|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות

בימים אלה בהם חוגג מזל עקרב , את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, דגים, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
30/10/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל עקרב. מצאו את ההתאמה שלכם [צילום: AP]

מזל עקרב עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יכול מאוד להצליח בגלל הצרכים האישיים הזהים של שתי המזלות. מומלץ להיזהר מרכושנות וקנאה שלא לצורך, כיוון שאלו יכולים לטרפד את ההנאה - ואולם, אין ספק שקשר זה מלא ביצרים והנאות חושים. מומלץ!.

מזל עקרב עם מזל קשת - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכול עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!.

מזל עקרב עם מזל דלי - זהו קשר מעניין ואטרקטיבי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בעיקר בגלל הסקס החשוב לשני המזלות. הדלי מוכן לשינויים מתמידים והעקרב ימצא לעצמו בן ברית מתאים לכל רעיונותיו. קשר בריא ומלא בהורמונים.

מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!.

מזל עקרב עם מזל טלה - זהו שילוב שניתן למצוא אצל זוגות רבים. יש כאן שילוב של אנרגיות חזקות ויצריות כך שתהיה הרבה דינמיות בתוך הזוגיות. מכיוון ששני המזלות נשלטים על-ידי אותו הכוכב, תיתכן זוגיות לאורך שנים. מומלץ לאלו שאוהבים קשר עם ריגושים מתמידים.

מזל עקרב עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים של גלגל המזלות כיוון שהשור הינו המזל המשלים של העקרב ולכן קיימת התאמה והפריה הדדית של הקשר. כל אחד משלים את החסר לו באישיות על-ידי חיבור לצד המשלים שלו. מומלץ ומעניין!.

מזל עקרב עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה. שווה לנסות!.

מזל עקרב עם מזל סרטן - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות את השינויים בחיים והעקרב בהחלט יהיה לו מקור לכוח ומשענת. מומלץ!

מזל עקרב עם מזל אריה - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה. הבעיה היא, שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ ליחסים לא רציניים.

מזל עקרב עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות !!!

מזל עקרב עם מזל מאזניים - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס כוכב התקשורת מרקורי לבית הכספים שלכם, כך שנושא זה יעמוד על הפרק ומחשבות והרהורים כיצד לשפר את מצבכם הכלכלי יהיו מאוד רלוונטיים.

טלה - הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים טובות נמצא בבית השותפויות שלכם, כך שעכשיו זה הזמן המתאים לממש תוכניות ישנות שרציתם לעשות יחד עם בן/בת הזוג. כמו-כן, זה הזמן לחזק את היחסים הרגשיים הנבנים על בסיס של אינטימיות עם הקרובים לכם ביותר. במקרה ואתם שותפים בעסק - זה הזמן לחזק את הקשרים ביניכם כיוון שלמעשה אתם נמצאים שעות רבות ביחד עם השותפים לכם וחשובה מאוד ההרמוניה.

שור - הכוכב סטורן המביא איתו לקיחת אחריות רבה, אך גם יכולת עמידה ביעדים נמצא אצלכם בבית השותפויות ולכן ייתכן שהקרובים לכם ביותר לא רואים כמוכם את עובדות החיים ואתם יכולים להיות בעימותים מאוד לא קלים איתם בגלל חילוקי דעות. זה הזמן לבדוק את הגבולות שלכם ולעמוד על דעתכם. הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית העבודה וזה הזמן המתאים ביותר עבורכם לנסות ולקדם עצמכם דרך חברים.

תאומים - הכוכב מרקורי המביא איתו יכולת תקשורת ומזוהה עם המזל שלכם, נמצא בימים אלה במזל קשת הוא המזל המולי לכם, וייתכן כי במשך כל החודש הקרוב ולא רק בשבוע הקרוב תרגישו שאתם כמהים להגיד את אשר על לבכם, אך נראה שלמרות הדחף שלכם לדבר תרגישו שאתם לא מובנים כהלכה ועובדה זו עלולה לתסכל אתכם. חכו ככל שאתם יכולים עד אשר הכוכב מרקורי ייצא ממזל קשת כדי ללבן עניינים.

סרטן - הכוכב מארס נמצא בבית העבודה שלכם וייתן לכם את האנרגיה והמרץ לעסוק בנושאים ותחומים שאתם מעוניינים בהם על-מנת לקדם את עצמכם בכל נושאי העבודה. ייתכן שתקבלו הודעה שמחה מאנשים קרובים אליכם, אך לא בהכרח תרגישו שאתם מרוצים מההתנהלות הכללית למרות שהמגמה היא לגרום לכם להרגיש מרוצים. נסו לחזק את הקשר עם צעירים מכם במשפחה, כיוון שמשם תבוא לכם השמחה.

אריה - בתחושה שלכם הכול מגיע קשה ואתם צריכים להתאמץ עבור כל דבר. ואכן, נראה שגם בשבוע הקרוב תשאלו את עצמכם כיצד אתם צריכים לפעול על-מנת להצליח ולממש את תוכניותיכם כיוון שאתם מרגישים שאתם תקועים והדברים אינם זזים עבורכם כפי שאתם רוצים. מומלץ לכם לבקש עזרה מאנשים שאתם סומכים עליהם והם אלה אשר יעזרו לכם להגיע להחלטות.

בתולה - הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע בנושאי כספים בתחומים חדשים וייתכן אפילו שאינם מוכרים לכם. כדי להצליח בהמשך, מומלץ לכם לשנות את תפיסת העולם שלכם ולהיעזר באנשי מקצוע בתחומים השונים שיכולים לעזור לכם לראות את החיים מזווית נוספת שתתאים יותר לצרכיכם המשתנים. מילת המפתח היא מותרות ומגיע לכם ליהנות מהחיים וממוצרי יוקרה.

מאזניים - הכוכב וונוס יימצא במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ויגרום לכם להרגיש טוב מאוד עם עצמכם ועם סביבת החיים שלכם. זהו כוכב שמקושר עימכם ולכן מומלץ לכם מאוד לנצל את השפעתו הטובה ולהרשות לעצמכם לזרום עם התחושה. הקרובים לכם וגם הרחוקים יתנו לכם להרגיש שאתם הרבה יותר פופולריים מהרגיל, ועובדה זו תגרום לכם להרגיש שהנה החיים זורמים עבורכם.

עקרב - בחודש הקרוב תאלצו להתמודד עם נושאי כספים שלא חזיתם אותם מראש ולכן אתם מוזמנים לבדוק את מצבכם הכלכלי לפני שאתם מגיעים להחלטות כלשהם על שינויים. הכוכב סטורן יגרום לכולכם לשנות את תנאי חייכם בגלל מצבים משתנים שאינם תלויים בכם תמיד, אך אתם הם אלה שמשלמים את המחיר ולכן, אל תרשו לעצמכם לבזבז בנושאים חדשים אלא שמרו חזק על כספכם.

קשת - הכוכב מארס נמצא החודש במזל שלכם כך שמחכה לכם כל החודש התעסקות בנושאי כספים. כמו-כן, גם הכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת ותנועה עובר לבית זה, והחודש אמור להיות מאוד אינטנסיבי בשיקולים הכלכליים שלכם, ולכן מומלץ לכם להיות זהירים כאשר אתם באים לבדוק את ההתקדמות שלכם בנושאים החשובים לכם. אל תתנו לפחדים שאתם חשים, להשתלט עליכם ולעכב לכם את הצורך להתקדם.

גדי - הכוכבים מארס המביא איתו צורך בעשייה ומרקורי המביא איתו צורך בתקשורת נמצאים בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן ייתכן שאתם מרגישים שאתם רוצים לפרוץ את המעגל שאתם נמצאים בו, אך איכשהו אתם מרגישים שהדברים לא זזים בקצב שאתם רוצים ובהתאם לתוכניות האישיות שלכם. הרפו למשך כל החודש הקרוב, ונצלו זמן זה לעריכת חשבונות נפש.

דלי - בתקופה הקרובה אתם עשויים למצוא את עצמכם מבלים שעות ארוכות בעבודה בניסיון לפתור את הבעיות האישיות שלכם שנוצרו בעבודה על-רקע אישי. עליכם לבדוק שאתם מוערכים כפי שאתם מצפים להיות שבהתאם ליכולות האישיות ולהשקעה שלכם בעבודה. מבחינה חברתית זוהי תקופה שבה אתם יותר מוערכים מהרגיל, ולכן נסו לרתום לעזרתכם חברים שיעזרו לכם להתמודד עם הקשיים.

דגים - הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם ולכן מומלץ לכם להשקיע את מיטב המרץ והאנרגיה בתחומים אלה. גם אם אינכם עובדים בעבודה מסודרת ומאורגנת הרי שעכשיו זה הזמן לשווק את היכולות שלכם ולהיות יצירתיים בתחומים שונים שבהם אתם רוצים להראות את הייחודיות שבכם. השתדלו להיות יותר סבלניים לאחרים, ובדרך זו תרגישו טוב יותר עם עצמכם ותמגנטו אליכם אנשים חדשים ומעניינים.

תאריך:  30/10/2012   |   עודכן:  30/10/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זה למעלה משני עשורים, שהתסמונת המטבולית מוכרת בעולם הרפואה. לכאורה, מדובר באוסף של מצבים שכיחים המתפתחים באותו אדם, הכולל בעיקר השמנה באזור המרכזי של הגוף ("השמנה בטנית" או "השמנת תפוח"), יתר לחץ דם, הפרעה באיזון סוכר הדם, החל בסוכר מוגבר מעט (100%-125% מ"ג), וכלה בסוכרת ממש, והפרעה בשומני הדם, בעיקר הצטברות רמות גבוהות של טריגליצרידים ו/או רמות נמוכות של "כולסטרול טוב".
30/10/2012  |  פרופ' נפתלי שטרן  |   כתבות
עשרות הרקטות ופצצות המרגמה שנורו לעבר שטח ישראל במשך כמה שעות ביום רביעי הן כמו ניגון חוזר. פעם בכמה חודשים כמות שיגורים גדולה, ומנגד תקיפות חיל האוויר לעבר יעדי טרור בשטחי הרצועה, בעיקר של ארגון הטרור חמאס. בסבב ההסלמה הנוכחי נקט חמאס גישה חדשה: לאחר שבעבר ירו מחבלי הארגון רקטות ארוכות טווח אל מרכזי הערים כדי להוכיח את כוחם ויכולתם, את עיקר פעילותו בשבועות האחרונים מרכז חמאס על גדר המערכת.
30/10/2012  |  יוחאי עופר  |   כתבות
המנטרה עליה נתניהו חוזר אחריה מעל כל במה: "בזכותי כלכלת ישראל לא נמצאת במשבר דומה לזה שקיים בספרד", היא לא נכונה, וזו בלשון המעטה. כך קובע פרופסור אבישי ברוומרן, המועמד הטבעי לתפקיד שר האוצר בממשלת העבודה, שמבין דבר או שניים במגמות ארוכות טווח בכלכלה העולמית. ואם כבר אנחנו במגמות, אז הגיע הזמן לחדול מהפחתת מס החברות ובמקביל להעלאת המסים העקיפים
30/10/2012  |  חובב לויטס  |   כתבות
שמו של דב זקהיים, יועצו של מיט רומני לענייני המזרח התיכון, מעלה בראשם של ישראלים רבים זיכרונות שאינם טובים במיוחד. זקהיים, חובש כיפה ושומר מצוות, היה האיש שלפני 25 שנה, בהיותו בתפקיד בכיר בפנטגון, הביא להחלטת ממשלת ישראל להפסיק את פרויקט ייצור מטוס ה'לביא', להעדיף את מטוסי האף-16 ולשלוח הביתה יותר מ-5,000 עובדים של התעשיה האוירית. מאז כיהן זקהיים בשורת תפקידים בממשליהם של הנשיאים רונלד רייגן וג'ורג' בוש האב, ושימש סגן שר ההגנה בממשל בוש הבן.
השופטת: רבקה פרידמן-פלדמן, בית המשפט המחוזי בירושלים
29/10/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il