הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
מועדון + / לכל הקטגוריות
כסף עורכי דין רואי חשבון
יועצים אדריכלים שופטים
רופאים שמאים עיתונאים
ביטוח ופיננסים
שיווק מחלקה ראשונה
קלאב הוטל
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
על הדבש ועל העוקץ
23/09/2014   |   איילת נדיב
 
 
 
טובעים במים בתור למים
23/09/2014   |   הדר פרבר
 
 
 
הצופן הטמון בקולות השופר
23/09/2014   |   אלישי בן-יצחק
 
 
 
יש דין ויש דיין
23/09/2014   |   עו"ד תומר ורשה
 
 
 
שמיטה ישראלית
23/09/2014   |   מנחם רהט
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
מערכת התגובות
חשש במשטרה: ספקי הדלק יציבו אולטימטום
מאת: איציק וולף  |  08/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ינינו מפכל פושט רג
  בועט   8/06/12 12:36
כתוב תגובה ל- בועט
2
אשמח ברגע שיסגר הברז-די למחדל!
  בר דרור דוד   8/06/12 12:59
אולי הפעם יקח איש במשרד לבט"פ ברצינות את שאני טענתי לפני עשור כי יש רגע של אמת, די לסיפור ההסעות והסידורים ברכבים מבצעים,
מכובדי המפכ"ל בו נשב מול לוח מחשב ונבדוק בשירת הסירנה כמה מעשי נבלה בידי אנ"ש של חברי הספק. בשימוש ברכבים מבצעים!!!
שבת שלום
הערה בנדון הערתי לך בדיון הריאשון בועדת הפנים בזמנו!!!
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
3
שימוש יתר בדלק ?? שטות
  עוזיס   8/06/12 16:14
עוד מעט יתברר שהמשטרה אוגרת דלק ובקרוב תייצא אותו לסין !!במשטרה כמו בצה"ל ובגופים וארגונים אחרים עושים שימוש בדלק בהתאם לצורך ואין שום מדיניות של בזבוז לשם בזבוז ! מה השטות הזו ?
כתוב תגובה ל- עוזיס
4
ארגון לא יעיל-"בלשון המעטה
  אליפז+מטה המחאה+ג   8/06/12 17:37
הארגון הזה חייב לעבור לנעהול יעיל יותר,ולפקח-"טוב יותר"על חשבון ההוצאות-המופקר לטעמנו.איני יודע מדוע צריך-"חברת נקיון"-לניקוי התחנות?מה זה צריך להיות????במחנות צה"ל-יש עבדי נקיון?אני כקצין בצה"ל-ניקיתי את החדר שלי,את המקלחת והשרותים שלילמרות שאני נחשב-"לקצין בכיר"ועשיתי זאת כמובן מאליו,אז מה הפינוק ושורש הרע הזה?מפקד תחנה-אינו יכול לנקות את חדרו??שוטרי התחנה אינם יכולים לשטוף את "הדלפק"-בשעה-0600?????.מדובר בשערוריה -שצריך להפסיק.בנושא הדלק-יש לערוך מעקב מדוייק על מה -הולך הדלק-וזאת למה??מהטעם הפשוט שקיימת צריכת דלק גדולה על-נסיעות "מנהלתיות",הסעות הלוך-חזור במקום להשתמש באוטובוס,ניידות רבות נמצאות חונות "במרכזי-קניות"-ונשאלת השאלה-מה יש להם לעשות שם????.אפילו נראו מקרים של-"העברת דירות"..-שאין ספק הינם עברה על החוק.לכן-מיידית יש לבצע אכיפה,פיקוח הדוק,והפסקת כל "החגיגה הזו"-שתביא לחסכון מיליונים.וגם שעות העבודה-נראה שצריך "רוויזיה"-כי לא רואים שוטרים ברחובות-בשעות החשכה.ואם צמרת המשטרה אינה מבינה,ואינה מסוגלת לבצע -צעדי ייעול אלה-הביתה.
כתוב תגובה ל- אליפז+מטה המחאה+ג
5
מחוברים לשנורקל
  דלקומט   8/06/12 18:24
אל דאגה מבבחינת דלק ישלמשטרה נציגים שגרירים אצל מר בנזין יצחק תשובה השגרירים דודי כהן וקראדי יעשו פרוטקציה ונמשיך לקבל בנזין
הבנתם ככה זה עובד
כתוב תגובה ל- דלקומט
6
דנינו נכשל כשלון חרוץ בהכל
  כשלון ושמו דנינו   8/06/12 22:12
שילך הביתה הכשלון הזה.
כתוב תגובה ל- כשלון ושמו דנינו
7
מה לא עשיתם מספיק רפורטים??
  urixo   9/06/12 01:26
תתכבדו. תעשו יותר!!!! או שתעשו לובינג בכנסת לעלות את תעריף הרפורטים. חניה על מדרכה 5000 שח. שלט עצור 7500 שח וכו.
כתוב תגובה ל- urixo
8
דלק תמורת סילוק המסתננים ומיד
  et   9/06/12 13:10
כתוב תגובה ל- et
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |