s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הטיפול בערפאת מתעכב בגלל 'חומת מגן אנושית'; תקיפה לילית בעזה
מאת: יואב יצחק, נועם שרביט, הדר פרבר  |  04/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לחסל לא לגרש!!!!!!!!!!!!! או לגרש
  שוב הם "מתייעצים"   4/10/03 15:52
כל רוצח כעונש וכאמצעי מניעה. גם את מי שרצח ראש ממשלה עם דם כחול בורידים ודם ילדים על הידיים
כתוב תגובה ל- שוב הם "מתייעצים"
לחסל
  שאול אסף   4/10/03 20:54
אני חושב כמוך צריך דחוף לחסל
כתוב תגובה ל- שאול אסף
2
פיגוע בחיפה
  אברהם ב   4/10/03 16:01
הגיעה הזמן להיות חכמים
אל תעשו מערפת קדוש מעונה אל תזרקו אותו מכאן הכניסו אותו לכלא אצלנו שירקב וישתוק
כתוב תגובה ל- אברהם ב
3
לגרש את...
  מייק   4/10/03 16:13
צריך לגרש לא רק את עראפת אלא את כל הפלשתינים המזדיינים
כתוב תגובה ל- מייק
לא לגרש לחסל!!!!!
  לא לגרש לחסל!!!!!   4/10/03 18:07
כתוב תגובה ל- לא לגרש לחסל!!!!!
4
אם הוא לא מחסל את עראפת -
  אליל   4/10/03 16:22
אז שלו יפנה אלינו יותר. לא רוצים לשמוע יותר על קיצוצים, על שביתות את ברכות החג שלו, את האיומים העלובים של הקבינט העלוב. תעזבו אותנו בשקט. תתפטרו כל 120 חברי הכנסת. גם כך כל מה שקורה שם זה דיבורים בלבד.

כתוב תגובה ל- אליל
5
אני עם ראש השבכ להרוג את ערפאת
  ש.ג   4/10/03 16:22
כתוב תגובה ל- ש.ג
6
חדל טחינת המים!
  דני מהצפון   4/10/03 16:24
תפסיקו לטחון מים. גירוש ערפאת ואחרים רק לעולם שכולו טוב וזאת לאלתר. נו, למה זה לא טרם נעשה?
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
7
חיסול גורר פיגוע גורר חיסול .......
  האשם הנצחי   4/10/03 16:24
אם עראפת יגורש את מי יאשימו בפיגוע הבא? - שרון זקוק לעראפת כמו אוויר לנשימה, שכן לאחר גירושו - עלולים להאשים אותו ואת מדיניותו בפיגועים.
לכן אין מה לדאוג - עראפת לא יגורש
כתוב תגובה ל- האשם הנצחי
רצח (לא פיגוע) אחד גורר "התייעצות"
  תשנה את הכותרת:   4/10/03 16:45
עשרות רציחות גוררות חיסול ממוקד-מבוקר שמשמש תירוץ לרציחות מתוכננות על פי האמנה הפלשתינית וחוקת פת"ח מ-1998, 5 שנים אחרי אוסלו. תשנה את הדיסקט של "מעגל הדמים" שתקעו לנו בראש הפוליטיקאים, בראשם העוף המשונה פרס והשטיח המעופף שלו, ביילין.
כתוב תגובה ל- תשנה את הכותרת:
8
למנוע כניסה לארץ ממאה מיהודי אל.אי
  רלוונטי עכשיו   4/10/03 16:27
למנוע כניסה לארץ ממאה יהודים מלוס אנגלס שאמרו שלא יעלו ארצה אם לא תיושם זכות השיבה לערבים. בדיוק כמו סרבנות הטייסים אלו הן הבעיות הקשות שלנו בעת הזאת
כתוב תגובה ל- רלוונטי עכשיו
9
להרוג את ערפאת !
  חלילה   4/10/03 16:30
כתוב תגובה ל- חלילה
10
ממשלת פחדנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  איש שמביו   4/10/03 16:34
ממשלת פחדנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- איש שמביו
לחסל
  ק   4/10/03 16:59
צודק 100%
כתוב תגובה ל- ק
לא הבנתי
  חסידה   4/10/03 17:38
הממשלה מחוייבת לפעול ופועלת כמיטב יכולתה למנוע פיגועים אז לא הבנתי מדוע היא נחשבת לממשלת פחדנים. מאד הייתי רוצה לדעת מלבד לבקר מה אתה מציע אבל הצעה קקןנקרטית
כתוב תגובה ל- חסידה
11
מה אם מכתב הטייסים?
  השופט   4/10/03 16:35
כתוב תגובה ל- השופט
12
לכתר אותו ללא מבקרים
  רון11   4/10/03 16:39
כתוב תגובה ל- רון11
תשובה ל-16
  רחל   4/10/03 17:03
מסכימה, אך לא רק לכתר. לשבש כל אפשרות שיש לו להתקשר עם העולם החיצוני. ערפאת בלי תקשורת הנו איש מת. ועדיף כך.עראפת מת פיזית מסוכן יותר מאשר עראפת חי.
כתוב תגובה ל- רחל
To Rachel, No. 16
  a123   5/10/03 09:01
No, Rachel, you are wrong. This is a myth that somebody clever invented and everybody keeps falling into this trap. A dead Arafuck is much better than a live one. Once he's dead he no longer supports terror with money (his happy widow will probably continue her romance with Dr. Tibby in Paris, and won't give two shits for her "suffering brothers" - not that her husband does, by the way.) A dead man doesn't meet with terrorirsts, doesn't meet with European Ministers. We had live Arafuck for over 30 years, I think it's high time we try dealing with a dead one! veyafa sha'ah ahat kodem!!! x
כתוב תגובה ל- a123
13
לא לגרש את הנבלה
  יוסי שי   4/10/03 16:43
לכבוש את המוקטעה לשים את עראפת בבידוד לחסל כל מי שנמצא בקירבתו לבודד אותו לבד בחדר עם מצלמות שניתן יהיה להראות לעולם את הכלב בכלוב שלא קורה לו שום דבר ולא לתת לו שום הזדמנות לדבר לתקשורת כלשהי או טלפון כלשהו שרק יתהלך כל היום כמו אריה בסוגר
כתוב תגובה ל- יוסי שי
גירוש ערפאת.
  רחל   4/10/03 19:09
כתוב תגובה ל- רחל
14
לגרש
  הודנא מכפר סבא   4/10/03 16:45
אני ממליץ לגרש את שרון, הוא פשוט כשלון
כתוב תגובה ל- הודנא מכפר סבא
15
אריק. חבל על כל דקה.
  יעקב.ד   4/10/03 16:53
כתוב תגובה ל- יעקב.ד
16
מעשים לא התיעצויות
  יוב   4/10/03 16:55
נשבר כבר מכל הדיבורים אנחנו אשמים ורק אנחנו. כמו בכל פיגוע מתייעצים ולא עושים כלום
כתוב תגובה ל- יוב
17
איזה מכתב ואיזה טייסים
  איפה הטייסים   4/10/03 16:56
כתוב תגובה ל- איפה הטייסים
18
לחסל אותו מיידית -אין מה להתייעץ
  שולי מבאר שבע   4/10/03 16:57
כתוב תגובה ל- שולי מבאר שבע
19
ערפאת
  ק   4/10/03 16:57
להרוג מיד
כתוב תגובה ל- ק
20
הסרבנים נותנים להם כח -להעיף גם אות
  שולי מבאר שבע   4/10/03 16:59
ם
כתוב תגובה ל- שולי מבאר שבע
21
להפגיז ולהפציץ את המוקטעה
  מוות לפלסטינאצים   4/10/03 17:00
בשלב השני לעלות על חורבות המוקטעה עם בולדוזרים ולשטח את האזור.
אף אחד מהג'וקים במוקטעה בל יצא חי.
כתוב תגובה ל- מוות לפלסטינאצים
22
תגובה
  חיים   4/10/03 17:01
צריך להרוג את עראפת
כתוב תגובה ל- חיים
23
להרוג אותו!!! מה כבר יעשו לנו ?!!!
  יובב   4/10/03 17:03
הממשלה הנבוכה וחסרת הביטחון העצמי הזאת, נאחזת בתירוץ כי יהיו עוד הזדמנויות לגרש את ערפאת. השאלה המתבקשת היא : למה ההזדמנות הזאת אינה ראויה או פחות טובה וכמה יהודים צריכים למות על מנת שהמעשה הנכון יעשה.
בואו ונחשוב על כך, אם היו מגרשים את ערפאת או מה שיותר ראוי, פשוט מורידים עליו פצצה של טון לפני חודשיים או יותר, היום כל זה היה מאחורינו כבר . הן העולם כולו מצפה שנעשה את המעשה הנכון ואינו מבין מדוע איננו נוהגים כפי שמקובל שננהג.
הפלשתינים ובראשם ערפאת מותחים עוד ועוד את החבל תוך בחינת הגבול כל הזמן. ערפאת אינו טיפש כלל וכלל, בהכירו את אופיים של העומדים מולו, הוא מבין כי הוא יכול לשחק איתם בקטנות. כל פעם לחולל עוד זוועה, לא קטנה מדי ולא גדולה מדי, הן היהודים הפתאים ופרס בראשם הם אלופי העולם באשליה עצמית. בסופו של דבר אנו מתרגלים לכך והתכנית של ערפאת עובדת. ברור לכל כי בסוף הממשלה תהיה חייבת לעשות מעשה. מה שקורה בינתיים הוא, שכמו בסיפור הידוע אנו גם לוקים, גם אוכלים את הדגים הבאושים וגם נסולק מהעיר.
מה שחמור בחוסר התגובה של הממשלה הוא שהעולם למד כי מדינת ישראל איננה ריבונית ואפשר להכתיב לה מה לעשות ומה לא. חיסול ערפאת יהיה בבחינת שבירת הכלים וקביעת כללי משחק חדשים, מעתה יש תגובה על כל מעשה טרור ושום סיבה אינה מצדיקה התאפקות.
אם ערפאת יחוסל מה כבר יעשו לנו, יהיו קצת מחאות והתפרעויות והעולם יעבור על כך הלאה.
אגב, הן הטענות כי ערפאת רלוונטי והן הטענות כי אינו, צודקות. ערפאת רלוונטי בשעה שזה מגיע לליבוי הטרור. הוא אינו רלוונטי כשמגיע הצורך לעשות שלום.
כתוב תגובה ל- יובב
יובב לראשות ממשלה, מבצען אמיתי!!!
  העם בוחר   4/10/03 17:58
כתוב תגובה ל- העם בוחר
24
תגובה
  aqwdf   4/10/03 17:04
צריך להרוג את עראפת
כתוב תגובה ל- aqwdf
25
מגיע לו יחס כמו ברגותי או המהנדס
  גזור ושמור   4/10/03 17:06
או לאסור אותו או לפוצץ אותו, אנחנו מצאנו ואנחנו יודעים מי הבן-לאדן שלנו ויודעים איפה הוא נמצא, למה להשאיר את המיקרוב הזה חיי? למה לו להשפיל אותו עד עפר ולתת לו לרעוב למוות? האם ראיתם פעם שאיד שמת מרעב? הגיע הזמן לנפץ את האשליות של הטרוריסטים, כמה פיגועים וכמה הרוגים צריכים עוד להיות כדי שהמימשל שלנו ינהג בחוכמה? מה דפוק בראשי המנהיגים שלנו?
כתוב תגובה ל- גזור ושמור
26
גירוש עראפת
  הרצל ק   4/10/03 17:10
לסלק את הרוצח הניבזה עכשו והיום כי מחר
זה לא יהיה שווה ערך...
כתוב תגובה ל- הרצל ק
27
שוב ממחזרים כיתור... באיזה "עתיד"
  על מי אתם עובדים?   4/10/03 17:11
יגרשו את ערפאת? כל העתיד לפנינו.וללמה לא לגרש את יגאל עמיר?
כתוב תגובה ל- על מי אתם עובדים?
28
להשמיד או לגרש
  מיקי מנהריה   4/10/03 17:13
אם לא עכשיו סימן שהממשלה הזו היא ממשלת ליצנים
לכן נחכה יום ואם לא יגרשו אז בואו אנחנו העם נפיל ממשלה של ליצנים.
כתוב תגובה ל- מיקי מנהריה
29
תגובה לפיגועים
  שמי   4/10/03 17:14
יש על כל פיגוע למחוק מעל פני האדמה את העיר,הכפר שממנו יצא המפגעץ
כתוב תגובה ל- שמי
30
גירוש ערפאת
  אבי מאילת   4/10/03 17:18
לחסל את ערפאת ולגרש את הגופה מהאיזור
כתוב תגובה ל- אבי מאילת
31
להרוג את ערפאת עכשיו ומייד
  בסטקר יניב   4/10/03 17:18
עד מתי הממשלה הזאת תבין שצריך לגרש את המנוול הזה ערפאת עכשיו צריך לחסלו הממשלה הזו מחכה לעוד הרוגים קדימה לעבודה
כתוב תגובה ל- בסטקר יניב
32
מה שווה ממשלה שלא מבצעת החלטותיה?
  יואל   4/10/03 17:19
זה הזמן לבצע מה שהוחלט. אין סיבה לדחייה, אחרת תיפגע יכולת ההרתעה של ישראל כמדינה שמאיימת ולא מקיימת.
כתוב תגובה ל- יואל
33
להרוג! אסור לגרש!
  chocco   4/10/03 17:20
סור לגרש את ערפאת כיוון שהוא יהפוך את עצמו לקדוש מעונה בעיני העולם העיוורות. אסור לכלוא אותו כי הוא ישוחרר במסגרת איזו עסקה.
צריך להרוג אותו ולסיים עם זה כאן ועכשיו, האדם הזה עשה מספיר נזק!
כתוב תגובה ל- chocco
34
ערפאת נודף הזימה
  אליז   4/10/03 17:23
מה כבר יש לחכות?
תפוררו אותו עד דק כמו איכמן.
כתוב תגובה ל- אליז
35
הכלב ערפת
  מודעג   4/10/03 17:24
זה לא יעזור הממשלה הזו אימפטנטית
כבר מזמן היה צריך לחסל את המגמגם מהמוקעטה אבל את המחיר משלם האזרח הקטן כמו בכל ההחלטות של הממשלה

אבל אין דבר הבחירות הן מעבר לפינה
שם ניפגש!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מודעג
36
מכתב השאידים
  ירין   4/10/03 17:25
עכשו מחכים למכתב השאידים הסרבנים,
שיגידו שהם לא רוצים עוד לפוצץ ילדים!

כתוב תגובה ל- ירין
37
לא לגרש
  סב-עוז   4/10/03 17:25
לא צריך לגרש את ערפאת,יש לנתקו מהעולם,לסגור עליו מכל עבר,לנתק חשמל מיים,טלפון,וקשר לתקשורת,פעם ביום לשלוח ג'ריקן מיים,שלא נהרוג אותו,שימות לו בשקט,שאיש לא ישמע וידע ממנו,אין קל מלעשות זאת יבואו חבריו בזחילה לבקש על נפשו,ישראל תקבע את המחיר,שישב בגלות ימשיך לנהל,לא צריך לאפשר זאת מעבר לבעיה הפוליטית שגרוש יעורר,בכלל אחרנו את המועד דיברנו הרבה מדי ואת האפקט האמיתי החמצנו מזמן.
כתוב תגובה ל- סב-עוז
לא לגרש!!!
  נני   4/10/03 17:35
אין תועלת בגרוש ערפאת. נכון לנתק אותו מן העולם.
אם יגורש - יהיה מסוכן מן הגלות, ונהפכהו לגיבור, מקום שבתו ייהפך לאתר עלייה לרגל.
כתוב תגובה ל- נני
38
הפיגוע הגיע כעידוד ל מכתב הטייסים
  ציון,י,-נווה סביון   4/10/03 17:28
מר ספקטור היקר ושאר חברך הטיסים
הבתם בושה לח"א ועם ישראל
מה אתם רוצים לשלוח כוחות רגליים ללב עזה במקום פגיעה מהאויר?
המטורפת שפוצצה עצמה במסעדת מקסים שאבה כוח ממכתבכם
תתנצלו כלם פבני ההורים והמשפחות השכולות ןמייד
יש לכם הזדנות אחרונה לפני כיפור
כתוב תגובה ל- ציון,י,-נווה סביון
39
ממשלה אובדת עיצות
  דני מהמרכז   4/10/03 17:37
הממשלה שלא מסוגלת להגן על אזרחיה, מחפשת פתרונות קסם כגון גירוש ערפאת.
בשביל להרויח עוד זמן עד שהעם ימאס בה.
גירוש אינה השאלה ולא התשובה וזה לא ימנע את הטרור.
במקום לחפש את פתרונות הקסם ולהאשים אחרים שתתחיל הממשלה לפעול בנחרצות כנגד הטרור.
כתוב תגובה ל- דני מהמרכז
40
לא לגרש, או להרוג אותו, או את הרעים
  שמאלני שהתפכח   4/10/03 17:38
להפסיק לקשקש.
את עראפת אין לגרש, דעת העם שלהם היא כמו של עראפת.
אחת מהשניים-
אם ניתן פוליטית- פשוט לחסל אותו.
אם לא ניתן- לחסל את כל מי שניתן מהחמאס, הגיהד האיסלמי , וגדודי הפתח.
כתוב תגובה ל- שמאלני שהתפכח
אמרתה שהתפקחתה - לא נראה
  s   4/10/03 18:33
כתוב תגובה ל- s
מסכים אתך אין לגרש או להרוג
  שוקי123   4/10/03 18:51
אסור לגרש את הקצב מרמאלה מה שצריך לעשות זה להותיר אותו בחדר קטן וחשוך ללא טלפונים ולא לתת לאף אחד להתקרב אליו גם לא לבוש
אבל מאחר ואני לא רוצה להתווכח פה עם אף אחד אז אם לגרש אש לגרש אותו ללב ים בתוך סירת גומי ( סירת גומי) ללא טלפון וללא משוטים
אבל מאחר ואנחנו עם עם לב אז תנו לו קצת מים וקצת דגים שיהיה לו מה לאכול שלא יזעקו חסידי העולם שאנחנו לא רחמנים בני רחמנים
ואם אפשר לצרף אליו את איש השלום מעזה יאסין טוב השניים מהאחד
כתוב תגובה ל- שוקי123
41
לגרש למיקרונזיה
  לגרש למיקרונזיה   4/10/03 17:41
יש לגרש עכשיו את ערפאת למקום נידח,
מקום שיקשה עליו לפעול, ושמבקריו ידעו שביקור אצלו מסכן אותם פוליטית וגם פיזית. רק במצב זה הנהגה אלטרנטיבית תוכל לצמוח.
כתוב תגובה ל- לגרש למיקרונזיה
לא לגרש לחסל!!!!!
  לא לגרש לחסל!!!!!   4/10/03 18:05
כתוב תגובה ל- לא לגרש לחסל!!!!!
הצחקת אותי!!!
  אוהב ישראל   4/10/03 19:44
אם יש מדינה אחת העולם שתמיד עומדת לצד ישראל, בכל הצבעה באו"ם ובכל לשון מצדדת בישראל ומברכת אותה זו מיקרונזיה. לא מגיע להם לבפטיסטים החביבים האילו שנזרוק אצלם את הזבל הכי מסריח במדינה!!!
כתוב תגובה ל- אוהב ישראל
42
הדילמה קשה
  אתיס   4/10/03 17:41
אם נגרש יש סיכון שהכלב יצבור "תהילה"
וימשיך לשלוט בשלט רחוק.
אם נהרוג - יש להניח שתהיה תגובה היסטרית מצד הפלשתינאים, ואולי יווצר
מצב שמי ישורנו......
כתוב תגובה ל- אתיס
לא לגרש לחסל!!!!!
  לא לגרש לחסל!!!!!   4/10/03 18:05
כתוב תגובה ל- לא לגרש לחסל!!!!!
43
לחסל אותו..אז יבינו כי אנו רצינים..
  אמנון לוי   4/10/03 17:47
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
44
לא לגרוש
  אילי   4/10/03 17:55
אין לגרש אותו !!!! חלילה לנו מלעשות זאת !!!!
יש רק 2 אפשרויות : א. להעמידו לדין .
ב. להעלים אותו . (הוא ברח ולא מוצאים אותו)
כתוב תגובה ל- אילי
לא לגרש לחסל!!!!!
  לא לגרש לחסל!!!!!   4/10/03 18:04
כתוב תגובה ל- לא לגרש לחסל!!!!!
45
גרוש ערפאת
  55   4/10/03 17:55
אסור בשום ואופן לגרש.הדרק הזה יחגוג עלינו בתקשורת מסביב לעולם ,ובסוף עוד נאלץ לחסל אותו תוך כדי נזק מדיני גדול יותר ובסיכון גול יותר לחיילי צה"ל.אך קודם כל יש לחסל את יאסין והמנהיגות החמס.
כתוב תגובה ל- 55
46
תגובה?
  ישראלי מודאג   4/10/03 17:56
ממשלה של אימפוטנטים.
מעולם לא הגיבה כנדרש, תמיד דיבורים איומים ותכלס אויר, כלום.
האויב למד אותנו ומנסה כל פעם גבול חדש. אנחנו נופלים בפח.
מי שלא לומד דרך הראש לומד דרך הרגליים.
עד שלא נלמד את הלקח הנדרש כנראה שהרבה דם ימשיך להישפך.
כתוב תגובה ל- ישראלי מודאג
47
צריך לשנות את כתובתו של ערפאת -
  גדיבו   4/10/03 17:57
החבל המשתלשל מעמוד החשמל ליד המוקטעה.
כתוב תגובה ל- גדיבו
48
ערפאת הרוצח
  אא   4/10/03 17:59
שישלחו אותו כבר לקיבינימט
כתוב תגובה ל- אא
49
לא רציך לגרש צריך לכתר
  הרצלאיני   4/10/03 18:02
את עראפת צריך לכתר, למנוע ממנו כל גישה וכל קשר עם העולם החיצון; פשוט צריך "לקבור " אותו חי! כל מי שירצה לבקר אותו , יוצא בכוח אפילו הוא נשיא צרפת, חברו האישי והיקר של הראיס.
כתוב תגובה ל- הרצלאיני
50
לא לגרש לחסל!!!!!
  לא לגרש לחסל!!!!!   4/10/03 18:04
כתוב תגובה ל- לא לגרש לחסל!!!!!
51
הגיע הזמן
  ישראלי צנוע ושקט   4/10/03 18:05
הגיע הזמן שהטמבל הזה ירגיש חרא בינתיים הוא רק צוחק מכל פיגוע שקורה
צריך ללמד אותו לקח
ואף אחד בעולם לא יגיד למדינת ישראל איך לשמור על תושביהה
שכל היפי נפש האלה ירגישו על בשרם את האבדות הם ידברו אחרת..
לגרש את ערפת וכמה שיותר מהר אני אפילו חושב שהוא צריך להעלם לתמיד...
כתוב תגובה ל- ישראלי צנוע ושקט
52
להמשיך בחיסולים זה עובד .
  רק חיסולים זו התשובה   4/10/03 18:09
כתוב תגובה ל- רק חיסולים זו התשובה
53
המוכתר מכותר
  נטליה   4/10/03 18:09
המוכתר מכותר, צריך להעיף אותו לכל הרוחות ולא להתייחס אליו יותר.הוא לא מנהיג הוא זבל.
כתוב תגובה ל- נטליה
54
אני מסרב לגרש אותו
  טייס   4/10/03 18:11
כתוב תגובה ל- טייס
תגובה לטייס
  תשובה לטייס   4/10/03 18:20
כדאי שהטייס, וסרבנים אחרים, יועברו לגולני. שם הם יוכלו למצוא את עצמם, ולכוון בבודדת. אולי שם הם גם ילמדו צניעות מסוימת
כתוב תגובה ל- תשובה לטייס
תצטרף אליו ותטוס יחד איתו לעזאזל
  אמא של טייס   4/10/03 18:24
מי ביקש ממך לגרש אותו? תצטרף אליו במוקטעה, אוהד עראפת יקר ואולי תצטרף לאהובך עראפת לטיסה סופית לחו"ל...
בני ישמח להטיס אתכם בטיסה חד כיוונית.
כתוב תגובה ל- אמא של טייס
תגובה לטייס- אם לא לגרש אז להפציץ א
  חייל בחיל האויר   4/10/03 18:29
כתוב תגובה ל- חייל בחיל האויר
טייס
  פילוט   4/10/03 19:30
אם אתה טייס אז אתה אדיוט אבל אתה לא1
כתוב תגובה ל- פילוט
הטובים לטייח
  הטייחים   4/10/03 20:05
החלף מקצוע מבוקש מאוד אם אתה טייס סרבן יש לך עתיד אצלנו תקבל מילגה ללימודי טייחות עם עבודה מסודרת שלה לא תוכל לסרב.הטובים לטייח
כתוב תגובה ל- הטייחים
אפרת צודקת: לכלוא בצינוק ולבודד
  ידיד של אפרת   5/10/03 04:37
אם בידדו את נעם פדרמן למה לא את הרב מרצחים הזה?
למה לא להכניס אותו בצינוק שימק שם עד יום מותו..ואולי גם משפט..כך שהמדיה תהיה עסוקה..ואולי יחליפו אותו עם המון המון דרישות. ואולי יוציאו אותו להורג בגלל פשעים נגד האנושות.
חילול פרס נובל..המנובל!
כתוב תגובה ל- ידיד של אפרת
ישראל מטייחת את הבעיה
  נחום שחף   5/10/03 06:46
והבעיה רפיסות הקומה, העדר רוח.
במלחמה כמו במלחמה.
הרוצה בשלום יכון למלחמה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
גם אני
  נוצרי ישראלי   4/10/03 20:55
גם אני מסרב לגרש אותו אבל אני מציע להוריד את המוקאטעה על הראש שלו .
כתוב תגובה ל- נוצרי ישראלי
55
אם לא עכשיו אז מתי
  גיל 71   4/10/03 18:11
במידה וערפאת לא יגורש או יבודד לחלוטין
ללא אפשרות להפגש עם אף אדם או התקשורת,
כלומר מנותק מהעולם, אז פשוט המעט של כח
ההפחדה שלנו יעלם לחלוטין.
לא יתכן שראש הממשלה יאמר שאין פיגועים,
כי ערפאת מפחד שהוא יסולק, וכשמבוצע פיגוע כואב כלכך הוא לא יסולק.
במקרה שהוא לא יסולק כל איום של מר שרון
ממש לא יפחיד אף אחד אלא רק ייתן לרוצחים סיבות נוספות לפגוע בנו.
אני רוצה לאחל החלמה מהירה לפצועים ולהשתתף בצערם הכבד של משפחות הנרצחים.
כתוב תגובה ל- גיל 71
56
גירוש לא יעזור...
  מיה   4/10/03 18:17
כאשר יגורש ערפאת הוא ישדר מאזור אחר לצאת לפגועים או יעשה רעש בעולם על הגירוש, צריך לחסל אותו אחד ולתמיד וכך התפטרנו מטרוריסט מס' 1 בעולם
כתוב תגובה ל- מיה
57
ראש הממשלה היקר
  אלון 1   4/10/03 18:18
מר שרון היקר
הגיע הזמן ,ערב יום כיפור בפתח .
למרצחים הללו ולשולחיהם(ערפאת) אין זכות קיום .ככה סתם להרוג שוב ושוב אזרחים חפים מפשע ותמימים שהלכו להם ביום שבת למסעדה כדי לבלות מעט ולצאת משגרת יומם המטורפת במדינתנו הקטנה והמאויימת.
אני חושב על כל המשפחות שעומדות לקבור את יקריהם בערב יום כיפור ויחד עם חשבון הנפש האישי יתוסף הצער והאבל.

את ערפאת צריך לגרש .את הרוצח הנתעב אשר הדם רווי על ידיו צריך להרחיק מכאן.

בברכת חתימה טובה לכל עם ישראל
כתוב תגובה ל- אלון 1
58
עם כבר לחסל אז את ערפאת והפלסטינים
  מיה   4/10/03 18:19
כתוב תגובה ל- מיה
59
מתברר כי באתר זה יש צנזורה פוליטית
  השפוי מן ההר   4/10/03 18:19
חופש הדבור לכל,הוא סיסמא שמאלנית כשהם במיעוט.
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
60
ערפאת
  UGM4M   4/10/03 18:20
לא לגרש את ערפאת בחוץ יעשה יותר נזק יש פשוט


להרוג אותו מה לא מובן?
כתוב תגובה ל- UGM4M
61
אני כבר הייתי מחסל אותו מזמן
  קולין פאוול   4/10/03 18:21
אצלנו באמריקה זה לא היה קורה. כבר מזמן היינו מארגנים לעראפת איזו תאונה קלה או סתם חיסול באמצעות ידו הארוכה של ה- CIA אבל אתם- אינמפוטנטים... מפחדים מהצל של עצמכם. איך עוד נותנים לאוייב הזה שלכם להתקשר לכל העולם, להסית לרצח ולנהל אצלכם חיי פחד, צורך בהוצאות ביטחון אדירות והרס הכלכלה.
אתם יפי-נפש מטומטמים. תמשיכו ככה... לנו זה נוח כי אנחנו מעדיפים את הנפט הערבי מאשר את הצדק. ככה זה בחיים-- באמריקה הכל נמדד בכסף, בסופו של דבר.
שלכם באדישות לגורלכם
קולין
כתוב תגובה ל- קולין פאוול
62
דין רוצח אחד חיסול אחד לתמיד
  אלי ת"א   4/10/03 18:22
כתוב תגובה ל- אלי ת"א
63
להפיל
  נתן3   4/10/03 18:23
להפיל את המוקעתה ועכשיו על כל מי שיושב שם
כתוב תגובה ל- נתן3
64
רק טרנספר
  zvi   4/10/03 18:23
רק טרנספר יביא שלום
כתוב תגובה ל- zvi
מסכים איתך ב100 אחוז
  r zvika   4/10/03 21:08
כתוב תגובה ל- r zvika
65
חיסול מבפנים
  אוהד א   4/10/03 18:24
עם כל המודיעין והמשתפי פעולה שיש לנו בשטחים.
צריך לתת לאחד את הכלים ואיזה מיליון דולר .
שיילך ויתנקש בערפאת מבפנים ויצהיר שזה בגלל התנגדות לדרכו ככה שנצא נקיים .
חוץ מזה האשמה עלינו במקום לשים כסף לעוד יועצים בממשלה היינו צריכים ממזמן לגמור את גדר ההפרדה לתתלהם מדינה ושיאכלו אחד את השני בתוך הגבולות שלהם וכך אם יהיה בלאגן איתם לפחות נוכל להגיד שאנו במלחמה וכל הכלים כשרים חפים מפשע או לא זו המלחמה על עתיד ילדינו
כתוב תגובה ל- אוהד א
66
ראש הממשלה אינו טיפש !!!
  1 שיודע   4/10/03 18:26
ההחלטה לגרש את ערפאת היתה בלוף של שחקן פוקר

אבל הבלוף נכשל (בגלל ערפאת חושב שהוא מחזיק קלפים טובים)


וגם יוסי שי צודק !!!

יוסי שי :שם
1951gsbv@walla.co.il :דוא"ל
לא לגרש את הנבלה :נושא

לכבוש את המוקטעה לשים את עראפת בבידוד לחסל כל מי שנמצא בקירבתו לבודד אותו לבד בחדר עם מצלמות שניתן יהיה להראות לעולם את הכלב בכלוב שלא קורה לו שום דבר ולא לתת לו שום הזדמנות לדבר לתקשורת כלשהי או טלפון כלשהו שרק יתהלך כל היום כמו אריה בסוגר


כתוב תגובה ל- 1 שיודע
67
גירוש ערפאת
  bba   4/10/03 18:33
עד לאן הגענו שמרצחים בנו ואנו מהססים הפכנו ליפי נפש מדינה הוצנית מה יחשבו עלינו אנו במדינתנו הולכים כצאן לטבח .
לגרש לא היה שואל בן גוריון אריק לוחם 101 פעולות התגמול מהסס אז מה נשאר מהאמרה הקם להרגך השקם להורגו עד מתי נחכה דם ילדחם עוללים ונשים זועק לנקמה
כתוב תגובה ל- bba
68
שרון תתחיל לעבוד!!כמו ביחידה 101
  קומפיוטר   4/10/03 18:34
כתוב תגובה ל- קומפיוטר
הצרה ששרון ממשיך לעבוד ביחידה 101
  חלמאי   4/10/03 23:26
גם כראש ממשלה
כתוב תגובה ל- חלמאי
69
יצאה םהשטחים
  יצאה מן השטחים   4/10/03 18:35
המציאות קיום מדינה פלשתינת זה הפתרון
כתוב תגובה ל- יצאה מן השטחים
בגללך...
  המבין   4/10/03 21:01
כתוב תגובה ל- המבין
בגללך...
  האדם החכם   4/10/03 21:06
בגלל אנשים מטומטמים כמוך יש פיגועים ומתים.
תענה לי על שאלה אחת:למה לפני 67 לפני ה"כיבוש" הפלסטינאים נלחמו איתנו???
אני יכול גם לענות: כי גם אז וגם היום הם לא רוצים אותנו כאן הם רוצים את כל הארץ.....
כתוב תגובה ל- האדם החכם
70
למה לגרש אם אפשר להמשיך לחלום?
  מאיר8528   4/10/03 18:36
למה לגרש אם אפשר להמשיך לחלום?שרון וכל הממשלה פשוט זבלים,לא אכפת להם שהעם נרצח בעשרות,ראש ממשלה במקום אחר היה עושה סוף לכל הרוצחים ובראש את ערפאת ההומו,
כתוב תגובה ל- מאיר8528
71
לכב' הפרקליטות: ארגון חללי אל אקצה
  רומח   4/10/03 18:44
הנ"ל ארגון של פשיעה חמורה.
בראש הארגון עומדים גם (!) ה"ה ערפת, אבו עלא.
יש להעמידם לדין בתור שכאילו.

במקביל אני מצפה לפתיחת תביעה אזרחית.
כתוב תגובה ל- רומח
72
נו עד מתי?
  מאיר.מ   4/10/03 18:45
צריך עוד פיגוע? עוד טרור ? די
תחליטו,או אנחנו או הם.
כי הם כבר יודעים שאנחנו מנסים
אבל לא החלטנו. מה יש לסרבנים לומר??
מעניין..?
כתוב תגובה ל- מאיר.מ
73
שאלה של אמינות
  אליע   4/10/03 18:48
לאחר שנתקבלה החלטה ( נכונה כשלעצמה), על הממשלה לקיים את איומה. המחיר אפסי.
כתוב תגובה ל- אליע
74
ערפאת
  נ.ש   4/10/03 18:51
האיש צריך טיפול סופני, ללא מוצא חיים.
כתוב תגובה ל- נ.ש
75
להדק סביבו את טעת החנק..
  דין=דן   4/10/03 18:54

ערפאת שלח את עושי=דברו לתקשורת לגנות את הפיגוע המחריד בחיפה; ככה הם מתעתעים בנו; מצד אחד מעודדים את הטירור או מעלימים עין ממנו ומצד שני מנסים להופיע כנקיים מפשע; צריך אחת ולתמיד להבין שהטירור הוא נשק אסטרטגי בידי ערפאת!! כיצד יוכל ללחוץ על ישראל לוויתורים? באמצעות צבאו המפואר? באצעות האמריקאים התומכים באורח בסיסי ומעשי בישראל? באמצעות מדינות ערב המפגינות עקרות מדינית וצבאית כאחת? באמצעות רוסיה שסובלת מטירור מוסלמי?

ארגוני הטירור הפלשתיניים עצמם יודעים זאת; הם יודעים שערפאת מעריך אותם ככאלה, כנשק אסטרטגי, ולכן הם מבינים שלא יפגע בהם; באמצעות הנשק הזה; כמי שעוקב אחריו מזה שנים אני אומר: ערפאת מאמין שבדרך זו הוא יצליח לפורר את החברה הישראלית; להביא להתקוממות חלקים רבים בתוכה נגד השלטון; ליצור בהלה של בריחת הון ואנשים מן הארץ ובקיצור להשפיע על ישראל שתקבלת את תכתיביו..

ערפאת הוא שורש הרע בזירתנו! זוכרים את הכרזותיו על אלפי שאהידים שיהיה מוכן להקריב למען ירושלים.. זהו החזון שהאיש המרושע הזה מנסה מזה זמן רב לממש..

אינני חושב שגירושו הוא לתועלת ישראל מהרבה בחינות; לדעתי מוטב לעשות הכל כדי שטבעת החנק סביבו תהיה הדוקה ככל האפשר עד כדי חנק פוליטי, או שהוא יגווע וילך לעולם השאהידים שאליו הוא משתוקק...
כתוב תגובה ל- דין=דן
76
את ערפאת צריך לחסל ולהשמיד ולא לגרש
  בונזי   4/10/03 18:54
כתוב תגובה ל- בונזי
77
אין שלום לעולם בחבל ארץ זה
  דובר אמת   4/10/03 18:59
אל תאמינו לאף פוליטיקאי כולם מזויפים
אין שלום בחבל ארץ זה.
לא יכולים לחיות כאן בשלום רק על חרבינו
מי שאומר אחרת משקר
רוצים אותנו על הסכין
אז חייבים אנחנו לחיות על חרבינו ולחסל את כולם
היכן תקופת המלכים.
תתעוררו בני ישראל והכו באויב מיד
כתוב תגובה ל- דובר אמת
78
אלוהים בוא חשבון עם שרון הארור וממש
  גואל   4/10/03 19:00
וממשלתו הארורה והעלובה אלוהים תוריד את סבתו של שרון לגהנום השאול אלוהים בזכות יום הכיפורים הגדול שבה מחר עלנו תפיל עלוי אש וגופרית רק הוא אשם .
כתוב תגובה ל- גואל
79
ועדת חקירה ממלכתית למחדל אוסלו
  אזרח מודאג   4/10/03 19:00
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
80
לנתק טלפון,גישה לבנקים,להעמיד לדין
  רומי   4/10/03 19:03
בעקבות פיגועים הביאו את עראפאת, כדי שיקים רשות פלסטינית מתוקנת. היו שאמרו אז, עראפאת לא יקים רשות, אלא יפתח את תוכנית השלבים לחיסול מדינת ישראל....
עראפאת כאן וזאת עובדא!!
סילוקו יהפוך אתו לקדוש, העמדתו לדין וחשיפת מערומיו בעיני עמו, ישפוך אור על פשעיו נגד בני עמו ונגד האנושות.
הפלסטינים מנותבים להשקיט את זעמם על מצבם הכלכלי ב.. רצח יהודים. אין חינוך יצרני ברש"פ... הם בנויים על טרור וגניבות. למרות שהעם הערבי הוא חרוץ..ואמור להיות עשיר ומטופח... העם רעב ומקופח.. ע"י המנהיגים שלו.

כתוב תגובה ל- רומי
81
עראפאת
  astra   4/10/03 19:06
לתלות אותו על עץ גבוהה בלב המוקעטה
כתוב תגובה ל- astra
82
למה צריך לכנס הקבינט מחדש- זה פאתטי
  ישראלי שפוי   4/10/03 19:07
למה לא להחליט מראש על צעדי תגובה לתרחישים שונים ופשוט ליישם באופן מיידי אחרי פיגוע.
גירוש/חיסול ערפאת וחבר מרעיו בתוך 5 דקות ממועד הפיגוע יתקבל העולם הרבה יותר טוב מאשר 24 שעות אח"כ.
כמו כן לגרוש אין ערך אמיתי כיוון שזה יהפוך את החלאה לקדוש מעונה.
כתוב תגובה ל- ישראלי שפוי
83
לא לגרש..לגרוס אותו במגרסה לחתיכות
  אנחנו   4/10/03 19:08
כתוב תגובה ל- אנחנו
84
פיגוע בחיפה
  אזרח מודאג   4/10/03 19:13
אין ברירה צריך להכאיב להם כמה שיותר
ואז הם ידאגו לעור את המתאבדים

כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
85
לחסל אותו!!!!!!!!!!
  לחסל!!!!!!!!!!!!!!!!   4/10/03 19:14
ממזמן כר היה צריך לחסל אותו מה לא
כתוב תגובה ל- לחסל!!!!!!!!!!!!!!!!
86
להקים "בית כלא מוקעטה"
  ישראליד   4/10/03 19:19
כתוב תגובה ל- ישראליד
87
לגרש את יצפאן !!!!
  !!!! רעיון גדול !!!!   4/10/03 19:29
ואז לראות את התגובה שלהם
אם היא תהייה חמורה
נוציא את יאסר מהנפטלין ונאמר להם
"נ..נ..נ לכם עבדנו עליכם זה לא היה יאסר זה היה יאצפן"
אם תגובתם לא תהיה חמורה אז אפשר לשלוח את יאסר במעבורת הבאה (כי במילא סיכויו לחזור בחיים יהיו נמוכים)
ואת יאצפן ... כל אחד יעשה איתו מה שהוא רוצה
כתוב תגובה ל- !!!! רעיון גדול !!!!
88
ההחלטה החשובה בתולדות המדינה...
  ARIK SHARON   4/10/03 19:30
מהרגע שהכרזנו שערפאת הוא בר-סילוק הפסיקו הפיגועים(למשך כ-חודש) לכן אפשר להסיק מכך שהפלסטנאים(כולם) פחדו להוציא פיגוע לפועל מחשש לפגיע בחיי "הראיס" לכן אם אנחנו לא נפגע בו עכשיו הם עלולים להבין שהממשלה סתם דיברה ואינה יכולה לעשות.... לכן אם הממשלה לא תפגע בערפאת ההרתעה מפיגועים תיפסק והם יוציאו עוד פיגועים....
נכון שגם כאשר יהרגו אותו יהיו פיגועים אך לטווח הארוך זה דבר טוב כי יהיה ניתן להגיע לפיתרון מדיני(עם מישהו לא טרוריסט)
כתוב תגובה ל- ARIK SHARON
מסכים איתך
  shay   4/10/03 20:50
הדבר הכי נכון עכשיו הוא לגייס את תמיכת האמריקאים בנוגע למעורבותו של עראפאת בטרור ולעשות מעשה כלשהו אשר יוכיח לפלסטינים שאנחנו עושים ולא רק מדברים.
"המעשה הכלשהוא" יכול להיות אפילו ביצוע מעצר והעמדת הטרוריסט למשפט ראווה כאשר גזר דין מוות יילקח בחשבון.
כתוב תגובה ל- shay
89
עראפאת
  סתם ישראלי   4/10/03 19:34
לדעתי לא לחסל ולא להרוג
צריך לעצור אותו ולעשות לו משפט ראווה
אם ידונו אותו למוות (כמו את אייכמן) אז לבצע!!!!!!!!!!
ככה האמריקאים היו עושים
כתוב תגובה ל- סתם ישראלי
90
להעמידו לדין
  כפושע מלחמה   4/10/03 19:34
כתוב תגובה ל- כפושע מלחמה
91
ממשלאה מיפחדת לעסות שלום
  1+1=2   4/10/03 19:36
שרון מספיק אתה במקום לערג פלסטנים אתה עורג העאם
כתוב תגובה ל- 1+1=2
חה חה חה חה
  מזמן לא צחקתי ככה   4/10/03 19:47
כתוב תגובה ל- מזמן לא צחקתי ככה
חה חה חה הצחקת אותי חתיכת פועל נחות
  יהודי לאומני   4/10/03 20:48
כתוב תגובה ל- יהודי לאומני
92
הגירוש הוא אסון-חיסול זה הפתרון
  יאיר5656   4/10/03 19:44
אם עראפת יגורש הוא יתחזק וכל העולם ילחץ עלינו להחזירו, אם נחסל אותו רק אלוהים יוכל להחזירו (אגב יש סיכוי כי מה יש לו לעשות איתו שם?)אחרי שבוע שבועיים יישכחו אותו ואז הוא כאילו לא היה.
עכשיו לקחת סרבןסליחה טייס ולהפציץ את המוקטעה ("יקטע עמרם")על כל יושביה
כתוב תגובה ל- יאיר5656
תגובה לערבי עם שגיאות הכתיב
  יהודי ישראלי   4/10/03 20:33
כתוב תגובה ל- יהודי ישראלי
93
לחסל את המחסלים וחסל חיסולים, החסיל
  חסילון   4/10/03 19:47
כתוב תגובה ל- חסילון
צוחק מי שצוחק האחרון
  " הצוחק האחרון"   4/10/03 20:57
כתוב תגובה ל- " הצוחק האחרון"
94
לחסל לחסל לחסל
  המחסלים   4/10/03 19:49
לחסל את המנובל מי רוצה אותו על כדור הארץ.שיריח את הנענע מהשורש.
כתוב תגובה ל- המחסלים
95
פתרון לרוצח
  ישרא   4/10/03 19:50
בלילה כזה שהוא ארוך קורה שמישהוא רוצה לברוח למקום שנראה לו בטוח ואז דופקים לו כדור בין העיניים ובבוקר אוי ואבוי רואים שרוח על הרצפה את עראפת אז מה כבר היו דברים מעולם בלילה חשבו שזה גנב ובבוקר רואים את עראפת חד וחלק ושלום לכל העולם.
כתוב תגובה ל- ישרא
96
גירוש/חיסול אותה משמעות
  יוסי חסידאי   4/10/03 19:54
לחסל או לגרש לאלתר כאות לבאות לכל מנהיגי הרשות התומכים בטרור יהיו התפרעויות יום יומיים שלושה ואח"כ יחפשו סיבות אחרות להתפרעויות.
כתוב תגובה ל- יוסי חסידאי
97
בין אמר לעשה מרחק תק פרסה
  בא כוח ההרתעה   4/10/03 19:55
ואם לא עכשיו, אימתי?
אי ביצוע החלטת ממשלה כמוה כפגיעה בכושר ההרתעה של ישראל.
למה מחכים?
ישראל
כתוב תגובה ל- בא כוח ההרתעה
98
לא לדבר לעשות
  הגיון   4/10/03 19:56
לגרש מיד - להשאיר בסירת מפרש מחוץ למיים הטרטוריאלים
כתוב תגובה ל- הגיון
99
יקומו הערבים התמימים,החפים מפשע,
  יוסי,הנגב   4/10/03 19:56
לדענתם,ויחד עם סופרינו 'ההומניים' יגרשו מקרבם את המחבלים המרצחים על מנהיגיהם, נשיהם וטפם המורעל.
לא יעשו כן -אין ערבים חפים מפשע.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
100
האם הטייסים הסרבנים עדין חושבים
  sharonel   4/10/03 19:58
האם הטייסים הסרבנים עדין חושבים
שאין צורך לחסל את האוייב בכל מחיר?
כתוב תגובה ל- sharonel
101
לגרש אותו
  ה ראובן   4/10/03 20:04
ולו רק כדי שיפסק הדיון הדבילי הזה אם לגרש או לא לגרש.
כתוב תגובה ל- ה ראובן
102
לא לגרש, להכניס לכלא
  אפרת   4/10/03 20:15
ואז נדע איפה הוא, מה הוא עושה (או יותר נכון- לא עושה), לנתק אותו מהעולם ואת העולם ממנו. גירוש ערפאת הוא אסון יותר גדול. הטרוריסט יחבור עם שאר הטרוריסטים וביחד ילמדו איך לחסל את כל מי שאינו איסלמי
כתוב תגובה ל- אפרת
103
גירוש ערפעת
  h_zion   4/10/03 20:16
צריך לפעול מה יכול לקרות
כתוב תגובה ל- h_zion
104
גירוש ערפעת
  kkkkkkkkkkddd   4/10/03 20:18
גרש
כתוב תגובה ל- kkkkkkkkkkddd
לכלא
  חחחח   4/10/03 21:03
להכניס אותו לכלא. עד אשר ינמק שם.
כתוב תגובה ל- חחחח
ערפאת לצינוק
  אילנה כץ   4/10/03 21:43
זה מה שצריך לעשות עם רוצח להכניס אותו לצינוק במקום שאיש לא ידע איפה,עד סוף חייו.
כתוב תגובה ל- אילנה כץ
105
בלה... בלה.... בלה...
  חיים ישעיהו   4/10/03 20:29
כתוב תגובה ל- חיים ישעיהו
106
לחסל, אחת ולתמיד
  ישראלי55   4/10/03 20:34
כתוב תגובה ל- ישראלי55
107
בידוד מוחלט של עראפאת
  גולן שוודיה   4/10/03 20:36

יש לזרוק אותו מיד ולתמיד לכלבים בעזה
שם יטפלו בו כראוי ועם זה הוא יהיה חסר
תועלת
כתוב תגובה ל- גולן שוודיה
108
לשרון אין ביצים לגרש את ערפאת
  gaby   4/10/03 20:42
כתוב תגובה ל- gaby
התרגילים שאריק עשה לאמריקאים
  המתלהב   5/10/03 09:16
גבי , לשרון יש את הבייצים הכי גדולות במדינה.
אם הוא עוד לא גירש את ערפאת אז תעשה חושבים לבד.
אם קצת קשה לך אני אעזור:
מי יגרש אותו אפי איתם?
ליברמן?
ביבי?
את התרגילים שאריק עשה לאמריקאים במלחמת לבנון החבורה הזאת אולי רק היום מתחילה לתפוס.
אז בחייך ...
ואני בכלל שמאלני מחורבן.
כתוב תגובה ל- המתלהב
109
לא לחסל ולא לגרש פשוט לעשות טרנספאר
  יהודי לאומני   4/10/03 20:43
כתוב תגובה ל- יהודי לאומני
110
חסול הרשות
  שי פעיל   4/10/03 20:43
חסול'' הרשות הפלשתינית''הוא אם כל חטאת. עם ישראל צריך לשלוט בכל ארץ ישראל בלי מורא וחשש
כתוב תגובה ל- שי פעיל
111
להוציא להורג
  שב   4/10/03 20:48
כתוב תגובה ל- שב
112
לא גירוש- חיסול!!!
  חנן אמריקן   4/10/03 20:48
כתוב תגובה ל- חנן אמריקן
113
עם של פחדנים
  אחמד   4/10/03 20:49
תעיפו את עראפת לאלתר-דיי נמאסתם
כתוב תגובה ל- אחמד
114
יערוף כמטר לקחי
  zipi   4/10/03 20:49
כתוב תגובה ל- zipi
115
זו בכלל עוד שאלה?!
  sharon   4/10/03 20:50
לגרש... אם הוא מבוצר המוקטע אז אין צורך לסכן את החיילים שלנו שעושים עבודת קודש פשוט לפוצץ את המוקטעה על יושבייה בימיוחד את ערפת... וחהתחיל מילחמת חורמה בכול האירגונים החמושים של הפלסטינים!!!!

חאלס!!!!... נימאס מהוהמניטריות יתר שאנו מפגינים בפעולות שלנו... בגלל זה מתים לנו חברים.. אחים הורים ובכלל.. זה נימאס.... תנו כבר את הפקודה ליכבוש אץ השטחים ... די די לא יכולים יותר... שמישהו שם למלעה במימשלה כבר יקלוט את זה....!!!!!!
כתוב תגובה ל- sharon
116
לא לגרש אותו להוציא אותו להורג
  bula   4/10/03 20:53
כתוב תגובה ל- bula
117
שרון הומו-הוא לא יעשה לערפאת כלום
  ספי כמראני   4/10/03 21:07
אני לא מצפה לכך ששרון יגרש\יחסל את ערפאת.
עברו 8 חודשים מהבחירות שבהם אני ועוד מיליון מצביעים נתנו את קולנו לליכוד. הליכוד הכפיל את כוחו - והיתה תקווה שהליכוד ישיב את הבטחון לעם...
שרון שיקר לכולנו בעיניים... שרון פוחד מהאמריקאים. שרון פוחד מערפאת... שרון פחדן!!!!
כתוב תגובה ל- ספי כמראני
118
לחסל את ערפאת ולגרש את שרון
  דודו5   4/10/03 21:15
לא יתכן ש3-שנים יפגע בנו ערפאת
ומרצחיו ושרון לא יחסל את ראש המרצחים.

ולכן חובה לחסל את ערפאת, ולגרש את שרון
כתוב תגובה ל- דודו5
119
פחות לדבר ויותר לשעות ומיד
  אא   4/10/03 21:16
ממשלת ישאל מדברת יותר מדי,יותר מדי דיווחים לתיקשורת.יש להתגיב מיד,בלי להתחשב באף אחד ומיד אחרת כולם ישכחו על מה התגובה אם תיהיה בכלל.
כתוב תגובה ל- אא
120
איפו הטייסים הסרבנים?
  אא   4/10/03 21:17
כתוב תגובה ל- אא
מתביישים כמו יתר 'הנאורים'.
  השפוי מן ההר.   5/10/03 07:32
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר.
121
ממשלה של הומואים
  ספי כמראני   4/10/03 21:19
שרון הוא הקוקסינל הראשי....
איפה שרון הלוחם??? איפה שרון שוחר המלחמה??? איפה שרון הנקמן???
בצער רב אני מודיע גי שרון הפך ליוסי שריד
כתוב תגובה ל- ספי כמראני
תעזבו אותם בשקט כבר!!!
  דנה10   5/10/03 06:39
אולי כבר תרדו לעזאזל מהחיילים המסכנים הללו? עכשיו הם גם אשמים בפיגועים????
מה להם ולנושא הזה עכשיו? תחפש מישהו אחר להוציא עליו את התסכול!
כתוב תגובה ל- דנה10
122
קודם צריך לשאול אם הטייסים מסכימים
  רמ"ד מוסר   4/10/03 21:22
אריק, תתקשר ליפתח ספקטור וחבריו ותבקש את אישורם כי אולי זה לא מוסרי ואם הם לא יהיו זמינים תשאל לפחות את הנשיא שלנו ג'ורג בוש. בכל אופן אינני מאמין שאריק יעזזזז בכלל לגעת בערפאת (בעימותים ביניהם בעבר ערפאת תמיד ניצח)
הוא יכנס קבינט, יעשה עצמו עצבני (כאילו מזיז לו שנרצחו 20 אנשים),יאיים, יתן לשרי הימין להוציא קיטור, יזיז קצת טנקים ויחזיר אותם לאחר יומיים וזהו. הוא כנראה מחכה לפיגוע גדול באמת.
** ותשכחו מחיל האויר זה לא מספיק מוסרי בשבילם
כתוב תגובה ל- רמ"ד מוסר
המחבלת היא לוחמת חופש....
  קלאודיוס   4/10/03 21:54
כך היא מימשה את חלומה לשחרור מ...
וקבלת 70 חמושים בכלי ז' בעולם הבא...
כתוב תגובה ל- קלאודיוס
איש לא רצה בה עלי אדמות.תסכול מיני
  ויזתא בן המן   5/10/03 07:30
כתוב תגובה ל- ויזתא בן המן
123
lo legaresh
  a123   4/10/03 21:23
laharog, him and everybody else around him, including, if there are any, "human shields", Israelis, Jews or others. It's high time we start doing the right thing. Once we had pride and we were respected; now we're so "understanding", bleeding hearts, with no honor and no respect. Time to regain both and get OUR country back
כתוב תגובה ל- a123
למנות שר לענייני מוסר בממשלת ישראל
  מדור מוסר - איש צוות   5/10/03 06:57
כתוב תגובה ל- מדור מוסר - איש צוות
124
טמבלים
  מוריס יפרח   4/10/03 21:23
כמו גולדה מאיר ומשה דיין שהיססו לגייס את הכוחות ולהנחית על מצרים וסוריה מתקפת מנע, כך ממשלת שרון-נתניהו רצה שוב ושוב לשאול את האמריקנים מה לעשות. המצרים חצו לפני 30 שנה את התעלה בכמה סירות גומי, ומוטטו בכך את קו ברלב. כיום, יאסר עראפת חוצה את חומת מליארד הדולר של שרון ונתניהו באמצעות כמה מתאבדים, ובכך שם ללעג את גדר ההפרדה.


אין זה מקרה בלבד שהמחבלת המתאבדת הגיעה בשבת מג'נין. אצל יאסר ערפאת הכל מתוכנן, מהצעד הראשון ועד האחרון. ג'נין נבחרה כנקודת המוצא כדי להשפיל את צה"ל שהודיע כי יפעל בעיר עד שירסק את כל תאי הטרור. השבת, תאי הטרור הפלסטינאים ריסקו את מסעדת מקסים בחיפה. שבת נבחרה במקום יום ראשון מאחר ובערב יום הכיפורים מספר המטרות צפוי להיות קטן.


לפני שלושים שנה, אריאל שרון היה המצביא והמדינאי היחיד בישראל שהעז לחצות את תעלת סואץ. היום, אריאל שרון אינו מעז לחצות אפילו את גדר ההפרדה ולחרוץ את דינה.


כתוב תגובה ל- מוריס יפרח
125
לחסל ארפת עם רשות המחבלים
  K.M   4/10/03 21:24
לחסל בפצצה של 1 טון עם רשות המחבלים.
לפנות דזנין וסביבה. זמני ולבצע מיון.
להמשיך מיון מדרום לצפון או בחזרה.
ליסגור כול מוסדות דת האיסלמי.
מבוקשים להמיד למשפת מהיר ולחסל.
כתוב תגובה ל- K.M
126
ערפאת המאניק !!!
  יוסי -מאיה   4/10/03 21:25
יש לחסל לאלתר את עראפת המאניק וכל האנישים מסביבו הוא השולח הוא המורה והוא נותן הפקודות
כתוב תגובה ל- יוסי -מאיה
127
יערוף כמטר לקחי
  zipi   4/10/03 21:26
בס"ד

בפרשת האזינו, השבת שבת תשובה - מוזכר הפסוק הנ"ל הרומז לנו בין היתר איך להפיק לקחים ולא לפחוד מ"מה יגידו".

לערוף את פרעה - זה צו השעה. וזה בטוח יתבצע בהתאבדות לדוגמה של המסית עוכר ישראל.

השם יקום דמם של הנפגעים!

עם ישראל! התעוררו, התגאו ביהדותכם, לפני שאויבי ישראל יגייסו אתכם לצדם.

זוהי מלחמת האיסלאם כנגדנו וכנגד כל העולם המערבי.

ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום!
הגאולה בקרוב. תלוי בנו בהסכם שבינינו לבוראנו.תציצו בתנ"כ - הכל מכתוב.
חתימה טובה!
כתוב תגובה ל- zipi
128
יש לטפל ביד קשה בחבורות הטירוריסטים
  אוזי   4/10/03 21:26
בשביל מה צריך לגרש את עראפת חלאת האדם?! מה זה ייתן! הרי זה ימקד את כל תשומת הלב הבינלאומית מן הבעיה העיקרית, והיא - בעיית חיסולם של כנופיות הרצח הטירוריסטיות חלאות האדם. יש לטפל בהם ביד קשה ובזרוע נחושה. האמינו לי, כל העולם יודה לנו על כך שננקה את העולם מהם. חשבו על כך!
כתוב תגובה ל- אוזי
129
להיפטר מעראפאת ותומכי הטרור
  המושיע-2   4/10/03 21:28
את עראפאת - לפוצץ עם 20X1 טון- שלא ישאיר מקום לטעות. את התומכים שלו + חמאס + גיהאד (גם אם זה 70% מהפלסטינאים) להעביר לעיראק.
כתוב תגובה ל- המושיע-2
130
הטימטום הגדול ביותר - לגרש
  שלמה ש.   4/10/03 21:28
דינו של המנוול מהמוקטעה הינו אחד- מוות.

מה נרוויח מהגירוש . נראה ונצטמרר משטיח האדום שיפרשו לפניו כל מדינאי אירופה ?

שיהפוך לקדוש מעונה ?

פצצה של 3 טון על המוקטעה תפוצץ אותו לרסיסים יחד עם כל הנוולים שנמצאים תחת חסותו שכפות נוטפות בדם ישראלים רצוחים .

אז העולם הערבי יפוץ במשך 3 ימים ויבכו את המסכן אולם לאחר מכן תתחיל דרך חדשה . איזה ? בכל מקרה גרוע יותר ממה שיש היום לא יכול להיות . יכול לצמוח רק טוב.
כתוב תגובה ל- שלמה ש.
131
גירוש עכשיו
  סופיה   4/10/03 21:32
כתוב תגובה ל- סופיה
132
שרון איבד את אמינותו זמנו עבר
  סשה 12   4/10/03 21:38
שרון מנהיג הססן ולא אמין
בבחירות הבאות הליכוד צפוי להפסד מוחץ
כתוב תגובה ל- סשה 12
נמאסתם
  ד   4/10/03 22:19
כתוב תגובה ל- ד
133
מוקטעה
  DEVIL   4/10/03 21:42
איפה המוקטעה ?
כתוב תגובה ל- DEVIL
134
לגרש, אבל לא לבד!
  שכנים מהרובע היהודי   4/10/03 21:43
בשביל שלא יהיה לו משעמם, ובשביל שלצרפתים יהיה חשבונות מלון גבוהים, מציעים לגרש את הדביל הזה יחד עם אחמד טיבי ויחד עם כל מי שקוראים לו "אבו" משהוא ובלווית פרס אבנרי אלוני וגם כן את ענת מאור.
כתוב תגובה ל- שכנים מהרובע היהודי
כילידת הרובע לפני קום המדינה,
  רוממה   4/10/03 21:51
אני תומכת בהמלצה לגרשנו לפאריס, אל זרועותיה המפחידות של סוהא.
כתוב תגובה ל- רוממה
135
בידוד אבסולוטי
  אביו   4/10/03 21:48
ראשית לספור עד 3 ולהחליט א.יש לכתר את המבנה ולדלל את המיותרים ולהשאיר אותו מבודד ללא טלפונים וכל השאר ושימשיך לחיות כמו כלב ושהתענה לבד עד יום מותו ב.באם נגרשו הדבר יהיה בעוכרינו לא שאני מתנגד לחיסולו אבל הגירוש יעשה אותו קדוש מעונה ואת זה אנחנו לא רוצים לכן שירקב לבד בחדר ובקושי יראה אור יום תאמינו לי שזה יותר כואבמאשר לעשות אותו גדול.
כתוב תגובה ל- אביו
136
לגרש כן או לא ? , זאת השאלה !!
  קלאודיוס   4/10/03 21:49
וזה מזכיר לי את הסיפור על צעיר שחלה במחלת מין, כל הרופאים אמרו לו כי עליו לחץתוך (את הבולבול) ורק כך הוא יציל את חייו מנמק מתפשט.
וכך מבולבל ומפוחד הוא הלך להתייעץ עם חכם סיני, ולמרבה הפלא הסיני ייעץ לו "לא לחתוך" כי או-טו-טו- זה יפול לבד.
כך עראפאת, זקן, הוא ימת לבד, צריך רק לנתק אותו מהאינפוזיה לחשבונות הבנק...
ולחשוף את השחיתות שלו ...
העמדה לדין לא נראית כיעילה, כי אם נפרסם את פשעיו נגד העם היהודי - שונאי ישראל יעלוזו. כך שהכי כדאי לחשוף את פשעיו נגד הפלסטינים !!! כך הוא גזל כספים שנועדו לחינוך, לבריאות, לפיתוח הכלכלה והעביר את הכספים לטרור... מה שהפך רבים מחרוצים ועובדים - ל עניים
החיים מקבצנות, טרור וגניבות.עראפאת מסתיר את אישיותו האמיתית, פסיכופאט שלא חש בסבל הזולת.
כתוב תגובה ל- קלאודיוס
תגובה לקלאודיאוס
  סביטוסלאב   4/10/03 22:21
עצה חכמה
רק שלא יהיה מקום מספיק לפרסם
כתוב תגובה ל- סביטוסלאב
137
עראפת הוא עלה התאנה של שרון
  גן-העדן האבוד   4/10/03 22:06
ומסיבה זו שרון לא יגרש את עראפת, רק ימשיך וידבר על כך שהוא אשם בפיגועים -
אם לא יהיה עראפת - תתגלה ערוותו של שרון - כלומר, שמדיניות החיסולים הכושלת תוך התעלמות מהגורמים המתונים הפלסטינים וטרפודם - מונעת את חיסול הטרור האכזרי - ובכך על שרון רובצת אחריות רבה בפיגועים
כתוב תגובה ל- גן-העדן האבוד
138
לא לדבר לעשות די נמעס
  יצחק1   4/10/03 22:06
כתוב תגובה ל- יצחק1
139
צריך להעמידו לדין סטייל היטלר
  ד   4/10/03 22:19
ואח"כ להוציא אותו להורג על כיסא חשמלי
כתוב תגובה ל- ד
אתה בטח מתכוון למופז ושרון.
  גןטה   5/10/03 00:04
כתוב תגובה ל- גןטה
140
ARAFAT, BUT THE CONCEPT OF LAND 4
  THE PROBLEM IS NOT   4/10/03 22:22
PEACE.
כתוב תגובה ל- THE PROBLEM IS NOT
141
במקום לדבר כל כך הרבה, לאסור את
  הרוצח ערפאת ולהעמיד   4/10/03 22:26
אותו לדין כמו שיש לעשות עם רוצחים
כתוב תגובה ל- הרוצח ערפאת ולהעמיד
142
האם ערפאת שהורג בילדינו -בר חיסול
  יפתח ספקטור-הבוגד   4/10/03 22:29
עכשיו להכניס 4 פצצות שך טון כל אחת על המוקטעה , המשמשת מרכז מבצעי להפעלת טרור על מדינת ישראל ויהודי העולם באשר הם , עם כסף שמגיע ממדינת ישראל
ממשלת ארה"ב מ האיחוד האירופי וסעודיה
במוקטעה מתכננים ומסכלים את עם ישראל
ברחובות בבתים במסעדות בבתי קפה ובמיטות
ממשלת ישראל מפקירה את הבטחון שלנו כאן.
כאילו שאין צבא , ליהודים במדינתם.
לא צריך לטוס כהפגנה מעל אשוויץ בפולין
צריך להפציץ את המוקטעה ברמאללה
שם יוזמים מתכננים וממנמים את הטרור .
עד מתי ? איפה העם הגיבור שעומד כעדר
ללא רועה , כשעדר זאבים/מחבלים תוקף הורג פוגע והרועה מתחבא ב חנה מוקף וממוגן היטב ב חוות השיקמים , נוסע ברכב ממוגן עם חבורת מאבטחים ענקית.
מי מאבטח אותנו העדר בשדה ?
עדר ללא שומר ללא בעלים סופו שיברח לרועה או שיטרפו אותו הזאבים /מחבלים.
להעמיד לדין הציבור את הטייסים הבוגדים היום ולא מחר , עכשיו ומיד ,בבית דין שדה , אנו במלחמה ואיננו רואים את האוייב האורב ומכה בנו ובמשפחותינו .
כתוב תגובה ל- יפתח ספקטור-הבוגד
פטריוטיזם של נבלים
  אקסקליבר   5/10/03 01:02
הפטריוטיזם הוא מיפלטו של הנבל,כל השאר נמוך מהדשא ולא ראוי לתשובה!.
כתוב תגובה ל- אקסקליבר
143
אסור לגרש - ל ח ס ל !!!!
  אסור לגרש - ל ח ס ל   4/10/03 22:33
כתוב תגובה ל- אסור לגרש - ל ח ס ל
144
לחסל
  הטוטח   4/10/03 22:34
צריך לחסל ולא לגרש
את הטרורר ניתן לנהל גם
מיטוניס
כתוב תגובה ל- הטוטח
145
דברו ברור ואל תגמגגו
  זקן   4/10/03 22:47
מר מצנע, אנא דבר ברור ולא רק להאשים את הממשלה הנבחרת. העם לא מבין אותך.
תמיד אתה צודק? תחשוב! תכריז ברבים מה ההצעות שלך בצורה גלויה לא מהבטן
כתוב תגובה ל- זקן
146
יחוסל ערפאת!!!
  אודי חמודי   4/10/03 22:59
כתוב תגובה ל- אודי חמודי
147
במקום לדבר תעשו כבר משהו מספיק....
  אהרון   4/10/03 23:07
כתוב תגובה ל- אהרון
148
הלוואי וממשלת הזדון הפושעת תרצח
  מוחמד אחמד   4/10/03 23:15
את ערפאת ! מכל הלב ! סחתיין ! רוצים לספק לימין המתלהם את משאלתו ! ושתשתו את דמו ! סחתיין ! לחיים !

חכו רגע :

לא יהיה לכם את מי להאשים אחריו !!!!!

הבנת את זה ברוך !

כתוב תגובה ל- מוחמד אחמד
אחמד מוחמד
  סב-עוז   4/10/03 23:33
לנהוג כפי שאתם נוהגים!טונה חומר נפץ בכיכר כל עיר.את אבו עמר לא לגרש חלילה,לסגור אותו במוקטעה.להביא לו דלי מיים לשתות,אין תקשורת,אין טלביזיה,אין חשמל,יש ארבע קירות ומזרון קש.שיחיה עד מאה ועשרים.
כתוב תגובה ל- סב-עוז
שימך ודתך אומרים הכל.חבל'ז
  השפוי מן ההר   5/10/03 07:29
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
149
האם לגרש? האם לגרש עכשיו? חלם
  שמוליקי   4/10/03 23:18
מדינת חלמאים....
כתוב תגובה ל- שמוליקי
150
האם?..האם לגרש?... ממשלת הגימגום
  שמוליק 100000000   4/10/03 23:22
אין תוכן
כתוב תגובה ל- שמוליק 100000000
151
מזל טוב לשמעון פרס ליום הולדתו ה-80
  לא כל אחד זוכה להגיע   4/10/03 23:33
מזל טוב לשמעון פרס ליום הולדתו ה-80, לא כל אחד זוכה להגיע לזה...
כתוב תגובה ל- לא כל אחד זוכה להגיע
152
אני ערבי מתבייש בעם שלי
  אחמד   4/10/03 23:40
אני ערבי מתבייש בעם שלי
עם של זונות סליחה על הביטוי החריף אבל אנחנו אנו שמתנהגים כמו חיות
אני אחמד אדם מאוד משכיל שחי בת'א ובא לבקר את המשפחות בשמחות ולעתים רחוקות אני רואה את המנטליות שלנו בכאב לב אני אומר כמו כלבים אפו אנחנו ואפו היהודים קחו לדוגמה חבר שלי מסכנין כן בצפון יבואן גדול התעשר במדינה חי כמו מלך ותמיד מלכלך על המדינה כמו זבל למה כלב שנותנים לו אוכל או מלקק את היד שמאכילה אותו ואילו אותו חבר מסכנין גם אוכל טוב מאוד גם משמין וגם יורק
זה זבל יום אחד הבושה הזו תיגמר מזה אני מפחד יתנו לנו מדינה ויגידו לנו תסתדרו לבד מאחורי גדר בטחון ואם לראש הממשלה יש בצים יחליף ישובים כמו שגנדי אמר בטלוויזיה כול סחנין תגיעה לבית אבי בשטחים וישוב יהודי גדול יצא מהשטחים ואז אנחנו נוחל חרה מהאחים שלנו רק חבל שבמחשב הזה אן לי גופן בערבית לא יכולתי להתאפק שראיתי את הרצח של תינוק וילדים ועוד ועוד משפט לסכום הדג מסריח מהראש יה יאסר רוך לסואה ישרמוטה
כתוב תגובה ל- אחמד
חשבון נפש של שני העמים
  כלב בן יפונה   5/10/03 01:52
לדעתי שני העמים צריכים להתבייש. הערבים על כך שאינם מבינים את הכורח בקיום מדינה יהודית. והיהודים בכך שאינם מבינים שגם לערבים מותר לחיות כאן בכבוד. לצערי ערפאת לא מגלה מנהיגות (כמו סאדאת) ואומר: עד כאן! בואו נעשה שלום אמיתי עם כיבוד זכויות הדדי. מצד שני שרון ממשיך כהרגלו להקים התנחלויות ולמנוע כל הסדר אפשרי בעתיד. ייתכן וצריך לחכות שדור זה יחלוף מהעולם כדי להגיע לשלום.
כתוב תגובה ל- כלב בן יפונה
153
לתבוע את אבנרי וקויזלינגיו לדין על
  השפוי מן ההר   4/10/03 23:44
בגידה,עשרה לאוייב והשגת גבול מדינית.
האיש הזה וקויזלינגיו עברו את גבול הסבלנות של הסבלן ביותר.
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
154
טמטום
  גוטה   4/10/03 23:45
רבותיי ממשלת הימין נכשלה, הגיע הזמן לעשות חושבים. מי שסבור אחרת הוא אולי פנאט אטום או דביל מושלם.
כתוב תגובה ל- גוטה
אוויל כי יזרוק אבן לבאר, עשרה חכמים
  לא יצליחו להוציאה   5/10/03 00:23
כתוב תגובה ל- לא יצליחו להוציאה
155
אורי אבנרי
  אחד מהעם   4/10/03 23:48

עוכר ישראל

יותר גרוע מערפאת, פשוט חוצפה!

לשפוט אותו על בגידה ולשלול את אזרחותו

מנוול
כתוב תגובה ל- אחד מהעם
156
Sharon is a colaborator
  dover ha am   4/10/03 23:51
By not doing any thing Sharon is a colaborator. He should be fired from his job emediatley and replaced by someone else, who can lead and protect his innocent people. How long will this go on? Until only Sharon and his ministers are left in Israel?
כתוב תגובה ל- dover ha am
157
זיו, מה אתך???
  חושו מעוותים חושו   4/10/03 23:52
כתוב תגובה ל- חושו מעוותים חושו
158
פתרון לערפת ואבנרי.
  משה פ"ת   4/10/03 23:55
לקחת את ערפת ואבנרי לאמצע ים המלח לשים אותם שם באמצע הים.על רפסודה ללא ציוד אוכל או מים הם יהרגו אחד את השני.כך ניפתר משני נבלות.
כתוב תגובה ל- משה פ"ת
159
להעמיד לדין את ערפאת
  שמואל ו   4/10/03 23:56
על ארבעים שנות טרור.
כמו כן יש להעמיד לדין את אורי אבנרי וחבריו על הפרות חוזרות ונשנות של הוראות חוקיות.
גמר חתימה טובה
כתוב תגובה ל- שמואל ו
מה הדברים הללו
  sus   5/10/03 06:40
ערפאת אחרון ברשימה כי ברגע זה הוא איננו מזיק. הוא לא שולח את המתאבדים!
ערפת משמש את ממשלתנו בכל פעם שהיא נבוכה מפיגוע ורצח. באמת שכרגע ערפת איננו הבעיה.
לפני ערפת נמצאים ברשימה אזרחי מדינת ישראל כמו אותם חברי כנסת ישראליים שמקיפים את ערפת ומבקרים אותו בכל פעם שצר לו. אנשי השמאל הקיצוני כמו אורי אבנרי וחבריו ואחרונים חביבים הטייסים הנחמדים.
מה עשו לכל אלה ?
כלום !
ערפת אחרון ברשימה יש הרבה לפניו !
כתוב תגובה ל- sus
160
לא שמתם לב לעיקר
  ציפורי   5/10/03 00:07
לא שמתם לב ששוב השמאל המטורף בהנהגת אורי אבנרי שאוהב רק את הפלסטינים ה"מסכנים" הלכו להגן בגופם את רב המרצחים עראפת. לא שמענו ממנו ומחבריו מלה על הפיגוע ועל רצח 19 יהודים אבל הם רצו להגן בגופם על רב המרצחים. למה הגענו?? לדעתי אם יחליטו סוף סוף לטפל בעראפת עדיף לחסלו ויחד עימו את חבריו הטובים מהשמאל המטורף. אדב נראה לכם כסביר שאבנירי היה מגן עם גופו על יהודים מפני המתאבדים????
כתוב תגובה ל- ציפורי
באקט הזה הוא כן מגן עליך ועל המדינה
  אנטי טמטום   5/10/03 02:59
כתוב תגובה ל- אנטי טמטום
תמחוק משימך את האנטי,טמטום...
  השפוי מן ההר   5/10/03 09:15
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
161
שרון אחראי אישית למצב.
  מנשה01   5/10/03 00:15
שרון הבטיח ביטחון.
אבל המצב רק התדרדר כי שרון עושה למען בניו ולא למען העם שבחר בו.
לכישלונות יש אחראים. והם צריכים לשלם את המחיר. במקרה הנ"ל שרון ושני בניו צריכים לשלם.
כתוב תגובה ל- מנשה01
162
שוב המשטרה מוכיחה את אוזלת ידה
  שוקי123   5/10/03 00:16
איך זה שאנשי הטירוף שוב משוטטים להם בחוץ ומגיעים עד לרב המרצחים?
אם היה מדובר בסתם אזרח שמשלם את המיסים שלו בזמן מזמן היה מאחורי סורג ובריח מה אין לוק במדינה הזו???????
לכלוא אותם בבית משוגעים כול פסכיאטר יצביע על כך שהם מסוכנים לציבור
כתוב תגובה ל- שוקי123
163
ינעל כל השמאלנים איזה מין טמטום
  היגיון   5/10/03 00:23
זה ללכת להגן על מי שרוצח את העם שלך ועוד למנוע מהממשלה שרוצה להגן עליך בעזרת חיסולים של מחבלים ופעולות נגד אירגוני טרור שבהם חילים מסכנים את החיים שלהם ופועלים נגד מישטר הטרור של ערפאת והשמאלנים שאין להם זכות להיקרא ישראלים שלא לדבר על יהודים הולכים ומגינים על כזה גועל נפש שרוצח את המשפחות שלהם
כתוב תגובה ל- היגיון
164
אבנרי וכנופייתו - חבורת זבלים
  חיפאי   5/10/03 00:27
במקום לבקר/להגן על קרבנות חיפה - הלך הזרזיר אצל העורב. טינופות שלא נבראו כדוגמתם.
כתוב תגובה ל- חיפאי
165
מה?
  שמואל123   5/10/03 00:28
מה ישראל תשיג כתוצאה מחיסולו של ערפאת?
עוד 50 פיגועי נקמה?
כתוב תגובה ל- שמואל123
166
5 ממשפחה אחת ושלושה ממשפחה אחרת
  חיפאית מבועתת   5/10/03 00:39
להרוג את עראפת היום
כתוב תגובה ל- חיפאית מבועתת
167
ברברת לא הגיונית
  גד   5/10/03 00:47
הגיע אולי הזמן כי הממשלה "החמודה" הזאת תתחיל להתאשת תפסיק את הברברת התמידית שלה ושל שלוחיה בתקשורת השקם והערב. שיפסיקו כבר לפמפם את התקשורת בשטות הזאת גירוש ירפאת או לא? והאם ערפאת מאציל מרוחו או לא.תפסיקו את השטות הזאת ובמקום לברבר ולברבר על הכל תחליטו על עשיה ותעשו משהו כבר.
באם אתם חושבים כי ערפאת הוא המכשול גרשו אותו אבל שוב,תפסיקו לכרכר פעם אחר פעם באמצעי התקשורת!!
לדאבוני הבעיה הינה לא ערפאת אלא חוסר הבנה ממשי של השטח וחוסר רצון ממשי מצידם של כל אותם מחליטים לרדת אל העם ולשמוע אותו.הבעיה אינה רש"פ וערפאת אלא גיהאד אסלאמי וחבריו.הגיע הזמן שתעשו בדק בית ותחליטו מהן המטרות העיקריות ותבצעו אותם גם מבלי לכשכש ברדיו ובטלויזיה עד כמה כולם חכמים ויודעים הכל!!
כתוב תגובה ל- גד
168
באמת חשבתם שערפאת יגורש הא..הא
  אריק הפחדן   5/10/03 00:49
כתוב תגובה ל- אריק הפחדן
169
אורי אבנרי ופמלייתו - תומכים בטרור
  בני   5/10/03 00:51
צריך לשלול את אזרחותם של אורי אבנרי ופמלייתו.
כאשר הם יחזרו, כבר במחסום הראשון להודיע להם כי אינם אזרחים ישראלים ואין הם יכולים להכנס. צריך להחזירם לעראפת כמתנה ליום הכיפורים.
צריך לחקור את תנועתם,"חקירה שיגרתית", בחשד שהיא תנועה תומכת טרור. עלינו להוקיע מתוכנו את אלו שמבקשים להשמידנו, או תומכים ברוצחי ילדים ותינוקות.
כתוב תגובה ל- בני
170
ממשלת שרון חלשה. היא תבחר שלא להגיב
  נמרוד666   5/10/03 00:51
הגירוש אינו אלא תירוץ לגרור את ערפאת ושומריו להגיב בכוח. כי ברגע שהם יפעילו כוח, זה יתן לישראל תירוץ להגיב בנשק חם, ובכך לחסל אותו.

אלא שהכל בתיאוריה. ממשלת שרון היא הממשלה האימפוטנטית ביותר מאז הסכם אוסלו. היא חזקה רק כשהמדובר באמהות חד-הוריות. הממשלה הזו לא תעז לעשות אף צעד שעשוי להרגיז את מדינות אירופה.
כתוב תגובה ל- נמרוד666
171
לגרש את ערפאת?
  הלוחם   5/10/03 00:53
מה זה יעזור?
אולי לגרש את שרון וחבריו
וגם כמה טייסים........

ועוד כל מיני פרזיטים
כתוב תגובה ל- הלוחם
אתה צודק
  sus   5/10/03 06:32
גירוש ערפת לא יעזור רק יחמיר את המצב בעוד ערפת יטייל בבירות העולם ויתקבל שם כמלך.
אולי הגיע הזמן להחליף ממשלה זו והעומד בראשה. איננו רואים שממשלה זו יודעת למצוא פתרון למצב ולו אף פתרון זמני.
מי יבוא במקום ממשלה זו והעומד בראשה?
זו שאלה מצויינת ואין תשובה עליה.
מעם כה מרוסק ומפולג יכולה לצאת רק דיקטטורה או משהו דומה לזה. מישהו שיוכל להגיע להסכם כלשהו עם הערבים גם במחיר שיכאב מאד לכמה אנשים פה.
במצב הנוכחי סופנו לאבדון אם לא נעשה משהו.
כתוב תגובה ל- sus
172
למצות את הדין
  דניני   5/10/03 01:04
אני דורש למצות את הדין עם כל הישראלים שיוצרים מגע עם טרוריסטים. אני קורא לעו"דים ימנים להגיש עתירה לבג"ץ שתחייב את המשטרה לנקוט באמצעים נגדם.
אנחנו מדינת חוק!
כתוב תגובה ל- דניני
173
לחסל
  סידוניה   5/10/03 01:10
את ערפאת ואת מגיניו. לא יתכן שחפים מפשע ירצחו ושמאלנים יגנו על ערפאת. להזהיר אותם ואם הם מעדיפים למות איתו זו בחירתם. יותר מדי מתחשבים ומדברים. הגיע זמן למעשים.
כתוב תגובה ל- סידוניה
174
עראפת לא הבעיה, אלא השמאל הקיצוני
  שוקי26   5/10/03 01:21
כתוב תגובה ל- שוקי26
175
שיטה חדשה !מי יגן עלינו?
  יפה מיאמי   5/10/03 01:23
מה זה הדבר הזה כל פעם שיש חשש לגרושו של הנבלה הזה מתאספים החלאות סביבו להגן עליו מה קורה לנו!מה קרה לנו , הם יכולים לנו ? הם למדו להיות יכולים לרחמנו ,עם ישראל הרימו צעקה זה לא יתכן!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יפה מיאמי
176
להכנס לשם וגמור גם את אבנרי!!!
  שתי ציפורים במכה אחת   5/10/03 01:40
להכנס לשם וגמור גם את אבנרי!!!
שתי ציפורים במכה אחת!!!
כתוב תגובה ל- שתי ציפורים במכה אחת
תגובה ל -236
  די נמאס   5/10/03 07:22
נכון אתה צודק ,לחסל גם את השמאלן המנייאק הזה שדואג לערבים יותר מלעם שלו
כתוב תגובה ל- די נמאס
177
שמאלנים=בושה!! עוד מגנים על ערפאת !
  פשוט בושה   5/10/03 01:44
כתוב תגובה ל- פשוט בושה
178
לאורי אבנרי תתבייש
  רפול   5/10/03 02:02
כתוב תגובה ל- רפול
179
למערכת מה אתם חותכים!?יואב יודע?!
  ====האיריה השואג====   5/10/03 02:22
אם כן תעדכנו!!! זה דבר חדש ולא מתאים לאתר של יואב אני ידבר איתו מחר בבוקר אז כדי שתעדכנו אותו!!!!
כתוב תגובה ל- ====האיריה השואג====
180
Dani is not crazy
  The waroir   5/10/03 02:37
For all the people who critize Dani, let's see how would you live under occupation of a foreigner!
כתוב תגובה ל- The waroir
181
LEFT"==ARABS IN DISGUISE"
  charlie   5/10/03 02:50
TO GO AND PROTECT YOUR KILLERS...THIS IS MINDLESS PEOPLE WHO LOVE TO BE PUNISHED, AND APPERNLY ENAMYS OF THIER OWN PEOPLE...SADISTS,BLOOD SUCKERS,SCAMS.
כתוב תגובה ל- charlie
182
אריק מה קורה לך? אתה נרדם בשמירה!
  יעקב.ד   5/10/03 02:51
כתוב תגובה ל- יעקב.ד
183
האם תגובה זאת כן תפורסם שלא כקודמתה
  י.   5/10/03 02:51
אם הממשלה העלובה לא תנקוט ומיד בצעדים נגד כל מי שאחראי לחבירתם של המשתפים הישראלים הערב לערפאת יש ליזום עצומה והפגנות ולשלוח את שרון הביתה ומיד.
כמו כן יש מיד לשלול את אזרחותם הישראלית של חבורת ה 30 ולא לאפשר להם לצאת מהמוקטעה.
כמו כן הגיעה הזמן שהממשלה תחליט האם מוכנים להידבר עם הפלשתינים או לא. (עדיף לנסות ולהידבר) במידה ומחליטים להלחם אזי צריך להתחיל ולגמור ולא בשיטת הצעד התימני.
בקיצור דרוש לנו ראש ממשלה חזק והחלטי- בקיצור, שרון לך הביתה לפני שנמצא את עצמנו מול שואה חדשה.
כתוב תגובה ל- י.
184
לזרוק אותם לכלא...
  מאיר..   5/10/03 03:13
לחסל את ערפת לא חבל על הכסף של עלות הגירוש ?? חחחחחחח
כתוב תגובה ל- מאיר..
185
terror
  maor4   5/10/03 04:00
a good arab...is a dead arab, very simple to understand
כתוב תגובה ל- maor4
186
גירוש עראפאת לא ימנע פיגועים בעתיד
  peace -salam-shalom   5/10/03 04:04
אנשים תבינו שגירוש עראפאת לא ימנע פיגועים
הייתי רוצה שהוא יגורש ואז תבינו שזה לא הפתרון
אני מגנה פיגועים אך מה לעשות כשהפלסטינים נפגעים כולל אזרחים חפים מפשע הם מגיבים ונוקמים את דם יקריהים וקרוביהם , וכמו כן הישראלים אחרי כל פיגוע מחזירים נקמה ,אז עד מתיי נמשיך להתנהג בצורה אכזרית כזו ומתיי יפסק מעגל הדמים הזה???????????
מתיי
אז דיי לכיבוש כן לחופש כי רק חופש ואימונה בדת ולא משנה איזה דת כל אחד שיבין שכל הדתות הן דרך לחיים בריאים וטובים לאהבה אחווה ושלום אם זה דת האיסלאם או נצרות או יהדות
ולא להישחף עם הרוע ועם האנשים הקצוניים כי אם נמשיך ככה לעולם לא יהיה אור ולא שלום
אנשים לאן הגענו ?? אנחנו בני אם די לרוע
תנו לנו לחיות ובואו נתן לאחרים לחיות
שלום שלום שלום שלום
כתוב תגובה ל- peace -salam-shalom
To peace-salam, No. 250
  a123   5/10/03 09:33
Arafuck should be killed, executed, assasinated, anyway you like it. Then he should be wrapped in pig skin and buried. And so should all his followers. Arafuck is the oldest and most successful terrorist on the face of the planet. He taught "his people" to hate and to murder us. Our governments cooperated by not doing the right thing, but this is besides the point right now. He made terrorism into profession. He lives very nicely on it. He stole millions from his people and his bank accounts in Europe and Israel (yes, Israeli banks keep his money) are supplying security for him
Don't be mistaken, he's the person most responsible for the situation in the ME right now. And by teaching school children hatred for the last 20 years he deined the rules for the next generation as well (after '67 there were no shahidim, the "palestinians" were happy to come and work in Israel-proper, as they were part of Israel as well.) Arafuck broke the peace when he STARTED HIS PLO (Palestinian Liberation Organization - and if you don't understand what it is we're in a very bad situation) in 1964!!! 3 YEARS BEFORE THE "OCCUPATION". Maybe now you'll start realizing what we're facing
כתוב תגובה ל- a123
187
The Muktaha and its Hudlams should
  The Israeli   5/10/03 04:26
be destroied.
כתוב תגובה ל- The Israeli
188
ערפאת
  ארימס   5/10/03 04:33
אני נגד גירוש ערפאת מהשטחים. ואני יכול
להסביר את עצמי:ערםאת כאן הוא יותר טוב מאשר בחוץ, בחוץ הוא רק יכו להזיק לנו
לכן עצתי היא להפסיק לערפאת את החשמל
את הטלפון וגם לא אכפת לי עם יפסיקו לו
את המים. מצדי שימות ברמאללה תאמינו לי
זה לא יזיז לי כאשר אשמע שעראפת מת. אבל
לא לגרש אותו לחו"ל זאת תהיה טעות מרה.
ואת אורי אבנרי עם כל אנשיו וכל ח"כ
ערבים אשר באים אליו היתי אוסר אותם ומעמיד לדין בגין בגידה במולדת,בלי להתחשב בגילו ושהוא היה ח"כ לשעבר
במקרה זה אין לאף אחד חסינות כי זו
בגידה.
כתוב תגובה ל- ארימס
189
משפט כמו לאייכמן-עם תהלוכה
  לא יאומן   5/10/03 04:33
ועוד ידו נטויה. כי אפס אזלת יד. הוא יושב לו במוקטעה וטופח על בטנו בהנאה סאדיסטית.שישו עלי מעי ומלךאכתו נעשית בידי אחרים.
אריק שרון-ראש הממשלה סוס הקרבות הותיק והמוכשר נו."לך בכוחך זה והושעת את ישראל"
שנה טובה.
ועל שונאי ישראל.."מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"..גם אותם להוציא.ומיד!
כתוב תגובה ל- לא יאומן
190
כמו שאמר שרון:אתם השתגעתם????????
  אורי מחיפה   5/10/03 04:38
מגיבים פשיסטים שכמותכם-איבדתם שפיות לחלוטין!!!!

"לגמור את אבנרי...2 ציפורים במכה אחת...בוגדים..."

איך אתם מדברים??????????????????

לרצוח יריבים פילטים זו דרכו של סדאם חוסיין!!!!!!!!!!!

לא עבר מספיק זמן מרצח רבין?מזמן לא רצחתם איזה שמאלני,מה??

אבנרי ואנשיי גוש שלום לא "מגינים על ערפאת"!! הם מגינים על ישראל (על פי תפיסתם)!!!!!!!!!!!!!

כתוב תגובה ל- אורי מחיפה
To Uri from Haifa, No. 255
  a123   5/10/03 09:44
Yes, we are Fascists and we lost our minds. We are strange. Loosing our brothers and sisters on a daily basis made us what we are. The thoughts that go through our minds every morning when we leave our homes to go to work, and we wonder if we're ever coming home at night made us what we are. Not knowing if we see our loved ones any more made us what we are. As for Uri Avneri, he is a traitor, under any definition of any law of any nation
As for the accusation that killing political rivals is Saddam Hussein's way - well, it's also Arafuck's way, and the Tanzim, and the Jihad Isslami, and the Hizballa, and all the rest of the palestinazis
It seems to me that you also lost it: what do you mean "it's a long time since you murdered a Leftie" - when was that lately? x
As for your your protecting Avneri and his cronies because THEY perceive it that they are protecting us - this doesn't hold water. You will find the law strict and short and to the point. It's not what YOU perceive it to be, but what the law says, and according to the law they're traitors. So taffssik le'hitlahem, smollani aloov nefesh

כתוב תגובה ל- a123
191
כאשר ה"חומה האנושית" תתפזר יתאפשר
  לתפוס את ערפאת   5/10/03 05:03
כתוב תגובה ל- לתפוס את ערפאת
192
לא רק את ערפאת אלא את כל כנופייתו
  גירוש בע"מ   5/10/03 05:31
ואת כל מי שהביאו מטוניס, יש לאסוף את כנופיית ערפאת לפזר אותם בעולם
כתוב תגובה ל- גירוש בע"מ
193
גירוש ערפאת בדיחה- יש לגרש את שרון
  צע   5/10/03 06:07
נמאס מהבדיחה הזאת החוזרת כל פעם מחדש. אם הוא האשם בכל - אד יש לחסלו
הבעיה היא שרון
שרון הורס כל חלקה טובה בארץ
דואג לאי בנית הגדר
במקום להחליט החלטות - מפציץ בנינים ריקים
שתיקתו הרועמת בנושאים פלילים הורסת את המשפט במדינה
תמיכתו בחבריו בצבא ובחקלאות והפנית כספים לעסקיו האישיים במקום לנזקקים
ולחינוך הורסת את עתיד המדינה
כתוב תגובה ל- צע
194
השמאל
  אמנון לוי   5/10/03 06:07
עד לאן השמאל מוכן להרחיק לכת..משפחות
שלמות נהרגו במסעדה,ילדים והורים,,ופה
השמאל מגן על רוצח ומחזק את ידיו,,,
פשוט לא יאמן ,, זה לא נתפס ,,אחים שלנו
מגינים על אוייבינו,,האמת ,,הבוז והגועל
נפש אשר מעורר השמאל,,לא ראוי כלל אף
להתייחסות,זה גוש שעדיף לנו להתעלם ממנו באופן מוחלט,,הוא פשוט לא קיים בשבילנו,ועדיף שלא נשאל אפילו שאלות אודותיו שלא נגלה מהיכן נובעות הסיבות להתנהגותו,,ואזי ..ייעצב לנו יותר,,,
הדברים מאוד מורכבים..לכן להתעלם ממנו באופן מוחלט..אנו כואבים את אשר יש בתוכנו כאלה יצורים מוזרים כי הם אחיינו
אבל...עדיף לנו להתעלם ..פשוט הם אינם קיימים,,השמאל הסתכלו על עצמכם ,,הביטו
בתמונה..הכיצד מנהיגכם מגן על רוצח משפחות אשר עלולות להיות שלכם,,,,,
פשוט הביטו..התמונה מדהימה........
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
195
***
  *************   5/10/03 06:11
לגרש עכשיו ומיד!!!!
כתוב תגובה ל- *************
196
שרון שלח את אבנרי כידי שיהיה סיבה
  גואל   5/10/03 06:16
לא לגרש
כתוב תגובה ל- גואל
197
לרדת על המוקטעה עם כל מי ששם
  אליל   5/10/03 06:16
נרוויח הרבה מאוד אם נשלח לשמים גם את הערבים מסביב לעראפת וגם את היהודים השמאלנים שהלכו להגן עליו. הם גרועים יותר.

אני מצע לאבנרי לחזור עם חגורת נפץ עליו ולהכנס לאיזה מסעדה הומה בדרך חזרה. יהיה לו יותר קל להתפוצץ, כי הוא נראה כמו יהודי וכך הוא ישרת את עראפת עד הסוף.

שרון - יצאת אפס ענק. שוב!
כתוב תגובה ל- אליל
198
אלוהים בוא חשבון עם שרון הארור וממש
  גואל   5/10/03 06:23
וממשלתו הארורה אלוהים בוא איתם חשבון על הדם שממשלת ישראל שפכה.
כתוב תגובה ל- גואל
199
במלחמה כמו במלחמה. ולהתחיל בבוגדים
  נחום שחף   5/10/03 06:34
כתוב תגובה ל- נחום שחף
200
לפי הכרזות הממשלה ערפת הגיע ליריח..
  משה מ,,,   5/10/03 06:37
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
201
תגרש.. תגרש..! ואחרי כן?
  יאיר כידן   5/10/03 06:44
נו תגרש..! אריק הגדול. קך איתך את צחי, את עוזי, ושאר לובשי המעילים השחורים,
ואל תשכח, את כלבת הדוברמן!
היא מצטלמת נהדר כשתניפו אות גרוש מנצח של כיבוש נאור. כשתצדיעו- הייל!
נו תגרש תגרש!
מה חומה אנושית עוצרת בולדוזר?
יהודונים אתה יודע.. מפחדים מדוברמנים.
נו תגרש. תגרש!
ואחרי כן? שכבר לא יהיו לך קלפים ריקים לשיחוד ההמון המוסת?
תגרש.. תגרש...
כתוב תגובה ל- יאיר כידן
202
מחשבה
  sus   5/10/03 06:47
כנראה שזו טעות להעמיד אדם בן 80 בראש מדינה. אדם בגיל כזה חסר כוחות ושיקול הדעת שלו רדום משהו.כוחותיו אבדו משהו והוא נחלש.
אנשים אלו הגיעו לשלב הפנטזיות והם לא מסוגלים להוציא דבר אל הפועל.
הם יפים כקישוט כמו פרס למשל.
אם שרון ימשיך לא לעשות דבר למען עמו כנראה שגם הוא יקבל פרס נובל לשלום שלא קיים.
כתוב תגובה ל- sus
203
מדוע
  sus   5/10/03 06:55
מדוע לא הגיע אף טייס יפה נפש למסעדת מקסים בחיפה לראות את הזועה ?
היה לובש סרבל טייס ומסתיר את פניו מאחורי משקפי טייסים ורואה. אולי היה משנה את דעתו ומתנצל לפחות?
כתוב תגובה ל- sus
204
רבין תיתהפך בקבר תיראה מה עשית
  גואל   5/10/03 07:01
איפה את דליה רבין איפה אתה יובל רבין איפה אתם תיראו מה שאבא שלכם גרם
כתוב תגובה ל- גואל
205
אזלת הימין
  שמאלני שפוי   5/10/03 07:07
ההתקפות על השמאל מחד, ואי יכולת ממשלת הימין מאידח, מראה את החולשה הבלתי נסבלת של הימין. הרבה יותר קל לפגוע ולהאשים את השמאל מאשר לקחת אחריות ולהבין שהימין נכשל. אורי אבנרי לא מייצג את השמאל המתון, ומרבית אנשי השמאל אינם אוהבים את ערפאת יותר מאנשי הימין. הגיע הזמן שתודו-לימין אין פתרונות, ובמקום לקחת צעדים אמיצים הם ממשיכים להיות פחדנים ולהאשים את השמאל.
כתוב תגובה ל- שמאלני שפוי
206
תורת ישראל שקר אים נקבל שקט תמורת
  גואל   5/10/03 07:11
מסירת חלקים מימנה 1.." כי לך ולזרעך נתתי את הארץ הזאת".2. "והיה כי ירחיב ה" את גבולך והובשת (גרשת) את יושביה וכל אשר תותירו מהם וצררו (יעשו לכם צרות) על הארץ אשר אתם יושבים עליה .לא צריך ליהיות רש"י או כל פרשן אחר ולהבין את הכתוב.בנתיים תורת ישראל מנצחת בענק כל ראש ממשלה שמציע חלק מארץ ישראל תמורת שקט ,לא רק שהוא בסוף עף מהשילטון אבל וחפוי ראש אלה אנו מקבלים שקול מוות ויתמות ראו בגין שמיר רבין פרס נתנייהו ברק וכעת שרון האוויל.
כתוב תגובה ל- גואל
207
אורי אבנרי המטונף
  הראל   5/10/03 07:16
האיש המסריח הזה הזה, בוגד שאפילו אמו סירבה לראותו בשל היותו בוגד - סיפור אמיתי - שונא ישראל עלוב נפש עוד "מבלה" עמנו. ליום הולדתו ה- 80 של האיש הרע והשחצן הזה אני מאחל לו שיוכל לממש את יעודו בחיים ולשמש כמגן חי לערפאת.
כתוב תגובה ל- הראל
208
להיכנס בהם אחת ולתמיד
  די נמאס   5/10/03 07:20
די נמאס, כמה אפשר, עד שלא יכסחו אותם כמו שצריך לא יהיה כאן שקט.
צריך להיכנס לכפר שממנו יצאה המחבלת ולמחוק אותו. עם מטורפים צריך להגיב בטירוף. רק ככה הם מבינים, אחרי פעם אחת שימחקו כפר על כל יושביו או לפחות רק את הבתים שממנו יצאו מחבלים - הם יבינו שיש להם עסק עם אנשים קצת יותר מטורפים מהם ואז נראה את הגיבורים הגדולים..
נמאס מהמצב הזה, וצריך תגובה משוגעת. לגרש או לא לגרש, יאללה מספיק כבר עם הדיון המפגר הזה, להיכנס באם אם אמא שלהם
כתוב תגובה ל- די נמאס
209
לסלק את שרון וחבורת מחרחרי מלחמה
  מליל   5/10/03 07:30
כתוב תגובה ל- מליל
ןלהמליך במקומו את אורי אבנרי,בלי
  השפוי מן ההר   5/10/03 09:16
הלשון,התקועה בישבנו של הראיס,החיה הדו-רגלית
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
למה, מה ההבדל?
  תם   5/10/03 11:16
כתוב תגובה ל- תם
כן, ויהודי אירופה חרחרו את השמדתם?
  מרקסיסט לשעבר   7/10/03 00:50
כתוב תגובה ל- מרקסיסט לשעבר
210
לשמור על הלשון עיתונאים קטנים.
  יצחק מאריאל   5/10/03 07:34
עיתונים אמרוים לשקול היטב ולא לשער השערות למה לא מסלקים כרגע את ערפאת.
כתוב תגובה ל- יצחק מאריאל
211
דיבורים כמו חול ואין מעשים.
  מוטי   5/10/03 07:39
כתוב תגובה ל- מוטי
212
אבנרי מגן בגופו על שרון
  אד   5/10/03 07:42
וכך נותן לשרון את הסיבה האולטימטיבית לא לעשות כלום בנוגע לערפאת. אם לא אבנרי אז שרון היה בבעיה. מצד אחד הוא צריך לזרוק ל"עם" איזו עצם, אבל מצד שני גירוש ערפאת לא יעצור את הפיגועים (כולם יודעים שערפאת לא עושה את הפיגועים באופן אישי, יש אחרים שעושים זאת) ורק ייסבך את ישראל ויהפוך את ערפאת לדמות בינלאומית שתסתובב ותטיף רעל על ישראל בכל רחבי העולם. אורי אבנרי פתר לשרון את הבעיה. פתרון ה"תחזיקו אותי".
כתוב תגובה ל- אד
213
לא אצביע ליכוד יותר
  תלניר   5/10/03 07:45
הצבעתי ליכוד והייתי בין מעלי האכזבה הנקראת שרון .מאחר והליכוד מאכזב וממשיך את מדיניות הנפל של השמאל הגיע הזמן שמפלגות יותר אקטיביסטיות צעירות יתפשו את המקום של המפאיניקים התבוסתנים נוסח אריאל שרון.
כתוב תגובה ל- תלניר
214
הכל אפשרי
  חדווה רמת הגולן   5/10/03 07:46
וזאת ההוכחה שהכל אפשרי במדינה עילגת ועלובה שמנוהלת בידיי ממשלה עלובה המפקירה את אזרחייה ואינה ממצה דין ומשפט בגלל אותם "ייפי נפש" עלובים. במדינה מתוקנת אחרת זה לא היה מתקבל על הדעת.מי שיושב עם האוייב דהיינו אוייב למדינה.
כתוב תגובה ל- חדווה רמת הגולן
215
העלמה
  הוצאה לפועל   5/10/03 07:47
לא להרוג את עראפת ולא להגלות. להעלים! שמקום קבורתו לא נודע!!
יש לעשותו לשהיד וירטואלי. כזה שישכח מהר. שיעלם בסל המיחזור של ההיסטוריה.
ישראל
כתוב תגובה ל- הוצאה לפועל
To Hotzaa laPoal, No. 294
  a123   5/10/03 09:03
Good idea. And, if I may add something: I think it will be in very good taste if we bury him with a pig
כתוב תגובה ל- a123
216
שאלה של מקום פנוי
  השופט   5/10/03 07:51
באשר לחומת מגן של ישראלים עם ערפאת, הבעיה היחידה אומה אני רואה זה מקום במטום/מסוק, כל ה"צבועים" צריכים ל"עוף" עם אלילם הנערץ.
כתוב תגובה ל- השופט
217
ממשלת הפרשנים
  אף אחד   5/10/03 07:54
בממשלה שלנו אין מנהיגים. יש פרשנים. כל שר וראש ממשלה מזדמן יתנדב בחפץ לב להסביר את המצב בתקשורת, אך לא עושה דבר.
אם צריך להכנס לעזה, אז להכנס לעזה.
אם צריך לגרש את ערפאת, אז לגרש.
אם צריך לפתוח במשא ומתן עם אבו עלא, אז לפתוח במשא ומתן.
אם צריך להקים גדר, אז להקים גדר.
אם צריך לסיים את הכיבוש, אז לסיים.
אי אפשר לעשות קצת מכל דבר. זו לא מנהיגות. קצת לגרש את ערפאת וקצת להכנס לעזה או לג'נין, קצת לנהל משא ומתן ולבנות קצת גדר וקצת לסיים את הכיבוש. הגיע הזמן שתראו מנהיגות כי כבר מתחילים להתגעגע לברק. הוא אולי עשה טעויות, אבל הוא לפחות עשה. הוא הראה מנהיגות. הוא הוביל. הוא היה מנהיג.
מה יש לנו היום? חבורה של פרשנים. כולם אומרים מה צריך לעשות, אבל אף אחד לא עושה כלום. זו לא מנהיגות.
כתוב תגובה ל- אף אחד
218
שרון יביא למלחמת אזרחים בישראל
  תלניר   5/10/03 07:57
גישת האדישות לדם יהודי שהתפתחה אצל שרון לעומת אנשים שאיכפת אליהם תביא למלחמת אזרחים כפי שהיה קורה אם רבין היה ממשיך.
כתוב תגובה ל- תלניר
219
ערכים?
  אברהם1   5/10/03 08:01
היכן בוגרי בי"ס 12?
כתוב תגובה ל- אברהם1
220
אורי אבנר-למה לא מגן במסעדת מקסים?
  שושנית   5/10/03 08:11
אורי אבנרי למה לא היית חומת מגן גם במסעדת מקסים בחיפה השבת ?
כתוב תגובה ל- שושנית
221
אין כזה דבר שמאלני שפוי נמאס מכם
  ד   5/10/03 08:29
להחזיר את אורי אבנרי וחבר מרעיו!
אף אחד לא בחר בך בבחירות, אל תתערב!
כתוב תגובה ל- ד
222
ח-ו-צ-פ-ה!!!
  בן   5/10/03 08:38
שהאנשים האלה לא יקראו לעצמם לא יהודים ולא ישראלים אלא טיפשים ויפי נפש מסריחים שחיים בבועה!

חוץ מזה, אני רוצה לומר שאסור לגרש את עראפת! מכיוון שכאן ניתן לישלוט ולהגביל אותו במעט (בעוצר והסגרים). ברגע שהוא יעבור למדינה ערבית אחרת כלך אשר הוא חפץ בו כך יעשה לו. אני טוען להעמיד אותו לדין או לפחות לדאוג לסגור אותו במוקטעה ללא אצמעי תקשורת.
כתוב תגובה ל- בן
223
יחד עם עראפת, לגרש גם את אורי אבנרי
  מיקה   5/10/03 08:38
אם כי, גירוש עראפת יהפוך אותו לקדוש מעונה, ויש לזכור זאת
כתוב תגובה ל- מיקה
224
חכו ליום כיפור ואז יתפנו כל האבנרים
  הייל אבנרי   5/10/03 08:38
האם אנחנו באלה נלוזים ועלובים שאינחנו יכולים למנוע כניסה למוקעתה?
יש לאסור כניסה למוקעתה ומי שמפר זאת יער במקום.
אורי אבנרי הוא איש צמים שמאמין במעשיו - אך כיליד אירופה אינו מבין כלל את המנטליות הערבית - חבל.
כתוב תגובה ל- הייל אבנרי
No. 305הייל אבנרי To
  a123   5/10/03 09:23
A. Yes, we are really
נלוזים ועלובים.

B.It is forbidden to go to the muktaa, and everybody knows that. So what? Avneri veshoot don't give a damn and neither the police nor IDF is doing or will do anything to stop him

C. You're wrong - Avneri is NOT naive, he knows exactly what he's doing. There was an old saying in Israel (you're probably too young to know it) about him: His tragedy is that as somebody who was born in Germany he wasn't a German; and as a Jew he wasn't born in Israel. Don't be mistaken: he fought in '48 and he was like this ever since! x
כתוב תגובה ל- a123
225
אנו העם הכי דפוק בעולם שרון תתעורר
  roberto2003   5/10/03 08:42
שרון למה אתה מחכה ? ל 100.000 הרוגים
בשביל לפעול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כנס בהם !!!!! תמחק כפר שלם
זה מה שהם מבינים
כתוב תגובה ל- roberto2003
226
אורי אבנרי לא רלוונטי
  gingy   5/10/03 08:48
יש להכריז על אורי אבנרי כלא רלוונטי
כתוב תגובה ל- gingy
To Gingy, No. 309
  a123   5/10/03 09:16
No, we shouldn't do that. We should take Uri Avneri and charge him with treason. Unfortunately, it seems that the laws in Israel are only effective when it comes to charging Right wing/settlers. They are not applicable in the case of the Left, Arabs and others of the same "qualities". Where is the police? (Yes, I know, they are under the politicians, and these drekess value their seats more than anything else.) Maybe we should fire all our Knesset Members, after all, we pay their salaries, while they give themselves all kinds of hatavot all the time while we eat shit most of the time
כתוב תגובה ל- a123
227
חומת מגן
  SHARON   5/10/03 08:49
מבחינתי מי שמשמש כחומת מגן הינו תומך בטרור, לכן אין לנו צורך להתחשב בו.

אך הפעם באמת תורידו פצצה של 5 טון
כתוב תגובה ל- SHARON
228
לגרש את אורי אבנרי וחבורתו
  venus   5/10/03 08:51
כתוב תגובה ל- venus
229
המופע המבחיל של אבנרי ושות'
  פנחס   5/10/03 08:52
אין ספק שהפסיכיאטריה היתה ניצבת נרעשת
מול תופעת אבנרי.
האיש שובר את כל ההגדרות שהמדע הפסיכי
טרח במשך מאות שנים להגדיר,למען הסדר והנוחיות.
האיש חי כאן,ופועל מכאן למוטט את החברה בה הוא חי,משתכר,ואולי גם מתוקצב פנסיונית. ניתן היה לצפות שכל אדם סביר
יעשה הכל לשמור על הבסיס של קיומו הפיזי
וגם הרוחני.
אבנרי לא מהסס לצאת נגד החברה בה חי,
ולפעול למיטוטה,בלי שהיא תתנגד למעשיו
(הנפשעים),מאחר וכל חברה הרואה עצמה חופשיה צריכה (לדעתו) לסבול דיעות מנוגדות בתוכה.
אם הוא היה איש ישר ועקבי,הוא היה עובר
לגור אצל אחמד יאסין בחצר,ולהטיף לו משם
דיעות אנטי-יאסיניות,ו/או אנטי איסלמיות
אני בטוח שיאסין היה מטה אוזן לדבריו
החכמים והמחוכמים. אין ספק לרגע,שיאסין
היה הופך למעריץ של אבנרי.
כתוב תגובה ל- פנחס
230
אורילה
  gingy   5/10/03 08:52
יש להכריז על אורי אבנרי כלא רלוונטי ולגרשו מהארץ מיד.
כתוב תגובה ל- gingy
231
מגן אנושי יהודי לרוצח
  אלמוני   5/10/03 08:53
לא להאמין- יהודים רצים אחרי כל פיגוע
בהם נהרגים יהודים הכוללים תינוקות, ילדים, בוגרים וזקנים, לשמש מגן חי למניעת גירושו של רב המרצחים, וזה בדיוק שעה אחרי הרצח.

כנראה שהרוצח הזה חשוב להם יותר מיהודים
ובני עמם.
על כך נאמר כבר: "מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו"
כתוב תגובה ל- אלמוני
232
לא יתכן
  חסידה   5/10/03 09:00
במצבים אלה בהם משתתפים אזרחי ישראל בניגוד לחוק וכניסתם לשטחי הרשות על ישראל להעמידם לדין באשמת בגידה כמו שעשו האמריקאים אחרי מלחמת עירק. לא יתכן שאזרחי מדינת ישראל לא יקבלו ויסכימו להחלטת ממשלה שנבחרה בדרכים דמוקרטיים.
כתוב תגובה ל- חסידה
233
דינם כדין רוצחים
  גזר דין   5/10/03 09:08
כל מי שנימצא בסביבת עראפת ומגן עליו הוא שותף לרצח המוניי ישראלים ודינו כדין עראפת וסובביו.בין עם הוא יהודי או ערבי.
כתוב תגובה ל- גזר דין
234
להעמיד לדין
  חזקיה   5/10/03 09:08
אני קורא לכל מי שעיניים לו לצאת בקריאה להעמיד לדין את אורי אבנרי.

ומיידדדדדדדדד
כתוב תגובה ל- חזקיה
235
ח"כ רומן ברונפמן
  a123   5/10/03 09:12
I like it. Another genius from MERETZ thinks that transferring Arafuck
"לא יביא תועלת אופרטיבית לקידום תהליך השלום, אלא יסכן באופן ממשי את חייהם של עוד רבבות אזרחים" -
And what is the situation now, Mr. Bronfman? Are we safe, in your opinion? x
כתוב תגובה ל- a123
236
"אני אביא ביטחון!אני אביא שלום!"
  יהודי ל"צ   5/10/03 09:15
זוכרים? זה הבטחות של אריאל שרון.מה באמת קרה? הוא הביא בן שלו לכנסת וגנב הרבה מכספי ציבור.
אולאי מספיק לאריאל שרון לשלוט?אולאי עם טיפש יבין ששרון מביא חורבן על עם יהודי בארץ הקודש?
הצעה שלי:מדינה אחד לשתי עמים.זכות חזרה לכולם יהודים וערבים כאחד.
בחירות ל כנסת אחרי שיבה של מיליוני פליטים ערבים וכינון מדינה דמוקרטית בארץ הקודש.שפה רשמית יכולה להיות אנגלית.עיברית וערבית שתי שפות נוספות.
במקום כנסת יהיה פרלמנט של ארץ הקודש.
ויכון שלום!
כתוב תגובה ל- יהודי ל"צ
No. 327יהודי ל"צ To
  a123   5/10/03 09:46
You are yehoodi letz, indeed. I suggest you go back to either Russia or the PA, as your Hebrew really sucks
כתוב תגובה ל- a123
האם יש זכות לך לבטל זכות שלי?
  יהודי ל"צ   5/10/03 11:31
אתה בתור יהודי מציא לי לחזור לרוסיה.נו טוב.אז אתה תחזור מאיפה ההורים שלך באו.
אני בתור יהודי לא שואל אותך האם יש לי זכות לי לחיות בארץ.כי לפי תורה יש לי זכות כזאת.אבל אין זכות ליהודים לקיים מדינה "יהודית-דמוקרתית" בארץ הקודש מטעם עם יהודי.בתורה כתוב שיהודים חייבים ממלכה לפי תורה ומלך יהיה ממשפחת דוד המלך.
בקשר לשפה עברית אענה לך כך:אין שפה כזאת בתורה.עברית המציא אליעזר בן יהודה שהוא היה מרוסיה.תבדוק את השורשים שלך יא ציוני מחורבן.
כתוב תגובה ל- יהודי ל"צ
237
אני מבין את הערבים אך לא מבין את הי
  משה מ,,,   5/10/03 09:17
היהודים
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
238
אבנרי והבוגדים דמכם בראשכם!!!!!!!!!
  xxx   5/10/03 09:18
כותרת הכתבה צריכה להיות סוג של בגידה וא סוג של דו-קיום!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- xxx
239
אני לי מילים
  הזועמת   5/10/03 09:18
אבל אני יכולה לומר זאת, צריך לחסל את כל מי שבמוקטע יהודים ערבים נוצרים בודהיסטים אשר תומכים בטרור באופן פומבי ותומכים בסתר ליבם, כי הם המתפתח לטרור כי רק בעזרתם מקבלים המרצחים את כל התמיכה הדרושה
כתוב תגובה ל- הזועמת
240
להרוג אותם ביחד עם ערפת...הם בוגדים
  אינשם   5/10/03 09:21
כתוב תגובה ל- אינשם
241
אריק הגדול
  המתלהב   5/10/03 09:22
הגירוש של ערפאת לא מתעכב ביגלל אורי אבנרי.
מי שיודע להוציא את ערפאת מהמוקטע ,ידע
גם להוציא משם את אורי אבנרי.
ואם אריק הגדול , האיש שידע לסובב את האמריקאים ,בגין,פרס ועוד רבים על האצבע הקטנה לא זרק את ערפאת מהמוקטעה זה אומר דרשני.
אבל אנישים עם מוח קטן לא דורשים בסוגיות גדולות אז לכל המתלהמים, תתחילו להתכונן לסליחות אתם איחלתם להמון אנשים למות השנה , אני לא חושב שאלוהים עובר על דברים כאלה לסדר היום...
כתוב תגובה ל- המתלהב
No. 336המתלהב To
  a123   5/10/03 09:52
Arik doesn't not swing the Americans on his little finger. Maybe you didn't read the news lately, but we have an American president with a "vision", and his "vision" is "2 states, living peacefully side by side". The problem is that instead of starting this experiment in Texas he insists on experimenting on us
As for your deep thought that
אני לא חושב שאלוהים עובר על דברים כאלה לסדר היום... -
for your information, it seems that God is busy somewhere else, otherwise he would probably have done something to stop his chosen people from becoming meatloaf, so leave Him out of the story and don't threaten us with His name
כתוב תגובה ל- a123
242
השומר הנאמן
  שמלמן   5/10/03 09:25
לא ברור למה מרשים לאורי אבנרי לעשות ככל העולה על רוחו הנפשעת והיא להגן על רוצח ילדים מהמוקטאה אולי בגלל...
בכל זאת ברור למה לא מעמידים אותו לדין

כתוב תגובה ל- שמלמן
243
אורי אבנרי,תומך נלהב בפנטזיות!
  גליליאו   5/10/03 09:26
אורי אבנרי תומך נלהב בפנטזיות וחלומות גדולה,לאחר שהתקשורת התעלמה ממנו זמן רב,עכשיו הוא מצא את מקומו במוקטעה,לצד חברו הטוב היטלר בתחפושת של שוחר שלום.
אבל מה לעשות מגיע למדינה הזאת את העונש הזה של אנשים כמו אבנרי,אנחנו צריכים לסבול הרבה,בטרם נהפוך לעם,אני מקווה שעד אז נראה גם את אבנרי בטוניס.
זה מהות השמאל בישראל להרוס את המדינה עד יסוד,עוד לא שמעתי דרך אגב גינויים לפיגוע,למה אני לא מתפלא? למה?
כתוב תגובה ל- גליליאו
244
גוש שלום = גוש חרא
  R   5/10/03 09:28
כתוב תגובה ל- R
245
אורי אבנרי וגוש שלום-לגירוש יחד עם
  איילת   5/10/03 09:30
ערפאת
כתוב תגובה ל- איילת
246
בוגדים!
  פ.חיים   5/10/03 09:32
אם יש ישראלים המגינים בגופם על רב המרצחים עראפאת,אזי הם בוגדים וברי מוות בעת מילחמה!אין למנוע כל פעולה בעת נוכחותם שם.
כתוב תגובה ל- פ.חיים
247
שנים במכה אחת
  עווד השודד   5/10/03 09:39
המבין יבין
כתוב תגובה ל- עווד השודד
248
לגרש את כל מנהיגי החאמס והגיהד
  babyface   5/10/03 09:40
אם לא לגרש את עראפת אז להתחיל לגרש את ראשי החמאס והגיהד האיסלמי ,לפגוע במתכננים ובמגייסי המתאבדים ושולחיהם.
אבל להתחיל בגירוש של ראשי הגיהד
וראשי החמאס -יאסין,רנטיסי וחבריו.
כתוב תגובה ל- babyface
To Babyface, No. 346
  a123   5/10/03 09:54
lo legaresh, laharog!!!!!!!!! x
כתוב תגובה ל- a123
249
ערפאת לא עשה כלום תיכנסו ותבינו למה
  ירדן_ברזילי   5/10/03 09:41
אנחנו הם אותם אנשים שגורמים רק לרע
אני מתבייש בהיותנו יהודים הגורמים עוולות כל כך נוראיות לערבים.
אני עובד יחד עם אורי אבנרי וגוש שלום והאמינו לי שלעומתנו ערפאת ממש קדוש , יש להגן עליו ולשמור אותו מכל משמר , שלא יקרה לו כלום אחרת אנחנו פשוט נאבד כעם.

כתוב תגובה ל- ירדן_ברזילי
To Yarden_Barzily
  a123   5/10/03 09:57
You are one sick puppy. You need a shrink, dahoof. If you think Arafuck, the oldest terrorist in the world is a saint, maybe you should join him and his fight, and start killing us, too. It seems to me that you're on the brink. You're disgusting. Little ghetto-Jew. You deserve to live in a ghetto, which is the first stage in Arafuck's plan. BUT WE DON'T!!! x
כתוב תגובה ל- a123
אתה צודק מאוד
  מירי מ.   5/10/03 09:57
מסכימה עם כל מילה . מה אתה אומר שנגייס אנשים ונלך למוקטעה להצטרף לאורי אבנרי וערפאת.

חבל מאוד שכל מה שאנחנו יודעים הוא להרע לאנשים טובים כל כך
כתוב תגובה ל- מירי מ.
תגובה ל 347
  נפגע טרור   5/10/03 10:12
מענין לשמוע את דעתך אם מישהו מבני משפחתך היה נפגע בפיגוע טרור ע"י אלה שאתה כל כך אוהב ומעריץ.
כתוב תגובה ל- נפגע טרור
אתם פסולת של היהודים
  אמא שלך   5/10/03 10:14
אבל אמא שלך עשמה בגלל שילדה מטומטם כמוך.צריך לזרוק אותך עם ערפאת אבנרי וכל הבוגדים.במילה אחת אתם הפסולת של היהודים.
כתוב תגובה ל- אמא שלך
אני מציע לך לעלות לירח יחד עם עראפת
  איתמר   5/10/03 10:22
כתוב תגובה ל- איתמר
250
אני מוכן הפעם לסלוח לעראפת אם...
  יאיר 5656   5/10/03 09:42
יחסלו את אבנרי וכל פעילי השמאל מסביבו ואם אפשר גם את כל מי שמנסה להגן על עראפת, על עראפת הייתי זורק חביות של חרא, כי פצצה יקרה מדי בשבילו.
אולי בעצם לחרבן על כל המוקטחרע הזו
כתוב תגובה ל- יאיר 5656
251
אם מר אבנרי רוצה .
  א1   5/10/03 09:43
אם מר אבנרי רוצה למות בהגנה על מנהיג הטירור שיבושם לו ושימות.לגיבור הוא לא יחשב.
כתוב תגובה ל- א1
252
שרון, היכן הנחישות שהיתה לך פעם.
  מוטי   5/10/03 09:45
אתה מחמיץ את הזדמנות חייך להיפרע מערפאת ומאורי אבנרי גם יחד.
כתוב תגובה ל- מוטי
253
הגיע הזמן לחסל את אבנרי
  יהודי מודאג   5/10/03 09:47
דבר ראשון שצריך לעשות זה לחסל את אורי אבנרי עוד לפני ערפאת,
ערפאת הוא ערבי אבל אבנרי הוא יהודי מלוכלך מזל שאין לו ילדים שיצאו זבל כמהו
או יותר נכון חבל שלא מת לו ילד בפיגוע
הייתי רוצה לראות שהוא מבקר את ערפאת ומגן עליו.
כתוב תגובה ל- יהודי מודאג
254
הזדמנות להיפטר מתומכי הטרור
  פצצות למוקטעה   5/10/03 09:48
כתוב תגובה ל- פצצות למוקטעה
255
תזכרו מי סוקר בחיוב את הבגידה
  יצחק רביב   5/10/03 09:48
כתוב תגובה ל- יצחק רביב
256
זוכרים את מורשת רבין?
  יצחק רביב   5/10/03 09:50
הוא אמר: לשבור להם את העצמות. זה מה שצריך לעשות ומיד לכל הבוגדים שמקיפים את הרוצחים ואיתם ביחד. את האתגר הזה יש להעמיד לטייסים הסרבנים. שיכפר על הדם שלא מנעו.
כתוב תגובה ל- יצחק רביב
257
מה זה ל.א.?
  שלו מאילת   5/10/03 09:51
מה פירוש הראשי תיבות?
כתוב תגובה ל- שלו מאילת
הפירוש הוא
  ירדן אברהמי   5/10/03 10:01
ל.א הוא ביטוי נפוץ בקרב הצבא הבא לתאר אדם טוב ומטיב , אדם שתכונותיו הטובות זהות לאלו של אורי אבנרי ומכן הביטוי
ל.א - כלומר לא אבנרי אלא דומה לו

מקווה שהבנת
כתוב תגובה ל- ירדן אברהמי
מבולבלים שאינם יודעים להתבטא
  רפאל4   5/10/03 11:48
עכשיו אני מבין למה הראיה של השמאל מעוותת. את הכל הם רואים בהפוך על הפוך
כתוב תגובה ל- רפאל4
258
גירוש ערפאת לא יעזור! מתי תבינו זה
  אזרח דואג   5/10/03 09:52
עם כל הכאב הזה אפילו תגרשו את ערפאת וללא פתרון צודק יימשכו הפיגועים ואפילו יותר. מתי תבינו שערפאת הוא היחיד שמסוגל למגר את הטרור בואו נדבר בשכל מה נשאר מערפאת והרשות שום דבר ואיזה כוחות בשטח יש לו כלום אין לו כלים לאכוף את החוק והסדר והכל בזכות הממשלה העיוורת . האשם היחידי בכל הנעשה הוא שרון וממשלתו הנמאסת שאין לה שום תוכנית אחרת חוץ מהרג. לא חשבתם לרגע איך זה שעורכת דין צעירה מפוצצת את עצמה כנקמה לארוסה ואחיה שנהרגו זה בודאי הכאב הנוראי הזה דחף אותה ויש כמותה מאות ואלפים ותודה לממשלה העיוורת הזאת שהפכה את כולם למחבלים מתפוצצים ועומדים בתור אז רק שלום אמת יביא לחיסול הטרור. (הידד שרון
מלך ישראל).
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
אזרח דואג-אל תבלבל המוח !
  פנחס כהן   5/10/03 10:28
מושא הערצתך,הלא הוא מיסייה ערפאת,שלח
רוצחים עוד לפני ששרון נהיה ראש ממשלה.
הגדיל עוד לעשות ה"אליל" שלך,שהוא דחה
פתרונות של שלום שהוצעו לו (בניגוד גמור
לדעת רוב העם היושב בציון) ע"י ה"ה ברק אהוד ושלמה ? שר החוץ,עוד הגדיל ערפאת
בכך שהתחיל עם מסכת המתאבדים בשת"פ ובתיאום עם אחמד יאסין,ראנטיסי,ושאר כל הנחשים גם בפרק הזמן בין החתימה על "הסכמי" אוסלו האומללים לבין הירצחו של יצחק רבין ז"ל.
וכל הסיפורים שזה לא הוא,ואין שת"פ הם
שקר מזוקק.
כתוב תגובה ל- פנחס כהן
259
לחסל את ערפאת !, זה לא טוב לגרש
  עומר 26   5/10/03 09:59
כתוב תגובה ל- עומר 26
260
המשך להודעה 359 גירוש ערפאת
  אזרח דואג   5/10/03 10:03
אני משבח ומהלל את הגיבור אבנרי שעושה את המעשה הנבון ומגן בגופו על ערפאת .
אני חושב להצטרף אליו במוקטעה

שרון לך הביתה ויטב לכל העם הזה .
אותך צריך לגרש ולא גיבור כמו ערפאת
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
261
שניי ציפורים במכה אחת!!!!!!!!!
  מולדת לשילטון   5/10/03 10:06
המבין יבין!!!!..ולא צריך להיות גאון!!!
כתוב תגובה ל- מולדת לשילטון
262
אורי אבנרי
  אנונימוס   5/10/03 10:08
מי יכול להסביר מדוע לא מעמידים את אבנרי ומרעיו לדין על כניסה לשטח A.
ולמה איש לא פונה לבג"צ בנושא.

כתוב תגובה ל- אנונימוס
מפני שאז יצטרכו להעמיד לדין גם את ה
  OF   5/10/03 10:30
מפני שאז יצטרכו להעמיד לדין גם את המתנחלים ולדעתי צריך להעמיד לדין את אבנרי ואת המתנחלים צריך להיות חוק וסדר במדינה הזו
כתוב תגובה ל- OF
263
לרצוח,לגרש,למישפט,פאקן בול שיט!!!
  markuzi   5/10/03 10:10
קראתי 321 תגובות ,כן פאקן בול שיט !רק אחת קלע בול....לאפוך את המוקטעה לבית סוהר השמור ביותר ,להציב חומת בטון עם גדרות תייל חשמלים ,ולעביר לשם את כל החשודים, והפעילים מקבוצות הטרור ,בידוד מוחלט ,והכרזת שטח צבאי !! וכך עראפת לא ירגיש בודד .אין כניסה ,יש רק ציפייה מרחוק אין ביקורים ,לא רוצה "לבזות"אבל ההיתי מצרף גם את אורי אבנרי וחבריו לשמור על חברו הטוב !!!
כתוב תגובה ל- markuzi
264
347# הבושה שלך מסוכנת
  אחד   5/10/03 10:14
אתה מתבייש במשהו שלא עשינו.
מספיק כבר עם הצדקנות המכוערת מצד אחד,
וכמובן שמספיק עם השחצנות הנבובה מצד שני.
אני לא מרגיש שעשיתי רע,אפילו כחוט השערה לאיזה ערבי,שאין זו ארצו,ואינו צריך להיות כאן. וכל זאת גם על פי אמונתו הוא.
אני מרגיש מאוד רע,מאנשים כמו הבוס שלך
שמכים לנו על חטאים שלא עשינו,בצדקנות
והתחסדות,ובגלגול עיניים המגעילים ביותר,בטענה שמעשיו נועדו להגן דווקא על ישראל.שיפסיק לשקר !
השאלה היא בכלל לא אם מותר לפגוע ו/או לנשל חפים מפשע.זו לא השאלה.
הגם שאסור,אין זה אומר שיש להם זכויות
ריבוניות. הריבונות כאן היא של עם ישראל,ורק שלו.
ומה שמנסה הבוס שלך לעשות,זה לשלול את
זכויותיו של עם ישראל. בתחילה זה היה ע"י האמירה השקרית 2 מדינות ל-2 עמים,
אחר כך מדינה חילונית דמוקרטית,
עכשיו הבוס שלך למעשה תומך במתן כל הזכויות לפלסטינים,מהלך שישלול למעשה, את זכות העם היהודי על הארץ.
ככה נוהגים רמאים,ולא מחפשי צדק אבסולוטי כמו שהבוס שלך מתיימר להיות.

השאלה איך הבוס שלך נותן כתף אוהדת ומבינה לקבוצת גנגסטרים רוצחים,הרוצחת
ורוחצת בנקיון כפיה,בזמן שהוא נהנה
מאזרחות ישראלית שעליה הוא יורק וסלח לי
גם "משתין" עליה בפומבי.
החטא שלנו,אם היה,הוא בכך שלא מנענו את התנאים בהם יכול היה לצמוח איש כמו בוסך
ה"נאור".
כתוב תגובה ל- אחד
265
בימין מכירים רק את המלה חיסול
  רולי   5/10/03 10:27
אולי יתחילו תומכי הימין לחשוב על עיון במילון עברע - עברי כבילוי פנאי. הם יופתעו מאוצר המילים שיתגלו בו. כן, יש עוד מילים חוץ מהמלה "לחסל"
כתוב תגובה ל- רולי
הלוואי היית צודקת, זאת המלה היחידה
  מועמד לאקציה   5/10/03 11:12
שהימין אינו מכיר. הוא מכיר "איפוק" ("זה כוח"-שרון אחרי הדולפינריום), הוא מכיר את הנציב העליון-הנשיא בוש,הוא מכיר את סיריל קרן ואת המושבים המרופדים בממשלה.
כתוב תגובה ל- מועמד לאקציה
266
להרוס את המוקטעה
  מישהו חכם   5/10/03 10:28
להפציץ אץ המוקטעה עד חורבה כשעראפת בתוכה וכל מי שאיתו גם !
פחות מחבלים !!!!
ולתלות את אברני בכיכר רבין !!!
כתוב תגובה ל- מישהו חכם
267
עוד לא אבדה תקוותנו?
  אפי מ.   5/10/03 10:29
עד מתי וכמה דם עוד ננקה מכסאות בתי קפה מסעדות ואוטובוסים עד שנבין שאין עם מי לדבר וכל דאלים גבר .
אין טעם לשלוח את העכבר מהמוקטעה לחו"ל היות והוא לא יפסיק לשוטט בעולם ולהזיק לנו . אך בהחלט אפשר לבודד אותו בחדר אחד ולהרוס הכל סביבו.
כל המגנים החיים צמריכים לקחת בחשבון שמי שישן עם כלבים (וסליחה מהכלבים אך זה המשל) שלא יתפלא שהוא מתעורר עם פרעושים.
האיסלם מבין את שפת הכח ועד היום מתממש שם הפסוק "שן תחת שו ועין תחת עין" אז גם אנחנו צריכים לדבר אתם בשפה שהכי מובנת להם וללא צורך בתרגום.
כתוב תגובה ל- אפי מ.
268
יש להשמיד ללא רחמים את דרי המוקטעה
  אורן דאנה   5/10/03 10:34


אין בליבי כל רחמים כלפי אותם יהודים

תומכי רב המרצחים יאסר עראפת שחקן

התיאטרון הלאומי של העם הברברי השפל

אשר הצטרפו לחומת המגן האנושית המגינה

על חלאת האדם הזה .יש למחוק כל זכר

ליושבי המוקטעה גם באם ישנם שם בוגדים

יהודים כאורי אבנרי הנותנים במעשיהם

המטופשים גושפנקא לטרור הערבי החמסי.
כתוב תגובה ל- אורן דאנה
269
THE ISRAELI GOVERNMENT HAS DECIDED
  29DIRTY PILOTS   5/10/03 10:50
THEY WILL GET ANGRY AGAIN AND ACTUALLY IF ARAFAT AND HIS FRIEND WILL DO IT AGAIN THE ISRAELI GOVERNMENT WILL GET EVEN MORE ANGRY AFTER ANOTHER EMERGENCY MEETING AND SO ON AND SO FORTH AND IF THE ENEMY WILL DARE DO IT FOR ANOTHER YEAR THE ISRAELI GOVERNMENT WILL SEND ARAFAT FOR VACATION TO AN EXOTIC ISLAND IN THE CARIBEANSֱ HEY THEY DO NOT WANT HM TO BE HOLLY AFTER ALL SO ITS A GOOD SOLUTION FOR A MASS MURDERER OF JEWSֱ KILL ONE JEW AND GO TO JAIL MURDER TWO AND WILL TRY TO KILL YOU. MURDER JEWS BY THE THOUSANDS AND WILL SEND YOU FOR VACATION! HOW INGENIOUS
כתוב תגובה ל- 29DIRTY PILOTS
270
!WE DEMANDINGTO KNOW THEIR NAMES
  29MURDERERS   5/10/03 10:59
OT KA'YIN MUST BE OUT ON THEIR FACES AS PARTNERS OF JEW MURDERERS
כתוב תגובה ל- 29MURDERERS
271
אנושית? לחסל את הרוצח עם הבוגדים!!!
  חלמאי   5/10/03 11:04
ולתת לטייסים נורמלים לבצע את הפעולה הקדושה הזאת.
כתוב תגובה ל- חלמאי
272
לא בגלל זה לא מחסלים. טוב שיש תרוץ
  תושב סדום   5/10/03 11:09
תרוץ מעוות. כי רבה חטאתם ואין שם אפילו צדיק אחד. צריך למהר, לפני שאנשי הרוח ואבנרי מתפנים, ולהופכם לרוח, או לאפר על פני הים התיכון, כמו אייכמן.
כתוב תגובה ל- תושב סדום
273
כבוד האדם וחירותו
  מתי תבינו !!!   5/10/03 11:14
השאלה המרכזית שהתמקדה אלצי לאורך החיים שלי היא , מתי יבינו השכונים שלנו כי אין צורך בחיים אם אין כבוד לאדם , השכונים שלנו ממשיכים להעליב ,לבזות , להרוג,לנוע את הפרנסה,להפעיק את האדמה ,לטרפד את האישיות המדינית והתרבותית , למנוע את יישום הזכויות היסוד והרשימה ארוכה ואין אפשרות להגדיר אותה , לכן אנו מבקש ממנכם לשמוע את הקולים המחפשים על האנטרים הצבוריים של עמכם ולא לתן שימת לב לחבורה אשר מחפשת על רווחים אשיים כמו מר שרון והדומים לו .
כתוב תגובה ל- מתי תבינו !!!
אנחנו הבנו..
  עוד שטויות?   5/10/03 20:59
בול שיט!!! (קשקוש- חרטה)
כתוב תגובה ל- עוד שטויות?
274
למי ששאל: ל.א זה וירוס (שמאלני) ש
  וירוס!!!   5/10/03 11:19
מוחק ובא במקום המחוק. תוכנית אמיתית לשבירת הטרור היתה ב-תגובה 52 ועכשו ל.א. כנראה בעלי האתר חוששים לומר זאת בגלוי.
כתוב תגובה ל- וירוס!!!
275
קראו איך מחסלים טרור לפני שהוירוס
  אמת!   5/10/03 11:35
השמאלני ל.א. מוחק:

1. הכרזת הרש"פ כאוייב ;
2. הכרזת מלחמה על האוייב. שתי אלה יתנו לגיטימציה (חוקית ומוסרית)
לחיסול הנהגת הרש"פ ומנהיגי הטרור
לחיסול כל נושא נשק ערבי. אפשר למוצאם בקלות בלוויות, בסוכות אבלים, בחתונות, להבדיל, ובעיקר ב"שמחות" על טבח יהודים. אין הכרח לחפשם במחבואיהם תוך סיכון חיי חיילים.
לחיסול כל כלי התקשורת ברש"פ, כולל מניעת האפשרות לקשרים טלפוניים מכל סוג שהוא. תחת אלה יבואו שידורים מישראל לתושבי יש"ע הערבים שיכללו מידע על מנהיגיהם הגונבים מליארדים, ושולחים את בן השכן לפגישה מרגשת עם בתולות גן- עדן.
לחסימת דרכי העברה של כספים לבנקים המצויים בשטחי שליטה של הרש"פ, ובישראל, והפקעת פקדונות הרש"פ והאח"מים שלה, ואחרים.
למניעת חופש תנועה החוצה מיש"ע, או אישור של תנועה בכיוון אחד בלבד, על מנת למנוע הברחות נשק וכספים.
למניעת אספקת דלק, חשמל וכימיקלים (פרט לשירותי בריאות), כדי למנוע ייצור אמל"ח; העברת מזון ותרופות תיעשה על ידי ישראל בלבד. תמורתם תשולם בכספי הרש"פ ומחשבונם הפרטי של ערפאת ושאר "אח"מים" מהרש"פ, המצויים בבנקים בישראל.
לביטול הלימודים בבתיה"ס ברש"פ וחידושם, רק עם הופעתם של ספרי לימוד חדשים, נטולי הסתה ושקרים
ולבסוף:
לטיהור שיטתי מאמל"ח ומחבלים של כל מחנה פליטים, כפר ועיר ביש"ע, לאחר שתנתן פקודה לפינוי זמני שלהם מכל תושביהם (והנשארים- דמם בראשם)
3. הכרזת מצב חירום בישראל.
שלילת אזרחות מתוך כך מכל ערביי ישראל עד לסיום המלחמה (ראו מעשי ארה"ב באזרחיה היפנים התמימים, במלה"ע השניה), והעמדה לדין של כל מי שייפגש עם האוייב, כולל אח"מים- ערבים ויהודים.

רק החשש מ"מה יגידו" (השמאל ו"העולם") מכתיב לנו לא לבצע זאת, לכן אנחנו משלמים מחיר דמים נורא



כתוב תגובה ל- אמת!
276
להציל את נמו
  אני נימוס   5/10/03 11:37
כי הים זה לא מה שהיה פעם
כתוב תגובה ל- אני נימוס
277
לחסל בהתאם לתכנית גאונית
  רפאל2   5/10/03 11:42
כתוב תגובה ל- רפאל2
278
ללמוד מהאמריקאים ולעשות כמוהם
  משיח5   5/10/03 11:44
כתוב תגובה ל- משיח5
279
אני אגלה לכם סוד קטן.
  יהודי ל"צ   5/10/03 11:53
מי שיחליט לגרש או לפגוע בארפת יושפט בבית-דין בין לאומי בגאג.שם אגף שפתו גם נצים גרמנים וגם מילושביץ'.
אחרי בחירות באר"ה"ב שיהו בקרוב גורג בוש יפסיד ויעלה יהודי שיקבע שיהיה זכות שיבה לערבים לארץ.ואז יחון שלום.
כתוב תגובה ל- יהודי ל"צ
במה אתה יהודי?
  מרקסיסט לשעבר   7/10/03 00:39
דרך אגב, ברור היום שמערבים בגדו בסרבים פשוט.
כתוב תגובה ל- מרקסיסט לשעבר
280
קל לנצח את עראפת !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  גדעון שמיר   5/10/03 12:09
קל לנצח את עראפת - פשוט לכלוא אותו בשלבים. הרבה יותר אפקטיבי מלגרשו או להורגו.
ובשלב הראשון והמיידי להגביל באופן חמור את התנועה אליו ולשבש את הטלפוניה אליו.
התנועה אליו תוגבל למזון ותרופות עבורו ועבור הסביבה הקרובה שלו, ותתבצע בידי מספר מצומצם של אנשים - רצוי כוח בין לאומי.
כתוב תגובה ל- גדעון שמיר
281
תיכנסו ותבינו למה ערפאת הוא בעצם לא
  אזרח דואג   5/10/03 12:36
הרוע האמיתי הוא שרון הוא הרוע.
ערפאת בסך הכל רוצה שלום ושקט באיזור
שרון מחמם את הגיזרה , וכל רצונו הוא במלחמה.
אני מחזק את ידיי אורי אבנרי וידי ערפאת ומבקש מהם כי לא תפול רוחכם אחי גיבורי התהילה אלא תתחזקו ותהפכו לגיבורים של ממש.
אני מקווה ששרון יבין שבכוח לא נשיג דבר עדיף לתת לפלשתינאים את רצונם המלא ויטב לנו.
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
צריך לאשפז שכמותך בבית משוגעים
  אורן דאנה   5/10/03 12:42


אתה באמת מטורלל אם דבריך רציניים

ממתין לתגובתך .
כתוב תגובה ל- אורן דאנה
לא מובן לי למה אתם רוצים להרע לו ?
  אזרח דואג   5/10/03 15:19
אני רציני מאוד אורן
עזבו אותם בשקט ויטב לנו
ממש כך, כל הזמן רק להרוג זה מה שהצבא המהולל שלנו יודע לעשות.

תנו להם מדינה שטחים ונגמור עם הסיפור כבר
ושוב אני מחזק את ערפאת וכמובן את אבנרי.

כתוב תגובה ל- אזרח דואג
בגלל אזרחים כמוך אני דואג
  טל   6/10/03 13:44
כתוב תגובה ל- טל
מי התפוצץ אתמול במסעדה? יהודיה שנשל
  אזרחית מהמרכז   5/10/03 13:16
חה על ידי שרון?
כתוב תגובה ל- אזרחית מהמרכז
לפני שרון היו ברק ורבין גם אז לא
  בת-אל   5/10/03 15:25
קרה שום דבר עם עראפת. ערפאת יודע לעשות פיגועים כל חייו הוא היה מחבל. ברגע שיהיה שלום ערפאת לא יוכל להציק לעמו ולישראלים , פשוט ישעמם לו ומזה הוא חושש. הוא כבר זקן ואין לו מה להפסיד. אשתו ובתו בחו'ל וכאן הוא משחק עם גורל הפלשתינאים והישראלים איפה יהיה לו עוד כוח כזה? מקווה שיקום לפלשתינאים ולישראלים מנהיג שידע שכדי לעשות שלום יש צורך חיוני בויתורים משני הצדדים ואז אולי ייפסק ההרג וההרס לשני עמים שהם קורבנות של גחמות שליטים.
כתוב תגובה ל- בת-אל
גם ערפאת לא רוצה שקט ושלום.
  בת-אל   5/10/03 15:29
אם היה רוצה שקט ושלום היה ממשיך את תהליך אוסלו בחסות ארה'ב וקלינטון. הוא נבנה מטרור, הקים את הפת'ח לפני הכיבוש ב 67 שהם טרוריסטים לכל דבר ובמשך יותר משלושים שנה הוא מציק לישראל. לא הכיבוש הגורם ולא ערפאת יעשה שלום.
כתוב תגובה ל- בת-אל
282
אם תיכנסו תעו למה כל המהומה כי...
  אזרח דואג   5/10/03 13:06
שימו לב
עם בוא יום הכיפורים הבא עלינו לטובה , טוב יעשה כל אזרח יהודי אם יהרהר ויפשפש בליבו ובמעשיו ויבין כי טעינו טעות חמורה כלפי הפלשתינאים אוהבי האדם.
סלחו להם כי אני סלחתי להם מזמן
תנו להם לחיות את חייהם ותפסיקו להתלהם ולרצות במותם.
חבל הלא כולנו בני ישראל כולנו אחים.
ביבי תתפטר
מופז לך הביתה
שרון כנס לארון

ערפאת
הוי יה גיבור רב חסד
מלא כל טוב לבך הנאור והטהור
שונאיך מנסים להרע לך , הימניים
אך לא יעלה בידם הדבר
שכן מוכן אני לעזור לך
ולטהר את שמך


אזרח דואג
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
אזרח פלשתני דואג כוונתך
  אזרח ישראלי דואג   5/10/03 20:56
מילות השיר אינן אלא תרגום מערבית, הלא כן?
האם יהודי הוא הכותב או שמא פלשתני בחזות יהודית?
כתוב תגובה ל- אזרח ישראלי דואג
283
כמה מילים על אורי אבנרי
  יובב   5/10/03 13:28
הפרדוקס הכי גדול אצל אורי אבנרי הוא השימוש במילה שלום ובפעולות למען השלום שלו. אורי אבנרי כל חייו הבוגרים היה מעורב בשפיכות דמים, בין אם זה בהרג פלשתינים וגירושם ובין אם זה בנתינת יד לרצח יהודים ובתמיכה ברוצחים.
מר אבנרי צועד קרוב לשישים שנה בנתיב דמים ובהיותו אדם קטן ומרושע הוא חסר את היכולת להביט על התמונה הכוללת.
האדון אבנרי כנראה רואה עצמו כמהפכן מפיל ומקים מדינות, מגלומן שעתיד להראות לכל כי הקמת מדינת היהודים היא כאין וכאפס לעומת חורבנה וכינון מדינה לפלישתינים במקומה.
הזכויות שעמדו לאורי אבנרי משעה שנטל חלק במלחמת השחרור, ובגירוש הערבים אינן עומדות לו יותר. אם אורי אבנרי יהיה אחד הקורבנות בשעה שיסולק או מוטב יחוסל הארכי-רוצח במוקטעה, לא יהיה בכך עוול.
כתוב תגובה ל- יובב
284
אבנר?
  ימי   5/10/03 14:19
מה שאתם לא מבינים (השמאלנים)צריך רק לבנות לכם בית הספר על ראש שלכם.
אבנרי אני רוצה לשאול אותך,האם קבלתה נשקה צרפתית מארעפת?
כתוב תגובה ל- ימי
285
אבנרי
  אבנרי   5/10/03 14:25
לגרש את אורי אבנרי יחד עם ערפת ויחד
עם החרינים שמיסביבו
כתוב תגובה ל- אבנרי
286
אבנרי וערפאת, תשלימו את ההצגה!
  דני מהצפון   5/10/03 14:44
הי אבנרי ויאסר, תנו לנו פינאלה בהצגה -תנו נאום, תתחבקו, שימו רימון רסס מופעל ביניכם ותאחדו לנצח את נשמותיכם לאות אהבה ושיתוף בין משנאי ישראל מבית ומחוץ.
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
287
לחלאה אבנרי צריך לצרף עוד 27 חלאות
  מאיר ס   5/10/03 14:45
כתוב תגובה ל- מאיר ס
288
אבנרי- חולה נפש !!!!
  יום חג   5/10/03 15:05


צריכים להפציץ אותו ואת ערפאת ביחד !!!
כתוב תגובה ל- יום חג
289
סליחה זה כדאי....
  אזרח דואג   5/10/03 15:11
לפני יום הכיפורים הייתי מציע לכל יהודי , באשר הוא לבקש את סליחת ערפאת ואורי אבנרי על הדברים הנבזיים שמושלכים לעברו.
חבל חברה חבל.
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
שאורי אבנרי יגנה את הפיגועים
  בת-אל   5/10/03 15:32
שיהיה אובייקטיבי ולא יעודד את הטרור באיזור בגלל שכמוהו ערפאת לא מפסיק בטרור. יש לו תמיכה מן השמאל הישראלי שהוא חד צדדי בצורה עיוורת, רואה רק צד אחד של הבעיה , עם יהודים כאלה מי צריך אויבים?
כתוב תגובה ל- בת-אל
לבקש סליחה מעראפת? אתה שפוי?
  אזרח מודאג עוד יותר   5/10/03 20:51
לבקש סליחה מעראפת? אתה שפוי?
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג עוד יותר
290
לגרש את אבנרי וחבר מרעיו !!!!
  קורן   5/10/03 15:38
כתוב תגובה ל- קורן
לגרש את אבנרי
  שם   6/10/03 10:48
אולי זה קל לגרש את אבנרי ואולי זה גם קל לגרש אותך אבל להכניס שכל לממשלה הזאת זה בלתי אפשרי והראייה היא אי יכולתם לגרש את ערפאת לעומת הנזק בהצהרה שהם יגרשו אותו
כתוב תגובה ל- שם
291
אבנרי
  נמי   5/10/03 17:02
אבנרי,אתה מתומתם שלא יודעיה ולא מבין מה אומרים לו אלה שאתה מוכן למוות למענם
ערבים כמו הטרוריסט ארעפת.באמת חולה
אהבה.
כתוב תגובה ל- נמי
292
זעם ותיסכול גם במרכז השפוי
  ישראלי55   5/10/03 17:56
קצנו בדיבורים ובהמתנה רווית דם לפלשתינאים שלא מראים כל כוונה (ונהפוך הוא) לשים קץ לפיגועי ההתאבדות.

יש לעשות ככל שידה של ישראל משגת, חד צדדית, כדי לשים סוף למצב הבלתי אפשרי הזה.

1. לחסל את החמאס.
2. לחסל את ההנהגה הפלשתינית הנוכחית. מש אומתן ננהל עם מי שניתן להגיע איתו להסכמים ולא עם מי שפועל להשמדתה בדרך כזו ואחרת.
3. השלמת גדר ההפרדה על כל פרצותיה וסיפוח דה פקטו של גושי ההתיישבות העיקריים.
4. המשך נוכחות של צה"ל במרכזי הטרור בגדה.

כל פעולה אחרת רק תקבע את המצב הקיים או תחמירנו.
נמאס מבליל הברברת חסר התוחלת, הנהגה אמיתית צריכה ליזום מהלכים שיוציאו מהקיפאון המדיני ביטחוני ויטו את כף באופן חד וברור לטובת ישראל. במקום זאת וודות עוסקות במילוי תמלילי ישיבות שאינן מובילות לדבר.

מעשים!!! לא תגובות.
כתוב תגובה ל- ישראלי55
293
ממשלה הססנית מחפשת תירוצים.
  עוד פעם אבינרי?   5/10/03 19:24
מזל שאורי אבינרי ועוד כמה סהרורים מן השמאל נמצאים במוקטעה, כך יש תירוץ עלוב לממשלה הססנית שלא לנקוט בשום פעולה נגד ערפאת וחבר מרעיו שיושבים שם.
כתוב תגובה ל- עוד פעם אבינרי?
294
אבנרי- אבטחת מסעדות
  צחכשלג   5/10/03 19:40
שאבנרי הקשיש הסקלרוזי ילך לאבטח מסעדות. כל מחבל שיראה אותו ילחץ ידו ויחזור לג'נין...הרי הערבים יודעים לקבל אורחים ולהתייחס לחברים. הוא המגן האנושי הטוב ביותר לכל יהודי.
שישוכפל ויועמד בכל אוטובוס, הוא ויתר חבריו הבלתי שפויים
כתוב תגובה ל- צחכשלג
295
לתת לחומה האנושית למלא את תפקידה -
  גדיבו   5/10/03 22:24
ולפתוח עליה באש על מנת למוטטה.
כתוב תגובה ל- גדיבו
296
......
  bamba   5/10/03 22:47
a chicken without a head can still run
we need to cut of the legs and hands first,so even if he wants to run or do somthing ....he will not be able to

same with arafat and his soldiers.... hand and legs first than the haed.

shana tova lekoolam, veshehakol yehie dvash
כתוב תגובה ל- bamba
297
אין לנו זכות להחליט על המנהיגות הפל
  אתם פשיסטים מתורפים   5/10/03 23:16
כתוב תגובה ל- אתם פשיסטים מתורפים
לא מדובר בזכויות
  מרקסיסט לשעבר   7/10/03 00:35
מזמן לא מדובר על זכויות כי שני עמים נלחמים מלחמת קיום, לחיים או למוות.

האם בעלי הברית היו אמורים לתת להיטלר להמשיך להיות נשיא וראש ממשלת גרמניה כי נבחר ע"י גרמנים (דרך אגב הרבה יותר דמוקרתי מערפאת)?

קודם דואגים לזכות הראשונה והעקרית שלנו - להיות. א"כ נראה, ב"ה.
כתוב תגובה ל- מרקסיסט לשעבר
חשבת/ה פעם...
  מרקסיסט לשעבר   7/10/03 00:59
חשבת/ה פעם מהם הפשיסטים? מה הבדל בין פשיסטים לנצים, לדוגמה?
כתוב תגובה ל- מרקסיסט לשעבר
298
How did they get there?
  Rahel   6/10/03 03:17
How did Avneri & Company manage to get into Ramallah? Why won't the Israeli government outlaw any Israei visiting the Palestinian Authority?
We are familiar with an excellent example demonstrated by the U. S. Government in regards to their boycott on Cuba and all the restrictions on visitation and commerce with Castro & Cuba. So why wouldn't Israel take an example fom the biggest democracy on earth and start excersizing this power. Any visit with arafat & Co. will cause in a loss of Israeli citizenship and deportation. Knesset Member will be stripped from their immunity and charged accordingly- aith more and severe sentence.
כתוב תגובה ל- Rahel
299
קשקוש
  davidlif   6/10/03 10:12
שרון בעצמו נתן תעודת ביטוח לערפאת עם החלטת הקבינט לפני 3 שבועות. שרון לא רוצה לסלק את ערפאת כי אז לא יהיו לו יותר תרוצים לכישלון הקולוסאלי של המדיניות שלו.
כתוב תגובה ל- davidlif
300
ליצן החצר
  סופר סתם   6/10/03 11:56
מי אתה מר אבנרי?אדם מבוגר,שמבייש את נעוריו,עלק מהפכן בביצה הסביבתית,כולה
היית עורך עיתון פורנוגרפי מציצן,העולם הזה.אפילו לא ברמה של צהובון,אתה פסה זקן שוטה,שמנסה בכל דרך אפשרית לדחוף את פרצופך לתמונות בעתון.אבל בעצם הפכת מזמן לליצן החצר לא רק של ערפת אלה גם שלנו,לצערי אתה בדיחה משומשת,ובתמונתך יארזו בשוק דגים.
וכך תישכח.
כתוב תגובה ל- סופר סתם
301
יבודדו עראפת ואבנרי
  לבודד   6/10/03 13:30
כתוב תגובה ל- לבודד
302
אבנרי פשוט אדם...
  אזרח דואג   6/10/03 23:02
הפתרון האמיתי הוא לתת לערבים את מבוקשם . ויטב לכולנו.
שרון מן הראוי הוא שתעזוב את משרתך ומיד.
נכשלת בגדול
אבנרי צודק בכל מה שהוא עושה, באמת גיבור
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
אסור לוות כהם רוצים הכל
  מרקסיסט לשעבר   7/10/03 00:29
כתוב תגובה ל- מרקסיסט לשעבר
303
מי שרוצה למות - שימות!
  מרקסיסט לשעבר   7/10/03 00:47
מי שמוכן למות בעד ערפאת - שימות!

אלו מהם שחושבים שימותו בעד עמו וצדק העולמי - שימותו, בעד דברים כאלו כבוד למות!

שימותו ויצטרפו סוף-סוף באופן גלוי לחבורת שהידים!

רק חייב ים לשמור על כמה, כי לא יהי למי למות יחד עם בין לדן - חוץ מאנשיו.
כתוב תגובה ל- מרקסיסט לשעבר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il