s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שמעון פרס: מורה נבוכים לשחיתות מוסרית
מאת: אורי נטע  |  05/06/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למר אורי נטע התמים
  אמיתי   5/06/05 10:23
מה שכתבת כאן דומה לילד שאומר: כדור הארץ כזה גדול, כמעט מאה קילומטר! נגעת במילימטר אחד מתוך קרחון השחיתות הנקרא שמעון פרס. הצעה: אם אתה חושב שיש סיכוי שפרס יקרא מה שכתבת, כדאי לך לשכור שומרי ראש כבר עכשיו. רבים היו תמימים כמוך, והם מריחים עכשיו את הפרחים מלמטה.
כתוב תגובה ל- אמיתי
נכון, וביניהם בעלה לשעבר של הגב'
  -קובי   5/06/05 14:45
כתוב תגובה ל- -קובי
דווקא ברק מסוכן הרבה יותר מפרס
  מיכאל שרון   6/06/05 09:44
ניתפלל ונמשיך לכתוב.
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
2
ושכחת את משה דיין שודד העתיקות?את
  שימון, עד 120   5/06/05 10:58
גיסו- עזר וייצמן שסחר בנשק לאחר שיחרורו מצה"ל ולימים קיבל מסרוסי שוחד?שלא לדבר על "סידור" רשיון נהיגה לבנו שאול ז"ל שלא היה כשיר לנהוג. ואת אשר ידלין שמעל בכספים "למען המפלגה"? ואם מדובר על אי ציות לחוק "סתם"- שכחת את ביילין, הזנב המכשכש בשימון, מי שלא נענשו עדיין(!!!) על מגעים אסורים עם אירגוני טרור יחד עם אורי אבנרי- כולם שמאל מטורף. נו, ושחיתות מערכת המשפט? בייניש שאישרה לפני רצח רבין הפללת חף מפשע, שדאגה לבעלה במסירות לבל תוגש נגדו ע"י האדון מזוז תביעה, וארבל שהונתה וקיבלה מאות אלפי שקלים שלא היתה זכאית לקבלם.וזה רק קצה הקרחון.מקווה שיום אחד, לאחר מפלת הדיקטטורה הלא-יחידה במזה"ת, יימס הקרחון ויטביע תחתיו את כל אלה. ואיחולי, ולו יהיה זה רק אישפוז בבי"ח גריאטרי או פסיכיאטרי למען אזכה לראות בנפילתו של
כתוב תגובה ל- שימון, עד 120
3
אורי, אין לך מספיק ניסיון ?
  תוכי יוסי   5/06/05 11:29
תראה את התגובות פה שתיכף יופיעו (וכרגיל לא יתוכחו עם דעותיך אלא יסבירו לך מנין באת, יזכירו מקצועות של הוריך וינפקו לך חינם חוות דעת פסיכיאטרית.
מעבר לכך אני מסכים כמעט עם כל מילה.
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
4
כמה פרובינציאלי
  מהנדס   5/06/05 11:31
אוי נטע, ההבנה שלך בתהליכים קצת מורכבים פשוט מביכה.

שמעון פרס גרם להעברת מפעלי ייצור למדינות אחרות? מפעלי הייצור מכל העולם נדדו למקומות בהם שכר העבודה נמוך (כ50 דולר) לעומת שכר מקומי גבוהה (כמעט 1000 דולר בישראל).

אשר לפרס, ובכן בניגוד לביבי וברק, את כספי ההרצאות שלו הוא לא מנצל לבניית בית מפואר בקיסריה (ביבי) או בכפר שמריהו (ברק), אלא כולו מועבר למרכז פרס לשלום.

אשר לממשלת האחדות, שכחת לציין שבסופו של דבר היא הוקמה על ידי שמיר לאחר שקנה (כפשוטו) את גור מהעבודה שהיה בחובות עקב גרושיו.

אך אל דאגה נטע, מלאכתינו נעשית על ידי אחרים. שרון יפנה את המתנחלים (עכשיו בעזה ועוד מעט בגדה) וביבי יעניש את כל כפויי הטובה ברבין שהיטיב איתם - יהפוך אותם למובטלים, בורים וזנוחים.
כתוב תגובה ל- מהנדס
תלמידו של בלעם!
  -נדיה   5/06/05 15:07
אין שום רע בלבנות בית מפואר מכספי הרצאות - זהו כסף שהושג ביושר ובכשרון. אבל למה לפרס לבנות בית מפואר אשר בתוכו תשב גם סוניה "האהובה", בשעה שהוא יכול להנות מכל מנעמי העולם דרך מרכז פרס "לשלום" יחד עם פטור ממס הכנסה? . בא להזיל דמעות מצדקנותו של פרס ושל תלמידיו!
כתוב תגובה ל- -נדיה
היכן בדיוק הבית של ביבי בקיסריה ??
  מיקיהו   5/06/05 21:54
אולי תעדכן את עם ישראל...
כתוב תגובה ל- מיקיהו
5
למה תאשים את פרס בפאשלות של רבין?
  קרטושקס   5/06/05 11:32
כתוב תגובה ל- קרטושקס
6
פוקח עיניים
  וחטא הסכמי אוסלו?   5/06/05 12:15
כתוב תגובה ל- וחטא הסכמי אוסלו?
7
שנאה
  הרופא   5/06/05 12:35
מר נטע שונא. הוא שונא את עברו האישי הוא שונא את חיל הים ,הוא שונא את חבריו ומפקדיו בעבר והוא שונא,ללא קשר מובן,גם את שמעון פרס. הוא משמיץ את כולם.והוא חושב שהוא "בסדר". בקיצור מר נטע הוא איש אומלל.
כתוב תגובה ל- הרופא
דווקא נטע הוא המודל של אוהב האדם
  הדוקטור   5/06/05 14:44
וכאחד כזה פרס כמובן מעורר בו גועל נפש
כתוב תגובה ל- הדוקטור
דר', אתה רנטגן?
  נב   5/06/05 16:55
הכיצד אתה, דר', יודע את נפשו של הכותב למרות שאין הוא מתבטא כך?
האם לכתוב עובדות על אנשים פירוש הדבר לשנוא אותם?
בתור דר' את צריך להבחין בין שנאת המעשה לבין שנאת האיש.
כתוב תגובה ל- נב
קרא את תגובה 3 בבקשה
  תוכי יוסי   5/06/05 21:55
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
8
המאמר: פושק שפתיים.שיחפש ילדי שרון
  פיטפוטי ביצים   5/06/05 14:00
כתוב תגובה ל- פיטפוטי ביצים
דווקא מאמר מצוין, למסגר ולתלות!
  קאטי   5/06/05 14:46
כתוב תגובה ל- קאטי
למסגר ולתלות ?
  בטי   5/06/05 19:37
בשרותים
כתוב תגובה ל- בטי
שם שימי את התמונה של שימון!
  קאטי   5/06/05 22:18
כתוב תגובה ל- קאטי
בשמחה
  בשמחה   6/06/05 11:00
אשמח לתלות שם תמונה שלך..
כתוב תגובה ל- בשמחה
9
בבגלל מיחזור שכזה לא אכנס לאתר
  טול קורה   5/06/05 14:03
כתוב תגובה ל- טול קורה
ברוך שפטרנו!
  מרגי   5/06/05 14:46
כתוב תגובה ל- מרגי
10
True Left-Wake up,correct yourself
  AMR   5/06/05 15:31
כתוב תגובה ל- AMR
11
עצה לאורי נטע
  משה, עורך-דין   5/06/05 19:04
לדעתי, מזלך הוא שיועציו המשפטיים של שמעון פרס ייעצו לו, ככל הנראה, שלא להתעסק אתך, מאחר שהגשת תביעה משפטית תגרום לו נזק תדמיתי גדול אפילו וזכה במשפט. אלמלא כן, או אילו החליט פרס להתעלם מיועציו, היה מגיש נגדך תביעה בגין לשון הרע, ובתדמיתו הציבורית היה יכול לתבוע מיליונים ולזכות בהם. פרט לכך שאינני רואה שום קשר, בין מפקדך המושחת מחיל הים - שמשום-מה נמנעת לא רק מלציין את שמו אלא גם מלדווח עליו למשטרה ולעיתונות באותה עת - אינני מאמין שהיית מסוגל להוכיח בבית המשפט את כל השיקוצים שתלית בשמעון פרס, לרבות האשמתו בקנוניה להשתלת כלי עבודה בתיקיהם של עובדי התעשיה האווירית, וקשירת קשר עם הנשיא חיים הרצוג המנוח. בבית המשפט לא די באמירת הדברים, וחייבים להוכיחם בראיות של ממש, כאשר נטל ההוכחה הוא על הנתבע (אתה).

יש אשמות כבדות די והותר שאפשר ושצריך לתלות בשמעון פרס, בתחום הציבורי-מדיני, שכן לדעתי האיש גרם נזקים כבדים למדינת ישראל בתחום זה, ועוד ידו נטויה. יש גם אשמות כבדות שצריך לתלות בו, בתחומי המוסר הפוליטי. אך רצוי מאוד - ולא פחות חשוב: מוסרי מאוד - להיזהר שלא לפגוע בשמו של אדם בהאשמתו בפשעים פליליים, שלא תוכל להוכיחם בראיות מוצקות בבית המשפט. על מעשה כזה משלמים לא רק בכסף רב, אלא גם בהעמדה לדין באשמת לשון הרע, המהווה עבירה פלילית.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אבל הוא אומר אמת מנסיונו
  פנחס   5/06/05 21:18
האם אמת שאי אפשר להוכיחה משפטית אינה אמת??
ואשר לזה שלא דווח על הנעשה באותה ספינת חיל הים,אז אל תדון את חברך עשד שתגיע למקומו. הדבר לא פשוט . הנוכלים הם מאוד מתוחכמים ומאוד חסרי מצפון, כך שבסופו של דבר הישר שיפתח את הפה יכול לצאת הנוכל והנוכלים לצאת צדיקים
כתוב תגובה ל- פנחס
חשוב. למה קשה להאשים ולהרשיע
  נוכלים. מ.שרון   6/06/05 09:36
קראו המאמר הבא ותבינו למה, ברמת העיקרון, רוב הנוכלים מתחמקים מאשם, חשיפה והרשעה. ולמה מה שנחשף הוא רק קצה הקרחון

nfc.co.il
כתוב תגובה ל- נוכלים. מ.שרון
12
חשד לשחיטות ולמוייים של ח. אלומות
  עמנואל   5/06/05 20:44
אני מציע לבדוק איך מונו עשרות חברי קיבוץ 'אלומות' קיבוצו של שמעון פרס שפשט את הרגל לתעש"א. שנית איך חברו של שמעון פרס אלחנן ישי, סגן מנהל מבת ב-1972-1 איים עלי: "מי שיוציא את הפרשה הזו פרוייקט רב"י (רכב בן יעקב) החוצה, למבקר המדינה או לעיתונות, יפוטר למחרת, מזה פה, נתיבי נפט"??? הפרשה כללה 15 סעיפים של שחיטות, שדאגו להפוך אותה ל- 5 שבסוף היה ועדה פרטטית ונשפט על אחת. הפרוייקט היה תכנוני לקוי שהצנחנים וחיל חימוש קטלו. למרות זאת המשיכו לתכנן זאת. גניבת שיריונית בריטית על מנת לצאת איתה לצייד. שני כלי נשק. בניית 2 עגלות לסוסים אחד לפי הטענה לשר חיים בר-לב,גניבת דלק, גניבת ציוד אחר, נתינת אחזקת רכב הגבוה ביותר וגם ג'יפ צמוד. ביצוע אוברול לרכבים למקורבים. חשד לגניבת שרטוטים של הפרוייק והעברתו לברזיל על מנת לייצרו עם שותף שם(פרשה שיכלה לההפך לריגול) העברה ל'נגריה' ושם תפסו אותו שוב ולאחר מכן קיבל קידום. בפרשה היה גם מעורב משה נחשון, גיבור ישראל, אז הבוס שלו. שני קציני ביטחון שדיווחתי היו דוד ורד ושלמה שביט. פנינו אז לעו"ד ליעוץ ומספר עובדים מסרו עדות.
כתוב תגובה ל- עמנואל
13
שמעון פרס איש החזון והמעש.
  יעקב בן-נון   5/06/05 21:06
הגיעה העת להעמיד על דיוקם,מעשיו והתבטאויותיו של האיש הדגול שמעון פרס.לא אחת מהדהדים באוזנינו דבריו של איש החזון:"הקמתי את התעש"א והקמ"ג".הנני גמלאי של התעש"א שעסק עשרות שנים בהדרכה,ויצא לנבור מאות שעות בארכיון התעש"א ולהלן הסיפור האמיתי.בתחילת שנות החמישים,עת שהה מר פרס בארה"ב בשליחות משה"ב (כתחליף לגיוסו לצה"ל)פגש במכונאי מוטס בשם אל שווימר,בעל הנגר לשיפוץ מטוסי בוכנה ממלחמת העולם השניה.מר פרס שכנע את אל שווימר להקים בארץ הנגר דומה שיטפל במטוסי ח"א הישראלי של תחילת שנות החמישים.ואכן הוקם הנגר שנקרא "מוסך בדק" שטיפל במנועי ובמטוסי הבוכנה שהיו אז ברשות ח"א.מבחינה טכנולוגית ניתן להשוות את מה שהקימו האדונים פרס ושווימר למוסך רנו ביהוד.התעש"א של היום המתקדמת בתחומי האוירונאוטיקה,האופטיקה והחלל,הטילנות ומערכות ההתראה ועוד ועוד,הינה תוצר של עובדיה המסורים,החל מהפיסיקאים והמהנדסים וכלה באחרון הטכנאים והעובדים.יכול אם כן מר פרס להתגאות לחילופין בהקמת מוסך רנו ביהוד אך לא בתעש"א של היום.באשר לקמ"ג,ההתבטאויות החלו רק אחרי מות "הזקן".מר פרס יודע במדוייק ,מה חלקם של בן גורין,של פרופ' ברגמן,פרופ' דה שליט,פרופ' קלצ'ינסקי,פריאר ועוד רבים וטובים.כדאי לקרוא את ספרו המצויין של סיימור הרש "ברירת שמשון" בכדי לעמוד על חלקו של "איש החזון" בהקמת הקמ"ג.
כתוב תגובה ל- יעקב בן-נון
14
ללא מילים, או: השחיתות במשפחת פרס
  מיכאל שרון   5/06/05 22:29
אבל, לא רק שחיתות. גרימת נזק כבד למערכת החינוך במדינת ישראל. פרוטקצייה של אבהל'ה הרסה את "הבנת הנקרא" במדינה לשנים רבות:


ניחשול הבנת הניקרא בישראל על ידי ציקי וולדן, בתו של פרס. קבלה 2 מיליון שקל. בגלל חוכמתה כי רבה? או בגלל הייחעס?
faz.co.il



עירית, מורה (יום שלישי, 27/04/2004 שעה 10:08)


כמורה ומחנכת זה 30 שנה יורשה לי להעיר.

הייתי חברה בועדה המיעצת למשרד החינוך בנושה הוראת שיטות הקריאה.

ב1993 עם הכנסת שיטת ''האורינות'' כשיטת חובה, הצביעו כל חברי הועדה נגד החלת השיטה בבתי הספר.
כבר אז ידוע היה הנזק שהשיטה גורמת, וכבר אז הובא בפני חסרי הועדה נתונים, אשר מצביעים כי השיטה פגומה מיסודה.

[שימו לב!!!!!] הלחץ לקבע את השיטה הגיע ''מלמעלה'' מהחלונות הגבוהים, משרת החינוך ששמה נודע בישראל כשולמית אלוני, וממנכ''לה.

וסוד גלוי היה, שהיועצת הראשית והפרויקטורית של השיטה שמה בישראל ד''ר ציקי ולדן, בתו של מר פרס.

סוד לא גלוי הוא ששכר טרחתה של ד''ר ולדן היה בסכום של למעלה משתי מליון ש''ח בגין היעוץ.

כאמור, השיטה באה להחליף וליתר שיטת לימוד שהוכיחה את עצמה כבר אלפי שנים להוראת השפה הקריאה והכתיבה העברית.
שעולה בחינם, אין כסף.

השיטה הפכה את תלמידינו, ילדיכם וילדינו לשפני ניסיון,השיטה הותירה אחריה הרס מוחלט בהבנת הניקרא.

דור שלם של אנשים שלא מסוגלים להבין טקסט פשוט, שיוותרו בורים למעשה.

כיום , בגיל העשרה כיתות י, י''א י''ב ישנם 3 סוגי הבחנות.

1) נפגעי השיטה, ילדים שלא מסוגלים להבין טקסט פשוט, ומדובר במספרים מפחידים.
2) דתיים וחרדיים וכן ערבים שלא למדו בהתאם לשיטת האוריינות, והבנת הנקרא אצלם טובה מאוד.

3) מיעוט של ילדים שצלחו את השיטה טאיכשהו הצליחו לשרוד את
הנזקים.

במדינה מתוקנת, היתה מוקמת ועדת חקירה והיו מוגשים כתבי אישום ותביעות פיצויים.
אולם בישראל שלנו, ילדינו הם הפקר, הכל מותר.

אני חושבת שגם ציקי ולדן, שהלחץ שהפעילה, דרך הפוליטיקאים שהם מקורביה היה מדהים! חייבת לתת את הדין.

עם שינוי השיטה לפני שנה, הפעילה ציקי את כל יכולתה כדי למנוע את שינוי השיטה כולל טלפונים משמעון פרס לשרת חינוך!!!!

עירית.

_______________


יוני פרס בנו של....



מה בדיוק הסיפור של הבן של פרס [יוני פרס]
מרק (יום שני, 26/04/2004 שעה 22:45)

שהרג ברשלנות פושעת חבר לשירות הצבאי ולא הועמד כלל למשפט בשל הייחוס של אבא. מישהו זוכר פרטים?
_____

עמד גם עמד וגם נידון ונענש
מושה (יום שלישי, 27/04/2004 שעה 0:58)

כדת וכדין
______

שקרן כמו כל חבריך הימניים
רמי נוידרפר [הערה: בנו של העסקן המאיפנ"יקי הידוע ח"כ נוידרפר. מ.ש.] (יום שלישי, 27/04/2004 שעה 1:22)

יוני פלט כדור בזמן משחק , הועמד לדין ונידון למאסר שלושה חודשים.
_______

קודם, אל תקפוץ ותקרא לי שקרן
מרק (יום שלישי, 27/04/2004 שעה 8:13)

כי גם אתה מאשר את קיום האירוע. שנית, מה זה 3 חודשים על רצח ברשלנות פושעת? אתה באמת חושב שגם אחד העם היה מקבל עונש כזה?

_______


אתה שקרן - פליטת כדור בשגגה איננה רצח ברשלנות פושעת
רמי נוידרפר (יום שלישי, 27/04/2004 שעה 9:53)

אתה אכן שקרן - כתבת שהוא לא הועמד לדין.

יוני פרס הוא אחד הצדיקים הנסתרים במדינה הזו ואתה פיך מטונף
___________
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
נודניק
  שרונאס   6/06/05 07:05
נודניק, כשאתה לא מצליח להשיג תגובות למאמריך הנפתלים וההזויים אתה הופך למגיב טרחן ורב מלל
כתוב תגובה ל- שרונאס
שרונאס אל תסתום פיות בביריונות
  -ריקי   6/06/05 09:24
אופיינית!
כתוב תגובה ל- -ריקי
15
סיפור ששמעתי מאיש זקן בזכרון יעקב!
  זעם האלים   5/06/05 23:05
אביו של המספר סוחר עצים היה בזכרון יעקב מהגדולים בארץ ישראל דאז. ואבא של שימון היה מגיע מפעם לפעם לרכוש אצל אותו אביו של המספר, עצים. המספר, אז ילד, מסתובב היה בשטח העצים ומסייע לאביו, וכשהיה אביו של שימון מגיע לקנות עצים ואליו היה מתלוה בנו הילד שימון, היה אביו של המספר אומר למספר אז ילד, תשגיח טוב על שימון הילד הזה גנב!
הסיפור הזה אוטנטי ואמיתי! וכמו שאמרו חז"ל בוצין בוצין מקטפי!
כתוב תגובה ל- זעם האלים
בין היקב למזבלה
  פומרנץ   6/06/05 07:02
אביו של המספר גר בודאי עליד היקב "והתבשם" ממנו כשם שאתה גר קרוב למזבלה והריח נדבק בך
כתוב תגובה ל- פומרנץ
עוד אחד ממלחכי הפינכה של פרס!
  זעם האלים   6/06/05 09:20
האמת מרגיזה אבל פרס דוחה עוד יותר!
כתוב תגובה ל- זעם האלים
16
חשיפה: השלטת ברק על ישראל ופרור
  הליכוד. מ. שרון   5/06/05 23:29
רשימתי הינה במידה רבה ספקולטיבית. אין ראיות ישירות. יש ראיות נסיבתיות למה שמצטייר כאן:

מסע לפרור והכפשת הליכוד, במסגרת השלטת משטר בונאפרטיסטי-פאשיסטי בישראל בראשות אהוד ברק, שיוצג כמושיע האומה מנגעיה (בונאפארטיזם: מלשון נפוליאון בונפרט)


ראשית, ופחות מרכזי לענייננו: סגנונו הוא סגנון קר. הוא מטיף למה שהוא מדמה כיעילות עיסקית אמריקנית, ושוכח כי החממה לחשיבה יעילה, יוזמת, בונה ומארגנת היא דווקא החום האנושי המעורב בתבונה. מזכיר לי את אותם מעונבים דקי גזרה קטלניים וריקים מחמלה וחום בדרום אמריקה המתרפקים על מה שנידמה להם כאמריקניזמים, בחסות ה-CIA. דווקא בסגנונו הוא נראה לי יותר מכל כבוזז ותחבולן חף מכל ערך בונה.


nfc.co.il



הילת הגאוניות שהשחצן הריק הזה ומקורביו טווים סביבו, מתעלמת מהעובדה שמדובר בשכלתנות עקרה, נעדרת כל יסוד של מורכבות יוצרת. זוהי קוויות מוחלטת, תוך כשל מובנה לשזור כמה כווני מחשבה ניבדלים לקראת מערך חדש ואפקטיבי. הדבר מזכיר לי ניתוח ארוך שהאיש העביר פעם בפרשת יעקב לוינסון, ב-1983, בו ניתח לשומעיו המתפעמים את האסטרטגייה והטקטיקות בהם נוקט וינקוט לוינסון, תוך תרחישים שונים. במהלך הניתוח היגיע טלפון: "לוינסון התאבד"...

אגב, סודות מן המטבח, יש לשונות רעות המתעקשות לטעון שהמאמר הידוע כנגד השחיתות במעריב ("נמאס מהשחיתות") של אמנון דנקנר ומרגלית, הינו חלק ממסע משומן וממומן "כבד", שמטרתו להציג את ברק כאיש החזק שיושיע את האומה, ויעשה סדר.

והחשוב מכל: בהקשר לכך, דומה שהחל מאוגוסט 2004 יש הרתמות של חוגי הון כבדים, ביניהם כמדומני התעשיין דב לאוטמן, לקידום ברק לכיבוש השילטון בישראל, מימון כבד שניתן תחת האיצטלה של "יוצאים מעזה". אז אירגנו איזו הפגנה שלא נידרש לה תקציב רב, וכמה שילטי חוצות בזמנו, ונישאלת השאלה לאן הלך שאר הכסף, הכסף הכבד באמת?

כך, שימו נא לב, שלקראת כיבוש השילטון, יש מזה זמן מסע להכפשת כל הדמויות המרכזיות בימין - צחי הנגבי, עוזי לנדאו, ישראל כץ ולמעשה אף דמות שם לא נישארה כברווז צולע עתורת קלון. הוסתרה מאיתנו העובדה הפשוטה שכל ממשל במערב ממנה את אנשיו. ופעולה זאת, בה ממנים גם אנשי ימין לתפקידים בממשל, במקום גורמי האליטה של ההון הכבד יוצאי "העבודה" המרבדים את הרמות הבינוניות והגבוהות של היררכיית האדמיניסטרצייה במדינה -מוגדרת כפשע. שימו גם לב שמדובר במסע שיטתי, שמאז אוגוסט 2004 היצליח לטעת ברבים את התחושה שהליכוד, מפלגת השילטון, היא מפלגת נוכלים ועבריינים כבדים, אם לא מושחתים עד עומק נישמתם. זהו מסע לביטול הדמוקרטייה בישראל, למעשה, וחלק מהכסף מוקדש, הייתי מסתכן בספקולציה, לזריעת סכסוכים פנימיים בימין, בדיוק כמו שעשה רוברט מוגבה מזימבאווה בדרכים חשאיות ובמימון רב למפלגת האופוזיצייה הגדולה בארצו.

יש לקרוא לילד בשמו: מדובר במסע לכינון משטר בונפרטיסטי-פאשיסטי בישראל.

נ.ב., מניין שאב ברק, את מצח הנחושה בבחירות מאי 99 לתבוע את הקול הערבי, בשעה שהפוסטר הידוע ביותר ממסע הבחירות שלו היה תמונתו בסרבל לבן (פעולת "סבנה"), דורך על גופה של ערבי. ממש סגנון 1984 "האושר לדרוך על אויב מומת יהיה האושר היחיד"...

קווים לדמותו:

במכחול וזמר
global-report.net


ובשיחה בטלה בחדר האוכל ובענף הרפת
e-mago.co.il





כתוב תגובה ל- הליכוד. מ. שרון
17
המסע לכינון בונאפרטיזם והשלטת ברק
  מיכאל שרון   5/06/05 23:38
רשימתי הינה במידה רבה ספקולטיבית. אין ראיות ישירות. יש ראיות נסיבתיות למה שמצטייר כאן:

מסע לפרור והכפשת הליכוד, במסגרת השלטת משטר בונאפרטיסטי-פאשיסטי בישראל בראשות אהוד ברק, שיוצג כמושיע האומה מנגעיה (בונאפארטיזם: מלשון נפוליאון בונפרט)


ראשית, ופחות מרכזי לענייננו: סגנונו הוא סגנון קר. הוא מטיף למה שהוא מדמה כיעילות עיסקית אמריקנית, ושוכח כי החממה לחשיבה יעילה, יוזמת, בונה ומארגנת היא דווקא החום האנושי המעורב בתבונה. מזכיר לי את אותם מעונבים דקי גזרה קטלניים וריקים מחמלה וחום בדרום אמריקה המתרפקים על מה שנידמה להם כאמריקניזמים, בחסות ה-CIA. דווקא בסגנונו הוא נראה לי יותר מכל כבוזז ותחבולן חף מכל ערך בונה.


nfc.co.il



הילת הגאוניות שהשחצן הריק הזה ומקורביו טווים סביבו, מתעלמת מהעובדה שמדובר בשכלתנות עקרה, נעדרת כל יסוד של מורכבות יוצרת. זוהי קוויות מוחלטת, תוך כשל מובנה לשזור כמה כווני מחשבה ניבדלים לקראת מערך חדש ואפקטיבי. הדבר מזכיר לי ניתוח ארוך שהאיש העביר פעם בפרשת יעקב לוינסון, ב-1983, בו ניתח לשומעיו המתפעמים את האסטרטגייה והטקטיקות בהם נוקט וינקוט לוינסון, תוך תרחישים שונים. במהלך הניתוח היגיע טלפון: "לוינסון התאבד"...

אגב, סודות מן המטבח, יש לשונות רעות המתעקשות לטעון שהמאמר הידוע כנגד השחיתות במעריב ("נמאס מהשחיתות") של אמנון דנקנר ומרגלית, הינו חלק ממסע משומן וממומן "כבד", שמטרתו להציג את ברק כאיש החזק שיושיע את האומה, ויעשה סדר.

והחשוב מכל: בהקשר לכך, דומה שהחל מאוגוסט 2004 יש הרתמות של חוגי הון כבדים, ביניהם כמדומני התעשיין דב לאוטמן, לקידום ברק לכיבוש השילטון בישראל, מימון כבד שניתן תחת האיצטלה של "יוצאים מעזה". אז אירגנו איזו הפגנה שלא נידרש לה תקציב רב, וכמה שילטי חוצות בזמנו, ונישאלת השאלה לאן הלך שאר הכסף, הכסף הכבד באמת?

כך, שימו נא לב, שלקראת כיבוש השילטון, יש מזה זמן מסע להכפשת כל הדמויות המרכזיות בימין - צחי הנגבי, עוזי לנדאו, ישראל כץ, לימור לבנת, ולמעשה כל דמות מרכזית בליכוד הפכה בעקבות ההכפשה לברווז צולע ועתורת קלון.

הוסתרה מאיתנו העובדה הפשוטה שכל ממשל במערב ממנה את אנשיו. ופעולה זאת, בה ממנים גם אנשי ימין לתפקידים בממשל, במקום גורמי האליטה של ההון הכבד יוצאי "העבודה" המרבדים את הרמות הבינוניות והגבוהות של היררכיית האדמיניסטרצייה במדינה - מוגדרת כפשע.

שימו גם לב שמדובר במסע שיטתי, שמאז אוגוסט 2004 היצליח לטעת ברבים את התחושה שהליכוד, מפלגת השילטון, היא מפלגת נוכלים ועבריינים כבדים, אם לא מושחתים עד עומק נישמתם. זהו מסע לביטול הדמוקרטייה בישראל, למעשה, וחלק מהכסף מוקדש, הייתי מסתכן בספקולציה, לזריעת סכסוכים פנימיים בימין, בדיוק כמו שעשה רוברט מוגבה מזימבאווה בדרכים חשאיות ובמימון רב למפלגת האופוזיצייה הגדולה בארצו.

יש לקרוא לילד בשמו: מדובר במסע לכינון משטר בונפרטיסטי-פאשיסטי בישראל.

נ.ב., מניין שאב ברק, את מצח הנחושה בבחירות מאי 99 לתבוע את הקול הערבי, בשעה שהפוסטר הידוע ביותר ממסע הבחירות שלו היה תמונתו בסרבל לבן (פעולת "סבנה"), דורך על גופה של ערבי. ממש סגנון 1984 "האושר לדרוך על אויב מומת יהיה האושר היחיד"...

קווים לדמותו:

במכחול וזמר
global-report.net


ובשיחה בטלה בחדר האוכל ובענף הרפת
e-mago.co.il





כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
18
כמה ממעלליו של ברק - אחרונים וישנים
  מיכאל שרון   6/06/05 05:36
ברק מכריז ב-13 יוני 2004 על כוונתו לחזור לפוליטיקה הישראלית. זאת, כמובן לגמרי במקרה, לאחר שהניו-יורק-טיימס משחרר ידיעה ב-21 מרץ 2004, שלושה חודשים קודם לכן, על חקירה הניפתחת כנגד ברק בארה"ב (במסגרת חקירת תפקודם של יועצי קרנות הפנסייה וגורמים נוספים) בנושא הפסדי עתק של תאגיד זכויות הפנסייה האמריקנית. ברק יעץ לתאגיד להשקיע 125 מיליון דולר בחברת SCP שהוא אחד משותפיה הבכירים...

הנה הידיעה בנושא, במקרה שטעיתי או לא דייקתי בדברי
nfc.co.il

ואז, 3 חודשים לאחר תחילת החקירה בארה"ב, נזכר לפתע ברק שהוא רוצה לחזור לישראל, לעסוק בפוליטיקה המקומית...

nfc.co.il


דומה שהנושא של נוכלות בשוק ההון האמריקני אינו זר לברק גם לפני שעבר לעסקים בארה"ב. שהרי ברק דרש מקלינטון עוד בשנת 2000 לפטור מממאסר את מרק ריץ', ארכי-נוכל בשוק ההון האמריקני. ומה בדיוק ברק חב לו אישית ומפלגתית? (איזה צרור דולרים ששימן את בחירות 99 או משהו בדומה?) גם אם האיש עשה איזה שרות למדינה, כפי שטען ברק בלהט לנשיא, מה בכל זאת פשר החפזותו של ברק להגן על הנוכל? ונוכלים כידוע, אינם תמיד עושים כל דבר רק בהבעה שמימית של פטריוטיות, לפעמים גם קצת, איך לאמר, ניבזויות פרטיקולריות הקשורות לחשבונות תן וקח עם ''איש חסדם''.

אבל בישראל כנראה הדברים ממוזלים למדי מבחינת האיש, שכן עדנה ארבל מורה בשנת 2003 לסגור את החקירה נגדו בנושא העמותות העלומות - עמותות ברק. וגם בנושא אי אלו בעיות מחקירת ועדת אור בנושא ארועי אוקטובר 2000. אחרים אולי יתנו את הדין, אך ברק יוצא כשר למהדרין מבחינה ציבורית להמשיך לעסוק בכל תחום ציבורי בו יחפץ.

nfc.co.il


וכמה השגות פובליציסטיות של עבדכם הנאמן ברשימה "ברק כנגד הדמוקרטייה"

nfc.co.il
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
19
תגובה לקוראים
  אורי נטע   6/06/05 08:15
לקוראים תודה על תגובותיכם.
1. ה"סיפור" מחיל הים חשף אותי לראשונה לשחיתות של בעל צל"ש, עם קשרים בצמרת.
2. לגבי מעשי שחיתות אחרים גם של שמעון וגם של אחרים אודה לקוראים שיודעים אם יעבירו לי חומר בצורה מסודרת בדוא"ל או בכתב לאורי נטע קורנית 20181.
3. לגבי תגובת המושחתים וחבריהם בצמרת השלטון והתקשורת - האנשים המושחתים הגיעו למסקנה לפני שנים שלא צריך להרוג את המודיע אלא את הידיעה וכך למשל לחוקר שחקר את השחיתות בבחירות מקדימות של מפלגת העבודה הזכורה לרע כפרשת סופה לנדוור-אדיסו מסאלה, נחום שחף, לא אירע דבר אך המידע "נהרג" בדמות "אין עניין לציבור" של מירי גולן מהמשטרה, עדנה ארבל מהפרקליטות ועיתונאים רבים. הרבה פחות דרמטי ומושך תשומת לב להרוג את הידיעה מלהרוג את המודיע.
4. הבעיה בשחיתות שמרבית מה צדיקים ה"רעבים", הופכים למושחתים כ"שמשמינים" תעיד על כך פרשת הסוס הטרויאני: אף אחד מבעלי החברות הגדולות שנאשמות בריגול תעשייתי לא פנה למשטרה אחרי קבלת הצעה לרגל אחרי מתחריו. כלומר השחיתות היא כנראה תופעה פסיכולוגית וזו לא בעיה של שמעון, דיין, וויצמן, רבין, שרון ואחרים. הגיע הזמן להבין זאת ולנסות לבנות מנגנונים המנתחים מקרים לא לצורך העמדה לדין או חשיפה ציבורית אלא לצורך הבנת התהליכים האנושיים וניסיון למונעם. (תמים מה?)
כתוב תגובה ל- אורי נטע
20
תמיד אמרתי שהאיש מסוכן!!!
  שמחה   6/06/05 12:48
אם הוא לא יהיה יהודי אהיתי חושבת שהוא
הסגן של ערפאת. הוא דואג רק לערבים לא מענין אותו כלום הוא ושרון יביאו את המדינה לתמיון. צריך להעיף אותם מהר לכוון אחד הביתה....
כתוב תגובה ל- שמחה
21
אין גבול להסתה ולשקר..
  אלירן קיסר   6/06/05 18:01
הכותב מזכיר לי במידה לא מעטה את תחנות הטלביזיה של הרשות הפלשתינית המלאים בשנאה ושטנה אך רחוקים מלהיות ודוברי אמת. זו בושה וחרפה ראוים עד כה הינך מוסת חסר דעה עצמאית ועד כמה יוצא מתוכך ארס על אדם יקר ..
חבל שמרב אמונתך בדרך ה"ימין" אתה מאבד את מוסריותך ומכפיש אנשים לשוא.
לא זו הדרך..

כתוב תגובה ל- אלירן קיסר
22
חרפות וגידופים במקום אמת.
  אלירן קיסר   6/06/05 18:05
מאין המידע?
לא מצאתי בכל דבריך דבר אחד למעט הכפשה וזריית בוץ?
האם יש לך אירוע הניתן להוכחה ובדיקה או שהיך סתם מחרף ומקלל.
לא סיפרת ולו אירוע אחד.. אלא פשוט חרפת וגדפת..
אני ממש מזועזע
כתוב תגובה ל- אלירן קיסר
23
פרס הרס את ירוחם
  ירוחם   9/06/05 22:17
לא אוכל לסלוח לשמעון פרס על הרס ירוחם.
תמיכתו בברוך אלמקייס המושחת לא תסלח לעד.
כתוב תגובה ל- ירוחם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il