|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

על השינויים המהפכניים בחיים האישיים של כולנו

כרגע מבקר כוכב פלוטו במזל גדי עד לשנת 2025. עד אז צפויים עוד הרבה מהפכים לילידי המזל. בשנה זו צפויים להרגיש בשינויים אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. גם המזלות סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה ירגישו בהשפעת הכוכב
14/09/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
פלוטו. תפקידו למחוק ולפרק את הקיים ולבנות דבר חדש

בשבוע זה חוזר פלוטו הכוכב המביא איתו את המהפכים הגדולים ביותר בחייו של אדם מהילוכו האחורי וממשיך לצעוד קדימה. תהליך זה יהיה עד לחודש אפריל 12, בו יבצע נסיגה נוספת במזל גדי.

כרגע מבקר כוכב פלוטו במזל גדי עד לשנת 2025. עד אז צפויים עוד הרבה מהפכים לילידי המזל. בשנה זו צפויים להרגיש בשינויים אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. גם המזלות הבאים סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה ירגישו בהשפעת הכוכב.

פלוטו ישפיע בצורה יותר מעודנת על מזלות דגים, שור, בתולה ועקרב. למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם לא בצורה ישירה. וזאת, בגלל הקירבה לאנשים אחרים והסיכויים הגדולים כי הם - אם לא אנחנו, נמצאים תחת השפעת הכוכב.

להזכירכם, תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד וזאת כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים. בזמן מהלך הכוכב קיימת תחושה קשה בשל העובדה שזהו זמן של חוסר וודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת חושך כזו שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה ובזמן הזה עדיין כלום לא בהיר ומגובש.

השינויים תחת השפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם חייבים לעשות כבר מזמן את השינוי אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר ביטחון וכו'...לא עשינו אותם ונשארנו מקובעים באותו מקום ועם אותם האנשים.

תפקידו של כוכב פלוטו הוא להעניק את אותו כוח החסר לעשייה ולגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך. ה"בעיה" שעשויה להיוצר בזמן זה היא, שהכוח המתקבל הוא למעשה לא הכוח הטבעי של האדם אלא כוח שאול וחיצוני, הרי שביחד נוצר כוח חזק במיוחד העשוי להיות גם הרסני ולכן רבים מייחסים להשפעת כוכב זה כוחות של חורבן והרס. ההבנה שצריכה להתקבל היא שאין ברירה וצריך כוח אדיר לפעמים כדי להוזיז את האנשים מקיבעונם לגבי דעות, אנשים, מעשים וכו'.

בפרק זמן זה מומלץ מאוד לזרום עם הקיים ולא ללכת כנגד הארועים בחיים האישיים ובקוסמוס. כל הליכה כנגד הזרם תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם, עובדה שגורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם, ביחס לסביבה ובכל מה שקשור ליכולתכם להביע את עצמכם.

בתולה: בחודש האחרון היה הכוכב מרקורי בבית תת ההכרה שלכם וגרם לכם לקשיים ולפחדים שלא תמיד יכולתם להסביר אותם לעצמכם. עכשיו, כאשר הכוכב עבר למזל שלכם – אתם יכולים ליישם את התובנות שקיבלתם ולשכנע את האחרים בצדקתכם, במידה ועדיין אינכם בטוחים שהאנשים הקרובים לכם חושבים כמוכם. אל תתנו לקשיים כלכליים חולפים להפריע לכם בתוכניותיכם.

מאזניים: בשבוע הקרוב תהיה לכם נטייה להסתגר כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית תת ההכרה שלכם ואתם מרגישים צורך לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות האישית שלכם, מול גורמים רבים שלא מאפשרים לכם לזרום עם תוכניותיכם האישיות והמקצועיות. זה הזמן לבדוק תוכנית עבודה חדשה שתאפשר לכם חופש פעולה. היעזרו באנשים הקשורים איתכם מבחינה חברתית כדי לכסות את כל האפשרויות.

עקרב: בתקופה הקרובה יגיע אל בית הקריירה שלכם הכוכב מארס כך שסוף סוף תפעלו עבור עצמכם בלבד ללא צורך להתחשב באחרים. ייתכן שתרגישו התלבטויות בין מה נכון לכם לעשות עבור הצורך להישאר במרכז העניינים החברתי, ובין הצורך האישי שלכם להצליח ולשגשג בעבודה. במקרים של התלבטות, הכי נכון לכם יהיה להקשיב לאני הפנימי שלכם ולסמוך על האינטואיציה הטבעית שלכם שתוביל אתכם למקום הנכון.

קשת: בתקופה הקרובה תעברו שיעור של אהבה עצמית. נראה שלאחרונה לא כיבדתם את האני הפנימי שלכם ונתתם לאחרים להגיע אליכם ולגזול מכם אנרגיה. זה הזמן עבורכם לעשות את החשבון המתאים של מיהם האנשים שראויים להיות בקרבתכם. נראה שנושאי העבודה יהיו המקום הראשוני ששם תרגישו יותר מוערכים ולכן, משם תגיע האהבה האמיתית וללא תנאי, שתעזור לכם לחזור לאיזון הפנימי שלכם.

גדי: בחודש האחרון הרגשתם שאתם בעשייה מרובה אם כי עשייה מתוך לחץ. ואכן, אתם נדרשים להגיע להחלטות לא פשוטות ביחס לדברים רבים בחייכם. השבוע מומלץ לכם לבדוק מבחינה ביורוקרטית האם אתם פועלים נכון, והאם אתם אכן מסודרים מבחינה אישית ומקצועית בכל הקשור להגנת עצמכם כנגד התרחשויות שאינן בשליטתכם. השתדלו להשקיע קצת יותר זמן איכות במעגל המשפחתי שלכם.

דלי: במשך כל החודש הקרוב יגיע הכוכב מארס לבית השותפויות שלכם ואתם תאלצו לבחון מחדש את הצורך שלכם בהתנסויות חדשות באופן אישי ומקצועי. נראה שתקבלו דחיפה וחיזוקים מהסביבה הקרובה לשינוי ואתם אכן תבדקו אותו – אבל, זה עדיין אינו הזמן הנכון עבורכם כיוון שלאחרונה עשיתם שינויים רבים ומומלץ לכם לבדוק כיצד אתם מתארגנים עם הקיים, לפני שאתם מתחילים לבחון אפשרויות חדשות.

דגים: אתם נמצאים בתקופה שהיא כחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן בדרך כלל זוהי תקופה של חשבון נפש שבה אתם בודקים את ההתנהלות של עצמכם וחושבים מה אפשר לשפר עוד. אתם משקיעים עבודה רבה כדי להגיע להישגים בתחומים בהם אתם טובים ואכן בתקופה הקרובה תקבלו את התמורה להשקעה הרבה שלכם. למעשה, השינויים שעשיתם לאחרונה כבר ממגנטים אליכם אנרגיה טובה חדשה.

טלה: הצורך שלכם בעצמאות אישית ו/או כלכלית הביא אתכם לכך שייתכן שפעלתם מהר מדי ללא מחשבה שמקיפה את כל העובדות. עובדה זו מביאה אתכם לכך שהיום נכנסתם להוצאות כספיות מיותרות. זה הזמן להשקיע הרבה יותר זמן ואנרגיה בעבודה היום יומית שלכם כיוון שלא נראה שתבוא עזרה משום גורם חיצוני ואתם יכולים לסמוך רק עצמכם כדי לתקן את המצב בנסיבות החדשות שנוצרו.

שור: בשבוע הקרוב יהיה נכון עבורכם להשקיע במימוש התחביבים שלכם והוצאת אנרגיה שתעזור לכם לממש את אהבותיכם הישנות. ייתכן שתאלצו לנסוע למקום אחר על-מנת לממש חלק מתוכניותיכם, תהיה זו התרעננות מעולה עבורכם כיוון שלאחרונה עבדתם קשה מאוד ואתם זקוקים לחופשה מעבודתכם. גם בבית נאלצתם להשקיע הרבה מאוד אנרגיה כך שהגיע הזמן שלכם להתחדשות.

תאומים: בשבוע הקרוב כמו גם בכל התקופה הקרובה תקבלו תובנות חדשות ביחס לחייכם שלכם דרך האינטראקציה עם בני הבית הקרובים לכם. יש לכם הזדמנות ליצור זמן איכות איתם ובמקביל, הגיע הזמן שתיצרו לעצמכם קן אמיתי וחם משלכם. אלה מכם שנמצאים כבר בביתכם שלכם זה הזמן לשפץ ולשנות את הקיים על-מנת להזרים אנרגיה חדשה וחמימה שתגרום לכם לתחושת התחדשות.

סרטן: בשבוע הקרוב מתקרב כוכב העשייה לבית הכספים שלכם כך שמומלץ לכם להיערך כלכלית לקראת העובדה שהגיע זמנכם לבדוק מחדש את כל ההתנהלות הכספית שלכם ולהתנהג בהתאם. ייתכנו הוצאות שלא תכננתם אותם מראש, אך עדיין תעמדו בגבולות שאתם מצפים מעצמכם. הקרובים אליכם יצטרכו להסתגל לתנאים החדשים שהצבתם ולכן, השליטה למעשה בידיים שלכם.

אריה: מטבעכם אתם מנהיגים ומובילים ולכן התרגלתם לחשוב באופן עצמאי מבלי לשתף את האחרים במחשבותיכם. לעיתים אתם מנהלים שיחות שלמות בתוך ראשכם כשאתם גם הסנגור וגם הקטגור ומגיעים להחלטות שהן לא בהכרח נכונות (כיוון שלדו שיח אמיתי, צריך שניים, מן הסתם) לא עבורכם ולא עבור האנשים שהחלטתם עבורם. עובדה זו יכולה לפגום ביחסים שלכם, ולעכב התפתחות במישור האישי והמקצועי.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/09/2011   |   עודכן:  14/09/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על השינויים המהפכניים בחיים האישיים של כולנו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בורות מתמשכת!
14/09/11 13:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"מופע דיבור חדש" עם השחקן והקומיקאי אלי גלפרין - הוא מופע סטנד-אפ קולח ומצחיק שמבוצע באורח מקצועי, מבדר ומעניין. אלי גלפרין הוא פרפורמר מנוסה שיודע להחזיק את הערב, ללא הפוגה ודואג שהקהל יהיה במצב של חיוך או עווית של צחוק, לאורך כל המופע.
14/09/2011  |  חיים נוי  |   כתבות
התזמורת הסימפונית הישראלית ראשל"צ פתחה את העונה ה-23 שלה בסימפוניה התשיעית של בטהובן. בכוונה או שבמקרה הקונצרט בתל אביב נערך ביום הזכרון לאסון התאומים בארה"ב. מנצח הקונצרט דן אטינגר ציין עובדה זו והקדיש אותו לקורבנות.
14/09/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
במשך שנים ועד לאחרונה היו הבנקים בשוויץ מבצר הסודיות של אנשי עסקים בעולם שיכולים היו להפקיד בהם כספים ולהיות בטוחים שפרטי חשבונם יישמרו בינם לבין הבנקאי ולא ייצאו משערי הבנק. אלא שרשויות המס ואיסור הלבנת הון בעולם ובישראל, ובראשם ארה"ב ומדינות אירופה, עמלים באינטנסיביות לקבל את פרטי חשבונות הבנק של אזרחיהן כדי לבחון האם הכספים שם מוחזקים כדין ומדווחים לרשויות של אותה מדינה. כמובן שאין כל איסור על אדם להחזיק חשבון בנק בשוויץ, אך בשל האופי של אותם חשבונות, נוטות הרשויות להאמין כי בדיקה החשבונות האמורים יביאו אותן לגלות כספים שחמקו מרשת המס של אותן מדינות.
13/09/2011  |  קובי ואורי גולדמן  |   כתבות
קרדית האבק, נמצאת בכל עונות השנה. גם כשלא נראה לנו שמלוכלך במיוחד, אך במיוחד בעונת האביב / קיץ. קרדית אבק הבית, הינו חרק בגודל 0.3 מ"מ אשר אינו נראה בעיני אדם, אלא תחת מיקרוסקופ בלבד. הקרדית הוא הגורם הראשון למחלות האלרגיה והוא גם הגורם למחלות אסטמה, נזלת, דלקות עיניים בעיות עור ועוד.
13/09/2011  |  גיא קוסובסקי  |   כתבות
כבר הרבה זמן שלא העברתי את הבוקר עם אחד מהזוגות הטלוויזיוניים שפותחים אותו בערוצי הטלוויזיה. הבוקר ואני לא חברים, וגם כשאנחנו נאלצים להתראות, אני מעדיף שמקלט הרדיו יתווך בינינו. אבל אני כנראה, די בודד במערכה. נתוני הרייטינג הגבוהים לשעת בוקר זו, מוכיחים אחרת. ממש לא מזמן, נמדד נתון של 10% צפייה לתוכנית "על הבוקר", עם אברי גלעד והילה קורח.
13/09/2011  |  ניב שטנדל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il