s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הַמִּדְבָּר מְדַבֵּר
מאת: מרדכי קידר  |  13/09/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איזה אדם חכם משכמו ומעלה
  משהו   13/09/15 18:00
בכל פעם שמר קידר כותב אני מתרשם ממנו יותר ויותר פשוט אדם מבריק אני רק ממתין לרטות איזה פתרונות יש לו בשבילנו כאן עם הפזורה הערבית מכל הסביבה
כתוב תגובה ל- משהו
2
מאמר מרשים
  אילן5   14/09/15 10:41
אלו הן בדיוק הסיבות מדוע בני עדות המזרח שלנו עדיין אינם מתאימים לקבל את הגה השלטון.
כתוב תגובה ל- אילן5
3
מאמר מרשים
  אילן5   14/09/15 12:21
אלו הן בדיוק הסיבות מדוע בני עדות המזרח שלנו עדיין אינם מתאימים לקבל את הגה השלטון.
כתוב תגובה ל- אילן5
4
מבחינתי, כבר מאמר השנה
  מגיב ותיק   14/09/15 13:27
אותו דאגתי לשמור במועדפים.
כל זאת כבר ב-א בתשרי.

תודה מרדכי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
מאמר אנכרוניסטי ולא מציאותי !
  מסעודה משדרות   14/09/15 14:49
לא רוצה להעליב זה חג כידוע לך מר קידר, אבל פקח עיניים בנאדם, אין אביב ערבי יש מניפולציה של הסדר העולמי החדש!

מניפולציה, אין - ISIS יש ארגון טרור שהוקם חומש ומומן ע"י ה - CIA !, בדיוק אגב כמו אלקאידה שסיפק את הסחורה לכאורה ב - 9/11 - (ISIDE JOB), וכמובן כמו המוג'הידין.

המטרה ברורה לשדוד אוצרות טבע, לחולל - CHAOS, להכניס את ISIS, לגרום לגל פליטים, להכיל משטר צבאי בכול מקום אפשרי שם נוחתים הפליטים ומחוללים אנדרלמוסיה.

ואו אז להפיל את המערכת הפיננסית, לגרוף רווחים ולהקימה מחדש ללא נכסייך זה נקרא בשפת הבנקאים בייל אין - יענו להפקיע את חשבונות הבנק שלך מר קידר !

מתי אתה האדון קידר, יוני בן נחם, וירום הודו, הגדול מכולם, היחיד שמבין את נפש הערב'וש המצוי - להלן גיא בכור, מתי אתם הפרשנים שמבינים הכול ויודעים הכול תפקחו סוף סוף עיניים למציאות ?

יבוש איראן - geoengineered
ייבוש סוריה - כנ"ל
ייבוש קליפורניה - כנ"ל.
ייבוש מונגוליה - חתום על שם פוטין ונשיא סין.
ייבוש ישראל - בדרך, זה לא רחוק...

ראבק מה כול כך קשה להקשיב לתקשורת אלטרנטיבית ?

אלכס ג'ונס, דיויד אייק, סטיב קווייל, דייב הודג'ס, ג'ון רפפורט... יש המונים, ניו אמריקן, בלי סוף אנשים טובים שרואים את המציאות ומתפלצים!
ואילו אתם בשלכם, עם אותה מנטרה אומללה, עצוב אבל הבדיחה על חשבוננו, אחרת באמת הייתי צוחק.

Relentless Chemtrail Spraying and HAARP-manufactured weather events have been used to radically alter California’s climate
stateofthenation2012.com



זהו המסמך המכונן של הסדר העולמי החדש, קרימילים, עובדי לוציפר, קרא ותבין סוף סוף מה תוכנן עבורך ועבור ילדייך כבר לפני 50 שנה:

Silent Weapons for Quiet Wars
whale.to


All Wars Are Bankers' Wars
youtube.com

כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
מסעודה היקרה
  מגיב ותיק   14/09/15 15:13
נדמה לי שאת/אתה נסחף/נסחפת קצת.

למרות שהכול נראה תמוה, לא הכול קונספירציות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
מר קידר אינו קיים
  אהרון שחר   14/09/15 17:17
דוקטור מרדכי קידר, החכם באדם מבחינתי, הוא עצמו בריחת המוחות המזעזעת ביותר של האנושות. יש לנו את המוח שלו, חי קיים בועט, הושט היד וגע בו, אך... כנרות חנוכה לא ניתן להשתמש בו. העצב שאני חש מכך שחכמתו אינה מגיעה לשימוש בפועל מתקרבת לעצב מכך שלא ניתן לגרום לכך שאיש בתקופתי יבין אותי. זאת אני כותב לפני קריאת המאמר. תגובתי למאמר בהמשך.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
הבעיה אינה מורכבת
  אהרון שחר   14/09/15 20:37
אלא פשוטה: לא שבטיות אלא תרבות. שבטיות היא ההסבר לתרבות. במזה"ת יש קבוצות אתניות רבות אך תרבות אחת: ברברית. ברברים הם אולי קבוצה אתנית, אך כתרבות האסלאם כולו הוא ברברי. ככל שזה נראה כרגע הערבים / מוסלמים הם תרבות כה ברברית שבלתי ניתן לתרבת אותה. אתה מבין לעומק את הסיבות לכך, וערכת עבורנו את ההסברים בצורה מאוד מתומצתת ומסודרת. אבל בשורה התחתונה האמת צריכה להיאמר בגלוי: התרבות הערבית היא ברברית! תרבות אלימה מאוד, תרבות של שנאה, תרבות המעניקה לגיטימציה ליצרים הכי פשוטים, הכי פראיים והכי מזוויעים. קשה מאוד לומר זאת בגלוי בקול רם כי מי שאומר זאת מייד הפראים האלו מורידים לו את הראש. מצד שני גם הנאורים אוסרים לומר את האמת על ידי הפעלת טרור רוחני בצורת צרחות: גזען. אתה בזבוז מטורף, כל הדברים שאתה אומר בפועל שווים כקליפת השום כי איש אינו מתייחס אליהם. עליך לחבור אלי ויחדיו נשנה את העולם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
מרדכי קידר מאמר מענין,במחשבה
  על לורנס איש ערב   15/09/15 11:46
אי אי אי כמה השתוקק להפוך את הלאום הערבי אם לא אנגלים לפחות לחכות אותם, ומה שיצא בפועל לא זה ולא זה, ביידיש אומרים ,גורנישט מיט גורניש" ואוסיף אחד גדול, אפילו התורכים שהיו הקרובים ביותר אל האיסלם נכשלו כישלון חרוץ ובמיוחד בתקופה העותומאנית, לקראת סופה של תקופה זו נכנס לתמונה לורנס איש ערב, כל עבודתו ירדה לטימיון, אין שום סיכוי שבעולם שמשהו טוב יקרה במדינות ערב בדיוק בשל אותם נקודות שעליהם כתבתה מרדכי קידר, היהפוך כושי עורו? ונמר חברבורותו? לא ולא כך הם נבראו מאז בריאות העולם.

את המאמר הזה מוצע ל כאן מרדכי קידר, קמט אותו היטב היטב בכדור מסמורטט ושלח אותו לשימון פרסקי שילעס וידחוף אותו לגרונו ביחד עם רובי ריבלין שחושבים שהם יכולים לשנות משהו במזרח התיכון החדש שהביא לנו הדחליל פרסקי, חה חה חה, פרסקי ורובי ריבלין האדיוט נכשלו כישלון חרוץ ולא עלינו גם המחלקה הערבית של המוסד השב"כ או איך שתקראו לכך כי לא היה לכם אופק מחשבתי רחב ביותר על המזרח התיכון החדש שכל כך רציתם להשתלב בו,

האדיוט הגדול של האביב הערבי הוא הכושי של הבית הלבן סה"כ עובד קהילתי בלי שום ראות עמוקה ומרחיקת לכת, מחא כפיים באוניברסיטת קהיר ותורכיה והיכן לא, הוסיף והלך הכושי המטומטם לעשות הסכמים עם האיראנים שצוחקים לכושי המטומטם מהבית הלבן, עוד נחיה ונראה מה יצא עם הגרעין האיראני על ראש הכושי המטומטם של הבית הלבן שלהזכיר קיבל את פרס נובל לשלום בררררררררררררררררר איזו בדיחה עלובה של הלנסינקי, אי אי אי, רק שלא הוא יצטרך כבר לטפל בבעיה האיראנית ובבעיות אחרות, הוא כבר יעלם כלא היה אך נזקו יהדהדו עשורים רבים, כנ"ל כל זאת גם על עמי אפריקה, כל עם צריך להיות במקומו הוא.

הטובים מכולם הם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושר הביטחון משה בוגי יעלון שראו את הנולד ובנו את הגדר בדרום ובצפון ועכשו עובדים על הגדר עם גבול ירדן, כן טוב שנהיה עם הגדרות הללו ולא עם כל הפורצים האיסלמיסטים והאפריקאים הללו.
כתוב תגובה ל- על לורנס איש ערב
אבל פרסקי צוחק כל הדרך לבנק...
  והעם-בצרות.   18/09/15 01:45
כתוב תגובה ל- והעם-בצרות.
9
להזכיר
  פודי j k   15/09/15 12:08
אני מסכים עם המאמר והולך קצת יותר רחוק והוא כתוצאה מחינוך האלימות בחברה המוסלמית ומחוסר כבוד לדעה השונה באירופה אלן שנולדו שם הם עדיין נגד החברה שקלטה אותם כאילו כולם חייבים להם משהו וגם מצהירים שהם רוצים להפוך אותם למוסלמים זה מוזר כי הם בורחים רק למדינות נוצריות ולא איסלאמיות זה הפרדוקס האיסלאמי שמאיים על העולם והאבסורד הוא שהם מתבכינים כל הזמן ומאשימים את כל העולם בצרות שלהם
כתוב תגובה ל- פודי j k
10
דר מרדכי קידר היקר,
  שאול אבידור   15/09/15 13:44
הכול יודעים שאתה אדם חכם ונבון בעל ידע רחב בעולם הערבי והמוסלמי.

מאמרך הנוכחי, כמו מאמרים אחרים שלך הם מרשימים, נכונים ומדויקים. אתה מתאר את המצב לאשורו. מי שאינו מכיר את המצב לומד הרבה מדבריך החכמים.

אך מה יוצא ? כמה מאמרים שלך ושל רבים אחרים נקרא ונקרא ? לאן נגיע במאמרים אלו ? האם יש פתרון למצב ?

נכון שארץ ישראל היא מקום מכורתנו וארץ אבותינו, אך היה זה חכם להקים כאן ריבונות ליהודים כשאנו נלחמים על קיומנו כאן כבר 67 שנים או בעצם כמאה שנים ? ידענו גם ידענו שהערבים נחושים ועיקשים לא לקבל שום צורה של ריבונות יהודית בארץ ישראל, ומבחינתם "יהיה מה שיהיה".

לאן אנו צועדים ? האם נשב כאן ונאבק על קיומנו עד סוף כל הדורות ? אף אחד, וגם לא אתה, לא כותבים על העתיד הרחוק, על חיי בנינו ובנותינו, נכדינו ונכדותינו.

כמה הערות :

1. גם החברה היהודית מחולקת לשתי קבוצות ראשיות, דהיינו מזרחים ואלה הקוראים לעצמם אשכנזים. גם המזרחים וגם האשכנזים מתחלקים לתת קבוצות.

2. גם אצלנו חילקנו את ארץ ישראל המערבית לשני אזורים : "מרכז" ו"פריפריה". גם אצלנו הממשלות משקיעות יותר במרכז מאשר בפריפריה.

3. אכן המערב ניצל בעבר עד תום את אוכלוסיות המזרח התיכון, אך האם לא הגיע הזמן שהמערב ישקיע טריליונים על גבי טריליונים במזרח התיכון על מנת לקומם מחדש את הערבים והמוסלמים ובכך למנוע נהירה לכיוון אירופה ולכיוון המדינות העשירות ? זו טיפשות לפתוח את אירופה להגירה פנימה.

4. למה המערב לא מביא, ע"י השקעות, את המזרח התיכון ואפריקה לאותו מעמד כלכלי עשיר כמו אירופה וצפון אמריקה ? הרי הגירה לתוך אירופה רק תפגע ותגרום נזקים קשים לאירופאים.

מעניין, דר קידר, אם אתה תכתוב על שאלות אלו, או אולי תיטען שהכול בידי כוח עליון ולא בידי האדם.

כתוב תגובה ל- שאול אבידור
לא יוצא מזה שום דבר
  אהרון שחר   15/09/15 16:17
אנחנו העם עם השכל, כותבים מאמרים מדהימים. הם התרבות הברברית הפרימיטיבית והם משתלטים על העולם בהליכה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
11
אין עם סורי לבנוני עירקי ירדני
  אניהי   15/09/15 15:24
אין עם סורי לבנוני עירקי ירדני לובי אלז'יראי וכמו כן אין עם Fלסטיני. אלא שאצל 0מולנים יש את כל אלו. אצלם לא רק שיש עם Fלסטיני אלא יש גם כל השאר. ברוב ההזיות שלהם, הם מדברים שעלנו להראות ל"עם הסורי" כמה שאנחנו נחמדים ואז ה"עם הסורי" ירצה לעשות עמנו שלום.
כתוב תגובה ל- אניהי
12
מוטק'ה קידר - כרגיל, תענוג
  מוטי1   16/09/15 16:39
לקרוא את ניתוחיך, ללמוד ולהחכים.
כתוב תגובה ל- מוטי1
13
היער מדבר
  דב מרקו   13/10/15 15:10
ביער האדם חייב למשוך תשומת לב...
כתוב תגובה ל- דב מרקו
14
המערב מתקדם בכל התחומים?!
  דב מרקו   22/12/15 12:49
אמנות מערבית מבוססת על הפקרות אירופית - תאוותנות, גרגרנות, חמדנות ויהירות - המנוגדות לרוח האסלאם או לתרבות ההתמסרות של המזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- דב מרקו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il