חברת ויליפוד טוענת (5.3.15), כי חברת ניהול המלאי לוגיסטמן אחראית לקריסת עסקי שיווק הגלידה שלה. ויליפוד הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז תביעה בסך 3 מיליון שקל נגד לוגיסטמן.
לדברי ויליפוד, באפריל 2013 היא חתמה על הסכם עם לוגיסטמן למתן שירותים בקשר לגלידות שייבאו היא וחברת-הבת גולדפרוסט. הנתבעת נטלה על עצמה לספק שירותי לוגיסטיקה איכותיים עבור הגלידות, הכוללים אחסנה בהקפאה עמוקה, הכנת הזמנות, ניהול המלאי, ליקוט והפצה ממחסניה ללקוחות ויליפוד, ולאחר מכן טיפול בהחזרות מהקמאונאים.
לדברי ויליפוד, ההסכם יצר תלות כמעט מוחלטת שלה בנתבעת, אולם במהירות רבה התגלו כשלים רבים וליקויים חוזרים בשירותיה של הנתבעת, שעוררו קשיים של ממש בפעילות הגלידות. לפיכך נאלצו ויליטפור וגולדפרוסט לשנות בצורה משמעותית את התוכנית העסקית, במיוחד לאחר שהתברר שלוגיסטמן אינה מסוגלת לספק שירותי הפצה - דבר שאילץ את ויליפוד ליצור מערך לוגיסטי משלה.
לטענת ויליפוד, בין היתר התגלו חוסר התאמות בדיווחים, פערים בין כמות המוצרים המאוחסנים בפועל לבין זו שדווחה, חסרים של מוצרים בהיקף נרחב, כשלים ועיכובים משמעותיים באספקת מוצרים, אחסון ושחרור סחורות בתנאים ירודים. בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד אביתר אנגלרד ושי חן, נאמר, כי בתחילת 2014 הודיעה הנתבעת לוויליפוד, כי אין ביכולתה לספק את השירותים כמוסכם ודרשה לפנות את הגלידות המיובאות ממחסניה ללא כל הודעה מוקדמת. בשל כך, טוענת ויליפוד, קרסו עסקיה בתחום הגלידה. טרם הוגש כתב הגנה.