|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

שר הביטחון המתפטר, יעלון:

"אשוב להתמודד על הנהגת ישראל בעתיד"

בהצהרה בקריה בת"א האשים: "קיצונים השתלטו על המדינה והליכוד; פוליטיקאים בכירים בחרו בשיסוי מטעמי תאוות שליטה. אני חרד לעתידה של ישראל"
20/05/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
יעלון. אשאר בחיים הציבוריים [צילום: מן הטלוויזיה]

יעלון התפטר מהממשלה
השר משה יעלון הגיש למ"מ מזכיר הממשלה מכתב התפטרות מן הממשלה. תיק הביטחון יופקד בידיו של ראש הממשלה, כך שיעלון לא יצטרך להגיע לטקס חילופי המשרדים ולמסור את התיק לידיו של אביגדור ליברמן.

"אין לי כל כוונה לעזוב את החיים הציבוריים והפוליטיים, ובעתיד אשוב להתמודד על ההנהגה הלאומית של ישראל" - כך הודיע שר הביטחון היוצא משה יעלון, בהצהרה לתקשורת, שלאחריה לא התאפשר לעיתונאים להציג שאלות.

הבוקר הודיע יעלון לראש הממשלה כי הוא מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מן החיים הפוליטיים. בנאומו, מתח יעלון ביקורת על מה שכינה ההקצנה בליכוד וברמז למחליפו אביגדור ליברמן קרא לצבא לנהוג באחריות ובשיקול דעת, ולבלום תופעות ערכיות פסולות, כלשונו.

אלה הדברים שאמר בהצהרה שמסר בקריה: "הצטרפתי לחיים הפוליטיים מתוך שליחות וכדי לפעול לטובת מדינת ישראל, ובעיקר לביצור ביטחונה. בכל מעשיי והחלטותיי ראיתי לנגד עיניי את ביטחון ישראל ואזרחיה, וטובת המדינה עמדה מעל לכול שיקול אחר. כך בנושאים הביטחוניים והמקצועיים, וכך בנושאים הערכיים ושלטון החוק.

"בכל תפקידיי, גם בהיותי במדים וגם כשר, ראיתי שליחות, ולא הייתי מוכן להקריב צרכים לאומיים ואת ביטחונם של אזרחי ישראל, לטובת שיקולים פוליטיים או אינטרסים אישיים.
עבדתי בהרמוניה ובאופן רציני וענייני ומתוך הערכה עם ראש הממשלה, במשך תקופה ארוכה, בוודאי במהלך מבצע צוק איתן, ועל כך אני מודה לו.

"אך לצערי הרב מצאתי עצמי, לאחרונה, במחלוקות קשות בסוגיות ערכיות ומקצועיות עם ראש הממשלה, מספר שרים וכמה מחברי הכנסת. נאבקתי בכל כוחי נגד תופעות של הקצנה, אלימות וגזענות בחברה הישראלית, המאיימות על חוסנה ומחלחלות גם לצה"ל וכבר פוגעות בו.

"נאבקתי בכל כוחי בניסיונות הפגיעה בבית המשפט העליון ובשופטי ישראל. תהליכים שתוצאתם פוגעת קשות בשלטון החוק ועלולה להיות הרת אסון למדינתנו.

"ככלל, החברה הישראלית היא חברה בריאה, והרוב בה שפוי וחותר למדינה יהודית, דמוקרטית וליבראלית. מדינה המקבלת כל אדם באשר הוא אדם, ללא ההבדל דת, גזע, מין, מוצא עדתי או נטייה מינית.

"מדינה סבלנית וסובלנית לחלשים בה ולמיעוטים, שחובתנו לקרב ולא להסית נגדם. מדינה הנאבקת בחורמה בהדרת נשים, בהטרדות מיניות כלפיהן, ובהפיכת המתלוננת לנאשמת.

"אך לצערי הרב השתלטו על ישראל, וגם על תנועת הליכוד, גורמים קיצוניים ומסוכנים, המטלטלים את הבית ומאיימים לפגוע ביושביו.

"זו לא תנועת הליכוד שהצטרפתי אליה - הליכוד של זאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין - ומן הראוי שהרוב המכריע של מצביעי הליכוד, ציבור שפוי, ממלכתי ואחראי, יבין את עומק השבר ואת הרוח המתלהמת שמשתלטת על התנועה.

"אני מקווה שגם הציבור הרחב, מימין ומשמאל, יבין את המשמעות החמורה של השתלטות המיעוט הקיצוני על המרכז, ויאבק בתופעות הללו. זה בנפשנו. זה בנפשה של המדינה.

"לדאבון הלב, פוליטיקאים בכירים במדינה בחרו בדרך של שיסוי והפרדה בין חלקי החברה הישראלית, במקום לאחד ולחבר. בלתי נסבל בעיניי שנהיה מפולגים בינינו מטעמים של ציניות ותאוות שליטה, והבעתי לא אחת את דעתי בנושא, מתוך דאגה כנה לעתידה של החברה בישראל ולעתידם של הדורות הבאים.

"תפקידה של מנהיגות הוא להוביל באופן ערכי, על-פי מצפן ולעיתים בניגוד לרוח הנושבת. להתוות דרך ולא להיסחף ולהיגרר מטעמים אלקטורליים ובעקבות סקרי דעת קהל, ולא לנהל או להסכים לשיח מופקר וחסר אחריות.

"אינני מתחרט כהוא זה על עמדותיי המקצועיות והערכיות, גם אם הדבר הביא לסיום תפקידי כשר הביטחון. אני שלם עם דרכי, ולא אסטה ממנה. אני חרד לעתידה של ישראל, ואמשיך במאבק הזה גם הלאה, כי אין לנו ארץ אחרת.

"לאורך כל הדרך, גם בשעות קשות, ניווטתי את ספינת הביטחון של ישראל בנחישות, באחריות, בשיקול דעת, ובחרדת קודש. מתוך הבנה כי מדובר בחיי אדם, הן של חיילים והן של אזרחים.
על אף הטלטלה במזרח התיכון, מבצע צוק איתן וגל הטרור הפלשתיני שהולך ודועך בזכות התנהלות נבונה ולא מתלהמת - ישראל נהנית היום משקט יחסי בגבולות, מעוצמה צבאית חסרת תקדים המרתיעה את אויבינו, ומאינטרסים משותפים עם מדינות שונות באזור. גם זו תוצאה של ניהול והתנהלות שקולים ואחראיים של המערכת הביטחונית.

"אני מבקש להודות לרמטכ"ל לשעבר רב-אלוף במילואים בני גנץ ולרמטכ"ל המכהן רב-אלוף גדי איזנקוט, על העבודה המשותפת. עבורי זו הייתה זכות גדולה לעבוד עמכם, עם אלופי צה"ל ושאר המפקדים בדרגי הפיקוד השונים. אין לי ספק כי תדעו להוסיף ולהוביל את צה"ל באחריות ובשיקול דעת, ולבלום תופעות ערכיות פסולות.

"חיילי וחיילות צה"ל באוויר, בים וביבשה, לוחמים ותומכי לחימה, בסדיר ובמילואים, הסבו לי גאווה רבה. אתם הטובים ביותר שיש לנו, ועם ישראל יכול להיות גאה ובטוח בכם. אני מבקש עוד להודות לאנשי התעשיות הביטחוניות היצירתיים ובעלי המעוף, ולעובדי ועובדות משרד הביטחון בראשות המנכ"ל דן הראל. ציבור מסור ומחויב, אשר עושה את עבודתו בצנעה, אך התרומה שלו לביטחונה של ישראל לא תשוער.

"אני מבקש להודות לראשי ואנשי ארגוני הביטחון האחרים ובראשם המוסד והשב"כ, על שיתוף הפעולה הפורה למען ביטחון ישראל.

"בעת הזו אני זוכר את חיילי צה"ל שנפלו בתקופת כהונתי כשר הביטחון. נופלי הפעילות השוטפת, גל הטרור ומבצע צוק איתן, גיבורים אשר יצאו למערכה, לצד חבריהם ששבו משדה הקרב, כדי להגן על תושבי הדרום. אני זוכר אותם, ומחבק את המשפחות השכולות, הנמצאות לנגד עיניי כל העת.

"אני זוכר את פצועי צה"ל מהמבצע, מהפעילות השוטפת ומגל הטרור, שמאבקם לחזור לחיי עשייה ויצירה מרגש ומפעים בכל פעם מחדש.

"אני זוכר את חללי ופצועי צה"ל מכל התקופות ומשפחותיהם, ביניהם חבריי לנשק, פקודיי ומפקדיי.

"אני זוכר היום את סמל ראשון אורון שאול וסגן הדר גולדין זכרם לברכה, שאנו מחויבים להשיב לישראל; האזרחים הישראלים המוחזקים ברצועת עזה; ושאר נעדרי צה"ל.

"אני מבקש להודות להמוני האזרחים בישראל שפנו בדברי עידוד מרגשים. אתם מעניקים לנו שליחי הציבור, את הכוח להמשיך להיאבק למען דמותה של מדינת ישראל. תודה, ושבת שלום".

תאריך:  20/05/2016   |   עודכן:  20/05/2016
עידן יוסף
+יואב גלנט ימונה כחבר הקבינט
18:55 20/05/16  |  
יו"ר כולנו, השר משה כחלון סיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מינויו של שר הבינוי והשיכון, אלוף (מיל') יואב גלנט, לחבר קבוע בקבינט המדיני-בטחוני. עד עתה שימש גלנט כמשקיף בקבינט.
+ח"כ ברקו תמונה ליו"ר ועמ"ש מודיעין ושירותים חשאיים
18:34 20/05/16  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לחברת הכנסת ענת ברקו (הליכוד) כי בכוונתו למנותה לתפקיד יו"ר ועדת המשנה למודיעין ולשירותים החשאיים. "אני מודה לראש הממשלה על האמון שהוא רוחש לי במינויי לראשות ועדת המשנה החשובה ביותר בוועדת חוץ וביטחון", אמרה.
+כ"ץ: צריך לנסות להחזיר את יעלון
18:32 20/05/16  |  עידן יוסף
השר ישראל כ"ץ אומר כי נפגש ביום חמישי עם ראש הממשלה והמליץ לו למנות את יעלון לתפקיד שר החוץ, וזאת בשל נסיבות עזיבתו את משרד הבטחון וכדי לחזק את הממשלה ולשמור על אחדות הליכוד. "לפני זמן קצר נחתתי בניו-יורק והצטערתי צער רב לשמוע על החלטתו של יעלון לפרוש מהממשלה ומהכנסת. אני מקווה שייעשה מאמץ לשכנעו שיחזור בו ושיוסיף לתרום לפעילות הממשלה בימים מאתגרים אלה". שמו של כ"ץ עלה כאחד המיועדים לתפקיד של החוץ הבא.
+אורן חזן: יעלון בדרך להקמת קדימה 2
17:49 20/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תגובות מעורבות המערכת הפוליטית להתפטרותו של השר משה יעלון  ▪  רוב חברי הכנסת מברכים אותו ומחמיאים לו, חלקם קוראים לו לחזור ובשמאל-מרכז תוקפים את נתניהו
(יעלון. חיבוק דב מהשמאל [צילום: סבסטיאן שיינר/AP])
+הקריה כמרקחה
17:47 20/05/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כמה מחשבות והערות בסיומו של שבוע פוליטי סוער והפכפך, ולקראת שבוע דרמטי בו ישתנו בצורה משמעותית פניה של ממשלת ישראל
(השילוש הלא-קדוש [צילום: פלאש 90])
+כחלון וליברמן לא הגיעו לסיכום בסוגיית הפנסיות
17:16 20/05/16  |  
הסתיימה כעת פגישת שר האוצר משה כחלון וח"כ אביגדור ליברמן. ההיבט התקציבי של סוגיית הפנסיות טרם סוכם. השיחות יימשכו במוצאי השבת.
+"אם היה מקבל את החוץ לא היה משבר אמון"
16:53 20/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקף את שר הביטחון היוצא: "הניסיון להכניס את צה"ל ומפקדיו לוויכוח פוליטי הוא פסול, הוא מסוכן לדמוקרטיה, שבה הדרג הצבאי כפוף לדרג המדיני - ולא להפך"
(יעלון ונתניהו. הכל עניין של תיקים [צילום: סבסטיאן שיינר/AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דן הראל   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מנחם בגין / Menachem Begin   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אשוב להתמודד על הנהגת ישראל בעתיד"
תגובות  [ 30 ] מוצגות   [ 30 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יש!!!!!!!!!!!!!!!
20/05/16 12:40
2
העלוב גולן הקשקשן
20/05/16 12:48
3
ד.ה
20/05/16 13:07
 
בשביל תיק הביטחון
20/05/16 14:29
 
ע_הראל
20/05/16 14:31
4
ישראל עם רם
20/05/16 13:22
 
יוסף ק
20/05/16 14:01
 
ע_הראל
20/05/16 14:09
 
מתערב איתך
20/05/16 14:35
 
ישראל עם רם
20/05/16 18:07
 
ארי כספי
21/05/16 08:08
5
בניגוד לביבי
20/05/16 13:59
6
יגאל הירושלמי
20/05/16 14:03
7
רון ה.
20/05/16 14:20
8
אהוד פרלסמן
20/05/16 14:31
 
יעלון עגלון טפשון
21/05/16 18:58
9
דורון .צ
20/05/16 14:42
10
רגישות ואזן קשבת
20/05/16 14:56
11
ב_שמואל
20/05/16 15:11
12
אבן שפטוטא
20/05/16 15:15
13
גימי-יהודי מיהודה
20/05/16 15:25
14
ברוריה ממוצקין
20/05/16 15:41
15
עו"ד פכטר אברהם
20/05/16 15:43
16
קורןנאוה טבריה
20/05/16 15:58
 
לנאוה קורן
20/05/16 17:54
 
קורןנאוה טבריה
21/05/16 03:45
17
מוטי1
20/05/16 16:16
18
שבץ חלובה
20/05/16 16:21
19
א.ל. רמת-גן
20/05/16 17:03
20
יצחק יעקבי
21/05/16 11:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
שר הביטחון משה יעלון הודיע (יום ו', 20.5.16) על פרישה מן החיים הפוליטיים. בציוץ בטוויטר, כתב יעלון: ‏״הודעתי הבוקר לראש הממשלה כי בעקבות התנהלותו בהתפתחויות האחרונות, ונוכח חוסר האמון בו, אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים״. בשעה 12:00 בצהריים הוא צפוי להודיע רשמית על התפטרותו מן הממשלה.
20/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס הודיעה (יום ה', 19.5.16) על פרישתה מישראל ביתנו, לאחר שהיו"ר אביגדור ליברמן העדיף על פניה את סופה לנדבר, למרות היותה ממוקמת במקום השני ברשימה. לוי-אבקסיס תישאר ככל הנראה כסיעת יחיד ולא תפרוש לפי שעה מן הכנסת. בכך מגיע מספר חברי הכנסת שיצטרפו לקואליציה של בנימין נתניהו ל-66 ולא ל-67.
19/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"השיח המתקיים כיום סביב מינויו של ליברמן לשר הביטחון הוא בעייתי על גבול הגזעני. אין ספק שאם זה היה תלוי בי, הייתי מעדיף למנות שר ביטחון מהמפלגה שלי. אבל כל עוד אנחנו דמוקרטיה פרלמנטרית, חלוקת התיקים היא לפי היציגות של החברות בממשלה", כך אמר (יום ה', 19.5.16) השר זאב אלקין בסמינר של המרכז לחקר ביטחון לאומי באוניברסיטת חיפה.
19/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
נסגרים הפרטים האחרונים של ממשלת ה-67. הכנסת לא תאשר חוק שיאפשר עונש מוות למחבלים כפי שדרשה תחילה ישראל ביתנו, אולם סוכם כי צו בתי הדין הצבאיים בנושא עונש מוות למחבלים יתוקן.
19/05/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
יש לתת לזוגות צעירים משכנתאות בגובה 90% ממחיר דירה ראשונה שיקנו - זהו אחד התנאים שהציב (יום ה', 19.5.16) ח"כ אביגדור ליברמן, האמור להצטרף לממשלת נתניהו. ליברמן העלה את הדרישה בפגישה עם נציגי הליכוד, השר יריב לוין. בתגובה אמר לוין כי שינוי מעין זה טעון הסכמת האוצר, ויש לדון על כך עם נציגיו.
19/05/2016  |  אלעזר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
תיק החוץ יוצע היום ליעלון  /  עידן יוסף
צפי: גידול של 15% בנסיעות למירון  /  עידן יוסף
נתניהו הציע לליברמן ביטחון וקליטה  /  עידן יוסף
מינוי ליברמן לשר הביטחון - שערורייה  /  שמעון זיו
איוולת פוליטית  /  צ'לו רוזנברג
לא צריך יותר משתי שורות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יואב יצחק
יואב יצחק
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il