורוסקופ של ארה"ב. הירח מסמל את האנשים, כלומר צפויה תגובה של חוסר שביעות רצון, הכלכלה שם לא עונה לציפיות של אנשים רבים. מופע ליקוי החמה ב-01.09 וגם מופע ליקוי הלבנה ב-16.09 יעלו עוד הרבה נושאים לדיון.

התקופה שסביב ה-23-24.08 גם אינה טובה לשווקים. ייתכנו גניבות ובעיות שעלולות לעורר משברים כספיים.

הילרי קלינטון

הילרי קלינטון ילידת 26.10.1947, שעת הלידה שלה נמצאת בסימן שאלה בוקר או ערב (מתאים לבת מזל עקרב, השומרת סודות, כדי לא להחשף). בעזרת ארועים משמעותיים בחייה (שיחזור), הגעתי (יש עוד אנשי מקצוע שחושבים כך בארה"ב) למסקנה שהיא נולדה בערב, 20.02 לילה, בתקווה שאני לא טועה.

ב-29.07.2016 לפנות בוקר (לפי שעון ישראל) הכריזה הגברת קלינטון שהיא מקבלת את המינוי של המפלגה לתפקיד נשיאת המדינה.
המעגלים החשובים במפות שלה, מעידים שהילרי קלינטון עם נפטון 2-8 תמשיך להתמודד עם בעית אמינות שתמשיך ותפגע בה (הנפטון, מסמל מים שמחלחלים לאט-לאט), היא "תחטוף" מתקפות, הכפשות שיהיה קשה לספוג לטווח ארוך. יש גם בעיה עם בריאותה, אותה מנסים להסתיר! (הגברת עברה אירוע מוחי בדצמבר 2012, מה שגרם לה להתפטר מתפקידה בפברואר 2013 ויש לכך השלכות עד היום). עם הכוכבים שאנחנו רואים, על ציר 2-8, 3-9, מבינים שיש "מכונת יחסי הציבור" משומנת היטב שעובדת בלי הפוגה ומנסה לכסות את החולשות שלה, ו"לתקן" כל תגלית שתחשוף עליה דברים לא רצויים.
המפה המשותפת של קבלת המינוי עם ארה"ב, מציגה אורנוס-נפטון על ציר 1-7. מצב כוכבים כזה מעיד שיש בעיות שניסו להתעלם מהן, לדחוף אותן מתחת לשולחן, אבל הן צפות, חוזרות ועולות ויהיה צריך להתמודד ולטפל בהן.

המפה האישית של הילרי קלינטון (לפי שעת הלידה המשוחזרת בלילה), גם מציגה את הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8 ו-6-12. מצבה הבריאותי כנראה ייחשף, האמינות שלה לא תוסיף למוניטין שלה, תוצאה של מידע חדש שהקהל ישמע על-אודותיה.

ההמשך על ההתמודדות ברשימות הבאות.

רג'פ טייפ ארדואן
[צילום: AP]

מפתו האישית, (26.02.1954) מציגה את השפעת הנפטון, בבית 2 משהו שאינו עושה נכון, מאחר שמייחס לעצמו כוח והצלחה, שזו רק אשליה או הונאה עצמית? כוכב מארס שהיה בנסיגה בזמן ההפיכה, על הירח בהורוסקופ האישי, חוזר בימים הקרובים, ומבטיח שאינו יורד מהכותרות. הצמידות מארס/סאטרון מביאה לחץ ותיסכול, אם לא יפעל נכון, התוכניות שלו עלולות להתרסק. הוא יעשה הכל לשמור על שליטה, גם נגד רצון העם. במהלך הקיץ עד סוף ספטמבר 2016, השקט לא ילווה אותו.

כמו שכבר נכתב כאן, גם המפה המשותפת שלו עם טורקיה, מעידה שהמהפכה תגיע, הניצנים יהיו כבר בקיץ 2017, אבל בשנים 2018-2019, הכוכבים אורנוס, ונקודת הביניים אורנוס/פלוטו יגיעו לציר 1-7. העם לא יהיה מוכן להכיל את "דרכו" כשליט, וידרוש את הדמוקרטיה שאפיינה את טורקיה עד שארדואן החליט להיות סולטאן. התחושה שהכוכבים נותנים, שעוד "יהיה שמח".

"טלוויזיה היא המצאה המאפשרת לך להית משועשע בסלון שלך על-ידי אנשים שלא היית מכניסם לביתך" (דוויד פרוסט)

תאריך:  12/08/2016   |   עודכן:  12/08/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסופת מאמרים מרתקת של הסופר והעיתונאי אברהם שמואל שטיין. מאמריו של שטיין קובצו יחד והם עדות לנפש חוקר שבחן את האומה היהודית בטלטלה שעברה עליה במאות האחרונות. לפני שלוש שנים זכינו לחלק א' של אסופת המאמרים. זו מלאכת קודש להציב יד למחקריו המעמיקים של העיתונאי והסופר א"ש שטיין. באסופה הראשונה נחשפנו לתופעות, שטלטלו את ההוויה היהודית: המתח בין גלות לגאולה, התנועות השונות שסחפו אחריהן יהודים - הבונד, הקומוניזם, הציונות - וכמובן נמצא הדים לנושא השואה, לנושא הפזורה היהודית, העיתונות העברית - ומה לא. באסופה השנייה שלפנינו - מאמרים שעוסקים בחקר הסוציאליזם, הדמוקרטיה, המשטרים הטוטליטאריים, וכן בעיות הקשורות בקשר בין ישראל והתפוצות. שני הספרים הם להבה שמאירה דורות: אש התמיד, ובו בזמן זה נר זיכרון ליוצר ולחוקר רב פעלים.
11/08/2016  |  הרצל חקק  |   כתבות
מוקף בחומת אבן גבוה, שוכן ברחוב מרגוזה 54 ביפו, על גבעת כורכר, דרומית לשכונת המגורים גבעת אנדרומדה, בית העלמין היהודי ביפו או כפי שכונה ברשומות עבר: "בית עלמין ליהודי יפו".
11/08/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
נראה לי שנועדתי לקבור ספרים, ואני דוקא כל כך אוהב ספרים.
10/08/2016  |  ארי בוסל  |   כתבות
המאגר הביומטרי, שהכנסת עומדת לאשר סופית במושב החורף הקרוב, מעורר סערה ציבורית ופוליטית, גם תשע שנים אחרי תחילת הדיונים בנושא.
10/08/2016  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
התקופה הנוכחית היא תקופת מבחן, שבה יצטרכו הבנקים לרוץ קדימה אל עבר העולם הדיגיטלי אבל לא להשאיר בדרך את הלקוחות.
10/08/2016  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il