|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מוטי 10 |
|
6/10/10 14:07
|
|
|
|
עידן, כדאי לכתוב גם מיהם הדיינים שזיכו מלבד הרב מצגר, כדי ליתן יותר תוקף רציני לפסק. חוץ מזה מה עם התביעה השנייה של ע' אלבה לגבי האיסור של הרב אבינר להורות בענייני מראות נידה ? - ידידך מוטי מהצפון שמעל למושב עמקה ...
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי 10
|
|
|
|
2 |
|
|
חלך |
|
6/10/10 14:10
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חלך
|
|
|
|
3 |
|
|
יהודימציון |
|
6/10/10 15:25
|
|
|
|
ב"ה
גילוי דעת
בערב יום הכיפורים תשע"א נפל דבר בישראל. שלושה דיינים בבית הדין הרבני הגדול של מדינת ישראל העזו לקבוע "חידושי הלכות" בדיני צניעות שאינם אלא פסקי הלכה רפורמיים לכל דבר.
אב בית הדין הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הרב אברהם שרמן והרב חגי איזירר קבעו שיש היתר לאדם מישראל לומר לאשת איש ביטויי חיבה מובהקים בניגוד גמור להלכות צניעות שנקבעו בשו"ע.
הם הביאו ארבע דוגמאות של ביטויים: "אהובתי, נסיכתי, מלכתי" ו"יש לך גוף יפה", אך הם לא הגבילו את אוצר הביטויים לארבעת הדוגמאות שהובאו בפסק הדין.
הנימוק שנתן הרב איזירר להחלטתו המעוותת והמרושעת הינו שהדבר מותר לרב בישראל לשם "חיזוק רוחה של האשה" אם היא סובלת מבעיות בחייה המשפחתיים. שני הדיינים האחרים כתבו אף הם דברים ברוח זו.
אין כאן פסק דין כלל וכלל אלא איבוד שפיות זמני של הדיינים שהחליטו לזכות אדם שיש לו השקפה רפורמית מובהקת בכל מחיר. אדם זה הורשע בבית הדין הרבני האיזורי בגלל הכשלת הרבים באיסורי תורה חמורים אך אינו מקיים את הפסק וממשיך לזרוע הרס ולעקור הלכות יסודיות בדיני אישות, טהרה ובדיני פוריות. במקום לטפל בפשעיו החמורים מצרפים הדיינים את דעתם לדעתו המופקרת.
אוי לו לדור שאלה הם דייניו. אוי לאותה בושה, אוי לאותה כלימה. אבותינו הקדושים שמסרו נפשם על קדושתנו וטהרתנו מתהפכים בקברם אל מול ההידרדרות הזאת.
ה"פסק" של הדיינים בטל ומבוטל כעפרא דארעא מפני שהם התבקשו לקבוע עמדה על פי השקפה תורנית ובמקום להתבסס על מקורותינו עזבו באר מים חיים לחצוב בורות נשברים.
על החתום
עידוא אלבה
קרית ארבע היא חברון
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודימציון
|
|
|
|
|
|
|
יוסף דיין |
|
6/10/10 16:47
|
|
|
|
צריך לזכור מי זה הרב "הראשי" מצגר, כדי לקחת את פסקי דינו בפרופורציה.
מעניין למה לא ביקש יוסף עידן את תגובת קלמן ליבסקינד לפסק. הוא ידע מה שידע לא רק מפי התובעת, אלא הצליב מידע מכיוונים שונים.
חומר רב על שלמה אבינר מצוי באתר
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף דיין
|
|
|
|
|
|
|
לא יאומן |
|
6/10/10 18:03
|
|
|
|
לא תסור איולתו ממנו".
6 דיינים: 3 מביה"ד האיזורי ועוד שלושה מבית הדין הגדול, הרב הראשי ועוד שני מותיקי ומבחירי הדיינים בארץ.
קובעים פה אחד שזו עלילה שפלה המונעת משנאה חולנית וכולם נחשבים בעיני אלבה ל"רפורמיים"
הבנו עם מי יש לנו עסק
הבנו גם מה עניינן של שאר העלילות שלו על הרב אבינר
ד' ירחם עליו.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא יאומן
|
|
|
|
|
|
|
קצת ענווה |
|
6/10/10 22:02
|
|
|
|
יהירות ורשעות ולא מעט גאוה כנראה מניעים אדם קטן כ"כ ולא משנה כמה תורה למדת וכמה מאמרים כתבת, לצאת נגד גדולי ישראל (שאולי יש מס' גדולים נוספים שאתה חושב להיתלות בהם ) אבל אין מקיפים בחילול ה', וחבל שאתה רק מוסיף שנאה ומלבה את הלשון הרע.
שלא לדבר על הכפיות טובה שלך באופן אישי לאחר שהלכת אליו לעזרה (אתה או אישתך) מי שמך להחליט בעניינים אלו?!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קצת ענווה
|
|
|
|
4 |
|
|
יהודימציון |
|
6/10/10 15:40
|
|
|
|
מובא בזה החלק המרכזי ביותר בפסק הדין ש"מזכה" את אבינר מפגיעה בצניעותן של נשים.
את הדברים כתב הדיין הרב איזירר:
גם אם נקבל את טענות התובעים של הדיבורים של אהובתי, נסיכתי, גוף שלך יפה כפי הבנת התובעים אנו
חייבים להתייחס אליהם בהקשרם...
כל מה שעשה (הרב אבינר) הוא כדי לחזק את רוחה, להוציא אותה מהמשבר, לרומם את רוחה ולהביא אותה למצב של הכרת ערכה וכבודה.
אנו רואים שהרב פעל בדרך של חיזוק ופיתוח של הדימוי העצמי של הפונה לעזרה ומשתמש לכך בכל הידע הפסיכולגי והתרבותי שעומד לרשותו גם אם הוא ידע שאינו נחלת הרבנים.
אין כל היגיון בדבריו המשונים של הרב איזירר. האם מביאים אשת איש להכרת ערכה וכבודה ע"י התבטאויות שרק מפחיתות את כבודה כבת ישראל כשרה ופוגעות בצניעותה?
על איזה ידע תרבותי מדבר הרב איזירר? ידע של נואפים צרפתים?
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודימציון
|
|
|
|
5 |
|
|
דוד אברהם |
|
6/10/10 17:30
|
|
|
|
בגלל ריבוי תלונות השווא כנגד גברים
צריך להפוך את נטל ההוכחה כך שהמתלוננת תצטרך להביא ראיות לכך שהיא אכן הוטרדה.
כמו כן צריך ל
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד אברהם
|
|
|
|
6 |
|
|
יהודימציון |
|
6/10/10 17:51
|
|
|
|
הוגשו הקלטות שבהן אבינר מודה בעיקרי ההאשמות נגדו אך בפסק הדין אין לכך זכר.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודימציון
|
|
|
|
7 |
|
|
לוי |
|
6/10/10 18:25
|
|
|
|
אלבא כתב פה בתגובתו כי: בערב יום הכיפורים תשע"א נפל דבר בישראל. שלושה דיינים בבית הדין הרבני הגדול של מדינת ישראל העזו לקבוע "חידושי הלכות" בדיני צניעות שאינם אלא פסקי הלכה רפורמיים לכל דבר. הוא טועה היות ומדובר ב-6 דיינים כי גם שלושת דייני בית הדין הרבני האיזורי, קבעו את אותה קביעה בדיוק… שורה תחתונה: כולם רפורמים ורק אלבא הינו היהודי האידאלי…
|
|
כתוב תגובה ל-
לוי
|
|
|
|
8 |
|
|
osimhi |
|
6/10/10 18:52
|
|
|
|
מר אלבה היקר
ראשית נראה מדברך כי אתה קיבלת את התואר של סגן ה' המרשה לעצמו להוציא לעז על בית הדין הגדול, עדיף שתקבל את פסק הדין בשמחה כי התברר כי אדם מישראל וקל וחומר רב חשוב וצדיק בישראל הרב אבינר שלמה ה"יו זוכה מכל אשמה.
יהי רצון שנזכה להמשיך עוד שנים רבות ללמוד מתורתו של הרב אבינר, בכל אשר יפנה ישכיל ויצליח, אמן
אורן
|
|
כתוב תגובה ל-
osimhi
|
|
|
|
|
|
|
משה המבין |
|
20/10/10 10:23
|
|
|
|
הקבוצה מסביב לאבינר הצליחה להפחיד את המתלוננת האחרת ואת המוטרדות הנוספות...
צדיק? איש עיוור יכתוב זאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה המבין
|
|
|
|
9 |
|
|
ע.ג4 |
|
7/10/10 09:38
|
|
|
|
זה לא המחבל היהודי? זה מקור סמכות אצל אדם כל שהוא? ויש לכם טענות לאוהדי בן לאדן.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע.ג4
|
|
|
|
10 |
|
|
מישהו שמבין |
|
10/10/10 23:00
|
|
|
|
האובססיביות של הרשע הזה שקוראים לו רב משום מה לא תפסיק ויש לו זקן ארוך. הוא כבר שנים רודף את הרב אבינר וכל הדרכים כשרות בעיניו (אם באמצעות בתי דין ואם באמצעות פרסומי כזב ושקר באינטרנט, ואם באמצעות הפגנות מול ביתו של הרב אבינר) והוא מלא צידוקים ותירוצים למעשי הנבלה שלו, ולאי השמעותו לפסקים של רבנים. צריך לזכור שהאדם הזה נשפט והיה בכלא, על כל מיני דברים, והוא גם כתב "פסק הלכה" שמתיר להרוג גויים, בכל מיני תנאים קלים. מעבר לכך אישתו סיפרה עליו כל מיני סיפורים, על מה שמתרחש ביניהם, וזה חרה לו מאוד, שהוא נתפס במערומיו, וזוהי הסיבה העיקרית לכך שהוא מדבר בגסות כנגד רבנים של בית הדין הרבני העליון, והדבר הזה מראה את פרצופו האמיתי. ערער לבית הדין העליון, רק על מנת שיצדיקו אותו, וכאשר לא קיבלו את דעתו הוא זורק רפש אפילו בבית דין זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מישהו שמבין
|
|
|
|
11 |
|
|
אנונימי |
|
24/07/12 23:39
|
|
|
|
כפירה בעיקר!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אנונימי
|
|
|
|