קמפיין תדמיתי חדש ל- RC קולה. הקמפיין בהשקעה של 2 מיליון דולר יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בערוצים 2, 10, 24 ו- MTV ויימשך כשלושה שבועות. במקביל לקמפיין הטלוויזיה, יעלה מפיין אינטרנט ופעילויות קידום מכירות נוספות.
סיפור הסרטון מתרחש בעיירה ברזילאית טיפוסית. אוטובוס בעל אופי מקומי בנסיעה לכיוון חוף הים. באוטובוס יושבים נער ונערה שמחליפים בניהם מבטים בניסיון לפתח קשר רומנטי. שני בחורים נוספים היושבים בחלקו האחורי של האוטובוס מזהים את הבחורה היפה ומחליטים להתחיל איתה בדרכם המאצ'ואית, הם צועדים לעבר הנערה בקדמת האוטובוס ונעמדים בין הבחור והבחורה ומנסים לפתוח עימה בשיחה תוך הפרעה בוטה לקשר המתפתח בין הנער והנערה. הנער מחפש דרך להיפטר משני המאצ'ואים ועולה במוחו רעיון ממזרי - פתיחת פקק בקבוק אר.סי קולה שבידו נשמע זהה לפתיחת דלתות האוטובוס (קול של לחץ אוויר האופייני לאוטובוסים ישנים).
הנער פותח את הבקבוק שבידו והנערים ששומעים את הצליל משייכים אותו לפתיחת הדלת (הם חושבים שדלת האוטובוס נפתחה). תוך כדי שיחתם של המאצ'ואים עם הנערה הם פונים לעבר דלת האוטובוס שעדין סגורה, הם יורדים בשרמנטיות שמבטם עדין פונה לעבר הנערה ובום, הם נתקלים בדלת הסגורה שנפתחת שתי שניות אחר כך. הם יורדים מהאוטובוס ומשפשפים את מצחם נבוכים ומובסים לכל גיחוך הנוסעים באוטובוס. הנער והנערה מחייכים. הנער מגיש לנערה את בקבוק אר. סי קולה ומובן שקשר רומנטי מתפתח ביניהם.
המשקה RC קולה הושק בארה"ב ב- 1905 בקולומבוס ג'ורג'יה ארה"ב. המשקה הראשון שיוצר נקרא Royal Crown. חברת האם של RC קולה היא החברה השלישית בגודלה בתחום המשקאות בארה"ב. המותג RC קולה מופץ ב- 75 מדינות ברחבי העולם.