|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

אושרו העברות תקציביות של 6.5 מיליארד שקל <br>

ההעברות התקציביות נעשו בוועדת הכספים במסגרת העברות סוף שנה, ולאחר שהושגה הסכמה של יו"ר הכנסת לקיים דיון מקביל לדיוני חוק ההמלצות במליאה ותוך התחייבות לדחות את הדיון בבקשות תקציביות לא-דחופות
27/12/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש 90]

ועדת הכספים סיימה (יום ד', 27.12.17) יום של דיונים מרתוניים על העברות תקציביות של תום שנת התקציב 2017. סך ההעברות שאושרו היום עומד על 6.562 מיליארד שקל, מה שנותן מענה לבקשות תקציביות אחרונות לשנה זו של משרדי הממשלה וגופי ויחידות סמך שונות. זה אינו היום האחרון לדיון בהעברות וביום ראשון צפויה הוועדה לשוב ולדון בהעברות נוספות, זאת נוכח החשיבות לאשר תוספות תקציבים או תקצוב של מיזמים שיימשכו מעבר לשנה הקלנדרית או מיזמים חדשים שהעבודה עליהם החלה, אך המימון בפועל ייעשה רק עכשיו עוד במסגרת תקציב 2017.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הסביר לחברי הכנסת בוועדה בתחילת יום הדיונים, כי "אף שהוא חש תסכול מכך שאגף התקציבים העביר בקשות תקציביות רבות של משרדי וגופי הממשלה בימים האחרונים, למרות שחלק גדול מהפניות של המשרדים נעשו לפני מספר שבועות, מתוך אחריות, הוא בחר כן להביא את מרביתן לדיון בוועדה". עוד אמר: "יש לנו אחריות כלפי אזרחי ישראל שעשויים להיפגע במידה שמיזמים שונים לא ייצאו אל הפועל או ששירותים לאזרח ייפגעו".

הדיונים התקיימו לאחר שיו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, אישר לגפני לקיים את הדיונים במקביל לדיוני המליאה, תוך התחשבות באופוזיציה במקרים שנציגיה בוועדה יבקשו לדחות את הדיון בפניות לא דחופות. לאורך היום השתתפו בדיוני הוועדה לא פחות מ-34 חברי כנסת מכל סיעות הבית. הדיון היה סוער מאוד וגפני נאלץ להרחיק במהלך היום את חברי הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) וחיים ילין (יש עתיד). עם זאת, עם הימשכות הדיונים הוא איפשר להם לשוב ולהשתתף בדיונים.

במהלך הדיונים הופתעו גפני וחברי ועדה נוספים מאמירתה של אחת מנציגות אגף התקציבים, ממנה עלה שהסיבה לעיכובים בהעברת הבקשות התקציביות לוועדת הכספים, נבעו מכך שבאגף רצו בכך להביא להפחתת היקף הבקשות התקציביות של סוף-שנה. גפני: "אני שמח על-כך שנציגה של אגף תקציבים בעצם הודתה כשענתה בכנות, שהם מביאים את זה עכשיו כדי שהמשרדים לא יבואו עם בקשות נוספות".

עוד במהלך הדיונים היו חילופי דברים קשים בין חברי קואליציה לחברי האופוזיציה, כשבשיאם, הטחת האשמות קשה בין חברת הכנסת שפיר לרכז הקואליציה בוועדת הכספים, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד). לאחר שח"כ שפיר כינתה את זוהר וחברי כנסת נוספים מהליכוד "מושחתים", התפרץ לעברה זוהר ואמר: "אופן ההתנהגות והאמירות של סתיו שפיר פוגעים בכבודה של הכנסת שאמורה להיות הגוף המייצג של אזרחי ישראל. לכולנו מגיעה השמירה על שמנו הטוב. עד גיל 37 עת בחירתי לכנסת עבדתי קשה על-מנת להרוויח כל שקל שהשגתי ולא בשביל שהיא תבוא לכאן ותקרא לי מושחת. זה מביש, זה מבזה את הכנסת ואותי באופן אישי. כשחברת כנסת פוגעת בשמו הטוב של חבר כנסת אחר, זה דבר שאסור לאפשר". הוא קרא לרכז האופוזיציה, ח"כ מיקי רוזנטל, ואמר לו: "שיבקרו אותי על כל פעולה פרלמנטרית שעשיתי אבל שלא יכפישו את שמי על לא עוול בכפי זה לא מגיע לי". חברי הכנסת יצחק וקנין (ש"ס), אורן חזן (הליכוד), עודד פורר (ישראל ביתנו) ונורית קורן (הליכוד) הצטרפו למחאתו.

מנגד, שפיר לא נשארה חייבת ואמרה: "אנחנו יושבים פה מתשע וחצי בבוקר ואני מאוד נזהרת בשימוש במילה מושחת על אנשים חפים מפשע, אבל זה לא המקרה של מיקי זוהר. אדם שמקדם עניינים בזכות היותו חבר כנסת במיזמים שהוא נוגע אליהם ישירות". זוהר הודיע שיגיש נגדה תלונה לוועדת האתיקה.

נוכח השעות, הטונים וחילופי הדברים הקשים, החליט יו"ר הוועדה להפסיק לעת עתה את הדיונים. זאת ללא קשר לדיונים שיתקיימו לגבי בקשות תקציביות אחרות של משרדי ממשלה שטרם נדונו היום או שנדחו על-מנת לשוב ולדון בהם ביום האחרון של השנה.

להלן סקירה תמציתית של ההעברות התקציביות שאושרו כאמור לאורך היום:

  • 1.79 מיליארד שקל לביטוח הלאומי - התקציב של הביטוח הלאומי נבנה על בסיס אומדנים שונים הכוללים את סך הגבייה בהתאם לנפח השכר ושיעור התעסוקה ואומדנים נוספים של תשלומים שונים. על-פי סיכומים עם האוצר, הביטוח הלאומי אמור לקבל 50.58% ממה שהוא גובה. לדברי נציגי הביטוח הלאומי בישיבת ועדת הכספים "בסכומי העתק בהם עוסק המוסד לביטוח הלאומי לא ניתן לצפות את ההוצאות באופן מלא מראש ועל-כן נדרשות התאמות בהיקפים יחסית גדולים. במסגרת ההעברה הנוכחית כלולים בין היתר: תקצוב תוכניות הקצבאות, הוצאות מינהל בגין תשלומי גמלאות וכן הוצאות מינהל בגין תשלומי דמי מילואים וכן מימון הוצאות בעקבות שינויי חקיקה.
  • 76.6 מיליון שקל למשרד התיירות - תוספות תקציב לפיתוח תשתיות תיירותיות, השקעות בפיתוח ועידוד הקמת בתי מלון, נוכח הגידול במספר התיירים, תקצוב מיזמים ע"י החברה להגנת ים המלח ופיתוח האזורים עין בוקק ועין גדי עד נווה זוהר, סיוע לתעשיית התיירות ועוד .
  • 83.9 מיליון שקל תוספות תקצוב ל'מפעלי מים' - למימון פיתוח תשתיות ביוב, בעיקר ביישובים במעמד סוציו-אקונומי נמוך ויישובי פריפריה. תקציבים אלו נועדו כמו-כן, לצמצם מפגעים סביבתיים ותברואתיים, להסיר חסמי פיתוח בתחום הדיור ולהגדיל את היצע מי הקולחין, חלף יצירת מים שפירים יקרים תוך חיסכון למשק הלאומי, תקצוב מתקני טיפול בשפכים באתרים שונים של רשות הטבע והגנים, אשראי לתאגידי מים חלשים, סיוע למועצות אזוריות בהקמת תחנות שאיבה ועוד.
  • 1.057 מיליארד שקל למשרד לביטחון פנים - התקציב נועד לתגבור תקנים במשטרת ישראל, לתפעול השוטף של המשרד, למימוש תוכניות מרכזיות בפעילות המשרד הכוללות את אגף רישוי כלי ירייה, עיר ללא אלימות, תוכנית 'מצילה' (אגף חברה ומניעת פשיעה), הרשות למלחמה בסמים, קרן בלאי להחלפת רכבי משטרת ישראל, מימון טייסת הכיבוי, הקמה ושיפוץ מבני משטרה וכד'.
  • 83 מיליון שקל למשרד התחבורה - תוספות לתקציבי תפעול של המשרד, לפעילויות של הנפקת רישיונות, לרשות הספנות והנמלים, לרשות התעופה האזרחית ולרשות תחבורה ציבורית.
  • 326.8 מיליון שקל למשרד הרווחה - בין השאר לתוספת מימון תוכנית "נכים במסגרות חוץ-ביתיות", שירותי שיקום בקהילה, טיפול קהילתי וביתי הכולל אבחונים, מעונות יום, שירותים תומכי קהילה, שילוב ילדים חריגים ועולים, נופשונים, טיפול חוץ-ביתי באוטיסטים, תוכניות סיוע למשפחות מעוטות יכולת והוצאתן ממעגל העוני, השירות לילד ועוד.
  • 301 מיליון שקל למשרד להגנת הסביבה לתקצוב פעולות של קרן הניקיון, יישום החלטת ממשלה בנוגע לצמצום זיהום האוויר בירושלים, תוכנית סיוע לרשויות המקומיות בהפחתת מפגעי 'שושנת יריחו' ועוד.
  • 41.8 מיליון שקל לרשות האוכלוסין לצורך השלמת תשלומי השכר של עובדי לשכות האוכלוסין הפרוסיות ברחביי הארץ, עלויות נוספות בגין הנפקת תעודות זהות ביומטריות ורכישת חומרי גלם, הוצאות משפטיות בשל פסקי דין, התאמת תשלומי שכר בביקורת הגבולות לביצוע בפועל ועוד.
  • 1.5 מיליון שקל לוועדת הבחירות המרכזית לתגבור כוח האדם, בין השאר במסגרת ההיערכות לקראת הבחירות ברשויות המקומיות.
  • 85.6 מיליון שקל למשרד החוץ - מדובר בתגבור תקצוב המשרד שמתוקצב בחסר. הכספים הנוספים עתה מיועדים לתגבור תקציב ההדרכה במסגרת קורס הצוערים של משרד החוץ, תגבור תקציב התפעול של נציגויות ישראל בעולם והפעילות הדיפלומטית בחו"ל, תקצוב לשכת הקשר (נתיב) ועוד.
  • 80 מיליון שקל למשרד המדע, התרבות והספורט, בין השאר למימון האירועים לציון יובל שנים לאיחוד ירושלים, אבטחת משלחות בחו"ל, כולל משלחות ספורט, מימון הפעלת יועצי סייבר, מימון פעולות של רשות העתיקות בשחזור ושימור אתרי עתיקות,
  • 3.3 מיליון שקל לבית הנשיא למימון אמבולנס וליווי של פרמדיק צמוד לנשיא המדינה, תקצוב נוסף למכונות שיקוף וחומרים נלווים, תקצוב לשכות אלמנותיהם של הנשיאים ויצמן והרצוג. כל נשיא לשעבר ושת נשיא זכאים ללשכה על-מנת להמשיך את פעילותם הציבורית ועוד.
  • 128.5 מיליון שקל לרשות המיסים וגופים הכפופים למשרד האוצר, בין השאר בעקבות הסכם שכר עם עובדי רשות המיסים שנחתם בין האוצר לרשות במהלך החודש הנוכחי, דצמבר 2017, תקצוב קרן מס רכוש בהתאם לתחזית הביצוע של הקרן, תגבור תקציבי הרשות לאיסור הלבנת הון, תקציב ההדרכה של רשות החברות במסגרת מימון קורס ייעודי לבכירים בחברות הממשלתיות,
• 450 אלף שקל לתגבור תקציב רשות החרום הלאומית (רח"ל) לצורך חיזוק החוסן ברשויות, הכשרות הרשויות ותרגולן והיערכות לצבי חרום.
  • 712 מיליון שקל למשרד השיכון - למימון הוצאות תכנון סטטוטורי וחברות מתכננות, קידום ופיתוח קרקעות לבנייה חדשה למגורים, למימון בניית מוסדות ציבור, מימון התקשרויות לבניית בתי דיור לגיל הזהב, תוספת מימון עבור דירות לדיור הציבורי שנרכשו.
  • 100 מיליון שקל לרשות לחדשנות - עבור תמיכה במיזמים שונים, מימון מסלול החדשנות במגזר הציבורי ועוד.
  • 33.8 מיליון שקל למשרד השיכון לתגבור תקציב פעילות האבטחה במזרח ירושלים כולל הר הזיתים ועוד.
  • 116.7 מיליון שקל למשרד לענייני ירושלים ומורשת - הכספים נועדו על-מנת לתקצב החלטות ממשלה בנושא פיתוחה הכלכלי והתיירותי של ירושלים וכן תוכניות של המשרד לפיתוח אתרי מורשת.
  • 202.9 מיליון שקל למימון חלק מהפעולות שנוגעות לסגירת רשות השידור - הסכמי הפנסיה בעת פרישת עובדים, הקמת תאגיד השידור הציבורי ועוד.
  • 103.6 מיליון שקל למשרד הפנים למטרות שונות: 48.6 מיליון שקל עבור תשלום לנפגעי אסון ורסאי בהתאם להחלטת ועדת הפשרות ומכורח חלוקת האחריות בין משרדי הממשלה שנקבעה ע"י המשנה לפרקליט המדינה לעניינים אזרחיים, תקצוב קליטת צוערים בשירות המדינה במסגרת המשרד, פיתוח מבני דת לעדות לא-יהודיות, תוספת להקמת מערכת הליבה של המאגר הביומטרי ועוד.
  • 186.3 מיליון שקל לרשויות מקומיות - מימון תוכניות הבראה של רשויות מקומיות, תיקון עיוותים בנוסחת מענקי האיזון, מענקים למספר רשויות ביו"ש לחיזוק התיישבות צעירה ומענקים ביטחוניים ועוד.
  • 958.5 מיליון שקל לפיתוח כלכלי של רשויות בדואיות, דרוזיות וערביות - תגבור מענקי איזון ותקצוב ביצוע החלטות ממשלה לחיזוק מגזרי המיעוטים. בתוך הפנייה התקציבית הזו כלול תקצוב של 75 מיליון שקל עבור הקמת היישוב עמיחי יחד עם אתר זמני למפוני עמונה, 38 מיליון שקל עבור מענקי פיתוח התיישבות צעירה ביו"ש ו- 2 מיליון שקל עבור הוועד המקומי בחברון.
  • 45.1 מיליון שקל לרשות שוק ההון - בעקבות העלייה בהיקפי הרשות מאז הפכה לגוף עצמאי (הוקמה בסוף 2016).
  • 44 מיליון שקל לרשות הטבע והגנים למטרות הבאות: פיתוח אתר שער הגיא, עבור יחידת דוד שמטרתה לפקח על פסולות המועברות מישראל לשטחיי הרשות הפלשתינית ולפעילויות ניקיון חופים, פעולות שימור באתרי מורשת. חלק מהסכום יופנה לאיגוד ערים כנרת עבור תחזוקה ופיתוח חופי הכנרת שתחת סמכות האיגוד.

נוכח היעדר הסכמות עם האופוזיציה על דבר דחיפותן של פניות אחרות, הוועדה דחתה ליום ראשון הקרוב (31.12.17) את הדיון בקיצוץ רוחבי בסך של כ-1.57 מיליארד שקל, שנועד בעיקרו למימון הוצאות מחויבות בתחום החינוך (1.05 מיליארד שקל) ועוד 521 מיליון שקל למיזמים בתחומי התחבורה הציבורית. עוד דחתה הוועדה לדיונים שיתקיימו ביום ראשון, מספר העברות תקציביות, ביניהם בקשות להעברות כספים ובקשות לתוספות תקציב ברשויות וגופים שתחת משרד האוצר, בקשות תקציביות של משרד ראש הממשלה וגופים הכפופים אליו. בין השאר נדחה הדיון בבקשה נוספת למימון עוד 5.4 מיליון שקל למימון נסיעות ראש הממשלה - תקציב שנועד לתגבר את הוצאות האירוח, האבטחה והלוגיסטיקה סביב נסיעות ראש הממשלה לחו"ל. כמו-כן, בפנייה הנוגעת לסעיף התקציבי של משרד ראש הממשלה, יש תוספות תקציב לסיוע לעסקים, ללשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם), לנציבות שירות המדינה, למשרד התפוצות ועוד. נושאים אלו ואחרים יפורטו בעקבות הדיונים שיתקיימו כאמור, ביום ראשון.

תאריך:  27/12/2017   |   עודכן:  27/12/2017
עידן יוסף
+פרשת ישראל ביתנו: הכנסת שללה לחצי שנה היתר של לוביסטית
10:59 28/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
נגד אורית לרנר, מבעלי חברת השדלנות אימפקט, לא הוגש כתב אישום, אולם היא הודתה כי ידעה על הצעה בלתי חוקית בפרשה  ▪  ועדת ההיתרים לעניין פעילות השדלנים בכנסת קבעה כי "פגעה פגיעה ממשית בכבוד הכנסת"
(אורית לרנר [צילום מסך אתר: [קישור]])
+לאחר דיון של 58 שעות: הכנסת אישרה את חוק ההמלצות
08:19 28/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ יואל חסון הקריא הודעות ששלח לו הציבור בוואטסאפ  ▪  ח"כ איתן כבל חבש כיפה לראשו והקריא את מגילת איכה בטעמים תימניים  ▪  ח"כ עפר שלח הקריא קטעים מריצ'ארד השלישי  ▪  ח"כ מאיר כהן נאם במרוקאית  ▪  ח"כ מיכל בירן הקדישה את נאומה להיסטוריה של המלפפונים החמוצים
(מרוצים. חברי הקואליציה בתום ההצבעות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+אדלשטיין ללפיד: אם תעתור לבג"ץ אפעיל את סעיף 98
19:41 27/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הגיב להודעת לפיד כי תעתור בבוקר לבג"ץ  ▪  בין היתר נכתב בעתירה כי "החוק עתיד לפגוע פגיעה קשה בזכויות חוקתיות, באינטרסים והסדרים מוסדיים"
לפיד. נעתור לבג"ץ [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
אמסלם. מיליון שקל בזבזתם [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הלבנת הון   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רשות השידור   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושרו העברות תקציביות של 6.5 מיליארד שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
לאחר 42 שעות דיון החלה (יום ד', 27.12.17) מליאת הכנסת את ההצבעות בחוק ההמלצות. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הזהיר לפני ההצבעה כי אם שוב תגיש האופוזיציה עתירה לבג"ץ נגד החוק, לא יאפשר יותר פיליבסטרים בהצבעות הבאות: "אני עברתי ויכוחים לא קלים על למה לא אפשרתי להפעיל את סעיף 98 [שעיף המאפשר ליו"ר לקצר את סדרי הדיון, ע.י.], ולמה אפשרתי לנהל דיון של 45 שעות. אני מודיע כאן ועכשיו, אם אחרי ההצבעה תהיה פנייה של מי מחברי הכנסת לבג"ץ - אני מודיע כאן שאני לא מתערב יותר בעניין סעיף 98".
27/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה (יום ד', 27.12.17) את דרישת עיריית גבעתיים לבטל את הצו הארעי, שהוציא השופט חגי ברנר נגד קיומו של דיון במועצת עיריית גבעתיים לתיקון חוק העזר העירוני לפתיחת עסקים בשבת בעיר, שכן לאחר מתן הצו הארעי שקוים על-ידי העירייה - התבטל הצורך לביטולו.
27/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
תחת מחאת האופוזיציה, החלה (יום ד', 27.12.17) ועדת הכספים, דיון מרתוני על העברות תקציביות של סוף שנת התקציב 2017. מדובר בפניות תקציביות רבות של משרדי ויחידות הממשלה לגבי כספים שנועדו לממן פעולות ופרויקטים שנמשכים מעבר לשנה הקלנדרית. נוכח הדחיפות, ימים ספורים לפני סוף השנה, ונוכח העובדה שעל-פי החוק, אם העברת הכספים לא תאושר, הכספים יחזרו לקופת האוצר ומיזמים רבים יתעכבו למשך חודשים, החליט יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, לקיים את הדיון, אף שהדבר נעשה במקביל לדיון בחוק ההמלצות במליאת הכנסת.
27/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בעולם המוסלמי סוערות הרוחות לאחר פרסום הסרטון בו נראה ח"כ אורן חזן עולה על אוטובוס של משפחות אסירים ואומר לנשים מבוגרות שבניהם הם "כלבים" ו"חלאות". ח"כ חזן לא ידע בגין מה נמצאים קרובי משפחתם של האימהות והאבות בכלא, אך הכריז כי הבנים הם "בני מוות". אחר כך כינה את עזה, "בית שימוש".
26/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה לפנות בוקר (יום ג', 26.12.17) בקריאה שנייה ושלישית את תיקון 16 לחוק שעות עבודה, לפיו שר העבודה, הרווחה השירותים החברתיים יתחשב בשיקולים הבאים במתן היתר להעסקת עובדים בשעות המנוחה השבועית: רווחת העובד, מסורת ישראל, חלופה שאינה מחייבת העסקה בשעות המנוחה השבועית, ההשפעה שיש במתן ההיתר על אופי המרחב הציבורי בו תתבצע העבודה וכן כל שיקול אחר שיש בו כדי להגשים את תכליות החוק. 58 ח"כים הצביעו בעד החוק ו-38 התנגדו לו.
26/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי הח...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
במערכות היררכיות דוגמת הצבא, נהוג לייחס משקל עודף לממד פקודות הצבא כאמת מידה ערכית, אף בהינתן צבר של מוניטין שנקשר לדמותו של קצין, בכיר ככל שיהיה
דן מרגלית
דן מרגלית
ברט סטיבנס, מכותבי הטורים המרכזיים בניו-יורק טיימס, ציין כי ניר ברקת לא הצליח להשיב כראוי לשאלות על מדיניותו של בנימין נתניהו, בכל תחום, בכל חזית
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
מצער, שכבר מעל לחצי שנה שכחו השרים בממשלת ישראל את המחויבות הגדולה שיש לנו כעם יהודי למימוש המצווה של פדיון שבויים
לאכול בריא [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
דנית אטרי
בחרו מזון איכותי והימנעו מג'אנק פוד - העדיפו מזונות עשירים בחלבונים, סיבים תזונתיים וחומרים מזינים, שגם ישמרו על רמת שובע גבוהה וגם ימנעו זלילה בלתי נשלטת
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il