s1 כספת מחלקה ראשונה News1
   |   15:07:40
דלג
כספת
אישים   פירמות   מוסדות   הודעות כלליות
התרגיל הבעייתי של פטריק דרהי
דרהי. מנסה להתחמק ממיסים [צילום: יח"צ]

חברת הוט הודיעה על סיום תפקידו של הרצל עוזר כיושב-ראש הודעתה לוותה ביחסי ציבור ובהטעיה שכן, ראשי החברה לא גילו את האמת: דרהי מנסה להתחמק מתשלום מיסים בישראל ולשם-כך הוא משנה את המבנה הניהולי בניסיון ליצור מצג כאילו הוט מנוהלת מחו"ל הבעיה: פעולתו נוגדת את תנאי הרישיון תגובת הוט: הידיעה חסרת שחר
▪  ▪  ▪
המיליארדר היהודי-צרפתי, פטריק דרהי מבצע, ממש בימים אלה, תרגיל בעייתי, מתוך כוונה לאפשר לחברת הוט (HOT) שבשליטתו להתחמק מתשלום מיסים בישראל. מטרתו היא לשלם בגין עסקי הוט מיסים בשיעור נמוך יחסית במקלטי מס שונים ו/או בצרפת, אך לא בישראל.

קבוצת הוט מלווה, בנושא זה, בעו"ד פנחס רובין, המספק לה ייעוץ וגיבוי משפטי מול רשויות המס בישראל. עו"ד רובין ידוע כבעל מהלכים ברשויות המס ובפרקליטות.

דרהי, שמוקד עסקיו הוא בצרפת והונו מוערך בכ-10 מיליארד דולר, מנסה לנצל לתועלתו את חוקי המס ואת האמנות הבינלאומיות - המאפשרים לחברה לשלם מיסים רק לאותה מדינה ממנה מנוהלים עסקיו. אלא שבמקרה של הוט, מדובר בתכסיס בעייתי, אשר אם יצא אל הפועל, הוא עלול לייצור להוט עדיפות עסקית על-פני מתחרותיה בישראל: בזק, סלקום, פרטנר ויתר חברות התקשורת בישראל.

ל-News1 נודע, כי במסגרת ניסיונו להתחמק מתשלום מיסים בישראל עורך דרהי שינויים מהותיים ביותר במבנה הניהולי של קבוצת הוט בישראל. במסגרת זו, סיים הרצל עוזר בימים אלה את תפקידו כיושב-ראש קבוצת הוט בישראל. דבר פרישתו, כמו גם הערכותיו לגבי שוק הסלולר והכבלים בישראל פורסמו ברבים. אלא שבמקרה או לא - זהותו של היושב-ראש שיחליפו לא פורסמה, ולא בכדי: שכן הכוונה היא למנות גורם זר לתפקיד הבכיר, ולא ישראלי.

פטריק דרהי פועל בדרך זו, על-מנת להטעות, ולייצור מצג כאילו הוט - שהיא חלק מקבוצת עסקי הכבלים שבשליטתו ובבעלותו, הינה, כביכול, רק הזרוע הביצועית של הקבוצה בישראל, וכאילו הוט מנוהלת רשמית ומעשית מחו"ל. בעוד שהאמת, כאמור, ברורה: עסקי הוט מנוהלים בישראל; החברה הייתה ועודה רשומה כחברה ציבורית; ועל-כן היא חבה במיסים כמו כל חברה ישראלית אחרת.

ל-News1 נודע, כי תוכניתו של דרהי נוגדת גם את תנאי הרשיון של חברת הכבלים הוט, המחייבים, בין היתר, ניהול ותפעול החברה בישראל על-ידי גורם ישראלי. דרהי מנסה לעקוף מכשלה זו, בטענה כי חוקי המס והאמנות הבינלאומיות גוברים על תנאי הרשיון, "הטכניים", כביכול. לזאת מתנגדים בתוקף ברשות המיסים, ומתכוונים לעמוד על-כך שהוט-ישראל, שנהנתה מהטבות ניכרות בישראל ומוכרת מנויים לישראלים, תשלם מיסים בישראל.

- תגובת הוט

האמור בכתבה חסר כל בסיס ומנותק מהמציאות. החברה הינה חברה ישראלית מדווחת ומדיניות תשלום המיסים הינה בהתאם לדין.

מאת: יואב יצחק   |     |   תאריך:  07/04/2015   |   7 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
הלא ריאליים של יאיר לפיד
מפלגת יש עתיד [צילום: פלאש 90]

השמות שלא הכרתם ממפלגת יש עתיד
▪  ▪  ▪
מפלגת יש עתיד ערכה שינוי קל ברשימה לכנסת. חבר מועצת עיריית באר שבע, טל אל על, קודם ויהיה במקום ה-20 במקומו של איש החינוך מרק בבוט, שנדחק מקום אחד אחורה.

שמות המועמדים הלא-ריאליים שאחריו הם: נעמה שולץ, סלים קדור, איציק בנישתי, גדי מאירי, לריסה סטדלר, עמי מגן, בוריס מנייב, תמי פלד-חיון והדר שוייצר. את השאר תוכלו לראות ברשימה המצורפת.
מאת: עידן יוסף   |     |   תאריך:  05/12/2012   |   1 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
כמה עולה לעיתונאי לטוס עם ביבי ושרה
בנימין ושרה נתניהו באחת מטיסותיהם לחו"ל [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]

820 דולר תשלמו רק על הטיסה והמלון לביקור בברלין
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו וכמה משרי ממשלתו ייצאו השבוע לביקור רשמי בגרמניה. בתוכנית: פגישה עם הקנצלר אנגלה מרקל ומפגש בין הממשלות. גם עיתונאים המבקשים להצטרף לטיסה יכולים לעלות למטוס.

כידוע, אין מתנות חינם, ועל הטיסה משלמים 670 דולר. על המלון (פּוּלמן, ברלין) תשלמו פחות - 115 אירו על לינה וארוחת בוקר. מתי? 6-5 בדצמבר. רק אל תשכחו למסור מראש לאבטחה את קוד הגישה שלכם לפלאפון.
מאת: עידן יוסף   |     |   תאריך:  12/03/2012   |   0 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
ציפי לבני מתחשבנת
לבני. מתחשבנת [צילום: פלאש 90]

אולמרט הביע את תמיכתו במופז ואף הצטרף לוועדה המסדרת של קדימה ציפי לבני, בתגובה, הסירה מרשימת המועמדים את אתי לבני
▪  ▪  ▪
ימים ספורים לאחר שהצטרף ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לוועדה המסדרת של מפלגת קדימה - בהסכמתו ובברכתו של יו"ר המפלגה, שאול מופז, ואף הביע את תמיכתו במופז, נוקטת ציפי לבני צעדים משלה.

הראשון שבהם: התנערות מאולמרט, והצגתו כמי שאינו ראוי בשלב הזה להתמודד בבחירות לכנסת ה-19, וזאת מחמת העבירות בהן הורשע וכתב האישום התלוי ועומד נגדו. כך נוהגת לבני למרות שניהלה מו"מ בדבר אפשרות להליכה משותפת עם אולמרט; השני - הימנעות מצירופה של אתי לבני, ידידתם האישית של בני הזוג אולמרט, למפלגתה החדשה-ישנה ("חץ").

אתי לבני מקורבת מאוד לבני הזוג אולמרט. היא מכירה היטב את המערכת הפוליטית עוד מהימים שכיהנה כחברת כנסת מטעם שינוי, כשבראשה עמדו יוסף (טומי) לפיד ואברהם פורז. יחד עם בעלה, העיתונאי יצחק לבני, הם מקיימים פגישות ("פרלמנט") שבהן משתתף גם העיתונאי לשעבר אמנון דנקנר. יוסף (טומי) לפיד נמנה גם הוא עם חבורה זו, עד מותו. דן מרגלית השתתף בעבר באותן פגישות, עד שהתפכח והכיר את אולמרט האמיתי - האיש המושחת, העבריין. עכשיו, כאמור, ולאחר שאולמרט החליט לתמוך בקדימה-מופז, מתחשבת ציפי לבני עם אולמרט, ומסירה מרשימת המועמדים את אתי לבני.
מאת: יואב יצחק   |     |   תאריך:  30/11/2012   |   1 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
חשיפה של ברגמן? מילשטיין קדם לו
רונן ברגמן. מיחזור בידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות מציג את כתבתו של רונן ברגמן על פרשת צאלים ב' כמקום הראשון שבו נחשפים פרטי המבצע "שיח אטד" לחיסול סדאם חוסיין הפרטים המלאים פורסמו כאן לראשונה לפני שבוע בדיוק
▪  ▪  ▪
העיתונאי רונן ברגמן ועיתונו ידיעות אחרונות מפרסמים היום את הסיפור המלא של אסון צאלים ב' בטענה כי מדובר בפרסום ראשון של כל פרטי המבצע שתוכנן לחיסול סדאם חוסיין.

מה שהם אינם מספרים לקוראים של העיתון הוא שהפרטים המלאים של המבצע פורסמו כבר לפני שבוע כאן, ב-News1, על-ידי ההיסטוריון הצבאי החוקר אורי מילשטיין בכותרת "כך תכנן ברק לחסל את סדאם" ותחת הכותרת "האם ניתן לסמוך על אהוד ברק לאחר שברח מאחריות לאסון צאלים ב'?".

מילשטיין נמצא בימים אלה בעיצומה של עבודת כתיבת ספר שיעסוק בניתוח ההחלטות האסטרטגיות של שר הביטחון, אהוד ברק, לאורך השנים. בין הפרקים בספר - פרק שיעסוק בקרב בסולטן יעקוב במלחמת לבנון ופרק שיעסוק בנסיגה החפוזה מלבנון בתקופת כהונתו של ברק כראש ממשלה.

מילשטיין סיפר השבוע ל-News1 כי לפי כחודשיים פנו אליו מלשכתו של שר הביטחון בהצעה לפגוש את ברק ולדון איתו על פרשת צאלים ב' ועל פרשות אחרות שעליהן הוא כותב בספר המוקדש לביוגרפיה הביטחונית של אהוד ברק.

"בזמן הפנייה דרשו אנשי לשכתו תשובה מיידית. השבתי בחיוב. מאז, ברק מתחמק מפגישה", אמר.
ברגמן: מילשטיין מיחזר את מה שאני פרסמתי
העיתונאי ד"ר רונן ברגמן מסר בתגובה כי בשל העובדה שהכתבה שכתב בנושא אסון צאלים ב' פורסמה בגיליון כרומו, היא ירדה לדפוס ב-29 בספטמבר והועברה לצנזורה במתכונתה כפי שפורסמה (בניכוי תיקוני הצנזורה) חודש קודם לכן.

"אפילו אם היינו רוצים לא היינו יכולים למחזר את רשימתו של מילשטיין שהופיעה ברשת לאחר מכן", ציין.

לדבריו, בין שתי הרשימות - של מילשטיין ושלו - פערים ניכרים, לרבות טעויות לא מעטות שיש למילשטיין ולא מופיעות ברשימתו.

"מילשטיין עסק בפרטי התאונה והחקירה שלאחריה ואנחנו התמקדנו בכלל בצד המודיעיני והמבצעי לו מילשטיין מייחס מקום קטן יחסית. השוואה קלילה בין הרשימות תגלה שורה ארוכה מאוד של סקופים המופיעים אצלנו ובכלל לא נמצאים ברשימתו של מילשטיין. למעשה - רוב מה שנכתב אצלנו כלל לא מופיע ברשימתו של מילשטיין".

עוד טען כי הכותרת שניתנה לידיעה מדויקת, אך צריכה להיות הפוכה. "מילשטיין הוא זה שמיחזר את מה שאני פרסמתי. ידיעות אחרונות ואני היינו הראשונים לפרסם פרטים על המבצע בצאלים, תוכנו, מטרתו והויכוחים אודותיו. הדבר היה עוד בדצמבר 2003, יום אחרי לכידתו של סדאם חוסיין ולאחר מאבק קשה עם הצנזורה. הפרסום שלנו עתה רחב משמעותית וכולל גם את מה שנפסל בשעתו וראיונות ראשונים ובלעדיים עם צמרת צה"ל באותה תקופה".
מאת: איציק וולף   |     |   תאריך:  07/09/2012   |   9 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
מי מטריד את הוועדה הרוחנית
קול חי. משבר רוחני

מדוע מתנערת הוועדה הרוחנית של רדיו קול חי מהתחנה, וכיצד מלמדים בנות ברדיו קול ברמה?
▪  ▪  ▪
מכתב יוצא דופן שלחה בסוף השבוע מזכירות הוועדה הרוחנית של רדיו קול חי, הגוף המפקח על תוכן שידורי התחנה הדתית-חרדית. במכתב, שנשלח למנהל התחנה עידו ליבוביץ נכתב:

"היות שנעשו לאחרונה בתחנה צעדים שליליים כגון מינוי אנשים שאין רוח חכמים נוחה מהם לתפקידי מפתח, והיות שבקשותינו לתיקונים שיתאימו בדיעבד את התחנה לציבור בע"ב (בעלי בתים) חרדים לא זכו להתייחסות ראויה - אנו רואים בזאת נסיגה מהצהרתכם על כך שהנכם מעוניינים לקבל הדרכה להתאים את התחנה לציבור חרדי".

מה פשר המכתב החריף, שכמוהו כפסע לפני הסרת "תעודת הכשרות" מהתחנה? ברחוב החרדי יש התולים את המכתב בהודעה שיצאה קודם על הסכם מחודש שיאפשר את שובו של השדרן הפופולרי מנחם טוקר. טוקר, שבעבר שידר בקול חי ועד לאחרונה הגיש תוכנית אישית בגלי ישראל, היווה סדין אדום בפני רבנים מסוימים בשל סגנונו הקליל, שלא תמיד התאים לאורח החיים הנוקשה.

הרבנים אישרו

מה ילד יום? ימים יגידו. בינתיים, בתחנה המתחרה קול ברמה (זו שמגבילה העלאת נשים לשידור ואינה מתירה לשדרניות לשדר) מתקיים קורס למקצועות התקשורת מטעם מכון שופר. סך הכל שבעה מפגשים במשרדי התחנה בבני ברק. משתתפים בו בצוותא גברים ונשים, שיושבים אלה לצד אלה, כל מין בצד אחר.

מביך? לא את קול ברמה, שמצידה מוסרת את התגובה הבאה: "ברדיו קולן ברמה נפתחים כעת קורסים למקצעות הרדיו, קורס השדרנים מיועד לגברים בלבד. קורסי התקשורת שנפתחו ברדיו קול ברמה, הינם נפרדים לגברים ולנשים, והדבר אושר על-ידי ועדת הרבנים של התחנה".
מאת: עידן יוסף   |     |   תאריך:  11/08/2012   |   0 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
יובל שטייניץ: משרד האוצר "מסית"
שטייניץ. טעות מביכה [צילום: פלאש 90]

היועצת התכוונה להסטת תקציבים, אך הפכה בטעות את ההסטה להסתה
▪  ▪  ▪
שגיאת כתיב מביכה למשרד האוצר בראשות השר יובל שטייניץ: בהודעה שפרסמה יועצת השר הלילה (יום ד', 8.8.12), נאמר, כי העברת כספים לשס נעשתה במסגרת "מהלכים והסתות", כלומר מישהו הסית את שר האוצר להעביר כספים לשס.

נראה שהיועצת התכוונה לדבר על "הסטות", כלומר העברת תקציבים פנימית מסעיף לסעיף בתוך אותו משרד, אך איכשהו טעתה בכתיבה, וכך יצרה, אולי, מצב מביך לשר האוצר.

כתב News1, שהתקשר ללשכת הדובר כדי להעמידם על הטעות, נענה בתגובה תקיפה של עובדת בשם אראלה, שלפיה אכן מדובר ב"הסתות" בת'. מאוחר יותר התרככה, ואמרה כי "הנושא ייבדק" (מה יש לבדוק כאן?).
מאת: אלעזר לוין   |     |   תאריך:  08/08/2012   |   6 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
לא רוצה ידיעות? אתה ימין קיצוני
ידיעות אחרונות. שיווק אגרסיבי [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

תובנות משיחה עם נציגת מכירות של ידיעות אחרונות
▪  ▪  ▪
דניאל, נציגת מכירות של ידיעות אחרונות, התקשרה אלי (יום ה', 17.5.12). מאחר שרציתי לחסוך זמן לשנינו, אמרתי לה כבר בתחילת השיחה שאיני מעוניין במנוי לעיתון, וביקשתי שתרשום ותעביר לממונים עליה שתי סיבות. האחת: הקו האנטי-ממשלתי (ליתר דיוק: אנטי-ביבי) של העיתון, שלדעתי מושפע מטעמים מסחריים ומשפחתיים של ארנון מוזס. השנייה: העבירות האתיות המתמשכות של העיתון בנוגע ליאיר לפיד.

ייאמר לזכותה של דניאל, שהיא ביקשה להבין מה מפריע לי. הסברתי שאין זה תקין שראש מפלגה פוליטית ימשיך לפרסם טור בעיתון. כאן הייתה לה הבטחה: "יאיר לפיד עוד מעט לא יכתוב אצלנו". רשמתי לפני. בהחלט נעקוב אחרי מימוש ההבטחה הזאת. ומה לגבי הקו של העיתון? אמרתי שלדעתי העיתון נוקט בעמדה חד-צדדית נגד בנימין נתניהו, משום שלמוזס יש אינטרסים מסחריים בדמות המאבק מול ישראל היום, ואינטרסים משפחתיים בדמות גיסו - סילבן שלום.

"זאת אומרת, שאתה ימין קיצוני ורוצה לקרוא רק ישראל היום ולא רוצה לדעת מה קורה במדינה", קבעה דניאל בתובנה מעמיקה. יפה. ימין קיצוני - זה הכל מאריה אלדד דרך משה פייגלין ועד יגאל עמיר. ישראל היום - לא מספר כנראה מה קורה במדינה. לעומת זאת, ידיעות אחרונות עושה זאת באובייקטיביות מלאה. כמו למשל הדרך בה דיווח על הקמת ממשלת האחדות. אבל, בעצם, כפי שהראינו פה [ראו במאמר משמאל] - הסיקור של קבוצת ידיעות היה הכל חוץ מאשר אובייקטיבי.

אותי מתמיה יותר מהיכן לקחה אותה בחורה, שההיכרות שלה איתי מסתכמת בשיחת טלפון בת דקותיים, את החוצפה לתייג אותי מבחינה פוליטית. או שזה מה שאמרו לה (משום שהיא ירתה את התשובה במהירות) או שזה מה שהיא חושבת. מכל מקום, זו התשובה שהיא נתנה לה בשם "העיתון של המדינה": מי שלא רוצה לקרוא ידיעות אחרונות - שייך בהכרח לימין הקיצוני. האמת? בשורה ממש טובה לקצה הזה של הקשת הפוליטית, כי זה אומר שיש לו בערך 65% תמיכה.
מאת: איתמר לוין   |     |   תאריך:  17/05/2012   |   30 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
בר-מוחא מנסה לעצור תחקיר נגדו בערוץ 1
בר-מוחא. מעשים מפוקפקים [צילום: עידן יוסף]

על הכנת כתבת-התחקיר העוסקת במעשיו המפוקפקים של בר-מוחא עובד העיתונאי ניסים מוסק בר-מוחא פנה במכתב באמצעות עו"ד אילן בומבך בניסיון לעצור את הפרסום לטענתו, מנסים להתנכל לו בגלל תלונותיו נגד משה נסטלבאום וגורמים נוספים
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב, יוסי בר-מוחא, מנסה לעצור פרסום כתבת-תחקיר נגדו בערוץ הראשון. הכתבה המתגבשת עוסקת במעשיו ובמעלליו, בשיטות ההפחדה בהן הוא נוקט בנצלו את תפקידו באגודת העיתונאים בתל אביב, וכן באופן בחירתו המחודשת למנכ"ל האגודה - בדרך הנוגדת את תקנונה.

במכתב ששיגר עו"ד אילן בומבך, בא-כוחו של בר-מוחא ואגודת העיתונאים, אל יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת, הוא טוען כי כתב הערוץ הראשון, ניסים מוסק, המכין את הכתבה, מופעל על-ידי בכירים ברשות השידור, ובהם מנכ"ל הערוץ משה נסטלבאום, כדי לפגוע בו אישית.

מוסק ראיין לכתבת-התחקיר עיתונאים וגורמים נוספים, אשר העידו על מעשיו המפוקפקים של בר-מוחא, וכן על מעשים הנגועים בשחיתות אישית. בין היתר ראיין מוסק את הח"מ.

לבר-מוחא ניתנה על-ידי ערוץ 1 זכות תגובה ואף הוא רואיין לכתבת-התחקיר. במהלך הראיון עימו וכשהוצג בפניו מסמך הנוגע אליו, איים בר-מוחא, צעק ואף קילל וכינה את מוסק: "פושע".

לטענת בר-מוחא, נסטלבאום פועל "לחסלו" אישית, כתגובה לכך שהוא - בר-מוחא, הגיש נגדו תלונה לנציב שירות המדינה בגין עבודה פרטית שביצע שלא על-פי היתר, כביכול. נסטלבאום דחה בעבר, מכל וכל, את טענותיו של בר-מוחא.

במכתב מגולל בר-מוחא פרטים בדבר יחסיו העכורים מן העבר עם נסטלבאום, שיש בהם, לטענתו, לפסול את נסטלבאום מכל עיסוק בנושאים הנוגעים לבר-מוחא וזאת מחשש לניגוד עניינים.

הערה: ב-News1 חשפנו שורה של ליקויים ומעשים בלתי כשרים שביצע בר-מוחא בשנה האחרונה, כולל חשד לעבירות פליליות, בנסותו לטרפד מינויים בכירים ברשות השידור ובמקביל לדחוף למינוי מקורביו, ובראשם אריה שקד שנחקר על-ידי המשטרה ונמצא כי ביצע עבירות פליליות. בר-מוחא פעל תוך ניגוד עניינים חמור ובאופן הנוגד את האינטרס של כלל חברי אגודת העיתונאים.

מאת: יואב יצחק   |     |   תאריך:  05/05/2012   |   24 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר
שלי יחימוביץ' - התחקיר שבדרך
יחימוביץ'. מודאגת [צילום: פלאש 90]

בידיעות אחרונות מכינים תחקיר בלתי מחמיא על יחימוביץ'
▪  ▪  ▪
יושב-ראש מפלגת העבודה שלי יחימוביץ', מוטרדת. לא מעט. בעיתון ידיעות אחרונות החלו להכין תחקיר בדבר אופן התנהלותה. כולל עניינים הנוגעים למינויים, לתנועות כספיות בגופים הקשורים למפלגה, לתרומות שקיבלה מאילי הון במהלך הבחירות לראשות מפלגת העבודה ועוד. סדרה של שאלות הוצגה לקבלת מענה. הלחץ מכל הצדדים נמשך.

מי שבוחש הוא, בין היתר, מו"ל העיתון המשמש כעורך האחראי, ארנון מוזס. המטרה: לפגוע במעמדה של יחימוביץ'. וכידוע, פגיעה בה עשויה לסייע ליו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, להתקדם במערכת הפוליטית. לפיד נחשב לסוס הטוריאני של מוזס במערכת הפוליטית.
מאת: יואב יצחק   |     |   תאריך:  04/05/2012   |   39 תגובות   |   הדפסה   |   שלח לחבר

לרשימה המלאה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il