|
מנות בסיסיות ממרכיבים טריים
|
|
|
|
|
התרחבות למזרח אירופה
|
|
|
|
|
קבוצת סרגוס מסעדות, הבעלים של מסעדת סרגוס התל אביבית, יחד עם חברת השקעות הנדל"ן אורביס אחזקות, יקימו רשת המבורגר גורמה חדשה בהשקעה מתוכננת בהיקף של 10 מיליון שקל. רשת וולפגאנג תציע קונספט מתקדם המשלב בין שף-בורגר איכותי והגשה מוקפדת המאפיינת מסעדות גורמה, יחד עם שירות מהיר ומחיר משתלם המאפיין רשתות מזון מהיר.
הסניף הראשון של הרשת, שתעבוד ככל הנראה בפורמט של זכיינים, נפתח במתחם הבילויים לילנבלום בתל אביב, בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקבוצה מסרה כי עד לשנת 2010 מתוכננת פתיחתם של 5 סניפים נוספים "במיקומים אסטרטגיים" בישראל ובמזרח אירופה.
על מיתוגה של הרשת החדשה אחראי פיליפ בולקיה, מהבולטים בענף בישראל, שחתום על פרויקטים למיתוג מחדש של פלאפון, דנונה ואתר האינטרנט של מעריב NRG. לדברי תומר ליבנה, מבעלי וולפגאנג: "אנשים מחפשים ריגושים, חידושים והפתעות, אך תמיד מאוהבים דווקא במנות הבסיסיות. לקחנו את המוצר הכי מוכר, העלינו את רמת השירות, את הטעם ואת ההגשה - תוך שמירה על העיקרון שלנו של אוכל מהיר מחומרי גלם טריים".