|   15:07:40
  עופר הירש  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

בצאת ישראל לפיקניק

חג הפסח, חג האביב, מסמל את בוא הפריחות והצבעים, את הימים הנעימים וכמובן את מאות אלפי המטיילים הפוקדים את חיק הטבע. כמידי שנה, גם בחג האביב הקרב ובא נוכל למצוא חניוני פיקניק ופארקים נפלאים לבלות בהם את החג בקרב בני משפחה וחברים. פורטל פיקניק אסף וריכז עבורכם כמה פינות חמד שבהן תוכלו למצוא: שקט, שלווה, נופים וכמובן פריחה בשלל צבעים. בואו לפקנק...
07/04/2011  |   עופר הירש   |   כתבות   |   תגובות
פארק ספיר [צילום: עופר הירש-פורטל פיקניק]

קצת צפונה...

פארק-אדמית: הפארק נמצא ברמת אדמית ממנה ניתן להשקיף לכיוון חוף הים מראש הנקרה ועד למפרץ חיפה וגם על הנופים ההרריים של מרחבי הגליל ועד גבול הצפון. מערבית לחניון יש שביל המגיע עד למערת קשת, מערה מיוחדת עם הרבה סיפורי אגדות.
בפארק ובשביל כמה נקודות תצפית, וגם אנדרטות הנצחה לחללי צה"ל.

במקום: חניה, גישה לנכים, צל, שולחנות פיקניק, מים.
הגעה: נוסעים על כביש 70 צפונה, עוברים את צומת כברי ולאחר מכן בכביש 899 פונים ימינה (מזרחה) לאחר כשלושה ק"מ שמאלה לכיוון אדמית, כביש צר, עקלתון ומטפס על ההרים, בסמוך לגדר המערכת, כביש יפהפה ומיוחד במינו. לנסוע לאט ולמעט הנהג כולם מסתכלים על הנוף המיוחד. כעבור כ-4 ק"מ שלט המפנה ימינה, באתר שני מעגלי כבישים.

פארק-נחל חדרה: מה שהיה פעם כאזור השפך של חברת החשמל הפך לא מכבר לאזור נעים למטיילים, לזוגות אוהבים ולמחפשי השקט. אתר מיוחד במינו לעריכת פיקניק או סתם לשבת באזור יפה וקרוב לכביש המהיר. במקום תוכלו לצפות בארובות חברת החשמל, במזרקה חמודה ובנוף עוצר נשימה של שקיעה כתומה בשעות הערב.
במקום: חניה, צל, גישה לנכים, שולחנות פיקניק, מים.
הגעה: לבאים מצפון: אחרי מחלף קיסריה פונים ימינה (מערבה) במחלף חדרה, בסמוך לבתים של הישוב אולגה. נוסעים כ-500 מטרים ופונים ימינה לנחל פארק חדרה.

פארק-נשר: אם בא לכם לטייל במקום מקסים עם אטרקציה מיוחדת לכל המשפחה (2 גשרי חבלים) תוכלו למצוא את פארק נשר. המיקום הנוח מאפשרים לכל אחד להגיע וליהנות משבילי הליכה, מתקני שעשועים ונוף עוצר נשימה. במקום יש גם מערה פרה- היסטורית.

במקום: חניה, מתקני שעשועים, צל, שולחנות פיקניק
הגעה: בכביש הצ'ק פוסט- נשר בנסיעה לכיוון צפון מיד לאחר נשר יש כביש ימינה לכרמל. נכנסים לשכונת רמות יצחק (כניסה ב') ועולים במעלה הרחוב (משה). ימינה ברחוב החרוב ולאחר כקילומטר יש שלט בצד ימין (פארק קק"ל-נשר) פונים ימינה ונוסעים כ-150 מטרים.

מרכז הארץ...

גבעת-הרקפות בטל-שחר: אין שם המתאר את המקום טוב יותר. גבעה שלמה, יותר נכון - הר! מלא ברקפות, פשוטו כמשמעו. בין עצי האורן הגבוהים תוכלו לחזות במראה מלבב של מרבד רקפות סגלגלות אשר משאירות את רוב המטיילים במקום בחודשי האביב פעורי פה. מדהים ומומלץ במיוחד.

במקום: חניה, צל. הגעה: כביש מספר 1 נרד במחלף לטרון לכיוון מערב על כביש 3. נעבור את צומת נחשון ומיד נראה את הכניסה למושב טל שחר. נכנס בכניסה הראשית ונמשיך ישר. במעגל התנועה נמשיך ישר אל שביל עפר. נמשיך עד שנחצה את פסי הרכבת (מעבר בטוח) ומיד לאחר מכן נפנה שמאלה ונעצור לצד הדרך.

גבעת-התורמוסים: מקום קצת "חבוי" אבל מקסים. גבעת המקום מציג בכל שנה בחודשים מרץ-אפריל מרבדי תורמוסים סגולים מרהיבים ביופיים. שימו לב כי הצפייה במרבדי התורמוסים מחייבת טיפוס אל ראש הגבעה אבל הטיפוס שווה כל רגע. ניתן ליהנות מנקודת תצפית אל עבר עמק האלה מהגבעה וכמובן לערוך פיקניק בנקודות תצפית נפלאות.

במקום: חניה, צל. הגעה: פונים בצומת האלה לכיוון גוש עציון (375) ולאחר כ-2.3 ק"מ פונים לכביש עפר. שימו לב, אין שילוט במקום וכדאי מאוד לעקוב אחר המרחק.

גבעת תום ותומר: אתר הנצחה מקסים ומיוחד המכיל בתוכו גן בוטני של עצי ארץ ישראל לזכר 73 הלוחמים שנהרגו בתאונת המסוקים ב-4.2.1997, כ"ז בשבט תשנ"ח בשמי מושב 'שאר ישוב' כשהיו בדרכם למוצבי "דלעת" והבופור שבלבנון.

הפארק הוקם בעזרת קרן קיימת לישראל. כבר בחניית האתר תוכלו לראות עמוד חשמל מרהיב בגודלו עליו נמצאות 73 יונים לבנות לזכר 73 הנופלים וכן ציטוט של נתן יונתן: "ארץ אשר נתנו לה אוהביה כל אשר יכלו לתת". המקום מטופח כיאה לאתר זיכרון וישנו אזור לעריכת פיקניק בין העצים. אין להבעיר אש במקום ואנו מדגישים את החשיבות של כיבוד המקום.

ההליכה בשביל ההנצחה מלווה בתמונות הנופלים ושמותיהם החקוקים על אבני שיש גדולות. את ההליכה בין שמות הנופלים מלווה מוסיקת רקע מרגשת במיוחד. מומלץ לבקר במקום, גם כאזור יפה בין שדות ושבילים וכמובן ללימוד על לוחמים גיבורים שנפלו בדרכם להגנה על המולדת.

במקום: חניה, גישה לנכים, שירותים, מים, צל, שולחנות פיקניק.
הגעה: לבאים מכביש 3 (קריית מלאכי- אשקלון) פונים ליד מחנה עמנואל לכיוון קיבוץ נגבה. לבאים מכיוון כביש 35 (אשקלון- קריית גת) פונים ימינה במחלף נגבה, ליד שדה יואב. קיים שילוט.

שחריה (יער המלאכים): פארק פיקניק רחב ידיים עם מסלול נסיעה מעגלי חמוד בעל נופים משגעים של חורש טבעי. במקום ניתן לערוך פיקניק למשפחות ולזוגות וליהנות ממתקני שעשועים ומשולחנות פיקניק מפוזרים בכל הפארק. כמו-כן ניתן למצוא במקום את בית היערן של הקרן הקיימת לישראל.

במקום: חניה, צל, גישה לנכים, שירותים, מים, מתקני שעשועים, שולחנות פיקניק. הגעה: על כביש 35 קריית גת- בית גוברין בחיבור של כביש 6 עם קריית גת.

ירושלים, הרים סביב לה...

חניון-שורש: חניון חביב עם נוף משגע לעבר מישור החוף ולעיר מודיעין. במקום ניתן לקיים ארוחות צהריים, מפגשים או סתם לקחת פסק זמן מחיי היומיום. במקום שולחנות פיקניק, מתקני שעשועים וחניה רחבה מאוד. מומלץ לבקר באזור בשמורת המסרק, דרך בורמה (פארק רבין) או לתאם ביקורים ביקבי הבוטיק באזור.

במקום: חניה, צל, שולחנות פיקניק. הגעה: במחלף שורש\ שואבה פונים לכיוון מושב שורש. כ-500 מטרים אחרי בפניה למושב שורש (2 ק"מ ממחלץ שורש) יורדים שמאלה לחניון עפר גדול.

יער-אשתאול: פארק פיקניק גדול ויפה. נמצא בסמוך למשרדי הקרן הקיימת לישראל ומכאן אולי טיפוחו... במקום ניתן למצוא מידע על מסלולי הטיול באזור, ליהנות ממתקני שעשועים, שולחנות פיקניק ומקום נעים במיוחד. מומלץ מאוד למשפחות.

במקום: חניה, צל, מים, מתקני שעשועים, שולחנות פיקניק.
הגעה: על כביש 44 בין צומת נחשון וצומת שמשון, קרוב מאוד לצומת שמשון יש פניה לכיוון מרכז קק"ל אשתאול. נכנסים לשביל ומיד בצד ימין תמצאו את הפארק.

שמורת-המסרק: השמורה ידועה בשל עצי האורן הגבוהים המדמים מרחוק צורת מסרק. בין שבילי השמורה ניתן למצוא עשרות מקומות לפיקניק מושלם בין עצים, בין פרחים או על סלעי ההרים הגדולים. בקצוות שמורת המסרק ניתן למצוא נקודות תצפית מדהימות. בימים יפים ניתן לראות ממצפה המסרק את אזור החוף כולל את קו הים וסירות. בתוך שמורת המסרק ניתן למצוא את "קבר השיח'", בסמוך אליו ניתן לערוך פיקניק מרובה משתתפים בשטח הרחב והישר. מומלץ לבקר בעונת האביב בעת פריחת הרקפות והכלניות.

במקום: חניה, צל, שולחנות פיקניק. הגעה: במחלף שורש\ שואבה פונים לכיוון מושב בית מאיר. כ-3.5 ק"מ אחרי מחלף שורש פונים ימינה בעליה לכיוון חניון מסודר ומוצל.

היי דרומה...

פארק אשכול: פארק גדול ומטופח יפה מאוד, מרחבים גדולים, אגם מים, מדשאות, מתקני שעשועים, לרוב מתקיימים אירועים מיוחדים, מסלולי אופניים, עתיקות, אמצעי לינה למשפחות או קבוצות בתאום מראש.

במקום: חניה, צל, שולחנות פיקניק, מים, מתקני שעשועים, שירותים, גישה לנכים. הגעה: בכביש באר שבע נחל עוז מס' 25 בצומת גילת לפנות לכיוון אופקים, כביש 241, לאחר צומת אורים כ-4 ק"מ פניה שמאלה לפארק.

פארק-אופקים: פארק גדול ורחב ידיים, יפה ומושקע מאוד, פינות ישיבה פזורות בכל הפארק ובמקומות מוצלים, מתקני שעשועים מגוונים לילדים, משטח החלקה, נקודות תצפית, מערה יפה, מבנה עתיק ששוחזר, דרכים סלולות. מתאים מאוד לפיקניק משפחתי ולבילוי יום שלם.

במקום: שירותים, גישה לנכים, שולחנות פיקניק, מתקני שעשועים, מים, צל, חניה. הגעה: בכביש באר שבע נחל עוז מס' 25 בצומת גילת לפנות לכיוון אופקים, כביש מס' 241 , להיכנס בכניסה הראשית לאופקים, מיד בכיכר שמאלה, כעבור כ-400 מטר ימינה, אזור תעשיה, נוסעים עם הכביש כ-2 ק"מ מגיעים לכיכר ושמאלה.

פארק-ספיר: המלצה חמה לנוסעים לאילת: פארק יפה, מושקע ומדהים לעריכת פיקניק מושלם. במקום קיים אגם גדול, פינות שקטות לפיקניק, מדשאות רחבות במיוחד. המקום נראה כנווה מדבר אמיתי עם שלל צבעי ירוק באמצע מדבר חום.

במקום: חניה, גישה לנכים, שירותים, מים, צל, שולחנות פיקניק.
הגעה: לבאים מצפון: 5 ק"מ אחרי עין יהב פונים לכיוון הישוב ספיר, אחרי שבעים מטרים פונים ימינה לשביל עפר לכיוון החניה. לבאים מדרום:כ-5 ק"מ מהישוב צופר פונים שמאלה לכיוון ספיר ומשם ממשיכים לכיוון הפארק.

הכותב הוא מנהל ועורך פורטל פיקניק, מאגר חניוני פיקניק.
תאריך:  07/04/2011   |   עודכן:  07/04/2011
עופר הירש
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בצאת ישראל לפיקניק
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ראספוטין בן מדביד
10/04/11 21:09
2
יוסי פלס
12/04/11 00:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חג הפסח חל בי"ד בניסן, ונחוג במשך שבעה ימים. חודש ניסן הוא השני לחודשי האביב. לאחר קיפאון החורף, במהלכו הייתה אנרגיית החיים רדומה ומכונסת, מגיעה עונת האביב ועימה אנרגיית חיים מתפרצת, שואפת קדימה ומסלקת כל מחסום העומד בדרכה. הטבע כמו ניעור לחיים, ואנו חווים אותו במלוא הדרו - את התחדשות הצמיחה, את שיאה של הפריחה, את הבשלת הפירות.
07/04/2011  |  נירה שנידר  |   כתבות
בעקבות ריבוי הפניות בנושא מקררים בשבת, במיוחד סמוך לחגי פסח ותשרי, הננו להבהיר את עמדת מכון 'צומת'. משום מה נוצרה פניקה בציבור כאילו מקררים 'רגילים' אסורים בשבת, והכרחי לרכוש רק אלו המצויידים ב'פיקוד שבת למהדרין'; מידע זה בטעות יסודו כפי שיובהר להלן, וכנראה שהוא מלובה ע"י גורמי שיווק או מחוסר ידע.
07/04/2011  |  הרב ישראל רוזן  |   כתבות
גבר אמיתי לא רק עושה על האש - הוא עושה מנגל. זאת גם הדרך הכי פשוטה לבשל וגם הדרך הכי קלה להרוס אוכל. כילד ולאחר כנער, שהתנדב להיות זה שהופך את הקבבים בקומזיצים של החברים מהכיתה, ובעצם מוודא את הפיכתם לגחלים או לחלופין להדגים את החידה: מה שחור מבחוץ ואדום מבפנים?. החלטתי לעשות מעשה ולעשות לביתי (לפחות בלעשות על האש) בצורה יותר מסבירה.
07/04/2011  |  יוסף קנדלקר  |   כתבות
אביב הגיע פסח בא ואיתו מגוון המטעמים של החג המופיעים על שולחננו אחת לשנה. עבור הציבור כולו, מהווה החג סכנה לגזרה, אך עבור חצי מיליון חולי הסוכרת בישראל, חג הפסח הוא גם איום על איזון הסוכרת.
07/04/2011  |  סטלה חקון  |   כתבות
הלבנת שיניים נחשבת לטיפול האסתטי הנפוץ ביותר בתחום רפואת השיניים. זהו תהליך מהיר, קצר ונטול כאבים, שמשדרג משמעותית את מראה השיניים והחיוך ומקרין בריאות ורעננות אין קץ.
07/04/2011  |  ד"ר רונן בורדובסקי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il