הרווח הנקי של "שופרסל" בשנת 2005 הסתכם ב- 81 מיליון ש"ח, לעומת ל-18 מיליון ש"ח בשנה קודמת. גם הכנסות החברה גדלו, ב-6.1% לעומת שנה קודמת והסתכמו ל-6.61 מיליארד ש"ח.
אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל הודיעו היום עם פרסום הדוחות הכספיים לשנת 2005, כי ממשיכה מגמת השיפור בחברה.
הדוחות מצביעים עוד על גידול של 61% ברווח התפעולי השנתי ל- 169 מיליון ש"ח בשנת 2005 לעומת 105 מיליון ש"ח אשתקד. אחוז הרווח התפעולי בשנת 2005 עלה ל-2.6% לעומת 1.7% אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי הסתכם ב- 60 מיליון ש"ח, גידול של 89% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, ציינו כי "החברה ממשיכה ביישום התהליך האסטרטגי שמטרתו להביא לשיפור ברווחיות בעקבות גידול במכירות, שיפור בסך הרווח הגולמי והקטנת שיעור ההוצאות מסך המכירות. בשלב זה הוסבה רשת שופרסל דיל הכוללת 25 חנויות. ב- 27 בפברואר הושקה רשת שופרסל ביג. אנו נמצאים כיום בתהליך של המשך הסבת חנויות ברשת שופרסל ביג, תחילת תהליך הסבת חנויות לרשת שופרסל שלי והשלמת המהלכים של השקת המותג הפרטי, הסבת מועדון החברים והשקת כרטיס אשראי תחת המותג "שופרסל".
עסקת רכישת קלאבמרקט הושלמה ביום 15 בפברואר 2006 והחל מיום זה הינה בבעלות מלאה של שופרסל. בכוונת שופרסל להסב את חנויות קלאבמרקט למותגי "שופרסל", וכן להמשיך להפעיל את המותג "זול פה".