|   15:07:40
  יהודה כסיף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

קסמי שיניים

מעשה בגיבושון ממשלתי אחד: "מה בלי קיסמים? ושאחר כך אני אראה את בני בגין מחטט בשיניים של אביגדור ליברמן... ואריאל אטיאס מחטט בשיניים של יולי אדלשטיין.... מה זה???? תאמר זאת שנית??? אלה ההסכמים הקואליציוניים???
25/09/2012  |   יהודה כסיף   |   מאמרים   |   תגובות
שרה ובנימין נתניהו. על חשבון משלם המסים [צילום: פלאש 90]

קיסמים מרוזווד
תגיד, אולי ניקח קיסמים מרוזווד? Rosewood. Rosewood. . זה כמו עץ תיק רק משוודיה. רוזווד. זה נשמע כל-כך, כל-כך Diamond Jubilee של אליזבת נכון? אז קיסמים מרוזווד ומנה שנייה נגיד צלעות טלה ברביכה של קיני ציפורים

"בניאמין.... בניאמין, אתה שומע? אתה ישן או שומע? אני לא שומעת אותך!... מה אתה ממלמל מתחת לכר? תוריד את הכר. תוריד אותו, אתה שומע???

"לא. אני לא ישנה. אני לא יכולה לישון. איך אפשר לישון כשיש לי ארוחה כזו בעוד שבוע??? ארוחה כן. זה לא כוס קפה ועוגה זה ארוחה.

"מה פתאום חומוס וחמוצים? השתגעת? אתה תיתן לאנשים חומוס וחמוצים!!! כן...ופיצוחים!!!!...אני לא ירדתי בינתיים מהפסים...

"אתה חושב??? בחייך!!!! מזרחית!!!! מה קרה לך??? אתה רוצה שארדונובה תסביר ללימור שאני קמצנית? מה זה "מה זה קמצנית?" אני תכף אראה לך מה זה קמצנית....

"תגיד, אתה חושב שקיסמים מעץ מהגוני זה כבר פאסה? מהגוני. מהגוני מתאילנד. אדמדם חום כזה עם נגיעות של סיינה-שרופה. יש יבואן ביפו. שדרות ירושלים פינת יאיר שטרן. כן. מה שהיה פעם נאבלוס. איך אני יודעת? אני יודעת! סמוך עלי. אני יודעת הרבה דברים שאתה חושב שאני לא יודעת ואני יודעת!!! בוא לא נדבר על החצאית והצילומים, טוב? הסיפור ההוא מאחורינו. אבל אתה רואה שאני יודעת? אז שאשלח את הנהג להביא קיסמים מהגוני? מה אתה אומר? אני לא שומעת. אתה צריך את הנהג??? בשביל מה אתה צריך את הנהג פתאום?... שליח האו"ם למזרח התיכון מגיע! ... יד ושם.... כל הצרמוניה.... ממש מזיז לי. או"ם שמו"ם. נכון שבן-גוריון אמר את זה. אז מה???? מה שנכון נכון. אל תדאג. את בן-גוריון אני לא מזמינה לארוחה.

"טוב. אני לא אגיד ארוחה, רק "הרמת כוסית". שמעתי. שמעתי. בגלל המבקר. בסדר. הרמת כוסית. מפגש רעים. ראש השנה. חג שמח. כן שנה טובה לכולם...ממש מזיז לי להגיד לשמחונובה שנה טובה. למה מה קרה? היא הביאה לי פעם משהו? צלוחית, כוסית, מפית? היא בדיוק כמו החדשה של ברק.... היא כבר לא חדשה? כמו האוטו שלי, עד שמחליפים היא חדשה....

"תגיד אתה חושב שגפילטע Truffles יכול להיות מתאים? כן, כן, כן. הכול יהיה בעברית. אל תדאג, גפילטע כמהין. כל כך מסורתי!!! ממש בית אבא!!! אבל בחייך. מי בממשלה שלך מכיר מה זה כמהין??? תכף תגיד לי שסטש מסז'ניקוב יודע מה זה כמהין... בטח מוילנה...מריגה.... כמו שהוא שותה וודקה הוא בטח יודע מה הוא דוחף לפה... ריגה...ריגה... זה מזכיר לי "ממליגה"...לא זה רומני , לא מתאים לאלי ישי ובודאי לא לישינובה....אבל "ריגה" זה כמו בלוגה...בול!!!! קוויאר!!! . זהו זה. הנה מצאתי. אני מזמינה למנה ראשונה גפילטע Truffles עם נגיעות של בלוגה קוויאר ואיזה שנים שלושה גבעולי סלרי בצד. צנוע. צנוע. אל תדאג.... היום הפטריות עולה איזה שמונה אלף למאה גרם. כי זה לא העונה. לא, לא דולר. יורו. מה אתה רוצה זה מעדן צרפתי ! Haut couture של הפרנץ' קווזין. לא נורא. המדינה שלנו תעמוד בזה. אחרי יום הכיפורים שעשה לנו המערך ב-73' נעמוד בכמה פיטריות כמהין שנייבא מפריז. כמה צריך לממשלה של 30 שרים והנשים שלהם? אני יודעת נלך לפי 200 גרם לנפש? הם בטח ייקחו קצת הביתה, לילדים....אלה מהשטחים בטח לא יאכלו בלוגה מריגה....כשרות! בטח כשרות! החזיר מחפש אותן אבל הוא לא נוגע בהן, חמודי.... כמה שאתה רגיש ואינטליגנטי.... אנא עארף למה הוא לא נוגע? הוא לא אוהב כמהין. אז למה הוא מחפש כמהין? בשביל להוכיח לעצמו שוב ושוב שהוא לא אוהב כמהין. זה מנגנון פסיכולוגי כזה....אתה לא תבין...זה בערך למה שאנשים מצביעים בשבילך שוב ושוב... כן מנגנון פסיכולוגי כזה....כמו פאבלוב, נכון אבל פרויידני-הגליאני כזה...

".... אבל הכי חשוב זה הקיסמים. אם לוקחים קוויאר וטרפל אז קיסמים מהגוני לא מתאים. אני לוקחת קיסמים אבוני. בסדר עברית... עברית... כאילו שאתה תדבר עברית באו"ם שמו"ם שלך ... קסמים הבנה. ה-ב-נ- ה. כמו בשיר Ebony and Ivory של אלטון ג'ון. סטיבי וונדר ? שיהיה סטיבי וונדר! מה זה משנה עכשיו באמצע הלילה כשיש לי יציקה כזאת על הראש?

" אז סגרנו. זה יהיה על הכיפאק, הטרופו שחור, הקוויאר שחור, הקיסמים שחור הסלרי ירוק...אני צריכה משהו אדום.... אולי דובדבנים מרמת הגולן? לא? לא מתאים? הדרוזים תומכם באסד... אז ניקח עגבניות שרי מעוטף עזה. לא? לא מתאים, למה? הם לא יוצאים לחממות לקטוף? למה? הרקטות מעזה ? מה זה מפריע לתאילנדים לקטוף? הרי הם לא משתתפים בסכסוך הישראלי ערבי מזה מאה שנה? עובדים זרים!!!! רק מחפשים איך לא לעבוד!!!! ישי צודק. לגרש את כולם! אז אני שולחת מחר את הנהג לעוטף עזה ותראה איך אני מביאה לך ארגז עגבניות שרי.

"תראה איזה מנה יפה , אדום ירוק שחור.... כן כמו הדגל... כמו הדגל... אני לא זוכרת של מי....מה זה חשוב נגיד שאנחנו קוסמופוליטיים ואינטרנשיונליים ורוצים שלום צודק ובר קימא ושתי ארצות לשתי עמים....שני עמים. בסדר, בסדר. איזה קפדן נהיית, ממש גדעון סער של העברית...

"בניאמין...בניאמין... אל תרדם לי עכשיו....אז מה אם יש לך ישיבה עם שטיינמץ מחר... על התקציב...ביג דיל... תגיד שמצבנו טוב מאשר ביוון עם הזיתים שלהם ובספרד עם הפלמנקו והקורידה. תשלח את רון לאודר לטורקיה.... מה זה שייך? זה שייך כי נזכרתי שאני צריכה קרם גוף וקרם לפנים של אסתי. הכול נגמר לי. אתה רוצה גברת ראשונה יפה ורכה נכון? לא כזאתי שנראית כמו נעמי פולני או יעל דיין, או חו"ח זאת ממר"ץ איך קוראים לה שלי, שולה...אסתרינה...נכון? מה לעשות שהבוטקס לא נכנס בכל פינה? בשביל זה יש אסתי לאודר....

"תגיד, אולי ניקח קיסמים מרוזווד? Rosewood. Rosewood. . זה כמו עץ תיק רק משוודיה. רוזווד. זה נשמע כל-כך, כל-כך Diamond Jubilee של אליזבת נכון? אז קיסמים מרוזווד ומנה שנייה נגיד צלעות טלה ברביכה של קיני ציפורים.

"קיני ציפורים לא אכלתי אף פעם אבל אומרים שזה ממש מעדן. אפרודיאסטיק. מה אתה לא מביו? אפרודיאסטיק!!!! כן עושה לך תסרוקת אפרו מהשערות. לא בדיוק מהשערות אבל לא חשוב עכשיו....לא, זה לא בעיה להשיג. מביאים את זה מהאיים בתאילנד. כן מהמערות. אני מתקשרת מחר לשגריר שלנו בבנגקוק, 95% שהוא בדרך לפוקט. עכשיו ראש השנה ויום כיפור עם כל הגשרים באמצע וימי ראשון וככה הוא בטח בדרך לפוקט... משם הוא מעמיס קיני ציפורי ושולח בפד אקס. לא לא DHL. הם עושים בלאגן שזה נורא. את הצלעות אני מביאה מהבדואים בנגב. זאת אומרת הם כבר יביאו מסיני. אל תדאג. גדר, גדר והצלעות יגיעו. אני מעריכה שאם אני מאשרת לראש השבט להכניס כמה "טבחיות" מאוקראינה וגם כמה "מבשלות" מלאטביה דרך גבול מצרים, הצלעות יגיעו בצ'יק. מה אתה שואל? אני מעריכה 30 -40 לזוג צלעות ועוד הקן ציפורים איזה 30-40 דולר ונגיד שנים שלושה תפוחי אדמה צנועים כאלה ...לא...לא...לא...יש לי רעיון שיגעון!!!! ממש ציוני!!!!! אחרי אלפיים שנות כזה!!!!.... אני אתן תוספת של ארצישוק ירושלמי וחרשוף מצפון הנגב....הנה משהו אתני מקומי כזה. ממש ציוני כמו קונגרס בבאזל... זה זול. זה בסביבות המאה מאה חמישים שקל לק"ג....למה?... אתה שואל למה?....כי עכשיו זה לא העונה, בובי...וחוץ מזה לחקלאים לא הכניסו כסף לקופות הגמל והם ממש מוכרחים למצוא מקורות להרחבת הנדל"ן....כמה שאתה לא בעניינים! תגיד מי עשה אותך ראש ממשלה?

" אבל אם אני שמה את צלעות והרוטב ותפוחי אדמה קיסמים מרוזווד או עץ תיק זה ממש No, No, No גדול מאד. אז ניקח בכל זאת מהגוני. רגע יש לי רעיון מטמטם....אני לוקחת קיסמים מעץ מייפל. שגריר קנדה מביא לי את הקיסמים אם אני רק מרימה טלפון. הם כל כך בובים!!!! אשתו ככה ככה , קצת סנובית. נדמה לי שהיא ממוצא אינאוטי כזה....היא נראית קצת אסקימו-לימון אבל הוא ממש אמריקני עם גינונים של צרפתי... אז זהו. הקיסמים ממייפל. סגרנו.

"נשאר לי רק מנה אחרונה.... תגיד מה אתה מדבר???? אתה חושב שארוחת גורמה כזאתי הולכת עם בקלווה ומלאבי? אולי אתה רוצה שאגיש שוקולד למריחה "השחר" וחלווה שערות משכם? תראה הייתי מגישה גלידה קולפי עם פיסטאשוס מהודו אבל היחסים עם ההודים קצת התקררו . אולי ניקח פשוט Sticky Rise עם מנגו? וזעפרן הרבה זעפרן. לא, זעפרן לא ממש יקר!!! . ממוצע כזה...מתאים למעמד הביניים שנושא בנטל. כן כן. הכול במסגרת הצדק החברתי. כל הארוחה היא צדק חברתי אחד גדול...אל תדאג. להשיג זעפרן? הכי פשוט בעולם: אתה מתקשר לשגריר סרילנקה ומציע לו סיוע חקלאי ונשק נגד הטאמילים ואז תמורת איזה 10-15 דולר לגרם אתה מקבל כמה ק"ג שאתה רוצה.

"אבל אם אני מגישה גלידה קולפי ירוק עם A touch של סטיקי רייז לבן ומניפת מנגו כתום אני מוכרחה קיסמים ממש ניטרלים. אולי מאורן הסלע של ירושלים? אולי מאלון ארץ ישראל? מה, נשארו עצים בכרמל? מי יחתוך לי תוך שבוע.....שאתקשר לגפרורי נור? תגיד, אתה יודע בכלל מה נעשה איתך? סגרו את המפעל לפני שנים. עוד מעט תדבר אתי על סבון שמן ומכנסיים אתא. אתה מה זה מרחף!!!! וחוץ מזה מי משתמש היום בגפרורים? הכול מצת אלקטרוני.

"מה בלי קיסמים? ושאחר כך אני אראה את בני בגין מחטט בשיניים של אביגדור ליברמן.... ואריאל אטיאס מחטט בשיניים של יולי אדלשטיין...... מה זה???? תאמר זאת שנית??? אלה ההסכמים הקואליציוניים???

תפסיק שוב פעם עם הפיתות והטחינה. זה פאסה. מזמן שחיים חפר הלך לעולמו נגמר רשמית הפלמ"ח. אין היי דרומה לבאר שבע, אין לנגב חומוס, אין צ'יזבטים ואין הרוח נושבת קרירה.

"מים קרים? בודאי! רק לואי ויטון. מה חשבת? עין גדי? רק לואי ויטון או שוקי זיקרי. זה עושה לי שערות כאלה רכות. תיגע....תמשש...לא לא את הצוואר...את השערות.... יאללה אתה עצבני פחד. לך לישון. אני מכבה....מחר בבוקר אני סוגרת הכול עם הלשכה. אל תעזור לי ואל תתערב לי. אתה תתעסק באירן ובאובמה. לא הילארי! מה הילארי? ראית איך היא נראית? הזיקנה קפצה עליה, איזה נשמה!!!! תותחית, אבל מה - מקומטת כולה....תשאיר לי את הפוליטיקה כאן בפנים. רק תבוא ותדבר. יהיה בסדר. תקציב ? מה תקציב? הכול קשרים ויחסים. אל תדאג אני לא יודעת מכלום...לא שמעתי כלום, לא ראיתי כלום...ובכלל אני שומרת על זכות השתיקה.

"איתך? מה פתאום דיברתי איתך על הקייטרינג? ממתי אנחנו מדברים פוליטיקה בבית? אל תדאג הנה הפה שלי חתום. Sealed לנצח. אל תדאג.

"אבל הקיסמים....הקיסמים עוד לא ממש סגור אצלי. אני מחפשת מחר קיסמים משן פיל. משהו חד פעמי, טאץ' סיני ועיצוב סקנדינבי.... יהיה פשוט בומבה.

תאריך:  25/09/2012   |   עודכן:  25/09/2012
יהודה כסיף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בזמנים אלה של "ימים נוראים" ושל חשבון נפש, מסתכל כל אחד ואחד מאיתנו עמוק לתוך נפשו, בודק את מעשיו לאורך כל השנה, מבקש סליחה ומחילה... וכל זאת כדי לטהר עצמו, להכות על חטא ולהתפלל בכוונה רבה לפני התייצבותו בפני בית-דין של מעלה.
25/09/2012  |  שמחה סיאני  |   מאמרים
שלום היקר,
25/09/2012  |  יוסי אחימאיר  |   מאמרים
כסף זה ש"נתקע" במכונות האוטומטיות מצטבר לסכומים לא מבוטלים (חישבו כמה פעמים נתקע לכם כסף במכונות אלה והכפילו באלפי המכונות הפזורות ברחבי הארץ) הוא אינו שייך, לפחות מבחינה מוסרית ואולי גם מבחינה חוקית, לחברות אלה אלא לציבור ששלשל את הכסף למכונה ולא קיבל מוצר שלא באשמתו.
25/09/2012  |  אלי אלון  |   מאמרים
"וואו, את לא מתארת לעצמך איזה מתנה קיבלתי לחג", סיפר חברי, "שנים ערגתי למתנה הזאת, סוף סוף בערב ראש השנה הזה, קיבלתי אותה". "מה עוד אתה יכול כבר לקבל", הסתקרנתי, "שעון קרטיה עם התמונה של רני רהב, במקום הקוקיה שאבא שלי קיבל מהמפעל"? "חשבי בגדול, אל תבלמי, סעי". בטח מכונית, אבל איזה? החבר המצליח שלי כבר משודרג. "פורשה?" שאלתי, יודעת שלמעט אדם אחד בחברה שלו, אף אחד לא נוסע במכונית ספורט. "תזרמי... אבל אם את כבר יושבת במכונית המהירה הזאת, קחי צפונה, ליערות הכרמל. זהו הגעת! עכשיו סעי עוד קילומטר וחצי מזרחה, ואת שם", התעקש חברי, טייס בעברו, לכוון אותי. עם האוריונטציה המעולה שלו, תמיד תפקד כ-GPS מהלך, אבל הפעם, לא היה לי פאקינג מושג מדוע אני נוסעת בכלל, כשאני לידו כאן. "הגלגלים של הפורשה קצת ירטבו, אבל את תגיעי בסוף...לנחל!".
25/09/2012  |  נורית מץ  |   מאמרים
אהוד אולמרט זוכה בשתי פרשיות והורשע במרמה ובהפרת אמונים בשלישית. אתמול (24.9.12) גזר בית המשפט את דינו ותוך שקלול הנסיבות והטעמים לקולא ולחומרה, גזר על אולמרט עונש קל יחסית. יחסית, גם לדברי בית המשפט.
25/09/2012  |  שי ברק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il