s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבלוף החדש של ביניש: פרוטוקולים מצונזרים
מאת: יואב יצחק  |  04/08/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שלטון הפראחה בבית המשפט העליון
  המומחה לפראחות   4/08/07 13:55
הסגנון והתוכן מעידים ללא ספק: במקום הדיקטטור ה"נאור", שדיבר וכתב בלשון מעודנת, קיבלנו פראחה עם גינונים של פראחה.
כתוב תגובה ל- המומחה לפראחות
אשה-שטן, שופטת-שופחת
  483   4/08/07 16:20
פרצופה המגעיל נחשף מיום ליום.
אוי לעם שזו נשיאת בית המשפט העליון שלו.....
כתוב תגובה ל- 483
2
ומה הפלא ? מושחתות בתי המשפט !
  שושי   4/08/07 13:55
על מה אתה מתפלא יואב ? זה נהוג בבתי משפט בכל הארץ לצנזר פרוטוקולים שיתאימו לעמדתו של השופט . ביינש כנראה אינה יוצאת מהכלל בעניין זה . דברים שאינם נוחים לה לא יופיעו בפרוטוקול . ומה יעשו לה בשל כך ? מי יעז להעיר לה ? מי ישפוט אותה על מעשיה ? כזכור , שופטת אחרת , בבית משפט שלום שצינזרה ושיכתבה פרוטוקולים , הועפה מהמערכת . אתה חושב שלבייניש יעשו זאת ? לה מותר הכל !!
כתוב תגובה ל- שושי
3
לא הבנתי מה החדשות בזה
  רון מארץ להד"מ   4/08/07 13:56
משהו חדש?
כתוב תגובה ל- רון מארץ להד"מ
4
למה אתה לא דורש אישום פלילי?
  זו עבירה פלילית!   4/08/07 14:08
בחוק העונשין ישנן כמה וכמה עבירות פליליות שעליהן עוברת ביניש. סיכומן הרבה שנות מאסר.

די אם נסתפק בעיקרי שבהן - "פרסום מסולף של דיון משפטי" ונכניס את ביניש לכמה שנים לכלא, כדי לטהר את מערכת המשפט מהעבריינית השולטת בו וחסל.

אני רוצה לשמוע את היועץ המשפטי מסביר לנו למה לא מעמידים לדין פלילי את ביניש על פרסום מסולף של דיון משפטי, על זיוף מסמך (הנחזה להיות את אשר הוא איננו), על רישום כוזב במסמכי תאגיד, על שימוש לרעה בכוח המשרה - כל אלה הינן עבירות פליליות אשר על פי המתואר בכתבה הזו, ביניש עברה ודינם שנות מאסר ממושכות.

כתוב תגובה ל- זו עבירה פלילית!
אתה צודק יש להעמידה לדין
  סיליקון   4/08/07 17:51
בייניש צריכה להשעות את עצמה ולעמוד לדין זה גם על פי תורת מי שמינה אותה, הכהן הגדול אהרון ברק- "הכל שפיט". אם הכל אז הכל!
כתוב תגובה ל- סיליקון
למה ולמה
  ביחס לביניש   4/08/07 19:23
תבין שביניש היא האתרוג של השמאל הארור והשמאל השליט לא יתן לנגוע בה.

היא מחזיקה את הבג'ץ לשירותם של שונאי ישראל שעושים כמיטב יכולתם להפיל את המדינה היהודית והיא עוזרת להם בכל יכולתה בטענה של השלטת ה: ""דמוקראטיה"". כלומר דמוקראטיה לאויב ופינויים ומוות ליהודים.

זה הוא השמאל, ומשרתיו הם רבים, הבג'ץ הוא אחד מהם, תשקורת שמיצרת שקרים כדי להרדים את העם עד שיגיע הסוף, ועוד ועוד. וזה כל הסיפור של מה שקורה במדינה ולאיש אין יכולת לזוז כי לא פעם איימו אנשי השמאל שהם מוכנים לקחת נשק כדי להתגבר על מי שעומד בדרכם.

הם התכוונו בזמנו למתישבים שעלולים להתנגד לפינוים אבל כולנו יודעים שלשמאל יש צבא שלם של שטופי מוח שמחכה בקיבוצים ובמקומות אחרים לפקודה לצאת לערים לדיכוי מי שמתנגד להם.

אז המצב הכללי על הפנים וביניש היא רק בורג קטן בכל המכונה האנטישמית הזו ובינתים היא נהנית מיכולתה הבלתי מוגבלת לעשות ככל העולה על רוחה.
כתוב תגובה ל- ביחס לביניש
5
אתה אפילו לא מצחיק יותר
  יצחקוב   4/08/07 14:12
כמה אתה יכול לגיין לנו את השכל עם השטויות שלך שאובססיביות היא מילה רכה מול האטרף שלך.
עד לאחרונה הצחקת עכשיו גם זה לא.
כתוב תגובה ל- יצחקוב
בינייש בכינוי יצחקוב
  לא לוותר   4/08/07 14:49
לא מצאת כינוי יותר מוצלח? מדוע לא תגיבי בשמך?
כתוב תגובה ל- לא לוותר
שאלה שאלתית
  אפריים פראגעקאסטן   4/08/07 15:29
מר יצחקוב, יואב יצחק מעניין אותי כקליפת השום.
תענה לי בבקשה על שאלה פשוטה: דורית בייניש זייפה פרוטוקולים של בית משפט או לא?
כתוב תגובה ל- אפריים פראגעקאסטן
6
זילות חיי אדם על ידי מערכת
  המשפט   4/08/07 14:12
בג"צ ובתי המשפט האחרים יודעים לבוא חשבון עם רופאים שאינם מתעדים את קורות המקרה בגליון החולה.
חיים ומוות ביד הכותב.
משום מה מערכת השיפוט בארץ שבמעשיה חורצת גורלות ודנה לחיים ומוות בני אדם מונעת עצמה מהחובה הבסיסית לתיעוד הליכים.

חיים ומות אמרנו-ד"ר גבי כנען שלח יד בנפשו לאחר פסק דין רשלני בעניינו בבית משפט שלום בערעור לאחר מותו בבית משפט מחוזי נמצא זכאי.
השופט שהביא למותו עדיין עובד כשופט. במדינת הצ-חוק אין לאף אחד זכות להגיש תביעה נגד שופט שהרי הוא מורם מעם. במדינת הצ-חוק יש טובים ויש טובים הרבה יותר.
כתוב תגובה ל- המשפט
7
יואב יצחק--מה יש לך?
  איכפת לו   4/08/07 14:32
כנראה שמעולם לא ניהלת מערכת בסדר גודל בינוני ומעלה, אחרת נבצר ממנהל להבין מה אתה רוצה.

אתה מבקש שאשה תשב מנגד כאשר גורל בעלה עומד על כף המאזניים.
אתה מצפה מהורה שלא יעזור לילדיו.

אתה מצפה שבפרוטוקול נסתמך על הפקידה ולא על המכתיבה את הטקסט.

ויותר מכל, נדמה לי שאתה מנסה להגן, איך נאמר, בעדינות, על משה קצב.

אף אחד לא מושלם, לא בייניש , לא אני, אף אחד, גם לא אתה. קפיש????
כתוב תגובה ל- איכפת לו
תגיד, אתה עצמך מבין מה שכתבת?
  אני לא   4/08/07 15:36
לא מצאתי כל קשר בין דבריך לבין המאמר.
אנא אל תכעס על הערתי. פשוט לא הבנתי מה אתה רוצה לומר.
כתוב תגובה ל- אני לא
8
אל תגזים.ידוע שהשופטים מעוותים
  שלטון הדיקטטורה   4/08/07 14:58
פרוטוקולים ככה שאי אפשר יהיה להבין מה הלך בדיון. אחרי זה נציבות התלונות על שופטים מסתמכת על זה, וזה כמובן מעוות לגמרי. הוא צודק.
כתוב תגובה ל- שלטון הדיקטטורה
9
י.י.:" ההתמדה" שלך ( או שמע
  האובססיה)   4/08/07 15:12
מעוררת אצלי שאלה " קטנה":
האם אתה מחפש צדק קיצוני או אתה מופעל ע"י מאן דהו לחיסול בית המשפט העליון?

שלא תהיה אי הבנה : יש לי ביקורת קטלנית על בית המשפט העליון ,בראש ובראשונה על כך שהוא שכח שעליו להגן על אזרחי ישראל... יהודיים ולא על ערבים.!!!!!!!!!!

אבל,פסילה אישית שלך את השופטות " בעליון" היא לחלוטין לא פרופורציונלית,ביחוד שמעולם לא הבעת את דעתך מי כ-ן ראוי להיות שופט עליון..
כבר שמעתי טעונים מיותר מאדם אחד שרקע ה-א-מ-י-ת-י לביקורת שלך נובעת מהיסוד העדתי...


כתוב תגובה ל- האובססיה)
הפרדה בין אישי לבין גוף העניין
  שארל דה מונטסקייה   4/08/07 15:48
גם אם זה נכון ש:
1- משלמים ליואב יצחק כדי לתקוף את ביהמ"ש העליון.
2- יואב יצחק מחפש צדק מוחלט.
3- יואב יצחק שונא את דורית בייניש כי היא ממוצא פולני והוא ממוצא תימני,
עדיין לא ענית על השאלות הבסיסיות של יואב יצחק:
1- האם נשיאת ביהמ"ש העליון מזייפת פרוטוקולים של דיונים?
2- האם מדינה דמוקרטית רשאית לסבול שנשיא ביהמ"ש העליון חשוד בזיופים מבלי לנקוט עמדה ו/או פעולה?
כתוב תגובה ל- שארל דה מונטסקייה
תשובות:
  בעל זכרון ארוך   4/08/07 16:55
1. בתור אחד שהיה נוכח בלא מעט דיונים משפטיים ,הפרטיקל ( הפרוטוקול) א-י-נ-ו מהווה סטנוגרמה VERBATIM( רישום מילולי ,דייקני/דווקני) של הדיונים,אלא תמצית האמורה לשקף את עיקרי הדברים.

2. אני מוכן להתיחס " לביקורת" של יואב יצחק אם יציג לפניי הנחייה/החלטה שדיון חייב ( ואני מדגיש ח-י-י-ב)להיות VERBATIM.
( אבל אדון יואב יודע ,לא פחות טוב ממני שאין ולא יכולה להיות הנחייה כזאת..).
כי אם הייתה הנחייה כזאת ,פשוט היו מ-ק-ל-י-ט-י-ם את הדיונים ואח"כ הפקידות היו יושבות שבועות ,על מנת לתמלל את הדיון...

הערה אחרונה: שים לב: יואב יצחק מגן ללא חת על מזוז .
זכותו.

אבל

אבל למה ללכת רחוק??
אתה מוזמן לכל דיון אקראי בכל בית משפט ותראה שבפרוטוקול נכללים רק עיקרי הדברים...

במילים פשוטות: אם פרוטוקולים בבתי המשפט היו לפי גירסת יצחק ,אזי דיון של 1 שעה בבית המשפט ,היה גורר פרוטוקול של 40-50 עמודים...

הערה : שים לב: יצחק מגן על מזוז בחרוף נפש.
זכותו.

אבל,נער הייתי וגם זקנתי ועוד זכור לי ( לדראון) את " החלטתו " של מזוז בעיניין משפחת שרון ..
" גלעד ואביו זכים כשלג דאשתקד"....
( כלומר קבלת 20,000 $ לחודש עבור שוטטות באינטרנט ,זה "כשר למהדרין"...)

כתוב תגובה ל- בעל זכרון ארוך
נוטה להאמין לך. לא הייתי באף
  דיון בכל חיי   4/08/07 18:42
על פניו נראה שיואב יצחק עלה על פירצה בנוהל הקיים. מאחר שאין לי אמון ביושר שופטינו, יש להגיש מחדש את הצעת החוק של מיכאל איתן.
אם ישאירו בידי שופטינו הלא ישרים את הסמכות לסכם פרוטוקולים, הם ישמיטו במתכוון פרטי דיון שלא מתאימים לגירסתם. לכן יש לחייבם בפרוטוקול מלא. ידוע לי שבארה"ב קיימת חובת הקלטת דיונים על פס רשם קול.
כתוב תגובה ל- דיון בכל חיי
אם אתה משתמש בשם כזה, היה
  טוהרת המידות   4/08/07 17:40
ראוי שלא תחשוד ביואב יצחק בקטנות מטופשות כמו מוצא
עדתי. אתה כניראה לא מבין מאיזה חומר עיתונאי טוב קורץ
העיתונאי יואב יצחק. הנקודות שהעלת אל תחשוב שלא עלו
במחשבתו של העיתונאי יואב יצחק שמגיע מדי פעם לבתי המשפט כל שכן לביהמ"ש העליון. ובאשר לנשיאת ביהמ"ש העליון הגב' ביניש, היא הרי התחיבה בועדת הכנסת על שקיפות משפטית ובשל כך ח"כ מיכאל איתן הקפיא או עצר את
יוזמת חקיקתו שהעלה בעינין, ניראה שידרש לכך שוב.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
10
יואב כרגיל רואה צל הרים כהרים
  ציקו   4/08/07 15:12
יואב אני שהחזקתי ממך בחשיפת שחיתיות במקרים אחרים לגבי ביינש טיפסת על העץ הלא נכון ואתה מתקשה לרדת ממנו. מה האובססיה שלך נגד ביינש שכמעט מעבירה אותך על דעתך וגורמת לך נזק תדמיתי גדול. או שתבוא עם דברים מבוססים ולוגים או שתתן ברקס ליצר שלך. אני מקווה שאתה לא אחד מאלה שיזמו בהשראת אולמרט המושחת והארכי נוכל
לתקוף את בית המשפט העליון ומוטט את חומת המגן האחרונה של שלטון החוק והצדק כדי שנשאר חשופים לדיקטטורה של המושחתים והנוכלים שיפרו אז את החוק בגלוי ויתעלקו על תושבי המדינה. האם גם אתה ברוטוס יצחק מאותם שרים וח"כים מושחתים אשרעומדים כעת בחקירות או עינינם מתברר בבית משפט ?? או שאתה שליח של אילי ההון המשחיתים כל חלקה טובה במדינה. או שאתה מאותם עוכרי דין תאבי בצע הפועלים להחלשת בתי המשפט כדי להביא תוצאות טובות למרשם החשודים בפלילים או בדיוני משפטים אחרים. ביינש לא מלאך היא בן אדם גם היא טועה לעיתים אך היא הוכיחה עד כה יושרה ולחימה על עקרונות הצדק . יש משהו בדברים שיש ג'לדה של שופטים וביינש וחבריה אינם פועלים בשקיפות מספיקה יתכן ובפרטוקול היתה השמטה של חלק מהנאמר זהו אך טבעי שהקלנדית אינה יכולה לעמוד בקצב ובכמות המלל לעתים קרובות מיותר בבתי המשפט אז אתה יואב כבר קופץ בראש שיש כאן קונספרציה ושחיתות. מה אתה רוצה מבייניש באם בעלה חטא דבר שבשלב זה אינו מבוסס האם יש לך בדל ראייה שהיא פועלת בניגוד לחוק בנושא זה??
בשלב זה בתי המשפט ובראשם בית המשפט העליון הוא הגוף הכי נקי במדינה יתכן ואינו מושלם וחף משגיאות רק באוטפיה דימיונית אולי תמצא שלמות. המערכת המשפטית נקייה לאין שעור מהממשלה של אולמרט ופרידמן מהכנסת ומיתר הרשיות ובטח גם ממך . אז תהיה רציונלי אל תהיה כזה אובססבי כי אתה פוגע תדמית שלך והופך לאדם לא רציני וחבל.
אני מקווה שלא תצנזר תגובתי !!
כתוב תגובה ל- ציקו
איך אתה קובע שזה גוף לא מושחת?
  שאלה למדמיין   4/08/07 15:46
הרי עד עתה כל דבר שנפתח לביקורת במערכת המשפט - התגלה כמושחת, מסואב, מיוסד על בסיס שוחד, טובות הנאה, שקרים והונאות.

כל מה שלא נבדק - לא נבדק כי הם מפחדים -כמו כל נוכל- מבדיקה.

אבל בעובדה, מאה אחוז מכל נושא שנבדק שם, נמצא רקוב.

בכנסת, שהיא רקובה, זה לא ככה. אולי חמישים אחוז רקוב וזה הרבה. אבל בעובדה - במערכת המשפט כל מה שנבדק עד כה, התגלה כמושחת.

כתוב תגובה ל- שאלה למדמיין
רק הפיכה עממית תשחרר מעריצות
  בייניש דיקטטור   4/08/07 15:57
יואב יצחק לא מחפש שלימות. ביהמ"ש העליון פגום מיסודו. זו לא דעתו של יואב יצחק בלבד. סקרים שנערכו לאחרונה הראו שמיליוני אזרחים איבדו אמון בביהמ"ש העליון. במקום לבוא בטענות ליואב יצחק, בוא למיליוני אזרחים בטענות, שלדעתך הם כ"כ טיפשים שלא מבינים איזה בימ"ש עליון מוסרי וצודק יש להם.
אני שייך לאותם מיליונים שרואים בביהמ"ש העליון סכנה לדמוקרטיה כי הוא מנהל את המדינה במקום הממשלה למרות שלא נבחר לכך ע"י העם. מצער מאד שביהמ"ש משתמש בזיופים ע"מ להאדיר את השלטון שנטל שלא כדין.
כתוב תגובה ל- בייניש דיקטטור
שום מילונים רק מיעוט קטן ורעשן
  ציקו   4/08/07 23:47
תוקפים את בית המשפט העליון. מלבד המתנחלים שחלקם כועס על הבג"צ כי הוא מונע מהם לבצע פעולות לא חוקית המונעות מאידולגיה . וחלק מהחרדים מטעמי דת
כל יתר המתנגדים לבג"צ הם מושחתים ועברינים ועוכרי דין רודפי בצע הרוצים למוטט את שלטון החוק ולחגוג על חשבון האזרח הקטן.
כתוב תגובה ל- ציקו
אתה מתכוון לשלטון כנופיית החוק
  פנחס   5/08/07 00:29
אתה מדבר כמו בולשביק. גם הם האשימו כל מי שהתנגד להם שהוא סתם נבל ופושע.
גדולים וטובים תקפו את העליון ולמעשה חלק גדול מן המרצים בפקולטות למשפטים דיברו וכתבו נגד הדיקטטורה השיפוטית של העליון. אבל העליון הוא מהקבוצה הסוציולוגית שלך ולכן אתה תומך בו
כתוב תגובה ל- פנחס
זו לא בעיה של הקלדנית.
  רואה נכוחה   4/08/07 18:09
כל מיש הופיע בעליון יספר לך על דיונים שבהם נאמרים דברים מהותיים לעתים טעות בחוק או בפרוצדורה של השופטים עצמם שאין להם זכר בהחלקה שלא לאמר בפרוטוקול שלא נרשם.
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
11
פרידמן :זה לא בלוף זו השיטה
  ש.הכנעני   4/08/07 15:19
קראתי את ההשתלחות חסרת הרסן של בייניש בשר
המשפטים והבנתי שוב את מצוקתה ומצוקת חברהה.
לא מעמדו של בית המשפט מעניין אותם אלא מעמדם
האישי והמשך השליטה הטוטלית בבית המשפט והמשך
קיומו של משטר החונטות השולט בבית המשפט
כ60 שנה .ב60 שנה הארונות העולם הישתנה מקצה לקצב אמפריות התמוטטו המדינה אינה דומה למה שהייתה.ורק מקום אחד ביקום לא הישתנה. וכדברי בייניש לא צריך להשתנות. הסקר באחרון שהתפרסם שמראה
על שחיקה מתמדת בבית המשפט .מתמיכה של 80 אחוז
בשנת 2000 לתמיכה של 36 אחוז בשנת 2007 זה לא
עולה לדיון ציבורי ועל זה לא נעות אמות הסיפים
מה שמעניין את שופטי בית המשפט זה לא איך התדרדר
אימון הציבור לשפל חסר תקדים בבית המשפט אלא מדוע
רוצה שר המשפטים לעשות רפורמות בבית המשפט.
בצורה מתוזמרת יוצאים שופטי בית המשפט לשעבר
להגנתה של בייניש.כאילו זה סכסוך אישי ולא עניין
מהותי.בייניש מסבירה לנו שבית המשפט מתנהל כך
60 שנה ולמה עכשיו צריכים לעשות מינוים.
60 שנה באים אותם השופטים או מהפרקליטות או חבר
מכיא חבר ובית המשפט מסביר לנו כי השחיתות
השלטונית היא במינויים של מקורבים לתפקידים בשרות
הציבורי. ובזה בית המשפט ילחם עד חורמה כי את הנורמה המשחיתה הזו צריכים להעביר מין העולם.
אבל אצלנו לא ולא.אצלנו זו לא נורמה אצלנו זה
הבית.איך הסביר לנו המגן כלאומי של בית המשפט
מיכאל חשין.מי שיפגע בבית המשפט אני אגדע את ידו.
אבי היה שופט בבית המשפט ואני הייתי משנה לנשיא
בית המשפט ובני יהיה שופט בבית המשפט.
אים לא תבינו שבית המשפט הוא קודם כל מקום לסידור
עבודה לא תבינו לעולם למה אנו נזעקים להגנתו בחירוף
נפש.זה העתיד שלנו ושל מקורבנו.
אפילו את החוק שקובע ששר המשפטים הוא ממנה את השופטים אתם לא מוכנים לקבל .אבל אתם אמורים לשפוט ע"פ החוק
החוק לגבי התנהלותכם הוא רק המלצה כנראה .
לאור הסקרים האחרונים המלחמה היא על הדחוקרטיה והאים
ישראל תהיה מדינת חוק .שהאימון בבית המשפט יהיה כפי שהיה לפני 7 שנים שבה הייתה תמיכה של 80 אחוז בבית
המשפט.הכתובת מזמן הייתה על הקיר ורק אתם כבנות יענה טומנים את ראשכם בחול ואומרים אנו לא ראינו.
ומנסים להסית את הויכוח לפסים אישים ולא עינינים.
הציבור כבר יודע כי המלך הוא עירום אל תחשבו כי בעזרת הקמפיין המתוזמר שלכם תשכנעו אותנו בצדקתכם.
הבית הזה הוא שלנו ואתם כדיירים זמניים שלו צריכם לשמור אותו לדורות הבאים לתקן ולשפץ אותו שלא יקרוס עליכם ועלינו .תחזירו את בית המשפט למיו הגדולים ואל תהרסו לנו אותו בויכוחי סרק ובכיפופוי ידיים אחד לשני
פרידמן העם איתך סומך עליך ועל תבונתך וצפה ממך שאתה תציל לנו את שלטון החוק.עלה והצלח
כתוב תגובה ל- ש.הכנעני
" המאמר"שלך מזכיר לי
  היסטוריון   4/08/07 15:52
את " הכתבות " שפורסמו בעיתונות הגרמנית ,לקראת בחירתו של היטלר ב-1933...
"הר פיורר,יש להחזיר את השופטים אל העם!!
" הר פיורר ,העם איתך"
והשאר ,הרי כתוב על 57,000,000 קברים הפזורים ברחבי אירופה...
כתוב תגובה ל- היסטוריון
אז תבטל את הדמוקרטיה
  פנחס   5/08/07 00:22
ואל תקרא לשלטון של אליטות מושחתות בשם דמוקרטיה. כי הרי זה מה שאתה רוצה: שהאוליגרכיה הזעירה שלך תשלוט ושכולם יקראו לזה דמוקרטיה
כתוב תגובה ל- פנחס
הדמוקרטיה בוטלה במלוך המלך
  אהרון ברק   6/08/07 07:50
ועת זקן אהרון ברק המלך, ותעל איזבל בייניש שפחתו על כס המלוכה, ובעת ההיא אין מלך בישראל, אישה הישר בעיניה תעשה.
כתוב תגובה ל- אהרון ברק
12
אשה מסוכנת לדמוקרטיה בישראל
  זו היא   4/08/07 15:22
מפחיד
כתוב תגובה ל- זו היא
13
כל מערכות הנהגת המדינה מושחתות
  חץ   4/08/07 15:51
כתוב תגובה ל- חץ
תגובה
  פטריוט ישראלי   5/08/07 19:10
לצערי אתה צודק בהחלט.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
14
ביניש תחסל את מזוז
  צ. ג   4/08/07 15:55
מאחר והוא פגע בחברה שלה ארבל. מאחר והוא לא נמנה על הקליקה שלה במשרד המשפטים בגלל שהוא לא מחבורת רחביה ולא קוראים לו דן מרידור ובגלל שיש לה את הכוח לעשות זאת

המאבק בביניש יהיה קשה ממושך ואסור להקל בו ראש. המטרה חיית להיות אחת הדחתץה בחרפה מבית המשפט העליון אסור שביניש תמישך לכהן כשופטת
כתוב תגובה ל- צ. ג
15
צריך לארגן הפגנה ליד העליון
  בסיסמא מושחתים   4/08/07 16:16
נמאסתם. ויש הלמשיך בהפגנות ובמחאות עד אשר תתפטר הנוכלת ותלך למקום אליו היא שייכת - וזה אינו כס נשיאת בית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- בסיסמא מושחתים
16
יואב, הפעם הפקת מסמך מילוני
  יואביצחקולוג   4/08/07 16:47
שישמש את בלשנינו להגדרה מדויקת של הערך "אובססיביות".
כתוב תגובה ל- יואביצחקולוג
17
גם וקטנה זאת התגובה
  עוד סתם אזרח   4/08/07 16:52
הדברים כפי שמשתקפים ממאמר זה, ממש לא קלים.

מעידים, כך נאמר ומוצהר, וב"שושו" נעשה וההפך.

יחד עם זאת צריך להשתדל, גם ומראה תוצאה, גם ואפילו לצד לכאורה נגדך,

יחד עם חשיבות צדק וחוק משלב, להשתדל לשאוף לברור לב מהות תולדה והצדק.

השאלה שנשאלת, צריך להפנותה ביושר ובהגינות לנטענת:

הנחייתך? או פועל החלטה נאמנים סולם שתחתך, עריכה ורישום.

וע"פ נסיונו של עוד סתם אזרח כזה ואחר, הרב איכות, וחלק רק מסויים:

גילוי נאמנות ואפילו עד עוורת, לוחמנות, ויתר?!, אפילו דרגת היפוכו של הצדק.

יחד עם אי זילזול, שיתכן עלולה חומרה רגעית תוצאה,

ולמה? ולמה? כי הם רעים? זדים? רשעים?, לא, ממש לא,

כפשוטו והכואב ביותר, תולדה ותוצאה ומחוסר של צדק, בעברם ולא קל נפגעו.

וטבע חיים, שנפגע/נפגעת, מיתגבר אחיזה בצד ועמדה, מופחת צדק בסיס ושיקול דעת עצמי.

וגלגל לא קל שכזה, גם ועניות הדעה, לב חשיבות כוון לטובה מתגלגל .

לוחמנות, ויתר?!, תהליך, כמו בדיוק וההפך, תהליך, לב גדול להשתדל לשלב, שאיפת נקודה ואיזון.

גם וקטנה זאת התגובה, גם ופרטי ולכלל יתכן מדובר?!, ולא הגיע הזמן, זמן הבנה ושלום עולמי?!

(עוד סתם אזרח כזה ואחר ועניות דעתו, וצריך להשתדל להגיד).





כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
אני בטוח שאתה דודנו של הריה"ל
  א.ק   4/08/07 17:22
דודן רחוק.
אם כי אינך בן דורו,
אבל דבריך הניאוני.
כמעט כמו דבריו.
אף על פי שלקח לי בינתיים 25 דקות לרדת
רק למחצית דעתך.

כל הכבוד.

אני קצת בוש בשפתי הקלוקלת,
אבל מקווה שאתה כן מבין את דבריי.
כתוב תגובה ל- א.ק
18
יש פה כמה בייניישים שמקשקשים
  מיואש מהמדינה   4/08/07 17:10
מתוך חוסר הבנה של משמעות הפרוטוקול וחשיבותו. פרוטוקול מעות ומשוכתב גורם לזה שקשה לערער, קשה להתלונן על שופט בפני הנציבה וכו'. נשבר כבר מאנשים שלא מבינים משפט אבל קובעים קביעות חופשי חופשי.
כתוב תגובה ל- מיואש מהמדינה
19
יואב אחי,הזהר לך. יש לה מבט של
  א.ק   4/08/07 17:35
רוטוואילר,
כזה בקריז וגם קשור שעצבנת, והוא מחכה שתעבור על ידו.
(לטווח של ביס)
היא לא תגיד לך כמו כבודו, הרב שליטא שאמר:
"תצא בחוצה, אתה בחרם"
היא תגיד (במבטא פולני מרושע):"תכנס בפנים"(לפרוטוקול).
ושלא לפרוטוקול היא תגיד:"יא פרענק, נביילס, הגיע
זמן הנקמה"
היא תשלח את שי ניצן להביא מהמיגרה הסודית שלה
איזה הפתעה שהכינה לכמוך"
אז תזהר.

אסור לך לעבור באור אדום, אפילו לא במ.חציה להולכי רגל.
ואל תדבר עם זרים.
אל תדרוך לחתול בטעות על הזנב.
כל טעות, תהיה הסוף שלך.
אז תזהר, אח שלי, אני דואג לך.
אני מרוב שאני מפחד ממנה.
אני שולח תגובה בסלולאר, לא על שמי,
דרך אתיופי שגר בפנמה ויש לו אזרחות מאלזית,
והוא מעתיק את ההודעה בקפה אינטרנט של מוסלמי איראני.
ועדיין אני מת מפחד, איזה מבט רע!יא אלוהים!!!
כתוב תגובה ל- א.ק
20
יואב כרגיל עוזר לעברינים עכשיו
  לקצב=לבדוק למה?!   4/08/07 17:45
כתוב תגובה ל- לקצב=לבדוק למה?!
21
יאללה ביניש עופי הביתה
  צ'ינגאצ'גוק   4/08/07 17:46
שופטת שקרנית ועוד נשיאת בית הדין העליון?
כתוב תגובה ל- צ'ינגאצ'גוק
22
פרופ' פרידמן בבקשה תפעל
  בן שושן   4/08/07 18:01
אנא,אנא ממך,פרופ' פרידמן חבור למני מזוז ותכריזו כבר,תכריזו,שיש לבער את נגע השחיתות.הביעור מתחיל בהעמדת יחזקאל ביניש לדין,מיד,מחר בבוקר,לא מחרתיים,וסילוק האבן הנגף,היצור המושחת והמשחית,שאין לו בקדקד,מה שיש לפרופ' פרידמן בקרסוליים,להעיף אותה קיבינימט ואז רק אז אולי הדורנרים,הליצנים,החשינים והפוגלמנים יבינו שאנו במשטר דמוקרטי ואנו חפצי חיים ולמרות שביניש לא מרוקאית,דמה לא סמוק פחות מבוזגלו.
אנא,אנא,אנא,סלק אותם מיד.הסירחון,העיורון,הטמטום,הרשע,השפלות,הסבל של האזרחים שמחכים שנים על גבי שנים,שבית המשפט העליון יפסוק ולא ימשוך אותנו שנים רבות,ילכו עם הבינישים לעזאזל.
כתוב תגובה ל- בן שושן
23
אזהרה לתומכי נתניהו
  ליכודניק מאוכזב   4/08/07 18:56
אני עוקב בדאגה אחר היחסים בין הליכוד לביהמ"ש העליון.
1- ראש סיעת הליכוד, גדעון סער, נפגש בבית השר טומי לפיד עם שלי יחימוביץ' כדי לתכנן מסע תמיכה תקשורתי בעדנה ארבל.
2- חבר הליכוד מיקי איתן ערך מסיבת פרידה לעדנה ארבל ובירך אותה לרגל מינויה לביהמ"ש העליון.
3- עם היבחרו לראשות הליכוד נענה נתניהו להמלצת ביהמ"ש העליון והחל בהליכים להדחת משה פייגלין מהליכוד.
4- חבר הליכוד גלעד ארדן הסיר את הצעת החוק הדורשת מועדה למינוי שופטים לפרסם פרוטוקולים מישיבות הועדה.
5- חבר הליכוד מיקי איתן הסיר את הצעת החוק לחיוב ביהמ"ש העליון בעריכת פרוטוקול מלא של דיוניו, עפ"י בקשת דורית בייניש.
6- לפני מספר שבועות פנה נתניהו לפרופ' דניאל פרידמן בבקשה לא לפגוע במעמד ביהמ"ש העליון ולא להתעמת עם דורית בייניש.
יש שיטה בכל התופעות האלו. נתניהו שבוי בידי דורית בייניש וחושש מפניה שמא היא תפרסם פרוטוקולים וטיוטת כתב האישום נגדו בקשר לחשד גניבת מתנות מגנזך המדינה.
עלול להיווצר מצב של "בחרת ביבי קיבלת בייניש". אנשים שמתעתדים לבחור נתניהו לרה"מ צריכים לחשוב פעמיים לפני שעושים טעות גורלית. אין טעם להאדיר את שלטון ביהמ"ש העליון בעזרת ביבי.
כתוב תגובה ל- ליכודניק מאוכזב
אתה משחיל מידע כוזב כדי להשחיר
  את נתניהו   4/08/07 19:11
יותר מידי מלל כאילו אמיתי על פרשת מתנות שלא היתה פרשה, אלא בלון תקשורתי נפוח.
שימון פרס לקח מתנות
רבין לקח ואפילו לאה רבין מכרה מתנות כדי להחליפן בחפצים אחרים
אצל נתניהו כל המתנות היו בחזקת האפוטרופוס הכללי
אז מה הקטע שלך ממתי נתניהו היה אשם בכלל ????
העיקר להשחיר ולהשחיל מידע כאילו אמיתי ליצרית דעה שלילית. לצערי התקשורת פועלת גם בצורה גלויה בהמצאת נתונים כוזבים.
האם נתניהו היה סוכן CIA כפי שדליה איציק אמרה בכנסת או שיש כאן הוצאת דיבה ??? דליה איציק משום מה לא נתבעה מאחר ונתניהו קצת אוטיסט בהתייחסותו לתקשורת העויינת ולאישי ציבור משמיצים.
כתוב תגובה ל- את נתניהו
יש לך בעיות בהבנת הנקרא
  ליכודניק מאוכזב   4/08/07 20:17
להלן ציטוט מדברי: "וטיוטת כתב האישום נגדו בקשר לחשד גניבת מתנות מגנזך המדינה." לא טענתי שהזוג נתניהו גנב מתנות, אלא כתבתי שהיה חשד כזה.
לצערי לא הפרכת את העובדות שהעליתי. הסתמכתי בתגובתי על ידיעות מאתר nfc. פניית נתניהו לפרופ' פרידמן שיפסיק להזיק למערכת המשפט ולדורית בייניש פורסמה גם באתר ynet.
תמכתי בנתניהו כי ציפיתי ממנו לעשות רפורמות במערכת המשפט כפי שעשה בתחום הכלכלי. לצערי גיליתי שהוא שבוי בידי דורית בייניש בדיוק כמו אריק שרון בשעתו. אחת הסימנים הראשונים לכך היה הצבעת ביבי לטובת ההתנתקות. לפני ההצבעה הוא הודיע שיתנגד. אז שלחה כנופיית המשפט עיתונאי מעיתון "הארץ" שיגיש עתירה לפירסום הפרוטוקולים מחקירת הזוג נתניהו. ביבי מיד התקפל והצביע לטובת ההתנתקות. זה מוכיח שהוא פוחד מדורית בייניש ושבוי בידיה.
אם אתה חושב שראש ממשלה כזה הוא טוב לישראל, אתה טועה.
כתוב תגובה ל- ליכודניק מאוכזב
הבעיה שברק כאלטרנטיבה גרוע
  הרבה יותר   4/08/07 23:07
כתוב תגובה ל- הרבה יותר
ברק וביבי גרועים באותה מידה
  צללפוני וקרן הפוך   5/08/07 12:01
ברק וביבי גרועים באותה מידה. שניהם שבויים בידי בייניש בגלל חקירות פליליות בעבר או בעתיד.
כתוב תגובה ל- צללפוני וקרן הפוך
סיחרר אותי וו החיבור שלך.
  סדום ועמורה   4/08/07 20:41
ליהטט בי וסיחרר אותי. אתה עושה שימוש מאוד מעניין בוו החיבור. חוץ מזה,לא אסתכן בלהביע דעה.
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
אז את מי כן?
  רחמים   5/08/07 00:01
לא ביבי ולא נתניהו. לא אהוד ולא ברק. לא אהוד ולא אולמרט. אז מי כן? אולי תחשוף את עצמך ואז נראה אם
"שמלה לך, קצין תהיה לנו", ונבחר בך?!.
גם אני סבור שביבי וברק פוחדים מבייניש וכנופייתה מאז שהתירה הכנופייה לניצב מזרחי מהמשטרה, שגם הוא חבר בכנופייה, להאזין ולתמלל את כל השיחות של הפוליטיקאים. "הקלסרים הידועים".

לדעתי, לשירת "מה יפית" ששרים ביבי וברק לבייניש יש נימוק ונוסך והוא: הפופולריות של השר פרידמן בציבור. ביבי וברק חוששים שפופולריות זו תשפר את מעמדו של אולמרט בציבור ותקשה עליהם לנצחו בבחירות. לכן מבקשים ביבי וברק מפרידמן למתן את פעולותיו הברוכות. אני מקווה שפרידמן לא יעתר לבקשה ולא איכפת לי אם בשל כך אצטרך לסבול את אולמרט הנאלח עוד קצת זמן. חיסול כנופיית שלטון החוק (צ"ל הצחוק), קודם לכל דבר אחר. רק מסיבה זו נהניתי לקרוא בשבת את רשימתו של אמנון דנקנר מכנופיית אולמרט, נגד כנופיית בייניש.
כתוב תגובה ל- רחמים
נתניהו וברק פוחדים מבייניש
  ליכודניק מאוכזב   5/08/07 10:08
1- שירי הלל של ברק וביבי לבייניש לא קשורים להצלחת פרידמן, כי הצלחתו לא מסכנת אף פוליטיקאי. ברגע שרמון ואולמרט יסירו את תמיכתם, הוא שווה כקליפת השום.
2- כנופיית בייניש תופסת את מנהיגי ישראל בביצים. לצורך זה תופרת להם תיקים מפוברקים, או לא פותחת תיקים כשיש לכך עילה ברורה. כך מרחפת על כל פוליטיקאי חשוב חרב דמוקלס.
3- ברק פוחד מפתיחת חקירה על מעשה הבגידה של העברת שדות הגז לפלסטינים. ביבי פוחד מפירסום פרוטוקולים של החקירה בקשר לחשד גניבת מתנות. הפרוטוקולים כמעט פורסמו ערב ההצבעה על ההתנתקות.
4- ביבי יכול להפוך למועמד טוב לרה"מ אם יעתור לבג"ץ וידרוש פירסום מיידי של הפרוטוקולים הנ"ל. העם יקרא, יתרשם ויחליט אם מעונין בו כרה"מ או לא. כך נהג ביבי בפרשת הקלטת הלוהטת וכך נהג רבין בקשר לחשבונות בנק בחו"ל. רק בריחה קדימה עוזרת במקרים כאלו.
כתוב תגובה ל- ליכודניק מאוכזב
24
בדיון בג"ץ אין פרוטוקולים...!!
  אברום   4/08/07 19:06
בדיון בג"ץ אין פרוטוקולים...!! רק בדיוני ערעור בפני בית המשפט העליון. יואב תפסיק לנפח את העניין ...מספיק...התוצאה הסופית אם בית המשפט כבג"ץ מכבד את עצמו ואת החוק...ואת הראיות שקיימים רק בפרקליטות, תהיה דחית כל העתירות...אחרת שבג"ץ ינהל את החקירות ואת הפרקליטות...ויועץ יכול בכל עת לשנות את שיקוליו...!!! זה במסגרת סמכויותיו ולא בסמכות ברחוב...!!!
כתוב תגובה ל- אברום
אם זה נכון שאין פרוטוקולי בג"ץ
  זה חמור מאד   4/08/07 20:34
אני גר באירופה ומכיר כל בתי המשפט. לא קיים כאן בימ"ש עליון או בימ"ש לעניני חוקה שאינו מנהל פרוטוקול מדוקדק של כל דיוניו. למרות זאת אין עיכוב בדיונים. הכל זורם במהירות כי השופטים עובדים כל יום מ-08.00 עד 16.00 חוץ מחגים וימי ראשון.
כתוב תגובה ל- זה חמור מאד
25
יואב,אני שלחתי לך חומר על שופט
  אמיר חושף השחיתות   4/08/07 19:22
וקלדנית ועל הקומבינות בינהם בבית משפט השלום בראש...
לצערי לא התתייחסת והשופט קיבל קידום למחוזי!!
יש לי חיזוקים לחומר שהעברתי אליך (פסק דין חדש כנגד אחד המעורבים) אם זה מעניין אותך צור עימי קשר, יש לך את הפרטים שלי.
כתוב תגובה ל- אמיר חושף השחיתות
26
אה באמת? ולבייניש חסרת המזג
  מתפלא כל פעם מחדש   4/08/07 20:11
יש רשות לצעוק על כולם כמו איזה קריזיונרית מהשוק?

אחרי זה השופטים הבינוניים שלה בשלום ובמחוזי מתנהגים גם כן ככה.

שתלמד להתנהג קודם הפרקליטה הבינונית.
כתוב תגובה ל- מתפלא כל פעם מחדש
Don't teach an old dog
  new tricks   4/08/07 21:05
דורית בייניש לא תשתנה בחיים שלה. יש לה אופי גס רוח ופה גדול כמו ביב שופכין. בגיל כזה לא ניתן לשנות התנהגות של בן אדם.
מה שיותר מדאיג מהנימוסין הגרועים שלה, זו הרמה המשפטית הירודה שמסתתרת מאחוריהם. היא מתאימה להיות נשיאת ביהמ"ש העליון בערך כמו שאני מתאים לפרס נובל באסטרופיזיקה.
כתוב תגובה ל- new tricks
27
מאפיה,ארגון פשע.
  סדום ועמורה   4/08/07 20:18
אללה יסתור. החורבן כבר כאן.
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
בין השאר כי אחד כמוך פוחד
  להביע את דעתו   4/08/07 21:38
ישראל תרד לטמיון בגלל השפנים שמאכלסים אותה. מי שלא יוצא להפגנות לא יכול להביא לשינוי.
כתוב תגובה ל- להביע את דעתו
הוא לא פוחד
  רחמים   4/08/07 23:41
סדום ועמורה לא פוחד להביע את דעתו ויש לו רק דיעה אחת. דעתו היא שביבי אשם בכל, ואומרט הוא צדיק הדור. סדום ועמורה הוא לבושו החדש של יגאל כהן מרחובות. שמו נאה לו והוא נאה לשמו.
כתוב תגובה ל- רחמים
28
דרוש דיון משפטי וציבורי מיידי.
  קב ונקי.   4/08/07 23:30
1.אני חסר השכלה משפטית.
2.להבנתי, אם הצינזור הוא סילוף האמת זו, עבירה פלילית.
3.סילוף האמת יכול לבוא מסיבות שונות, כפי שהצביע יואב יצחק.
4.כאזרח, אני מרשה לעצמי לחשוב, שהשופטת לא נהגה כך,רק הפעם. ויש לבדוק ביסודיות לפי עברה המקצועי.
5. יתר על כן. השופטת נוהגת בזילזול ,בשחצנות ויוהרה מעל ומעבר, הנחתה היסודית שאין מי שיבדוק ויפשפש במעשיה.
6. הפעם ה"בדימוסים" ,בטח ינהגו בתענית דיבור.
7.שוב, כל דברי, רק אם הצינזור, הוא סילוף, שהוא- מעשה שקרי.
8.יואב יצחק והגופים האזרחיים-עורכי הדין, נקראים והם יודעים וודאי הדרכים המשפטיות, לעשות הכל ,כדי להשעות מיידית את השופטת מכס המשפט.
כתוב תגובה ל- קב ונקי.
29
מחכים שהאשמות קצב יתישנו
  מוטי קופר   5/08/07 00:26
משפט קצב, יימשך זמן-רב. עד שהציבור יתעייף ולא יגלה כבר ענין בהאשמות הנואף
אז יצא נקי- עם כל זבויות-נשיא מפליגות
לא-בחינם, מבקש שר-המשפטים פרירדמן, להחליש את השפעת נשיאי בית-המשפט, כדי שלא יקלקלוויזכו לא-רק את קצב,
אלא גם את דורשי--טובתו: מני מזוז
יש להפסיק את התערבותה של הנשיאה-ביניש
המנסהי להשתיק-ולהשכיח.
אל-לנו לתת לשכוח את האשמות הואפי קצב. קלון-לשראל - לדורות.
כתוב תגובה ל- מוטי קופר
30
כשאין מה להציע זה מה שקורה
  און ג.   5/08/07 00:27
בלי להתלהם, לבייניש קורה מה שקורה ללא מעט שופטים בישראל (שלא לומר שופטות). היא משפטנית בינונית, כמו לא מעט שופטים. ברגע שהם מרגישים מאוימים על ידי הידע של עורכי הדין האחרים, או בכלל, הם פשוט צורחים והופכים אותך לעפר דק באמצעות רטוריקה צעקנית ומתלהמת, פסקי דין בוטים וכו'. נו, כשאנשים קטנים עושים צל גדול סימן שהמש שוקעת.
כתוב תגובה ל- און ג.
31
התנועה להגינות שלטונית עתרה
  ידען   5/08/07 00:34
כאמור עמותה בשם התנועה להגינות שלטונית עתרה לפני כשנה לניהול פרוטוקולים בעליון.
כתוצאה שופרו הפרוטוקולים והועמדו מסכים לפני ראש ההרכב בעליון.
העתירה פתוחה. בג"צ 5122/06
כתוב תגובה ל- ידען
32
יואב יצחק היקר, אל תשמע למלעיז
  עו"ד מעריץ   5/08/07 02:13
.. למלעיזים.

האתר שלך הוא האתר בעברית הכי מעניין ברשת.

זאת, דווקא בזכות חופש הבעת הדעה והביקורת - והוא גם צובר לעצמו עדת מעריצים מוצקה של אנשים שיודעים לחשוב באופן עצמאי וסולדים מן המיינסטרים הדביק והמחליא ששולט במוזס-נט ושאר אתרי ה- pravda on-line שכמותם.


המאמר הנוכחי הוא מלאכת מחשבת. אני עורך דין פעיל, ולא הייתי מצליח לנסח יותר טוב את הביסוס הנורמטיבי של החובה לניהול פרוטוקול (למעט, אולי, איזכור של הסעיף שקיים בעניין זה בחסד"פ).

חלק מן הציטוטים שהבאת בכתיבתך לגבי החובה הזו - פשוט לא הכרתי, ואני הולך לעשות שימוש בהם בכתבי-בי-הדין שלי. מדובר בציטוטים יפיפיים - כי הם לקוחים מחוות הדעת של נציבת תלונות הציבור, וגם מפסק הדין בעניין עונש משמעתי לשופטת - כך שבעצם הציטוט התמים, לכאורה, אתה מרמז לקורא מה תהיה הערכאה הבאה שתדון בעניין, אם הבקשה לתיקון פרוטוקול לא תתקבל. ללקק ת'אצבעות !!


ציבור עצום - חלקו אומר זאת בפה מלא, אך חלקו הארי עודנו דומם - מעריץ אותך ואת עבודתך העיתונאית. אני מקווה שנתברך בעוד עשרות רבות של שנות עשייה שלך, כי אתה - ויזומותיך, כדוגמת האתר הזה - תורם באופן ישיר ביותר להפיכת המדינה היהודית הרעועה משטייטל ים-תיכוני מעופש ומושחת לדמוקרטיה אמיתית, בעלת עוצמה פנימית.

עוצמה זו יכולה לבוא רק מביקורת ושיח חופשי.

באהבה אין-קץ, קורא נאמן.
כתוב תגובה ל- עו"ד מעריץ
33
לציקו מ-10 למה להזיז עובדות..?
  ד. רוטמן   5/08/07 04:04
אם הבנתי נכון יואב מביא את הדברים ומאיר עליהם,
ובמקום להביע דעה לגוף העניין אתה "נכנס" באיש עצמו..
וגם אז אינך אומר מילה על הנושא אפילו לא בעקיפין..
איני מכיר את יואב, ופעם אחת בחיי הגעתי לעליון לפני כמה חודשים, לראות במו עיני את תחנת הצדק האחרונה בעבודתה,
והנה שופט יושב בין שתיים, והוא ממליץ לאדם להסיר את ערעורו, מדבריו מובן שהוא לא מבין את עיקר העניין (ולא יכול להיות ספק שלא קרא כדבעי..)
ב"כ המערער מנסה להסביר ומיד נבלם.. כלומר אתה נכנס לערעור מתרה בו השופט, בא כוח המערער מתחיל להשיב ועוברות שתי דקות ושוב נבלם. השופט לוחש לשמאלו ולימינו, ובו במקום יוצא פסק דין הדוחה את הערעור, השופט כותב את ההיפך !!! "פשוט" ההיפך! ממה ששמע, וממה ששמע גם הקהל, ופוסק 20,000 ש"ח הוצאות ומע"מ...
קריאות תדהמה בקהל, השופט מרים ראשו, מביט בחומרה, והקהל משתתק.. השופטות ממלמלות משהו על.. זה לא המקום, זה לא הזמן.. והמסכן הוא אדם מבוגר שבא לפניהם לטעון על שלילת זכויות של חברה דורסנית (המיוצגת ע"י משרד ידוע) מבחינתי חוויה מזעזעת לא ידעתי שכך זה נראה..
כיצד אמור עתה האומלל שפת לחמם שלו ושל משפחתו נלקחו מפיהם, ועוד ע"י "העליון".. להראות את "הטעות" העובדתית בין מה שנטען ובין מה שלא נכתב בשום מקום..
קשה להאמין שיהירים כאלה היו משנים דעתם מעיון חוזר בפרוטוקול, וכשאין כלל פרוטוקול אין התלבטות בנושא..
לא בכדי איבד אותו ציבור שפעם האמין בבית המשפט, את אמונו בו, לא בייניש ולא מגיב פה ושם יגידו לציבור מה הם רואים בעצמם..
חבל ומביש שלכך הגענו, וטוב עושה יואב המעלה את נושא הפרוטוקולים, בהמשך לנושא איכות והגינות השופטים מכללא. יישר כוח
כתוב תגובה ל- ד. רוטמן
צודק הכותב!
  צב השעה   5/08/07 07:56
אוי לנו שכך הוא. גם אני חויתי דיון בו השופטים תמכו בעמדתי, ומקץ כשבועיים היכו אותי שוק על ירך, כולל הוצאות!!! לאחר שדרשתי לקבל את הפרוטוקול, קיבלתי בצעד יוצא דופן חתיכת נייר שאינה משקפת את מהלך הדיון, ואין זכר לכך ששופטים (3 במספר), נכחו בדיון!!!
אוי לנו שכך מתנהל בית המשפט העליון!!!!
כתוב תגובה ל- צב השעה
34
זה מה שראיתי ביבית משפט
  אמת   5/08/07 04:38
חוסר אמיתות לא מתעדים את האמת בפרוטקול וקיבלתי שוק
כתוב תגובה ל- אמת
35
בייניש - תאונה קשה
  העין הפקוחה   5/08/07 08:51
יואב יצחק - יישר כח! אני קורא את רשימותך ואני מתפלל שרק תמשיך להאיר בזרקאור ענק את הסיאוב של "הפרות הקדושות" הללו! שלא תהיינה טעויות, לא נפגשתי מעולם עם בית המשפט העליון לא לכאן ןלא לכאן. אני פשוט המום מן הצדקנות המזוייפת של המוסד הזה ולכן כה חשובים אנשים כמוך יואב יצחק וכן יישר כח לשר פרידמן. הינכם המגינים האמיתיים של טוהר השיפוט!!
כתוב תגובה ל- העין הפקוחה
36
יואב יצחק יצרן השקרים
  יצחקוב   5/08/07 11:58
אין גבול להזיות והשקרים של הקשקשן הזה.
פרוטוקול דיון משפטי בא לשקף את הדיון ולא מילה במילה.
בבית המשפט העליון אין לשופטים צגים לבקרה על הנכתב והנכתב הוא באחריות הקלדנית ומזכיר ההרכב שהוא מתמחה בבית המשפט העליון.
לשופטים אין מושג ובקרה על הנכתב,והשקר של צנזורה הוא רק שקר.
הרי צריך להיות מטומטם גמור להורות ןמתמחה להשמיט להוסיף לזייף פרוטוקול ,אין גבול לרפש השיקרי אותו מפזר יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- יצחקוב
אורי, אתה לא חייב לגלות לציבור
  עדנהל'ה   5/08/07 14:42
את כל הסודות שאני מספרת לך על בית המשפט העליון.
יותר אני לא אספר לך.
כתוב תגובה ל- עדנהל'ה
37
תגובה ל 37 ובכלל.
  ניסים כהן   5/08/07 12:39
מה שאתה אומר הינו נכון רק על הנייר בפועל הערות שופטים או דיינים שהינם קריטיות ומשמשות עילה לפסלות נשמטות וכך שופט ממשיך לדון בתיק כאשר הינו מוטה ומשוחד ועובר על כללי האתיקה ובמקביל עובר עבירות פליליות .

ואשאל שאלה מדוע חוששת כל כך המערכת המשפטית להקליט את כל הדיונים, הרי באם היא כל כך "צדיקה" לא אמורה הקלטת הדיון להוות בעיה.
צא ולמד שהמערכת המשפטית המושחתת פוחדם גם פוחדת מפשעיה שלה.

שנית, לטוענים כי הבעיה הינה תקציבית הרי המערכות הטכנולוגיות בימינו אלה מוזילות את העלויות לכדי מחירים מגוכחים ותוספת של שקל אחד בלבד לאגרות המשולמות מכל אחד יכסה לבטח את ההוצאות.

דבר נוסף, אהרון ברק הנשיא דאז הגיע במשך כל הקרירה שלו פעמיים לכנסת וזאת רק כדי להתנגד לנושא הקלטות הדיונים בבית המשפט - והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- ניסים כהן
38
אין איסור להקליט בבית משפט
  קוזו   5/08/07 13:15
הטענה שאסור להקליט בבית המשפט היא שטות מוחלטת.
כל אחד שנוכח בדיון יכול ומותר לו להקליט
רק לעורך דין שמקליט יש חובה ליידע את בית המשפט על כך שהוא מקליט
אבל בעל דין רשאי להקליט ואפילו אין עליו שום חובה להודיע שהוא מקליט
הטענה הזאת נובעת מבורות ואולי מכך שיש הוראה מפורשת שאסור לצלם בבית המשפט
אבל - לא להתבלבל - הוראות החוק הן שאסור לצלם אבל בשום מקום לא כתוב שאסור להקליט!
אז חברה תתחילו להקליט ואחר כך תשוו לפרוטוקולים, שהכל יראו שהפרוטוקולים שנכתבים היום - או שמוכתבים על ידי השופטים לקלדניות - משקפים לכל היותר את מה שהשופט רוצה שיהיה כתוב בפרוטוקול, ולא משקפים את הדיון.
וזה בפירוש זיוף. ומעשי הזיוף האלה הם דבר של יום ביומו בבתי המשפט.
אז - תתחילו להקליט ותביאו את הדברים לציבור.
כתוב תגובה ל- קוזו
דורית בייניש מבינה רק כח
  גווארה צ'ה   5/08/07 14:29
אני מניח שאתה צודק שמותר להקליט בביהמ"ש, למרות שאין לי אסמכתא לכך. מאידך, להפוך כל עו"ד ואזרח ללוחם פרטי נגד כנופיית בייניש זו עבודה סיזיפית חסרת תכלית.
כל העם כבר הבין שדורית בייניש נטלה את השלטון על המדינה ללא סמכות. נגד מכה כזו יש רק תרופה אחת: הפיכה עממית. הפגנה של מיליונים ליד ביהמ"ש העליון כדי למנוע את כניסתה לבנין או את יציאתה ממנו, לפי המצב.
כתוב תגובה ל- גווארה צ'ה
39
כל 500 שופטי ישראל נוהגים כך
  קול קורא במדבר   5/08/07 13:25
להיטפל רק לבייניש על רישום חלקי ולקוי של פרוטוקולים
בעוד כך נוהגים כמעט כל שופטי בתי המשפט המאיישים את מערכת המשפט הקלוקלת שלנו, מלמד שליואב יצחק חשבון אישי כנגד בייניש או שהוא כלל איננו מודע אפילו למקצת מחולייה של מערכת המשפט הישראלית.
כתוב תגובה ל- קול קורא במדבר
40
מפחיד מאיים מדכא מסוכן דוחה רע
  שופט יהודי   5/08/07 14:47
כתוב תגובה ל- שופט יהודי
41
לא רוצה לשמוע ש"במקרה" יואב
  יצחק "נדרס".....   5/08/07 14:58
כתוב תגובה ל- יצחק "נדרס".....
42
צודק. גם לי שופט רשם פרוטוקול
  רונן...   5/08/07 15:22
חלקי לחלוטין שהשמיט את כל משפטי הארס הבוטים שלו. מה עושים עם זה? יש למישהו הצעה?
כתוב תגובה ל- רונן...
הכי טוב לרדת לחו"ל לא לראות
  יותר את בייניש   5/08/07 18:41
כתוב תגובה ל- יותר את בייניש
43
תודיע לנו כשבייניש תאמר אמת
  זו תהיה חדשה...   5/08/07 21:41
מי שנתן לבייניש להיות נשיאת ביהמ"ש העליון שלא יתפלא על זה שרוב הציבור מעדיף אנסים וסוחרי סמים על פני שופטים .
כתוב תגובה ל- זו תהיה חדשה...
בייניש תדבר אמת כשיצמח לי שיער
  על כף היד   5/08/07 23:33
כתוב תגובה ל- על כף היד
44
כל השופטים חוטאים
  אחד0   6/08/07 01:30
בכל בתי המשפט אותו דבר: השופט מדבר - הקלדנית נחה.
"כבודם" משפילים את המתדייניםומעליבים אותם. בפרוטוקול - כלום.
ובסוף, שיא השיאים: הם משפצים את התשובות של המתדיינים.
לראות ולשמוע ולא להאמין ...
כתוב תגובה ל- אחד0
45
ממזויף למצונזר ובחזרה
  ע. סובול   6/08/07 04:32
או: הגורל המשותף של מילה ונאד.
 איך מצנזרים נפיחה?
כתוב תגובה ל- ע. סובול
46
הוכחה נוספת לכך
  חגי   6/08/07 16:20
משפ' בייניש הינה הוכחה חיה נושמת ובועטת לעובדה שאין לנו מדינה.

ישראל הינה שטייטל מזרח אירופי למהדרין,
על כל מאפייניו ותכונותיו.
הגבאי והרב עושים פוילאע שטיקים בכסף של המתפללים,
הפריץ שולט ביד רמה בקהילה,

נדבנים עושים קולות של מעניקים נדבות, אבל מפיקים רווחים שלא יאמנו מהיח"צ הללו,

הפרנסים/מנהיגי הקהילה רמאים גנבים שקרנים נצלנים
ולמטה אוכלוסיה גדולה שבחרה לחיות כעבדים חסרי השכלה בורים ועמרצים, אנשים שרוצים שינצלו אותם בלי תודעה צרכנית ללא יכולת פנימית להרים עצמם מהבוץ שהם עצמם יצרו.

והעיקר העמרצים תמיד בוחרים לוועד-הקהילה אותם אנשים אותם רמאים
אותם שופטים מנוולים
כתוב תגובה ל- חגי
47
יואב יצחק- בושה
  איש אמת   6/08/07 18:48
סגנונה של הכתבה, סגנון בוטה ומשתלח, גובל בזילות בית המשפט והגיע הזמן שמישהו ישקול להעמיד לדין את יואב יצחק.
מעבר לכך- אין חובה לתעד את הערות השופט בבית המשפט. הפרוטוקול בא לשקף את מהלך הדיון מבחינת טיעוני הצדדים והעדים, על מנת שהדבר ישמש כלי עזר לצדדים בסיכומיהם ולבית המשפט בפסק הדין. אין כל משמעות ראייתית לדברי השופט והערותיו.
כתוב תגובה ל- איש אמת
איש האמת
  שמדבר שטויות   6/08/07 21:43
אם בבית המשפט לא צריך להיות פרוטוקול מדויק של כל מלה ומלה , וידוע שכל מלה ומלה קובעות בבית משפט,

אז למה שחברת חפצי- בה שהרגע חיסלה את חסכונותיהם של המונים מתושבי ישראל, למה החברה הזו חייבת ברישומים מלאים של כל צעד וצעד ממעשיה?

ראה איזה אסון קורה עכשיו לכל אלו שנפלו בפרוצדורות הרשלניות של חפצי בה שאומרים שלא היה לה הצהרות זו או אחרות ולכן איש לא יודע מה קורה שם ואנו מדברים על כסף בלבד.

בבית המשפח שאתה קורא לו בית משפט שם נידונים עניני נפשות ואנשים יכולים לגמור את חייהם במאסר להרבה שנים בגלל אי דיוק זה או אחר או אי רישום זה או אחר ואתה אומר כאן בפה מלא שהרישום אינו הכרחי????

ואתה קורא לעצמך """איש אמת ??? """

למה שלא תקרא לעצמך מלחך פנכת השלטון ודואג לשלמות בית המשפט במתכונתו הנוכחית שמשרתת יותר את השמאל ואת האויב הערבי מאשר לשרת את תושבי ישראל שכביכול למענם נוצרו בתי משפט אלו.

איש ההגיון
כתוב תגובה ל- שמדבר שטויות
48
יואב 100 פה יודעים שאמרתה אמת
  אסטרולוג   11/08/07 11:13
כתוב תגובה ל- אסטרולוג
49
נפגעתי במשפט
  פגוע   12/08/07 19:13
כשמסמנים לא יעזור כלום היה לי משפט כשדוח האירוע היה
לטובתי ואמיתי נישוא בהתחלה לעלים את הדוח בעזרת חבר
הצלחתי להשיג את הדוח אבל לא עזר לי לצאת מהענין כשהערתי לשופט שהוא לא מתיחס לדוח המשטרה ענה לי שעד כאן נגמר המשפט וכשחזרתי על השאלה איים עלאי עוד מילה אני מוריד אותך למטה וכמובן הדברים האלה לא תועדו העינין הזה מלוה אותי מעל לעשרים שנה אפילו קצינת המבחן התערבה לטובתי ולא עזר לא היה לי תיק פלילי לפני המקרה הזה ולא אחרי מאז אין לי אימון בבית המשפט כל זה משחק מי אתה ומאיפו ולצערי היתי רוצה לראות את בית המשפט מגן על החלש יש לי מסמכים שמעידים
כתוב תגובה ל- פגוע
50
זה שילטון כוח והון
  שם   3/11/07 14:11
אתם אספסוף בית המשפט גונב את השלטון מהעם והממשלה
כתוב תגובה ל- שם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il