|   15:07:40
  הלל ויס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

איננו שבויים של מדינה מתנכרת

איננו שבויים של מדינה המתנכרת למי שהיא מתיימרת לדבר בשמם וזאת כדי לגרשם, להמעיטם ולייגעם ולהמאיס עליהם את חייהם די לשביזות
06/07/2009  |   הלל ויס   |   מאמרים   |   תגובות
בנייה בהתנחלויות ללא תום [פלאש 90]

אנו יושבים כאן לא מכוח כידוניה של מדינת ישראל, אלא מדינת ישראל יושבת מכוח תמימותם של חייליה הדתיים. מכוח זהותם הלאומית כיהודים ולא כ'ישראלים' גונבי שם ישראל. המדינה הישראלית של היום היא המצאה לא פחות זדונית מהמצאת העם והלאומיות הפלשתינית

היהודים לבדם הם אזרחים ותושבים בארץ ישראל מכוח החסד, ההבטחה והברית שבינם לבין הקב"ה ובפרט תושבי יהודה ושומרון, כמו שאר היהודים שמקום מגוריהם הקבוע הוא בשכונות הירושלמיות שמעבר לקו הירוק, תושבי הגולן וכמו גם מגורשי חבל עזה שאינם בראש ובראשונה אזרחיה של מדינת ישראל, ככל שהיא מדינה שבגדה בשליחותה ואינה תופסת את מהותה. כל היהודים בארץ ובעולם שהכרתם ורגשותיהם קרובים לאמור כאן, הם חלק מעיקרו של העם היהודי ולא כיהודים שקמו על עם ישראל ועל ארצו כדי להאבידם מעיוורון, מאונס או מרצון.

אנו אזרחים במדינת ישראל בעיקר במובן הפורמלי, לצורך תשלום מיסים וקבלת דרכונים ומפני ששלטונה של מדינת ישראל השתלט על חבלי ארצנו.

אין לשום זולת הזכות לייצג או להתחייב בשם העם היהודי גם אם נבחר לכנסת ככל שהדאגה לחייו ולביטחונו, לכבודו ולקניינו של כל יהודי בארץ ובעולם אינה בראש מעייניו וככל שהוא בוגד בעקרונות הקיום של העם היהודי. החלטה על הקמת מדינה פלשתינית מפורזת היא מעילה בעקרונות הקיום, אין לה כל שחר היסטורי ומהותי. היא החלטה פוליטית שתוליך לאסון שייזקף כולו על שמו של נתניהו. זכות הייצוג של שלטון המדינה אינה קמה אלא מכוח הסכמת התורה. ככל שזו לא ניתנה, סמכות השלטון טעונה תיקון. הסכמת התורה יכולה להינתן רק על-ידי בית דין של כלל ישראל שאינו תלוי בפוליטיקאים. וככל שזה אינו קיים אין הסכמת התורה.

אנו מצפים ומתפללים לה' שיפדנו מכף כל העריצים וישלח לנו משיחו, משיח בן דוד, מנהיג אמת ושופט צדק, ואף אם יארך הזמן, שתיפקחנה עיני ההולכים בחושך כדי שייטיבו דרכיהם וירעו את צאן עם ישראל באמונה.

בוודאי שאיננו אזרחים במובן הנפשי העמוק של הכרת ההזדהות של אזרח עם מדינתו ובוודאי לא במובן הממלכתי שנקרא "כסא ה' בעולם". המדינה כפי שהיא מגולמת היום, בעצם סוג הדיאלוג שלה עם רשעי העולם כהסכמה להתפשרות על הקפאה כזו או אחרת של התיישבות היהודים בארץ ישראל היא חילול השם הגדול והנורא בעולם. היא הרס כל אמונה ודת לרבות נצרות ואיסלאם. איננו אזרחים שבויים במדינה החותרת תחת קיומנו, ממש כפי שגלעד שליט אינו אזרח של החמאס ברצועת עזה.

דוגמה לניכור האכזרי היא בעובדה שעדיין נרמסים מגורשי חבל עזה על-ידי כל פקיד מצורע הבוחר להתעלל בהם ולדרוש מהם טפסים שונים ומשונים כדי שימצאו מנוח לכף רגלם. הסאדיזם נמשך למען דעת אשר ייעשה ליהודי מתנחל שאין לו זכויות אדם, בתמורה לפרוטות שקיבל. אכן לכל מתיישב יש פתרון לקעקע את משפחתו, לקצר את ימיו ולערער שפיותו.

איננו שבויים של מדינה המתנכרת למי שהיא מתיימרת לדבר בשמם וזאת כדי לגרשם, להמעיטם ולייגעם ולהמאיס עליהם את חייהם. איננו נתיניה, עבדיה ומשועבדיה של מדינה הנקראת "מדינת ישראל" שבחרה להתעלל ביהודיה משך שנים ארוכות באמצעות הכנעה, ייזום והמצאה של נהלים מיוחדים לדיכוי היהודים בניצוח בתי המשפט, אויבי עם ישראל. תוך עידוד בתי המשפט להמשיך ולרדוף יהודים באמצעות פרשנות חוקים שאינם קיימים ואילו היו קיימים לא היו חוקיים. כל מנהיג שקורא כיום בשם "שלטון החוק" תומך במשטר הדיכוי.

פרס ונתניהו, כמו אהוד ברק, הפליאו עתה בשבחי העם האירני המתנגד לשלטון הרשע האוחז בו שלא כדין. מה יעשו ביום פקודה בו יתעורר העם היהודי להבין שמקורות ההשראה והיניקה, האופק והמטרות של ממשיכי אוסלו אינם יכולים להיות המטרות והאופק של העם היהודי הנאמן לאלוקיו, לדתו, וממילא לארצו הגזולה בידי אנשים שאין להם עם תורת ישראל ולא דבר.

כאשר גורשו יהודי בית השלום בחברון, ציינו הן אהוד ברק והן בנימין נתניהו, שיגרשו את היהודים ביד ברזל כמפירי חוק. נראים הדברים שמפירי החוק באופן קבוע הם רבי-השלטון המתיימרים לייצג את העם היהודי.

חלק מאתנו, תושב חבלי ארץ ישראל ששוחררו בתשכ"ז כארבעים שנה, מאות אלפים של ילדים נולדו בחבלים הללו, כולל בשכונות הירושלמיות ובביתר ובאפרת ובחברון, אינם רק אזרחים של מדינת ישראל מכוח שנדונו לחיות בה ולהשתתף בשיגיונותיה, אלא כאזרחים ותושבים בארץ ישראל מכוח זכותו של אברהם אבינו אשר אמר לבני חת גר ותושב אני עמכם. אם ארצה אטול זכותי מן הדין.

אנו יושבים כאן לא מכוח כידוניה של מדינת ישראל, אלא מדינת ישראל יושבת מכוח תמימותם של חייליה הדתיים. מכוח זהותם הלאומית כיהודים ולא כ'ישראלים' גונבי שם ישראל. המדינה הישראלית של היום היא המצאה לא פחות זדונית מהמצאת העם והלאומיות הפלשתינית.

אנו תושבים בעלי אזרחות ותושבות ריבונית הן מעצם התיישבותנו בארץ ישראל והן מעצם שירותנו למען המטרות הטהורות, העמוקות והתמידות של העם היהודי - הוא עם ישראל - ככל שהן מבטאות את מצוות התורה לרבות תיקון הצבא שאין לו יתד לכסות צאתו. צבא שאינו יכול להתקיים, ולו דקה אחת, ללא החייל הדתי, המהווה התשתית המוסרית והרוחנית שלו, הוא אשר פדה את עם ישראל במלחמת לבנון השנייה ועופרת יצוקה במחיר דמים, והוא עדיין החייל הנבגד ביותר כאשר מצפים ממנו לציית לפקודות המרימות יד על ה' ועל משיחו. דרישותיו העלובות של הרמטכ"ל לכפות על חיילים דתיים לשמוע שירת נשים, לערער סמכות רבני הנח"ל החרדי.

הרב יואל שורץ, ממייסדי הנח"ל החרדי, עמד בגאון ובתקיפות על ההכרה בכתב ובהסכם במקור הסמכות של החייל החרדי שהוא רבו, שלא כחייל הדתי-לאומי שחלק מרבותיו התנכרו לצור מחצבתם והעדיפו את החנופה לצבא מאשר לעמדתו של הרב שפירא זצ"ל, שבו ניסו להשתמש לצורך ההשתלבות והצלחת הגירוש.

החינוך הלקוי והאישיות הרופסת של רבי המדינה - המשלים עצמם כי יוכלו לעצור הבנייה ביש"ע ללא התנכרות חריפה יותר שתאחז רבים וטובים ברוח המאמר הזה, אשר לא יוכלו בשום פנים לקבל מרות הדיאלוגים עם אומות העולם על בסיס הסכמות ההקפאה - הוא העומד בראש הטעות, הטיפשות והרשע בכל מעשי ידיהם. התנהלותם היא צורה אחרת של הצטרפות לציר הרשע מתוך מוטיבציה משותפת של שנאת ישראל וניסיון להגיע להסכמה אשר לא תצלח בין בן כנען אובמה ובין רופסי הדעת מבני עמנו. זהו מחיר הרצון להתקבל כחלק ממשפט העמים מאז ימי ההשכלה למען הקימו על מדינת ישראל ועם ישראל כמשפט זר.

גירוש של יהודי, ולו אחד, או פירוק מאחז, אינו בא מכוח החוק אלא מכוח הזרוע, השטנה והמאבק בה' אלוקי ישראל וחירוף עקבות משיחו. יהודים הנוהגים כן, בין אם הם ראשי ממשלה, שרים, אנשי ציבור או כוחות הביטחון אינם אלא פושעים שעתידים ליתן את הדין גם אם במאוחר, לאחר שמדינת ישראל לא תוכל לספוג את הלחץ הבינלאומי והצבאי שיבוא בעקבות הכניעות המצטברות של מנהיגי ישראל לדרישות רשע.

אנו קוראים לעם ישראל להתאחד סביב תפילה לה', והכרה בסגולת הנצח של עמנו כדי להדוף את כל מתנגדיו מבפנים ומבחוץ.

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
הלל ויס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איננו שבויים של מדינה מתנכרת
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
וזה מרצה בבר-אילן
6/07/09 15:52
 
חרוץ
6/07/09 16:22
 
ווזווז
6/07/09 16:24
 
קורן נאוה טבריה
7/07/09 10:46
 
קורן נאוה טבריה
7/07/09 10:52
2
הדודה קלרה
6/07/09 18:42
3
תגיד תודה ותשתוק
6/07/09 22:42
4
קורן נאוה טבריה
7/07/09 04:43
5
ריבקה
7/07/09 10:09
6
נורא פשוט
7/07/09 11:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מכבש המניפולציה הרגשית שמפעילה התקשורת הישראלית בנושא השבויים עושה שמות ברצון העמידה של העם ומנהיגיו ומוביל לכניעות ההולכות והופכות ליותר מופקרות מפעם לפעם. השלהבת הזו נפלה גם בארזים דוגמת גלעד כץ, הכתב והפרשן המעולה של "מקור ראשון" שקרא בגיליון 620 לשחרר את גלעד שליט, בהתאם לתנאי הכניעה שמכתיבה התשלובת של החמאס והתקשורת הישראלית.
06/07/2009  |  בעז העצני  |   מאמרים
לכל אדם יש תאריכים שנצרבו אצלו בתודעה. יש תאריכים, ויש תאריכים. יש תאריכים עצובים, ויש שמחים. יש תאריכים הנוגעים אליו, לחייו, ישירות, ויש הקשורים בהוויה שלו. יש תאריכים הקשורים לחיי המדינה שבה הוא חי, ויש כאלה שהם, איך נקרא להם, אוניברסאליים, כלל עולמיים, אבל השפיעו גם על חייו, ישירות או בעקיפין. המוח שלנו הוא סוג של קלטת, שבתוכה אנחנו דוחסים מכל וכל, גם תאריכים, כמובן. עם הזמן, טבעם של חיים, פורחים ונשכחים מזכרוננו אירועים ותאריכים. פשוט נמחקים. וזו הסיבה אגב, שהצריבה בתודעה אינה לנצח, אלא כמעט. לשנים ולמאורעות "הטפלים" יש השפעה רצינית על הזיכרון.
06/07/2009  |  עמוס שריג  |   מאמרים
טבעו של האדם שכאשר משתבש לו משהו בחיים, הוא מביט מיד לצדדים כדי למצוא את מי יוכל להאשים. וכך גם בחינוך. אם חלילה כשל הילד, תתחלנה האשמות הדדיות. ההורים יפנו אצבע מאשימה כלפי מוסדות החינוך, אותם מוסדות שהם עצמם בחרו עבור ילדם וישאלו: "זה חינוך, זה?" והמורים מנגד יטענו: "צריך לבדוק מה קורה בבית!"
06/07/2009  |  צפורה בראבי  |   מאמרים
איך בכלל התקיים השיפוט על-ידי שופטים שלא נבחרו על-פי התקנות? איך זה לא התגלו אותם רבבים שאחד מהם אף צוין בשאלון שהוגש לשופטים? והמוזר מכולם: איך נזכרו בכל התקלות הללו רק אחרי שכבר הסתיים הטקס, נבחרו הזוכים ואף שולמו חלק מן הפרסים.
06/07/2009  |  זאב גלילי  |   מאמרים
מי אתה ברק אובמה, נשיא ארה"ב? האם אתה ברק רב עוצמה הפוגע והורג במחי מכת חשמל מזעזעת, או שאתה האזרח חוסיין הכנוע, המנסה לפייס בדרכי שלום מתחננות את אויביו המנסים להכחידו? האם אתה כוכב רוק מתוקשר, היודע להפיק מילים יפות, מושכות כל לב, המסוגל לחייך בשארם צרפתי נבוך-כאילו הקוסם לציבור מעריציך, ולפזז בהנאה בחברת כוכבי סרטים ידועים, או אולי אתה ראש מעצמת-על המכיר את עוצמתו ומשתמש בה כדי להגן על שלום העולם החופשי? עד כה ביצועיך מצביעים על כך שאתה גיבור על חלשים, נזהר מאוד בכבודם של חזקים ולעצם העניין נראה שאתה יותר כוכב רוק ופחות נשיא הלופת בידו אלה כבדה שבה הוא מוכן להלום בכל מי שמנסה להרוס באלימות את התשתית הדמוקרטית של העולם.
06/07/2009  |  עמי דור-און  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il