|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

יופיטר במזל שור: תחושה שהכל פועל לטובתכם

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי ששנה זו תהיה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שור, סרטן, בתולה, גדי ודגים המושפעים מכוכב זה. זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם
01/06/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל שור. זמן ליישם הזדמנויות

יופיטר המוכר גם בשמו צדק עובר השבוע למזל שור ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה ועד לסוף יוני 2012..יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. המזלות שייהנו בעיקר מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: שור, סרטן, בתולה, גדי, דגים.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי ששנה זו תהיה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שציינתי המושפעים מכוכב זה. זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם. התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם.

תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.

ילידי המזלות הבאים: מאזניים, אריה, עקרב, קשת ודלי יחוו את יופיטר מצדו הפחות נעים. חוסר איזון ויציאה מפרופורציה הם הצד השני של המטבע. האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו, תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל. הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית. רבים מכם עלולים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

מחודש אוגוסט יתחיל הכוכב במהלך הנסיגה עד לחודש דצמבר שם יתיישר מנסיגתו ויתחיל במסעו חזרה לקראת יציאה סופית ממזל שור ביוני 12. בכל תקופת הנסיגה, יהיה זה נכון לבדוק את ההצעות שתקבלו בשבע עיניים ולהיות יותר זהירים. הסיבה לכך היא, שבזמנים אלה יכנסו הצעות לחייכם שתחשבו אותם כמוצלחות, אך ייתכן שבתום הנסיגה תבינו שלא ראיתם את הדברים נכון....

תפקיד הנסיגה כמו בכל נסיגה הוא גם להקצין את תחומי השפעת הכוכב כדי שתהיה לכם האפשרות לבדוק את העובדות מכל הזויות האפשריות ורק אחר כך להחליט. כדי לשמור על התנהלות נכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות, להתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ולעשות מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: השבוע, לאחר תקופה ארוכה של התלבטויות תוכלו להרגיש שההחלטה כיצד להמשיך ולתכנן את חייכם נפלה ועכשיו הגיע הזמן להביא את זה לידיעת האחרים.

שור - ההתעסקות העיקרית שלכם בשבוע זה תהייה כיצד להסתדר מבחינה כלכלית באופן שתוכלו לממש את היעדים המתוכננים שלכם. החודש ייכנס כוכב השפע יופיטר למזל שלכם כך שאתם נמצאים בפני תקופה חדשה שבה תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם בשנים האחרונות. השילוב בין כוכב השפע לעובדה שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים היא בדיוק האידיאלית עבורכם לקידום עצמכם מקצועית ואישית.

תאומים - כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת המודע הנחשב כבית שבו קשה להחצין את הרצונות והמעשים שלכם ולכן, בשבוע הקרוב ובעיקר לאלה שעוד לא חוו את יום ההולדת, חשוב ביותר כי תתמקדו במחשבות פנימיות כיצד להביא לידי ביטוי את רצונותיכם האישיים. נראה שחלק מהקרובים לכם אינם מבינים אתכם ואתם עדיין חיים בצפייה שהם יבואו לקראתכם. לא תהיה לכם ברירה אלא להלחם על רעיונותיכם.

סרטן - חוסר היציבות בו מתנהלים חייכם מפריע לכם בתפקוד היום יומי. אתם עוברים שינויים ומהפכים בחייכם ולמרות הרצון העז שלכם להצליח, הרי שריבוי הכיוונים שבהם עליכם לתת את הדעת מפחית מיכולת ההתמקדות שלכם. המחויבות הרגשית שלכם למשפחה גורמת לכך שאתם מאבדים זמן ואנרגיה בשמירה על הקיים בתא המשפחתי, בעוד שאם אנרגיה זו הייתה מופנית לקידום עצמכם היה לכם יותר כוחות אנרגטיים להצלחה.

אריה - זוהי תקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית עבורכם, מכיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הקריירה שלכם. היזהרו מלפעול באימפולסיביות מכיוון שההחלטות שלכם עלולות להיות שגויות ואתם יכולים להפסיד יחסי צבור שעשויים לעזור לכם. מבחינה אישית אתם עוברים מהפך ותפיסתכם משתנה בתחומים רבים שבהם היה לכם ברור מאוד עד היום כיצד חייכם מתנהלים. תחושת השחרור מקלה עליכם ומוציאה מכם את המיטב.

בתולה - דרככם האישית והמקצועית מתחילה להיות ברורה לכם למרות שייתכן שהיא תצריך מכם עשיית שינויים ברמה האישית והמשפחתית. יש לכם דחף פנימי למצות את עצמכם עד המקסימום על-מנת להגיע להישגים החשובים לכם. בתקופה הזו נמצא פלוטו, כוכב השינויים המעמיקים בבית היצירה שלכם וגורם לכם להתנהל אחרת בכל הקשור לביטוי עצמכם. אתם מרשים לעצמכם להיות קלילים יותר – וזה נהדר!

מאזניים - בשבועיים הקרובים משתחרר הכוכב סטורן מנסיגתו ומתחיל בהילוכו הטבעי. למרביתכם תהיה זו תקופה של רווחה כיוון שסוף סוף הדברים יתחילו לזוז עבורכם והתחושה שאתם צריכים להתאמץ עבור כל דבר תתחיל להתחלף באנחת רווחה. הנסיגה הבאה תתרחש רק במרץ 2012 ולכן, עד אז יהיה זה זמן נפלא עבורכם לממש את האנרגיה של הכוכב אוראנוס ולהרשות לעצמכם מהפכים בחייכם האישיים.

עקרב - אתם בתקופה אינטנסיבית ומוצלחת בנושאי עבודה. הכוכב יופיטר נכנס אליכם לבית זה וייתן לכם שפע של הזדמנויות והתחלות חדשות. ייתכן שלא תרצו להמשיך במקום העבודה שלכם כיוון שיתפתחו נסיבות שבהן תראו שיש לכם אפשרות לשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית והתעקשות על הישארות במקום אחד רק תזיק להתקדמות שלכם. תקבלו את מלוא התמיכה מהקרובים לכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להתקדם בצעדי ענק.

קשת - הכוכב יופיטר עומד להיכנס לבית העבודה שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע כמה שיותר זמן ומרץ בנושאי עבודה. נראה שנסיבות חייכם לאחרונה היו כאלה שהייתם עסוקים בדברים שהסיחו את דעתכם וכל נושא השיווק נדחק במידה מסוימת לקרן זווית. ולכן, זה הזמן הנכון עבורכם. יחד עם כך נראה שהיצירתיות שלכם בתקופה הקרובה תהייה חדשנית ורעיונות מקוריים יגרמו לכם להתרגשויות.

גדי - אין ספק שאתם אחד המזלות היותר מופעלים בכל התקופה והשנים האחרונות וכל פעם זה בא לידי ביטוי בצורה אחרת. כדי להקל על עצמכם יש לכם עכשיו תקופה קטנה של רגיעה שהדבר הנכון עבורכם יהיה שילוב של צורך בהנאה ויציאה מהשגרה לצד השקעה מחודשת ואינטנסיבית בעבודה. נמאס לכם להיות כל הזמן בתחושה של מחויבות והזמן הנכון עכשיו הוא להרשות לעצמכם למרוד בדפוסים השגרתיים בחייכם.

דלי - עדיין אינכם יכולים להיות רגועים בכל הקשור לתחומי המשפחה הקרובה שלכם. נראה שמאוד זקוקים לעזרתכם ועובדה זו מערערת אתכם מדי פעם מבחינה רגשית כיוון שהיא מונעת מכם להמשיך בקו שתכננתם אותו מראש. מומלץ לכם לנסות לשתף קצת יותר פעולה למרות שהדרישות של המשפחה נראות לכם מלחיצות למדי ואין לכם סבלנות תמיד להיות במקום המבין והרגיש שמצפים מכם.

דגים - אתם מוטרדים מאוד מההתנהלות הכללית של האנשים הקרובים אליכם. אינכם שלמים עם הנסיבות אך אין לכם אפשרות שליטה על העניינים. כל זה מוסיף לכם חוסר מנוחה, כיוון שעדיין אינכם יציבים מבחינה כלכלית. ומאחר שגם הכוכב אוראנוס נמצא אצלכם בבית הכספים, הרי שאינכם נהנים משקט בנושא הכלכלי וכל פעם אתם חווים מהפכים חדשים. זה הזמן שלכם לקחת את עצמכם בידיים ולבדוק את היכולת שלכם לשנות את חייכם.

טלה - בחצי השנה האחרונה ביקר כוכב השפע במזל שלכם. מאחר שאתם מזל שהזריזות היא חלק מהאופי שלכם הרי שגם יופיטר נשאר רק כמחצית השנה עד יציאתו מהמזל בחודש הקרוב. ולכן, זה הזמן שלכם לעשות חשבון נפש עם עצמכם ולבדוק האם ניצלתם את האפשרויות שיופיטר הביא איתו, במידה ולא - תוכלו לזרום עם האנרגיה של הכוכב אוראנוס שגם הוא מביא איתו שינויים – אך הפעם צפו להפתעות, והדברים יתרחשו.

תאריך:  01/06/2011   |   עודכן:  01/06/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יופיטר במזל שור: תחושה שהכל פועל לטובתכם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עולם האסתטיקה אינו נח לרגע. בין שלל החידושים הרפואיים והטרנדים שפוקדים אותנו מדי יום ביומו, בשנים האחרונות החלה להתגלות, מעל פני הקרקע, תופעה חדשה אשר רשמה עליה משמעותית בשנים האחרונות. מדובר בתופעת הניתוחים הפלסטיים המשולבים.
01/06/2011  |  ד"ר אריק זרצקי  |   כתבות
"החייל הלבן" - רקע: יהודה בראון, חייל לשעבר מהתנחלות ביו"ש ששירת בסדיר בגולני, עורך משנת 2009 סיורים ברחבי ישראל ושטחי הרשות הפלשתינית. במוקד הצהרת הפרויקט של בראון עומד סימן שאלה יותר מאשר סימן קריאה, באופן כזה המותיר את המסר שלו בלתי מוגבל. התמונות מדברות בעד עצמן.
01/06/2011  |  שמרית טסה  |   כתבות
בשלהי מאי 2011 הגיע משפטה של המדליפה ענת קם לשלב הטיעונים לעונש; החלטת היועץ המשפטי לממשלה אם להעמיד לדין את העיתונאי אורי בלאו, שקיבל את מסמכי קם, עומדת בפתח, ומשפטה של המדליפה ליאורה גלאט-ברקוביץ' נגד עיתון הארץ נמצא בשלב הסיכומים. שניים מהמעורבים בפרשות הללו השתתפו אתמול בדיון על עיתונות והדלפות, במסגרת הכינוס השנתי השביעי של התנועה לחופש המידע, שנערך בבית-הספר למשפטים של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. עו"ד גלאט-ברקוביץ' עצמה ועו"ד אביגדור פלדמן, המייצג את קם, השתתפו, לצד ח"כ מאיר שטרית, ברב-שיח בהנחיית העיתונאי רביב דרוקר תחת הכותרת "מי מפחד מהדלפת מידע?".
01/06/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
בכל מקום בו עברתי בחיי שמעתי רק על סיפורם של הצנחנים בירושלים, כמו גם במהלך שירותי הצבאי כמדריך בעיר העתיקה. מי מאיתנו לא שמע על הצנחנים בקרב גבעת התחמושת שזכה לתיאור בשיר האלמותי. רובנו גם מכירים היטב את הכניסה בשער האריות, ואת הקריאה בקשר "הר הבית בידינו" של המח"ט מוטה גור ז"ל. הוסיפו את הצילום המפורסם של הצנחנים בוכים בכותל ותקיעתו בשופר של הרב גורן ז"ל, והנה בבת אחת נשכחו כל הכוחות האחרים שלחמו על העיר.
01/06/2011  |  רון פלד  |   כתבות
השופטים: מוסיה ארד, יעקב צבן ומשה סובל, בית המשפט המחוזי, ירושלים
01/06/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il